Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Intentie achizitionare 22 de troleibuze noi

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10877
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Feb 2025 12:38:27    Titlul subiectului: Intentie achizitionare 22 de troleibuze noi 220682

Primaria capitalei a lansat contractul in SEAP pentru achizitionarea a 22 de troelibuze noi. Banii vor fi pe PNRR. Articolul se gaseste aici

Citat:
Peste 14 milioane de euro pentru 22 de troleibuze noi. Primăria Capitalei a lansat contractul în SEAP

Alte 22 de troleibuze noi, nepoluante, vor fi achiziționate de Primăria Capitalei, cu fonduri europene. Contractul de achiziție publică a fost deja publicat în SEAP.

Valoarea totală estimată a proiectului este de 71,5 milioane de lei, peste 14,3 milioane de euro, iar finanțarea provine integral din fonduri europene, prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Potrivit caietului de sarcini, cele 22 de troleibuze noi vor avea o capacitate de transport de cel puțin 85 de persoane, dintre care minimum 26 pe scaune si o lungime de 12 metri. Fiecare vehicul va beneficia de o garanție de minimum 350.000 km sau cinci ani pentru toate componentele sale, iar livrarea acestora trebuie făcută în termen de maximum 12 luni de la semnarea contractului.

Durata contractului este de 72 de luni.

în ultimii ani au fost achiziționate 100 de autobuze electrice, 100 de tramvaie și 100 de troleibuze.

Noile troleibuze sunt dotate cu:

-aer condiționat;

-rampă de acces pentru pasagerii cu mobilitate redusă;

-podea coborâtă;

-prize pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor;

-computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online;

-sistem de informare audio-video;

-sisteme de numărare a călătorilor.

Primele troleibuze noi au intrat pe traseu în luna februarie 2024, pe liniile 93 și 61. Linia 61 a înlocuit linia de autobuz 336, care a fost desființată și funcționează pe traseul: „Complex Comercial Apusului”, Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Bulevardul Carol I, „Piața Rosetti”, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenței, Piața Operei, Bd. Eroii, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, terminal „Complex Comercial Apusului”.

Contractul în valoare de 290 milioane de lei, pentru 100 de troleibuze, a fost semnat pe 29 decembrie 2023.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2025
Mesaje: 10877
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Apr 2025 22:47:15    Titlul subiectului: 221114

Interesant, Solaris nu pare interesat de licitatie. Singura oferta pentru cele 22 de troleibuze noi a venit din Turcia. Articolul se gaseste aici

Citat:
PMB vrea să înnoiască parcul de vehicule STB cu 22 de troleibuze. O singură firmă este interesată de contract

Licitația pentru „Înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public prin achiziția unui număr de 22 troleibuze din gama de 12 m cu autonomie de minim 20 km” are un singur ofertant – Anadolu Automobil Rom din Ciolpani, Ilfov.

Un singur ofertant pentru achiziția a 22 de troleibuze de 12 metri

PMB a scos la licitație, în SEAP, la începutul lunii februarie, contractul de achiziție publică „Înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public prin achiziția unui număr de 22 troleibuze din gama de 12 m cu autonomie de minim 20 km”, ce valorează 71,5 milioane lei. Licitația s-a încheiat și are un singur ofertant, anume Anadolu Automobil Rom.

Achiziția vizează crearea unui sistem de transport „eficient, integrat, durabil și sigur, proiectat să promoveze dezvoltarea economică și teritorială inclusiv din punct de vedere social și să asigure o calitate ridicată a vieții, prin conservarea mediului înconjurător și a ecosistemului uman”, prevede anunțul.

În ianuarie 2023, primarul general al Capitalei, acum și candidat la alegerile prezidențiale din mai, Nicușor Dan, anunța că a semnat contractul de finanțare pentru achiziția a 22 de troleibuze noi, cu autonomie extinsă, prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), scrie Agerpres.

Este vorba despre un proiect cu o valoare de 55 milioane de lei (fără TVA), finanțat prin PNRR, program gestionat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației. Noile mijloace de transport se adaugă altor 100 de troleibuze pentru care am semnat deja contractul de achiziție, sumele necesare provenind de la Fondul de Mediu. Vom continua să facem toate demersurile necesare pentru înnoirea parcului auto al Societății de Transport București, astfel încât transportul în comun să devină cât mai atractiv pentru bucureșteni.

Primăria Municipiului București a cumpărat în ultimii 3 ani 100 de tramvaie, 100 de autobuze electrice și 100 de troleibuze.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 23/Apr/2025
Mesaje: 423
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 13 Apr 2025 19:04:50    Titlul subiectului: 221297

Nu mai pare interesată pentru că la Budapesta au ofertat un troleibuz inferior la prețul aberant de 800.000 de euro, pe când aici bugetul este de doar 650.000 euro.

Anadolu ar fi trebuit să vină cu SOR, dar potrivit unor zvonuri participă la licitație cu troleibuze Yutong, care tehnic sunt niște autobuze electrice ce trag curentul din rețea în baterii, iar bateriile alimentează motorul (tehnologia IMC - In Motion Charghing), nu ca la troleibuzele clasice unde curentul din rețea este dus direct la motor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community