Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie Imperio, fabricate in Romania
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 8755
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 30 Aug 2011 08:37:48    Titlul subiectului: 148062

Dominatrix, pe alt forum a scris:
boghiurile prototipului de la Arad au cadrul in interiorul ecartamentului ca la Combino Supra, sau in exterior ca la restul vagoanelor Combino concepute pentru ecartament metric?

Pastreaza formatul de la boghiul de Combino pentru 1000. De fapt, chiar este boghiul de Combino pentru 1000.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 8755
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2011 23:45:53    Titlul subiectului: 148242

Imagini din timpul constructiei vagonului:

http://clagi-coplass.com/component/k2/item/152-tram-imperio-av#itemImageGalleryAnchor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 8755
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Sep 2012 18:02:10    Titlul subiectului: 158968

Imperio (varianta pentru ecartament metric - asamblata la Arad - a tramvaiului prezentat la URAC) adus la Berlin, la InnoTrans 2012 (sursa: DSO):


IMAG0138.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.32 kb
 Vizualizat:  de 33775 ori

IMAG0138.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 8755
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Aug 2013 12:40:05    Titlul subiectului: 166634

Pentru cine stie sa dea raspunsuri precise:

1. Ce se mai intampla in halele URAC puse la dispozitie pentru asamblarea de tramvaie de catre Astra/Siemens?
2. In afara primului tramvai Imperio Eco asamblat la Bucuresti, a mai fost finalizat acolo vreun tramvai? Daca da, cate?
3. In afara prototipului Imperio (tramvaiul rosu de la Arad) a mai fost produs / se va mai produce acest model de tramvai sau ramane la nivel de prototip?
4. La Arad a mai fost finalizat vreun tramvai in afara celor doua stiute (un Imperio - cel rosu - si un Imperio Eco - cel verde prezentat la InnoTrans 2012)?
5. Ce alte vesti ar mai fi dinspre asocierea Astra/Siemens[/RATB] pentru producerea de tramvaie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 8755
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2014 10:00:39    Titlul subiectului: 175401

Tramvaiul rosu este in curs de transformare, va arata la fel ca tramvaiele verzi si se va numara printre cele sase vagoane livrate municipalitatii aradene.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 12/Oct/2024
Mesaje: 2048
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 17 Mai 2018 01:48:50    Titlul subiectului: 194896

Am si eu niste nedumeriri. Imperio-ul prezentat/fabricat la Bucuresti este pana la urma unul din cele 6 livrate Aradului si cel care a fost la Innotrans 2012? Daca a fost convertit pentru ecartament metric (inseamna ca a fost modificat ulterior si locul pantograful , la prezentarea din Bucuresti fiind montat pe primul segment , iar in Arad , toate tramvaiele Imperio au pantografele montate pe segmentul din mijloc), dar nu acesta a fost trimis la Innotrans , atunci ce numar are in Arad? Daca nu a fost modificat si livrat la Arad atunci ce s-a intamplat cu el?
(Sursa imaginii)



dscn0309_34751900.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.57 kb
 Vizualizat:  de 28341 ori

dscn0309_34751900.JPG



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos


Ultima modificare efectuată de către tcm la Joi 17 Mai 2018 01:59:15, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2024
Mesaje: 1136
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2018 09:33:14    Titlul subiectului: 195931

Vagonul din imagini trebuie sa fie unul nou. Cele de la Arad, dupa vreo cativa ani de utilizare, au urme prea vizibile pentru a mai fi prezentate in evenimente festive: zgarieturi, tapiterie roasa, urme de cauciuc/talpi pe peretii interiori etc. Din imagine se vede ca vagonul e nou. Toate cele 6 Imperio din Arad sunt in circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Patrick



Data înscrierii: 05/Noi/2018
Ultima vizita: 03/Oct/2024
Mesaje: 59
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2019 15:09:26    Titlul subiectului: 198132

Am o nedumerire legate de aceste tramvaie.... la ele care e senzorul "om mort"? La Oradea (la ULF) in varful mansei exista ceva ca un capacel care trebuie sa fie apasat.... La KT4DM toata sfera trebuie apasata sau trebuie apasata o pedala (mereu).... La Imperio/Autentic cum e?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 19/Aug/2024
Mesaje: 367
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2019 17:46:51    Titlul subiectului: 198957

Incet, incet, sperante pentru tramvaie produse in Romania.

Singurul producator de tramvaie din Romania abia face fata cererii: Dupa 40 de ani in care orasele nu au cumparat nimic, acum toate vor in acelasi timp

http://www.business24.ro/companii/companii-transport/singurul-producator-de-tramvaie-din-romania-abia-face-fata-cererii-dupa-40-de-ani-in-care-orasele-nu-au-cumparat-nimic-acum-toate-vor-in-acelasi-timp-1601639[/quote]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Iul/2024
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2019 18:54:39    Titlul subiectului: 198958

De asemenea, Astra poate participa și la București, după ce s-au revizuit parametrii licitației. Intră în asociere cu VFU Pașcani și Atelierele Grivița:
https://www.economica.net/mobile/tramvaie-noi-bucuresti-oferte-licitatie-tramvaie-primaria-bucuresti-astra-vagoane-calatori_164629.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Iul/2024
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2019 15:43:24    Titlul subiectului: 199090

Pentru a descongestiona topicul licitației de tramvaie pentru Galați, unde s-a încins o adevărată dezbatere, vreau și eu să-mi exprim părerea despre aceste tramvaie, așa, la prima vedere: mi se par un produs bun, de standarde europene, ce nu prea este achiziționat din pricina prejudecăților asupra calității produselor românești. Astra a depus la un moment dat un memoriu la Comisia Europeană din cauza faptului că nu au câștigat licitația de la Sofia, având cel mai mic preț, acuzând rasism și discriminare. Deci adevărul e undeva la mijloc: europenii nu au neapărat prea mare încredere în produsele românești și nu se prea încumetă să cumpere produse fabricate la noi, dar și noi ne dăm în stambă că suntem discriminați de toată lumea și nu ne înțelege nimeni. Când vom înceta văicăreala asta și vom produce mai bine decât vestul, atunci da, vom avea succes. Lucrul acesta e vizibil și pe plan intern. De ce credeți că Bucureștiul nu a vrut să intre inițial Astra la licitație? Și ce a făcut Blidar după aceea? S-a văicărit că noi masacrăm producția autohtonă, nu încurajăm industria românească. Ei bine, eu cred că dacă avem un produs bun și nu ni-l cumpără alții, nu înseamnă că e prost, ci văicăreala asta dă impresia de produs prost și formează aceste prejudecăți.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 1052
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2019 20:43:46    Titlul subiectului: 199094

Sa vina cu produse de testare. De ce nu a dus Blidar un tramvai la Sofia sa il testezeunicipalitatea.

El crede ca toti sunt prosti si cumpara de pe hartie ca na e bun, ca asa zice Blidar.

Se lauda cu ramele lui ca merg cu 200 km, dar AFER-ul le-a avizat pentru 140 km/ora de bune ce sunt Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Iul/2024
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 27 Feb 2019 21:31:55    Titlul subiectului: 199168

Iată ce spune Siemens pe pagina sa de Facebook:
Citat:
In Romania, we deliver e-components to our partner Astra Vagoane for the 44 new Imperio trams for the cities Cluj and Oradea. The Imperio trams are based on the Combino Plus platform and have been already in operation in Arad since 2014. In 2012, ASTRA Vagoane signed the license contract for Combino Plus Platform and ordered from Siemens 10 sets of components for metre-gauge trams. Learn more about our #tram solutions worldwide: https://sie.ag/2H6iYCs #passengerexperience

Link: https://www.facebook.com/SiemensMobility/photos/a.140927969309614/2072301896172202/?type=3&theater
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 12/Oct/2024
Mesaje: 2048
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 27 Feb 2019 23:18:05    Titlul subiectului: 199169

Deci pana la urma nu a expirat niciodata contractul Siemens-Astra asa cum se zice pe unele forumuri , inclusiv acesta , sau cum se vorbeste pe Facebook?
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
soulcage



Data înscrierii: 17/Iun/2012
Ultima vizita: 09/Iul/2021
Mesaje: 43
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2019 21:26:28    Titlul subiectului: Imperio Cluj 199343

Stie cineva, a inceput fabricarea tramvaielor pentru Cluj?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 1052
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2019 21:32:21    Titlul subiectului: 199345

Deja au ajuns la Arad compnentele Siemens de tracțiunea și ce mai furnizează pentru Cluj și Oradea, deci a început sigur mai ales că mai sunt mai puțin de 6 luni până la livrarea primului tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Patrick



Data înscrierii: 05/Noi/2018
Ultima vizita: 03/Oct/2024
Mesaje: 59
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 07 Apr 2019 10:49:57    Titlul subiectului: 200040

Știe cineva în ce stadiu e primul tramvai pentru Oradea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 12/Oct/2024
Mesaje: 2048
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 23 Dec 2019 22:11:06    Titlul subiectului: 204654

In materialul urmator se vad imagini cu tramvaie in constructie in fabricile Astra. Apar sasiuri de tramvaie atat in fabrica de vagoane (daca nu ma insel fabrica de vagoane se vede de la peronul garii Arad) cat si din fabrica de tramvaie (din spatele depoului UTA/langa fabrica de vagoane de marfa). Nu stiu daca segmentele ros-albastre din aceste materiale sunt tramvaiul prezentat de primarul Oradiei si in presa zile acestea sau daca sunt alt tramvai. De asemenea sunt filmate si cel putin doua Imperio pentru Arad. Nu am vazut tramvaie mov , pentru Cluj , desi in imaginile din fabrica de vagoane apar aproximativ 10 module. De asemenea , se vede si Autenticul , destul de prafuit. Sasiurile sunt sudate in fabrica de vagoane iar apoi sunt trimise in fabrica de tramvaie pentru asamblare si carosare?
https://www.youtube.com/watch?v=IXslviZEqVY&fbclid=IwAR3PLZ-q9oiGooLRLZUHx7-aIckpvaDtLbmLtBBOBbBpBLD1isXx8jvV188

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 1052
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 24 Dec 2019 10:25:43    Titlul subiectului: 204659

Pozele sunt recente, filmarea aceasta a avut loc prin septembrie daca ne uitam la vremea de afara.

Deci sunt aceleasi, doar ca acum sunt asamblate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 8755
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2021 17:47:32    Titlul subiectului: 210452

Intrebari de 100 de puncte!

In cartea tehnica a tramvaiului Imperio initial, cel rosu, din 2011, la rampa maxima este trecut 6%.

Intr-un material de prezentare a tramvaiului Imperio in varianta Oradea, la rampa maxima este trecut 9%.

Puterea motoarelor este aceeasi la ambele variante, iar datele dinamice sunt usor in defavoarea variantei actuale.

Stie cineva in baza a ce a fost crescuta valoarea maxima a rampei la varianta actuala fata de cea initiala de la 6% la 9%? De asemenea, cand s-a intamplat asta, unde s-a inregistrat oficial si cum aceasta modificare? Astept raspunsuri pertinente, argumentate, eventual cu dovezi, nu dat cu parerea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 12/Oct/2024
Mesaje: 2048
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 31 Iul 2022 12:10:29    Titlul subiectului: 214059

Diferente bord Imperio-Bh vs Imperio Cj.
1-3. Bord Imperio Bh.
4-5. Bord Imperio-Cj.
6. Placuta Imperio-Bh.
7. Placuta Imperio-Cj.



Imperio-Bh,1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.29 MB
 Vizualizat:  de 4387 ori

Imperio-Bh,1.jpg



Imperio-Bh,2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.34 MB
 Vizualizat:  de 4387 ori

Imperio-Bh,2.jpg



Imperio-Bh,3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.49 MB
 Vizualizat:  de 4387 ori

Imperio-Bh,3.jpg



Imperio-Cj,1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.23 MB
 Vizualizat:  de 4387 ori

Imperio-Cj,1.jpg



Imperio-Cj,2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.37 MB
 Vizualizat:  de 4387 ori

Imperio-Cj,2.jpg



Imperio-Bh,4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.67 MB
 Vizualizat:  de 4387 ori

Imperio-Bh,4.jpg



Imperio-Cj,3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  329.48 kb
 Vizualizat:  de 4387 ori

Imperio-Cj,3.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 12/Oct/2024
Mesaje: 2048
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 16 Sep 2024 22:42:11    Titlul subiectului: 219903

Astra va lansa la Inotrans un "nou" model de tramvai. https://www.youtube.com/watch?v=vPUgGt-jBZs
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 1052
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 17 Sep 2024 07:23:11    Titlul subiectului: 219905

Noul model...un facelift care cred cei de la Astra că o să îi păcălească pe străini. Să fim serioși, e deja un tramvai vechi. Puteau duce unul existent deja, nu mai trebuia schimbată masca și culoarea....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 12/Oct/2024
Mesaje: 2048
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2024 23:44:40    Titlul subiectului: 219913

Da, sunt de acord ca din punct de vedere al designului este doar o evolutie a modelelor existente. Dintre produsele Astra as zice ca este al 3-lea cel mai atragator model din punctul meu de vedere , dupa prototipul Imperio rosu si dupa Autenticul cu fata "autentica". Schema de culori este interesanta , initial am crezut ca este o randare , pana l-am vazut urcat pe trailer. Oricum potentialii cumparatori il vor vopsi in schema cumparata de ei. Acum intrebarea este cine il va cumpara? In Romania cam toate orasele si-au inoit deja flotele sau au licitatii in curs. Iar in afara Romaniei nu prea vad sa cumpere cineva tramvaie de la Astra. Mai degraba ar fi trebuit sa prezinte un model de tram-train. Laughing
Nu cunosc detalii tehnice de pe el , daca are echipare Siemens , CRRC , ICPE Sarep sau altceva nou.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 13/Oct/2024
Mesaje: 1052
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 20 Sep 2024 07:19:55    Titlul subiectului: 219915

Din afara țării nu îl va cumpăra absolut nimeni. Singura piață pentru desfacere ar fi Bulgaria, dar și ei cumpără Pesa.

Va fi pentru următoarele 250 de tramvaie din București cel mai probabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community