Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/incidente legate de transportul public
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 35, 36, 37
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
LVF



Data înscrierii: 06/Sep/2025
Ultima vizita: 29/Oct/2025
Mesaje: 104
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2025 13:07:01    Titlul subiectului: 222381

La Tatre au casat si ultimul T4D...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2025 13:53:11    Titlul subiectului: 222382

Da, eu si Cristina suntem de vina pentru asta, ca Talef voia pe 244 sa-l rascumpere, ca sa-i ramana la manevre in depou, fiind in starea cea mai buna, dar de gura noastra a fost fortat de Gherca si stoica sa renunte la el si sa accepte R-ul... Boghiurile's ale lui 244, insa, ca a zis ca la asta nu sta la discutii, asa ca le-a urcat pe amandoua pe canal si a schimbat boghiurile intre ele inainte sa-l lase pe 244 pe mana tiganilor...

Amandoua nu s-a putut, ca o singura Tatra si V2A-ul s-au putut lua inapoi de la tigani, la schimb cu ST7 108 si GT5 360, care au fost luate direct de la strada si date lor la taiat... Pentru inca un vagon nu mai era cu ce cotiza...

Peste o luna jumate vor fi trecut 16 ani de-atunci... A fost plina de dramatism salvarea Tatrei si V2-ului atunci... Efectiv Cristina cauta prin depouri fier vechi, am intrebat si la firma la unchiul meu, la Targu Frumos, daca n-are "fer" de dat... Eram disperati ca pierdem cele doua tramvaie... De la agonie la extaz am trecut in zilele alea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Mrnokia



Data înscrierii: 16/Mai/2017
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2025 08:06:46    Titlul subiectului: 222389

Iar toată acea muncă pentru salvarea acestor vehicule nu este apreciată. Tramvaiele alea ar trebui ținute într-o hală. V2A se vede clar că e extrem de degradat, cel mai probabil cu structura de rezistență plină de găuri iar Tatra deși pare mai bine din punctul ăsta de vedere este și ea foarte degradată. De Timiș nici nu mai zic. Acum 8 ani când am fost eu la ziua porților deschise la depou tramvaiul ăla era practic crescătorie de șobolani. Cu plante crescute prin șasiu și tot tacâmul. Acum nu cred că e mai bine ca atunci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2025 08:15:56    Titlul subiectului: 222390

Cel mai rau e ca fix unii dintre cei care au luptat pentru salvarea lor sau au facut posibil acest lucru si-au batut joc de ele in ultimul deceniu...

O sa vedem cu ce consecinte asupra lor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
LVF



Data înscrierii: 06/Sep/2025
Ultima vizita: 29/Oct/2025
Mesaje: 104
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2025 11:33:33    Titlul subiectului: 222391

Mrnokia a scris:
Iar toată acea muncă pentru salvarea acestor vehicule nu este apreciată. Tramvaiele alea ar trebui ținute într-o hală. V2A se vede clar că e extrem de degradat, cel mai probabil cu structura de rezistență plină de găuri iar Tatra deși pare mai bine din punctul ăsta de vedere este și ea foarte degradată. De Timiș nici nu mai zic. Acum 8 ani când am fost eu la ziua porților deschise la depou tramvaiul ăla era practic crescătorie de șobolani. Cu plante crescute prin șasiu și tot tacâmul. Acum nu cred că e mai bine ca atunci.

Am ramas masca vazand ce au facut cei din Ploiesti si din capitala.
Aici nici macar de Tatra nu s-au apucat,de data asta Iasul m-a dezamagit.

128 a revenit la traseu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Noi/2025
Mesaje: 1314
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2025 21:38:54    Titlul subiectului: 222392

Trebuiau păstrate câte 2 sau chiar 3 tramvaie. Odată aveai piese de schimb și apoi erau 2 tip-uri diferite. Dar na... Și 262 ținut în hală. În hală!!! Nu la manevre prin depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2025 22:27:10    Titlul subiectului: 222394

In halele depourilor nu era unde le tine, pentru ca e nevoie de toate spatiile pentru vagoanele de la strada...

Eu am propus cand s-a refacut linia in CUG sa se faca in rond la Tehnopolis, in mijloc, o hala in care sa fie duse tramvaiele istorice...

Dar am clampanit degeaba din gura...

Propunerea mea de atunci se baza pe hala construita in 2012 la Darmstadt pentru gazduirea tramvaielor istorice, in interiorul buclei Darmstadt-Kranichstein (ma rog, intre timp s-au intamplat niste nasoleli acolo, ca nici nemtii nu-s usa de biserica cum ii credem noi, dar nu e locul aici si momentul sa dezvolt subiectul asta, ideea era sa zic ca am avut o solutie, am propus-o si si-au bagat stoiu'n ea, ca mereu).



K1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.84 kb
 Vizualizat:  de 871 ori

K1.jpg



K2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.49 kb
 Vizualizat:  de 871 ori

K2.jpg



K3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.64 kb
 Vizualizat:  de 871 ori

K3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
LVF



Data înscrierii: 06/Sep/2025
Ultima vizita: 29/Oct/2025
Mesaje: 104
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Oct 2025 16:47:33    Titlul subiectului: 222524

https://www.bzi.ro/circulatie-blocata-in-tatarasi-din-cauza-unui-tramvai-care-a-deraiat-5365454?fbclid=IwdGRjcANQtBVjbGNrA1C0DGV4dG4DYWVtAjExAAEeFxyURwLliM9kReL1BpYx5T02qOilcBD_hg7JOdx_IOzck30oBq9zVUkID9U_aem_PrCmwkksT1aKm8X-2k0Etw
Hal de intretinere a macazurilor,azi la 11 am asistat la alt eveniment in Tesatura,un GT4 pe traseul 7 a luat-o spre Iorga.S-a mai dus un macaz electric...
3 tramvaie in coada,pana la urma a dat cu spatele,vreo 10 minute a durat toata treaba.
Foarte multe macaze electrice cu patina care nu mai merg cum trebuie,sau sunt defecte si nu mai sunt alimentate.Penibil sa schimbi cu stanga si in 2025 cand a bagat compania asta bani in macazuri electrice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nenea33



Data înscrierii: 20/Aug/2020
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 79
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Oct 2025 20:28:58    Titlul subiectului: 222563

Informatia pe care ai provenit-o dumneata nu poate afirma ca macazul era stricat sau nu.
Dupa parerea mea,vatmanul ar trebui sa aiba si atributia/atentia de a verifica pe ce parte este macazul inainte de a pleca din statie sau a accelera dupa separator,nu pe degeaba 401 si-a gasit sfarsitul deoarece vatmanul nu a verificat macazul pe ploaia aceea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul MSN Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 04/Noi/2025
Mesaje: 444
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2025 16:13:03    Titlul subiectului: 222652

Totusi ce-a fost acolo?
https://www.bzi.ro/aproape-de-o-tragedie-la-iasi-care-au-fost-cauzele-accidentului-dintre-cele-doua-tramvaie-vatmanii-au-sesizat-de-mai-mult-timp-problema-dar-nu-s-au-luat-masuri-5378803
Frunze? Parca era capitala Kirghistanului Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2025 16:20:00    Titlul subiectului: 222653

Pe tronsonul ala trebuie pus un sistem de semaforizare cu detectarea intrarii si iesirii si un semafor in varful dealului, astfel incat un vatman care e sus sa stie daca tronsonul e liber sau nu si doar daca e liber sa-si deie drumu la vale spre Padurii.

Pe panta ailalta, de la Cinci Drumuri in jos, exista regula interna ca un tramvai nu are voie sa porneasca la vale daca altul coboara sau e in statie, jos.

Pe partea asta din Tatarasi nu exista contact vizual pe tot tronsonul, deci nici regula nu se poate aplica decat cu un sistem de tipul celui zis de mine mai sus...

Altfel, "cetepeaua a facut totul ca circulatia sa fie reluata in deplina siguranta", cum a declarat baragladina de la piaru cetepelei...


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mie 22 Oct 2025 16:23:14, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Noi/2025
Mesaje: 1314
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2025 16:21:30    Titlul subiectului: 222654

..dar a mai pierdut 2 tramvaie cu ocazia asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2025 16:37:17    Titlul subiectului: 222655

Despre condus preventiv, daca tot "se stie problema cu frunzele", ce sa mai vorbim?!... O sa fie zi mare aia cand o sa inteleaga stoica si cetepeaua notiunea asta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
LVF



Data înscrierii: 06/Sep/2025
Ultima vizita: 29/Oct/2025
Mesaje: 104
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2025 22:54:31    Titlul subiectului: 222660

Trebuie sa se repede tragedii ca in 2011 sau 2012 cu ST-ul 276 ca sa se schimbe ceva in compania asta...
Au numai grija paginii de FB cu prosteala si aruncatul banilor fara sa imbunatateasca calitatea serviciilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Oct 2025 05:03:31    Titlul subiectului: 222663

Si as adauga acestui sistem electronic si o functie de alarmare in dispeceratul central pentru situatia in care un vagon intra pe rosu pe tronson, plus camere de supraveghere la intrare (cu vedere asupra semaforului si liniei) si iesire.

Daca ar fi pus la vehicule transpondere pentru macazuri si semafoare, se putea pune si bucla inductiva la intrarea pe tronson si se identifica automat si vehiculul intrat pe tronson (ca, deh, pe monitorizarea gipies nu te poti baza la cetepeaua gigitala). Dar astea sunt lucruri prea primitive pentru ultra-mega-giga-digitalizata cetepea, nu se coboara ea pana acolo incat sa plementeze asa banalitati...

Radu Bialus a scris:
Pe tronsonul ala trebuie pus un sistem de semaforizare cu detectarea intrarii si iesirii si un semafor in varful dealului, astfel incat un vatman care e sus sa stie daca tronsonul e liber sau nu si doar daca e liber sa-si deie drumu la vale spre Padurii.

Pe panta ailalta, de la Cinci Drumuri in jos, exista regula interna ca un tramvai nu are voie sa porneasca la vale daca altul coboara sau e in statie, jos.

Pe partea asta din Tatarasi nu exista contact vizual pe tot tronsonul, deci nici regula nu se poate aplica decat cu un sistem de tipul celui zis de mine mai sus...

Altfel, "cetepeaua a facut totul ca circulatia sa fie reluata in deplina siguranta", cum a declarat baragladina de la piaru cetepelei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 03/Noi/2025
Mesaje: 1314
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Oct 2025 07:54:53    Titlul subiectului: 222664

Contează mai mult pagina de fb, că e gratis. Dacă TP conta cu adevărat, azi nu aveau tramvaie de 20 de metri prin oraș și autobuze de 10 metri. Ieri a venit un „puiuț” din ăsta și nu mai aveai loc să arunci în el nici un fir de praf. Traseul 19 - Stația Moara de Foc, pe sensul spre Canta.

Sau faza aia cu „validarea” cardului. De ce mai au autobuzele și tramvaiele senzori de numărare pentru pasageri? Care mai e rostul lor, dacă eu trebuie să validez abonamentul meu? Uite de aia îmi iau abonament pentru 24 Pay.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LVF



Data înscrierii: 06/Sep/2025
Ultima vizita: 29/Oct/2025
Mesaje: 104
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Oct 2025 19:27:22    Titlul subiectului: 222674

Au obsesii din alea ca la americani....dar cu cardurile alea ca sa fie validate.

Suceava nu a renuntat la biletele de hartie si poti cumpara si din autobuz bilet.Asta ma deranjeaza pe mine la Iasi,in afara de validarea tampita la fiecare urcare.
Nu cred eu ca fiecare aparat va functiona la fel ca si validatoarele.Mai au si o atitudine nepotrivita controlorii,chiar daca unii nu cunosc cum sa foloseasca sau sa faca un card,parca au facut special pentru ei chestia asta ca sa traga bani din amenzi abuzive sa mai lege cu sarma o usa de GT4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 35, 36, 37
Pagina 37 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community