Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Germania, Dresda

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Sep/2024
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 03 Mai 2008 12:54:17    Titlul subiectului: Germania, Dresda 92878

A circulat vreodata in Dresden un cuplu cu 4 pantografe si nici un B4D-MS?
Am gasit urmatoarea poza in timp ce cautam informati si poze despre T4D-MT:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Mai 2008 08:18:34    Titlul subiectului: 92950

Avand in vedere ca acele Tatre sunt oprite in statie ma gandesc ca e posibil sa fie de fapt doua cupluri, cel din spate fiind oprit foarte aproape de cel din fata. Daca poza ar fi din alt unghi ne-am putea da seama mai usor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Sep/2024
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 05 Mai 2008 08:47:35    Titlul subiectului: 92952

M-am gandit si la asta, dar sunt prea aproape unul de celalalt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Iun 2008 20:59:33    Titlul subiectului: 95032

In Dresden au mai ramas Tatre in circulatie? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Sep/2024
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 25 Iun 2008 21:29:00    Titlul subiectului: 95034

Da! Dar la ei nu circula fara remorca, cum e la noi, si unele au si B4D pe langa T4D si TB4D.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tt68



Data înscrierii: 05/Iun/2008
Ultima vizita: 03/Iul/2008
Mesaje: 1
Locație: Dresden (Germania)

MesajTrimis: Joi 03 Iul 2008 14:44:44    Titlul subiectului: B4 95331

Im from Dresden and I think I can help you!
In the photo you can see 2 Trains. In Dresden the T4D-MT drives in connection with an other T4D-MT or an TB4D (Triebbeiwagen - Trailer with motor). B4D are not in work since (2005 ?). Nowadays only T4D and TB4D are in work.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 19 Iul 2008 12:35:45    Titlul subiectului: 96003

Vagoanele remorca B4D au fost retrase din circulatie de cativa ani. Tocmai din cauza problemelor la sistemul de franare, cu toate ca sistemul de actionare original, electromecanic, a fost schimbat cu ocazia modernizarii in electro-hidraulic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TFmP12



Data înscrierii: 05/Ian/2008
Ultima vizita: 04/Feb/2014
Mesaje: 12
Locație: Leipzig/Dresden (Germania)

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 16:24:51    Titlul subiectului: 117972

In Dresden Tatras were scrapped...
12 T4D-MT (224 213, 224 231, 224 262, 224 264, 224 286 and other)
3 B4D-MS (274 038, 274 040, 274 044) thats the last 3 B4D-MS Crying or Very sad
1 T4D-MS (224 031)



224-213_DSC06616.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.92 kb
 Vizualizat:  de 23566 ori

224-213_DSC06616.jpg



224-213_DSC06730.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.73 kb
 Vizualizat:  de 23566 ori

224-213_DSC06730.jpg



224-286_DSC06864.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141 kb
 Vizualizat:  de 23566 ori

224-286_DSC06864.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 05 Oct 2009 16:09:07    Titlul subiectului: 9827 118063

Regiile din tara trebuia sa se intereseze de aceste oferte, desigur daca vroiau aceste tramvaie, nu cei din Dresda trebuiau sa anunte regiile ca au niste tramvaie pe care nu le mai vor si le pot da la preturi modice sau gratis
Despre Bucuresti eu zic sa nu se mai complice cu SH-uri si sa faca o licitatie pentru ceva nou, nici tramvaiele de la URAC nu imi prea plac dar sunt bune si astea in lipsa de alte tramvaie.
Revenind la tari straine ca aici despre asta vorbim, in ultimul timp noi am devenit lada de gunoi a lor, o lada in care se arunca si lucruri bune dar si lucruri mai putin bune.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Sep/2024
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 05 Oct 2009 22:28:06    Titlul subiectului: 118072

Eu cred ca si daca erau donate/vandute pana la urma cei mai mult banii erau dati pe transportul lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 11 Oct 2009 07:41:01    Titlul subiectului: 118298

TFmP12 a scris:
In Dresden Tatras were scrapped...)
How many remained in service?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TFmP12



Data înscrierii: 05/Ian/2008
Ultima vizita: 04/Feb/2014
Mesaje: 12
Locație: Leipzig/Dresden (Germania)

MesajTrimis: Lun 12 Oct 2009 11:29:51    Titlul subiectului: 118306

@Dr2006: Dresden have 3 Tatra-Courses in use now, two on Line 8 (T4D-MT+TB4D) and one on Line E3 (T4D-MT+T4D-MT+TB4D)

@stefan_br: German trams will not be donated, but we sold them for 5,000 and more euros.

@vlady-13: I agree...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 04/Oct/2024
Mesaje: 685
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 28 Noi 2009 22:09:03    Titlul subiectului: 120665

Dovada casarii acestor vagoane:
http://www.youtube.com/watch?v=nusP5EXCBrQ

Inca o dovada:
http://www.youtube.com/watch?v=u741t1w7X6k

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 04/Oct/2024
Mesaje: 685
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 26 Dec 2010 22:09:24    Titlul subiectului: 137979

http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=de&u=http://www.boards-4you.de/wbb13/60/thread.php%3Fpostid%3D18919&ei=iJ4XTcihLo_A8QP--pyCBw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CCIQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dzwischenhandler%2Bt4d%2Bdresden%26hl%3Dro%26biw%3D964%26bih%3D531%26prmd%3Divns

Tatrele de la Dresda si din Magdeburg pregatite sa isi gaseasca noi propietari!!!

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 05/Oct/2024
Mesaje: 1020
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Apr 2011 21:58:39    Titlul subiectului: 176 142882

vlady-13 a scris:
A circulat vreodata in Dresden un cuplu cu 4 pantografe si nici un B4D-MS?


Cinci vagoane TATRA T4D-MT Dresden !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 02/Oct/2024
Mesaje: 394
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2017 13:27:11    Titlul subiectului: 192647

Cu ocazia unei excursii in orașul menționat în subiect, am fotografiat câteva dintre mijloacele de transport în comun din Dresda. Ca autobuze folosesc in special cele articulate ca: Mercedes Citaro 2, MAN Lion's City și Solaris Urbino 18 de generație a 3-a.
DVB mai are și trasee turistice in oraș, fiind folosite autobuze dublu-etajate MAN SD202.
Ca tramvaie, Dresda a avut bine cunoscutele tramvaie TATRA T4D/TB4D/B4D samd, care treptat au fost retrase și casate, asta chiar daca am mai văzut un singur tramvai de acest tip pe care nu am mai apucat să-l pozez.
În prezent sunt utilizate tramvaie DWA, produse între 1995-2002 și Bombardier, produse din 2003.
Mai jos o sa aveți poze cu mijloacele fotografiate de mine pe 1 decembrie 2017.



PicsArt_12-03-05.35.22.jpg
 Descriere:
DWA
 Mărime fișier:  217.2 kb
 Vizualizat:  de 12256 ori

PicsArt_12-03-05.35.22.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 02/Oct/2024
Mesaje: 394
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2017 23:03:16    Titlul subiectului: 192702

Alte câteva poze


PicsArt_12-03-05.37.21.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.72 kb
 Vizualizat:  de 12177 ori

PicsArt_12-03-05.37.21.jpg



PicsArt_12-03-05.39.09.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.45 kb
 Vizualizat:  de 12177 ori

PicsArt_12-03-05.39.09.jpg



4200_1512386874.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.2 kb
 Vizualizat:  de 12147 ori

4200_1512386874.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 02/Oct/2024
Mesaje: 394
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2017 23:05:50    Titlul subiectului: 192703

DVB are in flota sa și autobuze, in principal articulate de tip Mercedes, MAN Lion's City și Solaris.
Din păcate, am reușit să prind in poze doar autobuze Mercedes.



PicsArt_12-03-05.39.52.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.74 kb
 Vizualizat:  de 12176 ori

PicsArt_12-03-05.39.52.jpg



PicsArt_12-03-05.39.32.jpg
 Descriere:
aici l-am prins odată cu tramvaiul. 😃
 Mărime fișier:  161.77 kb
 Vizualizat:  de 12176 ori

PicsArt_12-03-05.39.32.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 02/Oct/2024
Mesaje: 394
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2017 23:09:04    Titlul subiectului: 192704

Pe lângă acestea, compania de transport public din Dresda efectuează și tururi de oraș, cu ajutorul autobuzelor dublu-etajate MAN SD202, dar și alte modele.


PicsArt_12-03-05.37.42.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.72 kb
 Vizualizat:  de 12175 ori

PicsArt_12-03-05.37.42.jpg



PicsArt_12-03-05.38.19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.58 kb
 Vizualizat:  de 12175 ori

PicsArt_12-03-05.38.19.jpg



PicsArt_12-03-05.38.47.jpg
 Descriere:
2 in 1 😃
 Mărime fișier:  254.57 kb
 Vizualizat:  de 12175 ori

PicsArt_12-03-05.38.47.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Sep/2024
Mesaje: 2042
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 11 Dec 2020 18:07:41    Titlul subiectului: 209252

Cariera CarGoTram-ului din Dresden s-a incheiat ieri , mai repede decat se preconiza , in urma unei tamponari cu o duba. In perioada Craciunului ar fi trebuit sa aibe loc ultima cursa a tramvaiului de marfa deoarece fabrica unde transporta piese urmeaza sa produca masini electrice , mentenanta tramvaielor era destul de scumpa , iar piesele pentru masini electrice pot fi transportate cu camioane. (Sursa imaginilor , pagina I love Dresden)
Si traducerea unui articol despre sfarsitul CarGoTram-ului.
https://www.saechsische.de/dresden/lokales/dresden-ploetzliches-aus-fuer-die-cargotram-5337094-plus.html
Capăt brusc pentru Cargotram la Dresda

De fapt, unul dintre trenurile albastre din Dresda ar trebui să circule până cu puțin înainte de Crăciun. Dar acum ultima călătorie a avut loc joi.
Nu va mai exista niciodată această imagine: unul dintre tramvaiele de marfă albastre din fața fabricii transparente.
Nu va mai fi niciodată această imagine: unul dintre tramvaiele de marfă albastre din fața fabricii transparente. © Arhivă / Thomas Eisenhuth
De la Christoph Springer 3 min. Timp de citire

Dresda. Sfârșitul a venit mai devreme decât era planificat și într-un mod care fanilor tramvaiilor nu le va plăcea deloc. De acum înainte nu vor mai exista tramvaie de marfă prin Dresda. Ultima călătorie a avut loc joi după-amiază și s-a încheiat direct în fața intrării în Fabrica transparentă de pe Straßburger Platz.

De fapt, era planificat ca tramvaiul albastru să circule cu puțin înainte de Crăciun. Ultimul tur programat ar fi devenit o necesitate pentru fanii tramvaielor cărora le place să facă din nou fotografii cu astfel de ocazii. Off, peste, această fotografie va lipsi din toate colecțiile.

Un accident a pus capăt epocii tramvaiului de marfă VW prematur. S-a întâmplat în jurul orei 11:15. Tramvaiul albastru tocmai trecuse de Piața Strasbourg și se îndrepta spre poarta fabricii. Acolo, unde se întoarce direct pe alee, s-a ciocnit cu o camionetă.

Se presupune că mașina a continuat să circule, deși semaforul care menține drumul liber pentru tren era pe „roșu”, spune purtătorul de cuvânt al companiei de transport din Dresda (DVB) Falk Lösch. Nimeni nu a fost rănit în urma coliziunii, au fost doar pagube materiale.

Experții DVB au examinat apoi calea ferată. Rezultatul: părțile caroseriei de pe mașina de control în care ședea șoferul au fost sparte. Dar pagubele nu au fost vizibile doar din exterior. Cuplajul frontal al trenului, care este necesar dacă trenul trebuie remorcat în caz de accident, nu mai poate fi derulat. „Capacitățile și situația pieselor de schimb sunt împotriva unei reparații pe termen scurt”, spune Lösch. Prin urmare, VW a luat o decizie - aceasta a fost ultima călătorie cu tramvaiul albastru.
Piesele pentru fabrica transparentă sunt acum livrate camioanelor

Două astfel de trenuri circulau prin Dresda. Unul dintre aceștia a fost de mult timp cu DVB; a fost necesară o activitate de control pe care VW nu o mai punea în funcțiune „din motive de cost”. Al doilea tren circula încă după terminarea Phaeton, inclusiv piese pentru Golfurile electrice construite în fabrică.

Dar restructurarea la VW a dus la decizia de a opri operațiunile de tramvai. În viitor, piesele pentru Fabrica transparentă vor fi transportate de la fabrica VW din Zwickau direct la Straßburger Platz - în camioane. Acest lucru a fost explicat de Mario Blank, șeful logisticii la ramura Volkswagen din Dresda, într-un interviu acordat SZ la sfârșitul lunii octombrie.

Pentru fanii tramvaiului acest lucru înseamnă: nu vor exista fotografii ale ultimului tur programat. Calea ferată este acum la DVB și va rămâne acolo până se va decide cum să procedăm. Trenurile albastre aparțin VW, DVB le-ar putea cumpăra dacă prețul este corect. Nu s-a decis încă nimic.

Tramvaiele de marfă albastre au acum peste 20 de ani. Fabrica numește mai multe motive pentru sfârșitul său.

Nici măcar dacă căile ferate au deloc un viitor. Asta înseamnă că ar putea fi, de asemenea, casate. Dar există idei pentru alternative la DVB. Lösch nu mai vrea să spună. Un lucru este sigur: VW nu va mai călători și viitorul celor două trenuri albastre este deschis.



130272935_1580525678806390_8399369139755698518_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.57 kb
 Vizualizat:  de 8072 ori

130272935_1580525678806390_8399369139755698518_n.jpg



130962426_1580525675473057_9197086106741136412_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.97 kb
 Vizualizat:  de 8072 ori

130962426_1580525675473057_9197086106741136412_o.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Sep/2024
Mesaje: 2042
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 13 Dec 2020 00:31:04    Titlul subiectului: 209266

Si o compliatie facuta de un pasionat neamt cu tramvaiele de marfa. https://www.youtube.com/watch?v=uJHr76D_-Pg&t=1173s
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 30/Sep/2024
Mesaje: 218
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Apr 2023 16:22:18    Titlul subiectului: 215959

02.04.2023 a avut loc un tur de rămas bun al prietenilor tramvaiului Dresda.
https://www.youtube.com/watch?v=HuVNr8OuzfU&ab_channel=WolframK%C3%BCgler

https://www.tag24.de/dresden/dresdner-verkehrsbetriebe-ag/dresdner-verkehrsbetriebe-schicken-tatra-auf-die-letzte-reise-zur-verschrottung-2742193
Apare si o poza din 2001 cu cele 16 care au fost trimise la Botosani.

Deci si Dresda a terminat capitolul Tatra T4D.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 20/Aug/2024
Mesaje: 223

MesajTrimis: Mar 02 Mai 2023 06:55:38    Titlul subiectului: new trams 216144

Here some pics of the new tram in Dresden, type: NGT DX DD:
NGT DX DD: https://public-transport.net/a/Dresden/NGT%20DX%20DD/index.html#img=9129_683.jpg



9129_683.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.38 kb
 Vizualizat:  de 3267 ori

9129_683.jpg



9129_783.jpg
 Descriere:
Here you can see that the upper area is wider than at the bottom from inside.
 Mărime fișier:  93.42 kb
 Vizualizat:  de 3267 ori

9129_783.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Sep/2024
Mesaje: 2042
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 11 Sep 2024 21:49:21    Titlul subiectului: 219883

Azi un pod pentru tramvaie s-a prabusit in raul Elba. Din fericire nu au fost victime , nu era nicun tramvai pe pod in acel moment. (Today one tramway bridge collapsed in Elbe river. There were no injuries as there were no trams at the moment).
Digi24:
Citat:
Un pod important din orașul german Dresda s-a prăbușitPodul Carola din orașul german Dresda. Unul dintre principalele poduri peste Elba din orașul est-german Dresda, Carola, s-a prăbușit parțial la primele ore ale dimineții zilei de miercuri. Alimentarea cu energie termică a orașului a fost, de asemenea, întreruptă din cauza unor conducte de termoficare deteriorate, scrie tagesschau.de. Din fericire, niciun tramvai nu circula în acel moment pe pod. Potrivit pompierilor, partea podului pe care circulă tramvaiele este afectată. O secțiune de aproximativ 100 de metri lungime se află în Elba și blochează canalul râului. Potrivit autorităților orașului Dresda, alte părți ale podului sunt în mare pericol de prăbușire, și de aceea și pe pod și sub pod există pericol mortal. Potrivit reporterilor MDR, un al doilea segment de pod a cedat. Amploarea pagubelor este evaluată de mai multe drone care survolează zona. Liniile de tramvai și benzile pentru pietoni și biciclete de pe podul Carola au fost afectate de acest incident. Podul Carola, despre care brigada de pompieri locală afirmă că are o lungime de aproximativ 100 de metri, a căzut în jurul orei locale 03:00 (01:00 GMT).

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 05/Oct/2024
Mesaje: 10079
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Sep 2024 08:38:26    Titlul subiectului: 219886

Iata ce se intampla la „faimosii nemti”. Probabil podul avea probleme de mai mult timp, dar nu s-a luat nici o masura.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community