Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP (ex-RATUC)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 68, 69, 70  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2015 13:10:56    Titlul subiectului: 177759

532 intradevar cred ca a fost transferat la coloana metropolitana pentru ca l-am vazut pe M16. De asemenea a mai vazut cineva 469-le? A fost si el transferat la coloana metropolitana? Pentru ca pe linile de Gheorgheni unde circula pana acum nu l-am mai vazut.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 06/Sep/2024
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2015 14:03:08    Titlul subiectului: 177760

Pe 469 si 509 le-am vazut zilele astea pe M26.
_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2015 14:14:07    Titlul subiectului: 177761

BusFan a scris:
Acele Agore trebuiau revopsite când au fost aduse, nu au nicio treabă acele inscripții cu ce se întâmplă în Cluj


Ai 100% dreptate, CTP Cluj e campioana la capitolul inestetica. Din pacate. Dar acest lucru nu e valabil doar in ce priveste acele Agore. Angajatii CTP nu s-au obosit nici macar sa dezlipeasca abtibildurile din interiorul autobuzelor aduse second hand din Franta, desi unele se afla la Cluj de aproape 10 ani. Pur si simplu se pare ca nu sunt interesati de imaginea lor. Acelasi lucru e valabil si la troleibuzele vechi si pline de rugina care au pastrat portocaliul de la vechile reclame Dedeman. Mai rar atata dezinteres, dupa ce ca multe arata cum arata si sunt niste relicve. Chiar nu stiu daca in tara mai exista o companie de transport public care sa opereze cu asemenea vechituri ruginite... Intr-o tara civilizata sau macar intr-un oras care se respecta,fie el si din Romania, CTP nu si-ar permite sa utilizeze asemenea troleibuze, asa cum nu si-ar permite nici sa mentina acele autobuze SC10. Referitor la autobuzele SC10 am inteles din discutia cu unii soferi ca au ajuns deja in ultimul hal de uzura, iar unii dintre ei pur si simplu se tem cand se urca la volan. Poate ca ar fi nevoie in sfarsit de o schimbare la CTP Cluj, totusi am ajuns in 2015. O schimbare care sa inceapa de la mentalitate, respect pentru clienti (calatori) si de ce nu, pentru propria imagine. Nu sunt gica contra, dar cred ca a cam sosit momentul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2025
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2015 19:36:51    Titlul subiectului: 177765

macicasan a scris:
Momentan, dupa cum am spus, legislatia prevede clar "primul inel" al ZMC.
Am inteles ca se are in vedere si deservirea localitatilor din al doi-lea inel, neinvecinate direct cu municipiu, dar nu in viitorul apropiat.
De observat ca:
niciun sat/comuna din afara primului inel nu beneficiaza de trasee CTP
absolut toate satele apartinand comunelor din primul inel beneficiaza de CTP

Carligu, cred ca stii definitia ZMC de pe wikipedia, nu amanuntele legale specifice care permit CTP-ului(subordonat primariei Cluj Napoca) sa deserveasca alte localitati, si care.

Primarul Emil Boc a anunțat in 2013 că s-a format Asociația Metropolitană de Transport Public, care cuprinde orașul Cluj-Napoca și alte 5 comune care au dorit sa intre in asociatie

”Am fondat împreună cu primarii din Apahida, Florești, Baciu, Chinteni și Ciurila Asociația Metropolitană de Transport Public, care urmează să fie validată de instanță săptămâna viitoare, după care vom comunica Consiliului Județean Cluj să scoată traseele din aceste comune din lista licitațiilor pentru transportul public de călători. Astfel că, din vară, RATUC să își extindă transportul în zona metropolitană."

Deci orcare comuna din ZMC poate adera la Asociatia metropolitana de transport daca doreste si astfel CTP poate opera rutele respective. Cat despre ce stiu eu despre ZMC am terminat o facultate in domeniu si nu am auzit de pe Wikipedia despre acest lucru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 02/Apr/2025
Mesaje: 306
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2015 20:55:18    Titlul subiectului: 177772

In afara de primul lot de Agore L, toate au fost revopsite inaintea punerii in circulatie(inclusiv cele 10 scurte sosite anul trecut si misteriosul 538). Intr-adevar ar fi fost/este oportuna si revopsirea acestora, sa fie identice pe exterior cu Agorele urbane. Dupa umila mea parere, ar trebui revopsite astfel si Irisbus-urile albe, dupa schema RATP(la RC-uri, cand ii vine momentul fiecaruia la revopsire oricum, nu degraba), astfel am avea o schema uniforma la Agore:
troleibuze albe, fie ele standard sau articulate
autobuze in schema RATP, fie ele Agore L sau S(Renault sau Irisbus)

Desi inclusiv in R312-uri au ramas decoratiuni grafice in limba franceza, de pe vremea regiei pariziene, merita observat ca la autobuzele la care s-a impus retapitarea scaunelor aceasta a fost inlocuita(fie ele R312-uri, Agore lungi sau Irisbus-uri), si chiar s-au tapitat scaunele unor autobuze care dispuneau de scaune de plastic, reci(MAN, Rocar de Simon).

Revin asuprea discutiei cu noile validatoare:Am vazut ca in unele Agore scurte, la montarea noilor validatoare, au inlaturat toate compostoarele clasice, si am presupus ca asa vor face cu toate autobuzele. Am vazut intre timp mai multe R312-uri care au validatore noi in dreptul fiecarei usi si 3-4 compostoare vechi(350, 381, 451 si in mod cert altele).

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 05/Sep/2025
Mesaje: 760
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2015 21:09:19    Titlul subiectului: 177773

716 pe noua linie 46L


16724803991_7731aed69f_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.92 kb
 Vizualizat:  de 11533 ori

16724803991_7731aed69f_c.jpg



16724973592_d5a7a3ce4d_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.71 kb
 Vizualizat:  de 11533 ori

16724973592_d5a7a3ce4d_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2015 21:11:34    Titlul subiectului: 177774

Unele autobuze au inca si compostoare clasice pentru ca inca nu au functionale validatoarele. Adica functioneaza insa nu au setarile definitivate.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 06/Sep/2025
Mesaje: 349
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2015 23:15:28    Titlul subiectului: 177776

macicasan a scris:
merita observat ca la autobuzele la care s-a impus retapitarea scaunelor aceasta a fost inlocuita(fie ele R312-uri, Agore lungi sau Irisbus-uri), si chiar s-au tapitat scaunele unor autobuze care dispuneau de scaune de plastic, reci(MAN, Rocar de Simon).

Din capul locului trebuie să menționez că la capitolul „confort” sunt oameni care își merită salariul acolo. Adică, mai puțin metaforic vorbind, se pune accent pe asta în cadrul CTP. Retapițarea scaunelor însă mă tem că nu a avut o valoare estetică, ci mai degrabă funcțională. Pe unele scaune nu îți venea să te așezi de jegoase ce erau (în special pe Irisbus și R312), la fel pe scaunele de plastic pentru că erau reci iarna. Așa că au fost retapițate. Poate greșesc, dar nu cred că s-a gândit cineva la design. Ca esență: să ștergi o masă de praf nu înseamnă design; să îi pui o vază cu flori, da.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2015 02:36:53    Titlul subiectului: 177789

536 a circulat, vineri seara, pe M39. E singurul autobuz sau, încă, mai e și 685-ul la anumite ore?

Legat de M21. O elevă de clasa a VIII-a mi-a solicitat să o las să plece mai repede ca să prindă autobuzul de Florești că, în caz contrar, trebuie să mai stea o oră și că trebuie să schimbe două autobuze. Imediat am "luat-o mai tare" întrebând-o dacă e M26 (să vadă că nu mă păcălește chiar cum vrea ea), la care mi-a răspuns că e M21. I-am spus că 43-ul are o frecvență, în medie de 25 de minute iar M21 are o frecvență bună, deci cum să stea o oră? Mi-a spus că ar fi un anume decalaj între sosirea lui 43 la Bucium și plecarea lui M21. Precizez că, în mod normal clasa respectivă termină orele la 13 (ultima oră o au cu mine) iar a lăsa să plece elevii mai repede cu 10-15 minute e foarte riscant chiar dacă la unele materii se practică treaba asta...

Consultând orarul, ce văd? Cursa de 13:15 a 43-ului (din Grigorescu) pleacă cu foarte puțin mai repede decât cursa corespunzătoare liniei M21 de la Bucium (13:20). Deci, când 43-ul ajunge acolo, M21 e plecat. Următoarea cursă e la 13:35. Deci, dacă, să zicem că ajunge într-un sfert de oră de la "Generală" la stația lui 43 (ceea ce este destul de puțin probabil) ar prinde cursa lui M21 de 13:35. În condiții normale, lucrurile ar sta cam așa:
-prinde 43-ul de 13:35
-prinde M21 de 13:50
Rezultă, așadar, un interval de 50 de minute, ceea ce înseamnă că respectiva nici nu a exagerat așa de mult. Cred că plecările lui M21 ar trebui gândite în așa fel încât să fie după ce 43-ul trece pe la Bucium.

Tot respectiva spune că, în situația în care ar vrea să ia M26 din parc, ar fi aceeași poveste; adică 30-ul ajunge în parc când M26, deja, e plecat. Într-adevăr, dacă cursa de 13:07 a 30-ului (care e la "Petuniei" cam la 13:10-13:12) prinde coadă la stopurile de la "1 Decembrie" și "Garibaldi" nu ajunge la 13:20 la "Ciuperca" din Parc.

Din punctul meu de vedere M26-le, în forma actuală, e destul de aiurea. Nu are foarte multe conexiuni, are o porțiune semnificativă care nu coincide cu niciun alt traseu urban și duce în eroare pasagerii prin faptul că trece de două ori - în cadrul unei curse - prin stația de la Parcul Central. E un lucru bun faptul că circulă articulate (ceea ce - sigur - previne aglomerația pe tronsonul Calvaria-Cetatea Fetei), chiar astăzi a circulat 538.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2015 09:24:36    Titlul subiectului: 177792

685 nu mai circula demult pe M39, pe M39 circula doar Renaulturi Ares printre care si 536. 685 circula pe linile de Floresti.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 05/Sep/2025
Mesaje: 760
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2015 18:52:40    Titlul subiectului: 177798

468 si 469 sunt azi pe 24 si 24b cu linia si traseul afisaje la rulouri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2015 19:12:35    Titlul subiectului: 177801

In weekenduri sau mai rar si in zilele lucratoare in afara orelor de varf se mai intampla ca o parte din autobuzele de la coloana metropolitana sa circule pe linile urbane, datorita faptului ca pe Floresti si Apahida sambata, duminica si in afara orelor de varf sunt destul de putine orare. De exemplu 538 a circulat acum cateva weekenduri pe 43B si am vazut eu personal 510, 514, 515, 516, 519, 463 circuland pe 24 sau 24B prin rotatie in weekenduri. Iar saptamana trecuta joi sau vineri nu mai imi amintesc exact am vazut 514 circuland cateva curse pe 24B. Iar faptul ca 468 si 469 au circulat cu rulouri, inseamna ca inca nu le-au fost inlocuite rulourile coloanei Gheorgheni cu rulourile coloanei metropolitane.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2015 14:44:47    Titlul subiectului: 177818

Să fie vorba de un transfer al lui 468 de la Coloana 1 la Coloana 6 (ăsta e numărul Coloanei Metropolitane; 6, nu 5) sau, mai degrabă, de un proces invers autobuzelor de pe M22? Concret. Exact așa cum unele autobuze de pe M22 (de exemplu, 685) intră pe linii urbane după anumite ore, tot așa 468-ul, după anumite ore, să fie pus pe metropolitan chiar dacă el (încă) nu ține de Coloana 6, ci de 1.

468 a fost zărit pe M26 de mai bine de o săptămână. Poate chiar de două. Ca urmare, e greu de crezut că nu ar fi primit rulouri de M-uri dacă el era transferat Coloanei 6, dar nimic nu e imposibil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2015 16:37:37    Titlul subiectului: 177820

Pai si 538 a circulat fara rulouri de M-uri multa vreme. Iar 468 a fost preluat de catre soferi de la coloana 6. Fostii titulari de pe 468 sunt acum pe 826. Iar in cazul lui 469 este aceeasi poveste. Soferii au trecut pe Solaris, iar 469 a fost preluat de soferi de la coloana 6. Deci si 468 si 469 au fost trimise la coloana 6.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Norbi



Data înscrierii: 21/Noi/2014
Ultima vizita: 06/Sep/2025
Mesaje: 58
Locație: Bistrita

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2015 08:34:45    Titlul subiectului: 177821

Renault Agora L 467 azi circula pe 31 fara rulouri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Norbi



Data înscrierii: 21/Noi/2014
Ultima vizita: 06/Sep/2025
Mesaje: 58
Locație: Bistrita

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2015 16:21:20    Titlul subiectului: 177824

493 cu soferul titular de pe 692 pe M31.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 06/Sep/2024
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2015 19:01:42    Titlul subiectului: 177825

Norbi a scris:
Renault Agora L 467 azi circula pe 31 fara rulouri.


Interesant, eu l-am vazut dupa-masa pe 24B.

_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Norbi



Data înscrierii: 21/Noi/2014
Ultima vizita: 06/Sep/2025
Mesaje: 58
Locație: Bistrita

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2015 19:26:39    Titlul subiectului: 177826

Dimineata la 08:34 am vazut-o pe strada Corneliu Coposu din M31 cand mergeam catre Cluj. Posibil sa fi fost supliment din cauza aglomeratiei ce era inspre Cluj in aceasta dimineata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2025
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2015 20:05:37    Titlul subiectului: 177827

Azi am circulat cu 531 pe linia 30 . Stie cineva de ce are alt tip de scaune si altfel configurate fata de celelalte autobuze ??? Eu nu am mai vazut alt autobuz cu un model asemanator de scaune si asa configurate . A fos modificat cumva sau asa a fost original ??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2015 20:47:22    Titlul subiectului: 177828

Legat de 531. În ce constă diferența configurării scaunelor față de alte Agore S?

Legat de alte autobuze CTP - altele decât Solaris:

509 a circulat (probabil) pe M26 cu niște rulouri pe care - cred că scria ceva de genul "Cluj-Napoca Florești". Fiind într-un 30, pe Podul Garibaldi, nu foarte aproape de intersecție, nu am distins clar ce scria. Precizez că indicativul de traseu nu era trecut pe rulouri, motiv pentru care pot doar presupune că acesta era M26

516 a circulat pe M26 fără niciun rulou.

468 a circulat, de asemenea, fără niciun rulou

În prezent, autobuzele articulate ale Coloanei 6 par a fi concentrate pe liniile din vest (M2x) și cele din est (M4x). Pot exista schimburi de autobuze între cele două zone sau sau:
-autobuzele din "est" circulă doar pe liniile M4x?
-autobuzele din "vest" circulă doar pe liniile M2x?

Legat de autobuzele din "sud" (M1x). Dotarea acestor linii (doar cu autobuze solo sau, mai rău, cu microbuze), e cauzată de:

-imposibilitatea de a urca Feleacul? (Treabă valabilă pentru M11 și M12 deși, dacă explicația e vine din surse interne CTP, mi se pare, puțin, ridicolă; chiar așa motoare slabe să aibă Agorele L?)

-flux redus de călători?

-configurație a traseului care să nu permită autobuze mai lungi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2015 21:19:21    Titlul subiectului: 177829

Pe M1x nu circula articulate datorita fluxului redus de calatori si datorita rampelor. Agorele L nu au motoare slabe insa consuma foarte mult pe portiuni cu rampa pronuntata si lunga cum este Feleacul si plus ca ar urca mult mai incet decat un autobuz solo si astfel nu s-ar incadra in orare.
In ceea ce priveste 467 acesta dupaamiaza a fost rezerva de aceea a fost pe 24B. Iar in ceea ce priveste 493 apartine de coloana 6. Nu e nimic ciydat ca s circulat pe M31. Probabil 692 a fost defect si de aceea azi au fost pe 493.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2025
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2015 16:39:27    Titlul subiectului: 177836

Deci la 531 scaunele care erau difeerite cele din spate si intre cele doua usi . Untre cele 2 usi scaunele de pe partea dreapta erau puse cu spatele la geam ( cum sunt cele 3 locuri la Solaris de langa burduf) si in spate ultimele 3 erau montate tot asa cu spatele la geam cate 3 pe fiecare parte .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2015 18:31:42    Titlul subiectului: 177840

Scaune situate în spate și poziționate cu spătarul spre geam (adică poziționare "a la Solaris") am văzut și la unul din Agorele S din Grigorescu. Nu pot spune dacă era 526, 527 sau 533. Însă, între uși, scaunele erau așezate "normal".

De o vreme, acel șofer de pe 464 care, o perioadă, a condus 485, a revenit pe 464. Mi se pare nepotrivit ca pe M-uri să fie trimise Agore urbane iar pe rutele interioare să circule "Roissybus"-urile.

Șoferul cu barbă care, ani de zile a 463-ul iar apoi, 471 a fost, astăzi, la volanul lui 475.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rp23



Data înscrierii: 30/Ian/2015
Ultima vizita: 26/Apr/2015
Mesaje: 6

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2015 20:22:48    Titlul subiectului: 177844

La toate Agorele S scaunele de pe partea dreapta de la roata din fata pana la usa 2 sunt pozitionate cu spatele catre geam Smile ba chiar mai mult si in spatele autobuzelor scaunele sunt pozitionate in acest fel 3-3 scaune fata in fata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2015 21:53:33    Titlul subiectului: 177846

Si 470 a fost transferat la coloana 6. Circula pe M41.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 68, 69, 70  Următoare
Pagina 37 din 70

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community