Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee si linii desfiintate
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Iun 2017 23:36:00    Titlul subiectului: 190303

Nu era vreun traseu anume pe acolo.
Era doar o conexiune a liniei de pe N. iorga cu cea de pe Tutora in sensul spre P. Ros. Conexiune ce trebuia refacuta si dupa reabilitatre ca asa e normal pt. o mai mare flexibilitate a traficului. La fel era si la Hotel Europa(Conexiune dinspre E Doamna spre Moldova) in Podu Ros(dinspre CUG spre Splai pe linia lui 5)si in fata la Metalurgica exista si acolo dupla conexiune. dinspre Tatarasi spre capat Turora.
Din pacate s-a renunta la aceste legaturi foarte utile ,traseele si traficul tramvaielor devenind extrem de rigid.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 8757
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Iun 2017 08:58:18    Titlul subiectului: 190310

Acea latura nu a fost folosita niciodata si nu a avut niciodata retea de contact, din cauza dificultatilor legate de intersectarea cu reteaua de troleibuz (cu elementele de retea folosite la noi nu se putea realiza incrucisarea fara repozitionarea retelei de troleibuz, ceea ce pe acel fir era cam greu spre imposibil; pe celalat sens, unde era aceeasi problema, dar exista si spatiu, s-a reusit repozitionarea la finele anilor '80, cand s-a construit linia de tramvai pe Primaverii, cu o bucla in "U" pentru troleibuze, ce venea catre peroanele statiilor, o solutie ce ingreuna circulatia acestora).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 07 Iun 2017 13:11:56    Titlul subiectului: 190337

Nu a avut rețea, dar linia spre Primăverii (viraj dreapta), a fost cel puțin odată folosită prin anii '90 când s'a rupt pantograful la un tramvai Tatra (219) și a căzut pe o mașină. Vagonul a fost probabil împins sau tractat pe linia aceea ca să nu încurce tramvaiele din spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
luk777



Data înscrierii: 01/Iun/2015
Ultima vizita: 23/Noi/2024
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Iun 2017 17:24:23    Titlul subiectului: 190344

Ce este cu linia din aceasta imagine?https://www.google.ro/maps/@47.1456589,27.6197515,3a,75y,358.55h,66.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4EEqqTVFniEqWDOYLMlwGA!2e0!7i13312!8i6656
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jobilica



Data înscrierii: 14/Ian/2010
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Iun 2017 20:15:47    Titlul subiectului: 190349

EEG
MesajTrimis: Dum 04 Iun 2017 00:36:00 Titlul subiectului:
Nu era vreun traseu anume pe acolo.
Era doar o conexiune a liniei de pe N. iorga cu cea de pe Tutora in sensul spre P. Ros. Conexiune ce trebuia refacuta si dupa reabilitatre ca asa e normal pt. o mai mare flexibilitate a traficului. La fel era si la Hotel Europa(Conexiune dinspre E Doamna spre Moldova) in Podu Ros(dinspre CUG spre Splai pe linia lui 5)si in fata la Metalurgica exista si acolo dupla conexiune. dinspre Tatarasi spre capat Turora.
Din pacate s-a renunta la aceste legaturi foarte utile ,traseele si traficul tramvaielor devenind extrem de rigid.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Iun 2017 20:18:53    Titlul subiectului: 190350

Am mai explicat si mai sus. Facea legatura dintre Tatarasi spre capat Zona Industriala. E intersectia din fata de la Metalurgica. Din cate tin minte era un traseu candva care trecea pe acea linie. Ceva gen Tatarasi Nord-Tutora.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Iun 2017 22:05:32    Titlul subiectului: 190354

Da, era vorba de traseul 12, care avea parcursul: Tutora - Metalurgie - Tarasi Nord.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2017 13:03:49    Titlul subiectului: 190362

Linia dinspre Tătărași spre Țuțora a fost folosită și înainte de apariția lui 12. Am văzut prin tramvaie plăci cu trasee pe care eu nu le-am văzut niciodată și nu știu dacă erau provizorii sau nu.
Am văzut traseul COPOU-ABATOR și COPOU-TĂTĂRAȘI-ȚUȚORA prin anul 1983, însă nu am văzut tramvaie pe aceste trasee, doar plăcuțele puse printre altele în tramvai.

Linia de la A.Panu spre Elena Doamna a fost și ea folosită pentru un traseu experimental care se învârtea între Tudor Vladimirescu-Țesătura-Podul Roș-A.Panu și invers, dar nu a durat pentru că tramvaiele nu puteau staționa nicăieri și nici nu prea avea clienți.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2017 19:09:12    Titlul subiectului: 190374

Trix a scris:
Linia de la A.Panu spre Elena Doamna a fost și ea folosită pentru un traseu experimental care se învârtea între Tudor Vladimirescu-Țesătura-Podul Roș-A.Panu și invers, dar nu a durat pentru că tramvaiele nu puteau staționa nicăieri și nici nu prea avea clienți.
Eu am vazut odata o Tatra intorcand acolo in triunnghi.
Un actual traseu ca cel descris ar avea ceva clienti acum (daca s-ar reface acea legatura bineinteles). O gramada de lume merge din Tudor in Palas si viceversa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Aug 2017 00:25:26    Titlul subiectului: 191371

Salve! Ce era cu traseul de tramvai Canta - Dacia, si cat a existat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2017 11:39:36    Titlul subiectului: 191399

Mult timp liniile 2 (Canta-Țuțora/Baza 3) și 14 (Canta-CUG) aveau vagoane de la depoul Dacia. Exista un traseu de acces/retragere între Dacia și Canta.
În anii '90 am văzut în tramvaie plăci cu acest traseu, dar cred că neoficial exista din vremea când s'a dat în folosință linia spre Canta, cu linia 2 cu tramvaie ITB de la depoul Dacia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2017 20:53:14    Titlul subiectului: 191401

Intre Canta si Dacia peste liniile de cale ferata(intersectandu-le)? Ma indoiesc. Exista ceva poze?
Cred ca retragerea se facea Canta-P. Piatra(Pasaj Alexandru) -Dacia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2017 23:56:15    Titlul subiectului: 191403

Traseul era Dacia - Podu' de Piatra - Gara - Canta.

Uite o poza cu un tramvai Tatra pe acest traseu: http://iasi.stfp.net/DataI/T/t/229-0-DR:1.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2017 09:09:25    Titlul subiectului: 191438

EEG a scris:
Intre Canta si Dacia peste liniile de cale ferata(intersectandu-le)? Ma indoiesc. Exista ceva poze?
Cred ca retragerea se facea Canta-P. Piatra(Pasaj Alexandru) -Dacia.
Nu a spus nimeni că exista linie pe undeva din Canta peste calea ferată. Traseul era cel deja menționat.
Există totuși o linie (de fapt cred că nu mai există) care undeva între capătul din Dacia și depou iese dintr'o curte. Acolo a fost o platformă de descărcare de pe linia de CF, pe care au fost aduse Timișurile și poate și primele tramvaie germane. Dar în niciun caz, nu trecea de acolo spre Canta!
Pe plăcile de traseu din tramvaiele Timiș, era scris "DACIA - CANTA", invers față de cel din fotografia din linkul de mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 02/Dec/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 21 Aug 2017 09:52:42    Titlul subiectului: 191442

Era si ar fi bun daca s-ar construi un pasaj denivelat (cu linie de tramvaie) peste calea ferata, care sa lege direct cele doua capete de linii de tramvaie- Dacia si Canta!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nightglobe



Data înscrierii: 11/Sep/2013
Ultima vizita: 02/Dec/2024
Mesaje: 643
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 25 Iun 2018 16:43:52    Titlul subiectului: 195460

Astăzi, în zona Doi Băieți, am observat dispariția vechiului rond din Tătărași Sud, unde întorcea traseul 13 până în 2002. Motivul: s-a făcut o asfaltare în zonă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 25 Iun 2018 21:08:32    Titlul subiectului: 195469

Oricum, rondul ala nu avea o raza atat de mare si nu era potrivit pentru intoarcerea tramvaielor acolo. Inclusiv Tatrele aveau probleme acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 210
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2018 07:49:35    Titlul subiectului: 195474

Rondul era nefunctional de foarte multi ani, acolo fiind deja cateva cladiri care erau construite peste linia de tramvai .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2018 08:47:53    Titlul subiectului: 195478

Da, terenul fusese revendicat. Cum a fost luat, tipul a betonat liniile. Atunci au aparut 1/13 asa cum le stim azi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2018 23:11:47    Titlul subiectului: 195485

tramfan a scris:
Oricum, rondul ala nu avea o raza atat de mare si nu era potrivit pentru intoarcerea tramvaielor acolo. Inclusiv Tatrele aveau probleme acolo.

Nu era absolut nicio problema. Ca exemplu ,vechiul rond din Tg Cucu de la 5 Drumuri avea raza mult mai mica. Se indoia tabla de langa cuplele dintre vagoane la Timisuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2018 10:46:05    Titlul subiectului: 195486

Ba, da erau probleme mari. Crede-ma,, nu am vazut sa intoarca acolo vreodata un GT4 sau GT5, sau ST7/8. Intorceau acolo numai Tatre si era si cu ele problema. Nici epoca nu intra in rond.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MihaiV



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 26/Iun/2024
Mesaje: 6
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2018 18:55:11    Titlul subiectului: 195494

Buna seara, ma scuzati ca ma bag in discutie.
Vreau sa va spun ca personal am fost cu tramvaiul de epoca Aeg 1 ,in rondul din Doi Baieti in 1999 si 2000. Facea traseu Copou-Tatarasi Sud. Gt4, nu mai tin minte exact. Dar Tatra si epoca sigur intrau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2018 20:12:57    Titlul subiectului: 195495

Da, epoca intra, dar mereu se statea cu grija la pantograf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 03/Dec/2024
Mesaje: 199
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2018 22:27:40    Titlul subiectului: 195505

Cu tatra nu aveai treaba am intors de multe ori acolo gt4 nu a apucat sa intoarca acolo
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2020 20:34:11    Titlul subiectului: 206298

Silviu T-S a scris:
Miercuri, 18 martie 2020, au fost demontate liniile de tramvai ce făceau racordul între bulevardul Țuțora și bulevardul Primăverii, racord care nu a fost folosit vreodată.
Referitor la mesajul acesta, în care sublinierea de mai sus îmi aparține, trebuie menționat că racordul pentru virajul la dreapta pe Primăverii a fost folosit în mod excepțional cel puțin odată, în condiții de avarie, când a fost tras pe acea linie și probabil remorcat mai departe pe Primăverii până la depou, vagonul Tatra 219, căruia i-a zburat pantograful și a avariat și un autoturism. Incidentul a avut loc probabil în zona semaforului, astfel încât s'a luat decizia mutării vagonului pe acea linie până la terminarea cercetărilor efectuate de Poliție. Incidentul s'a produs undeva în prima jumătate a anilor '90.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 7 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community