|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 21 Iul 2017 06:45:46 Titlul subiectului: |
191217 |
|
Deschid acest topic, pentru a posta informatii legate strict de vehiculele folosite (de-a lungul timpului, in trecut si in prezent, inclusiv propuneri pentru viitor) pentru transportul urban in comun din Husi.
-De la începutul anilor 1980 (când s-a inaugurat serviciul de transport urban in comun din Husi) si pana in anii 1993-1994, s-au folosit numai autobuze urbane de tipul Roman-112-UD.
Acestea au apartinut pana in 1990 de IJTL Vaslui- Autocoloana Husi.
IJTL Vaslui era subordonata Consiliului Popular Judetean Vaslui.
Dupa 1990 acestea au apartinut de SC Transloc SA Husi, societate cu capital integral de stat, actionar unic fiind Consiliul Local Husi.
-Dupa 1994, din ce-mi amintesc, SC Trasloc SA Husi aveea in parc (cele pe care le tin minte sigur) 6 autobuze urbane, din care: 3 de tipul DAC-112-UDM, doua de tipul IKARUS-260 si unul de tipul KAROSA.
Totusi, in cartea Istoria Husului, editata in anul 1995, se preciza ca in 1994 transportul urban in comun din Husi- citez- se efectuiaza pe doua linii de oras, cu 11 autobuze moderne!
In plus, intr-un articol de presa din anul 1999, se mentionau cateva aspecte referitoarea la activitatea SC Transloc SA Husi, intre care si faptul ca aceasta societate mai aveea in parc doar 5 autobuze functionabile (restul de 22 autobuze fiind atunci intr-o stare deplorabila), 3 autocamioane si doua autoturisme.
Dupa ce in noiembrie 2002 SC Transloc SA Husi falimenteaza, singurele doua autobuze care se mai aflau in stare de functionare (ambele de tip DAC-112-UDM) sunt vandute: unul catre firma SC Club-T-Srl (care-l va mai folosi foarte scurt timp, pana in anul 2003) si cealalalt catre Liceul Agroindustrial Husi (care-l foloseste si azi, pentru transportul elevilor la practica agricola).
-Dupa falimentul si disparitia SC Transloc SA Husi, primaria municipiului Husi (condusa atunci de primarul Ion Costin si secretara Maria Calestru), decide concesionarea serviciului de transport urban in comun din Husi catre firma privata SC Club-T-Srl Husi!
Insa aceasta firma aduce vehicule foarte vechi si total nepotrivite pentru un transport urban in comun civilizat si normal.
Astfel, începând din noiembrie 2002 si pana in primavara anului 2005, transportul urban in comun din Husi a fost efectuat de catre SC Club-T-Srl cu microbuze Robur si microbuze Mercedes-Benz-T2!
La vremea respectiva, chiar a aparut un articol in presa locala, transportul in comun urban din Husi fiind comparat cu cel din orasele din India sau Bangladesh!
-In primavara anului 2005, primaria Husi (condusa atunci de primarul Tudor Stafie) concesioneaza serviciul de transport urban in comun din Husi firmei SC Anta 95 Srl Husi, care aduce microbuze Mercedes-Sprinter.
Ocazional, am observat ca aceasta firma (pe traseu 1 Gara- Statia meteo) foloseste si autobuze second-hand de tipul Setra-215-UL. |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Lun 24 Iul 2017 13:40:56 Titlul subiectului: |
191248 |
|
pentru a afectua un transport urban in comun, in conditii optime in Husi, ar trebui achizitionate un numar de 15 autobuze urbane noi (prin autobuz urban nou inteleg vehicul special construit si proiectat pentru transportul in comun urban, cu o lungime de minim 12 m, cu 3 usi, cu o capacitate de transport de minim 100 pasageri pe scaune si in picioare, dotat cu motor Diesel adaptat normelor de poluare Euro-6, produs nou sau ansamblat de catre o firma diintr-un stat membru a UE).
Autobuzele urbane care îndeplinesc conditiile de mai sus sunt: Mercedes-Citaro-O-530-LE (varianta de caroserie produsa începând din 2012)(Germania), MAN-Lyons City (precum cel testat in Iasi)(Germania), Neoplan-Cityliner-12 (Germania), IVECO-BUS-Urbanway-12 (Franta/Italia, dar ar putea fi ansamblat si la Astra Bus Arad), IVECO-BUS-Crealis-Neo-12 (Franta/Italia), Volvo-7900 (Suedia), Scania-Citywide-LF-CK-UB4*2LB (Suedia), VDL-Citea-SLF-120 (Olanda), Van-Hool-A-330 (Belgia), Hess-N-UB-2-2 (Elvetia), New-Solaris-Urbino-12 (Polonia), Autosan-M12-LF-Sancity (Polonia), Solcity-12 (Polonia), AMZ-City-Smile-CS-12-LF (Polonia), IKARUS-ARC-V-134.01 (Ungaria), Citadell-12 (Ungaria), SOR-NB-12 (Cehia), Roman-18.290-HOCLL-Crosstown-MT (Romania), Euro-Bus-Diamond (Romania). |
|
Sus |
|
|
Spike
Data înscrierii: 02/Apr/2021 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 59 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Mai 2021 21:49:14 Titlul subiectului: |
210503 |
|
Mai este vdl-ul ăla din olanda?Dacă da,aveti vreo unul vreo poza cu el? |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|