Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Dec/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Iun 2017 23:36:00 Titlul subiectului: |
190303 |
|
Nu era vreun traseu anume pe acolo.
Era doar o conexiune a liniei de pe N. iorga cu cea de pe Tutora in sensul spre P. Ros. Conexiune ce trebuia refacuta si dupa reabilitatre ca asa e normal pt. o mai mare flexibilitate a traficului. La fel era si la Hotel Europa(Conexiune dinspre E Doamna spre Moldova) in Podu Ros(dinspre CUG spre Splai pe linia lui 5)si in fata la Metalurgica exista si acolo dupla conexiune. dinspre Tatarasi spre capat Turora.
Din pacate s-a renunta la aceste legaturi foarte utile ,traseele si traficul tramvaielor devenind extrem de rigid. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Iun 2017 08:58:18 Titlul subiectului: |
190310 |
|
Acea latura nu a fost folosita niciodata si nu a avut niciodata retea de contact, din cauza dificultatilor legate de intersectarea cu reteaua de troleibuz (cu elementele de retea folosite la noi nu se putea realiza incrucisarea fara repozitionarea retelei de troleibuz, ceea ce pe acel fir era cam greu spre imposibil; pe celalat sens, unde era aceeasi problema, dar exista si spatiu, s-a reusit repozitionarea la finele anilor '80, cand s-a construit linia de tramvai pe Primaverii, cu o bucla in "U" pentru troleibuze, ce venea catre peroanele statiilor, o solutie ce ingreuna circulatia acestora). |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 07 Iun 2017 13:11:56 Titlul subiectului: |
190337 |
|
Nu a avut rețea, dar linia spre Primăverii (viraj dreapta), a fost cel puțin odată folosită prin anii '90 când s'a rupt pantograful la un tramvai Tatra (219) și a căzut pe o mașină. Vagonul a fost probabil împins sau tractat pe linia aceea ca să nu încurce tramvaiele din spate. |
|
Sus |
|
|
luk777
Data înscrierii: 01/Iun/2015 Ultima vizita: 23/Noi/2024 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 07 Iun 2017 17:24:23 Titlul subiectului: |
190344 |
|
Ce este cu linia din aceasta imagine?https://www.google.ro/maps/@47.1456589,27.6197515,3a,75y,358.55h,66.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4EEqqTVFniEqWDOYLMlwGA!2e0!7i13312!8i6656 |
|
Sus |
|
|
jobilica
Data înscrierii: 14/Ian/2010 Ultima vizita: 01/Dec/2024 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 07 Iun 2017 20:15:47 Titlul subiectului: |
190349 |
|
EEG
MesajTrimis: Dum 04 Iun 2017 00:36:00 Titlul subiectului:
Nu era vreun traseu anume pe acolo.
Era doar o conexiune a liniei de pe N. iorga cu cea de pe Tutora in sensul spre P. Ros. Conexiune ce trebuia refacuta si dupa reabilitatre ca asa e normal pt. o mai mare flexibilitate a traficului. La fel era si la Hotel Europa(Conexiune dinspre E Doamna spre Moldova) in Podu Ros(dinspre CUG spre Splai pe linia lui 5)si in fata la Metalurgica exista si acolo dupla conexiune. dinspre Tatarasi spre capat Turora.
Din pacate s-a renunta la aceste legaturi foarte utile ,traseele si traficul tramvaielor devenind extrem de rigid. |
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Dec/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 07 Iun 2017 20:18:53 Titlul subiectului: |
190350 |
|
Am mai explicat si mai sus. Facea legatura dintre Tatarasi spre capat Zona Industriala. E intersectia din fata de la Metalurgica. Din cate tin minte era un traseu candva care trecea pe acea linie. Ceva gen Tatarasi Nord-Tutora. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 07 Iun 2017 22:05:32 Titlul subiectului: |
190354 |
|
Da, era vorba de traseul 12, care avea parcursul: Tutora - Metalurgie - Tarasi Nord. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 08 Iun 2017 13:03:49 Titlul subiectului: |
190362 |
|
Linia dinspre Tătărași spre Țuțora a fost folosită și înainte de apariția lui 12. Am văzut prin tramvaie plăci cu trasee pe care eu nu le-am văzut niciodată și nu știu dacă erau provizorii sau nu.
Am văzut traseul COPOU-ABATOR și COPOU-TĂTĂRAȘI-ȚUȚORA prin anul 1983, însă nu am văzut tramvaie pe aceste trasee, doar plăcuțele puse printre altele în tramvai.
Linia de la A.Panu spre Elena Doamna a fost și ea folosită pentru un traseu experimental care se învârtea între Tudor Vladimirescu-Țesătura-Podul Roș-A.Panu și invers, dar nu a durat pentru că tramvaiele nu puteau staționa nicăieri și nici nu prea avea clienți. |
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Dec/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 08 Iun 2017 19:09:12 Titlul subiectului: |
190374 |
|
Trix a scris: | Linia de la A.Panu spre Elena Doamna a fost și ea folosită pentru un traseu experimental care se învârtea între Tudor Vladimirescu-Țesătura-Podul Roș-A.Panu și invers, dar nu a durat pentru că tramvaiele nu puteau staționa nicăieri și nici nu prea avea clienți. | Eu am vazut odata o Tatra intorcand acolo in triunnghi.
Un actual traseu ca cel descris ar avea ceva clienti acum (daca s-ar reface acea legatura bineinteles). O gramada de lume merge din Tudor in Palas si viceversa. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 07 Aug 2017 00:25:26 Titlul subiectului: |
191371 |
|
Salve! Ce era cu traseul de tramvai Canta - Dacia, si cat a existat? |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 14 Aug 2017 11:39:36 Titlul subiectului: |
191399 |
|
Mult timp liniile 2 (Canta-Țuțora/Baza 3) și 14 (Canta-CUG) aveau vagoane de la depoul Dacia. Exista un traseu de acces/retragere între Dacia și Canta.
În anii '90 am văzut în tramvaie plăci cu acest traseu, dar cred că neoficial exista din vremea când s'a dat în folosință linia spre Canta, cu linia 2 cu tramvaie ITB de la depoul Dacia. |
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Dec/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 14 Aug 2017 20:53:14 Titlul subiectului: |
191401 |
|
Intre Canta si Dacia peste liniile de cale ferata(intersectandu-le)? Ma indoiesc. Exista ceva poze?
Cred ca retragerea se facea Canta-P. Piatra(Pasaj Alexandru) -Dacia. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 21 Aug 2017 09:09:25 Titlul subiectului: |
191438 |
|
EEG a scris: | Intre Canta si Dacia peste liniile de cale ferata(intersectandu-le)? Ma indoiesc. Exista ceva poze?
Cred ca retragerea se facea Canta-P. Piatra(Pasaj Alexandru) -Dacia. | Nu a spus nimeni că exista linie pe undeva din Canta peste calea ferată. Traseul era cel deja menționat.
Există totuși o linie (de fapt cred că nu mai există) care undeva între capătul din Dacia și depou iese dintr'o curte. Acolo a fost o platformă de descărcare de pe linia de CF, pe care au fost aduse Timișurile și poate și primele tramvaie germane. Dar în niciun caz, nu trecea de acolo spre Canta!
Pe plăcile de traseu din tramvaiele Timiș, era scris "DACIA - CANTA", invers față de cel din fotografia din linkul de mai sus. |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Lun 21 Aug 2017 09:52:42 Titlul subiectului: |
191442 |
|
Era si ar fi bun daca s-ar construi un pasaj denivelat (cu linie de tramvaie) peste calea ferata, care sa lege direct cele doua capete de linii de tramvaie- Dacia si Canta! |
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 25 Iun 2018 16:43:52 Titlul subiectului: |
195460 |
|
Astăzi, în zona Doi Băieți, am observat dispariția vechiului rond din Tătărași Sud, unde întorcea traseul 13 până în 2002. Motivul: s-a făcut o asfaltare în zonă. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 25 Iun 2018 21:08:32 Titlul subiectului: |
195469 |
|
Oricum, rondul ala nu avea o raza atat de mare si nu era potrivit pentru intoarcerea tramvaielor acolo. Inclusiv Tatrele aveau probleme acolo. |
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 210 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Iun 2018 07:49:35 Titlul subiectului: |
195474 |
|
Rondul era nefunctional de foarte multi ani, acolo fiind deja cateva cladiri care erau construite peste linia de tramvai . |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Iun 2018 08:47:53 Titlul subiectului: |
195478 |
|
Da, terenul fusese revendicat. Cum a fost luat, tipul a betonat liniile. Atunci au aparut 1/13 asa cum le stim azi. |
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Dec/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Iun 2018 23:11:47 Titlul subiectului: |
195485 |
|
tramfan a scris: | Oricum, rondul ala nu avea o raza atat de mare si nu era potrivit pentru intoarcerea tramvaielor acolo. Inclusiv Tatrele aveau probleme acolo. |
Nu era absolut nicio problema. Ca exemplu ,vechiul rond din Tg Cucu de la 5 Drumuri avea raza mult mai mica. Se indoia tabla de langa cuplele dintre vagoane la Timisuri. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Iun 2018 10:46:05 Titlul subiectului: |
195486 |
|
Ba, da erau probleme mari. Crede-ma,, nu am vazut sa intoarca acolo vreodata un GT4 sau GT5, sau ST7/8. Intorceau acolo numai Tatre si era si cu ele problema. Nici epoca nu intra in rond. |
|
Sus |
|
|
MihaiV
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 26/Iun/2024 Mesaje: 6 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Iun 2018 18:55:11 Titlul subiectului: |
195494 |
|
Buna seara, ma scuzati ca ma bag in discutie.
Vreau sa va spun ca personal am fost cu tramvaiul de epoca Aeg 1 ,in rondul din Doi Baieti in 1999 si 2000. Facea traseu Copou-Tatarasi Sud. Gt4, nu mai tin minte exact. Dar Tatra si epoca sigur intrau. |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Iun 2018 20:12:57 Titlul subiectului: |
195495 |
|
Da, epoca intra, dar mereu se statea cu grija la pantograf. |
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 199 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Iun 2018 22:27:40 Titlul subiectului: |
195505 |
|
Cu tatra nu aveai treaba am intors de multe ori acolo gt4 nu a apucat sa intoarca acolo |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 20 Mar 2020 20:34:11 Titlul subiectului: |
206298 |
|
Silviu T-S a scris: | Miercuri, 18 martie 2020, au fost demontate liniile de tramvai ce făceau racordul între bulevardul Țuțora și bulevardul Primăverii, racord care nu a fost folosit vreodată. | Referitor la mesajul acesta, în care sublinierea de mai sus îmi aparține, trebuie menționat că racordul pentru virajul la dreapta pe Primăverii a fost folosit în mod excepțional cel puțin odată, în condiții de avarie, când a fost tras pe acea linie și probabil remorcat mai departe pe Primăverii până la depou, vagonul Tatra 219, căruia i-a zburat pantograful și a avariat și un autoturism. Incidentul a avut loc probabil în zona semaforului, astfel încât s'a luat decizia mutării vagonului pe acea linie până la terminarea cercetărilor efectuate de Poliție. Incidentul s'a produs undeva în prima jumătate a anilor '90. |
|
Sus |
|
|
|