Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Trifescu Matei
Data înscrierii: 19/Mar/2018 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 50 Locație: Piatra Neamt
|
Trimis: Mie 14 Feb 2024 14:02:29 Titlul subiectului: |
218218 |
|
Karsan Jest 2024
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
976.42 kb |
Vizualizat: |
de 4075 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
874.17 kb |
Vizualizat: |
de 4075 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
777.1 kb |
Vizualizat: |
de 4075 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 14 Feb 2024 16:14:57 Titlul subiectului: |
218222 |
|
Karsan ăsta mic dă din coadă când îl mângâi, nu?
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 28/Noi/2024 Mesaje: 181 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 14 Feb 2024 22:17:42 Titlul subiectului: |
218236 |
|
Posibil
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Mar 27 Feb 2024 01:10:54 Titlul subiectului: |
218376 |
|
tramfan a scris: | Karsan ăsta mic dă din coadă când îl mângâi, nu? |
Decât un tomberon Sprinter carosat în spatele casei adus second hand din Germania cu 500+ de mii de kilometri, prefer un Karsan care „dă din coadă când îl mângâi”. Jest e un vehicul chiar reușit. Are un motor Multijet care și-a dovedit fiabilitatea în timp pe mii de dube Fiat Ducato/Citroen Jumper/Peugeot Boxer, are o caroserie proiectată și fabricată pentru transport persoane, nu derivată dintr-o dubă de pâine de unică folosință. E drept, calitatea asamblării plasticelor lasă de dorit uneori, dar asta nu îl face indezirabil. Să mai spunem că în segmentul ăsta de microbuze urbane, singurul contracandidat pertinent ar fi fost Gruau Microbus, care s-a fabricat exclusiv pentru Franța și care nu se prea găsește SH.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Feb 2024 11:33:24 Titlul subiectului: |
218392 |
|
Nu la aspect mă refeream, sau la finisaje, că nu le-am văzut. Mă refeream la capacitatea de transport, care este extrem de mică. Dar, na, atunci când luăm autobuze de 10m pentru transport urban, nu mai e nimic de comentat.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 27 Feb 2024 14:19:15 Titlul subiectului: |
218397 |
|
Personal am circulat cu Karsan-uri din acestea in Turcia. Este plina tara de ele. Acolo sunt exploatate in mod aproape brutal, in sensul ca le smucesc soferii la toate curbele si intersectiile... Daca nu te asezi pe scaun si ramai in picioare, te dai cu capul de toate barile/toti peretii. Ele nu ar fi niste masini proaste, insa nu am avut experiente prea bune cu ele din cauza soferilor de acolo, care conduceau ca pe camp...
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 210 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Mar 2024 08:26:01 Titlul subiectului: |
218575 |
|
Pe traseele care deservesc incepand de azi zona Valea Lupului, au inceput sa circule vehicule Karsan, dar si un nou tip de midibuz, de la producatorul Otokar. Deocamdata doar o poza din fata.
Par a fi modele Vectio C.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
434.31 kb |
Vizualizat: |
de 3583 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Mar 2024 08:52:58 Titlul subiectului: |
218576 |
|
Otokar Doruk 220 LE.
Dorulet, doruc, doruc,
Ah, ce-mi vine sa ma duc!...
Dar cu tine nu apuc,
Te strici si ma lasi nauc...
Poze orientative de la producator sau ceva, nu mai retin de unde le-am descarcat (acolo scrie 215, dar 220 e fix la fel, diferenta dintre ele e puterea motorului)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.83 kb |
Vizualizat: |
de 3568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
630.67 kb |
Vizualizat: |
de 3568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
590.49 kb |
Vizualizat: |
de 3568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
700.47 kb |
Vizualizat: |
de 3568 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Mar 2024 12:50:05 Titlul subiectului: |
218577 |
|
Am vazut acum un MAN de ala LE ducandu-se de la garaj spre CUG, deci au iesit si alea pe trasee.
|
|
Sus |
|
|
marian2001FCBT
Data înscrierii: 14/Mai/2018 Ultima vizita: 07/Dec/2024 Mesaje: 31 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Mar 2024 17:15:58 Titlul subiectului: |
218580 |
|
Las aici câteva impresii despre autobuzele Otokar Doruk și despre microbuzele Karsan Jest, în prima lor zi de circulație în Valea Lupului.
Karsan-urile albe nu cred că sunt din anul 2022, la fel ca 2025. Barele (în 2026 cel puțin), vopsite în galben, sunt decojite iar podeaua și spătarele au urme vizibile de uzură. În rest, tapițeriile sunt intacte, calitatea interiorului nu e rea, iar tehnic se descurcă chiar bine pe dealurile și pe străzile înguste din sat. Au cutie manuală, sunt rapide și destul de silențioase.
Mai dezamăgitoare sunt Otokar-urile. Din punct de vedere estetic stau mai bine decât Karsan-urile albe, dar sunt foarte zgomotoase la relanti, iar zgomotul se accentuează și mai mult în mers (sunt niște vibrații la accelerare pe care le au și ZTE-urile). Au destul de mult „ruliu”, nu sunt foarte puternice (există un deal în Valea Lupului pe care nu știu cum o să-l urce pe zăpadă sau polei, sincer), cutia automată „sare din viteză” uneori când mașina oprește în stație (s-a întâmplat de 3 ori, de două ori autobuzul s-a dus un metru în jos până când șoferul a pus frâna). Per total, nu sunt niște mașini fantastice (în cazul în care celelalte două sunt la fel ca 1032). Poate sunt și niște reacții la cald, dar ar fi fost bine ca și Primăria V.Lupului să fi contribuit cu niște bani la achiziția asta, poate s-ar fi putut cumpăra ceva mai calitativ.
Legat de trasee: pe 902, la ora 10:30, am fost singurul călător până la Canta. La 15:00, 1032 a fost destul de încărcat pe 901. Mulți călători încă nu sunt obișnuiți cu schimbarea, deși s-a anunțat atât în presă, cât și în social media. Au fost câteva persoane care fie nu au urcat și au preferat microbuzul operatorului privat, fie au luat CTP-ul văzând că scrie Valea Lupului pe foaia din bord. Probabil va mai dura o vreme până când lumea se va obișnui. Poate, la un moment dat, se vor afișa și niște orare prin stații (un domn avea scris într-un carnețel orarul complet al lui 901, doar că, între timp, s-a actualizat și nu mai era valabil ). Ar ajuta dacă șoferii ar spune formula magică „merge pe traseul Priscom-ului (operatorul privat)”. În 1032, șoferul răspundea călătorilor că „face dreapta la Popas și merge pe deal”. Nu foarte convingător pentru cineva care vrea să fie sigur că ajunge unde trebuie
Later edit: sper ca postarea asta să nu se înțeleagă ca „hate” vis-a-vis de noile achiziții. Eu unul mă bucur că există în sfârșit serviciul acesta. Sper doar să fie o investiție care să funcțională și folositoare pe termen lung.
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 210 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Mar 2024 20:01:36 Titlul subiectului: |
218582 |
|
Alte impresii despre Otokar-uri:
- Am pornit de la Gara, cu doar 3 calatori. Se pare ca trebuie facuta mai multa publicitate acestor trasee;
- Cand am urcat prima data in midibuz, in partea din fata m-a izbit un miros puternic de carburant;
- Soferul era destul de nemultumit de acest timp de transport. L-a numit corcitura, la fel ca BMC-urile.
- Midibuzul nu are putere suficienta. Soferul a recunoscut acest lucru. Urcarea pe strada Artarului este un adevarat chin. Otokarul se chinuie sa urce, in nici un caz nu va urca iarna sau daca va fi plin.
- Comenzile de deschidere a usilor functioneaza greu. Trec cateva secunde bune pana cand incep sa se deschida usile.
- Desi este doar de 10 m, are dificultati mari in a face viraj la dreapta sau la stanga pe strazile inguste din comuna. Cand ajunge la intersectie desi are prioritate, trebuie sa lase toate masinile sa treaca inainte de a putea face virajul.
|
|
Sus |
|
|
marian2001FCBT
Data înscrierii: 14/Mai/2018 Ultima vizita: 07/Dec/2024 Mesaje: 31 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Mar 2024 22:07:05 Titlul subiectului: |
218584 |
|
KTLYN a scris: | [...]Otokarul se chinuie sa urce, in nici un caz nu va urca iarna sau daca va fi plin. [...] |
Poate ar fi o soluție să se urce pe str. Bradului înspre satul nou, fie direct prin viraj la dreapta dinspre Lacului (dar e o curbă destul de strânsă, fără a putea lua prea mult demaraj, plus că strada se îngustează în zona intersecției cu str. Lacului), fie să facă o buclă: str. Arțarului -> str. Bisericii -> str. Bradului -> str. Trandafirilor. Pentru cine nu cunoaște topografia satului, autobuzele urcă pe o porțiune unde panta maximă este de 13% (17 metri elevație în 130 de metri parcurși, conform Google Maps). Ca bonus, strada este momentan betonată și se prezintă în condiții mai puțin ideale: https://maps.app.goo.gl/BFz6tyKPCiGwqRtJA
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Mar 2024 13:52:56 Titlul subiectului: |
218809 |
|
Masinile Citaro ex BVG afiseaza de-acum electronic traseele (inca sunt in curs de echipare, pe masura ce au ture libere).
De la mine de la Guantanamo doar trei cadre cu "titularul" de pe 202, 1042, de la altii or veni mai multe.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
482.33 kb |
Vizualizat: |
de 2992 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
518.5 kb |
Vizualizat: |
de 2992 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
231.21 kb |
Vizualizat: |
de 2992 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Mar 2024 14:52:46 Titlul subiectului: |
218811 |
|
Ce știi Radu, e tot consolă made in-house?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Mar 2024 15:05:43 Titlul subiectului: |
218813 |
|
No clue! Camera, desi face o treaba excelenta, nu bate pana unde e consola, hi, hi...
|
|
Sus |
|
|
NotJhonatanYT
Data înscrierii: 20/Ian/2024 Ultima vizita: 04/Dec/2024 Mesaje: 17 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Mar 2024 07:11:10 Titlul subiectului: |
218822 |
|
Avem afisaje pe otokare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.15 MB |
Vizualizat: |
de 2832 ori |
|
_________________ CTP Iasi is the best |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Mar 2024 09:15:58 Titlul subiectului: |
218823 |
|
Probabil de la MAZ.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Mar 2024 11:11:49 Titlul subiectului: |
218824 |
|
Repet ce am spus mai devreme, pentru că merită. Cel mai bun lucru pe care l-au avut MAZ-urile astea au fost afișajele făcute Hannover Displays, un producător foarte bun de chestii din astea. Uite că după 6 ani de când nu mai e picior de MAZ prin Iași, ele încă rezistă. Și probabil că vor rezista și la următoarele SH-uri.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Joi 21 Mar 2024 13:28:33 Titlul subiectului: |
218832 |
|
Radu Bialus a scris: | Probabil de la MAZ. |
Afisajele Hanover de pe MAZ, chiar și cele laterale, sunt prea late pentru Otokare și din experiență proprie, adaptarea unor suporți pentru ele ar fi fost un chin. Au fost programate afisajele Polaris originale ale autobuzelor. Urmează Mobitec-urile de pe MAN-urile de Norvegia.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Mar 2024 14:02:16 Titlul subiectului: |
218833 |
|
Aha. Nu stiu de ce aveam senzatia ca nu au venit cu afisaje proprii. E mai greu cu atentia (de toate felurile) dupa 7 ani de tortura psihica... A se scuza si intelege...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Mar 2024 14:22:27 Titlul subiectului: |
218834 |
|
Matei, și ce știi, s-au făcut console de comandă în cadrul CTP sau cele originale?
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Sâm 23 Mar 2024 22:25:55 Titlul subiectului: |
218856 |
|
Afișajele au controllerul original de la Polaris
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 63 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Apr 2024 15:08:59 Titlul subiectului: |
218973 |
|
Vin cu o intrebare,daca 1035 este acum un man,atunci se stie daca mazul 1035 mai exista?Ultima data cand l-am vazut a fost pe undeva prin 2022 sau 2023
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1024 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 12 Apr 2024 23:57:11 Titlul subiectului: |
219022 |
|
Radu Bialus a scris: | Ramane sa va rog pe cei care aveti drum pe langa garaj sa faceti o poza, ceva, sa vedem cu totii cum arata brenduita aceasta duba. |
Duba respectivã apare într-un story al CTP Iași.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
725.42 kb |
Vizualizat: |
de 2116 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
291.51 kb |
Vizualizat: |
de 2116 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1024 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Iun 2024 09:23:21 Titlul subiectului: |
219404 |
|
https://www.bzi.ro/ctp-iasi-cumpara-cinci-microbuze-secondhand-unul-dintre-acestea-va-fi-folosit-pentru-ghiduri-turistice-5001641
CTP Iași cumpără încă cinci microbuze secondhand, pentru traseele metropolitane. Pentru această investiție, compania trebuie să plătească 200 de mii de euro
CTP Iași anunță noi investiții, iar acum va cheltui 200 de mii de euro pentru cinci microbuze secondhand. Unul dintre acestea va fi folosit pentru ghiduri turistice pe străzile din Iași. Celelalte vehicule vor fi puse pe cursele metropolitane. CTP caută în această perioadă să angajeze șoferi pentru autobuze.
Termenul-limită pentru depunerea ofertelor este data de 21 iunie 2024, iar contractul va fi semnat pe o perioadă de 12 luni. Valoarea totală a investiției este de 975.315 lei, fără TVA, undeva la 200.000 de euro. Contractul este împărțit în două loturi, patru microbuze pentru transport persoane și unu pentru ghiduri turistice.
https://e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100208685
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Caiet de sarcini Microbuze rulate.pdf |
Mărime fișier: |
662.13 kb |
Descărcat: |
de 26 ori |
|
|
Sus |
|
|
|