 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2025 Mesaje: 10877 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Apr 2025 07:10:01 Titlul subiectului: |
221144 |
|
Achizitionarea noilor tramvaie risca sa devina cel mai mare fiasco din Bucuresti de dupa revolutie. Cu totii ne-am bucurat cand au venit tramvaie noi. Inclusiv subsemnatul. In capitala aveam parte de o normalitate in transportul in comun.
Lasand la o parte magariile facute de Blidar cu puterea nominala a motoarelor (pentru care ar fi trebuit sa aiba dosar penal la DNA) ne-am bucurat ca in Bucuresti, dupa o pauza de cateva decenii, aveam tramvaie noi. Ca acestea nu erau de o calitate asa buna asta este partea a doua. Finisajele lasa de dorit iar zgomotul (troncanitul) facut de aceste tramvaie se aude de departe. Dar erau tramvaie noi.
Ce se intampla in prezent. O cincime din parcul de tramvaie noi sunt imobilizate prin depouri. Si inca nu au trecut cinci ani de la sosirea primului tramvai in Bucuresti.
Care este principala problema in Bucuresti ? Simplu, inainte de modernizarea parcului de tramvaie, oamenii din STB trebuiau „modernizati”. In primul rand tebuia „modernizata” toata conducerea STB-ului, apoi trebuiau „modernizati” toti sefii de la depouri iar in final si o parte din angajati care freaca menta pe la birou trebuiau „modernizati”.
Fara o „modernizare” a capitalului uman de la STB, inclusiv conducerea (care ar trebui schimbata din temelii) orice achizitie de material rulant nou, cum este cazul tramvaielor Siemens Astra Imperio, risca sa se transforme intr-un mare fiasco.
Eu unul nu il simpatizez pe Marian Andrei (de la mobilitate.eu) dar un lucru apreciez la el, faptul ca a luat pozitie. El are dreptate cand a spus, in articolul pe care l-am citat in postarea precedenta, ca daca nu se iau masuri, peste cativa ani, tramvaiul bucurestean risca sa intre in colaps. Cei de la STB nu au invatat absolut nimic din experienta cu autobuzele Mercedes Citaro. Calitate foarte buna, dar te rupe la piesele de schimb, plus mentenanta deficitara. Motiv pentru care multe Citaro „fac gardul” pe la garaje. Exact asta se intampla acum cu o parte din noile tramvaie.
Si mai este o chestie, trebuie imblanzita „jungla” traficului auto bucurestean. probleme similare sunt si in alte orase, cum ar fi la Resita. Cum se poate „imblanzi” jungla auto ? Simplu, exista niste puncte fierbinti, unde se intampla mai des evenimente rutiere, in care sunt implicate si mijloacele de transport in comun, acolo trebuie sa fie prezenta, zi de zi, politia rutiera si sa dea amenzi. Pentru asta trebuie sa fie o intalnire intre cei de la primaria capitalei si reprezentatii politiei rutiere. In caz contrar o sa fie in continuare accidente si tramvaie noi imobilizate in depouri.
Asa ca, fie le vine mintea la cap, celor de la PMB si iau niste masuri radicale la STB, adica sa „modernizeze” resursa umana, fie, peste cativa ani, tramvaiele Astra Imperio vor deveni cel mai mare fiasco al Bucurestiului.
Eu as mai avea o sugestie catre STB. Nu va grabiti cu casarile Tatrelor. Mai bine le tineti in rezerva pe cele care inca mai functioneaza. Nu de alta, dar peste 2-3 ani, s-ar putea sa fie nevoie de ele  _________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2025 Mesaje: 10877 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Apr 2025 22:16:23 Titlul subiectului: |
221361 |
|
Alt Imperio cu pantograf rupt.........
https://b365.ro/imperio-cu-pantograf-rupt-in-intersectia-calea-dudesti-cu-sos-mihai-bravu-stb-liniile-10-19-23-si-27-sunt-blocate-563518/
Citat: | Imperio cu pantograf rupt în intersecția Calea Dudești cu Șos. Mihai Bravu. STB: Liniile 10, 19, 23 și 27 sunt blocate
STB anunță că liniile 10, 19, 23 și 27 sunt blocate în zona Șos. Mihai Bravu/Calea Dudesti, pe sensul spre Romprim. Compania de transport public informează că s-a produs un incident tehnic și se aplică măsuri de deviere.
Liniile 10, 19, 23 și 27 sunt blocate
STB transmite călătorilor, printr-o postare pe X, că 10, 19, 23 și 27 sunt blocate în zona Sos. Mihai Bravu/Calea Dudesti, pe sensul spre Romprim. În zona respectivă, s-a produs un incident tehnic, potrivit informațiilor.
Compania de transport a luat măsuri de deviere.
Liniile 10, 19, 23 și 27 – blocate în zona Șos. Mihai Bravu/Calea Dudești, pe sensul spre Romprim. Cauza: incident tehnic. S-au aplicat măsuri de deviere, anunță STB.
Potrivit unor informații de pe grupul de Facebook „Info Trafic București și Ilfov” un tramvai s-a blocat pe șine. Acesta a transmis că se circulă în zona respectivă, dar lent.
Încă un tramvai rămas fără pantograf…..Calea Dudești cu Mihai Bravu, se circulă dar greu, a spus membrul comunității de Facebook.
Traficul este îngreunat
Informațiile date de membrul grupului de Facebook sunt confirmate și de aplicația Google Maps. Se vede cum circulația rutieră în zona respectivă, Șoseaua Mihai Bravu/Calea Dudesti, pe sensul spre Romprim, este îngreunată. Șoferilor le este recomandat să evite zona respectivă pentru a nu sta în trafic mai mult decât își doresc. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|