Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Maxi taxi-urile din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 14:27:38    Titlul subiectului: 62139

Stie cineva care sunt exact traseeele acestor linii noi? Pentru ca nu cred ca sunt in linie dreapta pt ca ar da faliment. Unele in linie dreapta au cam 2 km.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 17:36:00    Titlul subiectului: 62153

Cateva obiectii.
Linia 526 circula mult mai departe de capatul liniei RATB 133. Mai exact pana la platforma Metalurgiei. 133 intoarce la Vacaresti.
573 depasea cu mult 173, ajungand pana la metrou Aparatorii Patriei. 173 ajunge doar pana la Sura Mare, intorcand acum la City Mall (inainte intorcea la Liceul Autobuzul).
As vrea sa vad eu linia aia RATB care sa aiba traseele astea si sa aiba si un grafic de circulatie bun.
Ca plecau inaintea autobuzelor... Spaga lor! Cine vroia rapiditate si sa ajunga in partea cealalta de Bucuresti fara sa mai astepte chiar si zeci de minute in statii, lua maxi-taxi. Cine vroia sa mearga pe "blatescu" lua RATB.
Aici e vorba despre competitie intre operatorii privati, inteligenti, abili dar evazionisti si "dinozaurul" RATB, mare, greoi, cam prostovan, dar plin de bune intentii si mai ales...copilul nostru de suflet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 17:59:29    Titlul subiectului: 62156

ionut80_mail a scris:
Linia 526 circula mult mai departe de capatul liniei RATB 133. Mai exact pana la platforma Metalurgiei. 133 intoarce la Vacaresti.
Dar dubla 100% 226-le, iar condițiile de transport erau de tot ...
ionut80_mail a scris:
573 depasea cu mult 173, ajungand pana la metrou Aparatorii Patriei. 173 ajunge doar pana la Sura Mare, intorcand acum la City Mall (inainte intorcea la Liceul Autobuzul).
De fapt, 573 merge la INMB. La fel, condițiile sunt de tot ..., duba face tot cât face și autobuzul. De la Apărătorii Patriei la Tricodava am făcut 40 de minute, schimbând 2 autobuze (232 și 173) și ceva timp în stație. Deci am ajuns repede. Tot atât face și duba.
ionut80_mail a scris:
As vrea sa vad eu linia aia RATB care sa aiba traseele astea si sa aiba si un grafic de circulatie bun.
Autobuzele, tramvaiele și troleibuzele nu au loc pe trotuar ca să meargă precum dubele (a se vedea dealul de la Academie la urcare la orele de vârf).
ionut80_mail a scris:
Ca plecau inaintea autobuzelor... Spaga lor!
Ți se pare legal?
ionut80_mail a scris:
Cine vroia rapiditate si sa ajunga in partea cealalta de Bucuresti fara sa mai astepte chiar si zeci de minute in statii, lua maxi-taxi.
Îți recomand să faci un calcul cât faci cu duba dintr-un loc în altul și cât faci cu autobuzul dublat de aceasta.
ionut80_mail a scris:
Cine vroia sa mearga pe "blatescu" lua RATB.
Aici nu numai că mă insulți pe mine, dar și pe majoritatea celor care citesc. Deci eu plătesc 27RON pe lună și fac blatu'?
ionut80_mail a scris:
Aici e vorba despre competitie intre operatorii privati, inteligenti, abili dar evazionisti si "dinozaurul" RATB, mare, greoi, cam prostovan dar plin de bune intentii si mai ales...copilul nostru de suflet.
Nu aș avea nimic împotriva dubelor dacă ar avea alte trasee (de exemplu, mi-ar plăcea să am o stație de RATB sau de dubă pe strada mea, să nu mai merg atâta pe jos până la 41 sau să stau 30-45 de minute în stația lui 385 unde puțini șoferi isi aduc aminte să oprească.
,,Dinozaurul" ăla prostovan asigură servicii cât de cât civilizate... unde în UE ai văzut tu dube? Cu atât mai puțin pline până la refuz.
Microbuzele din București NU RESPECTĂ absolut NICIO normă de siguranță. În plus, evaziunea fiscală este în floare (câte bilete ai primit de la șoferi? Pariez că vreo 1 la vreo 50 de dube).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 18:27:46    Titlul subiectului: 62158

Să vedem ceva dube care sunt o alternativă la ,,dinozaurul ăla prost":
Pentru început un 515: oprire neregulamentară, depășirea capacității de transport, nu se dădeau bilete

Acum un 573: aglomerație, oprire neregulamentară în dreptul semaforului și a ieșirea din curbă.

516 care dublează 100% 116-le. Și vine chiar în fața autobuzului respectiv.

523, dublura 123-ului... fundu-n geam, nu se taie bilete.

Să-l mai privim odată:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 19:08:51    Titlul subiectului: 5252 62159

Maxi-taxi este un mijloc de transport aparut dintr-o necesitate, pentru ca pana de curand, monopolurile de stat care asigura transportul public n-au dat doi bani pe calator si pe nevoile lui.
Maxi-taxi nu s-a infiintat de dragul de-a-ncurca circulatia, ci pentru ca oamenii il solicita si il folosesc in numar mare. De-asta si sunt asa aglomerate! Daca n-ar fi fost solicitat, ar fi disparut de mult, dar asa nu va disparea decat atunci cand lumea n-o sa mai aibe nevoie de el, indiferent cat o sa latre primaria ca e ilegal!
Voi cei care scrieti aici tot felul de tembelisme (maxi-taxi=buda, soferi afaceristi care nu dau bilete, etc) nu faceti altceva decat sa jigniti pe toti aceia care folosesc acest serviciu si pe cei care isi castiga cu greu o paine din activitatea asta. E simplu sa freci menta in fata calculatorului si sa improsti niste oameni care muncesc pe masinile astea nu ca sa se imbogateasca, ci doar sa poata pune copiilor ceva pe masa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 19:22:52    Titlul subiectului: 62162

Dr2005 a scris:
Dar dubla 100% 226-le, iar condițiile de transport erau de tot rahatul.
Si 90 dubleaza 100% pe 91, iar la orele de varf conditiile de transport sunt si la RATB de tot rahatul. Si tu stai in Drumul Taberei, stii doar asta. Il desfiinteaza careva? Inca nu, deoarece la fel ca si 526 are traseul mult mai lung.
Dr2005 a scris:
Autobuzele, tramvaiele și troleibuzele nu au loc pe trotuar ca să meargă precum dubele (a se vedea dealul de la Academie la urcare la orele de vârf).
S-au montat stalpisori pe dealul de la Academie inca din iarna, si nu din cauza soferilor de maxi-taxi, ci a marlanilor ce stau cu noi in cartier si care credeau ca daca au masini straine au voie pe trotuar cu ele. Si ar fi chiar culmea sa vedem tramvaiul cum isi abandoneaza sinele si o ia pe trotuar, sau cum troleibuzul isi ia betzele la spinare si fuge inaintea tuturor! Laughing
Dr2005 a scris:
ionut80_mail a scris:
Ca plecau inaintea autobuzelor... Spaga lor!
Ți se pare legal?
Legal nu stiu, poate cel mult imoral. Iar daca Serviciul subordonat lui Udriste e sat fara caini, nu e vina calatorilor ca Primaria nu e in stare sa organizeze, supervizeze si coordoneze transportul public.
Dr2005 a scris:
ionut80_mail a scris:
Cine vroia rapiditate si sa ajunga in partea cealalta de Bucuresti fara sa mai astepte chiar si zeci de minute in statii, lua maxi-taxi.

Îți recomand să faci un calcul cât faci cu duba dintr-un loc în altul și cât faci cu autobuzul dublat de aceasta.
Ai pus la socoteala si cat stai in statiile RATB la ore de varf? Inclusiv autobuzele in care nu poti urca din cauza aglomeratiei?
Dr2005 a scris:
ionut80_mail a scris:
Cine vroia sa mearga pe "blatescu" lua RATB.
Deci eu plătesc 27RON pe lună și fac blatu'?
Eu dau 40RON/luna pe abonamentul RATB plus inca 20RON pe cel de metrou, circul zilnic f mult cu amandoua, dar asta nu ma impiedica sa vad ca in maxi-taxi te urci doar daca platesti, pe cand in RATB nu sunt toti platitori de bilet/abonament.
Problema la romani este urmatoarea: cand nu te pricepi sa faci ceva mai bun, loveste in altii.
Am recunoscut, si o s-o spun mereu: operatorii de maxi-taxi aveau f multe lacune, incepand cu evaziunea fiscala (mi s-au dat si bilete, mai ales la capat de linie), conditiile de transport, starea vehiculelor (amintind de a DAC-urilor Laughing )...
Eu nu pledez pentru pastrarea maxi-taxi in forma actuala. Eu sunt pentru un serviciu public (indiferent ca e RATB, operatori privati sau cine stie ce alta gaselnita a Municipalitatii) civilizat, ordonat, care sa asigure conditii optime de transport, confort si siguranta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 19:24:51    Titlul subiectului: 62164

Eu personal nu am nimic cu ideea de maxi-taxi, dar am cu aceste dube si cu conditiile de transport din ele, cu faptul ca nu se da bilet in ele si asa mai departe. Nu ma dreanjeaza daca "suplimenteaza" niste trasee RATB, dar nu sa pirateze in modul in care se face. Daca vor suplimentari de trasee, sa se faca licitatii pentru ele. La urma urmei daca traseele 2xx erau 1xx "barate", atunci 5xx sa fie trasee "suplimentate", dar nu piratate.
tomberonul a scris:
Maxi-taxi este un mijloc de transport aparut dintr-o necesitate, pentru ca pana de curand, monopolurile de stat care asigura transportul public n-au dat doi bani pe calator si pe nevoile lui.
Asta este absolut corect.
tomberonul a scris:
Maxi-taxi nu s-a infiintat de dragul de-a-ncurca circulatia, ci pentru ca oamenii il solicita si il folosesc in numar mare. De-asta si sunt asa aglomerate! Daca n-ar fi fost solicitat, ar fi disparut de mult, dar asa nu va disparea decat atunci cand lumea n-o sa mai aibe nevoie de el, indiferent cat o sa latre primaria ca e ilegal!
Maxi taxi s'a infiintat pentru a prelua din calatorii altor mijloace de transport, in conditii de calatorie mai bune ("*-taxi") si la preturi, evident mai mari. Asta era maxi-taxi al anilor '80. Era foarte aglomerat pentru ca ITB nu a fost in stare sa asigure transportul corespunzator pentru toate liniile pe care le detinea. Oamenii au acceptat un pret mai mare pentru o calatorie mai rapida si (initial) mai comoda.
Dupa '90, maxi-taxi a devenit literalmente minibuz si nimic mai mult.
tomberonul a scris:
soferi afaceristi care nu dau bilete, etc
Soferii care nu dau bilete i-am vazut si eu si stiu cum stau lucrurile. Peste tot unde soferul da bilete se poate face o "afacere". Faptul ca unii nu cer bilet, e treaba lor, dar e treaba mea daca i-l cer. Adica, EU, calatorul, decid daca ii fac lui ciubucul sau nu. Obligatia lui e sa mi-l dea.
2. Toti cei care folosesc acest serviciu nu-l folosesc de placere, ci de nevoie.
3. Soferii care nu dau bilete si patronii lor, in efortul lor de a pune ceva pe masa, nu scuza calitatea serviciilor pe care le ofera. La urma urmei, chiar si domnul care cu deosebita delicatete iti fura portofelul fara sa simti ceva nu face altceva decat sa munceasca, "nu ca sa se imbogateasca, ci doar sa poate pune copiilor ceva pe masa."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 19:29:52    Titlul subiectului: 62165

Daca primaria si RATB nu au facut destui pasi privind imbunatatirea transportului public, anumiti afaceristi au sesizat aceasta nevoie, acest handicap in transportul municipal.
Asadar, aici e vorba de prima lege a economiei: cata vreme cererea depaseste oferta... Iar in Bucuresti necesitatea de transport public e departe de a fi acoperita.
Insa nu sunt de acord ca nu va disparea transportul cu maxi-taxi. Daca prin HCG Primaria spune "Halt! De maine nu mai vad roata de duba in strada!", operatorii se vor reprofila, ca altfel jar mananca.
Mai raman calatorii, acesti bucuresteni tipici, ce vor alege iar nasol si peste urmatorii 4 ani si vor avea transportul in comun pe care-l merita.
Cata vreme nu va exista vointa politica, cata vreme nu va exista nimeni sa ridice capul si eventual sa aplice metoda Hruschiov-niana cu batutul cu pantoful in masa si cata vreme comisionul, ciubucul, si interesele unor functionari publici (vezi cazul angajatei din PMB care vroia traseul lui 506 si care a fost arestata ca a angajat batausi sa-i tortureze pe soferii de maxi-taxi) vor face in continuare legea, nici o sansa ca lucrurile sa se indrepte in directia dorita.
Sincer, ma intreb daca toate imbunatatirile din sistem s-au facut fiindca mai exista specimene d-astea, ca noi, care dorim sa se schimbe ceva, sau totul a fost doar o afacere continua...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 19:36:20    Titlul subiectului: 62167

ionut80_mail a scris:
Ai pus la socoteala si cat stai in statiile RATB la ore de varf? Inclusiv autobuzele in care nu poti urca din cauza aglomeratiei?
Da, am pus totul la socoteală. Am așteptat vreo 20 de minute un 385... eram atât de disperat încât aș fi luat și duba... și văd de după colț venind o dubă...tocmai când mă pregăteam să fac semn șoferului să mă ia am văzut autobuzul. Prin urmare, șoferii de dube nu fac altceva decât să blocheze autobuzele (se vede clar în poza de mai sus că 516 a oprit înaintea stației, blocând 116-le).
La fel și cu autobuzele (troleibuzele) în care nu poți urca... la ora 17 sunt foarte aglomerate troleibuzele care trec pe la Lujerului spre Gorjului (normal...Dac-urile articulate freacă menta pe linii precum 74...tocmai au zburat și cele 5 Dac 217E rămase la Bujoreni, singurele troleibuze în care se putea circula decent pe Bd. Iuliu Maniu)... și nu apare nicio dubă să te salveze, cu excepția celor care merg spre Zurbaua și Chiajna și care au cu mult peste 25 de călători în ele!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 19:36:22    Titlul subiectului: 62168

ionut80_mail a scris:
... Iar in Bucuresti necesitatea de transport public e departe de a fi acoperita.
RATB trebuia sa faca ceva incepand cu 1990. Din 1990 trebuiau sa se desfiinteze liniile preorasenesti si cele nerentabile si sa se reorienteze catre traseele rentabile. Astfel, dubele ar fi avut spatiu suficient in zonele ne(mai)acoperite. Pe masura cresterii parcului RATB, puteau sa se (re)infiinteze trasee noi, daca mai era nevoie, in conditiile existentei altor operatori (daca erau).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 09:10:41    Titlul subiectului: 62200

Ce ma enerveaza cel mai mult la maxi-taxi:
- soferii sunt foarte nesimtiti: opresc unde vor si incurca circulatia, fumeaza in timp ce calatorii sunt ingramaditi in spate, asculta manele, cand nu au clienti daca merg cu mai mult de 30km/h este sarbatoare, iar daca le ceri bilet te mai si injura.
Ar trebui pentru aceste abateri sa le ridice licenta de transport si chiar si permisul.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 14/Mai/2025
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 09:59:55    Titlul subiectului: 62204

Oameni buni, nu intelegeti ca RATB nu poate prelua sau substitui Maxicurile de pe liniile de azi?
Eu ajung mult mai repede la serviciu cu maxi-taxi, am stat azi 15 minute la 282 si nu a venit, am inrosit firele la 9391 degeaba, ii doare in spate.
Consider ca maxi-taxi ar trebui pastrate pe liniile actuale, ba mai mult sa li se dubleze frecventa.
Platesc abonament RATB degeaba, ca tot maxi-taxi ma scoate din necaz.

_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 10:28:45    Titlul subiectului: 62207

La noi s-a a[plicat o solutie tipica unui stat caruia nu ii pasa de cetatean; daca Primaria chiar ar muri de grija calatorilor, asa cum pretidne, ar rezolva intii problema transportului sub orice critica oferit de RATB, si apoi s-ar uita si in gardina altora; la noi insa, nu calatorul e in centrul atentiei el e doar un pretext; de ce nu explica primatrria care e de fapt scopul real al incercarilor de a desfiinta transportul cu max taxi, atita tip cit chiar RATB recunoaste ca nu poate acoperi decit 80% din cererea de transport? ca in nici un caz dorinta de a asigura un transport mai bun; daca se voia asta, era suficiet sa se aplice regulile care exista deja (referitor la nr de calatori, la emiterea de bilete - ia sa fii ridicat primaria 2-3 licente, sa vezi dupa aceea cum incepeau sa se dea pe brazda baietii - da cine sa ridice, ca aia crae ar trebui sa contreoleze se pare ca sint aceeasi care ar trebui controlati); asa ca nu e nici o mare realizare ce a facut primaria; sint curios daca vor suplimenta numarul de autobuze/troleibuze pe traseele de pe care vor disparea maxi taxi sau vor trata in continuare in bataie de joc calatorii pentru care pretind ca tocmai s-au luptat sa aiba un transport mai civilizat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Aug/2024
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 10:34:43    Titlul subiectului: 62210

Adevarul, 2006-07-17
Fără maxi-taxi în centrul și nord-vestul Capitalei
de Mediafax
Microbuzele maxi-taxi vor circula în Capitală, de la 1 august, numai pe 11 trasee, față de 26, câte sunt în prezent, însă niciuna dintre variantele de traseu nu va traversa centrul și nord-vestul Bucureștiului. Noile trasee vor face legătura între cartierele periferice din sud-estul Capitalei - Colentina, Pantelimon, Dristor, Berceni și Rahova. Municipalitatea va organiza o nouă licitație numai pentru atribuirea celor șase trasee la care nu s-au depus oferte. Prețul unei călătorii este cuprins, în funcție de traseu și de distanță, între 1 leu și 1,5 lei. Potrivit noului regulament, va fi interzisă oprirea microbuzelor acolo unde solicită călătorii, microbuzele vor avea stații proprii, unde vor fi vândute și bilete. Soferii nu vor mai putea să vândă bilete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 14/Mai/2025
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 10:46:30    Titlul subiectului: 00000 62212

In forma asta le face degeaba, sunt complet inutile si vor da faliment.
Liniile clasice de maxi-taxi au fost stabilite in regimul trecut si au fost foarte bune. Hai sa distrugem ce a tinut zeci de ani si a ajutat bucurestenii sa traverseze orasul mai repede.
Alta nenorocire pe capul nostru, dupa ce s-au retezat legaturile N-S si E-V prin Unirii adica 13, 14, 15, 87, 97, 94, 95, 300,3 1, si multe altele, nu mai scriu ca ma enervez mai rau.
Chiar nu poate nimeni sa inteleaga ce e bun si ce e rau in transportul bucurestean? Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 11:22:51    Titlul subiectului: 62220

bercenicity a scris:
Adevarul, 2006-07-17
Fără maxi-taxi în centrul și nord-vestul Capitalei
de Mediafax
Noile trasee vor face legătura între cartierele periferice din sud-estul Capitalei - Colentina, Pantelimon, Dristor, Berceni și Rahova
Ajung din nou la concluzia ca unii au ajuns "ziaristi" doar printr-o intamplare sau printr-o relatie. E chiar asa greu sa privesti o harta inainte sa scrii in graba un articol ? Pun pariu ca au harta Bucurestiului in birou acesti ziaristi de la Adevarul, dar ce folos, daca nici macar nu cunosc punctele cardinale sau amplasamentul cartierelor ? De unde pana unde Colentina si Rahova in sud-estul Capitalei ? Iar Pantelimon e chiar in est.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 17:33:02    Titlul subiectului: 62244

HORIA a scris:
Liniile clasice de maxi-taxi au fost stabilite in regimul trecut si au fost foarte bune. Hai sa distrugem ce a tinut zeci de ani si a ajutat bucurestenii sa traverseze orasul mai repede.
Au fost bune doar să încurce circulația și să facă evaziune fiscală. Dacă aș fi fost primar, le-aș fi desființat de mult.
Dacă RATB ar introduce vehiculele articulate pe unde e mai mare nevoie de ele nu ar mai plânge oamenii după dube.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 17:46:36    Titlul subiectului: 62247

Dr2006 a scris:
HORIA a scris:
Liniile clasice de maxi-taxi au fost stabilite in regimul trecut si au fost foarte bune. Hai sa distrugem ce a tinut zeci de ani si a ajutat bucurestenii sa traverseze orasul mai repede.
Au fost bune doar să încurce circulația și să facă evaziune fiscală. Dacă aș fi fost primar, le-aș fi desființat de mult.
Dacă RATB ar introduce vehiculele articulate pe unde e mai mare nevoie de ele nu ar mai plânge oamenii după dube.
Daca traficul al fi mai fluent automat transportul ar merge mai bine. Asa stau la cozi 2, 3, 10 mijloace de transport care vin dupa 15-20 min de asteptat in statie si in cazuri gen Apaca, Unirii, Romana etc si 1 minut conteaza. Un caz clar este autobuzul 178 la care stai 10-20 min in statie si dupa vin 2-4 una dupa alta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Dec/2024
Mesaje: 1026
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Iul 2006 11:13:11    Titlul subiectului: 62252

Eu cred că ar putea introduce R.A.T.B.-ul midibuze pe post de linii rapide; fiind mai mici, s-ar descurca mai ușor în trafic și ar avea o viteză de deplasare mai mare!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2006 19:51:59    Titlul subiectului: 62365

Puteau sa lase traseele alea dar sa reglementeze oprirea ... nu sa faca stop unde vrea soferul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2006 20:40:41    Titlul subiectului: 62367

mrM a scris:
Eu cred că ar putea introduce R.A.T.B.-ul midibuze pe post de linii rapide; fiind mai mici, s-ar descurca mai ușor în trafic și ar avea o viteză de deplasare mai mare!
Corect. Doar ca le trebuie vreo 5 facultati pana sa-si dea seama de asta. Mai ales cand n-au multi calatori, la ore cand e traficul mai liber, sau pe anumite trasee mai lejere...
Manimal a scris:
Puteau sa lase traseele alea dar sa reglementeze oprirea... nu sa faca stop unde vrea soferul
Puteau fi multe reglementate in cazul maxi-taxi, dar nu s-a vrut.

Patronii "dubelor" erau evazionisti 99,99%, constituiti in asociatii unde erau tot ei patroni/asociatii la diversele firme ce operau traseele (s-a discutat pe larg in presa chestiunea asta, a firmelor "concurente"). Nici unul nu a tipat cand s-a pus problema desfiintarii traseelor. In afara de reactii anemice de genul "dam faliment", nu am sesizat sa se bata vreunul pt drepturile lui. Se simt cu dinozaurul pe caciula, ce vrei! Evaziunea fiscala a fost principalul motiv pt care si-au luat-o, nu pt indisciplina in trafic.

Municipalitatea simtea ca pierde teren, "dubele" devenisera f populare, exemplu graitor fiind faptul ca erau mai mereu pline. Nefiind capabili sa adopte o serie de masuri care sa reglementeze situatia actuala si sa dirijeze macar o parte din bani catre RATB, anumite minti luminate cu lanterna, vorba cantecului, au luat decizia luata de-a lungul istoriei de atatia oameni obtuzi: au interzis ceea ce nu puteau controla/intelege.

Acesti dinozauri incremeniti in proiect, ce fac parte din PMB, RATB si Politia Rutiera puteau face multe, foarte multe, in interesul bucurestenilor.

Pe vremea lui Ceausescu era o vorba: "Ce e mic, cu gemuletze, si-n gemuletze funduletze? Raspuns: maxi-taxi" Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Aug/2024
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 09:21:59    Titlul subiectului: 62700

Evenimentul zilei, 2006-07-26
Liniile de maxi-taxi se retrag in estul Capitalei
26 Iulie 2006
Miruna Olteanu
In mai putin de o saptamana, locuitorii din centrul si nord-vestul orasului vor circula numai cu mijloacele RATB.
De la 1 august, microbuzele vor circula in Capitala pe 11 trasee, fata de 26 cate sunt in prezent. Niciunul dintre acestea nu va mai traversa centrul, conform restrictiei impuse de municipalitate, dar nici la periferia cartierelor din nord-vestul Bucurestiului, pentru ca niciun operator de maxi-taxi nu a depus o oferta in acest sens.
Bucurestenii sunt insa "linistiti" de catre reprezentantii Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), care se lauda ca vor suplimenta parcul auto. Pe langa cele 500 de autobuze Merecedes, regia a anuntat ca va semna un contract saptamana aceasta, prin care va achizitiona alte 100 de troleibuze Astra Arad.
Rata, asteptata o ora in statie
"Nu avem nicio problema de acoperire in prezent, mijloacele de transport in comun ajung peste tot, acolo unde se poate, in Capitala", spune Gheorghe Aron, directorul RATB. Cu toate acestea, sunt zone, chiar si cartiere intregi din Bucuresti, unde abia daca ajunge vreo rata, un tramvai hodorogit sau troleibuz.
Tocmai unele dintre aceste zone au fost refuzate si de operatorii de maxi-taxi, care au preferat batalia pe traseele apropiate de centru. Astfel, Bd. Bucurestii Noi, Sos. Chitila, Baneasa si periferia cartierelor Drumul Taberei si Militari au ramas cu cele mai putine mijloace de transport in comun.
"Dupa ce ca la noi aduc toate rebuturile care nu mai dau bine in centru, din trei masini circula doar una, care vine, in timpul saptamanii, o data la 25 de minute. In weekend este jale, ajunge cam la o ora", se plange Paraschiva Rotaru (42 de ani), care locuieste pe Sos. Chitilei din sectorul 1. Femeia lucreaza la o firma din cartierul Militari, incepe programul la ora sase si face o ora pe drum, de acasa pana la munca. Iar asta se intampla in mare parte din cauza autobuzului care face prima cursa la 5.15, iar Paraschiva nu poate sta dupa el si merge pe jos doua statii pana la Clabucet, de unde ia alt mijloc de transport.
"Metroul scurt" vine in 20 de minute
Refacerea drumurilor, autobuzele fara aer conditionat si aglomeratia de pe bulevarde creeaza bucurestenilor cea mai mare problema cotidiana chiar si in plin sezon de concedii.
Pentru unii calatori care au norocul sa locuiasca in apropierea uneia dintre cele 45 de statii de metrou, salvarea vine de la transportul "underground".
Insa si aici s-au redus numarul de garnituri, intervalul de sosire a trenului in statie ajungand chiar si la 20 de minute. In plus, cei 520.000 de calatori dintr-o zi se imbulzesc in trenuri cu doar cinci (a-ha... si marmota invelea ciocolata in staniol) sau patru vagoane. Directorul Metrorex, Liviu Soava, promite ca, pana la sfarsitul acestui an, situatia trenurilor va reveni la normal. Mai mult, el sustine ca, din ianuarie 2007, vor intra cele 20 de trenuri noi pe magistrala 1.
Naveta in Capitala, fara RATB
Cea mai grava situatie va fi pentru navetistii care circula pe liniile preorasenesti. Acestea vor fi desfiintate de la 1 octombrie, iar singurele modalitati ale locuitorilor din zonele apropiate Bucurestiului de a-si continua naveta ramanand maxi-taxi si "ia-ma, nene".
"Legea nu ne mai permite sa mai mergem pe traseele preorasenesti, pentru ca RATB-ul este destinat numai Capitalei. Doar prin crearea unei divizii in cadrul regiei si prin participarea la licitatii se mai poate reveni in mod corect la reluarea traseelor preorasenesti", explica Stefan Pirpiriu, seful Comisiei de Transport din cadrul Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB).
Cu autobuzul noaptea, din 2007
In vreme ce directorul RATB, Gheorghe Aron, si directorul Directiei Transporturi Drumuri din cadrul Primariei Muncipiului Bucuresti, Gheorghe Udriste, sunt adeptii introducerii transportului cu maxi-taxi si pe timpul noptii, Pirpiriu refuza aceasta idee. "Transportul este necesar noaptea si trebuie facut de RATB cu masini mai putine, eventual cu acele mijloace de transport de rezerva, care pot suplimenta si ziua in zonele aglomerate", este de parere seful Comisiei de Transport. El a adaugat ca proiectul va fi supus votului din Consiliu incepand din septembrie si spera ca bucurestenii vor circula si noaptea cu autobuzul, din ianuarie anul viitor.
Linie Traseu Pret Pret bilet abonament
701 Piata Obor-Voluntari 1,2 70
707,708,709, 710 Rahova-Prelungirea Ghencea 1,2 40
715 Colentina 1 40
717 Berceni 1 40
716 Regie-Piata Progresul 1,5 70
705 Periferie Dristor 1,5 70
714 Delfinului-Baneasa 1 60
703 Unirii-Berceni-Dristor 1,2 70
nota: preturile sunt exprimate in lei noi (RON)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 31 Iul 2006 10:24:18    Titlul subiectului: 62891

De maine spunem adio dubelor prin centru.
Pe site-ul PMB www.pmb.ro la sectiunea SERVICII -> AUTORIZATII TAXI/MAXI TAXI au pus harta si traseele noi.
Pana la urma nu par foarte rele. Puteti sa downloadati PDF-urile de acolo.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Lun 31 Iul 2006 11:34:05    Titlul subiectului: 62893

...Acum la mine in cartier, o sa fie iar aglomeratie de nedescris pe 139 si 226...
Inainte existau 3 linii de maxi taxi:
539 Zetari - gara Basarb ... super folositor cand vrei sa ajungi repede la gara, 96 vine odata la 10 min.
526 familiar tuturor ... ajungea mai repede ca 226 la Piata Romana.
504 - cu 15 mii din Margeanului mergeam pana la Cora Pantelimon ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Iul 2006 11:53:26    Titlul subiectului: 62895

RobertC a scris:
De maine spunem adio dubelor prin centru.
Pe site-ul PMB www.pmb.ro la sectiunea SERVICII -> AUTORIZATII TAXI/MAXI TAXI au pus harta si traseele noi.
Pana la urma nu par foarte rele. Puteti sa downloadati PDF-urile de acolo.
Da' voi chiar credeti asta? S-a luat vreo masura de inlocuire a lor cu alte forme de transport civilizat? Nu. Autobuzele s-au schimbat cu altele noi, dar liniile au ramas aceleasi. Dubele vor disparea cand nu vor mai avea cautare, chiar daca pana atunci vor merge ilegal. In tara asta multe lucruri sunt interzise si totusi se fac, asa ca nu va fi o noutate!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 5 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community