Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Sep/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Sâm 03 Mai 2008 12:54:17 Titlul subiectului: Germania, Dresda |
92878 |
|
A circulat vreodata in Dresden un cuplu cu 4 pantografe si nici un B4D-MS?
Am gasit urmatoarea poza in timp ce cautam informati si poze despre T4D-MT:
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Mai 2008 08:18:34 Titlul subiectului: |
92950 |
|
Avand in vedere ca acele Tatre sunt oprite in statie ma gandesc ca e posibil sa fie de fapt doua cupluri, cel din spate fiind oprit foarte aproape de cel din fata. Daca poza ar fi din alt unghi ne-am putea da seama mai usor.
|
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Sep/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Lun 05 Mai 2008 08:47:35 Titlul subiectului: |
92952 |
|
M-am gandit si la asta, dar sunt prea aproape unul de celalalt.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Iun 2008 20:59:33 Titlul subiectului: |
95032 |
|
In Dresden au mai ramas Tatre in circulatie?
|
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Sep/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 25 Iun 2008 21:29:00 Titlul subiectului: |
95034 |
|
Da! Dar la ei nu circula fara remorca, cum e la noi, si unele au si B4D pe langa T4D si TB4D.
|
|
Sus |
|
|
tt68
Data înscrierii: 05/Iun/2008 Ultima vizita: 03/Iul/2008 Mesaje: 1 Locație: Dresden (Germania)
|
Trimis: Joi 03 Iul 2008 14:44:44 Titlul subiectului: B4 |
95331 |
|
Im from Dresden and I think I can help you!
In the photo you can see 2 Trains. In Dresden the T4D-MT drives in connection with an other T4D-MT or an TB4D (Triebbeiwagen - Trailer with motor). B4D are not in work since (2005 ?). Nowadays only T4D and TB4D are in work.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 19 Iul 2008 12:35:45 Titlul subiectului: |
96003 |
|
Vagoanele remorca B4D au fost retrase din circulatie de cativa ani. Tocmai din cauza problemelor la sistemul de franare, cu toate ca sistemul de actionare original, electromecanic, a fost schimbat cu ocazia modernizarii in electro-hidraulic.
|
|
Sus |
|
|
TFmP12
Data înscrierii: 05/Ian/2008 Ultima vizita: 04/Feb/2014 Mesaje: 12 Locație: Leipzig/Dresden (Germania)
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 16:24:51 Titlul subiectului: |
117972 |
|
In Dresden Tatras were scrapped...
12 T4D-MT (224 213, 224 231, 224 262, 224 264, 224 286 and other)
3 B4D-MS (274 038, 274 040, 274 044) thats the last 3 B4D-MS
1 T4D-MS (224 031)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.92 kb |
Vizualizat: |
de 24324 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.73 kb |
Vizualizat: |
de 24324 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141 kb |
Vizualizat: |
de 24324 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 05 Oct 2009 16:09:07 Titlul subiectului: 9827 |
118063 |
|
Regiile din tara trebuia sa se intereseze de aceste oferte, desigur daca vroiau aceste tramvaie, nu cei din Dresda trebuiau sa anunte regiile ca au niste tramvaie pe care nu le mai vor si le pot da la preturi modice sau gratis
Despre Bucuresti eu zic sa nu se mai complice cu SH-uri si sa faca o licitatie pentru ceva nou, nici tramvaiele de la URAC nu imi prea plac dar sunt bune si astea in lipsa de alte tramvaie.
Revenind la tari straine ca aici despre asta vorbim, in ultimul timp noi am devenit lada de gunoi a lor, o lada in care se arunca si lucruri bune dar si lucruri mai putin bune.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Sep/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Lun 05 Oct 2009 22:28:06 Titlul subiectului: |
118072 |
|
Eu cred ca si daca erau donate/vandute pana la urma cei mai mult banii erau dati pe transportul lor.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 11 Oct 2009 07:41:01 Titlul subiectului: |
118298 |
|
TFmP12 a scris: | In Dresden Tatras were scrapped...) | How many remained in service?
|
|
Sus |
|
|
TFmP12
Data înscrierii: 05/Ian/2008 Ultima vizita: 04/Feb/2014 Mesaje: 12 Locație: Leipzig/Dresden (Germania)
|
Trimis: Lun 12 Oct 2009 11:29:51 Titlul subiectului: |
118306 |
|
@Dr2006: Dresden have 3 Tatra-Courses in use now, two on Line 8 (T4D-MT+TB4D) and one on Line E3 (T4D-MT+T4D-MT+TB4D)
@stefan_br: German trams will not be donated, but we sold them for 5,000 and more euros.
@vlady-13: I agree...
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 685 Locație: Ploiesti
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 685 Locație: Ploiesti
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1023 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 24 Apr 2011 21:58:39 Titlul subiectului: 176 |
142882 |
|
vlady-13 a scris: | A circulat vreodata in Dresden un cuplu cu 4 pantografe si nici un B4D-MS? |
Cinci vagoane TATRA T4D-MT Dresden !
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 395 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 04 Dec 2017 13:27:11 Titlul subiectului: |
192647 |
|
Cu ocazia unei excursii in orașul menționat în subiect, am fotografiat câteva dintre mijloacele de transport în comun din Dresda. Ca autobuze folosesc in special cele articulate ca: Mercedes Citaro 2, MAN Lion's City și Solaris Urbino 18 de generație a 3-a.
DVB mai are și trasee turistice in oraș, fiind folosite autobuze dublu-etajate MAN SD202.
Ca tramvaie, Dresda a avut bine cunoscutele tramvaie TATRA T4D/TB4D/B4D samd, care treptat au fost retrase și casate, asta chiar daca am mai văzut un singur tramvai de acest tip pe care nu am mai apucat să-l pozez.
În prezent sunt utilizate tramvaie DWA, produse între 1995-2002 și Bombardier, produse din 2003.
Mai jos o sa aveți poze cu mijloacele fotografiate de mine pe 1 decembrie 2017.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.2 kb |
Vizualizat: |
de 13014 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 395 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 09 Dec 2017 23:03:16 Titlul subiectului: |
192702 |
|
Alte câteva poze
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.72 kb |
Vizualizat: |
de 12935 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.45 kb |
Vizualizat: |
de 12935 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.2 kb |
Vizualizat: |
de 12905 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 395 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 09 Dec 2017 23:05:50 Titlul subiectului: |
192703 |
|
DVB are in flota sa și autobuze, in principal articulate de tip Mercedes, MAN Lion's City și Solaris.
Din păcate, am reușit să prind in poze doar autobuze Mercedes.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.74 kb |
Vizualizat: |
de 12934 ori |
|
Descriere: |
aici l-am prins odată cu tramvaiul. 😃 |
|
Mărime fișier: |
161.77 kb |
Vizualizat: |
de 12934 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 395 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 09 Dec 2017 23:09:04 Titlul subiectului: |
192704 |
|
Pe lângă acestea, compania de transport public din Dresda efectuează și tururi de oraș, cu ajutorul autobuzelor dublu-etajate MAN SD202, dar și alte modele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.72 kb |
Vizualizat: |
de 12933 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
223.58 kb |
Vizualizat: |
de 12933 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.57 kb |
Vizualizat: |
de 12933 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 2085 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 11 Dec 2020 18:07:41 Titlul subiectului: |
209252 |
|
Cariera CarGoTram-ului din Dresden s-a incheiat ieri , mai repede decat se preconiza , in urma unei tamponari cu o duba. In perioada Craciunului ar fi trebuit sa aibe loc ultima cursa a tramvaiului de marfa deoarece fabrica unde transporta piese urmeaza sa produca masini electrice , mentenanta tramvaielor era destul de scumpa , iar piesele pentru masini electrice pot fi transportate cu camioane. (Sursa imaginilor , pagina I love Dresden)
Si traducerea unui articol despre sfarsitul CarGoTram-ului.
https://www.saechsische.de/dresden/lokales/dresden-ploetzliches-aus-fuer-die-cargotram-5337094-plus.html
Capăt brusc pentru Cargotram la Dresda
De fapt, unul dintre trenurile albastre din Dresda ar trebui să circule până cu puțin înainte de Crăciun. Dar acum ultima călătorie a avut loc joi.
Nu va mai exista niciodată această imagine: unul dintre tramvaiele de marfă albastre din fața fabricii transparente.
Nu va mai fi niciodată această imagine: unul dintre tramvaiele de marfă albastre din fața fabricii transparente. © Arhivă / Thomas Eisenhuth
De la Christoph Springer 3 min. Timp de citire
Dresda. Sfârșitul a venit mai devreme decât era planificat și într-un mod care fanilor tramvaiilor nu le va plăcea deloc. De acum înainte nu vor mai exista tramvaie de marfă prin Dresda. Ultima călătorie a avut loc joi după-amiază și s-a încheiat direct în fața intrării în Fabrica transparentă de pe Straßburger Platz.
De fapt, era planificat ca tramvaiul albastru să circule cu puțin înainte de Crăciun. Ultimul tur programat ar fi devenit o necesitate pentru fanii tramvaielor cărora le place să facă din nou fotografii cu astfel de ocazii. Off, peste, această fotografie va lipsi din toate colecțiile.
Un accident a pus capăt epocii tramvaiului de marfă VW prematur. S-a întâmplat în jurul orei 11:15. Tramvaiul albastru tocmai trecuse de Piața Strasbourg și se îndrepta spre poarta fabricii. Acolo, unde se întoarce direct pe alee, s-a ciocnit cu o camionetă.
Se presupune că mașina a continuat să circule, deși semaforul care menține drumul liber pentru tren era pe „roșu”, spune purtătorul de cuvânt al companiei de transport din Dresda (DVB) Falk Lösch. Nimeni nu a fost rănit în urma coliziunii, au fost doar pagube materiale.
Experții DVB au examinat apoi calea ferată. Rezultatul: părțile caroseriei de pe mașina de control în care ședea șoferul au fost sparte. Dar pagubele nu au fost vizibile doar din exterior. Cuplajul frontal al trenului, care este necesar dacă trenul trebuie remorcat în caz de accident, nu mai poate fi derulat. „Capacitățile și situația pieselor de schimb sunt împotriva unei reparații pe termen scurt”, spune Lösch. Prin urmare, VW a luat o decizie - aceasta a fost ultima călătorie cu tramvaiul albastru.
Piesele pentru fabrica transparentă sunt acum livrate camioanelor
Două astfel de trenuri circulau prin Dresda. Unul dintre aceștia a fost de mult timp cu DVB; a fost necesară o activitate de control pe care VW nu o mai punea în funcțiune „din motive de cost”. Al doilea tren circula încă după terminarea Phaeton, inclusiv piese pentru Golfurile electrice construite în fabrică.
Dar restructurarea la VW a dus la decizia de a opri operațiunile de tramvai. În viitor, piesele pentru Fabrica transparentă vor fi transportate de la fabrica VW din Zwickau direct la Straßburger Platz - în camioane. Acest lucru a fost explicat de Mario Blank, șeful logisticii la ramura Volkswagen din Dresda, într-un interviu acordat SZ la sfârșitul lunii octombrie.
Pentru fanii tramvaiului acest lucru înseamnă: nu vor exista fotografii ale ultimului tur programat. Calea ferată este acum la DVB și va rămâne acolo până se va decide cum să procedăm. Trenurile albastre aparțin VW, DVB le-ar putea cumpăra dacă prețul este corect. Nu s-a decis încă nimic.
Tramvaiele de marfă albastre au acum peste 20 de ani. Fabrica numește mai multe motive pentru sfârșitul său.
Nici măcar dacă căile ferate au deloc un viitor. Asta înseamnă că ar putea fi, de asemenea, casate. Dar există idei pentru alternative la DVB. Lösch nu mai vrea să spună. Un lucru este sigur: VW nu va mai călători și viitorul celor două trenuri albastre este deschis.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.57 kb |
Vizualizat: |
de 8830 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.97 kb |
Vizualizat: |
de 8830 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 2085 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 220 Locație: Botosani, Iasi
|
|
Sus |
|
|
pTn
Data înscrierii: 29/Iul/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 228
|
Trimis: Mar 02 Mai 2023 06:55:38 Titlul subiectului: new trams |
216144 |
|
Here some pics of the new tram in Dresden, type: NGT DX DD:
NGT DX DD: https://public-transport.net/a/Dresden/NGT%20DX%20DD/index.html#img=9129_683.jpg
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.38 kb |
Vizualizat: |
de 4025 ori |
|
Descriere: |
Here you can see that the upper area is wider than at the bottom from inside. |
|
Mărime fișier: |
93.42 kb |
Vizualizat: |
de 4025 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 2085 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 11 Sep 2024 21:49:21 Titlul subiectului: |
219883 |
|
Azi un pod pentru tramvaie s-a prabusit in raul Elba. Din fericire nu au fost victime , nu era nicun tramvai pe pod in acel moment. (Today one tramway bridge collapsed in Elbe river. There were no injuries as there were no trams at the moment).
Digi24:
Citat: | Un pod important din orașul german Dresda s-a prăbușitPodul Carola din orașul german Dresda. Unul dintre principalele poduri peste Elba din orașul est-german Dresda, Carola, s-a prăbușit parțial la primele ore ale dimineții zilei de miercuri. Alimentarea cu energie termică a orașului a fost, de asemenea, întreruptă din cauza unor conducte de termoficare deteriorate, scrie tagesschau.de. Din fericire, niciun tramvai nu circula în acel moment pe pod. Potrivit pompierilor, partea podului pe care circulă tramvaiele este afectată. O secțiune de aproximativ 100 de metri lungime se află în Elba și blochează canalul râului. Potrivit autorităților orașului Dresda, alte părți ale podului sunt în mare pericol de prăbușire, și de aceea și pe pod și sub pod există pericol mortal. Potrivit reporterilor MDR, un al doilea segment de pod a cedat. Amploarea pagubelor este evaluată de mai multe drone care survolează zona. Liniile de tramvai și benzile pentru pietoni și biciclete de pe podul Carola au fost afectate de acest incident. Podul Carola, despre care brigada de pompieri locală afirmă că are o lungime de aproximativ 100 de metri, a căzut în jurul orei locale 03:00 (01:00 GMT). |
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 29/Noi/2024 Mesaje: 10175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Sep 2024 08:38:26 Titlul subiectului: |
219886 |
|
Iata ce se intampla la „faimosii nemti”. Probabil podul avea probleme de mai mult timp, dar nu s-a luat nici o masura.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|