Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2024 08:55:42    Titlul subiectului: 219074

Sa imi spuna mie cei de la TPBI de ce azi dimineata, la ora 6:00, la Piata Gemeni, sens spre Romana, au venit doua de 97, la un interval mai mic de doua minute unul fata de celalalt ??

Daca ele vin asa de aiurea la prima ora a diminetii, cand inca nu este trafic mare, ce pretentii sa avem in orele de varf ?

Asta este „eficientizarea” comasarii liniilor 133 cu 97 ? Sa vine doua mijloace de transport la un interval scurt si apoi sa astepti mult si bine in statii ? Laughing

Domnilor de la TBPI v-as sugera respectuos sa mai lasati Facebook-ul si sa mergeti pe strada. Acolo se observa cat de „eficiente” sunt masurile (aberante) pe care le-ati luat. Ultima dintre acestea, desfiintarea unia dintre cele mai bune linii de autobuz din capitala, linia 133. Si pentru ce ? Ca sa vezi cum merge cu troleibuz pe baterii (in afara retelei clasice) pe strazile Traian, Nerva Traian sau bulevardul Tineretului ? Pentru fantzeii d-astea eco ? Laughing

Evident ca acum pozarii (reuniti intr-un ONG) vor arunca pe anumite forumuri ale patriei sau pe diferite grupuri destinate transportului in comun de pe Facebook, tone de poze cu troleibuzele de pe noua linie 97. Se vor felicita unii pe altii pentru „mareata” realizare. Lor li se pare o mare realizare. Ca au pus un troleibuz sa circule in afara retelei clasice. Daca s-ar putea, ar inlocui avioanele cu.........troelibuze Laughing

In acest timp exista multe probleme cu liniile clasice. Linia 79 nu mai circula in weekend (o mare aberatie a celor de la TPBI). Parca ar fi linie preoraseneasca. Cica in statistici apare cu putini calatori. Pai daca pleaca numai dupa 70, de la capatul de la Costin Georgian, dupa care astepti mai mult de 15 minute sa mai vina ceva, normal ca scade numarul de calatori. Alta linie care ar avea nevoie de intariri este 86. Dar na......nu da bine.....trebuie sa avem troleibuze in afara retelei. Sa vada boborul cum circula troleibuze peste tot in oras...

Abia astept sa vad cum cei de la STB vor face mentenanta acestor troleibuze dupa ce va expira garantia de la producator. Ca la autobuzele Otokar sau Mercedes Citaro m-am convins cum au facut mentenanta. Multe dintre acestea s-au „imprietenit” cu gardul de la autobaze.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Mai/2024
Mesaje: 1325
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2024 09:49:28    Titlul subiectului: 219077

Noi nu suntem în stare de mai nimic... In țară, in general... Când o să vadă cei de la Solaris că nu sunt exploatate în condiții nici măcar decente, și când o să mai constate ce improvizații fac ai noștri pe troleibuze, o să anuleze garanția... Exact cum s-a întâmplat și la alte regii de transport în comun... Constanța, de exemplu, cu autobuzele Isuzu, dar nu detaliez in topicul acesta.

Ai noștri tratează orice vehicul ca pe DAC-urile de acum 25 de ani... Cu sarma, ciocane și lipituri aiurea, după specificul local... Vorba directorului lor: "Când te urci de pe Dacia 1300 pe Mercedes"... Dar atât se poate la noi.

Iar cu planificarea traseelor și cu frecventa in stații, este un dezastru total. Optez pentru metrou cat se poate de mult... Sper sa extindă cat mai mult metroul, că pe transportul terestru nu ne mai putem baza in ceea ce privește punctualitatea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2024 10:32:30    Titlul subiectului: 219078

Asta fiindca nu exista o strategie privind transportul de suprafata. Ar trebui sa se intrebe ce vor de la transportul de suprafata. Care sa fie menirea lui ?

Ei au ramas cu transportul de suprafata cum era el in urma cu 4-5 decenii, inainte sa se dezvolte reteaua de metrou. Stau sa ma intreb traseele foarte lungi isi mai au menirea in Bucurestiul zilelor noastre ? Cum este 102 de la Cora Pantelimon (capatul estic al orasului) la Gara Progresul (capatul sudic al orasului). Cum este noua linia 97 de la Straulesti la Bulevardul Tineretului ? Si exemplele pot continua.

Acum 50 de ani, cand era trafic mic, incomparabil cu ce este astazi si cand nu era metrou, da, traseele foarte lungi aveau o logica. Dar acum ? Chiar mai sunt necesare ?

Dau exemplul Budapestei, am prieteni acolo si merg aproape an de an acolo. Am folosit des transportul in comun din Budapesta. Este considerat unul dintre cele mai bune din Europa Centrala si de Est. Acolo de baza este metroul (care nu este mai mare decat reteaua din Bucuresti) si cateva linii de tramvai (un traseu circular, linia 1, alte trasee semicirculare, liniile 4 sau 6-un fel de 41 de la noi). In rest liniile de autobuze si troleibuze, precum si o parte din liniile de tramvai asigura o legatura intre punctele de interes ale orasului si statiile de metrou.

In Budapesta la mai mult de 90% din statiile de metrou se gasesc capete de linii de autobuze, tramvaie sau troleibuze. Este realziata o interconectare foarte buna transport de suprafata&metrou dar si cu HEV (trenuri suburbane, care, din pacate, lipsesc cu desavarsire in Bucuresti).

Eu sunt de parere ca asta ar trebui facut si in Bucuresti cu transportuld e suprafata. Sa asigure legaturi intre punctele de interes ale orasului si statiile de metrou. Nu stiu daca cei de la TPBI au aceasta strategie. Care este rezultatul ? Lumea prefera so foloseasca masina personala. Daca stai in statie sa astepti o mie de ani dupa un mijloc de transport in comun, este „moarea pasiunii”. In mod normal ar trebui sa stai maxim 5 minute in statie sa astepti dupa un autobuz, troleibuz sau tramvai. Ce trece de 10 minute este deja prea mult si face transportul in comun neatractiv. De exemplu, dupa 135 poti avea ghinionul sa astepti dupa el si o jumatate de ora, in orele de varf ? Cum poate sa fie atractiv ?

Eu sunt de parere ca trebuie regandit din temelii transportul in comunde suprafata din Bucuresti, dar nu haosul care este in prezent. Sa mearga in Budapesta sa se documenteze, daca nu ii duce capul. Nu este nici o rusine.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 20/Mai/2024
Mesaje: 367
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 18 Apr 2024 00:04:54    Titlul subiectului: 219085

guest a scris:
la un interval mai mic de doua minute unul fata de celalalt

Linia 123 funcționează de ani buni pe sistemul ăsta. Acum o săptămână, cam pe la ora 16:00 am prins un „tren urban” de 5 (cinci) autobuze succesive pe direcția Gara de Nord - Vitan
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Apr 2024 09:09:09    Titlul subiectului: 219112

Asta in epoca GPS-ului, a inteligentei artificiale, etc. Banuiesc ca trebuiau sa le vada cum circula in sistem „trenulet”, dar nici unul de la STB sau TPBI nu si-a pus problema de ce se intampla acest lucru si ce ar trebui facut ca sa nu se mai repete. Mai ne batem noi gura (de pomana) pe aici pe forumuri sau pe grupurile dedicate transportului in comun de pe Facebook.

O chestie interesanta, a reaparut linia de tramvai, nr. 17. Pe timpuri a fost una dintre liniile emblematice ale capitalei. Traseul actual nu are nici o legatura cu vechiul traseu. Practic l-a inlocuit pe 5 (traseul lui modificat). Singura deosebire ca intoarce la Sfanta Vineri si apoi o ia pe bulevardul Coposu si face stanga pe str. Mantuleasa. Cred ca linia de tramvai de pe str. Mantuleasa nu a mai fost folosita de mai bine de doua decenii.

Un lucru bun, linia naveta 605 a revenit, acolo unde trebuie inca de la inceput, la terminalul de la Sf. Vineri. S-a terminat cu acea fantezie ca linia sa aiba capat pe str. Viitorului la intersectia cu str. Toamnei. Linia 5 a disparut de tot, va reaparea cand se va moderniza linia de pe bulevardul Barbu Vacarescu si str. Av. Serbanescu.

Cat despre „celebra” linie 97, una dintre „maretele realizari” ale actualei administratii a capitalei si azi am vazut „trenuletul” format din doua troleibuze si un autobuz. Alt lucru interesant, autobuzul era Mercedes Citaro I, nu cel din ultima generatie, asa cum m-aa asteptat. Pe aceasta linia nu circula 100 % troleibuze noi ci si 4 autobuze (Mercedes Citaro hibrid dar si un Citaro din prima generatie).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Apr 2024 10:13:28    Titlul subiectului: 219175

Linia 311 va avea un traseu ropelungit până la Sala Palatului. Practic autobuzele vor opri la TNB apoi vor face dreapta pe bulevardul N. Bălcescu, de aici vor face stânga pe str. Demetru Ion Dobrescu, vor intersecta Calea Victoriei, apoi pe str. Ion Câmpineanu până la Sala Palatului (unde este capătul lui 178). De aici vor ajunge pe str. Știrbei Vodă, Calea Victoriei, vor intersecta bulevardul N. Bălcescu, după care vor continua pe str. C.A. Rosetti, strata Maria Rosetti, strada Popa Petre până la Calea Moșilor. Aici vor merge puțin pe Calea Moșilor apoi trebuie să facă stânga spre bulevardul Carol. Eee aici este problema, va fi destul de greu cu virajul la stânga, în acea intersecție aglomerată (Calea Moșilor cu str. Mântuleasa și cu bulevardul Carol I).

Un articol despre acest subiect pe Buletin de Bucuresti

Citat:
STB | Linia 311 va avea mai multe stații

De miercuri, 1 mai 2024, autobuzele liniei 311 vor asigura o legătură directă între Cartierul Titan și Sala Palatului, urmând să tranziteze și zone neacoperite până acum de mijloacele de transport în comun, precum Strada Maria Rosetti și Strada Popa Petre, anunță Primăria Capitalei.

Prin această măsură, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) urmărește extinderea rețelei de transport public pentru locuitorii din cât mai multe zone ale regiunii.

Astfel, linia 311 va funcționa pe următorul traseu:

Terminal „Faur”,
Bd. 1 Decembrie 1918,
Str. Postăvarul,
Bd. Nicolae Grigorescu,
Str. Liviu Rebreanu,
Str. Câmpia Libertății,
Str. Baba Novac,
Șos. Mihai Bravu,
Bd. Pache Protopopescu,
Bd. Carol I,
Bd. Nicolae Bălcescu,
Str. Demetru Ion Dobrescu,
Calea Victoriei,
Str. Ion Câmpineanu,
terminal „Sala Palatului”,
cu întoarcere pe:

Str. Ion Câmpineanu,
Str. Știrbei Vodă,
Calea Victoriei,
Str. C. A. Rosetti,
Str. Maria Rosetti,
Str. Popa Petre,
Calea Moșilor,
Bd. Carol I,
Bd. Pache Protopopescu,
Șos. Mihai Bravu,
Str. Baba Novac,
Str. Câmpia Libertății,
Str. Liviu Rebreanu,
Bd. Nicolae Grigorescu,
Str. Postăvarul,
Bd. 1 Decembrie 1918,
Terminal „Faur”.

Pe traseul prelungit, autobuzele liniei 311 vor opri și în șase stații nou-înființate, și anume: „Bd. Nicolae Bălcescu” (situată pe Str. Demetru Ion Dobrescu, pe sensul spre „Sala Palatului), „Sala Palatului” (situată pe Str. Ion Câmpineanu, la capătul de linie „Sala Palatului”), „Știrbei Vodă” (situată pe Str. Ion Câmpineanu, pe sensul spre „Faur”), „C. A. Rosetti” (situată pe Str. C. A. Rosetti, pe sensul spre „Faur”), „Vasile Lascăr” (situată pe Str. Maria Rosetti, pe sensul spre „Faur”) și „Calea Moșilor” (situată pe Str. Popa Petre, pe sensul spre „Faur”).

Sursă foto hartă traseu modificat, linie 311: PMB preluată de Buletin de București

Sper doar că au studiat serios problema, înainte de a hotărâ prelungirea acestui traseu.



Captura imagine 30 aprilie (traseu 311).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.79 kb
 Vizualizat:  de 2559 ori

Captura imagine 30 aprilie (traseu 311).jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 20/Mar/2006
Ultima vizita: 13/Iul/2024
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Apr 2024 22:12:23    Titlul subiectului: Comasari 219180

Nu prea inteleg de ce s-au grabit la comasari de linii de autobuz cu troleibuz cand au o substatie de suplinit in Berceni (si de reinfiintat linii). Niste 73 si 74 pana la Metro pot fi de evaluat mai ales ca zona s-a dezvoltat mult intre timp. Oricum s-au stirnit confuzii printre calatori la momentele cand sosesc Otokare cu indicative de linie de troleibuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Mai 2024 11:28:44    Titlul subiectului: 219197

Raspunsul la intrebarea ta este unul foarte simplu. Nu se pricep. Asta este realitatea. Cei care se pricep cu adevarat in domeniul transportului in comun din capitala nu prea mai sunt. Ma refer la profesionistii din acest domeniu de activitate. Mai sunt ceva vatmani sau soferi de autobuz&troleibuz din garda veche, mai sunt niste ingineri de la STB din garda veche, mai sunt niste meseriasi de la URAC, tot din garda veche, care inca nu au iesit la pensie, dar in afara de ei, din spate nu mai vine nimic.

Sa ii luam pe rand, actualul primar al capitalei, Nicusor Dan, are intentii bune, nu neg, dar in domeniul transportului in comun are idei aberante si nerealiste. problema este ca nici nu are cine sa il sfatuiasca. Cei din jurul primarului sunt si mai praf.

Sa ii luam pe cei de la TPBI (Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov). Ei practic se ocupa de transportul in comun din capitala si Ilfov. Sunt nepriceputi, iau numai decizii aiurea. Pe care le observam noi, cei care utilizam zi de zi transportul in comun.

Sa ii luam pe cei de la Asociatia de Transport Metrou Usor. Si astia la fel de nepriceputi sunt. Cand au inceput sa zica ca, in urma comasarii linilor 97 cu 133, se va eficientiza transportul in comun, m-am prins imediat. Sa zici ca un traseu foarte lung este eficient, intr-un Bucuresti arhiplin, in orele de varf, fara benzi dedicate transportului in comun, pe tot traseul, inseamna nepricepere.

Referitor la noua conceptie a celor de la TPBI cu trasee foarte lungi (cum ar fi 97, 102, 205, 243, etc), mi se pare lipsa de realism, care vine tot din nepricepere. Aceste trasee nu isi au rostul. Cine sta o ora jumate in autobuz sau troleibuz ? Cand exista metrou ? Aceste trasee foarte lungi, care merg dintr-un capat la altul al orasului, ar fi eficiente doar cand ar fi gata A0 (autostrada de centura) cand vechea centura a capitalei (DNCB) ar avea doua benzi pe sens, pe tot traseul, cand ar mai fi construite pasaje in oras, cand mai mult de jumatate din trafic ar fi scos din oras, cand ar fi rezolvata problema parcarilor si cand ar fi culoare unice pentru transport in comun, pe tot traseul. Atunci da, aceste linii lungi, ar avea logica. Dar asa, in conditii de aglomeratie, aceste linii nu isi au rostul. Mai logic ar fi linii scurte sau medii, care sa asigure legaturi intre punctele de interes si o statie de metrou, asa cum este in Budapesta. Plus liniile actuale de tramvai (1&10, 5, 14, 16, 21, 25, 32, 36, 40, 41, etc, cu cale separata de rulare).

Daca cei care se ocupa cu transportul in comun din capitala ar faca macar copy-paste la sistemul de transport in comun din Budapesta (unul dintre cele mai bune din Europa) poate s-ar mai schimba ceva.

Nu poti sa dai copy-paste dupa sistemul de transport in comun din Viena sau din vestul Europei in Bucuresti. Fiindca insusi Bucurestiul nu este ca un oras din vest. Sa fim seriosi, Bucurestiul este un fel de aglomerare de vechi mahalale. Este un oras pestrit. De la asta trebuie pornit cand vrem sa facem strategia pentru transportul in comun. Bucurestiul difera mult, ca si structura, ca si strazi, de orasele din Transilvania si Banat, care se apropie de cele din vestul si centrul Europei (doar au fost sub austro-ungari).

Faptul ca sunt multe poze frumoase pe pagina de Facebook si pe site-ul celor de la primarie si de la TPBI sau pe pagina celor de la Asociatia Metrou Usor nu inseamna ca, automat, se pricep in transportul in comun. Din contra nu se pricep, iar deciziile lor, luate din nepricepere, se vad in viata de zi cu zi. Asa cum ai remarcat, este haos si confuzie in randul calatorilor. De ce ? Din nepriceperea celor care au luat deciziile. Transportul in comun este ceva complex, nu oricine se poate ocupa de acest domeniu. Trebuie sa fii bun meserias. Ceea ce, din pacate, nu se intampla in capitala. Incepand cu actualul primar. Vorba proverbului „Drumul spre iad este pavat cu bune intenții”.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2024 11:46:25    Titlul subiectului: 219300

Prostia celor de la TPBI loveste din nou. De data asta 105, o linia de traditie din Bucuresti va fi scurtata iar linia de ”auto-troleibuz” 93 va fi prelungita de la Gara la Piata Presei Libere. Care este beneficiul sa ai trasee asa de lungi in capitala, zau daca inteleg ?

Am o intrebare, ecologistii sunt prosti sau cu capul in nori ?

De dragul ecologiei facem un haos in transportul in comun bucurestean ?

Linia 105 era foarte buna in actualul format, circula de decenii bune pe acest traseu. De ce sa o scurtam ? Si lasati-ma cu vrajeala transbordarii. Practic, cei care veneau cu 105 din Piata Presei Libere schimba acum de doua ori ? De ce ?

Postez stirea prelungirii liniei 93. Eu personal abia astept sa vina alegerile, sper sa zboare de la PMB actualul edil si toata clica lui, sunt prosti de dau in gropi.


https://www.stbsa.ro/info?N=2092


Citat:
Liniile 93 și 105 vor funcționa pe trasee modificate

În cadrul procesului de optimizare a rețelei de transport public, începȃnd de sâmbătă, 25.05.2024, STB SA va aplica măsura de modificare a traseelor liniilor 93 și 105.

Linia de troleibuz 93 va funcționa pe un traseu prelungit, cuprins între terminalele „Cartier Constantin Brâncuși” și „Piața Presei”, astfel:

-Pe sensul spre „Piața Presei”: terminal „Cartier Constantin Brâncuși”, Aleea Cumințenia Pământului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Poarta Sărutului, Aleea Masa Tăcerii, Str. Valea Oltului, Str. Valea Ialomiței, Drumul Taberei (inel), Drumul Taberei (ramura de sud), Bd. 1 Mai, Str. Sibiu, Drumul Taberei, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Pârcălabul Baldovin, Str. Gării de Nord, Piața Gării de Nord, Calea Griviței, Str. Clăbucet, Bd. Ion Mihalache, Str. Aviator Popișteanu, Bd. Expoziției, terminal „Piața Presei”;

-Pe sensul spre „Cartier Constantin Brâncuși”: terminal „Piața Presei”, Bd. Expoziției, Str. Aviator Popișteanu, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Str. Witting, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Bd. General Paul Teodorescu, Drumul Taberei, Str. Sibiu, Bd. 1 Mai, Drumul Taberei (ramura de sud), Drumul Taberei (inel), Str. Valea Ialomiței, Str. Valea Oltului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Pasărea Văzduhului, Aleea Cumințenia Pământului, terminal „Cartier Constantin Brâncuși”.

Linia de autobuz 105 va funcționa pe un traseu scurtat, cuprins între terminalul „Valea Oltului” și stația „Șoseaua Nicolae Titulescu”, astfel:

-Pe sensul spre „Șoseaua Nicolae Titulescu”: terminal „Valea Oltului”, Str. Valea Oltului, Str. Valea Argeșului, Drumul Taberei (inel), Drumul Taberei (ramura de Nord), Drumul Taberei, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Doina Cornea, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Piața Gării de Nord, Calea Griviței, Șos. Nicolae Titulescu, stația „Șoseaua Nicolae Titulescu”;

-Pe sensul spre „Valea Oltului”: „Șoseaua Nicolae Titulescu”, Șos. Nicolae Titulescu, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Bd. Gheorghe Duca, Piața Gării De Nord, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Bd. Doina Cornea, Bd. General Paul Teodorescu, Drumul Taberei, Drumul Taberei (ramura de nord), Drumul Taberei (inel), Str. Valea Argeșului, Str. Valea Oltului, terminal „Valea Oltului”.

De la aceeași dată, linia 136 va funcționa cu parcul de autobuze suplimentat, iar linia 168 va fi suplimentată în zilele de weekend.

Pentru cei care circula zi de zi pe Calea Grivitei, stiu la ce ma refer, este foarte aglomerata in orele de varf. Ce fac cei de la TPBI ? Aduc un troleibuz din capatul celalalt al orasului. Ca sa ce ? Ca sa avem troleibuze la Piata Presei Libere asa cum era pe timpuri ?
Zau ca traim intr-o tara de prosti !

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2024
Mesaje: 1373
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2024 15:42:17    Titlul subiectului: 219305

Dar de 66 si 70 nu zici nimic? Eu recunosc ca nu locuiesc la Bucuresti, dar macar incearca sa inlocuiasca autobuze cu aceste auto-troleibuze! Bine ca au venit astea 100 +inca 22 candva, ca macar scapa troleibuzul in Bucuresti. Daca Ajunge Fifi sau agramatu celalalt, discipolul lui Voiculescu, exista riscul sa le tranteasca de sa nu se vada, cam cum a facut presedintele in Sibiu prin 2009
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2024 20:57:00    Titlul subiectului: 219310

radu a scris:
macar incearca sa inlocuiasca autobuze cu aceste auto-troleibuze!

Fara suparare dar ai spus o mare TAMPENIE !
E prima oara cand de cand sunt pe forum cand te vad ca scrii asa mare prostie Laughing Laughing Laughing

Zau asa, o dam in extrema cealalta ?

Pentru ce au venit troleibuzele noi in Bucuresti ? Ca sa inlocuim niste autobuze ? Sau pentru a inlocui troleibuzele vechi ?

Pentru ce am luat troleibuze noi ? Pentru a satisface fanteziile „erotice” ale unora de a vedea troleibuze peste tot, chiar si acolo unde nu este retea ?

Hai sa mai si gandim putin. Alta chestie care nu imi place la tine si la o parte din prietenii mei. Faptul ca nu am voie sa il critic pe Nicusor Dan. Zau asa..... Asta este Sfantul Duh ?? Stii cine este Nicusor Dan in realitate ? Un mare BOU. Asta este. Si nu o spun ca o jignire. Vrei sa stii ce a facut in Delta Vacaresti dupa ce a ajuns primar ? A demolat toate amenajarile facute de voluntarii care se ocupa de parc. Si apoi le-a refacut din nou, aratau identic cu cele demolate. Dupa care s-a laudat pe Facebook cu „maretele realziari”. Este doar un exemplu. Hai sa ii luam si pe predecesori. Cine este Firea ? O mare TICALOASA care merita sa stea la parnaie, alaturi de Pandele, la fel si predecesorul ei, primarele Oprescu. Ma opresc aici la descrierea edililor (fosti sau actuali) fiindca este off-topic.

Hai sa revenim la oile noastre si anume la traseele STB . Deci, ce facem o dam in extreme ? Autobuzele cele rele si troleibuzele cele bune ?

Sa nu te superi pe mine, dar cat de des folosesti transportul in comun din capitala. Tu esti un pasionat de troleibuze. Ai tot respectul meu pentru asta. Tu esti foarte bucuros ca au venit troleibuze noi dupa o „seceta” de aproape doua decenii. La fel de bucuros sunt si eu. Dar nu sunt de acord cu „fanteziile erotice” ale celor de la TPBI. Ai troleibuze noi, dar stii ce sa faci cu ele ? Stii cum sa le exploatezi ? Hai sa o luam asa, daca tu primesti un telefon nou, ultima generatie, daca nu stii ce sa faci cu el, de ce ai dat banii pe el ? Asa si aici, cu troleibuzele noi.

Tu ai vazut poze pe Facebook, cu troleibuzele noi, le-ai vazut cand ai venit prin Bucuresti. Tu, ca pasionat de troleibuze, ai fost foarte bucuros. La fel cum am fost si eu. Este uman asa ceva. Dar noile troleibuze rezolva problemele transportului in comun bucurestean ? Evident ca nu. Acum, sincer vorbim, crezi ca troleibuzul are viitor in Bucuresti ? Pe termen lung ?Eu zic ca nu prea are. De ce ? Daca vine un primar si zice :„-Pai stai putin, ce nevoie mai avem de sarme, putem lua autobuze pe baterii!!”. Fanteziile astea „erotice”, cu troleibuze care circula pe unde nu este retea, inlocuind partial sau total linii consacrate de autobuze, care functioneaza bine de decenii (liniile 105, 133, etc), crezi ca duc la dezvoltarea retelei de troleibuz pe termen lung ? Evident ca nu. Din cauza „fanteziilor astea erotice” mai se gandeste cineva la modernizarea retelei de troleibuz ? Au fost proiecte europene pentru modernizarea retelei. Din cate stiu eu NU. Cand vii in Bucuresti uita-te la console. Sunt vai de mama lor, ruginite. Uita-te si la stalpii de sustinere a retelei. In unele cazuri se vede armatura de beton. Reteaua trebuie modernizata, dar si stalpii de sustinere. Pai mai se gandeste cineva la asa ceva ? Daca astia care au „orgasm ECO” cred ca asta este solutia in transportul in comun bucurestean, eu cred ca este un drum gresit. Daca vor iEco, sa ia autobuze pe baterii. Dar si acolo este o alta poveste.......

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Joi 23 Mai 2024 09:39:55, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2024 21:05:45    Titlul subiectului: 219311

Uite, linia 97, nu este full troleibuze. Pai ce facem, avem linie mixta ? Daca la inceput erau 4 autobuze acum sunt vreo 7. Pai avem troleibuze sau autobuze ?

Azi, de exemplu, am asteptat aproape 20 de minute in statie, sa vina un 97 (la intersectia bulevard Unirii cu str. Traian (sens spre Foisorul de Foc).

Crezi ca sunt singurul care critica ? Evident ca nu. Marea majoritate ai calatorilor ii injura pe cei de la TPBI si pe Nicuosr Dan (alias Sfantul Duh-nu avem voie sa il criticam pe actualul edil Laughing ). De ce ? Simplu, fiindca a desfiiintat o linie buna (133) si avem o linie foarte lunga de auto-troleibuz (linia 97) care, cand vine foarte bine, cand astept mult si bine.

Care este progresul ? Sa faci liniii foarte lungi in actualul Bucuresti, in conditiile in care nu ai peste tot benzi dedicate pentru transportul in comun, este o mare tampenie. Ma gandesc ca astia au vrut sa faca un fel de ”Trolleybus Rapid Transit System”, la fel cum este Buss Rapit Transit System in tari precum Columbia sau Indoneiza ? Dar poti compara Bucurestiul cu Bogota sau Medelin (din Columbia) ori cu Jakarta (din Indonezia) ?

Revenind la linia 97, exista 7 autobuze, unele Mercedes Citaro Hybrid, unele Mercedes Citaro seria II dar si un Citaro din prima serie.



20240522_173434.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.58 kb
 Vizualizat:  de 1424 ori

20240522_173434.jpg



20240522_173348.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.96 kb
 Vizualizat:  de 1424 ori

20240522_173348.jpg



Bucuresti, 22 mai 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.23 kb
 Vizualizat:  de 1424 ori

Bucuresti, 22 mai 002.jpg



Bucuresti, 22 mai 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.12 kb
 Vizualizat:  de 1424 ori

Bucuresti, 22 mai 001.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Joi 23 Mai 2024 09:42:44, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2024 21:10:12    Titlul subiectului: 219312

Uite si pe InfoTB sa vezi repartizarea lui 97 pe sensul spre Straulesti. Uite cum erau grupate troleibuzele pe Grivitei si Bucurestii Noi si uita-te si la intervalul mare de pauza. Si pe Grivitei il vom avea si pe 93, in locul lui 105. Alta „fantezie erotica”. Ca unii au aceste „fantezii” este treaba lor, dar de ce trebuie sa sufere bucureștenii ?

De asemenea uite calatorii care s-au nimerit in acel interval mare dintre doua „trenulete”.

Referitor la intrebarea cu liniile 66 si 70. Pai situatia a ramas cam la fel. Nu s-a imbunatatit.

Ma astaptatm sa intrebi de linia 86, cea mai buna linie de troleibuz din capitala. Este in prezent complet neglijata. Nu mai zic de 69 sau 85. Sau 79 care nu circula in weekend. Alta aberatie.



20240522_172931.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.13 kb
 Vizualizat:  de 1423 ori

20240522_172931.jpg



20240522_173400.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.91 kb
 Vizualizat:  de 1423 ori

20240522_173400.jpg



Screenshot_20240522-173702_Info TB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.43 kb
 Vizualizat:  de 1423 ori

Screenshot_20240522-173702_Info TB.jpg



Screenshot_20240522-173713_Info TB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.77 kb
 Vizualizat:  de 1423 ori

Screenshot_20240522-173713_Info TB.jpg



Screenshot_20240522-173721_Info TB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.58 kb
 Vizualizat:  de 1423 ori

Screenshot_20240522-173721_Info TB.jpg



Screenshot_20240522-173732_Info TB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.75 kb
 Vizualizat:  de 1423 ori

Screenshot_20240522-173732_Info TB.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2024
Mesaje: 1373
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 23 Mai 2024 20:24:50    Titlul subiectului: 219320

N am crezut ca te supar asa tare Smile este opinia mea, ca din ce oferta exista ramane in continuare cel mai ok. Acum ca are si el bube sau ca sunt lucruri care nu convin, categoric. Numai cine nu munceste nu greseste. De acord in ceea ce spui legat de retea, ea este destul de obosita si nu mi aduc aminte sa fi fost modernizata, dar da, acest segment de transport a fost mereu marginalizat. Intoarcerea lui 70 insa este fir nou. Ma refer la firul din Davila in Eroilor. Raman la parerea cu Piedone reprezinta partea needucata a societatii, care intr o societate citava nu ajungea nici pe post de presedinte de asociatie de locatari, daramite primar de sector, deci "hologofren" Smile) repet, da, pasionat care vede din afara ce s a facut in ultima vreme. Eu pe Nicusosr il admir ca s a apucat de facut lucruri care tin de infrastructura-magistrale de apa nu stalpi incovoiati de iepurasi de pasti sau stelute de craciun. Si da, e de lucru cat pentru 50 mandate, deci clar ca Nicuosr nu va putea face multe din cele propuse, dar macar incearca. Referitor la trasee si combinatie de trasee, da, se incearca inlocuirea unor autobuze cu troleibuze. pana sa functioneze cred ca este o etapa intermediara in care apar tot felul. Ai incercat sa te implici? Le ai scris? sunt ferm convins ca opinii argumentate sunt luate in seama. Daca ceva nu functioneaza, cred ca se adapteaza si la noutatile de acum. Dar nu te mai supara ca sincer nu doresc sa supar pe nimeni
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Mai 2024 22:07:20    Titlul subiectului: 219321

A nu sunt suparat pe tine, din contra. A fost doar o discutie in contradictoriu. Referitor la linia 70, nu am vazut nici o imbunatatire in frecventa. Azi am fost chiar la capatul de linie, sa il iau pe 79 si nu se respecta de nici o culoare programul de circulatie. O sa mai revin cu detalii, in postarile urmatoare, din pacate am mai putin timp sa intru pe forum in perioada asta.

Uita-te la poze. O sa vezi un sofer cdare nu a mai recuplat captatorii. A preferat sa mearga asa cateva statii, Pare ceva banal. Dar ceea ce vezi in poze e un mare semnal de alarma. Este un mare pericol pentru viitorul troleibuzului in capitala ? De ce ? Daca un sofer prefera sa mearga asa, daca vine vreun sef sau chiar viitor primar si gandeste la fel ?

Asta este unul dintre motivele pentru care sunt un dusman invesunat al acestor fantezii cu auto-troleibuz. Fiidnca pe termen lung este in defavoarea dezvoltarii retelei de troelibuze din Bucuresti. In tto acest timp, la Praga se reconstruieste de la zero reteaua. In Bucuresti avem.....autoi-troelibuz. Dar daca vine unul si il transforma in autobuz ??



20240523_175150.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.56 kb
 Vizualizat:  de 1352 ori

20240523_175150.jpg



20240523_175216.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.21 kb
 Vizualizat:  de 1352 ori

20240523_175216.jpg



20240523_175218.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.33 kb
 Vizualizat:  de 1352 ori

20240523_175218.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2024 23:21:36    Titlul subiectului: 219415

Sa imi spuna cineva ce este cu aceasta linie 87 ?
A aparut azi in statie un troleibuz nou cu acest indicativ. In statie nu era nici o informatie, nici pe InfoTB.

Stie cineva ceva despre aceasta linie ? Este una temporara ? A circulat azi, cu ocazia concertului Cold Play de la Arena Nationala ?



20240612_190900.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.62 kb
 Vizualizat:  de 755 ori

20240612_190900.jpg



20240612_190919.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.64 kb
 Vizualizat:  de 755 ori

20240612_190919.jpg



20240612_190952.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.44 kb
 Vizualizat:  de 755 ori

20240612_190952.jpg



20240612_190952.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.44 kb
 Vizualizat:  de 755 ori

20240612_190952.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Iul/2024
Mesaje: 1181
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2024 23:24:50    Titlul subiectului: 219416

A fost doar pentru concert.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2024 06:55:21    Titlul subiectului: 219417

Am inteles, a fost o linie de la Romana la Arena Nationala. Probabil cu luat cateva ture de pe linia 97. Problema este ca nu prea s-a anuntat, nu era nici macar un afis in statie, asa cum se proceda alte dati. Multa lume era derutata cand a vazut in statie troleibuzul de pe linia 87. Initial am crezut ca e o greseala de afisaj.

Deci, pentru o perioada scurta de timp, a revenit linia 87, chiar daca cu totul alt traseu fata de cel original, de pe timpuri

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Iun 2024 12:48:57    Titlul subiectului: 219439

rosetti61 a scris:
A fost doar pentru concert.

Abia acum am vazut ca era anuntata aceasta linie temporara, intr-un articol din B365.ro, problema este ca linia temporara 87 nu prea a fost popularizata de TPBI, de exemplu in statiile STB nu era nici un anunt. Probabil au postat pe pagina lor de Facebook, dar nu toti bucurestenii stau cu nasul in teelfonul mobil sa urmareasca pagina de Facebook a TPBI.

Articolul se gaseste aici

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2024
Mesaje: 1373
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 03 Iul 2024 20:44:37    Titlul subiectului: 219547

Aflam ca se infiinteaza noua linie de troleibuz 63! Totodata se modifica liniile 136 si 178!
detalii aici
https://tpbi.ro/tpbi-de-sambata-locuitorii-cartierului-militari-vor-avea-linia-63-intre-master-si-pod-izvor-liniile-136-si-178-scurtate-la-complex-comercial/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Iul 2024 18:51:20    Titlul subiectului: 219554

63 a mai fost pe timpuri, prin anii '90, mergea de la Fundeni pana la Piata Rosetii. Practic era o dublura a lui 66.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Iul/2024
Mesaje: 1181
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 07 Iul 2024 23:33:45    Titlul subiectului: 219556

Prma aparitie s-a produs in 1985 (odata cu 61 Dr. Taberei 34 - Lacul Tei), cand circula de la Drumul Taberei 34 la Barajul Dunarii. Din cauza unor suprapuneri de trasee ajunge sa circule la Stafionul National si se desfiinteaza in 1987. Renfiintat in septembrie 1989 intre Rosetti si Spitalul Fundeni. Dsfiintat in 1994.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2024
Mesaje: 9995
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Iul 2024 21:04:06    Titlul subiectului: 219569

Mie mi se pare bizar ca pe linia 97 circula si autobuze. Cred ca este o chestie unicat in tara, pe un traseu sa circule si autobuze si troleibuze. Pai unde este ecologia ? De ce a dat drumul la linia 63 ? Nu mai bine linia 97 era full troleibuze ? Ma rog..........auto-troleibuze.

Vreti sa stiti care este beneficiul noului 97 ? Va spun ca locuitor al cartierului pe unde trece aceasta linie si ca utilizator zilnic. Nici unul Laughing

Desfiintarea liniei 133 si prelungirea lui 97 nu a adus nici un beneficiu pentru calatori. Ba mai mult, intervalele dintre vehicule pot sa fie mult mai mari decat erau in cazul lui 133, după care să vină 3-4 o dată ! O chestie absolut logică câand ai trasee așa de lungi, în condițiile în care nu există culoar unic STB pe tot traseul. Nici acum, cu scurtarea traseului, până la Clăbucet, nu se simte. Aceeași poveste.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 20/Iul/2024
Mesaje: 392

MesajTrimis: Vin 12 Iul 2024 22:38:53    Titlul subiectului: 219570

Citat:
Cred că este o chestie unicat in țară, pe un traseu să circule și autobuze si troleibuze.

Atât de unicat încât se practică și la Mediaș, Brașov, Baia Mare și uneori la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2024
Mesaje: 138
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 13 Iul 2024 16:23:45    Titlul subiectului: 219572

Citat:
Nici acum, cu scurtarea traseului, până la Clăbucet, nu se simte.


Lucrările din zona Clăbucet au fost amânate, așa că linia 97 nu a fost încă scurtată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Următoare
Pagina 14 din 15

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community