Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Otokar Kent C-12
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Mai 2023 08:48:43    Titlul subiectului: 216315

Inca o dovada ca in Bucuresti doar se mimeaza interesul pentru transportul in comun. In realitate la STB este un dezastru in desfasurare. In ziuarul Gandul a aparut un articol despre multiplele defectiuni ale autocarelor Otokar. Acum, este mult de discutat pe aceasta tema. Nu stiu daca de vina este calitatea acestor autobuze sau faptul ca noi nu suntem in stare sa facem mentenanta. Articolul se gaseste aici

Citat:
EXCLUSIV | Autobuzele Otokar au la „bord” peste 26.000 de defecțiuni, iar mentenanța este „în pană”. „Nu mai aveau frânare, plăcuțe”

Autobuzele Otokar cumpărate în 2018 de Primăria Capitalei continuă să le dea bătăi de cap șoferilor Societății de Transport București (STB), pentru că mașinile turcești au în continuare probleme și se defectează foarte des. Potrivit unui răspuns al STB, la solicitarea Gândul, în perioada 1 decembrie 2018 – 28 februarie 2023 au fost raportate nu mai puțin de 26.035 defecțiuni tehnice la autobuzele Otokar. Mai mult, spun surse Gândul, mentenanța autobuzelor este în continuare „la pământ”.

Reprezentanții STB au transmis, la solicitarea Gândul, că autobuzele Otokar, cumpărate de Primăria Capitalei în 2018, cu suma de 458.100.826 de lei fără TVA, înregistrează în continuare defecțiuni tehnice.

„Principalele defecțiuni înregistrate la autobuze sunt la:

-instalațiile electrice;
-ușile de acces;
-sistemele de climatizare (încălzire/aer condiționat);
-instalațiile de răcire motor”, se arată în răspunsul oficialilor STB.

Potrivit sursei citate, în total, de când au ajuns în România, până în februarie anul acesta, au fost înregistrate 26.035 de cazuri de defecțiuni la autobuzele Otokar.

Situația este confirmată și de Valer Ciobănescu, președintele Sindicatului Transpublic din STB, care accentuează faptul că autobuzele au probleme chiar și cu sistemul de frânare.

Poate sunt mult mai multe probleme decât cele raportate de STB. Când au venit autobuzele în țară, eu am atras atenția că sunt multe probleme. De atunci am tras un semnal de alarmă că este o achiziție proastă, dar am fost amenințat că o să fiu dat afară pentru defăimare.

Sunt colegi care au fost în situația de a chema tractarea pentru că autobuzele nu mai aveau plăcuțe de frână, nu mai aveau frânare. Sunt șoferi care au refuzat să mai meargă cu autobuzele, după ce le-a apărut avertizare în bord, de plăcuțe de frână”, a spus Valer Ciobănescu, pentru Gândul.

Totodată, surse administrative au precizat pentru Gândul că, pe lângă faptul că autobuzele au probleme tehnice, și mentenanța acestora este „la pământ”.

Pe hârtie, mentenanța Otokar este asigurată de Happy Garage SRL

Pe hârtie, mentenanța Otokar este asigurată de Happy Garage SRL, un subcontractor al companiei turcești, cu sediul pe Șoseaua de Centură, care câștigă aproximativ două milioane de euro din toată această combinație. Asta în ciuda faptului că Happy Garage are o serie de probleme, așa cum Gândul a dezvăluit AICI.

Surse municipale au precizat pentru Gândul că oficialii STB le-au solicitat celor de la Otokar să suplimenteze activitatea de mentenanță, în afară de garajul celor de la Happy Garage, însă cerința societății de transport ar fi fost ignorată. Ca atare, autobuzele Otokar merg la mentenanță la Happy Garage, dar ies de acolo tot cu probleme.

Sindicalist STB: „La Happy Garage, se vaită băieții că le duc cu defecte și le scot tot cu probleme”

Situația este confirmată și de sindicalistul Valer Ciobănescu.

„Acolo, se vaită băieții că le duc cu defecte și le scot tot cu probleme. Sunt mari probleme și se agravează, pentru că nu se repară corespunzător”, a mai spus Valer Ciobănescu, pentru Gândul.

Compania Otokar din Turcia s-a obligat, prin contractul din 2018, să furnizeze municipalității, în termen de 17 luni de la semnare, 3 tipuri de autobuze:

-320 de autobuze marca Otokar, model KENT LF de 12 metri;
-50 de autobuze marca Otokar, model KENT LF de 10,50 metri;
-30 de autobuze marca Otokar, model KENT LF ARTICULAT de 18 metri.

De asemenea, compania Otokar s-a obligat, prin contract, să ofere o garanție de 240.000 de kilometri sau minimum 4 ani (full warranty) de la data punerii în exploatare a autobuzelor, asigurând, totodată, și unele „consumabile”, precum:

-uleiuri
-antigel
-filtre
-acumulatori
-anvelope (160.000 km)
-aecuri auto

Otokar este o companie deținută de grupul turcesc KOC.


Sursa tabel: Gandul



Poza preluata din Gandul (5.23.2023).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.03 kb
 Vizualizat:  de 4029 ori

Poza preluata din Gandul (5.23.2023).jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2023 18:54:30    Titlul subiectului: 217692

Dupa ce un autobuz Otokar a luat foc azi dimineata, cei de la STB au declarat ca vor verifica toata flota de autobuze de acest gen. Articolul se gaseste aici

Citat:
STB începe verificarea temeinică a autobuzelor Otokar, după ce un astfel de autobuz s-a făcut scrum în Drumul Taberei

Societatea de Transport București (STB) a anunțat că toate autobuzele marca Otokar vor fi supuse unei verificări tehnice suplimentare, în urma unui incident tragic care a avut loc marți dimineața. În jurul orei 4:20, un autobuz de pe linia N521 (121) a fost distrus într-un incendiu devastator.

Pentru a asigura siguranța pasagerilor și a preveni apariția altor incidente similare, compania de transport a decis să analizeze minuțios întreaga flotă de autobuze Otokar.

În legătură cu acest incident, reprezentanții STB au transmis că în prezent o comisie tehnică a STB verifică cauzele defecțiunii care au dus la aprinderea motorului, iar după finalizarea expertizei tehnice a specialiștilor cu privire la cauzele producerii acestui incident, vor veni cu noi informații.

"Din dispoziția directorului general, pentru siguranța călătorilor se fac verificări tehnice suplimentare (față de cele zilnice obligatorii) pentru toate autobuzele marca Otokar. Asigurăm călătorii ca acest incident este izolat și sunt luate măsuri tehnice suplimentare pentru a preveni astfel de situații", subliniază STB.

Societatea de transport public a transmis că măsurile imediate care au fost luate vizează verificarea tehnică suplimentară a autobuzelor marca Otokar programate să iasă în traseu în aceste zile și instruirea conducătorilor auto să sesizeze cât mai rapid orice eventuală anomalie/ defecțiune care apare în traseu (după caz).

Potrivit STB, măsurile pe termen mediu sunt: evaluarea și stabilirea cauzelor care au provocat defecțiunea și convocarea producătorului acestui tip de autobuz și luarea unor măsuri tehnice suplimentare de siguranță (după caz, dacă se constată ca este un defect de fabricație).

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 22/Apr/2025
Mesaje: 2132
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2023 22:35:20    Titlul subiectului: 217701

Cate Otokare sunt retrase? Din poze acesta pare dauna totala , deci slabe sanse sa mai revina.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2023 23:07:13    Titlul subiectului: 217704

Nu stiu exact, o sa ma interesez. Da, este dauna totala. Cati ani este garantia de la producator pentru Otokare ? Nu intreb pentru cazul de fata, nu este cazul,ci la modul general.
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2023 12:28:45    Titlul subiectului: 217706

Pe grupul Facebook Reclamatii STB (fostul RATB) sunt postate poze cu ce a mai ramas din #6490 dupa incendiul de zilele trecute de la Romancierilor. Concluziile le trageti singuri.


FB_IMG_1703667956244.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.32 kb
 Vizualizat:  de 3597 ori

FB_IMG_1703667956244.jpg



FB_IMG_1703667959408.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.79 kb
 Vizualizat:  de 3597 ori

FB_IMG_1703667959408.jpg



FB_IMG_1703667962917.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.76 kb
 Vizualizat:  de 3597 ori

FB_IMG_1703667962917.jpg



FB_IMG_1703667968887.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.34 kb
 Vizualizat:  de 3597 ori

FB_IMG_1703667968887.jpg



FB_IMG_1703667971839.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.79 kb
 Vizualizat:  de 3597 ori

FB_IMG_1703667971839.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Dec 2023 12:29:52    Titlul subiectului: 217707

Se pare ca incendiul a pornit de la motor. Astept cu interes concluziile comisieie tehnice STB


FB_IMG_1703667974246.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.12 kb
 Vizualizat:  de 3596 ori

FB_IMG_1703667974246.jpg



FB_IMG_1703667977907.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.15 kb
 Vizualizat:  de 3596 ori

FB_IMG_1703667977907.jpg



FB_IMG_1703667980420.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.54 kb
 Vizualizat:  de 3596 ori

FB_IMG_1703667980420.jpg



FB_IMG_1703667987605.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.79 kb
 Vizualizat:  de 3596 ori

FB_IMG_1703667987605.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Feb 2025 21:28:14    Titlul subiectului: 220647

Deci la un an si doua luni, a ars ca o torta alt autobuz (numarul de parc #6573). Detalii gasiti in acest topic.

Intrebarea pe care o pun este urmatoarea: Cat de sigure sunt aceste autobuze ?

De ce au ars ca o torta ? Nu ar tebui sa fie facute din materiale ignifuge ?

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2025 23:50:23    Titlul subiectului: 220851

Acum pentru o corecta informare ar trebui sa stim si numarul de defectiuni la autobuzele Citaro, intr-o perioada similara de timp. Mie personal mi se par foarte multe defectiuni la Otokar. Daca informatia este adevarata, atunci DNA-ul ar trebui sa intre in actiune si sa o cheme „la raport” pe Firea&comp.

Articolul se gaseste aici

Citat:
Ce urmează pentru autobuzele Otokar

Situația vine în întâmpinarea îngrijorărilor legate de fiabilitatea și rezistența în timp a autobuzelor marca Otokar achiziționate începând cu 2019 de Primăria Municipiului București. Potrivit surselor B365.ro, șoferii se îndoiesc de fiabilitatea și de calitatea pe care o vor prezenta autobuzele Otokar Kent C în viitor, mai ales în condițiile în care garanția va expira începând cu anul 2027.

Alte probleme precum instalațiile de uși care nu funcționează corespunzător (exemple: pe unele modele ușa șoferului nu poate fi deschisă singură, dacă e acționată doar ușa din spate se deschid toate ușile de acces), scaunele sunt fixe și nu asigură confortul tuturor șoferilor dar și alte probleme ce țin de sistemele și instalațiile electrice (care posibil se află și în spatele autobuzelor care au luat foc în ultimii ani, precum cazul cel mai recent de pe 6 februarie 2025), reprezintă motive de îngrijorare. De asemenea, mentenanța este una de durată și anevoioasă pentru autobuzele Otokar, potrivit surselor B365.ro, reparațiile întinzându-se pe mai multe săptămâni.

Potrivit Gândul, în perioada 1 decembrie 2018 – 28 februarie 2023 au fost raportate nu mai puțin de 26.035 defecțiuni tehnice la autobuzele Otokar.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2025 13:52:09    Titlul subiectului: 221078

Eu sunt de parere ca aceste autobuze ar trebui retrase. Ma rog sunt 400, nu se pot retrage imediat, dar parerea mea este ca Otokar este o bomba pe roti. Cine s-a ocupat de achizitionarea acestor bombe pe roti ar trebui sa dea cu subsemnatul pe la DNA sa explice cum au avut turcii castig la cauza la licitatie, in dauna celor de la Mercedes, la o jum[tate de punct diferenta !

In ce orase din lume mai circula aceste bombe pe roti ? Acolo unde circula au mai fost incidente ?

Articolul se gaseste aici

Citat:
Autobuzele la control! STB a chemat mecanicii Otokar să facă verificări, după ce un vehicul turcesc a luat foc la Autobaza Nordului

După ce un autobuz Otokar al STB a luat foc în Autobaza Nordului, Societatea a luat decizia de a chema de urgență mecanicii din Turcia pentru a face verificări. Potrivit unor surse, va fi controlat atât vehiculul cuprins de flăcări, cât și alte câteva din flotă.

Mecanicii din Turcia verifică autobuzele Otokar din București

STB a luat decizia de a chema mecanicii turci pentru a face verificările necesare la autobuzele Otokar, după ce unul dintre acestea a fost cuprins de flăcări. Astfel că, mai multe vehicule ale mărcii din Turcia vor fi controlate de către specialiști, conform informațiilor transmise de surse Gândul.

Această decizie a fost luată pentru a elimina riscul ca unul dintre autobuze să ia foc din senin, în timp ce se află pe traseu, punând astfel sănătate călătorilor în pericol. Mecanicii din Turcia au ajuns în România încă de vineri: STB nu vrea să riște vreun incident, după ce autobuzele Otokar au început să ardă, din senin. Mecanicii din Turcia au venit vineri de urgență la București, unde au început deja procedurile de diagnosticare a problemelor care generează incendiile la aceste autobuze.

În prima fază, se vor face verificări asupra autobuzelor ce au ars în ultima vreme (unul în februarie și unul joi după amiază). Ulterior, mecanicii vor verifica și mijloacele de transport aflate în circulație. Cu toate astea, nu se știe daca controlul vizează toate cele 400 de autobuze Otokar din flotă.

Situația este foarte complexă și destul de gravă. Nu se știe care autobuz poate lua foc, de aceea, va fi mult de muncă, și vor lua mașinile la puricat, au mai transmis sursele Gândul.

Vehiculul a luat foc din senin

Incidentul care a dus la efectuarea acestor verificări a avut loc joi, 27 martie 2025. Vehiculul a fost cuprins de flăcări în timp ce se afla la Autobaza Nordului. Afectată a fost partea din spate a vehiculului și, din fericire, nu au existat persoane rănite.

Conform unor surse ale B365.ro, autobuzul ce a luat foc este printre primele vehicule Otokar ce au fost aduse în București. Acesta a intrat pe traseu în data de 1 decembrie 2018. Vehiculul face parte din lotul celor 6 autobuze Otokar Kent C12 (m12 metri) introduse în circulație la Autobaza Nordului pe 01.12.2018 pe fosta linie 601 – Semănătoarea – Piața Rosetti.

Un incident similar a avut loc în acest an, în data de 2 februarie 2025, când un autobuz care circula pe linia 381 a luat foc în zona Podului Mihai Bravu. La fața locului s-au deplasat echipaje de pompieri, care au intervenit rapid și au reușit să stingă incendiul.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 219
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2025 16:12:32    Titlul subiectului: 221082

Situatia, din punctul meu de vedere, trebuia lamurita de la primul incendiu sau cel tarziu de la al doilea, dar noi nu avem pana la ora actuala nici o concluzie trasa de la primul caz.
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2025 16:15:01    Titlul subiectului: 221084

Ma gandesc ca ei si-au dat seama care sunt problemele cu Otokar, dar le este frica sa le faca publice.
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Apr 2025 13:19:19    Titlul subiectului: 221353

Autobuzele Otokar ies din garantie.

Din articol avem doua informatii si anume:

-multe autobuze Otokar zac prin depouri (la fel se intampla cu Mercedes Citaro) din cauza unor defectiuni !

-STB nu are suficient personal pentru menenanta autobuzelor. Ce o sa faca cand o sa iasa Otokarele din garantie ?

Articolul se gaseste aici

Citat:
Autobuzele Otokar din Capitală încep să iasă din garanție și intră pe mentenanța STB: „Au fost foarte prost întreținute. Vor fi mari PROBLEME cu ele”

O parte din autobuzele turcești Otokar cumpărate de Primăria Capitalei în 2018 au început să iasă din garanție, după ce au depășit numărul de kilometri stabilit în contract. Până în prezent, mentenanța autobuzelor a fost făcută de turci, iar de acum încolo, reparațiile vor fi făcute de mecanicii români ai STB. Doar că, potrivit surselor Gândul, multe dintre aceste vehicule, care au deja peste șapte ani în circulație, sunt foarte prost întreținute, iar o parte dintre ele sunt trase „pe dreapta” prin autobaze.

„Nu sunt deloc întreținute cum trebuie. Acum încep mecanicii români de la STB să intre pe ele, la câteva autobaze, pentru că turcii nu mai au exclusivitate pe câteva dintre ele, după ce și-au făcut numărul de kilometri. Defectele sunt foarte multe și vor fi mari probleme în viitorul apropiat. Am văzut cum au lucrat turcii. De exemplu, la instalațiile electrice, nu au lucrat pe aceleași cabluri pe care le-a avut Otokar. Au pus alte cabluri și fac un fel de improvizații, cu alte fire care nu ar fi pentru sarcina care trebuie, și oricând pot lua foc”, au precizat surse STB în exclusivitate pentru Gândul.

Cum se face mentenanța Otokar: „Nu cositoresc cablurile, nu sunt lipite cum trebuie”

Mai mult, spun sursele noastre, mecanicii români au încercat să le atragă atenția „colegilor” turci, dar fără succes.

„Nu cositoresc cablurile, nu sunt lipite cum trebuie. Mai mult, când este o problemă cu un cablu, ei înlocuiesc doar partea cu problemă, nu până la capăt, așa cum se face. Adică au făcut înnăditură. Au fost cazuri în care mecanicii noștri au văzut aceste aspecte și le-au atras atenția mecanicilor turci, dar nu s-au înțeles cu ei deloc.

Nici uleiurile, nici alte consumabile nu erau schimbate la timp. Sunt foarte multe probleme. Multe dintre aceste autobuze zac prin depouri”, mai susțin sursele Gândul.

Primăria Capitalei a cumpărat în 2018, cu suma de 458.100.826 de lei fără TVA, 400 de autobuze Otokar.

Ce fel de autobuze s-au livrat din Turcia

Compania Otokar din Turcia s-a obligat, prin contractul din 2018, să furnizeze municipalității, în termen de 17 luni de la semnare, 3 tipuri de autobuze:

320 de autobuze marca Otokar, model KENT LF de 12 metri;
50 de autobuze marca Otokar, model KENT LF de 10,50 metri;
30 de autobuze marca Otokar, model KENT LF ARTICULAT de 18 metri.

De asemenea, compania Otokar s-a obligat, prin contract, să ofere o garanție de 240.000 de kilometri sau minimum 4 ani (full warranty) de la data punerii în exploatare a autobuzelor, asigurând, totodată, și unele „consumabile”, precum:

-uleiuri;
-antigel;
-filtre;
-acumulatori;
-anvelope (160.000 km);
becuri auto.

Potrivit unui răspuns al STB, la solicitarea Gândul, în perioada 1 decembrie 2018 – 28 februarie 2023 au fost raportate nu mai puțin de 26.035 defecțiuni tehnice la autobuzele Otokar.

Mai multe autobuze Otokar au luat foc

De la începutul anului, două autobuze Otokar au luat foc, unul în trafic, iar celălalt în parcare, la Autobaza Nordului.

Și în decembrie 2023, un autobuz Otokar a ars din temelii în Drumul Taberei. Și atunci, focul s-a aprins de la motor, în spatele autobuzului.

Valer Ciobănescu, președintele Sindicatului Transpublic din STB, a explicat pentru Gândul care ar putea fi cauzele care au condus la arderea autobuzelor.

„Se pare că sunt probleme în zona motorului, unde sunt scurgeri de ulei și combustibil. Practic, uleiul scurs și motorina ajung în zona eșapamentului, care este foarte încins, și se aprind. Așa iau foc autobuzele Otokar.

S-a ajuns la această situație din cauza faptului că în ultima perioadă, producătorul face mentenanță de mântuială la aceste autobuze. Sunt prea multe probleme la aceste vehicule și este foarte probabil ca turcii să nu le mai facă față. Fiind în garanție, autobuzele Otokar nu pot fi reparate de către STB. Oricum, STB SA nu are personal de întreținere suficient pentru repararea celor vechi, dar să mai preia încă 400 de Otokar”, a declarat Valer Ciobănescu.

Cate autobuze Otokar mai sunt valide, in prezent ?

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community