Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Isuzu ale CTP Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mircea541



Data înscrierii: 15/Mar/2021
Ultima vizita: 11/Noi/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Mar 2024 08:58:58    Titlul subiectului: 218654

NotJhonatanYT a scris:
Hm.. au început deja să se retragă din circulație..
Dezamăgitor pentru doar 7 ani de exploatare, părerea mea.


Nu exista nici un autobuz Isuzu Citiport retras definitiv. In cel mai pesimist caz, pot exista autobuze care asteapta anumite piese de schimb, de aici si falsa impresie ca ar fi retrase pe termen lung.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 8757
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Mar 2024 09:14:37    Titlul subiectului: 218656

EEG a scris:
tramfan a scris:
”Bebelușul” ăsta e ”out of service” din 2023: https://busphoto.eu/vehicle/622523/ ... Acum nu știu dacă va mai fi reparat sau nu. Și ca el, mai sunt cel puțin 2.

Nu e din prima serie ? Cand au venit si Ciorogarlele?
Seria aia de 10 autobuze venite asa , ca "flavour".

Nu. Alea-s 1051-1054. Cele 12 urmau sa fie renumerotate de la 2006 incolo cand au venit astea 88 luate cu imprumut BERD, dar n-au mai ajuns cu numaratoarea la suta aia de ani, ca nici o idee nu se duce pana la capat in orasul asta (atunci totul era regal si centenar)... Asa ca ne-am captusit cu inca o serie de vehicule numerotate anapoda, la unele incalcandu-se regula cu cifra miiilor reprezentand numarul sectiei.

Completare: probabil ca au abandonat ideea "geniala" cand in sfarsit si-a dat seama careva ca n-au cum sa cuprinda in acelasi film "centenar" si numarul 1918, si numarul 2018... Doh!...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Mar 2024 10:39:05    Titlul subiectului: 218657

Eu zic ca se tin destul de bine Isuzu-urile.
Nu prea am vazut/observat probleme majore la ele, inca merg bine, motoarele sunt inca destul de silentioase si performante.
La AC au fost probleme cu cureaua sau cu ceva din zona respectiva, ca faceau un zgomot groaznic unele din ele, cu AC-ul pornit.
In rest, n-am observat nimic ciudat, nici macar pe partea de suspensii/articulatii, totul se simte destul de ok inca.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Mar 2024 10:53:52    Titlul subiectului: 218658

Mircea, sunt sanse sa revina "la strada"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea541



Data înscrierii: 15/Mar/2021
Ultima vizita: 11/Noi/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Mar 2024 13:18:06    Titlul subiectului: 218660

Sunt. Asa cum si 1931 a fost imobilizat o lunga vreme si a revenit acum cateva luni. Nu pot, insa, sa iti spun fiecare in parte cand va reveni. Poate dura o zi, o luna, un an, sau orice perioada de timp. Depinde fiecare ce defecte are, cat si integritatea lui in acel moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 204

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2024 00:10:13    Titlul subiectului: 218682

yeeeeman a scris:
Eu zic ca se tin destul de bine Isuzu-urile.
Nu prea am vazut/observat probleme majore la ele, inca merg bine, motoarele sunt inca destul de silentioase si performante.
La AC au fost probleme cu cureaua sau cu ceva din zona respectiva, ca faceau un zgomot groaznic unele din ele, cu AC-ul pornit.
In rest, n-am observat nimic ciudat, nici macar pe partea de suspensii/articulatii, totul se simte destul de ok inca.


Motoarele la Isuzu sunt silentioase numai cand sunt oprite si cu contactul general luat. Sunetul ala de aspirator domina orice convorbire telefonica ai putea avea cu cineva care merge cu un astfel de autobuz, iar in spate, de la vibratii, ajungi sa simți cursa fiecărui piston. Motoarele Euro 6 au impus și impun probleme foarte mari pe partea de tratare a gazelor. Așa cum pe SMURD nu am nicio tură de 24h fără măcar un caz de băut/drogat/ambele, așa se întâmpla ca în timpul perioadei mele de practică de la CTP Iași să vină măcar 2 autobuze/zi cu injectorul de AdBlue înfundat. Instalația electrică este proastă, cablurile sunt subțiri ca cele de la luminițele de la pomul de Crăciun, plastice infecte care nu se aliniază corect când încerci să le pui la loc după ce ai lucrat ceva la autobuz, care vibrează oribil în timpul mersului și chestii gândite pe jumătate în ceea ce privește accesul la piesele motorului. Nu sunt un fan Mercedes, dar un coteț de Conecto sau o Setra de Cluj, ambele fabricate în Turcia, sunt de 2 ori mai silențioase decât orice Isuzu/Menarini/BMC/Otokar și mult mai prietenoase cu mecanicii/electricienii care luceraza la ele. În niciun caz nu putem spune despre Isuzu că sunt niște autobuze fiabile, dar putem spune că sunt ținute în viață cu costuri nepermis de mari pentru vechimea lor, și respectul meu pentru mecanicii din Tudor care le repară zi de zi.

_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2024 11:45:25    Titlul subiectului: 218687

Da, se fac eforturi mari cu costuri mari. Știu că nu aveau căldură cum trebuie la șofer, și au făcut modificări home-made. Era mai bine un MAN sau MB Citaro, dar acolo că canci peșcheș.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 204

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2024 00:58:09    Titlul subiectului: 218707

Nu vreau sa divagam si sa facem istorie contrafactuală despre ce era bine sau nu, dar am să mă limitez la a spune nu Mercedes. Oricum, parcul actual al CTP este destul de pestriț și asta inseamna, in esenta, eforturi si mai mari. CTP are deja experienta multa si parere buna despre autobuzele MAN și DAF. Personal aș fi preferat la momentul acela niste autobuze Solaris cu motoare DAF ca la Cluj, autobuze despre care pot spune ca sunt niște tancuri. Acum, cu Mercedes, Solaris, MAN, Otokar si altele o sa fie si mai greu de gestionat aprovizionarea cu piese.
_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NotJhonatanYT



Data înscrierii: 20/Ian/2024
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 17
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Mar 2024 06:53:20    Titlul subiectului: 218838

Se va mai face vreo actualizare la afișajele de pe 105x? Pe 48, cel puțin, sunt ori oprite (ca în cazul acesta) ori pornite pe CURSA SPECIALA.
_________________
CTP Iasi is the best
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Mar 2024 10:19:18    Titlul subiectului: 218839

Sunt asa de mult, poate pe viitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 1024
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Mar 2024 11:00:38    Titlul subiectului: 218840

Cele 4 Isuzu din prima serie au afișaje Thoreb. Din câte știu numai reprezentanții firmei respective pot face modificãri în soft.

O soluție ar fi montarea de afișaje Radcom pentru cã deja cel puțin unul are probleme pe lateral.



received_759267202581978.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.5 kb
 Vizualizat:  de 2652 ori

received_759267202581978.jpeg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 1126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Mar 2024 11:38:40    Titlul subiectului: 218841

Păi văd că au reușit că ”păcălească” afișajul să mute numărul liniei pe dreapta. Asta tot producătorul a făcut?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nenea33



Data înscrierii: 20/Aug/2020
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 63
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Mar 2024 21:31:53    Titlul subiectului: 218847

aproximativ acum o luna am vorbit aici despre cum autobuzele din seria 105x nu au televizoarele functioane,singurul pe care l-am vazut sa aiba televizorul pornit a fost 1054
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul MSN Messenger
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 204

MesajTrimis: Sâm 23 Mar 2024 22:00:22    Titlul subiectului: 218855

Cosmin Sandu a scris:
Cele 4 Isuzu din prima serie au afișaje Thoreb. Din câte știu numai reprezentanții firmei respective pot face modificãri în soft.


Afisajele sunt Bustec, nu Thoreb. Thoreb a facut doar computerul de bord, pentru că la momentul acela se intenționa și implementarea managementului de flotă. În calitate de reprezentant al Bustec Infosisteme România și de colaborator apropiat al lui Thoreb am să spun că, până la momentul scrierii acestui mesaj, nu am fost contactați nici pentru a modifica traseele sau pentru service la afișaje. Spre deosebire de Radcom, noi oferim service, consultanță și piese post garanție indiferent de cât de veche este generația sistemului montat pe autobuze(chiar acum 2 săptămâni am schimbat niște module LED la afișaje din 2016 de pe Solarisurile de la Cluj). Din ce văd eu în poza aceea, la prima vedere fără să fi pus mâna, acolo trebuie verificate 2 plăci de comandă ale modulelor LED, operațiune de maxim 3 ore, asta datorită chinului de a demonta plasticele din interiorul autobuzului pentru a avea acces la afișaj.

Cosmin Sandu a scris:
O soluție ar fi montarea de afișaje Radcom pentru cã deja cel puțin unul are probleme pe lateral.


Soluția ar fi să nu mai dăm bani unei firme care livrează produse de proastă calitate precum Radcom. Cea mai ieftină soluție pentru a putea utiliza autobuzele fără Thoreb ar fi montarea unui controller BT902 pentru afișaje, care poate fi programat și actualizat mai ușor, pentru care nu este necesară intervenții de la alte firme.

Un afișaj frontal la te costă aprox. 3000 de euro, unul lateral vreo 2500 și unul spate 900-1000, la care se adaugă montajul, înmulțit cu 4 autobuze. Prețurile sunt luate din diverse oferte făcute de Radcom la care am avut acces. Laughing

Un controller de afișaj BT902 costa 600 de euro dacă vrei să controlezi doar afișajele și 900 dacă vrei și GPS și sistem audio de anunțat stațiile.



Capture.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.55 kb
 Vizualizat:  de 2520 ori

Capture.PNG



_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ghermanlucadanny



Data înscrierii: 17/Aug/2020
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 28
Locație: Baia Mare

MesajTrimis: Dum 31 Mar 2024 19:05:56    Titlul subiectului: 218911

[#1] 1939 - Linia 36 - Strada Gării - 24 Ianuarie 2023
[#2] 1948 - Linia 36 - Strada Silvestru
[#3] 1932 - Linia 19 - Strada Silvestru
[#4] 1990 - Linia 30 - Strada Silvestru



IMG_0901.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  419.47 kb
 Vizualizat:  de 2349 ori

IMG_0901.jpeg



IMG_0913.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  383.91 kb
 Vizualizat:  de 2349 ori

IMG_0913.jpeg



IMG_0919.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  339.8 kb
 Vizualizat:  de 2349 ori

IMG_0919.jpeg



IMG_0922.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  338.38 kb
 Vizualizat:  de 2349 ori

IMG_0922.jpeg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NotJhonatanYT



Data înscrierii: 20/Ian/2024
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 17
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Mai 2024 15:55:21    Titlul subiectului: 219329

Ce ar trebuii sa insemne asta? Laughing


IMG_20240515_074629.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 1891 ori

IMG_20240515_074629.jpg



_________________
CTP Iasi is the best
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 05/Dec/2024
Mesaje: 204

MesajTrimis: Sâm 25 Mai 2024 17:01:02    Titlul subiectului: 219330

Dovada vie și de necontestat a calității produselor Radcom
_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 8757
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Mai 2024 17:09:01    Titlul subiectului: 219331

Si solutia anti-Radcom recomandata de Dvs., domnule Ing. Melinte, fraierilor ajunsi sa detina solutii Radcom, care nu Va merita, evident, dar care totusi vietuiesc si ei pe lumea asta consumand aer pretios de care doar Dvs. ar trebui sa beneficiati, este ...?

Conform caietului de sarcini de la achizitionarea de vehicule, oferta trebuie sa contina si solutiile de integrare in sistemul de dispecerizare existent (construit pe ceea ce s-a ofertat la licitatiile de la inceputurile sale, nu?!) si pentru informarea calatorilor.

Deci ce anume trebuia sa-i faca la inceputuri autoritatea contractanta lui Radcom, sa-i dea in cap ca sa nu se alature vreunui ofertant de vehicule?!

Apoi, daca vorbim de prezent, ce e de facut, sa le zica ofertantilor sa nu accepte sa li se alature Radcom, ci sa lucreze cu altii, integrarea in sistemul construit de Radcom avand apoi niste costuri care sa-i pericliteze la licitatii?!

De la licitatia incheiata cu 88 de Isuzu incolo cam aia a fost! Acea licitatie a desavarsit sistemul in jurul solutiilor Radcom. Ce e de facut cu asta, domnule Ing. Melinte?!... Presupun ca ati avut ocazia sa va expuneti punctul de vedere si recomandarile pretioase in fata conducerii cetepelei din Iasi, luminati atunci poporul!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
NotJhonatanYT



Data înscrierii: 20/Ian/2024
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 17
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Oct 2024 14:23:57    Titlul subiectului: 219962

1962 cu placa in geam pe linia 42 :/
_________________
CTP Iasi is the best
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NotJhonatanYT



Data înscrierii: 20/Ian/2024
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 17
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Oct 2024 08:53:51    Titlul subiectului: 219964

Afisajul fata de pe 1054 are un fel de "Identity crisis" la cum se vede.


IMG_20241006_095147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  862.03 kb
 Vizualizat:  de 627 ori

IMG_20241006_095147.jpg



_________________
CTP Iasi is the best
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community