Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reteaua pentru troleibuze

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SATU MARE
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 15 Iun 2006 19:26:08    Titlul subiectului: 25392

Am vrea sa stim mai multe date legate de constructia liniilor de troleibuz, de ce sint doua trasee T1 si T3, cum de s-a renuntat la transportul cu troleibuzele, devreme ce eu stiam ca se intentiona extinderea retelei electrice in cartierele Gelu si Menumorut. Vecinii din Baia Mare vor sa extinda reteaua de troleibuze.
Pentru a nu incurca circulatia in intersectia bul. Closca-Drumul Careiului -bul .Vasile Lucaciu - bul. Octavian Goga, troleibuzele ce veneau pe Drumul Careiului (dinspre cart. Horea), intrau pe bul. Closca, str. Dacia, bul. Closca, continuindu-si drumul spre Podul Decebal.
Reteaua de troleibuz de pe bul. Octavian Goga a fost inceputa, dar neterminata.
Celebra intersectie Drumul Careiului - Bul. O. Goga - Bul. Closca.
Proiectul prevedea introducerea troleibuzelor pe bul. O. Goga - bul. L. Blaga - str. A. Russo - str. Ganea (cart. Menumorut, Carpati II, Carpati I) si bul. O. Goga - bul. Independentei (cart. Gelu -Micro 17).
Au fost montate macazele si incrucisarile necesare racordarii acestui tronson la reteaua deja existenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 22:07:48    Titlul subiectului: Reteaua pentru troleibuze 38430

Nu vreau să par de pe altă lume, dar rețeaua e impecabilă! De ce nu se mai folosește? Sunt prea puține troleibuze?
Galațiul, care e mult mai mare ca Satu Mare are un parc de...3 troleibuze, ajutate de autobuze (troleibuzele singure nu ar face față).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 1384
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2007 20:48:42    Titlul subiectului: 81092

Sa vedem cateva poze surprinse in Satu Mare in toamna anului trecut.
zarzarel, ai idee pana unde trebuia extinsa reteaua care se opreste brusc inaintea acelei pasarele?



Image4244.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.8 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4244.jpg



Image4245.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.7 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4245.jpg



Image4246.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.53 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4246.jpg



Image4247.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.7 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4247.jpg



Image4251.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.2 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4251.jpg



Image4256.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.36 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4256.jpg



Image4262.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.41 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4262.jpg



Image4263.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.35 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4263.jpg



Image4264.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.77 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4264.jpg



Image4266.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.3 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4266.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 1384
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2007 20:57:24    Titlul subiectului: 0000000000000 81093

Calitatea pozelor nu este cea mai buna, insa putem vedea o retea foarte bine intretinuta, neexploatata suficient si in ultimii ani deloc. Putem observa ca si aici macazele electrice au 2 sanii de comanda precum in majoritatea oraselor tarii


Image4268.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.67 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4268.jpg



Image4269.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.76 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4269.jpg



Image4270.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.67 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4270.jpg



Image4272.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.08 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4272.jpg



Image4275.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.91 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4275.jpg



Image4277.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.18 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4277.jpg



Image4279.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.17 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4279.jpg



Image4281.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.24 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4281.jpg



Image4283.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.3 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4283.jpg



Image4286.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.57 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4286.jpg



Image4287.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.74 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4287.jpg



Image4290.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.65 kb
 Vizualizat:  de 31905 ori

Image4290.jpg



image4291_486.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.33 kb
 Vizualizat:  de 31576 ori

image4291_486.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 1384
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2007 21:04:52    Titlul subiectului: 81095

continuam


Image4294.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.79 kb
 Vizualizat:  de 31903 ori

Image4294.jpg



Image4298.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.72 kb
 Vizualizat:  de 31903 ori

Image4298.jpg



Image4309.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.31 kb
 Vizualizat:  de 31903 ori

Image4309.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 1384
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2007 21:11:30    Titlul subiectului: 81097

...


Image4311.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.8 kb
 Vizualizat:  de 31902 ori

Image4311.jpg



Image4313.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.34 kb
 Vizualizat:  de 31902 ori

Image4313.jpg



Image4329.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.86 kb
 Vizualizat:  de 31902 ori

Image4329.jpg



Image4330.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.25 kb
 Vizualizat:  de 31902 ori

Image4330.jpg



Image4341.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.22 kb
 Vizualizat:  de 31902 ori

Image4341.jpg



Image4339.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.58 kb
 Vizualizat:  de 31902 ori

Image4339.jpg



Image4340.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.92 kb
 Vizualizat:  de 31902 ori

Image4340.jpg



Image4343.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.25 kb
 Vizualizat:  de 31902 ori

Image4343.jpg



Image4346.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.7 kb
 Vizualizat:  de 31902 ori

Image4346.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2024
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2008 09:26:07    Titlul subiectului: 88249

Câteva imagini din 29.09.2006 cu rețeaua din Satu Mare, surprinse pe drumul de la gară către garajul Transurban.


RETEA-22594.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.81 kb
 Vizualizat:  de 31392 ori

RETEA-22594.jpg



RETEA-22595.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.71 kb
 Vizualizat:  de 31392 ori

RETEA-22595.jpg



RETEA-22596.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.81 kb
 Vizualizat:  de 31392 ori

RETEA-22596.jpg



RETEA-22597.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.25 kb
 Vizualizat:  de 31392 ori

RETEA-22597.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 1384
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2009 19:32:09    Titlul subiectului: 121413

O retea frumoasa, ingrijita, cu prinderi tip Brasov si cu izolatori de portelan. Separatoare de 2 tipuri (TM si BV), 2 sanii de comanda prinse doar pe retea (nu la prindere), dar o trista infasurare de cabluri acolo unde reteaua a cedat. Sa vedem niste imagini.


15022008501.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.76 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008501.jpg



15022008502.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.56 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008502.jpg



15022008503.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.79 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008503.jpg



15022008507.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.04 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008507.jpg



15022008510.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.51 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008510.jpg



15022008511.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.3 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008511.jpg



15022008514.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.18 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008514.jpg



15022008516.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.69 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008516.jpg



15022008523.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.18 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008523.jpg



15022008525.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.88 kb
 Vizualizat:  de 30058 ori

15022008525.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 1384
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2009 19:37:00    Titlul subiectului: 121414

Un stalp care sustinea un macaz electric a fost doborat intr un accident. Consecintele asupra retelei le vedem


15022008536.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.79 kb
 Vizualizat:  de 30055 ori

15022008536.jpg



15022008537.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.01 kb
 Vizualizat:  de 30055 ori

15022008537.jpg



15022008539.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.36 kb
 Vizualizat:  de 30055 ori

15022008539.jpg



15022008543.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.37 kb
 Vizualizat:  de 30055 ori

15022008543.jpg



15022008546.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.41 kb
 Vizualizat:  de 30055 ori

15022008546.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2017 19:59:25    Titlul subiectului: 191425

Daca reteaua de troleibuze din Satu-Mare at fi fost construita in totalitate, asa cum era intreg proiectul din anii 90, at fi avut 9,3 km, si s-at fi realizat pe urmatoarele strazi si bulevarde:


-Strada Garii Ferastrau, Bdul. Closca, Strada Vasile Lucaciu, Bdul. Traian, Strada Grivitei, Strada Crisan, Strada Avram Iancu

-Strada Careiului, strada Brandusa

-Bdul. Octavian Goga (cu pasaj la nivel intre reteaua de troleibuze si calea ferata), Strada Independentei

-Bdul. Lucian Blaga, strada Ambudului, strada Ganea, strada Bargaului.


Altfel ar fi existat:

-5 capete de linii de troleibuze (Gara Satu-Mare, Gara Satu-Mare-Sud/Ferastrau, Cartier Horea/Micro 16, Micro-17, Carpati-2).

-Un singur garaj de troleibuze

-Probabil o singura (sau cel mult doua) statii de redresare pentru alimentarea retei de troleibuze

-Maxim 10 km retea troleibuze


Dispunerea retelei de troleibuze pe strazile si bulevardele aratate mai sus (in proiectul din anii 90) a fost generate de faptul ca zonele cele mai dens populate din municipiul Satu-Mare (si anume cartierele de blocuri Horea/Micro-16, Micro-15, Micro-14, Soarelui, Micro-17, Carpati-1 si Carpati-2), au fost construite la sud de raul Somes, iar reteaua de troleibuze din Satu-Mare urma sa lege aceste cartiere de blocuri dens populate cu gara Satu-Mare, dar si sa lege cele doua gari din municipiul Satu-Mare.


Asadar se poate afirma ca reteaua de troleibuze din Satu-Mare- in privinta dispunerii pe strazi si bulevardele sus-amintite, a fost una judicios si corect proiectata, pentru a genera in flux cat mai mare de calatori care sa foloseasca troleibuzul.


Insa, ceea ce s-a gresit la proiectarea retelei de troleibuze din Satu-Mare, in anii 90, a fost lipsa prevederii unor macaze la intersectia mai multor linii de troleibuze!

In schitele pe care le-am facut in paint si pe care le voi atasa mai jos, voi arata si cum ar fi trebuit sa fie dispuse macazele la intersectia mai multor linii de troleibuze, pentru a da posibilitatea troleibuzelor sa ajunga din orice directie in orice directie, pentru asigurarea unor trasee optime de troleibuze, intre toate cele 5 capete de linii de troleibuze, prevazute in proiectul din anii 90.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2017 20:01:23    Titlul subiectului: 191426

1. Schita retelei de troleibuze din Satu-Mare, asa cum fusesera ea proiectata in anii 90


Untitled.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.76 kb
 Vizualizat:  de 22796 ori

Untitled.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2017 20:03:41    Titlul subiectului: 191427

2. Intersectia liniilor de troleibuze (varianta propusa) de la intersectia bdul. Closca, Strada Careiului si Bdul. Octavian Goga)


schita inter.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.91 kb
 Vizualizat:  de 22794 ori

schita inter.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2017 20:05:05    Titlul subiectului: 191428

3. Intersectia retelei de troleibuze (variant propusa) din fata garajului de troleibuze


Schita inter 2.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.72 kb
 Vizualizat:  de 22793 ori

Schita inter 2.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2017 20:11:34    Titlul subiectului: 191429

4. Intersectia retelei de troleibuze proiectata in anii 90, de la intersectia Bdul. Octavian Goga, Strada Independentei, Bdul. Lucian Blaga


Intersectie 3.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.33 kb
 Vizualizat:  de 22790 ori

Intersectie 3.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2017 20:16:48    Titlul subiectului: 191430

Astfel, in Satu-Mare, at fi putut exista urmatoarele trasee de troleibuze:


-Gara Satu Mare- Gara Satu Mare Sud (Ferastrau)

-Gara Satu Mare- Cartier Horea/Micro 16

-Gara Satu Mare- Cartier Micro 17

-Gara Satu Mare- Cartier Carpati-2

-Cartier Horea/Micro 16- Cartier Micro 17

-Cartier Horea/Micro 16- Cartier Carpati-2

-Gara Satu Mare Sud (Ferastrau)- Cartier Horea/Micro 16

-Gara Satu Mare Sud (Ferastrau)- Cartier Micro 17

-Gara Satu Mare Sud (Ferastrau)- Cartier Carpati 2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 1384
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2017 20:55:04    Titlul subiectului: 191431

De unde ai aceste informații? Încărcătura de retea din centru nu corespunde cu realitatea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Dum 20 Aug 2017 11:18:08    Titlul subiectului: 191434

Exista publicat pe acest forum o schita cu fosta retea de troleibuze din Satu-Mare. Pe accea schita apar si doua linii "inactive" (care probabil urmau a fi construite in anii 90, dar care nu s-au mai construit, spre cartierele Micro-17 si Carpati-2.


In privinta schitei cu dispunerea macazelor si a configuratiilor liniilor de troleibuze din centru, tinand cont si de cele doua linii propuse spre cartierele micro-17 si Carpati-2, daca aceste doua linii ar fi fost construite, probabil asa ar fi aratat dispunerea macazelor la intersectia liniilor de troleibuze din centru, pentru a se putea asigura accesul si deplasarea troleibuzelor la intersectia din centru, din orice directie inspre orice directie!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 1384
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 20 Aug 2017 20:03:49    Titlul subiectului: 191436

Am înțeles. Simple presupuneri! Iti pot spune ca nu era posibil asa ceva! Erau 4 cruci din ambele sensuri! Exista o buclă de intoarcere dupa biserica! Era pt încadrarea dinspre Micro 16 spre Gara! Aceeași buclă ar fi fost folosită si de încadrare dinspre gara spre micro17. Este exclusă fantasmagoria expusă de tine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2017 07:47:20    Titlul subiectului: 191437

Ati putea face o schita cu configuratia (dispunerea firelor, incrucisarilor si macazelor) retelei de troleibuze din centru din Satu-Mare, daca s-ar fi construit si liniile de troleibuze spre cartierul Micro-17 si Carpati-2 ?


Nu prea inteleg unde era dispusa aceea bucla de incadrare a troleibuzelor spre Micro-16, astfel incat sa poate fi folosinta si daca s-ar fi construit linia de troleibuze spre Micro-17 si Carpati-2!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 1384
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2017 09:13:18    Titlul subiectului: 191439

Existau cele 2 sensuri N-S si E-V. Acestea se suprapuneau. Din asta rezultă 4 cruci la 90 grade. Mai exista pe fiecare curbă dreapta in intersecție cate un fir. Pe bdul. Cloșca la 50 m de intersecție exista o întoarcere ce dadea posibilitatea ca troleibuzul sa se încadreze ori spre gara ori dreapta spre micro 17. Deși existau cele 4 cruci din cate stiu cele de urcare spre depou dinspre gara nu au fost folosite decât la retragere. Nu stiu daca macazul electric funcționa. T3 desi avea destinația gara ferastrau intra in micro 16 făcând din acest traseu unul total nerentabile deoarece se suprapunea cu T1 in proportie de 70%.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2017 09:43:17    Titlul subiectului: 191441

Existau cele 2 sensuri N-S si E-V. Acestea se suprapuneau. Din asta rezultă 4 cruci la 90 grade. Mai exista pe fiecare curbă dreapta in intersecție cate un fir. Pe bdul. Cloșca la 50 m de intersecție exista o întoarcere ce dadea posibilitatea ca troleibuzul sa se încadreze ori spre gara ori dreapta spre micro 17. Deși existau cele 4 cruci din cate stiu cele de urcare spre depou dinspre gara nu au fost folosite decât la retragere. Nu stiu daca macazul electric funcționa. T3 desi avea destinația gara ferastrau intra in micro 16 făcând din acest traseu unul total nerentabile deoarece se suprapunea cu T1 in proportie de 70%.

Bun- deci ca sa lamurim:

-La intersectia Bdul. Closca, Bdul. Octavian Goga si Strada careiului s-ar fi intersectat cele doua axe a retelei de troleibuze:

-Nord-Sud Gara- Gara Ferastrau pe Bdul. Closca

-Est-Vest Micro 16/Cartier Horea- Micro 17 si Carpati-2, pe Strada Careiului si Bdul. Octavian Goga.

Deci rezulta o intersectie cu 4 cruci la 90 de grade, ceea ce tehnic cred ca se putea realiza (am mai facut astfel de incrucisari a retelei de troleibuze in Chisinau).

Si nu inteleg un aspect: daca existau aceste 4 cruci in aceea intersectie, de ce T3 -care aveea traseul Gara- Gara Ferastrau mai trebuia sa intre prin Micro-16 ?! In aceea intersectie ar fi putut merge tot inainte pe Bdul. Closca spre gara Ferastrau!

Acum intervine problema- cum s-ar fi facut daca s-ar fi construit si linia de troleibuze spre Micro-17 si Carpati-2, si cum s-ar fi configurat reteaua in intersectia Bdul. Closca/Bdul.Octavian Goga/Strada Careiului, astfel incat troleibuzele sa aibă acces din orice directie spre orice directie!

Sa analizam pe rand directiile posibile in aceea intersectie:

-Axa nord-sud Gara- Gara Ferastrau, pe Bdul. Closca

-Axa est-vest Carpati-2 si Micro-17 - Micro 16/Cartier Horea, pe Bdul. Octavian Goga- Strada Careiului

*cele doua axe s-ar fi intersectat exact deasupra intersectiei, prin 4 cruci la 90 de grade

-De la Gara (Bdul Closca) spre si dinspre Micro 16/Cartier Horea (Strada Careiului)

-De la Gara (Bdul. Closca) spre si dinspre Micro-17 si Carpati-2 (Bdul. Octavian Goga)

-De la gara Ferastrau (Bdul. Closca) spre si dinspre Micro-16/Cartier Horea (Strada Careiului)

-De la gara Ferastrau (bdul. Closca) spre si dinspre Micro-17 si Carpati-2 (Bdul. Octavian Goga).

Pentru aceste 4 accese a troleibuzelor, ar fi trebuit ca pe fiecare latura a intersectiei Bdul. Closca/Strada Careiului/Bdul. Octavian Goga sa fi existat 4 cai duble pentru troleibuze, astfel incat sa existe toate conexiunile posibile intre cele doua axe nord-sud si est-vest.

Aceste conexiuni ar fi trebuit realizate pe cele 4 laturi a intersectiei, iar cele 4 cruci ar fi trebui montate exact deasupra intersectiei.

Tehnic cred ca s-ar fi putut realiza astfel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SATU MARE Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community