Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Istoria transportului public bucurestean. Amintiri, legende.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 08/Oct/2023
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2021 15:36:59    Titlul subiectului: 210615

Ciudat, poza se vedea prima dată când am postat-o... acum nu o mai pot edita, nu știu ce e în neregulă; oricum la rezoluția maximă se poate găsi pe acest site: https://album.drumultaberelor.ro/
Conform descrierii, spune că e făcută în 1980, dar acolo anii din anumite poze nu sunt corecți (spre exemplu apar poze cu Stadionul Ghencea făcute cu 15 ani în urmă și acolo scrie 1974... go figure...)

Ca să continui pe tema pozelor vechi: DACul 7242 la Moghioroș pe timpul revoluției din 1989:



poza27_1605011173.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.69 kb
 Vizualizat:  de 11693 ori

poza27_1605011173.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2025
Mesaje: 1203
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2021 16:23:16    Titlul subiectului: 210616

Poza este din 1991 - troleibuzul avea un motiv sa intoarca la Opera ( dupa ce 71 si 93 au revenit la gara, spre sfarsitul lui 1990 au fost scurtate pentru a se termina lucrarile de refacere a podului Cotroceni).


1991 valea argesului dr taberei_1603707787.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  401.02 kb
 Vizualizat:  de 11690 ori

1991 valea argesului dr taberei_1603707787.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2025
Mesaje: 1203
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 14 Iun 2021 23:31:20    Titlul subiectului: 210637

Inceputul Caii Vacaresti in intersectia cu bd. Cosbuc si Cal. Calarasilor in 1984. Pe calea Vacaresti mai esista un rest din linia ce continua pe Baratiei, pastrata pentru intoarceri neprevazute. Era macaz si dinspre Unirii? Asa imi amintesc odata, ca am vazut niste V2A care asteptau pe linie si care nu puteau fi decat pe 18 care avea capat acolo.


piata sf vineri 1984 cal vacaresti cu cozbuc.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  556.03 kb
 Vizualizat:  de 11605 ori

piata sf vineri 1984 cal vacaresti cu cozbuc.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Ian 2022 02:49:16    Titlul subiectului: Modificare traseul linia 17 212339

Cine poate să-mi spună, vă rog, în ce an și cu ce ocazie a fost scurtat capătul liniei 17 de la bd. Lacul Tei la Piața Sf. Vineri? Dacă-mi va spune cineva că în martie 1977, cu ocazia cutremurului, am să-i răspund că linia 17 nu figurează în „lista lui Brzozowski” printre cele deviate sau suspendate atunci. Așadar, e vorba de un alt moment.
_________________
Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Hermannstadt63



Data înscrierii: 27/Mar/2021
Ultima vizita: 04/Mai/2025
Mesaje: 96
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2022 16:53:14    Titlul subiectului: 212949

O prezentare foto cu autobuze și troleibuze vechi(1958-2012) din România:https://www.youtube.com/watch?v=vj0igOBAZU0&t=34s
Vizionare plăcută!

_________________
Cornel Misinger
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Hermannstadt63



Data înscrierii: 27/Mar/2021
Ultima vizita: 04/Mai/2025
Mesaje: 96
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2022 16:54:32    Titlul subiectului: Istoricul transportului bucurestean 212950

O prezentare foto cu autobuze și troleibuze vechi(1958-2012) din România:
https://www.youtube.com/watch?v=vj0igOBAZU0&t=34s
Vizionare plăcută!

_________________
Cornel Misinger
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Dec/2024
Mesaje: 1026
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Iun 2022 12:04:20    Titlul subiectului: 213820

Redreseori cu Mercur la S.T.B.
Am și o carte în Franceză (traducere după una Americană) despre așa ceva.



Soc. Gen. de gaz si de electricitate1928-1938 pg. 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  582.81 kb
 Vizualizat:  de 8864 ori

Soc. Gen. de gaz si de electricitate1928-1938 pg. 1.jpg



Soc. Gen. de gaz si de electricitate1928-1938 pg. 24.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  421.43 kb
 Vizualizat:  de 8864 ori

Soc. Gen. de gaz si de electricitate1928-1938 pg. 24.jpg



Soc. Gen. de gaz si de electricitate1928-1938 pg. 25.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.23 MB
 Vizualizat:  de 8864 ori

Soc. Gen. de gaz si de electricitate1928-1938 pg. 25.jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Dec/2024
Mesaje: 1026
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2022 21:49:48    Titlul subiectului: 213931

"Uzinele Electrice București 1908-1933 25 de ani de activitate", scoasă sub egida? Soc. Gen. de Gaz și de Electricitate București.
pg. 38-39 despre convertizoare și redresoare
pg. 52-32. La pg. 52 se vede un tramvai. E de import sau de producție S.T.B.?

Karl Gyr - "Bukarest" (scisă în 1933, tipărită în 1933 sau 1934)... harta traseelor de tramvaie. Deci existau deja deporuile Bucureștii Noi și Panduri. Dar Lânăriei pe unde o fi fost...? să fie același cu Garajul Petre Liciu dispărut în anii '80?



Uzinele Electrice Bucuresti 1908-1933 25 de ani de functionare pg. 38-39.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  556.77 kb
 Vizualizat:  de 8611 ori

Uzinele Electrice Bucuresti 1908-1933 25 de ani de functionare pg. 38-39.jpg



Uzinele Electrice Bucuresti 1908-1933 25 de ani de functionare pg. 52-53.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  567.19 kb
 Vizualizat:  de 8611 ori

Uzinele Electrice Bucuresti 1908-1933 25 de ani de functionare pg. 52-53.jpg



Karl Gyr - Bukarest (1933 sau 1934) harta trasee tramvaie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.49 kb
 Vizualizat:  de 8611 ori

Karl Gyr - Bukarest (1933 sau 1934) harta trasee tramvaie.jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 03/Iun/2025
Mesaje: 367
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Dum 17 Iul 2022 23:06:19    Titlul subiectului: 213972

Da, depoul Lânăriei era alături de strada Petre Liciu, pe strada Lânăriei nr. 50
Extrasul este de pe harta din 1934



Untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  330.76 kb
 Vizualizat:  de 8579 ori

Untitled.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Ian 2025 23:21:14    Titlul subiectului: 220501

https://www.youtube.com/watch?v=1kO6uGdG0iA&t=696s

Un filmulet de pe Cineclic, cu Bucurestiul anului 1968. In prima parte a filmuletului puteti vedea reteaua de troleibuz din centrul Bucurestiului precum si niste troleibuze.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Ian 2025 11:24:04    Titlul subiectului: 220514

https://www.youtube.com/watch?v=WNi4-1FzEKI

Un film cu Bucurestiului 1nului 1987. Puteti vedea troleibuze articulate si autobuze.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Feb 2025 16:02:02    Titlul subiectului: 220690

Remarcabile imaginile din arhiva Agerpres postate intr-un articol de cei de la B365.ro cu Calea Mosilor, la cateva luni de la cutremurul din 1977. Blocurile de la Obor deja erau construite.
In 1977 linia 21 avea un traseu mai scurt decat cel actual, tramvaiele intorceau la Cornisor (traseul era cam la jumatate fata de cel actual).

Citat:
FOTO | Calea Moșilor așa cum poate n-ați văzut-o vreodată. Clădiri rezemate să nu cadă, geamuri baricadate și multă piatră cubică

Faptul că pe Calea Moșilor sunt o mulțime de clădiri în nevoie urgentă de reabilitare nu e un lucru nou, dovadă fiind chiar fotografiile de epocă din acest articol, care datează din anul 1977, la doar câteva luni după cutremurul istoric care a zguduit Bucureștiul. Artera istorică a Capitalei se afla într-o stare deplorabilă, cu o mulțime de construcții care stăteau, la propriu, să cadă.

Calea Moșilor este nu numai o arteră esențială pentru istoria Bucureștiului, ci este o zonă cu adevărat unică în Capitală. Acest drum istoric este unul dintre puținele unde aerul de zonă comercială tradițională din secolele demult trecute încă se păstrează, în ciuda stadiului avansat de degradare în care se află o mulțime dintre clădiri. Hanuri, cârciumi de odinioară și case negustorești, care la parter aveau prăvălii și la etaj găzduiau familia din spatele afacerii sunt reunite pe o parte și pe alta a „Podului Târgului din Afară”, așa cum i se spunea în urmă cu mai bine de două secole.

Imagini dezolante cu Calea Moșilor, la doar câteva luni după cutremurul din 1977

În imaginile de mai jos, provenite din arhiva Agerpres, se pot observa o mulțime de clădiri de toate mărimile de pe Calea Moșilor, din toiul verii anului 1977, la doar câteva luni după cumplitul cutremur din primăvara anului 1977, care a schimbat complet fața Bucureștiului și a fost una dintre cauzele care au pornit restructurarea realizată de regimul comunist în Capitală.

Clădiri vechi, negustorești, majoritatea ridicate aici în secolul al XIX-lea, stau în stare avansată de degradare, excepție din cadre fiind mai degrabă imobilele care sunt curate, cu tencuiala întreagă și mai ales, fără ferestre sau geamuri blocate.

Cu adevărat îngrijorătoare sunt clădirile care în fotografii sunt sprijinite cu bârne și stâlpi de lemn din exterior, parcă pentru a încerca să oprească o prăbușire iminentă.



agerpres-12718394-scaled.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  663.38 kb
 Vizualizat:  de 5385 ori

agerpres-12718394-scaled.jpeg



agerpres-12718404-scaled.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  614.16 kb
 Vizualizat:  de 5385 ori

agerpres-12718404-scaled.jpeg



agerpres-12718406-scaled.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  584.52 kb
 Vizualizat:  de 5385 ori

agerpres-12718406-scaled.jpeg



agerpres-12718412-scaled.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  749.05 kb
 Vizualizat:  de 5385 ori

agerpres-12718412-scaled.jpeg



agerpres-12719718-scaled.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  728.17 kb
 Vizualizat:  de 5385 ori

agerpres-12719718-scaled.jpeg



agerpres-15601382-scaled.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  935.09 kb
 Vizualizat:  de 5385 ori

agerpres-15601382-scaled.jpeg



agerpres-15601386-scaled.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1020.09 kb
 Vizualizat:  de 5385 ori

agerpres-15601386-scaled.jpeg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2025 16:55:21    Titlul subiectului: 221045

https://www.youtube.com/watch?v=Q4fX2WWOPiA

In prima parte a acestui filmulet puteti vedea mijloacele de transport in comun, din 1997 !

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 761
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 12 Iun 2025 22:47:06    Titlul subiectului: 221701

N-am știut unde să scriu, astfel că am ales subiectul ăsta.

Știți că sunt oprite câteva autobuze pentru un așa-zis muzeu... cei drept, de Asociația MetrouUșor, cărora datorită implicării lor am putut revedea după un deceniu unele dintre autobuzele pentru care la acea vreme (prin anul 2014) "chiuleam" de la ore ca să le mai admir/pozez...

Nu știu dacă să fiu dezamăgit sau fericit...

Este vorba de singurul autobuz Rocar Autodromo "98", care am călătorit cu el ultima dată în primăvara anului 2014 pe linia 336, iar pe urmă (după accidentul de acum cam fix 11 ani) îl mai "urmăream" prin garaj, adică în Militari, mai este Rocarul de Simon "1270" care probabil am mers ultima dată cu el când era pe linia 381, deci până prin primăvara-vara anului 2006, după n-am mai avut unde să merg cu el (că aparținea de Floreasca, care l-a "azvârlit" după la Alexandria) și preferatele mele, DAF-urile Hispano Carocerra "703" și Castrosua "870", care am mers cu ele ultima dată (dacă le-oi fi apucat chiar pe respectivele...) în prima parte a anului 2011, pe liniile 141 și 220, dacă nu, să fi fost prin anul 2010.

De ce zic dezamăgit... păi de starea specific "setebistă" că nu puteau rămâne fix (sau aproximativ) ca în ziua retragerii... au trebuit chelite, vandalizate, furat orice se putea ș.a.m.d. că la români foamea e mai mare decât în țările din Africa.

Chiar nu înțeleg cine s-a putut îmbogăți până și cu firele de la bord... e chiar și 1 leu metrul dublu de fir, ăla de veioză, la ce-ți trebuia fir uzat... a, că mergeau la casare, uite că n-au mers, deocamdată cel puțin. Și chiar dacă știai, le-ai văzut vândute concret, urcate pe platformă sau doar licitate? Uite că au fost scoase de la licitație...

Că au dispărut oglinzile cu tot cu brațe, ștergătoarele la fel cu tot cu brațe, claxoane sau ce era universal pentru troleibuze ori alte vehicule care circulau, mai era una, dar până și tabla de la trepte, scaunele, n-ați avut scaune de la valul mașinilor casate la venirea Mercedesurilor? Aveați să dați câte un rând de scaune la fiecare casă atunci... nu mai zic de stopurile, farurile și parbrizele sparte ca cu ciocanul... nu înțeleg cine a făcut aceste vandalisme și de ce, vedeam în videoclipuri pe YouTube autobuze întregi, cu faruri etc strălucind în curțile rematurilor iar macaraua "mușca" nemilos din ele... nici așa...

Astea sunt descrieri banale... dar nu înțeleg cui i-a "trebuit" scaunul șoferului unui DAF... a dispărut și firma, iar mașina a fost folosită la exerciții, una mai rapandulă nu găsea decât asta...

Înțeleg, la vremea lor, au fost 340 de autobuze DeSimon de vreo câteva subtipuri, lotul mare fiind cel cunoscut U412-260. Era evident că după niște ani, pentru a merge economia și să fim în pas cu timpurile, pe lângă că se uzau evident, că peste 300 (alese atent) trebuiau casate, iar restul păstrate sau vândute celor interesați, dar nu, fix exemplarul rămas e la stadiul de coajă, mira-m-aș eu să mai văd vreodată mașina asta întreagă... de unde piesele lipsă care putea fi cu zero cheltuieli, dar de ce să nu fie cheală de nici s-o fi lăsat pe stradă într-o zonă rău-famată nu arăta așa... asta reprezintă "foamea" angajaților de la secția linii Alexandria, că mașina a fost trasă în parcul rece completă în anul 2011.

Au fost DeSimon întregi care sigur cu ceva chin ar mai fi pornit... frumuseți ca 1032, 1036 și 1042, nu coji ca 1035 și 1270, nu știu dacă o mai fi fost și altele chelite în așa hal...

DeSimon sunt 2 salvate de la Armată și MAI, e suficient zic eu, cojile păstrate de București și Cluj (așa am înțeles că a devenit și 663...) nu-și mai au nicio relevanță, cum le mai poți face cum erau odată dacă n-ai planurile de fabricație la ele? De unde știi ce lipsește. Hai că scheletul și sașiul le mai repari, dar fă-mi tu o ușă spre exemplu, că n-ai măcar o foaie ca s-o "copiezi"...

Aș vorbi și despre DAF-uri dar sunt cam obosit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Iun 2025 05:53:51    Titlul subiectului: 221702

Ce pretentii sa ai de la STB, cand sunt numai idioti pe acolo ? Spune-mi si mie un singur om Ok de la STB ?
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 761
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 13 Iun 2025 10:01:22    Titlul subiectului: 221703

Câțiva angajați, și aceia nu din personalul tesa și nici măcar de la întreținere (maiștrii, mecanici etc).

Aici fiecare a făcut ce a vrut și când a vrut, de aia a ieșit ce a ieșit. Asta-i treaba la români.

Și când am mers în Tg. Jiu ca voluntar să completăm Rocarul 217E "0108" acum vreo 2 ani, după ce alții iar au făcut ce au vrut cu el, dar iarăși, fiecare a făcut ce-a vrut, dacă mă lăsau puțin să coordonez eu situația, avea troleul ăla orice de schimb mai ales ce e greu spre imposibil de produs/găsit, ei în loc să ia spre exemplu măcar un set de parbrize, au luat o lunetă, geamuri laterale fixe care zic, sunt drepte și se puteau face chiar și de la zero, dar parbrizul la DAC e oleacă ciudat că e cumva curbat, alea nu sunt de schimb de nicio culoare (sau nu erau, când am fost ultima dată eu), dar nu-i mașina mea, facă ce-o vrea...

Sincer, valurile de casări din anul 2018 au demonstrat încă odată lipsa noastră de cultură... iar acum că s-au prins niște gioarse licitate dar fără vreun interes din partea unui cumpărător, acum cică se trage de ele...

Vreau să mă fac înțeles. As. MetrouUșor a făcut însă o treabă teoretic bună, dar practic, s-au "nimerit" mașini fără vreun viitor dpmdv... păi mai complete erau IK4, Roman 112UD și DAC 117UD... băi la ce-am dat cu piciorul... ca și cum ar interesa pe cineva relicva de la jandarmerie, acel troleu vai de steaua lui, doar masca aia de "DAC" ce zici că ar mai fi bună pentru un altul și câteva piese de îmbinare de la bări, eventual jantele, dar în rest ce?

Ce să mai faci cu niște mașini care nu știi ce lipsește... nu ai planurile de piese, că zici că e tehnologie, că le printezi 3d, te bazezi că mai găsești prin autobazele STB rămășițe, păi s-a făcut curățenie de când intuiesc... să fie așa să mai găsești tot ce ai nevoie, ar fi ceva, dar există sigur? Mi-e greu să cred, știam la Titan doar de niște scaune spre exemplu, dar asta acum vreun deceniu, dar e aproape frecție la picior de lemn. Să zicem, trapa lipsă de la motorul DeSimon-ului, care-i în spate, cine o are? Motorul complet, puntea, vorbesc minuni... o casetă de direcție, pernele de aer hai că s-ar mai potrivi de la alte mașini. Cred că nimeni. URAC a turtit tot, iar prin autobazele care au avut RdS nu înțeleg de ce s-ar mai fi încurcat de ele atâta timp când din vara lui 2011, exceptând autobuzul de școala, niciun astfel de autobuz n-a mai ieșit pe traseu...

Că ziceam și de DAF-uri. Păi "703" e epavă, "870" e însă puțin mai ok, nu-i lipsesc prea multe, n-are bordul (mă rog, panoul cu ceasurile și butoanele, dar îl are primul, cu lipsuri, dar se găsesc) și mă mir că motorul ar fi părea complet. Luate de pe Hispano ce e compatibil și pe Castrosua și să-l dăm uitării, e ciuruit la propriu, geamurile sunt aproape toate sparte, hai că geamurile nu e greu să le reproduci, dar cum ai scoate un autobuz la acel eveniment cum au fost troleibuzele "7459" și "7460" care nu mulți știu că înainte a fost folosit la exercițiile antitero... pentru că încă odată, fiecare a făcut ce a vrut.

"98" și "870" merită păstrate, primul e chiar recuperabil, cumva, exceptând că e evident încă lovit, dar măcar merită păstrat pentru piese la troleibuz, nu știi ce strică ai noștrii, că s-au trezit cu mașina din nou pe capul lor, dar singurul care mai merită o șansă e Castrosua că are mai mult mărunțișurile lipsă. Asta e, la câte s-au pierdut, trebuie să înțelegem că asta e țara, ne lipsesc valori mult mai importante... ei vroiau să distrugă cu orice preț depoul Victoria care are cea mai bună istorie dintre toate depourile de tramvaie, iar acum ne încurcăm de 2 autobuze care nu se face nici laie, nici bălaie, stau aruncate într-un colț din autobaza Giurgiului așteptând ce? 99% nimic... decât li s-a mai prelungit suferința.

În loc să ne axăm pe V2A-ul bidirecțional "4042" care e o piesă bună, ne-a interesat experimentele eșuate de "3001" și "3002" care mai că nu le știe nimeni... văd că suntem buni la salvat nimicuri sau la vehicule ce nu prea au treabă cu istoria transportului din capitală, dar un V3A modelul clasic, un EP Estival sau un clasic autobuz ori troleibuz DAC zici că nici nu le-am avut vreodată...

Ne uităm acum ce face Iașiul sau într-un fel și Timișoara, și parcă v-aud că vreți munca lor transferate în capitală, ia mai lăsați-mă în pace cu bucureștenii împuțiți... unde nu se apreciază decât istoria câtorva clădiri și acelea cu tencuiala desprinsă până la cărămidă care cad în capul trecătorilor, Bucureștiul își merită soarta și punct.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
Pagina 35 din 35

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community