Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 12:08:07    Titlul subiectului: 96718

Pe hartie exista legaturi intre cartiere si Gara de Nord. Dar practic, tot metroul este baza, poate de aceea ar trebui suplimentate numarul de vehicule pe liniile care asigura iesirea din cartiere catre prima statie de metrou.
Referitor la un terminal pentru mijloacele de transport in comun la Gara de Nord, pana nu se termina santierul de la viitorul pod si bulibaseala aferenta, nu se poate vorbi despre un terminal.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 12:57:48    Titlul subiectului: 96719

Dr2006 a scris:
Valabil și pentru legătura Dr. Taberei - Berceni, legătură pe care RATB refuză să o asigure, jucându-se cu capătul sudic al lui 173 când la Eroii Revoluției, când la Șura Mare, în loc să îl prelungească măcar până la Piața Sudului, dacă nu chiar până la Apărătorii Patriei.

Rezolvări la aceste probleme s-ar găsi dacă nu s-ar mai merge pe principiul ,,e... nu fac față autobuzele, las' că mai cumpărăm un lot" și tot așa... s-ar putea readuce linia 8 prin Ghencea, s-ar putea înființa fostele linii ,,temporare" 33 (Ghencea-Unirii) și 52 (Ghencea-Șura Mare). Numai să se vrea.
Sunt de acord in legatura cu 173. Cred ca ar trebui prelungit astfel incat sa-l dubleze pe 232 pana la capat, apoi sa-l dubleze pe 102 pana la Gara Progresul.
In cea ce-l priveste pe 8, cred ca ar trebui sa ramana asa cum e, ca sa nu-l incurce pe 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 16:23:05    Titlul subiectului: 96726

Eventual să rămână 232 prin Șos. Berceni și 173 să meargă prin Șos. Olteniței. Sau, și mai bine, lăsat 173 la Șura Mare și tramvai direct din Ghencea până la Romprim.

Dintre călătorii lui 41 care vin dinspre Lujerului și coboară la Tricodava, Brașov și Ghencea, cel puțin jumate se transbordează la 173, 385 sau la mers pe jos prin Bd. Ghencea mai departe spre 13 Septembrie. Chestia e că nu 8ul ar încurca pe 41... mai degrabă invers, căci 41 dacă ar veni după intervalele de pe hârtie de 2-3-4 minute, nu în trenulețe de 3-4-5-6 sau mai multe vagoane nu ar fi deranjat de un 8 care ar veni, să zicem, o dată la 15 minute în zile lucrătoare și la 20 în zile nelucrătoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 20:54:36    Titlul subiectului: 96734

lucian-crusher a scris:
4. Berceni:
- prelungirea lui 133 pana la Turnu Magurele pe traseul lui 313
- readucerea lui 74 pe vechiul traseu pana la gara
- 232: Gara Progresul - Strada Garii Progresul - Soseaua Giurgiului - Strada Ghimpati - Strada Alunisului - Bulevardul Constantin Brancoveanu - Strada Turnu Magurele (apoi traseul de baza pana la Unirii si prelungirea pana la gara pe traseul lui 123)
Si 232 ar ocoli prea mult.Eu as propune:linia 381: Piata Resita - Strada Resita - Strada Izvorul Rece - Strada Nitu Vasile - Piata Sudului - Calea Vacaresti - Bulevardul Tineretului - Bulevardul Dimitrie Cantemir - Pasajul Unirii - Bulevardul I.C. Bratianu - Bulevardul Nicolae Balcescu - Bulevardul General Gheorghe Magheru - Piata Romana - Bulevardul Lascar Catargiu - Piata Victoriei - Soseaua Nicolae Titulescu - Bulevardul Banul Manta - Calea Grivitei - Gara de Nord (intoarcere in terminalul 182, 205) si apoi retur prin Bulevardul Gheorghe Duca - Bulevardul Alexandru Ioan Cuza si apoi traseul de baza.Deci pur si simplu ar trebui prelungit.Apoi ar mai veni problema Ghencea.Am si acolo o propunere.Linia 122 refacuta(caci si asa acum nu are nici macar un rost).Aceasta este:Ghencea - Bulevardul Ghencea - Calea 13 Septembrie - Bulevardul B.P. Hasdeu - Pod Hasdeu - Calea Plevnei(intoarcere prin Strada Berzei - Piata Mihail Kogalniceanu) - Strada Mircea Vulcanescu - Strada Baldovin Parcalabul - Soseaua Garii de Nord - Gara de Nord.Retur prin Strada Witting si Calea Plevnei din nou.

Referitor la cazul liniei 173. Am si pentru ea o idee.
Linia 173:Valea Argesului - Strada Valea Argesului - Piata Valea Ialomitei - Drumul Taberei (ramura de nord) - Strada Brasov - Bulevardul Ghencea - Strada Sebastian - Calea Rahovei - Strada Odoarei - Soseaua Viilor - Piata Eroii Revolutiei - Soseaua Oltenitei - Piata Sudului - Soseaua Berceni - Cartier Aparatorii Patriei - Strada Turnu Magurele - Bulevardul Metalurgiei - Metro Berceni.Ar deveni o linie moderna, de agrement, care ar face legatura intre un punct comercial, doua cartiere mari, plus ca ar deservi zone cu alte legaturi in alte locuri. De subliniat faptul ca in loc de 7 autobuze, pe aceasta linie propusa de mine ar trebui sa circule intre 15 si 20 autobuze Mercedes Citaro (in majoritate Citaro 2 ca si pe actuala linie), iar asa, va scadea aglomeratia de pe 232 din Soseaua Berceni, plus ca pe Strada Sebastian nu va mai fi asa multa lume. Iar cu asa un parc mai mare, ar ajuta si descongestiona 385-ul si chiar tramvaiul 25! L-am modificat de pe ramura de sud pe ramura de nord a Drumului Taberei deoarece ramura de sud este deservita de 105, de 69, 71 si de x68-uri. Asa ramura de nord este deservita de un 268 inmarmurit, de un 90 istoric si de un 93 care face legatura cu gara, un loc total paralel cu zona de sud. Si de ce ar trebui la Metro Militari si nu la Turnu Magurele. In primul rand, 232, 312, 313 ar trebui si ele prelungite pana acolo, plus ca ar mai atrage oameni din centru spre ceea ce urmeaza sa devina o mare zona de comert, zona Metalurgiei.

Linia 173

173. METRO BERCENI, Bd.Metalurgiei, Str.Turnu Magurele, Cartier Aparatorii Patriei, Sos.Berceni, Piata Sudului, Sos.
Oltenitei, Piata Eroii Revolutiei, Sos.Viilor, Str.Odoarei, Piata Chirigiu, Calea Rahovei, Str.Mihail Sebastian, Bd.Ghencea, Str.
Brasov, Drumul Taberei (ramura de nord), Str.Valea Argesului, VALEA ARGESULUI.

Linia 173: Statii: DUCERE:

1.METRO BERCENI
Legaturi cu: 232, 312, 313
2. Sere
Legaturi cu: 141, 220,232,241,242,312,313
3.Editura Aramis
Legaturi cu:141,220,232,241,242,312,313
4.Bd.Alexandru Obregia
Legaturi cu:74,102,125,232
5.Ciceu
Legaturi cu:74,102,125,232
6.Emil Racovita
Legaturi cu:74,102,125,232
7.Cartier Aparatorii Patriei
Legatura cu:232
8.Tomesti
Legatura cu:232
9.Spitalul Doctor Marinescu
Legatura cu:232
10.Amiro
Legatura cu:232
11.Piata Sudului
Legatura cu:232
12.Husi
Legatura cu:232
13.Bd.Constantin Brancoveanu
Legaturi cu:116,141,232
14.Opris Ilie
Legaturi cu:116,141,232
15.Piata Eroii Revolutiei
Legaturi cu:232,326*
16.Stefan Hepites
Legaturi cu:232,326
17.Dr.Constantin Istrati
18.Spatarul Preda
19.Piata Chirigiu
20.Soseaua Progresului
21.Sebastian
22.Vulcan S.A.
23.Sebastian
Legaturi cu:122,226,385
24.Petre Ispirescu
Legaturi cu:122,385
25.Cimitirul Ghencea
Legaturi cu:122,385
26.Garleni
Legaturi cu:122,385
27.Cartier Tudor Vladimirescu
Legaturi cu:126,221,385
28.Brasov
Legaturi cu:126,221
29.Tricodava
Legaturi cu:105,168,368
30.Piata Drumul Taberei
Legaturi cu:90,91,93,268
31.Poiana Muntelui
Legaturi cu:90,91,93,268
32.Romancierilor
Legaturi cu:90,91,93,268
33.Piata Valea Ialomitei
Legatura cu:268
34.Posta
Legaturi cu:69,71,168,268
35.VALEA ARGESULUI
Legaturi cu:168,268

*Linia 326 pe care am corectat-o si o veti vedea in urmatorul meu post de mai jos.
Revin acum si cu linia 381, in detaliu:

LINIA 381
381.PIATA RESITA,Str.Resita,Str.Izvorul Rece,Str.Nitu Vasile,Piata Sudului,Calea Vacaresti,Bd.Tineretului,Bd.Gheorghe
Sincai,Bd.Dimitrie Cantemir,Pasajul Unirii,Bd.I.C.Bratianu,Universitate,Bd.Nicolae Balcescu,Bd.General Gheorghe Magheru,Piata Romana,Bd.Lascar Catargiu,Piata Victoriei,Sos.Nicolae Titulescu,Bd.Banul Manta,Calea Grivitei,Piata Garii de Nord,GARA DE NORD.

Linia 381:Statii:Ducere:

1.PIATA RESITA
Legatura cu:76
2.Straja
Legatura cu:76
3.Izvorul Rece
Legatura cu:76
4.Bd.Constantin Brancoveanu
Legatura cu:76
5.Bd.Alexandru Obregia
Legatura cu:76
6.Piata Sudului
Legaturi cu:73,74,76,242,312,313
7.Soseaua Oltenitei
Legaturi cu:312,313
8.Pridvorului*
Legaturi cu:312,313
9.Costache Stamate*
Legaturi cu:312,313
10.Bd.Tineretului
Legaturi cu:133,312,313
11.Palatul Copiilor
Legaturi cu:312,313
12.Parcul Tineretului
Legaturi cu:312,313
13.Liceul Gheorghe Sincai
Legaturi cu:116,312,313
14.Bd.Marasesti
Legaturi cu:116,312,313
15.Piata Sfantul Gheorghe
16.Universitate
Legatura cu:783
17.Piata Romana
Legatura cu:783
18.Piata Victoriei
Legaturi cu:300,783
19.Pasaj Victoria
Legatura cu:182
20.Doctor Felix
Legatura cu:182
21.Banu Manta
Legatura cu:182
22.Soseaua Nicolae Titulescu
Legaturi cu:65,86,97,105
23.Gara de Nord
Legaturi cu:65,86,97,105
14.GARA DE NORD
Legaturi cu:133,182,205,282
INTOARCERE
1.GARA DE NORD
Legaturi cu:133,182,205,282
2.General Alexandru Cernat
Legaturi cu:182,205,282
3.Petru Rares
Legaturi cu:182,205,282
4.Banu Manta
Legaturi cu:182,205,282
5.Doctor Felix
Legaturi cu:182,205,282
6.Pasaj Victoria
Legatura cu:182
7.Piata Victoriei
Legaturi cu:300,783
8.Piata Romana
Legaturi cu:300,783
9.Piata 21 Decembrie 1989
Legaturi cu:122,137,268,783
10.Bd.Marasesti
Legaturi cu:116,313
11.Liceul Gheorghe Sincai
Legatura cu:313
12.Palatul Copiilor
Legatura cu:313
13.Soseaua Mihai Bravu
Legaturi cu:312,313
14.Costache Stamate*
Legaturi cu:312,313
15.Pridvorului*
Legaturi cu:312,313
16.Piata Sudului
Legaturi cu:312,313
17.Bd.Alexandru Obregia
Legatura cu:76
18.Bd.Constantin Brancoveanu
Legatura cu:76
19.Resita
Legatura cu:76
20.Straja
Legatura cu:76
21.PIATA RESITA
*Statii adaugate de mine, care dupa prelungirea traseului la Gara de Nord, ar deveni absolut necesare!


Ultima modificare efectuată V3nt0R la Joi 07 Aug 2008 11:31:59, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 22:02:16    Titlul subiectului: 96744

Dr2006 a scris:
Eventual să rămână 232 prin Șos. Berceni și 173 să meargă prin Șos. Olteniței. Sau, și mai bine, lăsat 173 la Șura Mare și tramvai direct din Ghencea până la Romprim.
Daca vor sa-l prelungeasca pe 173, atunci sa-l prelungeasca pana la mine ca vreau si eu o legatura directa cu stadionul Steaua, e naspa ca odata la doua saptamani sa-l astept pe 116/141 (care in weekend parca vin ca doua autobuze legate) ca apoi sa-l iau pe 173. Ori asa, ori sa nu-l mai prelungeasca.Twisted Evil
Mie imi convine ca 173 sa mearga la Metro (ar fi totusi mai bine sa mearga la Real) . Astfel ca sa ajung la stadion Steaua l-as lua doua statii pe 102 apoi pe 173. Dar nu ar trebui duse si 232, 312 si 313. La Metro nu prea se duce lumea, iar la Real folosesc microbuzul gratuit. In plus odata ce se va deschide Mall-ul de la Obregia (care va avea Carrefour la parter) toti vor merge la Carrefour.

Sunt de acord si cu prelungirea lui 381 la gara. Dar as schimba un pic traseul: Piata Resita - Strada Resita - Strada Luica - Bulevardul Constantin Brancoveanu - Strada sgt. Nitu Vasile (apoi traseul propus de V3nt0R pana la gara).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Joi 07 Aug 2008 10:30:39    Titlul subiectului: 96751

Eu mi-as dori sa existe o linie (de ce nu 110? Very Happy ) care sa mearga pe urmatorul traseu: Pod Timpuri Noi-Nerva Traian-Octavian Goga-Marasesti-I.C.Bratianu-Universitate-Balcescu-Magheru-Romana-Lascar Catargiu-Pta. Victoriei-Bd.Aviatorilor-Arcul de Triumf-Marasti-Pta.Presei-Buc.-Ploiesti-Baneasa SA (si astfel as desfinta 148)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Aug 2008 11:46:06    Titlul subiectului: 96754

LINIA 326

326.GARA PROGRESUL, Sos.Garii Progresul, Sos.Giurgiului, Piata Eroii Revolutiei, Sos.Viilor, Str.Doctor Constantin Istrati,
Str.11 Iunie, Bd.Regina Maria, Piata Unirii, Splaiul Independentei, Pod Victoria, Calea Victoriei, Str.Demetriu Ion Dobrescu,
Bd.Nicolae Balcescu, Bd.General Gheorghe Magheru, PIATA ROMANA.(ducere)

(intoarcere):PIATA ROMANA, Bd.General Gheorghe Magheru, Str.George Enescu, Str.Episcopiei, Calea Victoriei, Pod Victoria, Splaiul Independentei, Piata Unirii, Bd.Regina Maria, Str.11 Iunie, Str.Doctor Constantin Istrati, Sos.Viilor, Piata
Eroii Revolutiei, Sos.Giurgiului, Sos.Garii Progresul, GARA PROGRESUL

Linia 326:Statii:Ducere
1.GARA PROGRESUL
2.C.F.R.Progresul
3.Raducanu Cristea
4.Anghel Nutu
5.Luica
6.Cristian Sarbu
7.Cimitirul Evreiesc
8.Drumul Gazarului
9.Toporasi
Legatura cu:323
10.Piata Progresul
Legatura cu:323
11.Muzeul Bacovia
Legtura cu:323
12.Sura Mare
Legatura cu:323
13.Piata Eroii Revolutiei
Legaturi cu:173,232
14.Stefan Hepites
Legaturi cu:173,232
15.Doctor Constantin Istrati
Legatura cu:232
16.Autogara Filaret
Legatura cu:232
17.Parcul Carol I
18.Gramont
19.Patriarhia Romana
20.Piata Unirii
Legaturi cu:104,123,124,385
21.Piata Natiunile Unite
Legaturi cu:104,123,124,385
22.Piata Revolutiei
23.Bd.Nicolae Balcescu
Legaturi cu:126,168,226,300,368
24.PIATA ROMANA
Legaturi cu:126,168,226,368

INTOARCERE:
1.PIATA ROMANA
Legaturi cu:79,86
2.Nicolae Golescu
Legaturi cu:126,300,368
3.Piata Revolutiei
4.Piata Natiunile Unite
Legaturi cu:104,123,124,385
5.Piata Unirii
Legaturi cu:104,116,117,123,124,232,312,313,640,783
6.11 Iunie
Legatura cu:117
7.Gramont
8.Parcul Carol I
9.Autogara Filaret
Legatura cu:232
10.Inclinata
Legaturi cu:173,232
11.Stefan Hepites
Legaturi cu:173,232
12.Piata Eroii Revolutiei
Legaturi cu:141,232,323
13.Sura Mare
Legatura cu:323
14.Muzeul Bacovia
Legatura cu:323
15.Piata Progresul
Legatura cu:323
16.Toporasi
17.Drumul Gazarului
18.Cimitirul Evreiesc
19.Cristian Sarbu
20.Anghel Alexandru
21.Anghel Nutu
22.Raducanu Cristea
23.CFR Progresul
24.GARA PROGRESUL

Referitor la faptul ca de la Luica spre Gara Progresul si invers merge singura: Cu aceasta noua linie, 102 si 116 ar putea fi mutate la Zetarilor, si ar mai putea scadea din aglomeratia de pe Anghel Alexandru, cauzata de frecventa slaba a lui 220. Plus ca intre statiile Luica si Cimitirul Evreiesc(statii deja existente), la circa 200 metri de Cimitirul Evreiesc exista o intersectie numita"Cristian Sarbu" drept pentru care si numele statiei adaugate (vedeti la statii). Plus ca intre statiile Anghel Alexandru (sau Luica, in sens opus spre centru) si Raducanu Cristea, exista o statie de tramvai, Anghel Nutu, care la actualele 102 si 116 nu exista. Ei bine, cu aceasta linie noua, care ar suplini 100% linia de tramvai 7, ar trebui facuta si o statie de autobuz acolo.

Si o alta idee. Vagoanele de pe linia 7, desfiintata desigur, dupa creerea liniei de autobuz 326 (ar fi 110% dublare), ar putea ajunge pe o linie noua, 33 care sa faca legatura intre Ghencea si Piata Unirii, prin soseaua Progresului si linia de pe Doctor Constantin Istrati si 11 Iunie (care dupa desfiintarea lui 7 ar deveni libera), pana la Piata Unirii.Deci cu niste mici mutari de statii (102,116), niste placute noi cu linia 326 si statiile acesteia(intre Gara Progresul si Toporasi, la intersectia cu 323, si la statia "Piata Revolutiei, care dupa cum vedeti la statii, se va afla pe Calea Victoriei), si un mic efort de mutare a unor vagoane pe o alta linie (care ar fi 33 scris mai sus), ar fi totul mult mai bine. Linia 326 se va putea alimenta de la Autobaza Ferentari (ca si asa au multe Citaro 1 si 2 nefolosite, nu au unde)...si iata inca o facilitate a liniei, usurarea Autobazei Ferentari. Eu am facut ce era nevoie si cu siguranta linia 326 va fi plina de la un capat la altul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Joi 07 Aug 2008 12:31:55    Titlul subiectului: 96756

In legatura cu ce a spus andreea_78 sunt de acord. Dar nu 110, ci prelungirea lui 323 pe traseul acela.
Nu sunt de acord cu desfintarea lui 148 care ar trebui sa plece de la Complex Comercial Baneasa pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti, Piata Presei Libere, Soseaua Kisseleff, Piata Victoriei, Bulevardul Ion Mihalache, Bulevardul Banu Manta, Soseaua Nicolae Titulescu, Calea Grivitei pana la Gara de Nord cu intoarcere prin Bulevardul Gheorghe Duca, Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, Soseaua Nicolae Titulescu apoi traseul de baza.

In legatura cu ce a spus V3nt0R, sunt de acord ca 102 sa mearga la Zetarilor (102 a fost prelungit la Gara Progresul pentru ca incurca circulatia pe Luica cand intorcea) dar as vrea si prelungirea lui la capatul celalat pe Soseaua Vergului pana la Granitul S.A..
Cred insa ca 116 ar trebui sa ramana la Gara Progresul. Astfel cei de pe Brancoveanu - Luica ar avea o legatura directa cu Autogara Progresul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 07 Aug 2008 18:48:05    Titlul subiectului: 96767

Ce propuneti voi sunt linii fanteziste in actuala aglomeratie care exista in Bucuresti!Spre exemplu prelungirea teoretica a liniei 323 pana la Baneasa SA ar insemna ca numai pe aceasta linie sa existe cam 25-30 de autobuze la orele de varf si nici alea nu ar fi de ajuns deoarece numai pe tronsonul Balcescu-Magheru-Romana ar fi prinse in trafic cam vreo 15 autobuze, ca sa nu mai vorbesc de tronsonul de pe DN1. Nici prelungirea liniei 102 nu ar fi utila pana la Granitul si asta tot datorita aglomeratiei!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Joi 07 Aug 2008 19:29:30    Titlul subiectului: 96769

Oricum 323 trebuie prelungit obligatoriu macar pana la Unirii pe Mircea Voda.
Si 102 trebuie prelungit pana la Granitul S.A. pentru ca cei din Titan sa aiba o legatura directa cu Cora, si pentru ca cei de pe Soseaua Vergului sa aiba ratb. Astfel ar muri microbuzele particulare care circula pe acolo.

Si ar mai trebui cateva tramvaie prelungite, modificate sau infintate:

-5: traseul de baza de la Aeroport Baneasa pana la Sfanta Vineri, apoi sa taie Piata Unirii si sa preia traseul lui 7 pana la C.F.R. Progresul, astfel 7 ar trebui desfintat si suplimentat 5

-16: traseul de baza de la Platforma Pipera pana la Sfanta Vineri apoi sa taie Piata Unirii si sa mearga pe Bulevardul Regina Maria - Strada 11 Iunie - Strada dr. Constantin Istrati - Soseaua Viilor - Soseaua Oltenitei - Romprim S.A.

-21: traseul de baza de la Pasaj Colentina la Sfanta Vineri apoi sa taie Piata Unirii si sa preia traseul lui 32 pana la Depoul Alexandria, astfel 32 ar trebui desfintat si suplimentat 21

-14: traseul de baza de la Granitul S.A. pana la Sfanta Vineri apoi sa taie Piata Uniri si sa mearga pe Bulevardul Regina Maria - Bulevardul George Cosbuc - Calea Rahovei - Calea Ferentarilor - Prelungirea Ferentarilor - Zetarilor

-33: Republica - Bulevardul Basarabia - Calea Calarasilor - Bulevardul Corneliu Coposu - Sfanta Vineri apoi sa taie Piata Unirii si sa mearga pe Bulevardul Regina Maria - Bulevardul George Cosbuc - Calea Rahovei - Soseaua Progresului - Calea 13 Septembrie - Bulevardul Ghencea - Ghencea

-40: traseul de baza de la Complex Ratb Titan pana la Sfanta Vineri apoi sa taie Piata Unirii si sa mearga pe Bulevardul Regina Maria - Bulevardul George Cosbuc - Calea Rahovei - Soseaua Progresului apoi sa-l dubleze pe 25 pana la Depoul Militari. Astfel 8 ar putea fi mutat la Vasile Parvan pentru ca cei din Ferentari sa aiba o legatura la gara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 14/Mai/2025
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Aug 2008 15:00:29    Titlul subiectului: 96916

Se zvonea intr-o vreme ca 5 va fi prelungit de la Aero Baneasa pana in Cart.Damaroaia, la capatul lui 24.
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
osiceanu



Data înscrierii: 14/Iun/2008
Ultima vizita: 19/Ian/2010
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 11:04:50    Titlul subiectului: 7947 97141

Propun sa se infinteze linia 107 de autobuze pe traseul Bucur Obor - Piata Titan.

Propun ca linia naveta de autobuze 627 sai fie prelungita pe traseul Pod Timpuri Noi la Piata Unirii pe traseul liniei 27.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 14:50:07    Titlul subiectului: 97160

Exista deja linia 101 care face legatura intre Obor si Piata Titan pe traseul Mihai Bravu-Bulevardul Ferdinand-Sos. Pantelimon-Bulevardul Chisinau-Nicolae Grigorescu, si apoi mai departe pana la Faur. Nu vad de ce ar mai trebui sa se infiinteze o linie care ar dubla in intregime traseul lui 101. Mai ales ca frecventa lui 101 este relativ buna, chiar daca autobuzele sunt destul de aglomerate.
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 17:30:01    Titlul subiectului: 97168

Da. 101 are o frecventa forte buna, dar cred ca ar trebui prelungit pana la Institutul Oncologic pentru ca se chinuie prea mult sa intoarca la Doamna Ghica.
De asemenea insist in continuare pentru prelungirea lui 323 la Unirii, iar pentru 133 o prelungire cel putin pana la Piata Sudului.
Ce ati zice de un 311+336 = 336?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 20:07:54    Titlul subiectului: 97173

lucian-crusher a scris:
[...] iar pentru 133 o prelungire cel putin pana la Piata Sudului. [...]
Dar asta ar insemna o dublare total inutila a liniilor 312, 313, si 381. Cand va circula si 34, atunci va dubla si pe aceasta linie.
V3nt0R a scris:
Un alt caz este cel al Garii de Nord. [...] Baneasa: nici o legatura directa sau civilizata. Este inadmisibil ca o zona de comert si de agrement, cu doua aeroporturi sa aiba doar o singura legatura cu Gara de Nord, prin linia 205, cu 4-5 autobuze pe traseu, mai mult goale. [...]
Bun, atunci ce ziceti de urmatorul traseu:

205 GARA DE NORD (eventual, dupa terminarea lucrarilor de la pasajul Basarab, sa fie prelungita pana acolo) - BANEASA S.A.
Iar autobuzele sa parcurge urmatorul traseu:
GARA-BANEASA: Pe traseul actual de baza, intre Gara si Bioterra, dupa care pe traseul lui 261 pana la Institutul Meteorologic, dupa care o ia spre Otopeni, intorcand la rondul de dinaintea statiei "Drumul Matasii", sens spre Otopeni (ca sa nu taie direct DN 1, care ar duce la o mai mare incurcatura a traficului de pe acel drum national), dupa care pe straduta pe unde circula, in prezent, liniile 148 si 301, pe sensul catre Bucuresti, dupa care pe traseul liniilor 148 si 301 pana la "Baneasa S.A."
BANEASA-GARA: Pe traseul lui 148 si 301 pana la Str. Jandarmeriei, dupa care o ia pe dreapta, pe Str. Jandarmeriei (cu alte cuvinte, pe traseul lui 261), apoi de la "Bioterra" pe traseul actual de baza.
Astfel, linia 261 ar putea fi desfiintata, iar in caz ca 261 va primi autobuze Mercedes, aceste vehicule sa fie bagate pe 205.

Statii adaugate pe noul traseu:
GARA-BANEASA:
1. GARA DE NORD Legaturi cu 133, 182
2. G-RAL ALEXANDRU CERNAT Legatura cu 182
3. (dupa terminarea lucrarilor pe Bd. Banu Manta) PRIMARIA SECTOR 1 Legatura cu 282
4. BD. ION MIHALACHE Legatura cu 282
5. PIATA ION MIHALACHE Legaturi cu 282, 300
6. BD. MARESAL AVERESCU Legaturi cu 282, 300
7. PIATA DOMENII Legaturi cu 282, 300
8. MANASTIREA CASIN Legatura cu 282
9. ARCUL DE TRIUMF Legaturi cu 131, 331, 335, 783 - in caz ca rondul de la Arc va fi si el semaforizat, pana acum exisa semafoare doar la capetele bulevardelor care duc la Arcul de Triumf
10. MUZEUL SATULUI Legaturi cu 131, 331, 335
11. PIATA PRESEI LIBERE Legaturi cu 131, 335, 783
12. GARA BANEASA Legaturi cu 131, 148, 149, 304, 335
13. POD BANEASA Legatura cu 335
14. ROMAERO Legatura cu 335
15. PIATA BANEASA Legaturi cu 112, 301 (eventual si 335)
16. AEROPORT BANEASA Legatura cu 112
17. BRODINA Legatura cu 112
18. ICSITMUA Legatura cu 112
19. I.C.P.P. Legatura cu 112
20. APICULTORILOR
21. OASPETILOR
22. ATLASULUI
23. JANDARMERIEI
24. INSTITUTUL METEOROLOGIC Legaturi cu 148, 149, 301, 304, 783
25. DRUMUL MATASII Legaturi cu 148, 149, 301, 304
26. METRO BANEASA (eventual sa circula si 301 prin aceasta statie)
27. PADUREA BANEASA Legaturi cu 148, 301
28. RESTAURANT BANEASA Legaturi cu 148, 301
29. GRADINA ZOOLOGICA Legaturi cu 148, 301
30. MICROELECTRONICA Legaturi cu 148, 301
31. BANEASA S.A. Legaturi cu 148, 301
BANEASA-GARA:
1. BANEASA S.A. Legaturi cu 148, 301
2. MICROELECTRONICA Legaturi cu 148, 301
3. GRADINA ZOOLOGICA Legaturi cu 148, 301
4. RESTAURANT BANEASA Legaturi cu 148, 301
5. PADUREA BANEASA Legaturi cu 148, 301
6. (o statie dupa ce autobuzele faceau stanga, spre METRO, careia numele nu mai tin minte, in prezent acolo aveau statie liniile 148 si 301, dar statia e ca si inexistenta, nu exista indicator de statie acolo Exclamation ) Legaturi cu 148, 301
7. METRO BANEASA Legaturi cu 148, 301
8. I.N.M.H.
9. JANDARMERIEI
10. ATLASULUI
11. OASPETILOR
12. APICULTORILOR
13. BIOTERRA Legatura cu 112
14. I.C.P.P. Legatura cu 112
15. ICSITMUA Legatura cu 112
16. AEROPORT BANEASA
17. POD BANEASA Legaturi cu 131, 148, 149, 304, 335
18. GARA BANEASA Legaturi cu 131, 148, 149, 304, 335
19. CASA PRESEI LIBERE Legaturi cu 131, 148, 149, 304, 335, 783
20. PIATA PRESEI LIBERE (in locul unde, de altadata, opresc autobuzele liniei 783)
21. MUZEUL SATULUI Legaturi cu 131, 330, 331, 335
22. ARCUL DE TRIUMF Legaturi cu 282, 330
23. MANASTIREA CASIN Legatura cu 282
24. PIATA DOMENII Legaturi cu 282, 300
25. BD. MARESAL AVERESCU Legaturi cu 282, 300
26. PIATA ION MIHALACHE Legaturi cu 282, 300
27. SPITALUL CLINIC FILANTROPIA Legatura cu 300
28. PIATA VICTORIEI
29. PIATA BUZESTI
30. CALEA GRIVITEI Legaturi cu 65, 86, 79, 97
31. GARA DE NORD Legaturi cu 133, 182
Eventual, dupa terminarea lucrarilor de la pasajul Basarab (care va mai dura ceva timp), linia 205 va mai avea inca doua statii pe cele 2 sensuri:
Spre Baneasa S.A.:
1. GARA BASARAB Legaturi cu 133, 282
2. GARA DE NORD Legaturi cu 105, 123, 178, 282
Spre noul capat de la Basarab:
32. GARA DE NORD Legaturi cu 62, 71, 85, 93, 96, 105, 133, 282
33. GARA BASARAB Legaturi cu 133, 282

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 20:53:51    Titlul subiectului: 97176

O idee foarte buna...cu toate ca blocaje tot va intampina cu ocazia lucrarilor la pasajul Baneasa. Eu as veni acum cu o alta propunere. In loc sa o ia pe Ion Ionescu de la Brad (spre Baneasa)...mai bine ar trece pe Soseaua Straulesti (comun cu 112) si apoi la Pasajul Jiului, 112 sa o ia spre Pajura, iar 205 sa o ia comun cu 331 pana la Piata Presei Libere. Ar fi mai liber. Si sa nu o ia prin Cartierul Vatra Noua, caci strazile inca nu sunt prea bune si noile Citaro care vor veni acolo se vor strica. Asa ca mai bine merge de la Institutul Meteo pana la Aeroport Baneasa, pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti, apoi pe Bd.Ion Ionescu de la Brad, Sos.Gheorghe Ionescu Sisesti, Sos.Straulesti, Pasajul Jiului, Bd.Poligrafiei, Piata Presei Libere si de acolo traseul de baza propus de tine pana la Gara de Nord. Astfel ar mai ramane in viata si linia 261. Cu traseu actual prin Vatra Noua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Victor



Data înscrierii: 10/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Mar/2012
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 21:08:18    Titlul subiectului: 97178

lucian-crusher a scris:
Ce ati zice de un 311+336 = 336?
Tu vrei ca "noul 311 si 336" sa faca pentru o cursa nenumarate ore?
In plus, ideea cu 101 nu e buna pentru ca ar inseamna sa faca un ocol inutil (din Titan poti sa iei 253 ca sa ajungi la IOB Rolling Eyes ) + ar insemna sa ramana blocat in Colentina. Nici n-ar face fata blocajelor (vezi Carol 1, Militari, Titan etc).
osiceanu a scris:
Propun ca linia naveta de autobuze 627 sai fie prelungita pe traseul Pod Timpuri Noi la Piata Unirii pe traseul liniei 27.
Propunerea ta este nejustificata,pentru ca exista deja linia 54 care merge la Piata Unirii.dar unde sa mai intoarca si 627 (asta in caz ca te-a referit la capatul liniilor 7, 23, 32, 54)? Ca asa ajungi la Unirii din Titan poti foarte simplu sa iei 619 si apoi 54 Rolling Eyes ....

Ultima modificare efectuată de către Victor la Joi 21 Aug 2008 10:47:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 21:27:58    Titlul subiectului: 97183

Atunci sa se faca un terminal in zona Doamna Ghica sau sa intoarca pe bucla de pe Colentina a defunctului 1, pentru ca la Doamna Ghica 101 se chinuie sa intoarca cam 15 minute.

La fel cred ca 330 si 335 ar trebui prelungite pana la Faur tot din cauza ca blocheaza traficul. Si consider ca odata cu prelungirea troleelor din Berceni 312 ar trebui desfintat.

Am citit azi in Libertatea ca RATB va pune in circulatie linia 4 intre Zetarilor si Sura Mare. Mi se pare inutila. Va fi dublata pe 90 % din traseu de 7 si 25. Linia 19 va circula intre Depoul Dudesti si Sura Mare.
V3nt0R a scris:
1.Linia 116 mutata la Ferentari(si asa au multe Citaro si nu stiu unde sa le bage, cele 12 autobuze de pe aceasta linie, intre care si destule Citaro 2, mutate pe 105)
Perfect. Autobaza Ferentari este mult mai aproape de capatul lui 116 de la Gara Progresul. Asta inseamna ca dimineata intra mai repede pe traseu. La Alexandria e prea departe de traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2008 21:43:36    Titlul subiectului: 97186

Apropo, tocmai acum mi-a venit inca o idee in cap. Ma gandeam ca 105 s-ar putea fi prelungita tot pana la capatul lui 148 si 301 (desi, dupa declaratia mea de mai sus in privinta liniei 205, ar insemna o dublare cam inutila a liniei 205), dar sa aiba un traseu ceva mai diferit fata de 205.
Astfel, 105 va avea 11 statii in plus pe sensul dinspre Gara, respectiv 12, pe celalalt sens. Asta ar putea insemna disparitia lui 148 si suplimentarea lui 105, autobaza Nordului fiind nevoita sa doneze Alexandriei autobuzele care erau pe 148 (majoritatea fiind Citaro 1).
Iar 205 sa ramana asa cum a propus V3nt0R, sa circula, intre Aero. Baneasa si Piata Presei, pe ambele sensuri, pe traseul lui 112 pana la Pasajul Jiului, dupa care pe traseul lui 331 pana la Piata Presei, dupa care o ia pe traseul actual de baza.
Astfel, locuitorii din Baneasa vor avea 2 variante de mers cu RATB pana la Gara. Ori cu 105, ori cu 205.
Acum va spun si statiile adaugate pe linia 105.
Spre Baneasa S.A.:
PIATA PRESEI LIBERE (acolo unde isi avea statie, prin 1998 daca nu ma insel, linia 330)
GARA BANEASA Legaturi cu 131, 149, 261, 304, 335 (dupa cum va spuneam, 148 ar putea fi desfiintata odata cu aceasta prelungire a lui 105)
POD BANEASA Legaturi cu 131, 149, 304
AEROPORT BANEASA Legaturi cu 131, 149, 205, 301, 304, 335, 783
DRUMUL MATASII Legaturi cu 149, 205, 301, 304
INSTITUTUL METEOROLOGIC Legaturi cu 149, 304, 783 (dupa cum va spuneam mai inainte, in mesajul anterior, autobuzele liniilor 205 si 301 sa circule, pe ambele sensuri, pe acea straduta care duce spre METRO Baneasa)
ALEEA PRIVIGHETORILOR
PADUREA BANEASA Legaturi cu 205, 301
RESTAURANT BANEASA Legaturi cu 205, 301
GRADINA ZOOLOGICA Legaturi cu 205, 301
MICROELECTRONICA Legaturi cu 205, 301
BANEASA S.A. Legaturi cu 205, 301
Spre Gara de Nord:
BANEASA S.A. Legaturi cu 205, 301
MICROELECTRONICA Legaturi cu 205, 301
GRADINA ZOOLOGICA Legaturi cu 205, 301
RESTAURANT BANEASA Legaturi cu 205, 301
PADUREA BANEASA Legaturi cu 205, 301
Legaturi cu 205, 301
METRO BANEASA Legaturi cu 205, 301
INSTITUTUL METEOROLOGIC (sau I.N.M.H.) Legaturi cu 149, 205, 301, 304, 783
DRUMUL MATASII Legaturi cu 149, 205, 301, 304
AEROPORT BANEASA Legaturi cu 131, 149, 205, 301, 304, 335, 783
POD BANEASA Legaturi cu 131, 149, 205, 261, 304, 335
GARA BANEASA Legaturi cu 131, 149, 205, 261, 304, 335
CASA PRESEI LIBERE Legaturi cu 131, 149, 205, 261, 304, 335
PIATA PRESEI LIBERE (la capatul actual)
Asa s-ar putea realiza si o legatura intre cartierele Drumul Taberei si Baneasa.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 01/Dec/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 11:27:35    Titlul subiectului: 97207

M-a traznit din nou o idee:
LINIA 330

330.COMPLEX RATB TITAN,Bd.Theodor Pallady,Bd.1 Decembrie 1918,Str.Liviu Rebreanu,Bd.Nicolae Grigorescu,Bd.
Chisinau,Sos.Pantelimon,Sos.Iancului,Sos.Mihai Bravu,Bucur Obor,Sos.Stefan cel Mare,Calea Dorobantilor,Piata
Charles de Gaulle,Bd.Maresal Cosntantin Prezan,Bd.Maresal Averescu,Bd.Marasti,Piata Presei Libere,Bd.Expozitiei,
Str.Soveja,Calea Grivitei,Pasajul Constantei,Bd.Bucurestii Noi,LAROMET S.A.(ducere).

(intoarcere):LAROMET SA,Bd.Bucurestii Noi,Pasajul Constantei,Calea Grivitei,Str.Dornei,Bd.Expozitiei,Piata Presei Libere,
Bd.Marasti,Sos.Bucuresti - Ploiesti,Arcul de Triumf,Bd.Maresal Constantin Prezan,Piata Charles de Gaulle,Calea Dorobantilor,Sos.Stefan cel Mare,Bucur Obor,Sos.Mihai Bravu,Sos.Iancului,Sos.Pantelimon,Bd.Chisinau,Bd.Nicolae Grigorescu,Str.Liviu Rebreanu,Bd.1 Decembrie 1918,Bd.Theodor Pallady,COMPLEX RATB TITAN.

Linia 330 STATII:

1.COMPLEX RATB TITAN
Legatura cu:92,246,335
2.Chiompar S.A.
Legatura cu:92,335
3.Policolor S.A.
Legatura cu:92,335
4.Stirom
Legatura cu:92,335
5.I.O.R. 2
Legatura cu:92,335
6.Ozana
Legaura cu:92,335
7.Bd 1 Decembrie 1918
Legatura cu:92,335
8.Oficiul Postal 72
Legatura cu:92,335
9.Postavarului
Legaturi cu:92,101,311,335
10.Liviu Rebreanu
Legatura cu:92,335
11.Barajul Dunarii
Legatura cu:92,335
12.Posta Titan
Legaturi cu:92,101,102,253,335
13.Constantin Brancusi
Legaturi cu:101,335
14.Bd.Basarabia
Legaturi cu:101,335
15.Pictor Harlescu
Legaturi cu:101,335
16.Bd.Chisinau
Legaturi cu:101,335,614
17.Sarafinesti
Legaturi cu:335,640
18.Zefirul S.A.
Legaturi cu:335,640
19.Piata Iancului
Legaturi cu:335,634
20.Soseaua Mihai Bravu 33
Legaturi cu:101,335,634
21.Lizeanu
Legaturi cu:335,634
22.Dr.Grozovici
Legaturi cu:335,634
23.Vasile Lascar
Legaturi cu:335,634
24.Stadion Dinamo
Legaturi cu:335,634
25.Perla
Legaturi cu:131,182,301,331,335
26.Liceul Ion Luca Caragiale
Legaturi cu:131,182,301,331,335
27.Piata Dorobantilor
Legaturi cu:131,182,301,331,335
28.Piata Charles de Gaulle
Legaturi cu:131,182,301,331,335
29.Arcul de Triumf
30.Manastirea Casin
Legatura cu:149
31.Institutul Agronomic
Legatura cu:149
32.Piata Presei Libere
33.Universitatea Romano-Americana
Legatura cu:105
34.Traian Vasile
Legatura cu:105
35.Aviator Popisteanu
36.Soveja
37.Soseaua Chitilei
Legaturi cu:65,86,97
38.Pajurei
Legaturi cu:97
39.Bd.Gloriei
Legatura cu:97,112
40.Teatrul Masca
Legaturi cu:97,112
41.Parcul Bazilescu
Legaturi cu:97,112
42.LAROMET S.A.
Legatura cu:304

INTOARCERE:

1.LAROMET S.A.
2.Parcul Bazilescu
Legaturi cu:97,112
3.Teatrul Masca
Legaturi cu:97,112
4.Bd.Gloriei
Legaturi cu:97,112
5.Pajurei
Legaturi cu:65,86,97
6.Soseaua Chitilei
Legaturi cu:65,86,97
7.Carpati
Legaturi cu:65,86,97
8.Bd.Expozitiei
9.Aviator Popisteanu
10.Traian Vasile
Legatura cu:105
11.Universitatea Romano-Americana
Legatura cu:105
12.Spitalul C.F.R. 2
Legatura cu:105
13.Piata Presei Libere
14.Muzeul Satului
Legaturi cu:131,331,335
15.Arcul de Triumf
Legaturi cu:131,282,331,335,783
16.Piata Charles de Gaulle
Legaturi cu:131,182,301,331,335
17.Piata Dorobantilor
Legaturi cu:131,182,301,331,335
18.Liceul Ion Luca Caragiale
Legaturi cu:131,182,301,331,335
19.Soseaua Stefan cel Mare
Legaturi cu:131,182,301,331,335
20.Stadion Dinamo
Legatura cu:335
21.Vasile Lascar
Legatura cu:335
22.Doctor Grozovici
Legatura cu:335
23.Lizeanu
Legatura cu:335
24.Soseaua Mihai Bravu 33
Legaturi cu:101,335
25.Piata Iancului
Legatura cu:335
26.Zefirul S.A.
Legaturi cu:335,640
27.Sarafinesti
Legaturi cu:335,640
28.Bd.Chisinau
Legaturi cu:101,335,614
29.Pictor Harlescu
Legaturi cu:101,335
30.Bd.Basarabia
Legaturi cu:101,335
31.Constantin Brancusi
Legaturi cu:101,102,335
32.Posta Titan
Legaturi cu:92,335
33.Barajul Dunarii
Legaturi cu:92,335
34.Liviu Rebreanu
Legaturi cu:92,101,311,335
35.Postavarului
Legaturi cu:92,101,311,335
36.Oficiul Postal 72
Legaturi cu:92,335
37.Bd.Theodor Pallady
Legaturi cu:92,335
38.Ozana
Legaturi cu:92,335
39.I.O.R. 2
Legaturi cu:92,335
40.Stirom
Legaturi cu:92,335
41.Policolor S.A.
Legaturi cu:92,335
42.Chiompar S.A.
Legaturi cu:92,335
43.COMPLEX RATB TITAN
Legaturi cu:92,246,335.
Observati ca de la Barajul Dunarii am prelungit, impreuna cu 92 si 335 pana la Complex RATB Titan. Am facut asta fiindca terminalul de la Barajul Dunarii incurca circulatia, iar aceasta oportunitate exista. Statiile suplimentare(denumirea lor), le-am luat de la tramvaiele care trec pe acolo (chiar de pe harta TramClub, multumesc de informare).
In nord, prin Bd.Expozitiei si Str.Soveja, retur pe strada paralela cu Soveja(nu cunosc numele), am prelungit pana la LAROMET S.A. unde va intoarce intr-un spatiu de la capatul liniei 20.Asa, locuitorii din Bucurestii Noi, vor avea si ei mijloc direct de transport in centru (aproximativ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 15:08:51    Titlul subiectului: 97238

Eu cred ca ar fi mult mai bine ca autobuzele liniei 330 sa circule pe traseul lui 105, intre Piata Presei si Calea Grivitei, ca strazile pe care circula si tramvaiul liniei 42 sunt prea inguste (strazile se numesc Str. Dornei si Putul lui Craciun - sens spre Calea Grivitei - si Str. Clabucet - sens spre Piata Presei - ).

Dar pana la urma exista deja o linie de autobuz care leaga Piata Presei de Laromet - 304. Numai ca autobuzele o iau prin Centura. Ma gandeam ca ar fi mult mai bine sa facem ca 42 sa circula intre Piata Presei si Laromet, via Cartier Damaroaia. Cam complicat traseul propus de mine, numai ca 42 nu mai are rost sa circula in paralel cu 20 intre Vasile Parvan si Clabucet, ca lumea prefera 20, care vine la fiecare 5, maxim 10 minute, in timp ce 42 nu are decat un singur V3A pe traseu, iar intre Piata Presei si Clabucet tramvaiul (de obicei #178 sau #305) e gol.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 17:56:42    Titlul subiectului: 97246

Cineva spunea ca 312 ar trebui desfiintat daca se prelungesc troleele la Unirii. Asta poate fi fezabil doar in cazul in care una dintre linii ar merge indarat spre Berceni pe garla. Altfel, 312 deserveste acea zona care este foarte slab acoperita de transportul in comun.
Am si eu o propunere: 323 sau o alta linie pe strada aceea de la CCI (imi scapa numele). Stiu ca 323 a mers pe-acolo cat timp au fost niste lucrari.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 18:40:21    Titlul subiectului: 97250

Eu propun altceva pentru zona Laromet:
- 20: Laromet S.A. - Bulevardul Bucurestii Noi - Calea Grivitei - Bulevardul Ion Mihalache - Piata Victoriei - Strada Buzesti - Strada Berzei - Bulevardul Dinicu Golescu - Soseaua Orhideelor - Bulevardul g-ral Vasile Milea - Bulevardul Timisoara - Soseaua Progresului - Calea Rahovei - Soseaua Alexandriei - Depoul Alexandria (posibil doar dupa terminarea podului Basarab)
- 24: Cartier Damaroaia - Bulevardul Bucurestii Noi - Calea Grivitei - Bulevardul Ion Mihalache - Strada Doctor Iacob Felix - Soseaua Nicolae Titulescu - Pasaj Victoria - Bulevardul Iancu de Hunedoara - Soseaua Stefan cel Mare - Strada Lizeanu - Strada Reinvierii - Soseaua Colentina - Europa (cap 21)
- 42: Piata Presei Libere - Bulevardul Expozitiei - Strada Putul lui Craciun - Bulevardul Ion Mihalache - Piata Victoriei - Strada Buzesti - Strada Berzei - Bulevardul Dinicu Golescu - Soseaua Orhideelor - Bulevardul g-ral Vasile Milea - Bulevardul Timisoara - Strada Valea Cascadelor - Strada Preciziei - Depoul Militari (desfintat 35 si suplimentat 42, posibil tot dupa terminarea podului Basarab)
- 45 e perfect cum e acum: Mezes - Gara de Nord
Ionescu a scris:
Cineva spunea ca 312 ar trebui desfiintat daca se prelungesc troleele la Unirii. Asta poate fi fezabil doar in cazul in care una dintre linii ar merge indarat spre Berceni pe garla. Altfel, 312 deserveste acea zona care este foarte slab acoperita de transportul in comun
Pai pe garla cum spui tu Laughing ar putea sa mearga 313 (pentru a nu fi dublat 100% de 73) pana la Timpuri Noi, iar de acolo pe Bulevardul Gheorghe Sincai pana la Liceul Gheorghe Sincai apoi traseul de baza pana la Turnu Magurele.
323 trebuie prelungit de la Timpuri Noi pe Bulevardul Mircea Voda - Bulevardul Unirii - Piata Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 22 Aug 2008 08:35:43    Titlul subiectului: 97276

Fara suparare, dar unele propuneri pentru prelungirea/modificarea unor linii de transport in comun par cam fanteziste. Nu stiu daca cunosteti realitatea din teren, si mai exact toate punctele "nevralgice" ale liniilor propuse spre prelungire/modificare, adica unde se blocheaza in orele de varf etc. Ca exemplu concret va dau linia de autobuze 330 cu care am circulat zilnic, mai bine de 9 ani de zile. In trecut probleme mari erau pe Stefan cel Mare, intre Perla si intersectia cu Barbu Vacarescu precum si la intersectia cu Lizeanu (cele mai mari probleme), pe Calea Dorobantilor intre Liceul Caragiale si Perla, pe bulevardul Constantin Prezan (intre Arcul de Triumf si Televiziune sau mai bine spus Piata Charles de Gaulle), la intersectia dintre Sos. Pantelimon si B-dul Chisinau. In prezent sunt probleme mari la Dimitrov (intersectia dintre Mihai Bravu si Ferdinand) si Piata Iancului. E drept ca circula ceva mai bine in zona Pasajului Obor, sau Lizeanu. Ramane de vazut daca toamna vor reaprea problemele de pe Stefan cel Mare. Prelungirea liniei 330 mai sus de Piata Presei Libere nu ar face decat sa creasca intervalul de succedare dintre doua autobuze, chiar daca ar creste corespunzator numarul de autobuze. Cei care vor sa faca propuneri, ar trebuie sa circule de mai multe ori cu liniile respective, mai multe zile la rand ca sa isi poata da seama despre realitatea de pe teren.
Intr-adevar pe hartie arata foarte bine, unele propuneri de prelungire a traseelor, dar asta este si greseala care o fac mai marii RATB-ului, cand creioneaza trasee sau repartizeaza autobuze pe linii din birourile lor cu aer conditionat, fara sa cunoasca prea bine realitatea de zi cu zi in ceea ce priveste transportul in comun.
Tocmai de aceea sa le dam o mana de ajutor si sa facem niste propuneri obiective, tinand cont de realitatile zilnice din capitala, nu propuneri stintifico-fantastice.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 22 Aug 2008 23:38:16    Titlul subiectului: 97308

M-am gandit la desfiintarea liniei 313 si suplimentarea liniilor 312 (care va merge pe Bd. Unirii, apoi pe Bd. Mircea Voda, pana la Piata Sf. Vineri - adica pe traseul lui 313 -, dupa care, de la Piata Unirii, pe traseul de baza) si 381. Astfel nu va exista nicio linie dublata de viitoarea linie de troleibuz care va face legatura intre Piata Unirii si Berceni.

Sau, daca nu este dorita suplimentarea lui 312 decat cu doua-trei autobuze (de 381 nu se pun alte discutii, aceasta linie trebuie sa fie suplimentata, in caz ca 313 va fi desfiintata), am putea merge pe ideea lui kristake74:
kristake74 a scris:
Daca RATB-ul a anuntat ca in septembrie inaugureaza linia de troleibuz Berceni-Unirii, atunci ar putea desfiinta una dintre liniile de la Obregia, cum dealtfel s-a pus in discutie, si ar transfera autobuze la Titan pentru 102. Cu 22 de Citaro 2 venite acum nu se poate completa aceasta linie.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Următoare
Pagina 20 din 38

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community