| Subiectul anterior :: Subiectul următor | 
	
	
		| Autor | Mesaj | 
	
		| srazvi 
 
  
 Data înscrierii: 11/Ian/2006
 Ultima vizita: 10/Oct/2011
 Mesaje: 407
 Locație: Arad
 
 | 
			
				|  Trimis: Vin 13 Ian 2006 21:29:03    Titlul subiectului: Tramvaiele Duewag | 12179 |  
				| 
 |  
				| GT4, pe linga ca te scutura de te imprastii nici nu e comod  si pute a spirt, ca prin Arad asa ceva se foloseste sa nu ingetze, chiar in Germania ce se foloseste ca nu cred ca puti a spirt acolo cind cobori din tramvai ! _________________
 Luna Amara
 
  |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Radu Bialus 
 
  
 Data înscrierii: 22/Oct/2005
 Ultima vizita: 30/Oct/2025
 Mesaje: 9126
 Locație: Iasi
 
 | 
			
				|  Trimis: Vin 13 Ian 2006 22:08:21    Titlul subiectului: | 12186 |  
				| 
 |  
				| E curios aspectul asta. Si la Iasi avem GT4 aduse din Stuttgart, ca si la Arad, insa nu am auzit de o astfel de metoda. Ce-i drept, si la noi cam ingheata - chiar zilele trecute imi spunea un vatman despre problema asta la GT4. 	  | srazvi a scris: |  	  | GT4, pe linga ca te scutura de te imprastii nici nu e comod  si pute a spirt, ca prin Arad asa ceva se foloseste sa nu ingetze, chiar in Germania ce se foloseste ca nu cred ca puti a spirt acolo cind cobori din tramvai ! | 
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| The_Kid 
 
 
 Data înscrierii: 07/Noi/2005
 Ultima vizita: 10/Iun/2022
 Mesaje: 149
 
 
 | 
			
				|  Trimis: Joi 16 Feb 2006 23:40:03    Titlul subiectului: gt | 16087 |  
				| 
 |  
				| Ati stiut vreodata ca exista asa ceva ?! Eu unul nu stiam de Gothe dublu articulate si nici "GT4" (impropriu spus GT4), care sa fie dublu articulat. 
   
   
   
   
   |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Tom 
 
 
 Data înscrierii: 20/Oct/2005
 Ultima vizita: 28/Feb/2008
 Mesaje: 604
 Locație: Bucuresti; Iasi
 
 | 
			
				|  Trimis: Joi 16 Feb 2006 23:47:51    Titlul subiectului: | 16092 |  
				| 
 |  
				| La Erfurt se pastreaza vagonul 178 de acest tip. La Stuttgart cred ca mai exista un "GT4" din acela. BKV Budapesta a construit ceva asemanator din vagoanele UV 3235 si 3258. Vagonul a primit numarul 3799, dar a fost demontat, iar vagoanele originale au fost refacute.
 Imagine © Ăkos Endre VARGA http://hampage.hu/kozlekedes/e_index.html
 
   |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Radu Bialus 
 
  
 Data înscrierii: 22/Oct/2005
 Ultima vizita: 30/Oct/2025
 Mesaje: 9126
 Locație: Iasi
 
 | 
			
				|  Trimis: Vin 17 Feb 2006 03:50:56    Titlul subiectului: | 16111 |  
				| 
 |  
				| Vagonul se numeste DoT4. Mai exista doar doua, in Stuttgart. |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| quiksilver 
 
 
 Data înscrierii: 07/Noi/2005
 Ultima vizita: 27/Oct/2025
 Mesaje: 1147
 Locație: Arad
 
 | 
			
				|  Trimis: Vin 10 Mar 2006 21:37:17    Titlul subiectului: *Tramvaiele Duewag | 18131 |  
				| 
 |  
				| Tipurile de vagoane GTx au fost aduse din Germania in regim second-hand, asa ca nu am avut parte de Duewaguri noi. Modelele pe care le-am vazut aici pe forum sunt GT4, GT5, GT6, GT8. Daca sunt si altele..., eventual cele "Z" cu dubla comanda.
 Aceste tipuri de tramvaie au fost aduse in Arad (GT4, GT6, GT8), fiind in opinia mea foarte fiabile. Exista si in Timisoara, Iasi...etc
 CUriozitatea mea se leaga de aceste tramvaie pt ca in opinia mea sunt mai bune decat vagoanele Tatra (confort, viteza, estetica), si muuult mai bune decat Timis 2 sau probabil orice vagon romanesc (chiar si decat Bucur). Daca stie cineva unde sunt fabricate aceste tramvaie, daca fabrica mai exista, etc...
 Personal, as prefera ca in Arad sa vad mai multe Duewaguri (orice model) decat T4D adus din Germania (la care apar cam aceleasi defecte ca la batranele T4R cum ar fi bombarea placajului interior, rugina langa geamuri etc).
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| mrM 
 
  
 Data înscrierii: 18/Iul/2006
 Ultima vizita: 26/Dec/2024
 Mesaje: 1026
 Locație: Bucuresti
 
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Dr2006 
 
 
 Data înscrierii: 18/Oct/2005
 Ultima vizita: 16/Dec/2011
 Mesaje: 2182
 Locație: Bucuresti 6
 
 | 
			
				|  Trimis: Vin 10 Mar 2006 21:51:59    Titlul subiectului: | 18142 |  
				| 
 |  
				| Alea de la Mc'Dee nu mai au nimic original..poate doar caroseria și pantograful. Duewag-urile au fost produse de Wggonfabrik Uerdngen AG Verk Dusseldorf, acum parte a Siemens.
 Se regăsesc în Timișoara, Arad, Iași, Brașov, Galați, Brăila, Reșița. Majoritatea au venit din Frankfurt-am-Main.
 Controller-ul are sensul invers celui de la VxA... deci vatmanii obișnuiți cu VxA, Timiș, Ep au cam avut probleme cu ele...
 
 Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Vin 10 Mar 2006 22:40:35, modificat de 1 dată în total
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Radu Bialus 
 
  
 Data înscrierii: 22/Oct/2005
 Ultima vizita: 30/Oct/2025
 Mesaje: 9126
 Locație: Iasi
 
 | 
			
				|  Trimis: Vin 10 Mar 2006 22:31:31    Titlul subiectului: | 18153 |  
				| 
 |  
				| Atentie, modelul GT4 adus in Arad si Iasi nu este fabricat de catre Duewag, ci de catre MF Esslingen. Si alti producatori au realizat vagoane sub denumirea de GT4, insa sub diverse forme si echipari.
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Tom 
 
 
 Data înscrierii: 20/Oct/2005
 Ultima vizita: 28/Feb/2008
 Mesaje: 604
 Locație: Bucuresti; Iasi
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 11 Mar 2006 10:55:31    Titlul subiectului: | 18201 |  
				| 
 |  
				| Tramvaiul McDonald's: L+l ex Frankfurt/Main 	  | nokia2010 a scris: |  	  | CE model de "Duewag" a circoolat in Bucuresti? | 
 Tramvaiele Duewag L+l si M in Romania:
 Bucuresti:
 204, 208, 211, 212, 217, 222, 229, 232, 234, 241 (Tw)
 1203, 1207, 1209, 1210, 1211, 1213, 1216, 1217, 1224, 1226 (Bw)
 Vagoanele motor au primit un 2 in fata la numar.
 In afara de cuplul 2211-1211, n'am vazut alta combinatie de numere asemanatoare.
 Vagonul 2234 a fost casat, restul au devenit McTram's
 Brasov:
 38(600), 40(617), 36(630), 35(632), 33(633), 37(634), 39(640), 34(641), 42(642), 41(643).
 Vagonul 41=piese de schimb
 Galati:
 84(206), 85(218), 86(221), 87(237), 88(240) (Tw)
 324(1230), 325(1231), 326(1233), 327(1238), 328(1820) (Bw)
 1820 ar trebui sa fie "m" dupa numar, deci are si usile altfel.
 Tw=vagon motor
 Bw=remorca
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Sergabi28 
 
  
 Data înscrierii: 11/Ian/2007
 Ultima vizita: 10/Oct/2025
 Mesaje: 314
 Locație: Galati
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 11 Mar 2006 12:44:26    Titlul subiectului: | 18204 |  
				| 
 |  
				| Iata o fotografie cu Duwag tip L care circula in Galati 
 
 
 
	
		
	 
		| Descriere: |  |  
		| Mărime fișier: | 49.08 kb |  
		| Vizualizat: | de 24203 ori |  
		| 
  
 
 |  
 _________________
 ,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!"  -Petru Rares-
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Ionescu 
 
 
 Data înscrierii: 27/Oct/2005
 Ultima vizita: 11/Feb/2021
 Mesaje: 1204
 
 
 | 
			
				|  Trimis: Dum 02 Apr 2006 16:33:59    Titlul subiectului: | 19728 |  
				| 
 |  
				| Niste tramvaie excelente, si ca aspect si ca functionare, eu le stiu pe cele din Brasov ex Frankfurt. Fiabile, rezistente, dragute... tot ce vrei. _________________
 GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Kappa 
 
  
 Data înscrierii: 03/Noi/2005
 Ultima vizita: 01/Apr/2011
 Mesaje: 124
 Locație: Brasov
 
 | 
			
				|  Trimis: Dum 02 Apr 2006 19:57:11    Titlul subiectului: | 19755 |  
				| 
 |  
				| Si circula in continuare majoritar pe linia prost intretinuta! Din cele 10 sosite din Frankfurt circula in continuare cele 9 care au fost scoase pe traseu. Consider ca sunt mult mai elegante si mai putin zgomotoase decat Tatra. |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| tudor Vizitator
 
 
 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Trimis: Dum 02 Apr 2006 20:38:13    Titlul subiectului: | 19758 |  
				| 
 |  
				| Kappa&Ionescu: Perfect de acord cu voi. Am mers si eu cu tramvaie din alea si ce pot sa zic: Mi s-a parut super calatoria. Nemtii le considera fier vechi si harburi, insa la noi e de 1000 ori mai bun decat un V*A sau TIMIS din 1980-1990. Standardul vest european. Nu stiu insa daca ar fi rezistat, daca ar fi circulat NUMAI in Romania, in conditiile mai jos enumerate. Sa privim obiectiv:Duewag ofera confort si sunt aspectuoase. Tatra,ofera si ele confort (mai putin poate), insa se preteaza mai bine la offroad-ul de pe linia din Brasov. Concluzie: Duewag e tramvai de lux, iar Tatra e tramvai de teren (se va subintelege linie) accidentat.
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| George_GL 
 
 
 Data înscrierii: 09/Iul/2006
 Ultima vizita: 06/Feb/2017
 Mesaje: 81
 Locație: Galati
 
 | 
			
				|  Trimis: Joi 13 Iul 2006 22:21:48    Titlul subiectului: | 27373 |  
				| 
 |  
				| Toate Duewag-urile sunt frumoase dar parca cele de la Galati sunt si mai frumoase..si ca model imi plac..si asta o zic nu ca as fi din Galati..parerea mea |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		|  |