 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 10 Oct 2015 14:01:35 Titlul subiectului: |
181939 |
|
Daca tot ai tramvai pe Theodor Pallady nu inteleg de ce vrei sa desfiintezi tramvaiul si sa intoduci autobuz / troleibuz.
Pe Pallady ai distante comuniste pentru metrou, un tramvai care sa aiba traseul Depoul Titan - Mihai Bravu ar fi chiar la fix.
|
|
Sus |
|
 |
RATB904

Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Dum 18 Oct 2015 22:46:02 Titlul subiectului: |
182129 |
|
Cum a spus si PAULIP, Reteaua de metrou trebuie sa dubleze RATB-ul, nu sa desfiintam in prostie trasee RATB importante si sa ramana metrourile pline ochi ca nu mai circula RATB-ul pe acolo.
EDIT: Cand ma refeream la Auchan titan ma rafeream al cel de langa FAUR
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 07:24:34 Titlul subiectului: |
182139 |
|
Si pe timpul lui Ceusescu se vroia desfiintarea traseelor de transport in comun care erau paralele cu metroul
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
folkfan

Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 19/Mai/2025 Mesaje: 652 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 22:19:51 Titlul subiectului: |
182162 |
|
Contrar asteptarilor unora, chiar nu se simte nimeni jignit. Doar ca - daca metroul se umple "ochi" - inseamna ca nu face fata, adica nu circula destul de des. Dar in fine, e perfect, hai sa avem si tramva, si metrou, pe aceleasi linii, oricum tot noi platim pentru ele
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
 |
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 22/Ian/2025 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Mar 20 Oct 2015 17:03:22 Titlul subiectului: |
182170 |
|
In legatura cu lucrarile din Pantelimon,linile 14,36,40,55,56 o sa revina la traseele initiale si s-ar puta sa se desfinteze?
|
|
Sus |
|
 |
RATB904

Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Mar 20 Oct 2015 23:43:34 Titlul subiectului: |
182180 |
|
Da, dar anumite linii. Cel mai probabil va disparea 55, desi sunt suficiente 3-4 tramvaie pe acesta linie...
La propuneri, propun Desfiintarea liniei 634! Este de o inutilitate crasa si cu autobuzele de pe aceasta linie, se pot introduce linii precum 466 sau 241! (INMB-Romprim-Drumul Cheile Turzii-Metalurgiei-Vulcan!)
O alta propunere este desfiintarea buclei de la Gaura de Nord! Este forte inutila, linile 42 si 45 extinse pana la Cismigiu iar 46 pana la Ghencea. Chiar daca este cea mai veche linie de tramvai din Bucuresti, si-a pierdut importanta pe care o avea...
Aceasta linie mai si incurca traficul, si din cauza asta Calea Grivitei intre Bd Dacia si GDN a devenit sens unic. Demontarea infrastructurii ar putea sa fluidizeze traficul de acolo si infiintarea linei 87! (am discutat despre ea in pagina precedenta)
Imi pare rau dar la asta s-a ajuns...
Ultima modificare efectuată de către RATB904 la Mie 21 Oct 2015 17:59:41, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 22/Ian/2025 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Mie 21 Oct 2015 06:20:14 Titlul subiectului: |
182183 |
|
634 pana la urma pe cine il inlocuieste ca daca ar fi inlocuit pe 34 trbuia sa fie prelungit Romprim pana la Bane Manta sau Ghencea.
A cat despre 101,o sa ramana traseul care il are acum sa va fi prelungit pana in Dna. Ghica?
|
|
Sus |
|
 |
lenta1

Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Oct 2015 15:27:03 Titlul subiectului: |
182188 |
|
55 ar putea fi sa revina, dar nu cu 3-4 tramvaie.Dupa parerea mea ar trebui macar 6 tramvaie ca sa rezulte un interval decent.Plus ca linia 655 merge pe un traseu mai bun, din capatul Pantelimonului pana la Universitate, in timp ce 55 mergea pana la Unirii, iar comfortul oferit de un V3A nu este existent, cel putin pe Calarasilor nu exista.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Noi 2015 21:00:29 Titlul subiectului: |
182361 |
|
Autobuzele de pe linia naveta 614 vor opri si in statia Horei: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=525
Citat: | Autobuzele din linia 614 vor opri și în stația „Horei”
Ca urmare a solicitărilor venite din partea călătorilor, începând cu data de 05.11.2015, autobuzele liniei 614 vor efectua opriri în ambele sensuri și în stația de tramvaie “Horei”, corespunzătoare liniei 14, situată pe Bd. Ferdinand. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
RATB904

Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Joi 05 Noi 2015 22:54:33 Titlul subiectului: |
182362 |
|
Daca RATB tot incearca sa faca o treaba buna, ar trebui sa opreasca si Troleibuzele linilor 69 si 85. Este foarte naspa ca oamenii sa mearga pe jos pana la Mihai Bravu sau pana la Foisor. Daca acolo ar opri troleibuzele, ar fi un beneficiu si pentru RATB si pentru locuitorii din zona.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Mar 2017 10:51:24 Titlul subiectului: |
189236 |
|
Propunerea mea este referitoare la linia expres 783. Avand in vedere ca in orele de varf autobuzele spre aeroportul Henri Coanda sunt aglomerate, atat cu cei care merg spre aeroport dar si cu cei care fac naveta la Otopeni, as propune ca RATB sa infiinteze o linie normala, cu tarif normal al unei calatorii, special pentru locuitorii din Otopeni, sa mearga din centrul capitalei pana in comuna Otopeni iar linia 783 sa ramana exclusiv pentru cei care vin sau sosesc la aeroportul Henri Coanda, in acest caz avand mai putine statii: Piata Unirii-Universitate-Piata Romana-Piata Victoriei-Arcul de Triumf-Piata Presei Libere-Aeroport Baneasa-ANM si apoi direct la aeroportul Henri Coanda, fara sa mai faca statii in Otopeni.
Asa ar avea de castigat si navetistii din comuna Otopeni si calatorii spre aeroport, nu ar mai maerge toti la gramada.
Nu se poate sa fie toti claie peste gramada, cu bagaje mari cu tot, in orele de varf spre aeroport.
Alt lucru pe care nu il inteleg este de ce nu intentioneaza RATB sa ia niste autobuze articulate pentru 783, mai ales ca a crescut fluxul de calatori spre aeroport, o data cu cresterea numarului de curse aeriene, inclusiv pe rutele interne.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
folkfan

Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 19/Mai/2025 Mesaje: 652 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Mar 2017 11:51:45 Titlul subiectului: |
189240 |
|
Exista linia 449 pentru Otopeni, iar autobuze articulate in traficul actual nu o sa mai vezi. 449 ar putea fi prelungit la Aviatorilor, pentru ca dimineata ne calcam in picioare atat in statie, cat si in toate autobuzele care pleaca spre Meteo.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
 |
folkfan

Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 19/Mai/2025 Mesaje: 652 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Oct 2017 15:59:24 Titlul subiectului: |
192132 |
|
As propune directionarea liniei 216 dinspre CET pe Bulevardul Constantin Brancoveanu cu intoarcere la Piata Eroii Revolutiei. Este nenorocire pe liniile 116 si 141, niciuna nu face fata la afluxul de calatori, in special dimineata.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
 |
allderx
Data înscrierii: 07/Mar/2019 Ultima vizita: 05/Ian/2020 Mesaje: 1
|
Trimis: Dum 05 Ian 2020 16:24:12 Titlul subiectului: |
204885 |
|
Ce parere aveti de infiintarea unei linii de autobuz, care sa functioneze intre Ghencea, eventual chiar Cartierul Latin, si Pasaj CFR Tunari. Iar ca traseu, ar merge pe Prelungirea Ghencea, Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Bogdan Petriceicu Hasdeu, Str. Vasile Parvan, Str. Berzei, Str. Buzesti, Piata Victoriei, Str. Paris, Piata Dorobantilor, Str. Locotenent Aviator Radu Beller, Bd. Mircea Eliade, Str. Ceaikovski, Str. Barbu Vacarescu, Sos. Pipera, Bd. Pipera si ar opri in multe statii deja existente.
Cred ca ar fi o linie utila pentru cei care locuiesc inspre Ghencea si lucreaza in zona Pipera, si nu numai.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Ian 2020 18:20:47 Titlul subiectului: |
204886 |
|
Pronlema este ca in orele de varf, autobuzele ajung in Pipera in 2 ore !
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
LightshotGranitul13
Data înscrierii: 22/Oct/2020 Ultima vizita: 01/Dec/2020 Mesaje: 1
|
Trimis: Sâm 28 Noi 2020 15:24:17 Titlul subiectului: RETELE de troleibuz ce pot fi construite si de tramvai. |
209192 |
|
Salutare oameni,
Vreau sa va vorbesc despre un lucru. De fapt mai multe. Vreau sa spun ca RATB ar putea sa faca niște rețele utile de troleibuz și de tramvai.
Ar putea sa facă un macaz, care sa fie la Soseaua Progresului spre Calea Rahovei, cel dinainte de 2006, pe care mergeau o data tramvaiele 15, 4 și 18. Acest macaz ar putea fi folosit dacă s-ar înființa din nou linia 30, de către aceasta, pentru a merge la Depoul Alexandria, plecând de la terminalul de la strada Dristorului. Sau ulterior prelungit la Fizicienilor sau Ilioara, în primul caz sa poata circula pe Aleea Fizicienilor, iar in al doilea caz pe str Ilioara, după pe strada caporal Caragea și după pe aleea Ilioara.
Un 18 ar fi bun în prezent, ar fi fain sa plece un tramvai de pe strada caporal Ion Preda. Și mai încolo către parculet. Și ar putea sa se facă linie de tramvai la CET Sud Vitan, de unde acest tramvai sa plece către Ghencea sau la Piața Rahova, ar putea pentru Piața Rahova sa folosească - dacă s-ar face - acest macaz, de la Progresului spre Calea Rahovei.
S-ar putea face și o linie de troleibuz, numita 84, sa plece de la Timpuri Noi pana la Bd. Metalurgiei, trecând pe șoseaua Vitan Barzesti, venind astfel dinspre splai de la Timpuri Noi, și făcând stânga, mergând după la Romprim pe str. Drumul Cheile Turzii și ajungând ulterior la Bd. Metalurgiei.
Un troleibuz ce ar putea fi înființat ar fi 94, ce ar putea pleca de la Parc Mihail Sebastian către Metalurgiei, și pana sa se realizeze legătura Mihail Sebastian-Metalurgiei, sa fie bucla la Pieptanari.
Ar putea fi realizat un troleibuz 81, ce ar merge de la CET Sud Vitan la Piața de struguri, și altul 88, ce ar putea merge de la CET Sud Vitan la 13 Septembrie.
Ar putea fi înființat un troleibuz 82, ce ar putea merge de la Piața Iancului pana la Andronache aproape de calea ferata, mergând pe Sos Iancului, și ar putea merge pe strada Doamna Ghica și de acolo către Andronache.
Ar mai putea fi înființat un troleibuz 98, ce ar putea pleca de la parculetul cu școala de muzica de la zona Ritmului-Ferdinand, și mergând pe Strada Ritmului pana la Delfinului și de acolo pe Bd. Basarabia, ajungând la sos Mihai Bravu, cotind stânga și mergand pana la pod Mihai Bravu, de acolo stânga spre splai și tot înainte pana la Pod Nicolae Grigorescu, mergând pana la INMB. Acesta, pana a fi înființat cap-coada, ar putea merge la CET Sud Vitan pentru o perioada. Ar mai putea merge de la Piața Iancului, pe sos Mihai Bravu și stânga spre splai și de acolo același traseu, sau de la Ritmului, Bd Chișinău, Bd Nicolae Grigorescu, Pod Nicolae Grigorescu, dreapta pe splai și apoi la CET Sud Vitan, pentru o perioada, pana s-ar face legătura de la șoseaua Vitan Barzesti, pana la aleea Metrologiei. Sau sa meargă de la Piața Iancului pana la sos Iancului, de acolo dreapta pe Chișinău și pe Nicolae Grigorescu, dreapta la pod și după la CET Sud Vitan.
Ar putea fi reinfiintat vechiul 17, ce ar fi foarte util, sau vechiul 50, foarte util si acesta, de la FAUR Poarta 4, pana la Sura Mare, pe un traseu pe soeseaua Mihai Bravu, dupa pe Calea Vacaresti, iar dupa pe soseaua Oltenitei, pana la Sura Mare.
Apropo de asta, am vazut un macaz de troleibuz nou la Foisor, ce pleaca dinspre patisserie, dreapta spre bd. Ferdinand 1 spre Izvorul Rece.
Ați putea sa imi spuneți dacă aveți ceva împotriva sau dacă aveți alte idei sau cum ar fi mai benefic,va aștept parerile, 😉😉.
|
|
Sus |
|
 |
Rocar

Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 25/Feb/2025 Mesaje: 1339 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 15 Ian 2023 22:36:17 Titlul subiectului: |
215414 |
|
Societatea de Transport București anunță că linia 327 va fi desființată.
https://newsbucuresti.ro/linia-stb-327-a-fost-desfiintata/
Citat: | Astfel, având în vedere finalizarea lucrărilor de reabilitare a Școlii Gimnaziale nr. 141 „I.C. Brătianu”, începând de luni, linia specială 327, care asigură transportul elevilor între Școala Gimnazială nr. 141 și Școala Gimnazială nr. 127, va fi desființată. |
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Noi 2023 10:34:06 Titlul subiectului: |
217214 |
|
Linia 65 de troleibuz s-a desfiintat in octombrie. Era si normala aceasta decizie, avnad in vedere ca traseul acestei linia dubla in totalitate linia 86. Sper doar ca troleibuzele de pe 65 au fost redirectionate pe linia 86.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.79 kb |
Vizualizat: |
de 3788 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
mrM

Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Dec/2024 Mesaje: 1026 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Mar 2024 12:32:08 Titlul subiectului: |
218506 |
|
Eu mă întreb de ce unele trasee nu au fost prelungite sau modificate (în sensul bun) încă din anii '90 sau măcar început de anii '000.
Aș propune un traseu Tei - Obor - Colentina - Moșilor - Mircea Vodă - Timpuri Noi. De autobuz. Să facă anumite legături și să acopere din zone neacoperite bine din centru.
Iar pentru o mai bună legătură între Gara de Nord și Gara de Est (Obor), o linie directă de autobuz, via Bd. Dacia și Bd. Ferdinand I.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Oct 2024 11:36:51 Titlul subiectului: |
220047 |
|
Cu ultima propunere sunt de acord, ar putea sa foloseasca troleibuze Solaris, sau pur si simplu sa faca un macaz la Foisorul de Foc.
La celelalte intrebari raspunsul e simplu, nu este cineva care sa gandeasca in perspectiva. Majoritatea au impresia ca daca au adus mijloace de transport noi, automat s-au rezolvat problemele cu transportul in comun.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Dec 2024 17:35:21 Titlul subiectului: |
220216 |
|
Propun desfiintarea liniei 243. Acest traseu este o MARE ABERATIE !
Incepand de azi voi trimite petitii pentru desfiintarea acestei linii. Este ceva anormal pentru Bucuresti, contravine oricarei limite de minime decente si respect pentru calatori.
In locul acestui traseu mamut, absolut inutil, propun ceva mult mai decent si de bun simt, o varianta scurta, ca o legatura intre statiile de metrou de mare interes, Nicolae Grigorescu si Piata Sudului. In aceasta varianta scurtata, linia de autobuz ar fi foarte utila, cu conditia sa vina la 3-4 minute, in orele de varf.
Actuala varianta a traseului liniei 243, de la CFR Constanta (nordul orasului) la Emil Racovita (sud) este o mare aberatie, in condiitile in care nu exista o banda speciala pentru STB pe toata lungime atraseului iar Sos. Petricani este aproape blocata in orele de varf (asa cum se vede in capturile de ecran de pe aplicatia STB InfoTB).
Aceasta este una dintre cele mai lungi linii de autobuz din capitala, daca nu cea mai lunga, dar este si cea mai mare aberatie a capitalei, in materie de transport in comun.
Postez si un reportaj din mass-media referitor la acest traseu, total inutil !
In prima captura de imagine, primul autobuz de pe linia 243 mai avea 21 de statii de parcurs pana la Niolae Grigorescu (sens spre pasajul N. Grigorescu), in a doua captura de imagine, puteti vedea ca majoritatea autobuzelor, care circulau spre Emil Racovita (sud) erau blocate in partea nordica a capitalei, pe Sos. Petricani.
Articolul legat de aceasta aberatie de traseu, se gaseste aici
Ceea ce scrie in articol este o motivare foarte buna pentru desfiiintarea acestei linii. Autobuzele de pe acest traseu inutil ar putea fi folosite pe alte trasee, mai scurte, unde este nevoie de ele. De asemenea, calculati cata motoirina se consuma in blocajele de pe Sos. Petricani.
Nu in ultimul rand as vrea sa stiu numele celor de la TPBI si STB care au luat decizia ca linia 243 sa circule pe acest traseu ? Cine este directorul care a semnat ? Nume, prenume si functia. Stie cineva ?
Citat: | Traseul de autobuz care durează și 6 ore. Are 43 de stații, 22 de km, iar uneori e și gol
Societatea de transport București a inventat mașina timpului pierdut. O cursă pe un traseu-mamut durează șase ore în zile cu trafic infernal. Autobuzele ajung să meargă goale kilometri întregi - călătorii exasperați coboară din ele și o iau la pas. O echipă Observator a făcut ieri un experiment. A traversat Bucureștiul cu această linie.
Autobuzul 243, o rută STB care leagă sudul Capitalei de nordul orașului. Pe traseul de 22 de kilometri lungime, autobuzele fac 43 de opriri.
Autobuzul se aglomerează pe măsură ce înaintează spre mijlocul traseului. Se golește, însă, brusc, în zona Parcul Tei, înainte să ajungă în zona de nord. Acolo, bucureștenii evită autobuzele pentru că sunt prinse în blocaje infernale.
Ajungem la capătul de linie din nordul Capitalei după o cursă de aproape două ore și jumătate.
"La ora asta m-am încadrat în timp pentru că e încă liber. Cursa următoare va fi cea mai aglomerată. Lumea înjură că nu vine mașina la timp, când trebuie", spune șoferul de STB.
Plecăm spre celălalt capăt de linie după ora 16. Nu trec cinci minute și ne blocăm într-o coloană de mașii. În același timp, pe bulevardul Dimitrie Pompeiu, un șofer de pe linia-mamut 243 a abandonat lupta cu traficul.
Concluzia: un drum dus-întors cu autobuzul 243 durează șase ore la București, cât ai face din Capitală până la Sibiu. Soluția - benzi unice pentru mijloacele de transport în comun, spune Societea de Transport București. Un 243 există și la Londra. Double deckerul are 57 de stații pe un traseu de 30 kilometri, iar o călătorie dus-întors durează cel mult trei ore. |
Ceea ce ati vazut in acest articol reflecta lipsa de pricepere a actualei administratii locale din capitala in ceea ce priveste transportul in comun. Ei au impresia ca daca s-au cumparat tramvaie si troelibuze noi, s-au rezolvat toate problemele transportului in comun. La fel si unii pasionati de transportul in comun, care s-au lasat fraieriti de aceste lucruri. Dragilor, faptul ca au venit troleibuze noi sau tramvaie noi este egal cu zero, daca tu, ca si administratie locala, habar nu ai ce sa faci cu ele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.53 kb |
Vizualizat: |
de 1411 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.37 kb |
Vizualizat: |
de 1411 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
folkfan

Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 19/Mai/2025 Mesaje: 652 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Dec 2024 11:15:00 Titlul subiectului: |
220243 |
|
Eu cred că cine a trasat linia 343 (cu comasarea aia ciudată) a făcut o greșeală și mai mare. Iar 243 putea fi limitat la Lacul Tei la rețeaua de tramvai care circulă liber fără traficul auto.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Dec 2024 14:21:17 Titlul subiectului: |
220245 |
|
Pe timpuri intorcea acolo, la benzinarie, nu stiu de ce l-au prelungit pe Sos. Petricani, in conditriile in care aceasta artera este aproape blocata la orice ora din zi.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
folkfan

Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 19/Mai/2025 Mesaje: 652 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Dec 2024 17:24:28 Titlul subiectului: |
220329 |
|
Eu nu înțeleg cum o linie destul de ciudată ca 47 a rezistat timpului, în timp ce linii destul de vitale ca 15 și 35 au fost eliminate. La liceul meu, Cervantes, ajungeau 20, 35, 37, 44, 66, 70, 85, 90, 92. Astăzi nu mai circulă nici jumătate. Sper să mă încadrez bine la topic, pentru că aș propune reînființarea tuturor.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Dec 2024 22:48:33 Titlul subiectului: |
220333 |
|
Fiindca ai vorbit de linia 15, iti fac o surpriza, postez o fotografie cu un tramvai de pe linia 15, din anul 2003, sursa Facebook-Bucharest Nation
Din pacate STB (si acum TPBI) a desfiintat ceea ce mergea bine.
Un exemplu elocvent sunt linii de autobuze, cunoscute, care isi faceau treaba, cum ar fi 131, 133, 300, 313 care au fost desfiintate sau comasate cu linii de troleibuze (in cazul lui 131, doar desfiintata). La fel au facut si cu tramvaiele (liniile 15, 35). De ce au facut asa ? Probabil din nepricepere. Ce studii au avut ? Nu prea cred ca au fost asa ceva. Macar la STB, pana acum vreo 15-20 de ani, mai erau oameni care se pricepeau la planificarea de trasee. Acum, de cand se ocupa TPBI, dezastru.
Propunerile sunt bune, dar oare STB-ul are destule tramvaie valide ? Dovada ca unele Tatra inca circula (ar fi trebuit retrase o data cu sosirea noilor tramvaie).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.27 kb |
Vizualizat: |
de 1118 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|