 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 222 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Feb 2025 20:46:51 Titlul subiectului: |
220598 |
|
Acelasi lucru se intampla si la Otokar tot incet se inchid.
_________________ 611 |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Feb 2025 21:42:34 Titlul subiectului: |
220745 |
|
Eu tot le vad pe str. Vasile Lascar, cand intra pe traseu, sau se retrag. Cand au acces, se duc inspre Stefan Cel Mare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.4 kb |
Vizualizat: |
de 595 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
748.45 kb |
Vizualizat: |
de 595 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.86 kb |
Vizualizat: |
de 595 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.41 kb |
Vizualizat: |
de 595 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Mai 2025 12:33:00 Titlul subiectului: |
221560 |
|
Deci.......prostie sau hotie ? Sau ambele ? Se cumpara autobuze electrice, pe fonduri europene, iar aproape jumatate dintre ele stau in garaje fiindca nu sunt destule statii de incarcare. Dar alte orase, cum ar fi Constanta cum s-au descurcat ?
Intebare, sefii de pe la PMB&STB din Bucuresti, sunt printre cei mai cretizoizi din tara ? Sunt cei mai idioti ? Mi-ar place sa raspunda cei din STB care mai activeaza pe aici (daca au curajul sa vorbeasca). Sau este o afacere si cineva baga bani in buzunar. In tot acest timp noi ne injuram intre noi, aia care voteaza cu Semion si ceilalti cu ND. Doi cretini !
Lasand la o parte politichia de doi lei, de ce nu se activeaza DNA-ul ? Practic se iau autobuze (i)electrice, din banii nostri si cei europeni. De ce nu beneficiem de ele ? In acelasi timp, pe linia 79 nu sunt destule troelibuze si circule vreo trei autobuze. Pai atunci de ce nu au luat troleibuze ?
Hai sa fim seriosi, de ce Mama Naibii trebuie sa luam autobuze electrice cand avem retea de troleibuz ? Ce este asta ? Ok, inteleg in orasele care nu au troleu. Nu mai bine se luaa mai multe troleibuze in Bucuresti ?
Bineinteles ca eu voi fi acuzat ca nu vad ”beneficiile” actualei administratii. Uite au venit autobuze electriece, tramvaie noi si auto-troleibuze
Eu unul vad multa prostie si ticalosie. Dar oare nu vede si DNA-ul ?
Articolul se gaseste aici
PS: Astept momentul cand voi fi declarat persona non-grata (sunt impotriva curentului).
PS2: Nu sunt suveranist (aia e alta prostie inventata)
Citat: | Zeci de autobuze electrice noi nu pot circula prin București dintr-un motiv aproape caraghios, dacă n-ar fi chiar serios: autobazele STB n-au suficiente stații de încărcare
Aproape 40 de autobuze electrice, noi, nu au cum să circule prin București. Motivul: nu există suficiente stații de încărcare în autobazele STB.
Vorbim despre cele 100 de autobuze electrice turcești, asamblate în China, cumpărate de Primăria Generală în anul 2023, cu suma de peste 300 de milioane de lei.
Zeci de autobuze electrice noi nu pot circula prin București: nu există suficiente stații de încărcare în autobazele STB
Aproape doi ani au trecut de când au fost cumpărate pentru București cele 100 de autobuze electrice, însă încă nu au fost montate suficiente stații de încărcare pentru ele, în autobazele STB, potrivit Gândul.
Astfel, în prezent, aproape 40 de autobuze electrice noi nu au cum să circule prin Capitală, pentru că nu pot fi încărcate.
Conform surselor Gândul, sunt depouri STB unde s-a montat o singură stație de încărcare, exemplul fiind depoul Vatra Luminoasă.
Încărcarea se face în aproximativ 8 ore
Un autobuz electric se încarcă în circa 8 ore. Astfel, este imposibil ca toate cele 100 de autobuze electrice noi să circule în același timp pe trasee din București.
Garanția se pierde, timp în care noile autobuze electrice sunt trase pe dreapta în depouri, explică sursele pentru Gândul:
În mod normal, ele ar fi trebuit rulate în perioada de garanție. Practic, garanția se pierde, iar ele stau degeaba în depouri. Problema este că bateriile se pot degrada și ele, pentru că nu sunt folosite.
Aceste autobuze electrice au fost asamblate de către turcii de la BMC, în China. Vehiculele au fost aduse în țara noastră cu vaporul.
Facilitățile autobuzelor electrice din China:
12 metri lungime,
autonomie de minimum 200 de kilometri între două încărcări succesive,
tracțiune complet electrică, realizată autonom cu Sistem Reîncărcabil de Stocare a Energiei Electrice (SRSEE),
baterii de acumulatori,
podea complet coborâtă pe toată lungimea vehiculului,
trei uși duble,
aer condiționat. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|