|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 246 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 17 Mai 2024 21:07:55 Titlul subiectului: |
219259 |
|
NOUĂ LINIE DE TRANSPORT PENTRU CARTIERUL DÂMBUL ROTUND
În atenția publicului călător !
Compania de Transport Public Cluj-Napoca informează publicul călător că o nouă linie de transport în comun va fi operațională, începând cu data de 20.05.2024, care va deservi locuitorii cartierului Dâmbul Rotund. Această implementare vine ca răspuns la solicitările exprimate de locuitorii acestui cartier, pentru a avea acces mai facil la transportul public și implicit la îmbunătățirea mobilității urbane. Linia 56 va face legătura între cartierul Dâmbul Rotund, Piața Gării și Piața Mihai Viteazul.
Traseul noi linii, precum și stațiile aferente sunt următoarele:
Tur: Piata Mihai Viteazul ( statia Pod Traian), strada Horea ( statia Closca ), strada Piata Garii ( statia Piata Garii Nord), strada Giordano Bruno ( statia Giordano Bruno, statia Giordano Bruno Est), strada Partizanilor ( statia Partizanilor Est, statia Partizanilor Vest ), strada Lombului ( statia Lombului), strada Gheorghe Sinion ( statia Gheorghe Sion Vest) .
Retur: strada Gheorghe Sion ( statia Gheorghe Sion Vest, statia Gheorghe Sion Est) , strada Spicului ( statia Spicului Nord, statia Spicului Sud), strada Giordano Bruno ( statia Giordano Bruno Vest, statia Autogara) , strada I.L. Caragiale, strada Horea, Piata Garii ( statia Piata Garii Vechi) , strada Burebista, strada Traian ( statia Traian), Piata Mihai Viteazul ( statia Pod Traian).
Orarul de circulație va putea fi consultat pe site-ul companiei www.ctpcj.ro și în aplicația gratuită de mobil Tranzy.
Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A.
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 327 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 20 Mai 2024 13:20:02 Titlul subiectului: |
219272 |
|
Robert a scris: | Saptamana trecuta am vazut la cap de linie in Zorilor pe afisajul din spate semnul cu avion si in fata era ceva traseu special, dar nu am apucat sa vad exact fiind la volan.
Ceva linie noua/probe? |
Ceva clar trebuie făcut cu A1E. În forma actuală autobuzul circulă în cea mai mare parte gol, fiind dublat în întregime de 5 și 8. Oricât de bine ar da să ai o linie express care să conecteze centrul / gara cu aeroportul, chestia asta funcționează când aeroportul e la mama naibii și nu există nicio linie urbană care să circule în paralel.
Ar fi șanse mai bune de reușită dacă ar conecta, ca linie obișnuită, aeroportul de o altă zonă a orașului care în prezent nu are linie directă spre Someșeni (cum ar fi Gheorghieni / Bună Ziua / Zorilor).
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 10178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Mai 2024 22:04:00 Titlul subiectului: |
219277 |
|
5 merge foarte bine, mi se pare mai des decat anii trecuti, il folosesc cand vin la Cluj cu avionul. Mi se pare suficient 5 catre centru si Gara. Cine a venit cu ideea sa infiinteze linia express a fost in teren ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1055 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 21 Mai 2024 08:00:40 Titlul subiectului: |
219279 |
|
Din punctul meu de vedere problema este unde începe.
Rostul acestei linii a fost ca într-o țară civilizată să iei bus-ul din fața aeroportului. Cum cei de la CTP nu sunt în stare să tragă cablu nou, au zis că fac o linie cu autobuze electrice care te duce nici la gară nici în Centru. Te lasă în Piața M. Viteazu. Locație ce prezintă cam 0 interes pentru cei ce zboară. Era o idee să meargă ori până la gară ori până în Mănăștur. Așa măcar cine plătește pe Uber 100 lei era interesat de autobuz. Așa 3 persoane până la Sora nu plătesc cu mult mai mult Uber-ul, față de autobuz.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 750 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 21 Mai 2024 08:42:42 Titlul subiectului: |
219280 |
|
Din punctul meu de vedere, cred că cel mai bine ar fi fost ca această linie să fie pe traseul terminal Aeroport - Autogară, cu stații la Arte Plastice, Regionala CFR, Sora, Central (și perechile acestora, pentru legături cu celelalte direcții din oraș) - Gară - Autogară. Și astfel eu zic că ar avea mai mulți călători și s-ar renta să circule 24 din 24, dat fiind atingerea celor 3 puncte de interes (Aeroport, Gară, Autogară). Iar cel mai important zic eu că ar fi ca această linie să fie tarifată ca o linie urbană (3 ron).
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Mar 21 Mai 2024 20:58:55 Titlul subiectului: |
219289 |
|
Robert a scris: | Saptamana trecuta am vazut la cap de linie in Zorilor pe afisajul din spate semnul cu avion si in fata era ceva traseu special, dar nu am apucat sa vad exact fiind la volan.
Ceva linie noua/probe? |
E o eroare din Thoreb de care nu am avut încă timp să mă ocup. Avionul apare pe unul din traseele de Terapia, pentru transportul angajaților. Nu are treabă cu vreo linie de aeroport, e doar o eroare de sintaxă.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1055 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 22 Mai 2024 07:41:13 Titlul subiectului: |
219296 |
|
Crede Thoreb că îi duce-ți cu avionul până la Terapia
Mersi de update.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 10178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Mai 2024 10:31:56 Titlul subiectului: |
219298 |
|
Se poate si mai rau, in Bucuresti, la multe autobuze exista clasicul A4 in geam, sistemul de afisare fiind defect (la unele de mai multi ani).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 327 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 22 Mai 2024 11:44:05 Titlul subiectului: |
219299 |
|
Matei Melinte a scris: | E o eroare din Thoreb de care nu am avut încă timp să mă ocup. Avionul apare pe unul din traseele de Terapia, pentru transportul angajaților. Nu are treabă cu vreo linie de aeroport, e doar o eroare de sintaxă. |
Ceva similar am văzut pe 46L, apărea semnul de U-Bahn nemțesc în loc de Ș-ul din Ștefan cel Mare parcă.
Matei, tu te ocupi și de partea grafică din interior (sau doar de programatul traseelor)? Aș avea niște întrebări punctuale.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Mie 22 Mai 2024 19:25:21 Titlul subiectului: |
219308 |
|
BusFan a scris: | Ceva similar am văzut pe 46L, apărea semnul de U-Bahn nemțesc în loc de Ș-ul din Ștefan cel Mare parcă. |
Da, acolo a fost o încercare de adăugat diacritice care a ieșit prost, dar am remediat.
BusFan a scris: | Matei, tu te ocupi și de partea grafică din interior (sau doar de programatul traseelor)? Aș avea niște întrebări punctuale. |
Eu mă ocup de service-ul afișajelor Bustec(LED exterior și LED interior), fiind delegat se producătorul ceh pentru toată zona de nord a țării, dar fiind coleg cu Thoreb, și având sisteme care se îmbină în funcționare, la nevoie mă ocup și de reparații pe parte de Thoreb. Îți stau la dispoziție pentru orice curiozitați/nelămuriri ai
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Mie 22 Mai 2024 19:34:17 Titlul subiectului: |
219309 |
|
guest a scris: | Se poate si mai rau, in Bucuresti, la multe autobuze exista clasicul A4 in geam, sistemul de afisare fiind defect (la unele de mai multi ani). |
Asta arată cât de preocupati sunt cei de la RATB de sistemele de informare a călătorilor. La București discuția e mai amplă, despre ce/cum/cine face ceva greșit, despre nervi și presiuni inutile, de uneori te și crucești de ce găsești în teren. La capitolul ăsta, zici București și tragi apa.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 2088 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 22 Mai 2024 22:30:44 Titlul subiectului: |
219315 |
|
La fel ca si "Guest" , sunt de parere ca 5-ul este suficient si mai eficient. Singura problema ar fi ca nici linia A1E nici 5 nu au program 24/24 , chiar daca sunt zboruri si noaptea. Ar fi util macar un autobuz/troleibuz pe ora si in intervalul 23-4.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 327 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 24 Mai 2024 11:06:03 Titlul subiectului: |
219323 |
|
Matei Melinte a scris: | Eu mă ocup de service-ul afișajelor Bustec(LED exterior și LED interior), fiind delegat se producătorul ceh pentru toată zona de nord a țării, dar fiind coleg cu Thoreb, și având sisteme care se îmbină în funcționare, la nevoie mă ocup și de reparații pe parte de Thoreb. Îți stau la dispoziție pentru orice curiozitați/nelămuriri ai |
Am văzut că s-au îmbunătățit afișajele recent, inclusiv cu mesajele legate de Vinerea Verde și cu introducerea explicită a liniilor speciale.
Aș sugera înlocuirea mesajului „Cursă specială” cu cuvinte explicite și adăugarea unor informații în plus.
La liniile de noapte, schimbarea din „Cursă specială” în „Cursă cu tarif special” și afișarea unui traseu care să includă mai multe puncte de interes. Spre exemplu, după un an încă există persoane care se urcă în 25N crezând că merge prin Mărăști, ca 25. Un afișaj care să arate pe prima linia „Cursă cu tarif special” și pe a doua un crawl de forma „Str. Bucium - Str. Memorandumului - P-ța Mihai Viteazu - P-ța Cipariu - Str. Unirii” ar ajuta mai mult. Similar și la celelalte linii de noapte, însă acolo nu există confuzie (5N merge pe același traseu ca ziua, iar 54N e o linie complet nouă).
La liniile de Cora, se poate scrie explicit „Transport gratuit”.
La liniile de Terapia se poate scrie „Transport angajați”, similar cum la elevi scrie „Transport elevi”.
Totodată, mă întreb ce se întâmplă cu afișajul de la Pesa. De ani de zile fie nu merge, fie arată ceva de genul „101_Str.BUCIUM_P-ța_GARII”. Ce naiba s-a putut întâmpla cu afișajele alea atât de grav încât să nu poată fi rezolvat de ani de zile? Am înțeles că afișajul apare așa când tramvaiului nu îi funcționează GPS-ul (adică 95% din timp), dar cu toate astea, atât e de greu să bagi în sistem ceva coerent, fără să arate ca și un cod sursă? Nu mai vorbesc de monitoarele interioare și de anunțul stațiilor, nefuncțional la Pesa de ani de zile.
Aș mai avea o curiozitate legată de afișajele din interior. La monitoarele mici s-a reușit implementarea unei grafici okay, dar există (după ani de zile de la prima apariție a acestei grafici noi) autobuze și troleibuze (inclusiv cele electrice) care au încărcate o grafică dubioasă, cu scris galben pe fundal negru, traseul afișat sub forma "[45] Cart. Zorilor Str. Unirii" și reclame mici care se suprapun uneori peste text fără vreun minim design sau simț estetic. Din nou, care ar putea fi motivul pentru care încă există o astfel de grafică după ani de zile de la apariția celei noi?
Apoi, tot pe ideea cu grafica din interior, mă întreb dacă există vreun plan de a uniformiza grafica și pentru monitoarele extra-wide (poate similar cu implementarea care s-a făcut pentru monitoarele mici)? Televizorul ăla ar putea afișa o grămadă de informații, dar chiar și în forma asta dacă se schimbă puțin culorile (similar cu cele care apar pe monitoarele mici) ar arăta mai bine. Așa, pare că au fost aruncate cât mai multe monitoare din cât mai multe surse, la repezeală.
Mersi pentru lămuriri
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Vin 24 Mai 2024 13:19:27 Titlul subiectului: |
219324 |
|
O să iasă un mesaj mamut cu elemente de teorie de electronică, deviat de la subiect, dar ayaye
BusFan a scris: | Am văzut că s-au îmbunătățit afișajele recent, inclusiv cu mesajele legate de Vinerea Verde și cu introducerea explicită a liniilor speciale. |
Eu unul aș prefera ca afișarea pentru Vinerea verde să se facă cu texte alternative. Nu stiu dacă ai fost cu transportul public din București, unde pe afișajul de traseu se alternează destinația. Exemplu:
261 Piata Presei // 261 Complex Baneasa
Complex Baneasa // via Cartier Damaroaia
pe acelasi principiu de functionare as dori si eu sa scriu
25 Cart. Manastur // 25 Vinerea Verde
Cart. Gheorgheni // TRANSPORT GRATUIT
Problema se pune in felul urmator:
Traseele pe care le vezi pe afisaje, pe TFT-uri, pe afisajele interioare sunt selectate din computerul Thoreb. Daca la un afisaj normal, controlat dintr-un controller de afisaj(cum e la Agorele de Astra), textul este scris intr-un program editor primit de la producatorul afisajului(Aesys), program în care tu poti alege grafica, fontul, dimensiunea textului, poti face aliniamente după nevoile tale, vehiculele echipate cu Thoreb au o bază unică de date care se actualizează on-line, și primesc de la computer o forma sintactica de genul:
Cod: | [25]Str. Unirii$Str.Bucium |
acest text este interpretat de fiecare afisaj/TFT din autobuz in functie de firmware-ul intern. In cazul sintaxei mai sus prezentate, afisajul exterior va interpreta
25 Str. Unirii
Str. Bucium
TFT-urile interioare(adica televizoarele cum zice românul) sunt produse si service-ate de Thoreb(adică eu n-am nicio treabă cu ele), iar textul ce apare pe acele TFT-uri ține de cât de bine (nu) și-a făcut Thoreb treaba pe parte de firmware. Cu asta cred că ți-am răspuns și la întrebarea legată de grafica și aspectul informațiilor de pe TFT-uri.
Am deschis și subiectul TFT-urilor pentru că, după cum am spus, implementarea lor este deficitară și îngreunează și alte procese. Ca eu să pot să scriu asta
25 Str. Unirii // 25 Vinerea Verde
Str. Buciumi // TRANSPORT GRATUIT
sintaxa pe care o voi încărca în computerul Thoreb va fi
Cod: | [25]Str. Unirii$Str. Bucium$$Vinerea Verde$TRANSPORT GRATUIT |
iar implementarea greșită a TFT-urilor va face ca pe ecran în salon să apară semnele $$, iar acest fapt a fost deja reclamat inclusiv de oameni de la primărie.
BusFan a scris: | La liniile de noapte, schimbarea din „Cursă specială” în „Cursă cu tarif special” și afișarea unui traseu care să includă mai multe puncte de interes. Spre exemplu, după un an încă există persoane care se urcă în 25N crezând că merge prin Mărăști, ca 25. Un afișaj care să arate pe prima linia „Cursă cu tarif special” și pe a doua un crawl de forma „Str. Bucium - Str. Memorandumului - P-ța Mihai Viteazu - P-ța Cipariu - Str. Unirii” ar ajuta mai mult. Similar și la celelalte linii de noapte, însă acolo nu există confuzie (5N merge pe același traseu ca ziua, iar 54N e o linie complet nouă). |
Textul cursă specială ar trebui să dispară la următorul update al traseelor. Legat de linia 25N, încă nu a fost agreată la CTP o formă de text. Probabil un text de forma celor de la Iași va fi soluția.
BusFan a scris: | Totodată, mă întreb ce se întâmplă cu afișajul de la Pesa. De ani de zile fie nu merge, fie arată ceva de genul „101_Str.BUCIUM_P-ța_GARII”. Ce naiba s-a putut întâmpla cu afișajele alea atât de grav încât să nu poată fi rezolvat de ani de zile? Am înțeles că afișajul apare așa când tramvaiului nu îi funcționează GPS-ul (adică 95% din timp), dar cu toate astea, atât e de greu să bagi în sistem ceva coerent, fără să arate ca și un cod sursă? Nu mai vorbesc de monitoarele interioare și de anunțul stațiilor, nefuncțional la Pesa de ani de zile. |
Afișajele de pe tramvaiele Pesa sunt fabricate de polonezii de la Mitron. Afisajele acestea vin dintr-o perioadă în care la Cluj nu exista Fleet Management și AVL de la Thoreb. Long ago, la Cluj a fost un program pilot cu Radcom, cu computere de bord și afișaje de stații de la Radcom. Citelis-urile articulate au și ele afișaje și computere Radcom. Integrarea afișajelor Mitron cu OBC-urile de la Radcom a generat această situație de la Pesa. Ceea ce vezi pe afișaje cu 100_Bdul_Muncii--P-ta_Garii este un text de rezerva care poate fi afisat fara acces la OBC, un fel de mod de avarie. De asta apare acelasi text pe toate tipurile de afisaj, fie el mare sau mic. Visul meu umed ar fi să montăm afișaje Bustec și AVL Thoreb ca să le putem integra în flotă, dar asta costă mult și nu știu dacă există deschidere pentru asta.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 327 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 24 Mai 2024 14:52:16 Titlul subiectului: |
219325 |
|
Citat: | acest text este interpretat de fiecare afisaj/TFT din autobuz in functie de firmware-ul intern |
Totuși, de ce apar pe același model de autobuz două tipuri de grafică?
Exemplu: Setra #978 are grafica aceea nouă (cu linia pe fundal roșu, traseul pe fundal albastru, următoarele stații afișate dinamic în funcție de poziția vehiculului), iar #979 are pe TFT [M51] Bucium Motel Dalia Gilău, scris cu galben pe fundal negru, sub e trecută o stație și în dreapta textul „min”, fără vreun sens. Același model de autobuz, ambele cumpărate deodată. E problemă de firmware asta? Că mie mi se par două „aplicații” complet diferite.
Eu aveam impresia că grafica aceea nouă e făcută custom și comandată de CTP, nu vine de la producător. Deci, în imaginația mea, s-ar putea „încărca” pe orice mijloc de transport (dovadă că există chiar și un autobuz Solaris Urbino 18, parcă #840, care are pe un monitor grafica nouă, iar pe celălalt grafica aceea default a lor (cu stațiile afișate pe fundal galben si cu estimare de timp până la prima stație, fără afișarea liniei și a traseului).
Citat: | Probabil un text de forma celor de la Iași va fi soluția. |
Ce anume au cei de la Iași?
Citat: | Ceea ce vezi pe afișaje cu 100_Bdul_Muncii--P-ta_Garii este un text de rezerva care poate fi afisat fara acces la OBC, un fel de mod de avarie. |
Nu se poate edita modul de avarie cu ceva mai... lizibil? Sau există în plan rezolvarea problemei? Tramvaiele acelea mai au durată de viață, iar problema asta eu am observat-o de cel puțin 3-4 ani. Mi se pare inadmisibil, ca și companie de transport de talia Clujului, să nu cauți o soluție... orice soluție.
Mersi mult de lămuriri.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Vin 24 Mai 2024 16:14:10 Titlul subiectului: |
219326 |
|
Citat: | Ce anume au cei de la Iași? |
pe afișaj sunt scrise și puncte intermediare de pe traseu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.52 kb |
Vizualizat: |
de 2278 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Vin 24 Mai 2024 16:56:22 Titlul subiectului: |
219327 |
|
Citat: | Totuși, de ce apar pe același model de autobuz două tipuri de grafică?
Exemplu: Setra #978 are grafica aceea nouă (cu linia pe fundal roșu, traseul pe fundal albastru, următoarele stații afișate dinamic în funcție de poziția vehiculului), iar #979 are pe TFT [M51] Bucium Motel Dalia Gilău, scris cu galben pe fundal negru, sub e trecută o stație și în dreapta textul „min”, fără vreun sens. Același model de autobuz, ambele cumpărate deodată. E problemă de firmware asta? Că mie mi se par două „aplicații” complet diferite.
Eu aveam impresia că grafica aceea nouă e făcută custom și comandată de CTP, nu vine de la producător. Deci, în imaginația mea, s-ar putea „încărca” pe orice mijloc de transport (dovadă că există chiar și un autobuz Solaris Urbino 18, parcă #840, care are pe un monitor grafica nouă, iar pe celălalt grafica aceea default a lor (cu stațiile afișate pe fundal galben si cu estimare de timp până la prima stație, fără afișarea liniei și a traseului). |
Ce am făcut eu în mesajul anterior a fost să îți simplific la minim explicarea funcționării unor astfel de sisteme, în contextul în care numai despre TFT-uri putem vorbi 5 pagini de forum. După cum am menționat anterior, atenția mea se canalizează pe afișajele LED Bustec, pentru că pentru alea sunt plătit să le service-ez. Nu pot să răspund în numele celor de la Thoreb, nu am de unde să știu dacă ecranele acelea nu au fost schimbate sau care este statusul lor de funcționare. Cat despre layout cu linie cu rosu si destinatie cu albastru, este standardul actual al Thoreb și e același și la Suceava, Piatra Neamt, Bucuresti, Oradea(Conecto LF), Sibiu etc.
Citat: | Nu se poate edita modul de avarie cu ceva mai... lizibil? Sau există în plan rezolvarea problemei? Tramvaiele acelea mai au durată de viață, iar problema asta eu am observat-o de cel puțin 3-4 ani. Mi se pare inadmisibil, ca și companie de transport de talia Clujului, să nu cauți o soluție... orice soluție.
|
Explicația pe care ți-am dat-o este tot ce știu. Eu unul personal nici nu am urcat vreodată în cabină la Pesa să văd măcar ce/cum funcționează, pentru că tramvaiele astea nu intră în apanajul meu. După cum am spus, soluția pe care o văd este înlocuirea echipamentelor și integrarea cu restul flotei. Asta înseamnă aproximativ 10.000 de euro/vehicul(Afisaje Interioare+Exterioare, Computer de Bord, modul CAN, modul cu DVR pentru camere, TFT-uri, sistem audio pentru anunțuri, numărătoare de călători etc). Mai departe, problema mă depășește.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 327 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 24 Mai 2024 19:13:21 Titlul subiectului: |
219328 |
|
Mersi pentru toate explicațiile, nivelul de detaliu este suficient pentru cunoștințele mele
Eu în București am văzut grafica din primul atașament (prezentă și pe tramvaiele Astra ale CTP), însă majoritatea autobuzelor electrice, a autobuzelor Mercedes și a troleelor Solaris au grafica din al doilea atașament. Care e standardul Thoreb și de unde provine cealaltă grafică?
Să îmi spui și unde te găsesc pentru o bere
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.36 kb |
Vizualizat: |
de 2251 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.29 kb |
Vizualizat: |
de 2251 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Dum 26 Mai 2024 12:52:06 Titlul subiectului: |
219332 |
|
Standardul e cel de pe Astra. Ce vezi pe Setra e o adaptare pentru a include reclame. Personal nu as fi pus reclame pe alea si as fi vazut altfel lucrurile
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 246 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 06 Iun 2024 11:59:38 Titlul subiectului: |
219372 |
|
De mâine, 7 iunie, o nouă linie de transport va conecta direct comunitatea clujeană, respectiv locuitorii cartierelor Între Lacuri și Gheorgheni.
Răspundem solicitărilor venite din partea călătorilor și îmbunătățim mobilitatea urbană, prin introducerea unei noi linii de transport în comun, linia 57, începând cu data de 7.06.2024. Linia 57 va face legătura între cartierul Între Lacuri si cartierul Gheorgheni. Astfel, deplasările înspre grădiniță, școală, Universitate, zonele de agrement vor fi directe între cele două cartiere.
Traseul cu stațiile aferente este următorul:
▶Tur: str. Jiului ( stația Jiului Nord), strada Harghitei, strada Dunării ( stația Dunării Nord, stația Streiului, stația Complex Dunării Nord ), strada Sarmisegetuza, strada Teodor Mihali ( stația Campus Universitar Vest), strada A. Vaida Voievod (stația Iulius Mall Vest, stația Valeriu Bologa), strada Unirii ( stația Snagov Nord, stația Borsec Nord), Bulevardul Nicolae Titulescu ( stația Bistriței, stația Septimiu Albini Nord), strada Constantin Brâncuși ( stația Piața Cipariu Sud, stația Constantin Brâncoveanu Vest, stația Mălinului Vest și stația Alverna Vest).
▶Retur: strada Constantin Brâncuși ( stația Alverna Est, stația Mălinului Est, stația Constantin Brâncoveanu Est), Bulevardul Nicolae Titulescu (stația Piața Cipariu Est, stația Septimiu Albini Sud, stația Nicolae Titulescu), strada Unirii ( stația Herculane, stația Borsec Sud, stația Snagov Sud), strada Alexandru Vaida Voievod (stația Colegiul Pedagogic, stația Iulius Mall Est), strada Teodor Mihali (stația Campus Universitar Est), strada Între Lacuri (stația Între Lacuri), strada Dunării (stația Complex Dunării Sud, stația Tulcea, stația Dunării Sud, stația Harghita), strada Harghitei, strada Jiului (stația Jiului Sud).
Programul de transport poate fi consultat pe site-ul companiei https://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi/stiri , în aplicația gratuită pentru mobil Tranzy sau în primul comentariu.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1055 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 14 Sep 2024 21:35:39 Titlul subiectului: |
219900 |
|
De săptămâna aceasta am văzut pe foarte multe trasee metropolitane, afișajul schimbat.
Mă refer la afișajul frontal pe care scrie ceva de genul: CTP CJ - Cursă .....iar pe al doilea rând apare traseul. Numerele gen M21 nu s-au schimbat.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|