Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mircea541
Data înscrierii: 15/Mar/2021 Ultima vizita: 11/Noi/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Mar 2024 08:58:58 Titlul subiectului: |
218654 |
|
NotJhonatanYT a scris: | Hm.. au început deja să se retragă din circulație..
Dezamăgitor pentru doar 7 ani de exploatare, părerea mea. |
Nu exista nici un autobuz Isuzu Citiport retras definitiv. In cel mai pesimist caz, pot exista autobuze care asteapta anumite piese de schimb, de aici si falsa impresie ca ar fi retrase pe termen lung.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Mar 2024 09:14:37 Titlul subiectului: |
218656 |
|
EEG a scris: | tramfan a scris: | ”Bebelușul” ăsta e ”out of service” din 2023: https://busphoto.eu/vehicle/622523/ ... Acum nu știu dacă va mai fi reparat sau nu. Și ca el, mai sunt cel puțin 2. |
Nu e din prima serie ? Cand au venit si Ciorogarlele?
Seria aia de 10 autobuze venite asa , ca "flavour". |
Nu. Alea-s 1051-1054. Cele 12 urmau sa fie renumerotate de la 2006 incolo cand au venit astea 88 luate cu imprumut BERD, dar n-au mai ajuns cu numaratoarea la suta aia de ani, ca nici o idee nu se duce pana la capat in orasul asta (atunci totul era regal si centenar)... Asa ca ne-am captusit cu inca o serie de vehicule numerotate anapoda, la unele incalcandu-se regula cu cifra miiilor reprezentand numarul sectiei.
Completare: probabil ca au abandonat ideea "geniala" cand in sfarsit si-a dat seama careva ca n-au cum sa cuprinda in acelasi film "centenar" si numarul 1918, si numarul 2018... Doh!...
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Mar 2024 10:39:05 Titlul subiectului: |
218657 |
|
Eu zic ca se tin destul de bine Isuzu-urile.
Nu prea am vazut/observat probleme majore la ele, inca merg bine, motoarele sunt inca destul de silentioase si performante.
La AC au fost probleme cu cureaua sau cu ceva din zona respectiva, ca faceau un zgomot groaznic unele din ele, cu AC-ul pornit.
In rest, n-am observat nimic ciudat, nici macar pe partea de suspensii/articulatii, totul se simte destul de ok inca.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Mar 2024 10:53:52 Titlul subiectului: |
218658 |
|
Mircea, sunt sanse sa revina "la strada"?
|
|
Sus |
|
|
mircea541
Data înscrierii: 15/Mar/2021 Ultima vizita: 11/Noi/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Mar 2024 13:18:06 Titlul subiectului: |
218660 |
|
Sunt. Asa cum si 1931 a fost imobilizat o lunga vreme si a revenit acum cateva luni. Nu pot, insa, sa iti spun fiecare in parte cand va reveni. Poate dura o zi, o luna, un an, sau orice perioada de timp. Depinde fiecare ce defecte are, cat si integritatea lui in acel moment
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Dum 10 Mar 2024 00:10:13 Titlul subiectului: |
218682 |
|
yeeeeman a scris: | Eu zic ca se tin destul de bine Isuzu-urile.
Nu prea am vazut/observat probleme majore la ele, inca merg bine, motoarele sunt inca destul de silentioase si performante.
La AC au fost probleme cu cureaua sau cu ceva din zona respectiva, ca faceau un zgomot groaznic unele din ele, cu AC-ul pornit.
In rest, n-am observat nimic ciudat, nici macar pe partea de suspensii/articulatii, totul se simte destul de ok inca. |
Motoarele la Isuzu sunt silentioase numai cand sunt oprite si cu contactul general luat. Sunetul ala de aspirator domina orice convorbire telefonica ai putea avea cu cineva care merge cu un astfel de autobuz, iar in spate, de la vibratii, ajungi sa simți cursa fiecărui piston. Motoarele Euro 6 au impus și impun probleme foarte mari pe partea de tratare a gazelor. Așa cum pe SMURD nu am nicio tură de 24h fără măcar un caz de băut/drogat/ambele, așa se întâmpla ca în timpul perioadei mele de practică de la CTP Iași să vină măcar 2 autobuze/zi cu injectorul de AdBlue înfundat. Instalația electrică este proastă, cablurile sunt subțiri ca cele de la luminițele de la pomul de Crăciun, plastice infecte care nu se aliniază corect când încerci să le pui la loc după ce ai lucrat ceva la autobuz, care vibrează oribil în timpul mersului și chestii gândite pe jumătate în ceea ce privește accesul la piesele motorului. Nu sunt un fan Mercedes, dar un coteț de Conecto sau o Setra de Cluj, ambele fabricate în Turcia, sunt de 2 ori mai silențioase decât orice Isuzu/Menarini/BMC/Otokar și mult mai prietenoase cu mecanicii/electricienii care luceraza la ele. În niciun caz nu putem spune despre Isuzu că sunt niște autobuze fiabile, dar putem spune că sunt ținute în viață cu costuri nepermis de mari pentru vechimea lor, și respectul meu pentru mecanicii din Tudor care le repară zi de zi.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Mar 2024 11:45:25 Titlul subiectului: |
218687 |
|
Da, se fac eforturi mari cu costuri mari. Știu că nu aveau căldură cum trebuie la șofer, și au făcut modificări home-made. Era mai bine un MAN sau MB Citaro, dar acolo că canci peșcheș.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Lun 11 Mar 2024 00:58:09 Titlul subiectului: |
218707 |
|
Nu vreau sa divagam si sa facem istorie contrafactuală despre ce era bine sau nu, dar am să mă limitez la a spune nu Mercedes. Oricum, parcul actual al CTP este destul de pestriț și asta inseamna, in esenta, eforturi si mai mari. CTP are deja experienta multa si parere buna despre autobuzele MAN și DAF. Personal aș fi preferat la momentul acela niste autobuze Solaris cu motoare DAF ca la Cluj, autobuze despre care pot spune ca sunt niște tancuri. Acum, cu Mercedes, Solaris, MAN, Otokar si altele o sa fie si mai greu de gestionat aprovizionarea cu piese.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
NotJhonatanYT
Data înscrierii: 20/Ian/2024 Ultima vizita: 04/Dec/2024 Mesaje: 17 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Mar 2024 06:53:20 Titlul subiectului: |
218838 |
|
Se va mai face vreo actualizare la afișajele de pe 105x? Pe 48, cel puțin, sunt ori oprite (ca în cazul acesta) ori pornite pe CURSA SPECIALA.
_________________ CTP Iasi is the best |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Mar 2024 10:19:18 Titlul subiectului: |
218839 |
|
Sunt asa de mult, poate pe viitor.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1024 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Mar 2024 11:00:38 Titlul subiectului: |
218840 |
|
Cele 4 Isuzu din prima serie au afișaje Thoreb. Din câte știu numai reprezentanții firmei respective pot face modificãri în soft.
O soluție ar fi montarea de afișaje Radcom pentru cã deja cel puțin unul are probleme pe lateral.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.5 kb |
Vizualizat: |
de 2652 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Mar 2024 11:38:40 Titlul subiectului: |
218841 |
|
Păi văd că au reușit că ”păcălească” afișajul să mute numărul liniei pe dreapta. Asta tot producătorul a făcut?
|
|
Sus |
|
|
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 63 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Mar 2024 21:31:53 Titlul subiectului: |
218847 |
|
aproximativ acum o luna am vorbit aici despre cum autobuzele din seria 105x nu au televizoarele functioane,singurul pe care l-am vazut sa aiba televizorul pornit a fost 1054
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Sâm 23 Mar 2024 22:00:22 Titlul subiectului: |
218855 |
|
Cosmin Sandu a scris: | Cele 4 Isuzu din prima serie au afișaje Thoreb. Din câte știu numai reprezentanții firmei respective pot face modificãri în soft. |
Afisajele sunt Bustec, nu Thoreb. Thoreb a facut doar computerul de bord, pentru că la momentul acela se intenționa și implementarea managementului de flotă. În calitate de reprezentant al Bustec Infosisteme România și de colaborator apropiat al lui Thoreb am să spun că, până la momentul scrierii acestui mesaj, nu am fost contactați nici pentru a modifica traseele sau pentru service la afișaje. Spre deosebire de Radcom, noi oferim service, consultanță și piese post garanție indiferent de cât de veche este generația sistemului montat pe autobuze(chiar acum 2 săptămâni am schimbat niște module LED la afișaje din 2016 de pe Solarisurile de la Cluj). Din ce văd eu în poza aceea, la prima vedere fără să fi pus mâna, acolo trebuie verificate 2 plăci de comandă ale modulelor LED, operațiune de maxim 3 ore, asta datorită chinului de a demonta plasticele din interiorul autobuzului pentru a avea acces la afișaj.
Cosmin Sandu a scris: | O soluție ar fi montarea de afișaje Radcom pentru cã deja cel puțin unul are probleme pe lateral. |
Soluția ar fi să nu mai dăm bani unei firme care livrează produse de proastă calitate precum Radcom. Cea mai ieftină soluție pentru a putea utiliza autobuzele fără Thoreb ar fi montarea unui controller BT902 pentru afișaje, care poate fi programat și actualizat mai ușor, pentru care nu este necesară intervenții de la alte firme.
Un afișaj frontal la te costă aprox. 3000 de euro, unul lateral vreo 2500 și unul spate 900-1000, la care se adaugă montajul, înmulțit cu 4 autobuze. Prețurile sunt luate din diverse oferte făcute de Radcom la care am avut acces.
Un controller de afișaj BT902 costa 600 de euro dacă vrei să controlezi doar afișajele și 900 dacă vrei și GPS și sistem audio de anunțat stațiile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.55 kb |
Vizualizat: |
de 2520 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
ghermanlucadanny
Data înscrierii: 17/Aug/2020 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 28 Locație: Baia Mare
|
Trimis: Dum 31 Mar 2024 19:05:56 Titlul subiectului: |
218911 |
|
[#1] 1939 - Linia 36 - Strada Gării - 24 Ianuarie 2023
[#2] 1948 - Linia 36 - Strada Silvestru
[#3] 1932 - Linia 19 - Strada Silvestru
[#4] 1990 - Linia 30 - Strada Silvestru
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
419.47 kb |
Vizualizat: |
de 2349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
383.91 kb |
Vizualizat: |
de 2349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
339.8 kb |
Vizualizat: |
de 2349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
338.38 kb |
Vizualizat: |
de 2349 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
NotJhonatanYT
Data înscrierii: 20/Ian/2024 Ultima vizita: 04/Dec/2024 Mesaje: 17 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Mai 2024 15:55:21 Titlul subiectului: |
219329 |
|
Ce ar trebuii sa insemne asta?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.25 MB |
Vizualizat: |
de 1891 ori |
|
_________________ CTP Iasi is the best |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 05/Dec/2024 Mesaje: 204
|
Trimis: Sâm 25 Mai 2024 17:01:02 Titlul subiectului: |
219330 |
|
Dovada vie și de necontestat a calității produselor Radcom
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 06/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Mai 2024 17:09:01 Titlul subiectului: |
219331 |
|
Si solutia anti-Radcom recomandata de Dvs., domnule Ing. Melinte, fraierilor ajunsi sa detina solutii Radcom, care nu Va merita, evident, dar care totusi vietuiesc si ei pe lumea asta consumand aer pretios de care doar Dvs. ar trebui sa beneficiati, este ...?
Conform caietului de sarcini de la achizitionarea de vehicule, oferta trebuie sa contina si solutiile de integrare in sistemul de dispecerizare existent (construit pe ceea ce s-a ofertat la licitatiile de la inceputurile sale, nu?!) si pentru informarea calatorilor.
Deci ce anume trebuia sa-i faca la inceputuri autoritatea contractanta lui Radcom, sa-i dea in cap ca sa nu se alature vreunui ofertant de vehicule?!
Apoi, daca vorbim de prezent, ce e de facut, sa le zica ofertantilor sa nu accepte sa li se alature Radcom, ci sa lucreze cu altii, integrarea in sistemul construit de Radcom avand apoi niste costuri care sa-i pericliteze la licitatii?!
De la licitatia incheiata cu 88 de Isuzu incolo cam aia a fost! Acea licitatie a desavarsit sistemul in jurul solutiilor Radcom. Ce e de facut cu asta, domnule Ing. Melinte?!... Presupun ca ati avut ocazia sa va expuneti punctul de vedere si recomandarile pretioase in fata conducerii cetepelei din Iasi, luminati atunci poporul!
|
|
Sus |
|
|
NotJhonatanYT
Data înscrierii: 20/Ian/2024 Ultima vizita: 04/Dec/2024 Mesaje: 17 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 04 Oct 2024 14:23:57 Titlul subiectului: |
219962 |
|
1962 cu placa in geam pe linia 42 :/
_________________ CTP Iasi is the best |
|
Sus |
|
|
NotJhonatanYT
Data înscrierii: 20/Ian/2024 Ultima vizita: 04/Dec/2024 Mesaje: 17 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Oct 2024 08:53:51 Titlul subiectului: |
219964 |
|
Afisajul fata de pe 1054 are un fel de "Identity crisis" la cum se vede.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
862.03 kb |
Vizualizat: |
de 627 ori |
|
_________________ CTP Iasi is the best |
|
Sus |
|
|
|