|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 01/Dec/2024 Mesaje: 739 Locație: Buzau
|
Trimis: Dum 26 Feb 2023 17:58:39 Titlul subiectului: |
215755 |
|
Întotdeauna vor fi oferte mai bune pe termen lung sau în unele cazuri, pentru cantități mai mari adică prețuri mai ieftine (și chiar dacă la o primă impresie pare mult, aceasta se amortizează în timp, asta dacă te folosești de achiziție), inclusiv un RCA sau o rovinietă pentru un autovehicul, precum și cam orice abonament. Orice e "puțin" sau pe durate foarte scurte sunt considerate oarecum cârpeli și costă mai mult (să nu uităm că un bilet obișnuit prin țară este 2-3 lei, și acel bilet și-a pierdut valabilitatea chiar și dacă ai mers doar o stație de 500m, iar un abonament de zi este poate și 6-7 lei, și poți merge de zeci sau dacă ai când, de sute de ori cu autobuzul doar în acea zi, și asta doar pentru 4-5 lei mai mult).
Bine, aici vorbim de abonamente STB, care au și scopul de a fi mai ieftine pe termen lung pentru încurajarea folosirii mijloacelor de transport în comun. În alte cazuri "pe termen lung" sau în cantități mai mari, pot costa mai mult. Spre exemplu tarifarea unei parcări comerciale sau depășirea unui anumit consum de kw. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Noi/2024 Mesaje: 10175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Feb 2023 21:21:44 Titlul subiectului: |
215756 |
|
Amuzanta este reactia unor controlori cand vad abonamentul. Ma intreba cum este cu acest abonament, daca este ok, etc.
Cand le spun ca am facut un calcul (ce am scris in postarea anterioara) se uita si mai mirati _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Noi/2024 Mesaje: 10175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Apr 2023 21:24:45 Titlul subiectului: |
216055 |
|
STB vrea sa renunte la majoritatea punctelor de vanzare a titlurilor de calatorie si sa le inlocuiasca cu automate. Probabil asa vrea sa mai reduca din personal sa dea afara angajatii de la punctele de vanzare. Articolul se gaseste aici.
Citat: | STB vrea să renunțe la majoritatea centrelor de vânzare a biletelor din Capitală. Titlurile de călătorie ar urma să fie vândute la puncte automate
STB ar urma să desființeze majoritatea centrelor de vânzare a biletelor. Astfel, călătorii obișnuiți să-și cumpere titlurile de călătorie de la aceste centre din București, trebuie să știe că vor fi comercializate în mii de puncte automate, care deja există, de unde se cumpără cartele de telefonie mobilă sau unde pot fi plătite facturile.
Majoritatea centrelor de vânzare a biletelor, desființate de STB
Societatea de Transport București este finanțată în mare parte din bugetul Primăriei Municipiului București și este obligată să reducă costurile pentru a se menține pe o linie de plutire, conform sursei citate.
Pentru aceste economii, directorul general al STB spune că o soluție este desființarea majorității centrelor de vânzare a biletelor, în condițiile în care deja 10% dintre vânzări au loc online, prin intermediul aplicației 24Pay. Totodată, călătorii vor putea cumpăra titluri de călătorie de la punctele automate de plată, ce există deja în mai toate zonele Capitalei.
Ce se întâmplă cu angajații centrelor
Directorul Adrian Criț a transmis că în cele mai importante zone ale Bucureștiului vor fi păstrate câteva centre de vânzare clasice, cu angajați, iar acestea vor avea și rol de informare. Directorul STB a promis că angajații centrelor de vânzare nu vor fi concediați, ci vor fi transformați în controlori.
Noi digitalizăm tot ceea ce înseamnă componentă de vânzare. O parte dintre angajați vor rămâne în centrele care vor rămâne. Sunt anumite puncte cheie în oraș unde este nevoie de interacțiunea umană. Acele centre vor asigura, pe lângă componenta de vânzare, și componenta de informare a călătorilor.
Cert este că, în măsura în care vom fi nevoiți să reducem numărul de posturi ca urmare a transformării digitale, acele persoane vor fi distribuite acolo unde este nevoie în companie. Mă refer în principal la partea de control, care este deficitară. Angajații nu ar schimba direcția, dar ar face o activitate care ar aduce beneficii mai mari. Astfel, s-ar putea monitoriza mai bine starea de igienă, respectiv s-ar monitoriza mai bine călătorii care circulă fraudulos, a declarat Adrian Criț.
STB așteaptă implementarea
Directorul Criț spune că Societatea de Transport București deja se află în proces de migrare, au fost semnate câteva contracte, iar acum se așteaptă implementarea:
Suntem în perioada de dezvoltare. Trebuie făcută o interfață între acele automate și sistemul nostru automat de taxare. Această interfață o face fiecare dintre proprietarii acelor sisteme de vânzare.
Costurile pentru vânzarea titlurilor de călătorie reprezintă aproximativ 24% din totalul vânzărilor directe.
Prin digitalizare ne vom duce la maximum 5%. Ne gândim la angajații noștri. Vrem să dăm o altă față centrelor de vânzare. Noi nu vrem să mai funcționăm în acele spații, a mai spus Criț pentru Mainnews.ro. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Noi/2024 Mesaje: 10175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Dec 2023 23:47:30 Titlul subiectului: |
217418 |
|
STB-ul se lauda ca are vanzari mai mari la abonamente. Articolul se gaseste aici
Citat: | Bucureștenii își lasă mașinile acasă tot mai des. STB anunță o creștere de aproape 17 procente, la abonamente
Autoritățile locale anunță că tot mai mulți bucureșteni aleg să circulă cu transportul în comun. Creșterea este de aproape 17%, față de 2022.
Statisticile arăta că, în primele nouă luni ale acestui an, s-au vândut 1.767.369 abonamente, cu 251.688 mai mulți abonați față de aceeași perioadă a anului trecut. Este o crestere de 16,61%!
De asemenea, cifrele STB, tot din în primele nouă luni ale anului, arată o scăderea numărului de amenzi date pentru neplata călătoriei. Sumele din amenzi au scăzut cu 26,40%.
Situația este generată de digitalizarea plăților și noile funcționalități din aplicațiile STB (InfoTB și YouthTB).
Tramvaiul Imperio cu numărul 50 a intrat, din august, în circulație pe linia 1 din Capitală.
Pentru linia 10, primele tramvaie au intrat în circulație începând cu 20 mai. La sfârșitul lunii iulie, lotul de 12 tramvaie al liniei 10 a fost completat și pus în circulație. Pe linia 32 au început să circule tramvaie noi de pe data de 26 iulie 2023.
De la 1 octombrie, Tramvaiele Imperio circulă și pe linia 21. Până în iulie 2024 ar trebui să intre în circulație toate cele 100 de tramvaie Astra Imperio Metropolitan contractate de Primăria Generală.
Contractul pentru cele 100 de tramvaie noi cu o lungime de 36 de metri a fost semnat în mai 2021 pentru aproape 170 de milioane de euro, fonduri europene nerambursabile. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Noi/2024 Mesaje: 10175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Apr 2024 08:15:21 Titlul subiectului: |
218935 |
|
Interesanta conceptie a celui care a realizat acest afis cuaplicatia BT Pay
Oare omul din afis este utilizatorul tipic al serviciilor STB ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Nu puteți descărca fișiere în acest forum
|
|