 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Ian 2025 20:31:26 Titlul subiectului: |
220561 |
|
O premiera absoluta pentru Bucuresti, este prima lucrare de modernizare a unei linii care nu se face, in acelasi timp cu modernizarea statiilor. Abia acum, cei de la Mari Vila, lucreaza si la peroanele de statie (asta numai in zona Kaufland am vazut). Sincer ma indoiesc ca tramvaiul va circula in februarie. Poate pe la vara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.62 kb |
Vizualizat: |
de 1156 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.4 kb |
Vizualizat: |
de 1156 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.1 kb |
Vizualizat: |
de 1156 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
171.8 kb |
Vizualizat: |
de 1156 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.44 kb |
Vizualizat: |
de 1156 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 18 Feb 2025 14:30:08 Titlul subiectului: |
220773 |
|
Cei care s-au ocupat de modernizarea liniei 5, de pe bulevardul Barbu Vacarescu, ar trebui sa castige titlul de „prostul anului”. De fapt primul care ar trebui sa i se decerneze acest titlu este primarul Nicusor Dan.
Din cate stiu, ce s-a intamplat in acest caz, este o premiera in istoria Bucurestiului. Adica, cat de tampit sa fii, sa faci o modernizare a liniei, dar fara peroane ?
Si apoi, s-au apucat sa faca peroanele, dar au micsorat bulevardul, omorând traficul în zonă
Acum se avanseaza luna octombrie, ca termen de finalziare a lucrarilor. Stiti de ce sunt nervos ? Fiindca din cauza tampeniilor astora, viitorul tramvaiului in capitala, pe termen lung, este cam sub semnul intrebarii. Dupa tampitii astia poate sa vina un primar care sa nu ii placa tramvaiul. Deja Negoita se gandeste ca „se strica masina la intersectiile cu liniile de tramvai” iar Baluta a desfiintat gardurile care separau linia de trafic pe sos. Oltenitei. Deci se poate si mai rau.
In loc sa faca o treaba buna, actualii de la PMB, fac numai tampenii, cum este si cazul modernizarii tramvaiului de pe Barbu Vacarescu !
Articolul se gaseste aici
Citat: | Întârzieri și probleme mari pe șantierul de la Linia 5. Bulevardul Barbu Văcărescu a rămas mic, iar constructorul vrea să taie din spațiul verde
Potrivit estimărilor, șantierul de la Linia 5 ar fi trebuit să fie gata, însă se înregistrează noi întârzieri și probleme: Bulevardul Barbu Văcărescu s-a micșorat, iar constructorul vrea să taie din spațiul verde. Astfel, lucrările vor fi prelungite până în octombrie.
Acum, lucrările au fost puse pe „pauză”: Primăria Capitalei nu a plătit facturile către constructor, iar restanțele au ajuns la 20 de milioane de lei, spune Nicușor Dan.
Șantierul de la Linia 5, noi întârzieri și probleme: Bulevardul Barbu Văcărescu a rămas mic
Șantierul de la Linia 5 a micșorat Bulevardul Barbu Văcărescu, unul dintre cele mai aglomerate din București. Stațiile de tramvai sunt mai late acum, iar mașinile nu mai au loc pe benzi. Pentru remedierea problemei, constructorul este nevoit să taie copacii de la marginea drumului, potrivit observatornews.ro.
Șoferii pierd zeci de minute în trafic pe Bd. Barbu Văcărescu. Șantierul pentru modernizarea liniei de tramvai a lăsat doar o bandă și jumătate pe sensul de mers spre nordul Bucureștiului (o distanță de peste 1 km).
Șantierul a „mâncat” 160 de centimetri din a doua bandă de circulație.
Un șofer din București spune că este haos total:
Nu încap două mașini și e un haos total, haos total. Așteptăm, ce să facem. Pe linia de tramvai nu avem voie.
Trotuarele vor fi micșorate, iar mai mulți copaci vor fi tăiați
Ca să rezolve problema, constructorul va fi nevoit să micșoreze trotuarele (între 20 și 50 cm), astfel încât bulevardul să aibă, din nou, două benzi de circulație.
Vor fi tăiați 55 de copaci de-a lungul bulevardului. Pentru această intervenție, constructorul a cerut costurile de la administrația domeniului public: pentru fiecare defrișare va avea de plată 2.000 de lei.
Haosul pentru șoferi se prelungește. Constructorul a primit abia acum planurile pentru supralărgirea Bd. Barbu Văcărescu. Șantierul de la Linia 5 ar fi trebuit să fie gata, însă lucrările ar urma să fie finalizate, cel mai devreme, prin luna octombrie.
Urmează o prelungire de contract de vreo 6 luni, 8 luni de zile pentru că sunt peroanele de făcut. Supralărgirile le-am primit acum patru zile. Ele încă nu sunt aprobate. Nu sunt semnate de arhitecți, a explicat Marin Mândrilă, directorul firmei de construcții.
Șantierul a fost pus pe „pauză”, PMB are noi datorii către constructor
Primarul General al Capitalei spune că datoriile sunt de 20 de milioane de lei, iar suma aceasta a devenit foarte mare în momentul în care legea bugetului național a redus drastic finanțarea.
Pentru moment sunt facturi restante cam de 20 de milioane de lei pe care nu am putut să le plătim. Problema mea este că în condițiile legii bugetului național care a redus drastic finanțarea pentru începe să devină o sumă foarte mare, cât ar mai fi de plată pentru finalizarea lucrărilor, a spus Nicușor Dan pentru observatornews.ro. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2025 00:25:18 Titlul subiectului: |
221073 |
|
Amatorism total, asta este „valoarea” lui Nicusor Dan. De ce nu recunoasteti, v-a fraierit ! Asa cum CG i-a fraierit pe astia cu ajuotrul Tik Tok, asa si NG v-a fraierit cu Facebook. In realitate primarul capitalei este un incapabil. La fel si cei de langa el. Nu mai zic de cei de la Aosciatia Metrou Usor, care acum tac ca si kkt-ul in papusoi. Realitatea din Bucuresti este asta !
Citat: | Finalizarea șantierului liniei 5, amânată cu cel puțin opt luni. Constructor: „Dacă ne-ar da banii, ar putea fi gata în 2-3 luni”
Finalizarea șantierului liniei 5 a fost amânată cu opt luni. Lucrările ar fi trebuit să fie gata în februarie 2025, însă contractul a fost prelungit, după mai multe blocaje de ordin administrativ și financiar, a explicat Marin Mândrilă, patronul Mari Vila-Com, pentru Buletin de București.
Mari Vila-Com este constructorul care se ocupă de modernizarea liniei de tramvai care leagă nordul Bucureștiului de centrul orașului.
Cel mai devreme s-ar putea circula cu tramvaiul în iunie-iulie, însă și acest termen depinde de Primăria Capitalei, dacă va efectua plățile necesare, transmite constructorul.
S-a prelungit contractul cu opt luni de zile, dar după părerea mea, așa cum stau cu banii, nu se va face nici în 12 luni. Mie nu mi-a mai dat niciun ban din decembrie.
Finalizarea șantierului liniei 5 a fost amânată cu opt luni. Lucrările ar fi trebuit să fie gata în februarie 2025, însă contractul a fost prelungit, după mai multe blocaje de ordin administrativ și financiar, a explicat Marin Mândrilă, patronul Mari Vila-Com, pentru Buletin de București.
Mari Vila-Com este constructorul care se ocupă de modernizarea liniei de tramvai care leagă nordul Bucureștiului de centrul orașului.
Susține Buletin de București pentru investigații, reportaje și știri Locale
Cel mai devreme s-ar putea circula cu tramvaiul în iunie-iulie, însă și acest termen depinde de Primăria Capitalei, dacă va efectua plățile necesare, transmite constructorul.
S-a prelungit contractul cu opt luni de zile, dar după părerea mea, așa cum stau cu banii, nu se va face nici în 12 luni. Mie nu mi-a mai dat niciun ban din decembrie.
Marin Mândrilă, patronul Mari Vila-Com
Calea de rulare de 4,3 kilometri a intrat în reabilitare în luna februarie 2024, termenul de execuție prevăzut în contract fiind de un an de la data începerii lucrărilor.
După blocajul din iulie 2024, municipalitatea a acumulat din nou restanțe față de constructor.
CITEȘTE ȘI: INTERVIU | Lucrările la linia de tramvai a „corporatiștilor”, blocate. Constructor: „Nimeni nu mă întreabă nimic. CGMB nu vrea să se strângă la invitația primarului”
Finalizarea șantierului liniei 5, prelungită și de problema peroanelor prea largi
Joi, 27 martie, Primăria Capitalei a anunțat că 55 de arbori vor fi defrișați controlat pentru reabilitarea liniei 5, așa cum a scris Buletin de București aici.
În acest context, reporterii Buletin de București l-au contactat pe patronul Mari Vila-Com, care a explicat cum contractul a fost prelungit cu opt luni de zile prin act adițional.
Marin Mândrilă susține că au existat sincope cu obținerea avizului de mediu necesar pentru defrișări, dar și cu soluția tehnică pentru refugiile de călători.
Tăierile controlate au fost aprobate de primarul general Nicușor Dan în februarie, când lucrările ar fi trebuit deja finalizate.
Nu exista altă variantă, peroanele s-au mărit, s-au făcut standard. Trebuia furat vreo 30 centimetri din trotuar ca să rămână două benzi de circulație, căci acolo benzile sunt mai înguste. (…) Sunt vreo 8 peroane care vor fi supralărgite.
Restanțe de opt milioane de euro
Cu toate că contractul a fost prelungit cu opt luni de zile, Marin Mândrilă susține că lucrările ar putea fi gata mult mai devreme, în doar două-trei luni de zile, dacă ar exista fonduri. Acesta declară că Primăria Capitalei a acumulat restanțe de circa opt milioane de euro, ultima plată având loc în decembrie 2024.
O situație similară a avut loc și în iulie 2024, când constructorul a decis sistarea lucrărilor, din cauza plăților întârzitae. Șantierul liniei 5 a fost blocat trei săptămâni.
Pentru reluarea lucrărilor a fost nevoie de o rectificare bugetară, astfel încât banii necesari să fie luați de la alte capitole de investiții, exclusiv printr-o hotărâre a Consiliului General al Municipiului București.
După finalizarea lucrărilor de modernizare, tramvaiul ar trebui să parcurgă cei 4 kilometri ai liniei 5 în 12-13 minute, întrucât ar urma să fie montate și garduri pentru a delimita complet circulația acestuia de traficul auto.
Primăria Capitalei, „împrumutată de constructor” și pentru linia 3
Încep lucrările pentru reabilitarea unei noi linii de tramvai din Capitală, cea de pe Bulevardul Expoziției și străzile adiacente, pe o lungime de doi kilometri, a anunțat primarul Nicușor Dan, așa cum a scris Buletin de București aici.
Pe acest traseu obișnuiau să circule tramvaiele 3, înainte de a fi suspendate, pentru execuția lucrărilor la Magistrala 6 de metrou.
Valoarea proiectului se ridică la 81,4 milioane lei, potrivit anunțului publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Costurile vor fi suportate de constructor în acest an, până când Primăria Generală va obține fondurile europene necesare.
În acest caz, compania austriacă PORR Construct a acceptat să „împrumute” municipalitatea, după ce Guvernul a redus semnificativ bugetul PMB. |
PS: Alooo, Oradea, ce mai spuneti ? Mai postati pe aici, cu manie proletara, de ce critic pe cei de la PMB ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 30 Mar 2025 22:27:01 Titlul subiectului: |
221102 |
|
"Oradea" spune ca nu are asteptari mari de la Mari Vila & Co. A facut lucrari de mantuiala , de calitate proasta si care au durat mult prea mult si in Oradea.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 31 Mar 2025 08:16:22 Titlul subiectului: |
221103 |
|
Si de ce edilul sef din Bucuresti a apelat la aceasta firma ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 02 Apr 2025 22:53:29 Titlul subiectului: |
221136 |
|
Pentru ca au castigat o licitatie?
Din nou , consider ca problema ar trebui pusa altfel (pana incepeti sa ma atacati si sa imi intoarceti opiniile pe dos). In Romanaia , licitantul cu cel mai mic pret are cele mai mari sanse de castig (daca nu ma insel pretul este aproximativ din 70% dinpunctajul licitatiei). In cazul unor lucrari de infrastructura factori precum experienta firmei , seriozitatea acesteia , calitatea lucrarilor efectuate , durata lucrarilor , numarul de angajati , vechimea utilajelor nu conteaza sau sunt prea putini bagati in seama.
Sa luam Mari Vila in Oradea. Au avut de facut o linie de tramvai noua de 3-4 kilometri. Au avut nevoie de 3 ani sa finalizeze lucrarea (vorbim doar de lucrarile fizice nu si de partea de proiectare), in conditiile in care singurele obstacole care le-au stat direct in cale au fost vreo 3 garduri si indirect cativa stalpi de inalta tensiune. In cel mai fericit caz lucrau intre orele 8-15 indiferent de perioada din an. Pe santier erau prezenti fizic maxim 10-15 muncitori , din care lucrau efectiv mai putin de jumatate din ei , restul sprijineau lopetile sau stateau cu hameiul in mana. De asemenea utilajele folosite erau foarte "moderne" , un carucior feroviar nemotorizat cu care erau transportate sinele si traversele si un buldozer nu mai nou de ani 1970. Rezultatul este o linie care se vede cu ochiul liber ca nu este dreapta , pe care tramvaiele fac balans la doar 20-30 km/h , in conditiile in care la altii tramvaiul merge cu 60-70 km/h pe linie care nu a fost construita/moderizata recent si nu face balans. (urmariti toate postarile din timpul lucrarii: https://tramclub.org/viewtopic.php?t=16471&postdays=0&postorder=asc&start=50 ).
La fel au avut de moderizat bucla din Nufarul si sa construiasca 3 macazuri pentru proiectul viitorului tram-train. Pe unul dintre macazuri chiar si un tramvai Tatra avea tendinta sa deraieze. Rezultatul a fost umplerea inimii incrucisarii din macaz pe directia nefolosita pentru a nu cauza deraieri , facand practic macazul inutilizabil pentru viitorul proiect 9imagini cu aceasta lucrare: https://tramclub.org/viewtopic.php?t=425&postdays=0&postorder=asc&start=150#215139 ).
Deci problema eu zic ca problema porneste de la cei care organizeaza cadrul legislativ pentru licitatii. As prefera sa se aleaga o firma care cere cu 10% mai mult , dar care termina de 2 ori mai repede o lucrare , de calitate mai buna , cu utilaje moderne, cu o "armata" de oameni care lucreaza precum furnicile.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Ultima modificare efectuată de către tcm la Mie 02 Apr 2025 22:58:50, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 02 Apr 2025 23:01:03 Titlul subiectului: |
221139 |
|
Iar va suciti in postari , aici era vorba de ce a fost aleasa Mari Vila , de felul in care lucreaza si ca este vina primarului pentru toate astea , nu de ce nu se modernizeaza alta linie.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Apr 2025 23:06:49 Titlul subiectului: |
221140 |
|
Pai primarul este un bou, la fel si sustinatorii lui. Hai sa fim seriosi, Mari Vila a mai facut modernizari in capitala. Bune, rele, a mai facut modrnizari. Dar niciodata faza asta cu „uitatul” refugiilor de statie. Asta este cel mai mare amatorism posibil. Rad si curcile de noi ! Si sa fim seriosi, faza asta cu „uitatul” refugiilor, inseamna ca primarul n-are ce cauta la carma Bucurestiului. Daca tu ca primar, accepti a vina Mari Vila, dute frate la vandut seminte in Piata Obor !
Daca Mari Vila a facut-o de oaie, in trecut, atunci, de ce mai este admisa la licitatii ? Hai sa fim seriosi cu oferta cea mai mica. Dar aia nu sunt monitorizati ? Dar nu era proiect cu statiile ? Hai sa te iau la bani marunti, ca ai vrut tu sa ma dai gata cu termeni savanti cu licitatii, etc.
Pai si eu sunt in comisii de licitatie, in domeniul meu de activitate. Este un caiet de sarcini. Eu iti pun o intrebare. Ce scria in caietul de sarcini la licitatia cu modernizarea liniei 5 ? Scria si de modernizare peroane ? lol:
Cat despre preaslavitul Nicusor Dan, asta habar n-are sa fie primar. Bucurestiul este varza sub mandatul lui. Numai azi au fost 4 blocaje ale tramvaielor ! STB este in „Champions League” ! Dar in sens negativ
Cel mai repede s-au modernizat tramvaiele pe timpul mandatului lui Basescu (inclusiv 41, in aproape 7 luni) si partial pe timpul lui Videanu. Hai sa fim seriosi, asta e modernizare ? Asta este cacaiala ? Modernizare trebuia sa fie in 6 luni. A trecut un an jumate ! Ce este asta ? Linia 41 cum a putut sa fie moddernizata in aproape 7 liuni ?
Pe voi va pacaleste propaganda de pe Faceook. Vedeti niste poze cu tramvaie noi si cadeti in cur. Vaiiiiiiii ce frumos este, vaiiiiiiiiiiii mistooooooooo.
Asa v-ati lasat pacaliti de petardele alea de Astra Imperio
Ce rad de voi acum. Dar de fapt e tragic. In vreo trei ani, nici macar jumate din flota nu va mai circula, adica bani aruncati pe fereastra
Dar luati-l pe Nicusor Dan la voi in Oradea, daca tot il iubiti asa de tare :
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 02 Apr 2025 23:36:27 Titlul subiectului: |
221141 |
|
Nu-l sustin pe primarul Bucurestiului , doar repet a mia oara dar nu intelegeti ca nu consider ca este excluisv vina lui. Ce au facut predecesorii sai? Doar au bagat Bucurestiul in datorii. Cate institutii menite sa faca Bucurestiul mai bun functioneaza , au oameni capabili , suficienti , angajati pe competente? Ce fac guvernele din ultimii ani in afara sa isi bata joc de cetateni fie ca este vorba de Bucuresteni , care doar ei sunt singurii cetateni in Romania , fie ca este vorba de plebea din provincie. Acum toate au ajuns sa se sparga in capul actualului primar atat meritat cat si nemeritat. Daca ar fi fost acum fosta primarita in functie , Bucurestiul ar fi mers atat de bine fiind totul ascuns sub pres cu ajutor de sus , nu ar fi fost blocaje zilnice , ambuteiaje , trenulete si defectari la STB...
Va radeti de mine si de Astre si credeti ca sunt fanul numarul 1. Inainte de asta uitati-va si la celelalte modele de tramvaie noi (Pesa , Bozankaya , Durmazlar) vandute in tara cate stau pe bara cu lunile sau chiar cu anii si din ce motive.
Din nou zic , in loc sa priviti problemele din persectiva acestora priviti doar dint-un punct fix , nu acceptati opinii din partea cuiva care vrea sa fie impartial si doar va suciti de la o postare la alta.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Apr 2025 06:58:36 Titlul subiectului: |
221142 |
|
Hai sa discutam la obiect.
Se face o licitatie. Ce scrie in caietul de sarcini ? Modernizare linie de tramvai plus peroane statii ? Sau doar modernizare linie tramvai ?
Aici nu vorbim de primar sau de Mari Vila. Ci de caietul de sarcini al licitatiei pentru modernizarea liniei de tramvai de pe bulevardul Barbu Vacarescu si Al. Serbanescu.
Deci cine este de vina pentru faza cu peroanele ? Mari Vila, caz in care trebuie sesizat parchetul pentru nerespaecatarea caietului de sarcini ? Sau primaria capitalei, care nu a stiut cum sa elaboreze caietul de sarcini ?
In orice caz, chestia cu „uitatul” modernizarii peroanelor este un amatorism total si nu face cinste gospodarilor capitalei, indiferent de culoarea lor politica. Eu am prins toate modernizarile din Bucuresti, incepand cu anul 2002 (linia 41). Niciodata nu s-a intamplat asa ceva. Inclusiv la precedentele modernizari la care a participat firma Mari Vila. Iar faptul ca au existat restante la plata, este vina firmei ? Nu este vina primariei ? Ce gospodar esti tu, daca incepi o lucrare in casa, fara sa ai banii necesari, plus o rezerva de 15-20 % pentru eventualele scumpiri ? Primaria capitalei nu se conduce pe Facebook. Sorry sa zic asta. Un bun primar este un bun gospodar. Punct !
Rad si curcile de noi. Sa „uiti” sa modernizezi peroanele de statie iar apoi sa descoperi ca bulevardul este prea ingust, dupa modernizare, asta inseamna prostie, la nivel inalt. Eu nu accept asa ceva in Bucuresti, in anul 2025. Nici ceilalti care platesc taxe si impozite sau abonamente pentru STB. Deci un gospodar, indiferent de culoarea lui politica, trebuie sa faca chestii decente. In nici un caz amatorisme din astea. Si o sa zic acest lucru, atat pe forum cat si in alte parti. N-aveti decat sa sariti trei metri in sus, putin imi pasa mie de supararile voastre
Revin cu intrebarea, ce scrie in caietul de sarcini ?
PS: Ar trebui ca si DNA-ul sa isi puna aceasta intrebare. Poate ar trebui facuta si o plangere penala pentru cum sunt cheltuiti banii publici la modernizarea liniei 5 ! De asemenea poate ar trebui facuta o sesizare la Curtea de Conturi !
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Apr 2025 17:35:54 Titlul subiectului: |
221342 |
|
Ce inseamna sa nu fii un bun gospodar ! Se da mare pe Facebook cu modernizarea liniilor de tramvai, dar uitati acest caz. S-au facut de bacanie. Evident ca „extremistii” care il vad pe Nicusor Dan ca un Mesia, nu vor sa accepte realitatea. Nicusor Dan nu este un bun gospodar, oricat ar incerca „influencerii” sa spuna acest lucru. Lucrarile pe Barbu Vacarescu si A. Serbanescu trebuiau sa tina un an si cateva luni, din octombrie 2023 pana in februarie 2025. Deja a trecut un an jumate si nu sunt sanse ca se vor incheia prea repede. Cu scuzele de rigoare ca ii supar pe „idealisti” ca ma iau iarasi de „Mesia lor”, postez un articol din B365.ro
Apropos, poate ca „extremistii” mesianici a lui ND vor cere interzicerea acestei publicatii „subversive”
Citat: | Întârzieri pe șantierul de la Linia 5. Primăria Capitalei are datorii, lucrările la noile peroane de pe Bd. Barbu Văcărescu vor începe curând, vor fi tăiați și copaci, explică Nicușor Dan
Pe șantierul de la Linia 5 se înregistrează, în continuare, întârzieri: lucrările ar fi trebuit să fie gata, potrivit termenului contractual, în februarie.
Primăria Capitalei are datorii la constructor, iar acestea nu vor fi plătite nici în luna aprilie. Nicușor Dan explică de ce încă nu au început lucrările pentru noile peroane de pe Bd. Barbu Văcărescu.
Datorii și întârzieri pe șantierul de la Linia 5
Nicușor Dan, primarul Capitalei și candidatul independent în cursa pentru Cotroceni, a spus că Primăria Municipiului București nu are bani în aprilie pentru că bugetul pentru anul 2025 abia a fost votat.
Cu toate acestea, Nicușor Dan a ținut să menționeze că șantierul de la Linia 5 are prevăzută suma de 80 de milioane de lei în bugetul PMB pentru 2025.
Avem, după cum știți, în buget 80 de milioane de lei pentru finalizarea lucrării. Din aceștia, avem o datorie de 30 de milioane de lei, lucrări deja făcute, pe care nu le-am plătit, a explicat primarul general, potrivit Buletin de București.
Edilul a mai spus că Primăria Capitalei are de recuperat 200 de milioane de lei, din fonduri europene și de la Banca Europeană de Investiții (BEI): bani pentru lucrările la rețeaua de termoficare, plătiți deja.
În afară de partea financiară, nu mai există alte restricții în ceea ce privește șantierul liniei 5. Pe partea financiară, suntem în sfârșit la liman. Anul trecut am plătit 200 de milioane de lei, lucrări de termoficare, bani pe care trebuie să îi luăm înapoi din fonduri europene și din BEI. Pe fonduri europene, am trecut în sfârșit de avizul de la Digi Competition, iar acum sunt niște formalități pentru ca și lucrările de anul trecut, și cele de anul acesta, să fie decontate de Ministerul Fondurilor Europene. Deci vom avea un plus de 200 de milioane de lei, care vor acoperi multe probleme și datorii, a explicat Nicușor Dan.
Bd. Barbu Văcărescu a rămas mic, vor fi tăiați copaci, astfel încât să fie construite noile peroane
Vor fi construite noi peroane pentru linia corporatiștilor, iar mai mulți copaci de pe Bulevardul Barbu Văcărescu vor fi tăiați, astfel încât să se creeze loc. Lucrările vor începe în curând.
Nicușor Dan spune că există noi normative despre lățimea peroanelor de tramvai: Din punct de vedere tehnic, se vor tăia niște copaci, se va extinde șoseaua în dreptul noilor refugii, pentru că sunt noi normative, despre cât de late trebuie să fie refugiile de tramvai. Ele nu mai pot fi așa înghesuite cum erau cele inițiale, așa că trebuie refăcut și implicit, să ne ducem să tăiem din trotuar și, uneori, și niște copaci. Asta se va întâmpla în perioada imediat următoare, a explicat primarul Capitalei.
Lucrările de la șantierul Liniei 5 ar fi trebuit să fie gata în februarie 2025, dar contractul a fost prelungit cu opt luni. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|