|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Mike1966
Data înscrierii: 21/Oct/2019 Ultima vizita: 27/Mar/2020 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Mar 2020 01:07:20 Titlul subiectului: |
206126 |
|
Autobuzele ROMAN 112 UD cu numerele de parc ITB 2731 – ITB 3129 au avut numerele de circulație, astfel:
ITB 2731 – ITB 2788 34.B.1929 – 34.B.1986 (numere crescătoare consecutive)
ITB 2789 – ITB 2800 31.B.7401 – 31.B.7413 (numere crescătoare consecutive)
ITB 2801 – ITB 2838 31.B.7414 – 31.B.7496 (numere crescătoare neconsecutive, cu lipsuri)
ITB 2839 – ITB 2898 31.B.7502 – 31.B.7598 (numere crescătoare neconsecutive, cu lipsuri)
ITB 2899 – ITB 2953 31.B.7617 – 31.B.7699 (numere crescătoare neconsecutive, cu lipsuri; 2899 a fost vopsit ulterior în albastru)
ITB 2954 – ITB 3036 31.B.7000 – 31.B.7798 (numere crescătoare neconsecutive, cu lipsuri)
ITB 3037 – ITB 3038 31.B.7985 – 31.B.7986
ITB 3039 – ITB 3042 31.B.7989 – 31.B. 7992
ITB 3043 – ITB 3079 31.B.8015 – 31.B.8099 (numere crescătoare neconsecutive, cu lipsuri)
ITB 3080 – ITB 3100 31.B.8101 – 31.B.8190 (numere crescătoare neconsecutive, cu lipsuri; ITB 3097 a avut numărul 31.B.8187)
ITB 3101 – ITB 3129 34.B.9971 – 34.B.9999 (numere crescătoare)
Pentru:
ITB 3130 – ITB 3139 Nu dețin numerele de circulație ale acestora.
Numărul de circulație 35.B.8464 a fost alocat pentru prima dată autobuzului ITB 3231, iar 35.B.8413 autobuzului ITB 3180. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 11 Mar 2020 01:35:34 Titlul subiectului: |
206129 |
|
În 1984+, 3231 avea numărul 35-B-8504 și tot ce urma până la 3261 era în ordine crescătoare consecutivă.
35-B-8464 l-a primit un DAC 112UD cu numărul 3140. E posibil să fi existat anterior un RoMAN 112 cu acest număr?
Singurul din seria 3130-3139 pe care l-am văzut a fost 3139/32-B-9296.
Mike1966 a scris: | (numere crescătoare neconsecutive, cu lipsuri) | . "For the record", le aveți totuși pe toate sau cel puțin mare parte din ele? |
|
Sus |
|
|
Mike1966
Data înscrierii: 21/Oct/2019 Ultima vizita: 27/Mar/2020 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Mar 2020 01:40:53 Titlul subiectului: |
206131 |
|
Tot ce ați menționat este adevărat. |
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 29/Oct/2024 Mesaje: 91 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 05 Sep 2022 23:03:34 Titlul subiectului: |
214216 |
|
Imagini inedite cu autobuze ROMAN 112 UD puteți viziona între 11:20 și 12:50 pe videoclipul https://www.youtube.com/watch?v=vj0igOBAZU0.
Vă doresc vizionare plăcută! _________________ Cornel Misinger |
|
Sus |
|
|
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 29/Oct/2024 Mesaje: 91 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 20 Dec 2022 19:30:36 Titlul subiectului: |
215219 |
|
Imagini inedite cu autobuze & troleibuze din România luate ăntre 1942 și 2022:
https://www.youtube.com/watch?v=oPztk2SsHT0
Vizionare plăcută! _________________ Cornel Misinger |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 01/Dec/2024 Mesaje: 739 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 02 Oct 2024 01:53:24 Titlul subiectului: |
219945 |
|
COSTACHE ANGEL a scris: | Postez o fotografie cu autobuzul #2539 in curte la Autobaza Floreasca, aripa din Str. Barbu Vacarescu, cred ca singurul exemplar care mai era in stare de functionare in acea perioada.
Nu mai folosea transportului de calatori, insa nu a suferit nici o modificare.
Poza mi-a facut-o fratele meu Costache Mihail, in anul 1999 sau 2000, in timp ce tocmai ma sunase un manipulant de la Depoul Victoria. |
Sunteți sigur că era în Floreasca? Un coleg a avut dubii și este destul de sigur că garajul este fie Ferentari, fie mai sigur Giurgiului, după gard și case.
Iar mici modificări asupra autobuzului se văd... un dulap sau ceva similar se vede imediat după primul geam de la călători, de pe partea șoferului, respectiv cabina închisă desființată.
Mașina înțelesesem că era folosită la un fel de "catering", adică livra mâncare cantinelor unităților, deși aducea și a autobuz de intervenții, rămas aproape ca unul de călători similar noilor Citaro E3.
Oricum, pentru anul '99-2000 acest model de autobuz deja devenise rar, se vede și pe parbriz scris într-un cerc '99, semn că în iarna acelui an autobuzul avea în instalația de răcire lichid tip antigel. Lucru neștiut până nu foarte demult.
Unii încă confundă că 2539 a fost ulterior renumerotat în 664... nu, sunt total autobuze diferite, 664 (ex. teoretic Alexandria? dar Floreasca ar fi fost ultimul cu autobuze de acest tip) a fost mutat în parcul rece al autobazei Alexandria în 1997, din spusele unui angajat, iar 2539 încă circula 2-3 ani mai târziu. Deși posibil să nu fi apucat anul 2000, cel puțin nu cu numărul de înmatriculare vechi, deci probabil atunci a fost sfârșitul lui.
Oricum ca an de fabricație părea printre ultimele, adică maxim 1980 (putea și mai vechi, dar trecut printr-un RK), geamurile laterale nu erau ale lui (sunt de DAC scund, cele originale erau ca la 664, adică cele culisante, partea care se deschid, erau mici de abia aveai loc să scoți mâna). |
|
Sus |
|
|
paraschivrazvan25
Data înscrierii: 29/Mai/2016 Ultima vizita: 18/Noi/2024 Mesaje: 38 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Oct 2024 13:45:56 Titlul subiectului: |
219966 |
|
Din pacate asta se intampla cu tot ce este romanesc _________________ inchirieriauto-bucuresti.com |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|