Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 220 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mar 09 Ian 2024 22:12:47 Titlul subiectului: |
217826 |
|
Dar rondul din fata garii cand a fost desfiintat, ca am vazut poze ca mai exista dupa construirea buclei Arcu-Bacinschi-Gara? Dar bucla Arcu-Bacinschi-Gara a fost deschisa impreuna cu linia spre Canta?
Cand a fost dat drumul la 7 spre Canta, tramvaiul avea statii spre Canta ca in prezent la Vointa si la Str. Bacinshi?
Cand au fost deschise cele 2 portiuni de pe Nicolae Iorga? Portiunea Pasaj-Nicolina-Tesatura parca undeva in 1989.
Cand au fost facute cele 2 extinderi de la I.P.A. spre Dancu?
Cand a fost data in exploatare linia spre Dacia? A fost impreuna cu Strapungerea Silvestru - Pod de Piatra impreuna cu noul acces la Depoul Gara?
Aceste informatii nu le-am gasit nicaieri.
Va multumesc anticipat!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 02:53:07 Titlul subiectului: |
217830 |
|
catalind18 a scris: | Dar rondul din fata garii cand a fost desfiintat, ca am vazut poze ca mai exista dupa construirea buclei Arcu-Bacinschi-Gara? Dar bucla Arcu-Bacinschi-Gara a fost deschisa impreuna cu linia spre Canta?
Cand a fost dat drumul la 7 spre Canta, tramvaiul avea statii spre Canta ca in prezent la Vointa si la Str. Bacinshi? |
Bucla Arcu-Bacinschi-Gara a fost data in exploatare pe 22 august 1986, asadar la mai bine de 2 ani dupa inaugurarea liniei Gara-Canta.
Nu mai tin minte pana cand a mai existat fizic linia in rondul de la Gara, cert este ca toate traseele care o foloseau au fost duse pe la Autogara de la inaugurarea noii linii.
Statiile de pe Arcu si Bacinschi sunt aceleasi ca la inceput.
Raspund pe rand si celorlalte intrebari.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 03:54:27 Titlul subiectului: |
217831 |
|
catalind18 a scris: | Cand au fost deschise cele 2 portiuni de pe Nicolae Iorga? Portiunea Pasaj-Nicolina-Tesatura parca undeva in 1989. |
Pd. de Piatra - Pasaj Nicolina: 30 noiembrie 1987
Pasaj Nicolina - Tesatura: 19 iulie 1989
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 09:33:46 Titlul subiectului: |
217833 |
|
catalind18 a scris: | Cand a fost data in exploatare linia spre Dacia? A fost impreuna cu Strapungerea Silvestru - Pod de Piatra impreuna cu noul acces la Depoul Gara? |
Pasaj ACB - Zimbru: 27 decembrie 1979
Prelungirea Zimbru - Dacia: septembrie 1980
Str. Silvestru (Strapungerea Silvestru e intre Gara si Octav Bancila), adica Podu de Piatra - Gara: 22 august 1981
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 16:55:46 Titlul subiectului: |
217838 |
|
catalind18 a scris: | Cand au fost facute cele 2 extinderi de la I.P.A. spre Dancu? |
Abator - Rond vechi Dancu: august 1984
Rond vechi Dancu - Dancu: 30 decembrie 1985
Acestea sunt raspunsurile la setul de intrebari de ieri.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 18:31:46 Titlul subiectului: |
217839 |
|
3 unit (temporar cu 6) - Dancu - Tatarasi Nord - Tg. Cucu - Gara - Rond Dacia.
E tramvai nou, deci nu cred că se retrage la Rond Dacia.
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 220 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 18:54:35 Titlul subiectului: |
217840 |
|
Ma mir cum de linia spre Dancu nu a fost construita cu celebrele dale din beton cu sina OR, care au fost un esec la nivel national.
Nu mai gasesc pe forum. Linia P. Ros- C.U.G I si C.U.G. II au fost inagurate in 1984, respectiv 1985?
Linia de pe Str. Vasile Lupu -Metalurgie in 1981?
Pe forum sunt 2 variante, ca linia din T. Vladimirescu a fost inagurata in 1982 si 1983.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Ian 2024 23:08:13 Titlul subiectului: |
217841 |
|
catalind18 a scris: | Ma mir cum de linia spre Dancu nu a fost construita cu celebrele dale din beton cu sina OR, care au fost un esec la nivel national. |
Conformatia strazii Aurel Vlaicu, cel putin pana la intersectia cu str. Sf. Ioan, daca nu chiar pana la rondul vechi din Dancu, presupun ca nu permitea adoptarea solutiei respective. De ce n-au adoptat-o macar pe Calea Dacilor, nu mai stiu sa zic...
catalind18 a scris: | Linia P. Ros- C.U.G I si C.U.G. II au fost inagurate in 1984, respectiv 1985? |
Da.
catalind18 a scris: | Linia de pe Str. Vasile Lupu in 1981? |
1978.
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 220 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Joi 11 Ian 2024 08:23:56 Titlul subiectului: |
217844 |
|
Am vrut sa zic despre linia de pe Str. Vasile Lupu - Metalurgie (Tatarasi Sud - P-ta Virgil Sahleanu), e din 1981?
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 05 Apr 2024 09:37:30 Titlul subiectului: |
218960 |
|
Încă o dată zic că ar trebui dublat 30 de tramvai. Dimineața e prea aglomerat, mai ales când bagă machete de 10m. E nevoie de un inel 2/7, sau mutat 5-ul din Dacia în Canta și suplimentat 11.
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 11/Dec/2024 Mesaje: 181 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 07 Iun 2024 12:29:08 Titlul subiectului: |
219385 |
|
Văzui că CTP ”repară” curba din Tg. Cucu, ca să rămână ”silențioasă”... Aia numai silențioasă nu e, din păcate. Dar, na, aia e... Acolo linia trebuie schimbată de tot, cu tot cu aparatele de cale și linia din rond. Idem la Tătărași Nord, Gară, Podul de Piatră și 5 drumuri.
Apropo, fără legătură: Am mers ieri cu 805 și era super silențios. Se vede că vatmanul ”are grijă” de el. Și dacă e adevărat ce-am auzit, e și mai de lăudat. Cred că e vagonul în cea mai bună stare dintre GT 8-uri. Chapeau!
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Dec/2024 Mesaje: 199 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 07 Iun 2024 18:28:29 Titlul subiectului: |
219391 |
|
Asta se datoreaza ca,lucreaza singur pe el e si normal dar sunt curios cati km are 805 si cati km are un Gt8 de la Depoul Gara probabil de vreo 4 ori sau mai mult
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Dec/2024 Mesaje: 199 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 07 Iun 2024 18:32:39 Titlul subiectului: |
219392 |
|
De cand nu mai este Radu si Cristina nu se mai fac fotografii cu santiere sau multe alte poze cu vag.Bravo lor niste oameni Minunati cine ia cunoscut stie ce vorbesc
|
|
Sus |
|
|
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 07/Dec/2024 Mesaje: 63 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 07 Iun 2024 19:16:35 Titlul subiectului: |
219393 |
|
tramfan a scris: | Văzui că CTP ”repară” curba din Tg. Cucu, ca să rămână ”silențioasă”... Aia numai silențioasă nu e, din păcate. Dar, na, aia e... Acolo linia trebuie schimbată de tot, cu tot cu aparatele de cale și linia din rond. Idem la Tătărași Nord, Gară, Podul de Piatră și 5 drumuri.
Apropo, fără legătură: Am mers ieri cu 805 și era super silențios. Se vede că vatmanul ”are grijă” de el. Și dacă e adevărat ce-am auzit, e și mai de lăudat. Cred că e vagonul în cea mai bună stare dintre GT 8-uri. Chapeau! |
Citat: | „Avem un vatman la Dacia care lucrează pe 805 și el lucrează singur pe vagon, el cumpără piese de schimb ca să poată să întrețină vagonul, să aibă cu ce ieși la stradă ca să lucreze pentru că CTP-ul nu asigură. El din banii din salariu își cumpără piese ca să întrețină vagonul, vă dați seama.”
O altă problemă este faptul că se lucrează și câte 20 de ore pe zi uneori. Managerul CTP Cristi Stoica recunoaște cu greu. |
Sursa:https://www.radiohit.ro/stiri/compania-de-transport-public-din-iasi-datoare-iesenilor-cu-raspunsuri-clare-referitoare-la-siguranta-calatorilor/
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Sep 2024 19:05:29 Titlul subiectului: |
219875 |
|
Minune mare, a fost reparat macazul din Tătărași Nord de la rond.
Bine, doar cel de după trecerea de pietoni de la Școala B. P. Hașdeu, nu și celelalte două, care probabil că nu vor fi reparate, că nu prea sunt folosite.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Noi 2024 10:34:47 Titlul subiectului: |
220176 |
|
Mă gândeam azi la o chestie:
Nu ar fi mai OK dacă stația de tramvai de la Baza 3 ar fi mutată după rond și trecerea de pietoni din dreptul ei desființată? Cred că s-ar rezolva mai multe probleme:
- Nu s-ar mai forma coadă de mașini care se întinde până la Piața Ing. Virgil Săhleanu.
- Ar putea fi pus un traseu de tramvai până la Baza 3 (în opinia mea ar trebui să fie și să aibă noua stația ca punct de îmbarcare.
- Ar fi mai ușor pentru cineva care vrea să schimbe tramvaiul. Să zicem că vine cu 8 din T. V. și are nevoie de un 5 sau 11 până la Piața Nicolina.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 1024 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Dec 2024 18:32:01 Titlul subiectului: |
220198 |
|
tramfan a scris: | Nu ar fi mai OK dacă stația de tramvai de la Baza 3 ar fi mutată după rond și trecerea de pietoni din dreptul ei desființată? Cred că s-ar rezolva mai multe probleme |
Foarte bună ideea. Mă gândeam de când au reabilitat linia spre Țuțora la o astfel de măsurã.
Am scris azi o sesizare pe acest subiect pe portalul primăriei. Vedem cum se soluționeazã.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 1126 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Dec 2024 23:51:50 Titlul subiectului: |
220199 |
|
Le-am scris și eu destule, nu au rezolvat nimic. Am zis de Delta la Tepro - nimic. Am zis de Delta la Tesătura - nimic. Am zis de Delta în Pd. Roș - nimic. Nu vor să facă nimic. Și nu sunt lucrări costisitoare, sunt lucrări de câteva sute de miii de euro maxim.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 1024 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 02 Dec 2024 01:56:04 Titlul subiectului: |
220200 |
|
Ce se poate face rapid, fãrã deranj prea mare și fărã costuri prea mari se pune în aplicare. A se vedea mutarea celor două stații de tramvai de la Palat (în 2021 și 2024), care s-a făcut la cererea „publicului călător”.
Nu suntem în China/Japonia ca să se facã lucrări majore de intervențe în timp scurt. Eventualele legături delta se vor face peste 10-15 ani, când se va conștientiza necesitatea lor
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 10195 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Dec 2024 21:29:24 Titlul subiectului: |
220204 |
|
Cu ce deranjau statiile de la Palat ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Dec/2024 Mesaje: 1024 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Dec 2024 21:49:17 Titlul subiectului: |
220206 |
|
Propunerea de relocare a venit de la faptul că tramvaiele noi (de 30,5 m) nu încăpeau în vechile locații.
Spatele unui tramvai Pesa, peste trecerea de pietoni, în momentul în care era staționat normal în stație. Iar ușa 1 era în dreptul unui stâlp.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
296.95 kb |
Vizualizat: |
de 610 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|