|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Dec 2023 11:55:16 Titlul subiectului: |
217447 |
|
Cand este aglomeratie in noul tramvai, unul dintre cele mai bune locuri unde poti sta este chiar intre usa si burduf (exceptie prima si ultima usa).
Nu recomand sa stati pe culoar, nu incap doua randuri de oameni si este mai greu daca vreti sa coborati.
Cum spuneam in precedentele postari, marea majoritate a calatorilor se ingramadesc in spatiul din zona usilor (este mai mult loc decat pe culoar).
Cea mai aglomerata linie pe care circula noile tramvaie este, evident, 41, urmata de liniile 1&10.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.9 kb |
Vizualizat: |
de 4161 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Dec 2023 20:46:22 Titlul subiectului: |
217600 |
|
De pe pagina de Facebook a STB-ului aflam ca noile tramvaie vor circula pe linia 32. Vineri seara (15 decembrie) la capatul liniei 21 de la Sfantul Gheorghe am vazut plecat un tramvai nou, in probe.
Problema este ca a plecat in spatele unui 21 cu calatori iar in spatele tramvaiului aflat in probe a plecat un 5. Acum intreb si eu, chiar era necesar la ora 22:00 sa fie acest "trenulet" ? Nu puteau sa le dea plecarea la 2-3 minute interval intre tramvaie ? Mai ales ca la acea ora tramvaiele circula mai rar !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.24 kb |
Vizualizat: |
de 4014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.17 kb |
Vizualizat: |
de 4014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.86 kb |
Vizualizat: |
de 4014 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Dec 2023 09:35:03 Titlul subiectului: |
217663 |
|
Unul dintre noile tramvaie a fost implicat in accidentul de azi dimineata (vezi mai multe informatii in topicul aferent).
Intrebarea mea este, in acest caz, cine plateste reparatia ? Garantia acordata de producator acopera si acest caz ? Tramvaiul a fost asigurat pentru evenimente de acest gen ?
Sursa foto: Realitatea.net
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.91 kb |
Vizualizat: |
de 3946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.11 kb |
Vizualizat: |
de 3946 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 24 Dec 2023 13:13:44 Titlul subiectului: |
217666 |
|
Cum sa acopere garantia producatorului un accident? Tramvaiele au RCA, iar daca se dovedeste conform primelor concluzii ca vatmanul tramvaiului vechi e vinovat, va fi reparat pe RCA-ul acelui tramvai.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Dec 2023 16:04:36 Titlul subiectului: |
217668 |
|
La o prima concluzie preliminara se pare ca vatmanul tramvaiului vechi este de vina. Oricum, tabla a facut knock-out tramvaiul nou
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 28/Sep/2024 Mesaje: 2042 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 24 Dec 2023 18:54:21 Titlul subiectului: |
217679 |
|
Asigurarea nu este valabila in cazul accidentelor cu vehicule apartinand aceleasi companii (in cazul de fata). Cat despre garantie , nici vorba sa acopere avariile din accidente. Deci reparatiile vor fi suportate fie de STB , fie de vatmanul vinovat. Cat despre avariile pe care l-a suferit Imperio-ul , inainte sa vad filmarile am crezut ca vitezele au fost mult mai mari , dar V3A-ul estimez ca avea undeva la 10km/h cum abia pornise de pe loc , iar Imperio vreo 20 km/h. Si nu stiu daca este de vina unghiul pozelor , dar partea frontala pare inclinata intr-o parte , caz in care probabil va trebui inlocuit complet modulul respectiv.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 25 Dec 2023 11:09:10 Titlul subiectului: |
217680 |
|
Imperio nu este facut ca locomotivele de generatie noua, la care poti inlocui doar botul in caz de impact frontal? Sau aici s-a indoit si modulul?
PS: toate vehiculele de generatie noua sunt facute sa absoarbe impactul si sa se deformeze puternic. Asa ca tabla se va indoi tot timpul mai putin. Vezi accident masina noua versus masina de 20 ani.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 28/Sep/2024 Mesaje: 2042 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 25 Dec 2023 12:26:15 Titlul subiectului: |
217681 |
|
Pai da , in mod normal se poate schimba doar bucata avariata , cum a fost Imperio 313 din Oradea in care a intrat KT4Dm-ul. Au trebuit schimbate 80% din geamurile de pe partea stanga si tabla , dar tramvaiul era perfect functional , nu fusese afectata structura de rezistenta. Dar aici imi pare afectata structura de rezistenta a primului modul primul stalp de sustinere de pe stanga fiind rupt/indoit si acopeirsul stand inclinat spre dreapta (se observa in pozele frontale sursa) , nu cred ca este suficienta schimbarea botului sau a tablei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.73 kb |
Vizualizat: |
de 3870 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Dec 2023 19:05:10 Titlul subiectului: |
217693 |
|
Un Imperio costa 2 milioane de euro. Cred ca repararea lui va costa foarte mult. In orice caz este al treilea accident&indicent in care este implicat un Imperio in ultimele luni. Intrebarea este daca STB putea face mai mult sa previna acest accident ?
Ce s-a intamplat la acea intersectie nu este prima oara. Au mai fost faze similare si la alte intersectii, dar intre tramvaie vechi. Chiar si aici, unde a fost acest acident, s-a mai inregistrat o faza similara, anii trecuti.
Cei de la STB, TPBI sau edilii de la PMB ar trebui sa inteleaga ca degeaba aduci tramvaie noi in capitala daca nu rezolvi problemele de fond ala sistemului de transport. Iar cu aceste tramvaie noi lucreaza niste oameni, fie ca vorbim despre vatmani fie ca vorbim de cei din depouri. Acesti oamni trebuie sa fie permanent instruiti.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Feb 2024 23:47:19 Titlul subiectului: |
218100 |
|
Asa arata o linie de tramvai pe care circula noile tramvaie.
Poza este facuta la Obor, inainte de statie (sensul spre Colentina).
Linia a fost modernizata de mai bine de un deceniu.
Vi se pare normal cum arata acea portiune ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.78 kb |
Vizualizat: |
de 2999 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.61 kb |
Vizualizat: |
de 2999 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.28 kb |
Vizualizat: |
de 2999 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 04/Oct/2024 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Feb 2024 12:37:40 Titlul subiectului: |
218119 |
|
Rost de dilatatie . Isi bat joc de tot
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Feb 2024 13:20:33 Titlul subiectului: |
218129 |
|
Nu sunt expert in tramvaie, dar cele noi nu se strica la asemenea infrastructura ?
Si linia 21 a fost modernizata de mai bine de un deceniu.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Feb 2024 21:18:34 Titlul subiectului: |
218165 |
|
Daca nu sunt in stare sa spele tramvaiele noi, cum vor fi in stare sa le faca mentenanta dupa ce expira perioada de garantie ??
Imaginile pe care le-am surprins in aceasta dupa masa la Obor (linia 21) parca contrasteaza cu cele puse pe Facebook de primar, viceprimar sau cei de la TPBI
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.1 kb |
Vizualizat: |
de 2935 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.81 kb |
Vizualizat: |
de 2935 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Feb 2024 14:57:29 Titlul subiectului: |
218220 |
|
Revin cu o postare, tot cu noile tramvaie de pe linia 21.
Am o intrebare pentru cei de la Depoul Colentina ? Voua chiar nu va este rusine de cum arata aceste tramvaie ? Voi nu le mai spalati ?
Cand s-au spalat ultima oara tramvaiele de pe linia 21 ?
Pe celelalte linii sunt la fel de murdare noile tramvaie ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.54 kb |
Vizualizat: |
de 2833 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.02 kb |
Vizualizat: |
de 2833 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.32 kb |
Vizualizat: |
de 2833 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 730 Locație: Buzau
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2024 21:19:20 Titlul subiectului: |
218266 |
|
3849 la Șura Mare:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
402.2 kb |
Vizualizat: |
de 2664 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
359.86 kb |
Vizualizat: |
de 2664 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Apr 2024 22:55:00 Titlul subiectului: |
219056 |
|
Astea par mai curate decat de am pozat eu. Am gasit un articol din Gandul in care se spune ca deja noile tramvaie au avut probleme tehnice. Sefii STB dau vina pe vatmani. Poate sa imi spune cineva, exista un sambure de adevar in acest articol ?
Acesta se gaseste aici
Citat: | EXCLUSIV | Sindicalist: „La tramvaiele Imperio, este omerta ca la Otokar. Sunt foarte multe defecțiuni”. Șef STB: „Așa e când pleci de pe Dacia 1300
Florin Ivan, președintele Asociației Profesionale a Transportatorilor (APT) și membru al Sindicatului STB, a spus, pentru Gândul, că la noile tramvaie Imperio Metropolitan care circulă în București s-ar fi înregistrat până acum foarte multe defecțiuni, îndeosebi la sistemul de frânare. Șeful Societății de Transport București (STB), Adrian Criț, susține însă că problemele sunt minore și lasă de înțeles că vatmanii ar fi de vină, pentru că „au condus Dacia 1300, iar acum au ajuns pe Mercedes”.
La șase luni de când au început să circule în București, încă mai sunt controverse legate de noile tramvaie Astra Imperio, produse la Arad.
Sindicalistul Florin Ivan afirmă că, până în prezent, s-au înregistrat foarte multe probleme la aceste vehicule.
„Sunt foarte multe defecte, zilnic, despre care nu se comunică. Este și aici, la tramvaiele Imperio, o omerta, la fel ca la autobuzele Otokar. De când au fost aduse și până în prezent, cred că au ajuns la o mie de defecte. Sunt tot felul de probleme, în primul rând la sistemul de frânare. La un moment dat, un tramvai a rămas blocat pe frânare și nu putea fi tractat. Fac și niște zgomote la boghiuri de zici că se rup”, a spus Florin Ivan, pentru Gândul.
„Ei le aruncă în spatele vatmanilor sau pe infrastructură”
Sindicalistul susține că vatmanii sunt scoși responsabili pentru defecțiunile tramvaielor.
„Ei le aruncă în spatele vatmanilor sau pe infrastructură, niciodată nu este de vină Astra. Pe de altă parte, cei de la Astra spun că vatmanii nu au fost instruiți, și într-un fel au dreptate, băieții nu au fost pregătiți înainte să urce pe aceste tramvaie”, a adăugat Florin Ivan.
Șeful APT afirmă că vatmanii ies neasigurați pe tresee.
„Vatmanii ies neasigurați, cu tramvaie de două milioane de euro. Deja au fost incidente grave și vor trebui să plătească ei zeci de mii de euro. Ar trebui să li se facă asigurări Casco”, mai spune Florin Ivan.
Șeful Societății de Transport București, Adrian Criț, îl contrazice pe sindicalist și afirmă că incidentele „se situează în limite”.
„Eu vă garantez că aceste tramvaie au foarte puține defecte și se situează în limitele date în contractul semnat cu furnizorul. Vedeți tramvaiele cum circulă, sunt pe teren. Câteodată, sunt ceva probleme, dar nu întotdeauna din cauza producătorului. Așa e când pleci de pe Dacia 1300 și ajungi să conduci Mercedes. Dar cred că ușor, ușor, vom avea și experiență și ne vom obișnui să folosim niște vehicule noi și mai performante. Iar dacă au fost probleme, nu au fost de amploare, a fost o siguranță sărită sau chestiuni minore”, a spus Adrian Criț, pentru Gândul. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 16 Apr 2024 07:39:03 Titlul subiectului: |
219060 |
|
Un mare factor este calea de rulare... Sinele in Bucuresti sunt praf, in valuri, si pline de rupturi... Cum sa mearga bine tramvaiele? Si V3A-urile au avut probleme si au in continuare din aceeasi cauza. Cand nu faci o modernizare cu cap, nu ai cum sa ai rezultate bune.
Inainte de a aduce tramvaie ultramoderne, trebuiau sa se asigure ca au pe ce sa circule acele tramvaie...
Si alte probleme ce mai apar pe ele da, se pot cauza si din modul in care sunt operate. Da, vatmanii vin de pe V3A si Tatre primitive. Si da, la vehiculele noi apar mereu probleme pe partea electronica, pica senzorii si comunicatiile dintre panoul de comanda si senzori, precum si motorasele auxiliare de actionare eletrica, comandate electronic.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 25 Apr 2024 14:32:03 Titlul subiectului: |
219131 |
|
Unele tramvaie sunt sifonate. Acesta in zona din spate. Faptul ca sunt tramvaie noi in capitala este un lucru bun, dar asta nu inseamna ca automat s-au rezolvat toate problemele cu transportul in comun bucurestean. Din contra, sunt si mai multe provocari.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.01 kb |
Vizualizat: |
de 2132 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.29 kb |
Vizualizat: |
de 2132 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.92 kb |
Vizualizat: |
de 2132 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Apr 2024 14:26:49 Titlul subiectului: |
219156 |
|
Stirea este o semi-vrajeala. Motivul real pentru care nu mai circula tramvaiele noi pe linia 21 este ca acestea deraiaza la macazul temporar, montat pe Calea Mosilor (unde se lucreaza la reabilitarea unei cladiri vechi si tramvaiele circula in sistem „paletă”). Chestia cu infrastructura deficitată, să fim serioși, toată calea de rulare a liniei 21 a fost modernizată de mai bine de 10 ani. Articolul se găsește aici
Citat: | Situație halucinantă în București: tramvaiele noi Imperio, scoase de pe o anumită linie. Străduțele care sunt prea mici și degradate pentru a putea circula
Tramvaiele Imperio urmează să fie scoase temporar de pe linia 21 din București, în timpul lucrărilor de consolidate ale Hanului Solacolu.Unul dintre motivele pentru care STB a luată această decizie este starea avansată de degradare a căii de rulare, potrivit b365.ro.Este vorba despre o decizie temporară. Aceasta va fi în vigoare pe durata lucrărilor de punere în siguranță a Hanului Solacolu, mai scrie sursa citată.În perioada în care noile tramvaie nu vor mai circula pe linia 21, urmează să fie redistribuite pe liniile din inelul central (Linia 1, 10, 25).Tramvaiele sunt prea lungi (36 de metri) pentru zona respectivă. Mai precis, străzile din zona sunt, oricum, înguste, iar dacă mai apare în drum o mașină parcată, se blochează nu doar linia, ci întreaga zonă. Cel de-al doilea motiv este reprezentat de starea de degradare a șinelor din zona respectivă.
„Din acest moment le spunem ADIO noilor tramvaie Imperio de pe linia 21. Din cauza infrastructurii deficitare acestea au fost retrase. De astăzi mergem din nou cu rablele vechi pe această linie. Încă o dovadă că sectorul nostru este pe ultimul loc la aproape toate capitolele”, se plâng locuitorii Sectorului 2 pe grupurile de Facebook.Primele 15 tramvaie Astra Imperio au ajuns la București în decembrie 2022. La finalul lui 2023 erau deja 67 de tramvaie ajunse în Capitală. |
V-ati supărat pe radub când își expunea părerea critică referitor la noile tramvaie din București, dar timpul îî dă dreptate.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Iun 2024 12:36:42 Titlul subiectului: |
219437 |
|
DNA-ul si Parchetul European ancheteaza achizitia celor 100 de tramvaie noi in capitala. Se pare ca sunt neconformitati in caietul de sarcini. Inclusiv problema cu motoarele de putere mai mica, fata de cat era in caietul de sarcini al licitatiei, este investigat. Articolul se gaseste aici
Citat: | Nicușor Dan, în vizorul DNA și al lui Kovesi. Achiziția celor 100 de tramvaie, dedicație specială, pe bani europeni
Achiziția celor 100 de tramvaie pentru București, de la Astra Arad, a intrat în colimatorul DNA, dar și al Parchetului European, fiindcă vorbim de bani din fonduri UE.
Rezultatul licitației a fost întors de către o grupare din spatele actualului primar al Capitalei, Nicușor Dan. Care a depus eforturi susținute pentru a sprijini consorțiul format din compania astra Vagoane Arad și compania chineză de stat CRRC Qindao Sinfang.
Afacerea tramvaielor în valoare de 843 milioane lei din fonduri europene atribuită de Nicușor Dan în primul său mandat unui consorțiu româno-chinez a fost luată la ochi atât de procurorii DNA dar și de cei ai Parchetului European.
11 mai 2021. Nicușor Dan semna, după luni de tergiversare, cel mai mare contract de achiziții publice atribuit vreodată de Primăria Capitalei: 100 de tramvaie pentru 843 milioane lei din fonduri europene prin Programul Operațional Regional.
29 Februarie 2024. Este livrat tramvaiul cu numărul 80.
Procedura a fost însoțită de numeroase controverse venite din lupta la baionetă dintre doi competitori și susținătorii acestora.
Compania turcească Durmazlar Makina pentru care s-a luptat Gabriela Vrânceanu Firea și consorțiul româno-chinezesc și consorțiul Astra Vagoane Arad- CRRC Qindao Sinfang pentru care a tras puternic actualul primar, Nicușor Dan.
Firea a atribuit contractul turcilor în noiembrie 2019 iar consorțiul româno-chinez l-a întors, o lună mai târziu, la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC).
Neregulile ulterioare au dus la depunerea unor sesizări către procurori din partea celor care au fost forțați să semneze recepția tramvaielor cu nerespectarea prevederilor din Caietul de Sarcini.
Principalele două probleme reclamate în sesizarea la DNA se referă la neconcordanțe flagrante dintre prevederile Caietului de Sarcini și produsele livrate.
Mai exact este vorba de faptul că pe tramvaie s-a montat un motor cu o putere mai mica de 100 kW față de 120 cât era trecut în Caietul de Sarcini.
Primăria Municipiului București a suferit inclusiv o corecție financiară de 10% din valoarea acestui contract, adică 84 milioane lei, chiar din cauza acestei probleme cu motorul mai mic.
Nicușor Dan a susținut ulterior că a câștigat acest diferend cu Ministerul Fondurilor Europene.
În plus, Primăria lui Nicușor Dan a mai cheltuit 14 milioane lei numai pentru redimensionarea peroanele stațiilor de pe linia 41 din București pentru ca tramvaiele produse de consorțiul româno-chinez să încapă pe acestea.
Fără ca aceste costuri să fi fost prinse în Caietul de Sarcini initial al licitației. Având în vedere că tramvaiele achiziționate au fost incluse și pe alte linii, costurile cu ajustarea peroanelor depășesc cu mult valoarea anunțată deja.
Aceste două neconformități i-au determinat pe unii membri din comisia de recepție a celor 100 de tramvaie constituită la nivelul Societății de Transport București (STB) să aibă dubii legate de legalitatea recepției tramvaielor. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Oct/2024 Mesaje: 10079 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Oct 2024 21:12:13 Titlul subiectului: |
219943 |
|
Zilele astea va sosi al 100-lea Imperio. Muci si lacrimi pe paginile PMB sau TPBI. Ba a intrat in scena si primarul Aradului (nu inteleg de ce).
Fratilor eu zic sa va bucurati cat tramvaiele sunt in garantie. Ca dupa aceea......
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|