Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2023 20:19:56    Titlul subiectului: 217409

CFR se apropie de colaps, incet dar sigur. Azi era sa se intample o tragedie. Articolul se gaseste aici

Citat:
Pantograf rupt la Azuga. Întârzieri mari ale trenurilor de călători pe Valea Prahovei

Un pantograf rupt la Azuga, la locomotiva unui tren Interregio, a dat luni dimineață peste cap circulația trenurilor de călători pe Valea Prahovei.

UPDATE. În urma accidentului, trei femei, pasagere în trenul IR 1742, au fost rănite și au ajuns la Spitalul Orășenesc Sinaia. Ele au fost lovite de cioburile din geamul spart al vagonului.

Purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Oana Brânzan, a anunțat că traficul feroviar pe segmentele Valea Largă – Brașov și Predeal – Azuga, inclusiv pe anumite linii din stațiile Predeal și Azuga, se desfășoară pe un singur fir, din ambele sensuri, din cauza ruperii pantografului de la locomotiva trenului IR 1742, la ieșire din stația Azuga.

Pentru restabilirea condițiilor normale de trafic, SRCF București acționează cu drezine pantograf pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, iar CFR Călători a îndrumat o locomotivă de ajutor pentru trenul IR 1742. Din cauza defecțiunii de la locomotiva trenului IR 1742, alte două trenuri – R 3024 al SNTFC CFR Călători și trenul R-E 11632 al Softrans – vor înregistra întârzieri la destinație, deoarece staționează în spatele trenului IR 1742, care așteaptă locomotiva de ajutor.

Celelate garnituri, care tranzitau cele două segmente feroviare, au circulat pe celălalt fir. ”Transmitem scuze călătorilor pentru întârzierile înregistrate de trenurile care staționează temporar la această oră și îi asigurăm că personalul feroviar al SRCF București depune toate eforturile necesare pentru restabilirea circulației în condiții normale, în cel mai scurt timp”, a mai spus Oana Brânzan.

Trei pantografe rupte în weekend

Ruperea pantografului la Azuga nu este nici pe departe un eveniment singular. În weekend au mai fost alte trei incidente similare, după cum a scris Club Feroviar.

Un pom prăbușit peste o locomotivă în zona Ilva Mică a dus sâmbătă seara la distrugerea ambelor pantografe, a barelor de înaltă tensiune și a altor echipamente amplasate pe acoperiș. Trenul a staționat pur si simplu între orele 23.20 și 4.20 când s-a reușit împingerea acestuia cu un diesel.

Duminică, un alt tren a avut probleme cu pantograful, de data aceasta fiind vorba de o defecțiune. Trenul 3086 pe relația Cluj Napoca – Mediaș a înregistrat unul dintre cele două pantografe lipite de firul de contact. A fost necesară intervenția unei drezine pentru ca locomotiva să poată trece la alimentarea cu celălalt pantograf.

Un al treilea tren ce a avut probleme din cauza defectării patografului locomotivei a fost R4306. Pantograful acesteia s-a rupt la Apahida, iar trenul a sosit la destinație cu o întârziere de 45 de minute.

Sursa foto: Club Feroviar



Pantograf-rupt-Azuga-2-768x1704.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  219.15 kb
 Vizualizat:  de 2187 ori

Pantograf-rupt-Azuga-2-768x1704.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2023 20:21:14    Titlul subiectului: 217410

Si un filmulet pe YouTube vcu vagonul avariat: https://www.youtube.com/watch?v=rcZwh8P_C8o
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Dec 2023 08:13:31    Titlul subiectului: 217582

Aproape zi de zi sunt incidente pe calea ferata, unele dintre ele destul de grave. Ieri au deraiat cateva vagoane ale unui marfar apoi, cateva ore mai tarziu, in apropiere de Sighetul Marmatiei, o locomotiva a luat foc din mers !!!

Ce face cei din conducerea CFR si de la Ministerul Transporturilor in afara de a-si incasa (degeaba) salariile ? I-a tras cineva de maneca pe directorii regionalelor ?

Articolul se gaseste aici

Citat:
Momente de groază în Sighetul Marmației. Locomotiva unui tren a luat foc în mers. În vagoane se aflau 70 de pasageri

Incident grav pe ruta Sighetu Marmației – București. Locomotiva unui tren a luat foc în mers. În vagoane se aflau 70 de pasageri. Traficul feroviar este blocat.

Incidentul s-a produs între localitățile Petrova și Leordina. Mecanicul trenului a reușit, cu greu, să oprească garnitura și să evacueze călătorii, după ce locomotiva a luat foc. A fost preluat de un echipaj SMURD după ce a suferit un atac de panică. Traficul feroviar înspre Sighetu Marmației este blocat, iar pentru moment nu se știe când va fi restabilită circulația trenurilor, anunță romaniatv.net.

La fața locului au intervenit pompierii Secției Vișeu, cu două autospeciale de stingere și un echipaj de prim ajutor SMURD.

Sursa foto: ISU, via Realitatean.net



sighet-tren_60d9b9133a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.99 kb
 Vizualizat:  de 2140 ori

sighet-tren_60d9b9133a.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Ian 2024 23:17:46    Titlul subiectului: 217802

Iarasi deranjament la calea ferata, intre Brasov si Darste, din cauza unui pantograf rupt. Articolul se gaseste aici

Citat:
Circulație feroviară, reluată după ce a fost temporar oprită între stațiile CF Dârste și Brașov, din cauza defecțiunii la o locomotivă

Circulație feroviară a fost reluată, duminică seara, după ce a fost temporar oprită între stațiile CF Dârste și Brașov, din cauza defecțiunii la o locomotivă. 4 trenuri de călători au fost afectate de această situație. UPDATE - Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că Stația CF Dârste a fost repusă sub tensiune la ora 20:30, iar circulația trenurilor s-a reluat în condiții de siguranță (fir I și fir II). În plus, nu a mai fost necesară dublarea trenurilor cu locomotiva Diesel.

”Au fost afectate 4 trenuri de călători (R 3025, IR 1635, R 3027, IR 1622)”, precizează compania.

ȘTIREA INIȚIALĂ - Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că în cursul serii de duminică, începând cu ora 19,10 circulația feroviară este temporar oprită pe magistrala 300, între stațiile CF Dârste și Brașov (fir I + fir II), din cauza defectării pantografului unei locomotive (aparținând OTF Unicom Tranzit).

Potrivit sursei citate, personalul de specialitate al SRCF Brașov intervine pentru remediere cu drezina pantograf, fiind necesară scoaterea totală de sub tensiune a liniei de contact din stația Dârste.

În zona afectată, până la remediere, trenurile vor circula dublate cu locomotivă Diesel, pusă la dispoziție de CFR Călători.

În prezent staționează în gara Timișu de Sus, 2 trenuri de călători (R 3025 și IR 1635), mai arată sursa citată.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Ian 2024 21:33:51    Titlul subiectului: 217825

Woww, dar ce s-o fi intamplat cu Transferoviarul de Fetesti-Bucuresti, de a avut azi dimineata o intarziere mai mare de.......720 de minute ??


Transferoviar.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.99 kb
 Vizualizat:  de 2083 ori

Transferoviar.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2024 21:32:57    Titlul subiectului: 217862

Zau......zona garii Peris este un loc blestemat. Numai accidente se intampla aici. Articolul se gaseste aici

Citat:
Accident mortal în gara din Periș. O femeie a fost călcată de tren. Traficul feroviar este perturbat

La ieșirea din stația Periș trenul IR 1574 a lovit o persoană. Trenul așteaptă organele de poliție și a fost avizat serviciul unic de urgență 112. Garnitura plecase la ora 14,05 din Galați cu destinația București Nord, unde avea sosirea programată la ora 17,59.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că azi, 12 ianuarie 2024, în jurul orei 17:40, la ieșirea din stația CF Periș, trenul IR 1574 a accidentat mortal o persoană de sex feminin aflată în gabarit.
Trenul staționează până la finalizarea cercetărilor desfășurate la locul accidentului de către organele abilitate (Procuratura și IML).

A fost perturbată circulația mai multor trenuri de călători R 5036, R 5019, RE 10055, R 3028 și IC 571.

Menționăm faptul că, până la finalizarea cercetărilor de către organele abilitate, circulația trenurilor de călători se realizează pe fir I Buftea – Periș și pe liniile 1 și 2 din stația CF Periș.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2024
Mesaje: 8752
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2024 21:50:04    Titlul subiectului: 217864

guest a scris:
aici
Citat:
Pantograf rupt la Azuga. Întârzieri mari ale trenurilor de călători pe Valea Prahovei

Faza asta imi aminteste de patania mea de prin 1992, cand eram intr-un tramvai Tatra din Iasi, s-a agatat pantograful in retea, s-a desprins de pe acoperis, dar a ramas agatat in retea si tramvaiul l-a tarat asa pe acoperis pana s-a oprit, pantograful ajungand in spate. S-a produs un scurtcircuit de toata frumusetea, cat s-a tarat pantograful pe acoperis a fost o ploaie cumplita de scantei din fata pana in spate in interiorul tramvaiului, iar cand tramvaiul s-a oprit, ploaia de scantei a continuat zdravan in spate si in exterior a inceput sa ia foc smoala de pe acoperis.
Cu mare greutate s-a reusit deschiderea usilor si am sarit din tramvai direct de pe podea, n-am mai stat sa cobor treapta cu treapta. M-am ales doar cu cateva arsuri la un picior, cateva scantei cazute pe podea au ricosat si mi-au intrat in pantof.
Norocul a fost ca tramvaiul era destul de gol, insa era in el o femeie cu copil in carucior, lumea a inceput sa tipe...
Stingatorul din tramvai nu functiona, noroc din nou ca a trecut la scurt timp prin zona un autobuz al ITA si soferul a dat stingatorul lui, de s-a stins inceputul de incendiu de pe acoperis...
Probabil ca in final statia de redresare a deconectat automat, cert este ca ploaia de scantei s-a oprit...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2024 11:12:29    Titlul subiectului: 217907

Acum doua zile, mai multe vagoane ale unui marfar cu cereale, a deraiat la intrare in statia Leu (intre Caracal si Craiova, pe magistrala 100). Este ultimul dintr-un sir lung de deraieri care au avut loc pe magistrala 100 (Bucuresti-Craiova-Timisoara). Articolul se gaseste aici

Citat:
Accident feroviar de proporții în Dolj: Zece vagoane de marfă s-au răsturnat. Întârzieri masive ale trenurilor

Traficul feroviar a fost restricționat în noaptea de luni spre marți, începând cu ora 01:30, pe relația Craiova – Caracal, din cauza unui incident feroviar în care este implicat un tren privat de marfă, relatează Club Feroviar. Deraierea cauzează întârzieri masive ale trenurilor pe magistrala 100.

Potrivit site-ului citat, la intrarea în stația CF Leu (jumătatea distanței Craiova – Caracal), cinci vagoane din compunerea unui tren privat de marfă au deraiat, iar alte zece s-au răsturnat. Trenul aparține operatorului privat de marfă Global Rail Solutions, avea în compunere 35 de vagoane încărcate cu cereale și circula în relația Salonta – Roșiori Nord.

“Facem precizarea că personalul feroviar al SRCF Craiova va acorda sprijin tehnic operatorului privat de marfă în procesul de repunere pe șină a vagoanelor deraiate și răsturnate, astfel încât zona Craiova – Caracal să fie redeschisă în condiții de siguranță. În acest moment, circulația trenurilor se va realiza pe rute alternative: Craiova – Piatra Olt – Caracal”, se arată într-un comunicat al CFR SA.

De asemenea, CFR a mai transmis că, în prezent, circulația trenurilor se realizează cu tracțiune Diesel, pe rute alternative Craiova – Piatra Olt – Caracal (linie simplă neelectrificată).

Incidentul va fi anchetat de o comisie de specialitate, care va stabili cauzele deraierii.


Surse foro: Club Feroviar Club Feroviar



Sursa foto Club Feroviar 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.8 kb
 Vizualizat:  de 1991 ori

Sursa foto Club Feroviar 001.jpg



Sursa foto Club Feroviar 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.5 kb
 Vizualizat:  de 1991 ori

Sursa foto Club Feroviar 005.jpg



Sursa foto Club Feroviar 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.49 kb
 Vizualizat:  de 1991 ori

Sursa foto Club Feroviar 007.jpg



Sursa foto Club Feroviar 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  446.99 kb
 Vizualizat:  de 1991 ori

Sursa foto Club Feroviar 008.jpg



Sursa foto Club Feroviar 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.76 kb
 Vizualizat:  de 1991 ori

Sursa foto Club Feroviar 009.jpg



Sursa foto Club Feroviar 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.97 kb
 Vizualizat:  de 1991 ori

Sursa foto Club Feroviar 012.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 18 Ian 2024 11:22:58, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2024 11:17:00    Titlul subiectului: 217908

Ca de obicei, autoritatile se contrazic. Articolul este de pe Club Feroviar

Citat:
Cum arată acum locul deraierii de la Leu. Autoritățile se contrazic

Amintim că CFR SA, așa cum am informat anterior, a anunțat că traficul feroviar a fost restricționat începând cu ora 01:30 pe relația Craiova-Caracal, din cauza unui incident feroviar în care este implicat un tren privat de marfă.

La intrarea în stația CF Leu, peste macazuri, nouă vagoane din compunerea unui tren privat de marfă au deraiat, iar alte două s-au răsturnat. Trenul aparține operatorului privat de marfă Global Rail Solutinons, avea în compunere 35 de vagoane încărcate cu cereale și circula în relația Salonta-Roșiori Nord.

Administratorul infrastructurii a precizat că personalul feroviar al SRCF Craiova va acorda sprijin tehnic operatorului privat de marfă în procesul de repunere pe șină a vagoanelor deraiate și răsturnate, astfel încât circulația în zona Craiova-Caracal să fie redeschisă în condiții de siguranță. În acest moment, circulația trenurilor se realizează cu tractiune Diesel, pe rute alternative Craiova-Piatra Olt-Caracal (linie simplă neelectrificată), iar unele trenuri au fost anulate.

IPJ Dolj a văzut altceva decât CFR SA la locul deraierii de la Leu

Și IPJ Dolj a dat publicității un comunicat de presă, în care apar unele contradicții cu cele anunțate de CFR SA.

”În noaptea de 15 spre 16 ianuarie a.c., ora 01.50, polițiștii Postului de Poliție Transporturi Feroviare Craiova au fost sesizați cu privire la faptul că mai multe vagoane din compunerea trenului de marfă nr. 62322 ce circula pe ruta Târgu Jiu-Băneasa, au deraiat peste macaze la intrare în stația CF Leu, km feroviar 186+00. La fața locului s-au deplasat polițiștii, stabilindu-se faptul că, din totalul celor 35 de vagoane, 11 au deraiat, acestea fiind încărcate cu cereale, respectiv porumb”, se arată în comunicatul polițiștilor.

Dacă CFR SA vorbea de nouă vagoane deraiate, oamenii legii ”plusează” la 11 vagoane. De asemenea, diferă și ruta pe care se deplasa trenul de marfă: CFR SA spune că este vorba de Salonta-Roșiori, iar IPJ Dolj susține că garnitura avea traseul Târgu Jiu-Băneasa.

Polițiștii au mai precizat că mecanicul de locomotivă, un bărbat de 58 de ani din comuna Galicea Mare, a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Ian 2024 09:07:27    Titlul subiectului: 217952

Aproape ziua si incidentul pe calea ferata. Magistrala 100 parca este blestemata....
Articolul se gaseste aici

Citat:
Incident feroviar grav: peste două ore de întârzieri pe două rute CFR, după ce un tren privat a rupt pantograful și linia de contact

CFR anunță că, pe două rute, vor fi peste două ore de întârzieri, după ce un tren privat a rupt pantograful și linia de contact la ieșire din stația Filiași.

Circulația trenurilor pe ruta Cernele – Răcari – Filiași – Țânțăreni a fost închisă temporar în cursul nopții, după ce un tren aparținând Astra Trans Carpatic a provocat probleme.

"Circulația trenurilor pe relația Cernele – Răcari – Filiași – Țânțăreni a fost închisă temporar în cursul nopții, din cauza unui deranjament provocat de un tren privat de călători, care aparține operatorului Astra Trans Carpatic.

Trenul privat de călători a rupt pantograful și linia de contact la ieșire din stația Filiași, deranjament care a provocat lipsa de tensiune pe relația Cernele – Răcari – Filiași – Țăndărei.

Menționăm faptul că, personalul de specialitate al SRCF Craiova a intervenit încă din cursul nopții cu drezina pantograf pentru remedierea deranjamentului, în acest moment fiind în derulare lucrări de remediere și repunere sub tensiune a firului de contact doar între stațiile Filiași și Țânțăreni.

La această oră se circulă cu tracțiune Diesel, pusă la dispoziție de operatorul național doar pe intervalul Filiasi – Țânțăreni.

În intervalul orar necesar remedierii deranjamentului pentru repunere sub tensiune, 2 trenuri de călători au fost oprite temporar, pentru a se asigura front de lucru cu drezina pantograf pe intervalul sus-menționat. Astfel, trenurile IRN 78, care circulă în relația București Nord – Curtici, va ajuge la destinație cu o întârziere de 150 de minute, iar trenul IR 1822, care circulă în relația Arad – București Nord, va ajunge destinație cu o întârziere de 130 de minute.

Menționăm faptul că, până la finalizarea intervențiilor și repunerea sub tensiune a liniei de contact și pe ultima secțiune CF, Filiași – Țânțăreni, trenurile Regio care vor tranzita această porțiune vor fi tractate cu locomotovă Diesel", a informat compania.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Feb 2024 11:38:40    Titlul subiectului: 218423

Calatoria spre Constanta, pe cea mai moderna magistrala feroviara din tara (M800) este o loterie datorita calitatii locomotivelor (bune de pus la muzeu) si a materialului rulant. Eu ma intreb un lucru. De ce pe aceasta magistrala feroviara nu circula cele mai bune locomotive pe care le are CFR-ul si cele mai bune vagoane ?

Articolul se gaseste aici

Citat:
Locomotivă defectă și apoi vagon defect: un tren a făcut șapte ore de la București la Constanța

O locomotivă defectă și apoi un vagon defect au întârziat nepermis de mult un tren al CFR Călători care circula pe relația București-Constanța. Pe cea mai modernă magistrală feroviară din România, un tren al CFR Călători a reușit vineri ”performanța” să străbată cei 225 km în nu mai puțin de șapte ore. Incidentul a fost ”ținut sub preș” de responsabilii operatorului feroviar de stat.

În așteptarea noilor trenuri, la cele vechi defectările sunt la ordinea zilei. Club Feroviar a relatat ieri cazul trenului IR 1835, a cărui locomotivă s-a defectat între Băești și Subcetate, iar la destinația finală, Cluj-Napoca, a ajuns cu o întârziere de două ore.

Floare la ureche față de ce s-a întâmplat vineri după-amiază pe relația București-Constanța. Trenul Interregio 1885, format din patru vagoane, a plecat din Gara de Nord din București la ora 15,22, conform programului, având ca destinație finală Constanța, unde ar fi trebuit să ajungă la ora 17,58, după o călătorie de puțin peste două ore și jumătate.

Vagon defect la Dor Mărunt. Încă trei ore de întârziere

Nu a fost însă așa, din păcate. La o aruncătură de băț de București, mai exact la Lehliu, locomotiva EA 922 aflată la tracțiunea trenului s-a defectat. În ajutor a fost trimisă locomotiva EA 567, iar toată operațiunea de schimbare a mijlocului de tracțiune a generat o întârziere de 108 minute.

Locomotiva a fost cuplată și trenul și-a reluat călătoria prin Bărăgan, spre malul mării. Numai că trenul a apucat să parcurgă doar câteva zeci de kilometri, până la stația Dor Mărunt, unde s-a defectat un vagon. ”Vagon defect, frâna de mână ajustată” – este mențiunea din sistemul intern de urmărire a trenurilor de la Compania Națională de Căi Ferate CFR SA.

Repunerea vagonului în stare de funcționare a mai adăugat cursei feroviare încă o întârziere consistentă față de cea de la Lehliu – 183 de minute în plus (peste trei ore). În final, potrivit datelor publice ale administratorului infrastructurii, trenul operat de SNTFC CFR Călători a ajuns la Constanța cu o întârziere de 282 de minute (patru ore și 42 de minute). Deci în total călătoria pe cei 225 km a durat mai bine de șapte ore.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Mar 2024 11:42:11    Titlul subiectului: 218492

Bataie de joc la adresa calatorilor. Articolul se gaseste aici

Citat:
Peripeții pe calea ferată. Dați jos în câmp, ținuți în frig, mutați în alt tren, dar contra cost

Peste 100 de oameni care au plecat de la Arad la București au rămas cu trenul în câmp, pentru că locomotiva s-a stricat. Au fost urcați în al doilea tren, unde li s-a cerut să achite contravaloarea călătoriei.

Peste o sută de persoane au așteptat mai mult de o oră în câmp, după ce o locomotiva unui tren ce aparține unui operator privat s-a defectat în apropiere de Roșiorii de Vede. Călătorii au fost nevoiți să coboare din garnituri și să aștepte în frig pana a ajuns o altă locomotivă. Revoltător este că oamenilor le-au fost ceruți bani în plus pentru a fi luați din câmp.

„Nu am fost anunțați din timp de ce anume se întâmplă, iar la un moment dat am fost dați jos din tren. Eram aproape 100 de persoane acolo și ni s-a spus că vine o locomotivă să preia trenul, dar nu se știe când. Am fost mutați în alt tren, dar ne-au cerut bani. Au fost bătrâni care nu au putut să dea banii și au fost amenințați că vor fi dați jos. După aceea, am fost mutați în al treilea tren. Controlorii ne-au cerut bani pentru că a spus că ei sunt de la alta companie și nu suportă cheltuielile, iar altfel ne dădeau jos. Ni s-a spus că în gară la București ne vom putea recupera banii. Dar mai întâi trebuie să ajungem. Cursa noastră trebuia să ajungă la București la ora 7:40 iar noi încă suntem pe drum. Nu ni s-a oferit nimic. Ne-au oprit în haltă, în mijlocul câmpului, și le-am cerut să stăm la căldură, dar au zis că și ei stau cu noi în câmp, în frig, și nu se poate așa ceva. Nici măcar un ceai cald nu ne-au ofer
it”, a declarat Costel Handelea, un călător al cursei de Arad-București.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Mai/2024
Mesaje: 1325
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 01 Mar 2024 12:04:49    Titlul subiectului: 218496

Cu aceasta atitudine risca sa isi piarda si mai mult din calatori... Din pacate, la noi se merge pe jecmanirea clientului, nu pe oferirea unui serviciu calitativ care sa ofere bunastare oamenilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2024 17:49:57    Titlul subiectului: 218527

Cum spuneam, ziua si incidentul pe calea ferata. Articolul se gaseste aici

Citat:
Incendiu la un tren care circula pe ruta Iași-Hârlău. Pasagerii s-au autoevacuat: intervenție de amploare a pompierilor

Nou incident pe calea ferată! Un incendiu a izbucnit, sâmbătă după-amiază, la un tren care circula pe ruta Iași-Hârlău. Pasagerii, vorbim despre aproximativ 20 de persoane, s-au autoevacuat. Pompierii au intervenit cu mai multe autospeciale.

Potrivit ISU Iași, un incendiu s-a produs la un automotor, tren care circula pe ruta Iași - Hârlău, în stația Cotnari.

Acolo au intervenit două autospeciale de intervenție și stingere cu apă și spumă cu module de descarcerare și acordarea primului ajutor, o autospecială de intervenție pentru transportul apei și un echipaj de prim ajutor calificat din cadrul Detașamentului de Pompieri Târgu Frumos, iar de la SVSU echipajul de intervenție.

”La sosirea forțelor de intervenție profesioniste la locul solicitării aproximativ 20 de persoane s-au autoevacuat. Nu sunt persoane care să necesite îngrijiri medicale”, a transmis ISU Iași.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Mai/2024
Mesaje: 1325
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 03 Mar 2024 00:30:33    Titlul subiectului: 218539

Trenurile sunt extrem de învechite. Pornind cu locomotivele și continuând cu vagoanele. Vorbim de material rulant vechi de peste 40 de ani, cu unele cazuri ajungând chiar la 90 de ani de exploatare (Malaxele)...
Căile ferate sunt in aceeași situație...

Se face tot posibilul ca CFR-ul să fie falimentat... In primul rand pentru că este al Statului...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2024
Mesaje: 8752
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 03 Mar 2024 12:44:59    Titlul subiectului: 218557

E adevarat cu dorinta de a distruge CFR, doar de mentionat ca in cazul de la Cotnari era o troaca de la Regio Calatori...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Mar 2024 15:43:30    Titlul subiectului: 218562

Sunt probleme mari si cu privatii, nu stiu cat de bine sunt verificati.

Iarasi haos azi, langa Bucuresti, pe magistrala 100 (Bucuresti-Timisoara), cu intreruperea traficului feroviar. Articolul se gaseste aici

Citat:
Trafic feroviar întrerupt, lângă București. Care este defecțiunea care pune probleme autorităților

CFR anunță că duminică dimineața traficul feroviar lângă Capitală este întrerupt complet din cauza unei defecțiuni.
UPDATE - Potrivit CFR SA, circulația feroviară a fost redeschisă între stațiile Chiajna și Grădinari, pe firul II, în condiții normale de trafic.

Compania Națională de Căi Ferate “CFR” SA informează că traficul feroviar pe intervalul Chiajna - Grădinari este închis la această oră, din cauza unui deranjament înregistrat la linia de contact.

Personalul de specialitate al Regionalei CF București este pe teren pentru remedierea deranjamentului, iar în intervalul orar necesar intervențiilor cu drezina pantograf, pentru înlocuirea firului de contact și repunerea sub tensiune pe firul II, circulația trenurilor este oprită temporar, firul I fiind închis pentru lucrări.

"Menționăm faptul că, din primele verificări, deranjamentul a fost cauzat de ruperea pantografului unui tren privat de călători, oprit la această oră în stația Chiajna. Toate celelalte garnituri vor staționa temporar până la remediere în gările Chiajna, Bucureștii Noi, respectiv Grădinari.

Adresăm scuzele necesare călătorilor și îi asigurăm că personalul feroviar al SRCF București depune toate eforturile pentru remedierea operativă a deranjamentului și reluarea circulației trenurilor în condiții normale de trafic", anunță CFR printr-un comunicat de presă.

Vorba unui amic, asta nu mai este trafic feroviar ci haos feroviar.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2024
Mesaje: 2041
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 11 Apr 2024 22:50:55    Titlul subiectului: 219009

Zilele acestea a devenit viral un clip cu o autospeciala de pompieri aflata in misiune care trece o cale ferata din zona Campiei Turzii fara sa se asigure , iar trenul care se apropie este fortat sa franeze de urgenta , evitand autospeciala la milimetru din ce se observa in filmare. A doua autospeciala abia reuseste sa opreasca in afara gabaritului caii ferate.
Din articolele pe care le-am citit , soferul autospecialei care a traversat calea ferata va fi cercetat disciplinar. Clipul si articol despre acest subiect: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/imaginile-unei-tragedii-evitate-la-limita-o-masina-de-pompieri-forteaza-trecerea-de-cale-ferata-si-taie-calea-trenului-2753533 .
De asemenea , conform CFR Calatori , mecanicul locomotivei va fi premiat pentru ca a evitat impactul.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.8 kb
 Vizualizat:  de 1540 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.47 kb
 Vizualizat:  de 1540 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.51 kb
 Vizualizat:  de 1540 ori

3.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Iun 2024 20:40:19    Titlul subiectului: 219407

Incercati sa evitati deplasarile cu trenul spre Craiova. Din pacate magistrala 100 (Bucuresti-Craiova-Timisoara) a ajuns un pericol public.. Dupa parerea mea, pana la modernizare, aceasta ruta feroviara ar trebui suspendata. Azi iar a deraiat un tren ! Accidentele feroviare pe Bucuresti-Craiova sunt din ce in ce mai dese din cauza starii precare a infrastructurii feroviare.

Articolul se gaseste aici

Citat:
Accident feroviar în Teleorman: Două vagoane ale unui tren de călători au deraiat. Trei persoane au avut nevoie de îngrijiri / 200 de călători se aflau în trenul care circula pe ruta Craiova-București

Două vagoane ale trenului IR 1596 Craiova - București Nord au deraiat, marți, în județul Teleorman. În tren se aflau aproximativ 200 de călători. Autoritățile au declanșat imediat Planul Roșu de Intervenție. Pompierii au informat că vagoanele care au deraiat nu s-au răsturnat. La locul accidentului au fost trimise mai multe autospeciale de intervenție, dar și microbuze pentru preluarea pasagerilor. Trei persoane au avut nevoie de îngrijiri medicale în urma evenimentului feroviar, iar CFR Călători a precizat că va fi deschisă o anchetă pentru a se stabili cauzele deraierii.

Pasagerii trenului care a deraiat marți la Drăgănești de Vede au fost preluați de un alt tren, sosit la locul incidentului, informează ISU Teleorman.

„CFR Călători informează că astăzi 11 iunie a.c, în jurul orei 16.30, două vagoane aflate în compunerea trenului IR 1596 Craiova - București Nord au deraiat la intrarea în stația Atârnați. Cei aproximativ 200 de pasageri sunt în siguranță, urmând a-și continua călătoria spre destinația finală. La fața locului se deplasează reprezentanții autorităților care vor ancheta și stabili cu exactitate cauzele producerii acestui incident, precum și echipele de specialiști care vor interveni pentru eliberarea gabaritului”, a transmis compania.

Potrivit CFR Călători, circulația în zona afectată se va desfășura pe celălalt fir de circulație conform dispozițiilor administratorului de infrastructură CNCF CFR SA, urmând ca pasagerii trenului IR 1596 să fie preluați de trenul R 9006 Roșiori Nord-București Basarab.

Potrivit IGSU, trenul Regio 9006, cu trei garnituri, a ajuns pentru preluarea pasagerilor.

Trei persoane au avut nevoie de îngrijiri medicale în urma evenimentului feroviar:

Potrivit purtătorului de cuvânt al ISU Teleorman, Adrian Gelu Dragomir, o femeie de 36 de ani care acuza dureri la spate a fost preluată de o ambulanță și dusă la spital.
Alte două femei, cu vârste de 72, respectiv 85 de ani, au suferit atacuri de panică, au primit îngrijiri medicale la fața locului și au refuzat transportul la spital.
Oficialul ISU Teleorman a declarat pentru agenția News.ro că, potrivit estimărilor, în tren se află aproximativ 200 de pasageri, iar la această oră este așteptată o altă garnitură feroviară care să îi preia. Totodată, au fost trimise nouă microbuze, asigurate de către ISU Teleorman și primării din zonă, care pot prelua pasagerii pentru a-i transporta în cea mai apropiată stație de cale ferată.

De precizat că, în mod normal, acest tren face puțin peste două ore până la București.

Sursa foto: CFR Infrastructura, via Hotnews



Vagon deraiat.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.87 kb
 Vizualizat:  de 1135 ori

Vagon deraiat.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2024
Mesaje: 2041
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 29 Iun 2024 22:51:06    Titlul subiectului: 219529

Azi o locomotiva CFR a luat foc din nou. Este vorba despre locomotiva DA 60 a trenului IR 1920 Mangalia-Oradea. Trenul avea deja intarzaiere de peste 2 ore datorita unor incendii de vegetatie in zona Medgidia. DA-ul care a preluat trenul din Arad a cedat in Chisineu Cris. La Oradea trenul a ajuns cu o intarzaiere de 350 de minute (6 ore). Poza cu locomotiva este preluata din articol.
Bihoreanul: Locomotiva trenului Mangalia-Oradea a luat foc. 120 de persoane au fost evacuate

Un incendiu a cuprins, sâmbătă, locomotiva trenului InterRegio 1920 Mangalia-Oradea lângă gara Chișineu Criș. Aproximativ 120 de persoane au fost evacuate de către pompieri.

Potrivit G4Media, care citează un comunicat al Inspectoratului pentru Situații de Urgență Arad, pompierii au intervenit cu două autospeciale pentru a stinge focul izbucnit în interiorul locomotivei diesel, care nu a putut fi decuplată de la garnitura de tren.

"Persoanele din tren, aproximativ 120, au fost evacuate de către pompieri, iar o mare parte s-au evacuat singure”, a transmis ISU Arad, conform publicației.

Trenul se îndrepta spre Oradea și avea deja o întârziere de peste 160 de minute la sosirea în Chișineu-Criș, scrie și Aradon.ro.

Garnitura a pornit vineri la ora 15.55 de la Mangalia, iar la plecarea din gara Medgidia, avea deja o întârziere de 110 minute. În gara Ilia, din județul Hunedoara, trenul ar fi trebuit să ajungă la ora 6.33, dar a ajuns abia după ora 9, cu 186 de minute mai târziu, iar prin Chișineu Criș ar fi trebuit să treacă la 10.03, dar a sosit la ora 13.

CFR: A fost doar fum, fără foc

Într-un comunicat făcut public, sâmbătă, pe marginea incidentului, CFR Călători pretinde, însă, că "nu a fost nicio clipă vorba despre foc, respectiv incendiu", că "degajarea de fum a fost izolată de personalul de locomotivă cu mijlocele din dotare" și că "siguranța și securitatea pasagerilor și a personalului propriu nu au fost puse în pericol".

De asemenea, reprezentanții Căilor Ferate Române susțin că evacuarea călătorilor s-a făcut doar preventiv, "până la îndepărtarea degajării de fum". "Au fost mutați călătorii din primul vagon, cel de lângă locomotivă, în celelalte vagoane", însă toți călătorii au rămas în tren, neexistând risc de incendiu.

"Conform procedurilor mecanicul de locomotivă a anunțat la 112 acest incident, fapt care explică prezența pompierilor la fața locului, intervenția lor nemaifiind necesară în acest caz", au transmis reprezentanții CFR Călători.

Întârzieri și scuze

Pe de altă parte, referitor la întârzierea uriașă înregistrată, oficialii companiei dau vina pe incendiul de vegetație din seara zilei de 28 iunie, dintre Medgidia și Mircea Vodă. "IR 1920 Mangalia – Oradea a plecat ieri seară din stația Medgidia, conform dispoziților CFR SA, cu o întârziere de 110 minute", se mai arată în comunicat, precizând că, până la Chișineu Criș, întârzierea a crescut la 174 minute din cauza "restricților de viteză și a lucrărilor operate pe șinele de cale ferată". "Reîncadrarea trenului IR 192 Mangalia – Oradea în graficul de circulație controlat este gestionat de CFR SA . CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate", a mai transmis compania.



accident-montaj-isu29062024.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  688.05 kb
 Vizualizat:  de 1043 ori

accident-montaj-isu29062024.jpeg



Untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.37 kb
 Vizualizat:  de 1043 ori

Untitled.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Iul 2024 17:06:33    Titlul subiectului: 219579

Foarte ciudat ce se intampla pe magistrala 800 (Bucuresti-Constanta). Sunt foarte multe incendii de vegetatie, din cauza carora trenurile sunt oprite in gari pana cand pompierii sting focul. Sa fie sabotaj ?
Articolul se gaseste aici

Citat:
Incendiu de vegetație lângă calea ferată, la Jegălia. Circulație reluată pe Magistrala 800

Este circulație feroviară oprită pe Magistrala 800 București-Constanța duminică după-amiază, din cauza unui incendiu de vegetație lângă calea ferată.

UPDATE. Circulația feroviară a fost redeschisă la ora 15:48 intre stațiile Jegălia și Perișoru, pe Magistrala București – Constanța. Echipele de intervenție ale ISU au finalizat operațiunile de stingere a incendiului din zona căii ferate, manifestat între stațiile Jegălia și Perișoru, iar personalul feroviar a repus sub tensiune linia de contact pe ambele fire. Toate trenurile care au staționat temporar, în intervalul necesar stingerii focarelor extinse de-a lungul căii ferate, de la Jegălia la Perișoru, au fost reînscrise în circulație.

UPDATE. CFR SA a informat că următoarele trenuri de călatori au fost oprite temporar, din cauza incendiului de vegetație din zona căii ferate dintre stațiile Jegălia și Perișoru, acestea urmând să fie reînscrise în circulație după finalizarea intervențiilor aflate în continuă desfășurare de către reprezentanții ISU:

R 10184 (Fetesti – București Nord) – în Bărăganu;
IR 1883 (București Nord – Constanța) – în Ciulnița;
IR 10085 ( București Nord – Mangalia) – în Ciulnița.

De asemenea, la ora 14.42, trenul IR 1983 (București Nord – Constanța) va staționa în gara Ciulnița.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că circulația feroviară este oprită temporar, la această oră, pe intervalul Fetești-Ciulnița, din cauza unui incendiu de vegetație care se manifestă în apropierea căii ferate, între stațiile Jegălia și Perișoru.

Reprezentanții ISU au interzis circulația trenurilor pe ambele fire între stațiile Jegălia și Perișoru pentru accesul autoutilitarelor cu apă. Oana Brânzan, purtătorul de cuvânt al CNCF CFR SA, a precizat faptul că la această oră doar trenul IR 1881, care circulă în relația București Nord-Constanța, este oprit temporar în Jegălia. Garnitura va staționa în intervalul orar necesar desfășurării intervențiilor ISU.

”Transmitem scuze călătorilor pentru disconfortul creat și îi asigurăm că personalul feroviar al SRCF Constanța va depune toate eforturile necesare pentru reînscrierea operativă a trenului IR 1881 în circulație, însă această măsură se poate aplica doar după finalizarea intervențiilor ISU de lichidarea focarelor, intervenții care au drept scop menținerea siguranței pe calea ferată”, se mai arată în comunicatul administratorului infrastructurii.

Și CFR Călători a dat un comunicat: ”Circulația feroviară între stațiile Ștefan cel Mare -Jegălia (de pe secția București – Constanța) este întreruptă temporar ca urmare a unui incendiu de vegetație care a cauzat închiderea alimentării cu energie electrică a firelor de contact. Echipele de intervenție ISU intervin la fața locului pentru stingerea incendiului.
Până la reluarea circulației în condiții de siguranță, trenul IR 1881 București Nord – Constanța staționează în Perișoru, iar IR 1883 București Nord – Constanța în Ciulnița. Călătorilor de la IR 1881 li se va oferi apă în stația Fetești. Circulația în zona afectată se desfășoară în funcție de măsurile operative stabilite și dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA”.

Au mai fost incendii pe Magistrala 800

Din păcate, nu este singurul incendiu pe calea ferată București-Constanța care a blocat trenurile.

”Sezonul” a fost deschis pe 24 iunie, la Fundulea, la întoarcerea din minivacanța de Rusalii, după cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar. Apoi, patru zile mai târziu, un alt incendiu a stânjenit circulația trenurilor, pe intervalul Medgidia-Mircea Vodă.

Pe 7 iulie, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că circulația feroviară pe Magistrala București-Constanța este oprită temporar din cauza unui incendiu de vegetație în zona stației Dragoș Vodă și în linie curentă între Dragoș Vodă și Ciulnița. În fine, pe 11 iulie circulația feroviară pe Magistrala București-Constanța a fost oprită temporar din cauza unui incendiu de vegetație extins până aproape de calea ferată, între stațiile Basarabi și Dorobanțu.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2024
Mesaje: 2041
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 15 Iul 2024 10:08:02    Titlul subiectului: 219588

In urma cu doua saptamani , doua vagone abandonate in remiza Oradea au fost incendiate de "locatarii" lor. Bine ca nu au fost afectate si vagoanele PSI , scoase de pe linie si amplasate langa vagoanele distruse. Imagine din articol.
Bihoreanul: Incendiu lângă Gara din Oradea: Au ars două vagoane de tren
Incendiu lângă Gara din Oradea: Au ars două vagoane de tren
Două vagoane de tren dezafectate au ars, marți după amiază, lângă Gara CFR din Oradea.

Potriviti unei informări transmise de Inspectoratul pentru Situații de Urgență Crișana, incendiul a fost sesizat la 112 la ora 16.05, la fața locului deplasându-se echipaje de pompieri din cadrul Detașamentului 2 Oradea.

"Pompierii militari au acționat pentru stingerea incendiului, reușind să împiedice propagarea focului și la alte vagoane dezafectate, staționate acolo", se arată informare.

Cauza probabilă a incendiului este în curs de stabilire.


Trenul Viena-Bucuresti a deraiat sambata 13.07 intre Rupea si Racos. Imagine din articol.
Aradon:
Trenul Viena – București, care a plecat din Arad sâmbătă dimineața la 4:26, a deraiat aproape de Brașov

Venit de la Viena, trenul IRN 347 a deraiat în apropiere de Brașov, între stațiile Rupea și Racos. 200 de oameni au fost preluați cu autocare.
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a informat că trenul internațional IRN 347 (Curtici – București Nord) a fost oprit din circulație începând cu ora 12:10 din cauza deraierii, de un boghiu, a celui de-al treilea vagon din compunerea garniturii.
Evenimentul feroviar s-a produs pe firul I, între stațiile Rupea și Racos, la km 237+400, interval feroviar pe care se circula cu restricțiale de viteză de 30 km/h. „La momentul actual un alt tren de călători este oprit temporar, este vorba despre trenul IRN 532 care a ajuns la ora 13.10 în Rupea și va staționa până la redeschiderea firului I, Rupea – Racoș. Menționăm faptul că, personalul feroviar de specialitate al SRCF Brașov și echipele de intervenție vor acorda tot suportul tehnic necesar operatorului național CFR CĂLĂTORI pentru repunerea vagonului pe șină si retragerea garniturii din linie curentă”, au transmis cei de la CFR.
În jurul orei 13:45 CFR a transmis că cei aproximativ 200 de călători din trenul IRN 347 (Curtici – București Nord) sunt preluați cu 4 autocare, puse la dispoziție de operatorul național, până în stația Brașov, de unde vor pleca spre București cu alte garnituri care circulă pe relația Brașov – București Nord.
Trenul era programat să plece din gara Arad sâmbătă dimineața la ora 04:26, însă avea deja 34 de minute întârziere.



gara-vagoane-flacari-020724-02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.28 kb
 Vizualizat:  de 857 ori

gara-vagoane-flacari-020724-02.jpg



0874530WhatsAppImage20240713at141443.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  488.88 kb
 Vizualizat:  de 857 ori

0874530WhatsAppImage20240713at141443.jpeg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2024
Mesaje: 2041
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 17 Iul 2024 23:44:59    Titlul subiectului: 219602

Doua noi incendii/degajari de fum la locomotive CFR saptamana aceasta...ultimul care pleca din companie sa stinga lumina!
In primul caz este vorba despre locomotiva LDH 82-0452 care s-a aprins in gara Veresti (sectia 511, Suceava). Poza din articol.
Club Feroviar: Un incendiu la locomotivă s-a produs marți după-amiază în gara Verești de pe Magistrala feroviară 500 și au intervenit pompierii suceveni.

Este vorba de o locomotivă diesel hidraulică (LDH) a operatorului feroviar de stat SNTFC CFR Călători, utilizată la tracțiunea trenurilor ce circulă spre și dinspre Botoșani, pe secția 511. Pompierii militari suceveni au intervenit de urgență la fața locului cu două autospeciale de stingere. Ajunși la fața locului, pompierii au găsit un incendiu care se manifesta cu degajări de fum, au anunțat reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU) Suceava, citați de site-ul de știri locale Monitorul de Suceava.

”Incendiul se manifesta cu degajări de fum și a fost localizat. Locomotiva nu era atașată de vagoane”, a precizat ISU. Nu sunt înregistrate victime, iar pompierii lucrează pentru lichidarea ultimelor focare. Focul a fost localizat, dar pagubele sunt mari, locomotiva fiind grav avariată.


A doua locomotiva s-a aprins undeva la intrarea in triajul Oradea Est. Nu stiu despre ce locomotiva este vorba.
Bihoreanul: Incendiu la locomotiva unui tren, în Oradea. O parte dintre pasageri au fost ajutați de jandarmi să ajungă la destinație

Pompierii orădeni au intervenit miercuri seara pentru stingerea unui incendiu izbucnit la locomotiva unui tren care circula în zona Ogorului din Oradea. Când a sesizat focul care pornise la compartimentul motor, mecanicul a oprit și a decuplat cele două vagoane cu călători. Nimeni nu a fost rănit.

„În seara zilei de miercuri, 17 iulie a.c., pompierii militari bihoreni au acționat pentru stingerea unui incendiu izbucnit la un tren de călători, care se deplasa pe ruta Aleșd-Oradea. Apelul care semnala producerea evenimentului a fost primit în dispeceratul ISU Bihor, în jurul orei 18.40, la fața locului fiind mobilizate în cel mai scurt timp, 3 echipaje de stingere din cadrul Detașamentului 1 de Pompieri Oradea, cu 3 autospeciale de lucru cu apă și spumă și un echipaj de pompieri din cadrul Gărzii 1 Mai, cu o autospecială de stingere, precum și echipajul de terapie intensivă mobilă al SMURD Oradea”, a transmis lt. col. Camelia Roșca, purtătorul de cuvânt al ISU Crișana.

În informarea menționată, reprezentanta ISU detaliază că „în momentul izbucnirii incendiului, mecanicul a oprit trenul (pe raza străzii Ogorului din Oradea, în zona pasajului Metro) și a decuplat cele două vagoane, în care se aflau 12 persoane”.

Pompierii militari au localizat și lichidat incendiul, care se manifesta la compartimentul motor al locomotivei, „cu operativitate, ultimele focare fiind stinse în jurul orei 19.00”, se mai arată în comunicat.

Câteva persoane în vârstă au fost duse către locuințele lor sau către alte destinații de jandarmi, după ce au fost evacuate de pompieri.

„Pompierii, în colaborare cu jandarmii și polițiștii prezenți la fața locului, au evacuat din vagoane, 5 persoane în etate și bagajele acestora, vârstnicii fiind ulterior transportați de jandarmi în locațiile din municipiu indicate de aceștia”, menționează lt. col. Camelia Roșca.

Cauza probabilă și împrejurările determinante ale evenimentului sunt în curs de cercetare.



Incendiu-locomotiva-Veresti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.26 kb
 Vizualizat:  de 769 ori

Incendiu-locomotiva-Veresti.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Sep/2024
Mesaje: 10070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iul 2024 12:33:40    Titlul subiectului: 219654

Defectiunea locomotivelor a ajuns ceva obisnuit.

Ieri (17 iulie) s-a stricat locomotiva trenului regio R3030 la Comarnic (sens spre Brasov). Asa ca o mare parte din calatori s-au urcat in trenul IR 1631, care era compus numai din trei vagoane !!!

Evident ca s-a circula calie peste gramada in IR1631 de la Comarnic la Valea Prahovei.



20240727_084339.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.64 kb
 Vizualizat:  de 620 ori

20240727_084339.jpg



20240727_084350.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.81 kb
 Vizualizat:  de 620 ori

20240727_084350.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Sep/2024
Mesaje: 2041
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 30 Aug 2024 16:53:34    Titlul subiectului: 219831

Duminica , trenul Cluj-Budapesta a deraiat in gara Keleti. Din ce se vede in poze , boghiurile a doua sau 3 vagoane au luat-o pe linii diferite. Circulatia in gara Keleti a fost suspendata pana marti dimineata. Poza din articol.
Adevarul: Trafic paralizat în gara Keleti, după ce trenul InterCity Cluj-Napoca-Budapesta a deraiat duminică noapte. Anunțul CFR Călători
Circulația tuturor trenurilor este paralizată în gara Keleti din Budapesta, după deraierea unui tren InterCity care a ajuns duminică seara de la Cluj-Napoca. Anunțul a fost făcut de Mavinform, Centrul de informare al Căilor Ferate Ungare (MAV).
UPDATE 18.45 CFR Călători informează că circulația feroviară în gara Budapesta Keleti este în continuare închisă, urmare a deraierii unui tren de călători, duminică 25 august.
Trenurile care au plecare din/spre România din Ungaria circulă până la Szolnok. Călătorii care vor să ajungă la Budapesta pot folosi trenurile interne pe ruta Szolnok – Budapesta Nyugati sau Szolnok – Budapesta Keleti.
Trenul IR 346/347 „Dacia” București Nord – Viena și retur, circulă în continuare până la Viena, deviat pe ruta Szolnok – Kőbánya Kispest – Ferencváros fără a mai intra în gara Budapesta Keleti. Călătorii cu destinația Budapesta coboară/urcă în stația Rákos sau Szolnok pentru preluare trenuri interne.
Pasagerii care au bilete la trenurile afectate pot primi, la cerere, contravaloarea biletelor achiziționate și neutilizate (pentru distanța neefectuată). Detalii privind condițiile de restituire pot fi accesate pe www.cfrcalatori.ro, la secțiunea Trafic intern/Renunțarea la călătorie și la secțiunea Trafic internațional / Informații de călătorie în trafic internațional.
Informații despre circulația trenurilor:
la telefon 0219521 – INFO CFR (trafic intern).
la numerele de telefon din stațiile CFR publicate pe cfrcalatori.ro la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/
în aplicația TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), se introduce numărul exact al trenului în căsuța indicată și click pe Informații tren. Se obțin informații în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staționare în următoarea gară și timpul estimat de sosire.
pe site-ul companiei cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web din gările București Nord, Aeroport Henri Coandă, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași, Cluj Napoca și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor.
pe site-ul cfrcalatori.ro, la Mers tren trafic intern.
de la personalul nostru din stații
Incidentul a avut duminică, 25 august. Cinci vagoane ale trenului InterCity care a plecat din Cluj-Napoca au deraiat, ceea ce a dus la blocarea șinelor la intrarea în gara Keleti din Budapesta, a transmis Mavinform, pe Facebook.
Operațiunea tehnică de repunere pe șine a vagoanelor se derulează în continuare la gara Keleti, astfel că trenurile internaționale sosesc și pleacă în capitala Ungariei la gara Kelenfold.
„Circulația feroviară în gara de Est urmează să fie restabilită marți dimineață. Duminică seara, cinci vagoane de pasageri ale trenului InterCity de la Claudiopolis Kolozsvár au deraiat în fața gării, nimeni nu a fost rănit în accident. Aproape 100 dintre colegii noștri participă la lucrări”, mai precizează Centrul de informare al Căilor Ferate Ungare (MAV)
Înainte de reluarea traficului, va fi efectuată o evaluare pagubelor și o investigație cu privire la cauzele accidentului.


In aceasta saptamana , o alta locomotiva a luat foc , de data aceasta in Tamaseu , judetul Bihor.
Bihon:
Locomotiva unui tren, cuprinsă de flăcări. 35 de persoane s-au autoevacuat
Incendiu izbucnit la locomotiva unui tren de călători
„În după-amiaza zilei de sâmbătă, 24 august, Detașamentul 2 Oradea a fost solicitat pentru stingerea unui incendiu izbucnit la locomotiva unui tren de călători, care se deplasa pe ruta Satu-Mare – Oradea. Observând degajarea de fum din compartimentul motor, conducătorul trenului a staționat în Halta Tămășeu, unde pompierii au intervenit prompt pentru stingerea incendiului”, a transmis sergentul major, Alina Butaci, subofițer de informare și relații publice al ISU Bihor.
În cele 2 vagoane atașate locomotivei au fost 35 de persoane care s-au autoevacuat, astfel că nicio persoană nu a fost rănită.
Cauza probabilă a incendiului a fost un scurtcircuit, iar în urma producerii evenimentului, a ars compartimentul motor.



index.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  311.14 kb
 Vizualizat:  de 445 ori

index.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 8 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community