 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 29 Iun 2009 10:36:40 Titlul subiectului: Modernizare Pasaj Unirii si planseu beton Unirii |
113097 |
|
Timp de 4 luni (estimat) Pasajul Unirii intra in reabilitare.
http://www.rador.ro/cat.shtml?cat=45
Sursa: agentia RADOR si Radio Romania Actualitati.
Aici ati putea posta variante de ocolire a pasajului, prin zona Marasesti, Sincai, Tineretului, scurtaturi...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
 |
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Iun 2009 20:25:42 Titlul subiectului: |
113133 |
|
Avem si modificarea traseului 381, se vor mari timpii de parcurgere al traseului :
,,Ca urmare a lucrarilor de reabilitare a Pasajului Unirii, incepand din data de 29.06.2009 autobuzele liniei 381 vor circula, in ambele sensuri, pe deasupra pasajului.
Pe traseul modificat, autobuzele vor efectua opriri pe sensul spre Piata Victoriei in statia ,,Universitate'' comun cu linia 783, iar statia ,,Piata Sf. Gheorghe'' se suspenda.
Pe sensul spre Piata Resita, autobuzele vor efectua opriri si in statia ,,Piata Unirii I'' comun cu liniile 104, 116, 117, 123, 124, 232, 312, 313 si 783." ( www.ratb.ro )
|
|
Sus |
|
 |
unimog
Data înscrierii: 28/Mai/2009 Ultima vizita: 21/Dec/2016 Mesaje: 56 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iun 2009 21:08:54 Titlul subiectului: pasaj unirea |
113252 |
|
Azi au inceput lucrarile, pe fiecare banda din partea dreapta. Pe la 12 erau vreo 20 de insi frumos imbracati, stateau de vorba, erau numai VW Passat oprite in zona lucrarilor. Era unul singur care instala balizele de semnalizare..si asta pe la ora 12...De aia dureaza 4 luni. In mod normal ar fi durat o luna. Oricum sunt de tot risul, au cistigat licitatia, au anuntat lucrarea in presa, dar nu au anuntat politia de blocarea benzii. Ca si ei trebuie sa si dea acordul...Romania tara tuturor posiblitatilor:D
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 02 Iul 2009 18:16:02 Titlul subiectului: |
113353 |
|
3mil a scris: | Avem si modificarea traseului 381, se vor mari timpii de parcurgere al traseului : | Pe site-ul RATB-ului scrie ca autobuzele liniei 381 vor circula pe sus doar intre orele 23:00 si 5:00. Probabil ca se refera la ultimele curse ale acestei linii http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=279
Citat: | Linia 381 functioneaza pe un traseu modificat
Ca urmare a lucrarilor de reabilitare a Pasajului Unirii, incepand din data de 29.06.2009, intre orele 23.00-5.00, autobuzele liniei 381 vor circula, in ambele sensuri, pe deasupra pasajului. |
|
|
Sus |
|
 |
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Sep 2009 12:13:03 Titlul subiectului: |
117140 |
|
Pasajul a fost finalizat. Are mai multe lampi in tavan fata de cate avea, niste spoturi in bordurile de pe margine, panouri reflectorizante pe pereti si, la iesiri, un granit portocaliu. Arata foarte bine:).
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Oct 2009 17:55:48 Titlul subiectului: |
118579 |
|
Nici n-au terminat bine lucrarile de modernizare la pasajul Unirea ca traficul se restrictioneaza din nou pe timp de noapte din cauza asta datorita unor lucrari de verificare. Articolul se gaseste aici
Citat: | Traficul în Pasajul Unirea va fi restricționat noaptea, începând de luni
Începând de luni se vor face verificări la instalațiile de ventilație și se vor regla sistemele de incendiu și gaze.
Lucrările la pasaj vor dura cinci zile și se vor face doar în timpul nopții, între orele 23:30 și 5:00. Circulația va fi restricționată în acest interval doar pe porțiunea de bandă pe care se vor efectua lucrările.
Traficul se va desfășura în condiții normale pe parcursul zilei.
|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 19 Oct 2009 19:59:51 Titlul subiectului: |
118615 |
|
Sunt verificari normale. Mai bine de 2 ori decat sa patim alte chestii. In plus este intre 23 si 5 cand traficul in pasaj este minim.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 23 Mar 2019 09:30:24 Titlul subiectului: |
199571 |
|
Pasajul Unirii va fi inchis in acest week-end, pentru efectuarea unor lucrari de intretinere: https://m.realitatea.net/pasajul-unirii-va-fi-inchis-in-acest-weekend-care-sunt-motivele_2185008.html
Citat: | Pasajul Unirii va fi închis în acest weekend. Care sunt motivele
Brigara Rutieră București anunță, printr-un comunicat oficial, că traficul rutier în Pasajul Unirii va fi restricționat pe ambele sensuri de circulație timp de aproximativ două zile, începând chiar din această seară.
Pe acastă cale, polițiștii le reamintesc șoferilor să circule prudent, să respecte semnificația indicatoarelor rutiere montate temporar în zona respectivă și să urmeze semnalele polițiștilor rutieri. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Mar 2019 18:42:39 Titlul subiectului: |
199790 |
|
Si in acest week-end se restrictioneaza circulatia in pasajul Unirii. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Circulația rutieră în Pasajul Unirii, restricționată pe ambele sensuri
Circulația rutieră în Pasajul Unirii va fi restricționată pe ambele sensuri, începând de vineri seară și până luni, la ora 4.00, pentru finalizarea lucrărilor de reparații ale sistemului rutier.
Potrivit Primăriei Capitalei, în vederea finalizării lucrărilor de reparații extinse ale sistemului rutier în Pasajul Unirii, realizate de Administrația Străzilor București, începând de vineri seara, de la ora 22.00, și până luni, la ora 4.00, circulația rutieră în Pasajul Unirii va fi restricționată pe ambele sensuri de circulație.
În această perioadă, se recomandă șoferilor să circule cu prudență și să respecte semnificația indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă.
Conform sursei citate, lucrările la sistemul rutier din Pasajul Unirii au început în 22 martie și fac parte din prima etapă a lucrărilor de reparații ale arterelor din Capitală. Aceste lucrări sunt realizate în baza acordurilor cadru de reparații, încheiate cu Asocierea SC Strabag & Straco Grup SRL. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Ian 2024 23:01:38 Titlul subiectului: |
217934 |
|
Va incepe nebunia, cel mai probabil in 2025. Mai exact se va va reconstrui planseul de beton de la Unirii. Pasajul rutier se afla deasupra planseului in timp ce statia de metrou sub planseu. Un prim articol despre acest subiect aici
Citat: | Începe reconstrucția planșeului de la Piața Unirii. Contractul pentru pasaj și planșeu va fi semnat luni, potrivit primarului Sectorului 4, Daniel Băluță
Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a anunțat că luni, 22 ianuarie, va fi semnat contractul pentru refacerea planșeului și pasajului de la Piața Unirii. Mai precis, acordul este încheiat cu proiectanții și constructorii care se vor ocupa de realizarea proiectului tehnic și a lucrărilor. Este vorba despre probabil una dintre cele mai necesare și complexe lucrări din Bucureștiul ultimilor ani.
Reconstrucția planșeului de la Piața Unirii va intra în linie dreaptă în viitorul apropiat, după ce primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a declarat că luni, 22 ianuarie, se va semna contractul pentru refacerea Pasajului Unirii și a planșeului care practic susține Piața Unirii. Mai multe detalii vor fi disponibile în cursul zilei de luni, a adăugat edilul.
„Începe numărătoarea inversă pentru refacerea Planșeului Unirii! Mâine, semnăm contractul cu specialiștii (proiectanți și constructori) care se vor ocupa de proiectul tehnic și, ulterior, de lucrările efective.
Pentru SIGURANȚA bucureștenilor, ne-am ASUMAT acest proiect, extrem de dificil, din nevoia de RESPONSABILITATE și de EFICIENȚĂ pe care oamenii din acest oraș o așteaptă de la cei care trebuie să ofere comunității liniște, normalitate și un trai decent.
Revin cu detalii în cursul zilei de mâine!”, a scris Daniel Băluță pe pagina sa de Facebook.
Începe reconstrucția planșeului de la Piața Unirii. Câte firme de construcții au participat la licitație
Pentru refacerea planșeului de la Piața Unirii a fost o singură ofertă depusă, cea a Asocierii Erbașu – Concrete Solutions – BogArt. Aceasta a fost declarată conformă, la finalizarea evaluării tehnice. Este vorba despre un contract în valoare de 800 de milioane de lei, fonduri provenite integral de la Guvern.
Lucrarea are ca termen de realizare o perioadă de 33 de luni, dintre care 9 luni maxim pentru etapa de proiectare și 24 de luni pentru execuția lucrărilor propriu zise.
Planșeul de la Unirii, construit acum aproape 90 de ani este, potrivit expertizelor, într-un real pericol de prăbușire. Peste planșeu trece pasajul rutier, iar sub planșeu este stația de metrou, una dintre cele mai mari, mai tranzitate și mai aglomerate din București.
Ultima expertiză a plăcii de beton care acoperă Râul Dâmbovița a fost făcut cu mai puțin de doi ani în urmă, a fost realizată de Universitatea Tehnică de Construcții și are concluzii extrem de îngrijorătoare: în planșeu sunt grinzi rupte sau dislocate, zone de beton afectate de mucegai și rugină ca urmare a umezelii și a infiltrării apei. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Ian 2024 22:15:15 Titlul subiectului: |
217948 |
|
S-a semnat contractul pentru inlocuirea planseului de beton, de deasupra Dambovitei, de la Piata Unirii. Am inteles ca lucrarea va fi in trei etape. ADar, cel mai probabil, se va inchide circulatia in pasajul Unirii (intr-una din cele trei etape). Articolul se gaseste aici
Citat: | Sectorul 4 al Capitalei a dat ordinul de începere pentru reconstrucția totală a Planșeului Unirii
Sectorul 4 al Municipiului București dă startul proiectului de reconstrucție totală a Planșeului Unirii, construcția din beton, veche de aproape 100 de ani, care susține o mare parte din Piața Unirii și care, în momentul de față, conform expertizelor, este încadrată în clasa tehnică IV – nesatisfăcător, din cinci posibilă.
Contractul pentru realizarea proiectului tehnic și pentru execuția efectivă a lucrărilor, atribuit (în urma unei proceduri de licitație publică, derulată în Sistemul de Achiziții Publice-SICAP și încheiată la finalul anului 2023) unei asocieri de constructori și proiectanți cu renume și cu experiență în realizarea lucrărilor de infrastructură mare, a fost semnat astăzi, 22 ianuarie 2024, odată cu ordinul de începere pentru activitățile de proiectare.
Finanțarea lucrărilor este asigurată de către Guvernul României, care a alocat suma de aproximativ de 800 de milioane de lei, pentru refacerea Planșeului Unirii.
Astfel, în baza documentelor semnate, proiectanții și constructorii au la dispoziție 33 de luni pentru reconstrucția totală a Planșeului. Mai exact, nouă luni de zile pentru realizarea Proiectului Tehnic, iar restul, de 24 de luni, pentru execuția efectivă a lucrărilor de refacere, care vor începe în 2025, cât de curând posibil, în prima parte a anului. Lucrările se vor realiza pe porțiuni, în etape, tocmai pentru a menține circulația auto și pietonală în zona Unirii și pentru a nu bloca centrul orașului.
„Marcăm momentul determinant în realizarea acestei lucrări de mare amploare. Este momentul în care am semnat contractul de execuție și am dat ordinul de începere pentru reconstrucția totală a Planșeului Unirii. Proiectanții și constructorii au la dispoziție 9 luni pentru realizarea proiectului tehnic și încă 24 de luni pentru construcția efectivă. Șantierul propriu-zis îl vom deschide în prima parte a anului 2025 și vom lucra etapizat, astfel încât traficul rutier să fie cât mai puțin afectat. Pentru siguranța bucureștenilor, ne-am asumat acest proiect, extrem de dificil, din nevoia de responsabilitate și de eficiență pe care oamenii din acest oraș o așteaptă de la cei care trebuie să ofere comunității liniște, normalitate și un trai decent”, a declarat Daniel Băluță, primarul Sectorului 4, în cadrul unei conferințe de presă.
Proiectul Tehnic ce urmează a fi întocmit va cuprinde întreaga documentație tehnică prin care se vor dezvolta și detalia toate aspectele privind execuția propriu-zisă a lucrărilor (planuri generale, planuri arhitecturale, planurile structurii de rezistență, planurile instalațiilor, detaliile de execuție etc.), documentație necesară pentru obținerea Autorizației de Construire.
Proiectul tehnic va viza înlocuirea structurii de beton existente (cu o lățime de 32 de metri și o lungime de 360 de metri, aflată între strada Căldărari și peretele Pasajului Unirii, ce acoperă și dirijează prin subteran râul Dâmbovița și care a suferit modificări/degradări structurale semnificative în cei peste 80 de ani de existență), cu una nouă, modernă și performantă, care să răspundă tuturor cerințelor de trafic și fiabilitate, capacității de tranzit a debitelor de apă de pe râul Dâmbovița și care să elimine deficiențele grave identificate în urma expertizelor tehnice efectuate în cursul anului trecut și anume:
-armături corodate, beton exfoliat, reduceri de secțiune, vegetație acvatică pe fața betonului și defecte de față văzută la riglele cadrelor;
-
grinzi secundare (nervuri) demolate, zone care se presupune că au fost refăcute în cofraj metalic nerecuperat și care sunt într-o stare avansată de coroziune;
-grinzi secundare (nervuri) cu secțiune de rezistențā puternic afectată, console scurte la cadrele de rost distruse în întregime ca urmare a infiltrațiilor de apă în rosturi;
-beton exfoliat, armături corodate și infiltrații locale în placa de beton a planșeului; defecte de execuție și lucrări executate necorespunzător efectuate cu ocazia diverselor intervenții la planșeu;
-degradări la partea carosabilă a străzilor de deasupra planșeului, guri de scurgere, borduri, trotuare pietonale și parapete.
Totodată, în acest interval de nouă luni de zile, specialiștii trebuie să întocmească un Plan de Management al Traficului, care să permită, ulterior, execuția efectivă a lucrărilor de refacere a Planșeului Unirii în condiții optime, cu respectarea termenelor și a legislației în vigoare dar și a asigurării circulației auto și pietonale în zonă.
De asemenea, în baza contractului anterior menționat, vor fi proiectate și lucrările necesare pentru consolidarea Pasajului Unirii, încadrat, de asemenea, tot în clasa tehnică IV – nesatisfăcător, din cinci posibile. Soluția specialiștilor, ce urmează a fi proiectată și, ulterior, implementată va avea în vedere reabilitarea structurii de rezistență a acestuia, prin cămășuirea și armarea pereților existenți.
De la luarea în administrare, în aprilie 2022, Pasajul Unirii a fost pus în siguranță în cadrul primei etape a lucrărilor de consolidare a acestui obiectiv de infrastructură, folosit zilnic de peste 60.000 de autoturisme. Astfel, a fost înlăturat pericolul ca bucăți de beton din plafonul tunelului rutier să se mai desprindă și să cadă peste autoturismele care circulau prin pasaj, prin îmbrăcarea pereților cu peste 3.000 de panouri metalice.
Totodată, constructorii au izolat infiltrațiile de la nivelul carosabilului, și au închis, pe cât posibil, fisurile din pereții interiori ai pasajului, prin injectarea unor mortare speciale.
Mai mult, pentru a crește vizibilitatea în tunel, au fost montate 498 de corpuri de iluminat, bandă LED pe o suprafață de 4 kilometri, și 150 de proiectoare (pe rampă).
Tunelul rutier a fost dotat și cu un performant sistem de ventilație, compus din 60 de ventilatoare, pentru evacuarea de îndată a noxelor și a fumului, cu două defibrilatoare automate pentru situații de urgență, precum și cu amplificatoare pentru semnalul de telefonie mobilă.
Toate aceste elemente, componente montate deja în Pasajul Unirii urmează a fi demontate odată cu debutul lucrărilor de consolidare, conservate și reașezate pe pozițiile actuale, după ce constructorii vor finaliza acest proiect.
Totodată, în cadrul lucrărilor, întreaga zonă de suprafață din Piața Unirii va fi reamenajată peisagistic, cu spații verzi, piațete, zone pietonale și alte soluții inovative, care să transforme arealul într-un reper urban pentru București, cât mai atractiv, atât din punct de vedere al interacțiunii sociale și al petrecerii timpului liber, cât și turistic. |
Sursa foto: sectorul4news.ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.08 kb |
Vizualizat: |
de 4375 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Ian 2024 22:23:05 Titlul subiectului: |
217951 |
|
Si un articol publicat in B365.ro referitor la acest subiect, se poate vedea aici
Citat: | ESENȚIAL | Nu va fi șantier ușor la Piața Unirii, spune prefectul Capitalei despre refacerea planșeului. Va fi decopertare totală, se vor scoate grinzile
Prefectul Capitalei a vorbit despre proiectul pentru refacerea planșeului din Piața Unirii. Rareș Hopincă a transmis că zona din inima Bucureștiului va fi decopertată în totalitate. Lucrările efective vor începe în anul 2025, iar prefectul este de părere că șantierul nu va fi deloc ușor.
Prefectul Capitalei, despre proiectul din Piața Unirii: Va fi o decopertare totală
Rareș Hopincă a fost invitat în emisiunea „Gândul Exclusiv”, unde a vorbit despre refacerea planșeului Unirii. Prefectul Capitalei spune că este foarte bine că încep lucrările pentru consolidarea planșeului.
Zona Piața Unirii se afla în administrarea Primăriei Generale, însă a fost preluată în administrarea Primăriei Sectorului 4. Administrația locală se ocupă de proiectul pentru refacerea în totalitate a planșeului.
Într-un mod subtil, prefectul felicită, practic, PMB pentru că a fost de acord să cedeze zona, fiind imposibil ca municipalitatea să se poată ocupa de acest proiect major:
Și recunoașterea neputinței este un pas înainte. Faptul că Primăria Sectorului 4 a reușit să finalizeze licitația pentru proiectare și execuție pentru un astfel de proiect este în sine o performanță, pentru că o spun ca un practician în administrația publică: o astfel de licitație este un demers administrativ foarte, foarte dificil, a declarat Rareș Hopincă, potrivit Gândul.
Hopincă: Nu va fi un șantier ușor
Rareș Hopincă spune că lucrările se vor desfășura în trei etape, astfel încât circulația în zonă să fie bine administrată, să se poată realiza mai multe devieri.
Prefectul Capitalei se așteaptă să fie înregistrate multe sesizări și plângeri din cauza șantierului care nu va fi deloc ușor:
Este clar că vor fi foarte multe sesizări și plângeri din zonă, nu va fi un șantier ușor, dar este o lucrare absolut necesară.
„Lucrarea va avea garanție 100 de ani”
În Piața Unirii se va face o decopertare totală a planșeului, vor fi scoase grinzile și vor fi înlocuite cu unele noi, spune prefectul Capitalei.
La Piața Unirii va fi necesară o decopertare totală a planeșului, va fi necesară scoaterea grinzilor și înlocuirea acestora cu unele noi (…) lucrarea va avea garanție 100 de ani, a conchis Hopincă. |
Sincer nu imi dau seaman, cum se poate decoperta planseul fara ca traficul in zona sa nu fie blocat. Alta intrebare este daca va fi afectata circulatia metroului.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 25 Ian 2024 09:17:30 Titlul subiectului: |
217953 |
|
Am niste observatii personale dar si intrebari.
Consortiul de firme are experienta pentru lucrari de asemenea anvergura ?
Nu era mai bine sa finalizeze lucrarile la autostrada de centura (A0) si apoi sa se apuce sa lucreze in Piata Unirii ? Avem exemplu cu ce s-a intamplat toamna trecuta cu inchiderea a unui sens de circulatie a Podului Grant, cand un sfert din capitala a fost data peste cap. De aceasta data vorbim de lucrari in inima orasului, care pot produce deranjamente si mai mari.
Da, lucrarea este necesara, starea planseului este necorespunzatoare, dar parerea mea este ca bucurestenii trebuie informati, de pe acum, ce ii asteapta, cel putin doi ani de zile.
Am indoieli si la capacitatea primariei sectorului 4 ca poate duce o lucrare de asemenea anvergura. Cel mai bun exemplu este cu statia de metrou Tudor Arghezi, inaugurata cu surle si trambite, dar nici acum nu este finalziata in proportie de 100 % si metroul circula in sistem pendula, intre Berceni (fosta statie IMGB) si Tudor Arghezi (magistrala 2). Ori, lucrarea de la Piata Unirii este de anvergura mult mai mare decat cea de la noua statie de metrou Tudor Arghezi. Sunt laudabile initiativele administratiei locale de la sectorul 4, spre doar sa le poata duce.
De asemenea, spre sa se invete din erorile care s-au facut la inchiderea partiala a podului Grant, in octombrie, anul trecut, cand a fost un mare blocaj rutier in ziua inchiderii acestuia.
Mai am o intrebare, va fi restrictionata circulatia metroului in zona Unirii ?
Si inca o nelamurire, vad ca nu s-a scris nimic despre un proiect mai vechi, cel de unire a liniilor 21 si 32 de tramvai, adica sa faca o legatura intre terminalui liniie 32 de la Unirii (de la capatul bulevardului Regina Maria) si terminalul liniei 21 de la Sfantul Gheorghe. Ar fi fost o ocazie perfecta sa faca aceasta legatura, cu ocazia lucrarilor.
In orice caz, un lucru este cert si ar trebui ca toti sa fim constienti de asta. Chiar daca cei de la sectorul 4 minimizeaza consecintele acestor lucrari, ele vor exista, va fi deranj mare (mai mult de jumatate din capitala ar putea fi paralizata).
Pe de alta parte aceste lucrari sunt necesare deoarece exista un risc real de surpare a planseului. Pacat ca nu este finalizata autostrada de centura (A0) inainte de a incepe lucrari de asemenea anvergura in inima capitalei.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Oct 2024 13:57:01 Titlul subiectului: |
220003 |
|
Subiectul lucrarilor la planseul de beton s-a transformat intr-un razboi in toata regula intre Nicusor Dan (primarul general) si Baluta (primarul sectorului 4). Dupa parerea mea, amandoi sunt o apa si un pamant, ii doare in fund de binele cetateanului. De fapt, marul discordiei sunt banii (multI) alocati pentru aceste lucrari prim programul Anghel Saligny.
Ce s-a intamplat azi la Piata Unirii a intrecut limita penibilului. Parca am fi o republoca bananiera. Articolul se gaseste aici
Citat: | Nicușor Dan, cu polițiști locali la demolat gardurile de protecție de la Șantierul Unirii, unde PS4 a început azi lucrările la planșeu, în zona parcului
PS4 a montat gardurile de protecție în Parcul Unirii, acolo unde azi au început lucrările la Planșeul Unirii, însă PMB anunță că au fost amplasate ilegal și spune că Nicușor Dan, însoțit de polițiști locali, vine să le demonteze.
UPDATE, ora 13:03: Nicușor Dan urmează să se ducă la Poliția Națională și spune că o să se întoarcă la fața locului pentru a demola gardurile. Primarul trebuie să demonstreze că terenul aparține PMB. Polițiștii locali de la S4 nu l-au lăsat să intre pe organizarea de șantier.
UPDATE, ora 12:50: Un polițist local a sunat la numărul unic pentru apeluri de urgență 112 și a spus că e cu primarul general care instigă oamenii și vrea să pătrundă cu forța în șantier. Polițistul local a cerut întăriri la fața locului.
UPDATE, ora 12:38: Nicușor Dan a ajuns în zona Parcului Unirii, acolo unde PS4 a montat garduri pentru șantier.
Nicușor Dan spune că terenul este al Primăriei Capitalei, iar municipalitatea este singura instituție care poate autoriza lucrări acolo. Primarul General spune că sunt necesare avizele din partea Apa Nova și Metrorex.
Autorizația de construcție emisă de PS3 este ilegală, mai spune Nicușor Dan.
ucrările la planșeu, șantierul Unirii: Nicușor Dan, cu polițiști locali la demolat gardurile de protecție
Reprezentanții municipalității au anunțat că, luni, 14 octombrie, la ora 12:30, Nicușor Dan participă la operațiunea Poliției Locale a Capitalei de demontare a gardurilor amplasate ilegal de Primăria Sectorului 4 în zona Parcului Unirii.
Luni dimineață, 14 octombrie, Daniel Băluță a anunțat că au început lucrările la Planșeul Unirii, iar pentru moment, șantierul nu afectează traficul rutier și nici traficul pietonal, iar zona este deja securizată. Zona securizată este în Parcul Unirii.
La scurt timp după anunțul făcut de primarul Sectorului 4, consilierul general al PMB a avut o primă reacție. Nicorel Nicorescu a spus că autorizația pentru începerea lucrărilor în regim de urgență a fost emisă de primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, însă nu există avizele de la Apa Nova, Metrorex și Primăria Capitalei, iar aceste lucrări sunt ilegale. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Oct 2024 14:06:14 Titlul subiectului: |
220004 |
|
Ce s-a intamplat azi la Piata Unirii este o rusine pentru capitala. Parca am fi o republica bananiera. Societatea civila ce pazeste ? Mai exista ? Ar trebui sa ii dea cap in cap pe Baluta si Nicuosr Dan. Cum sa se imbranceasca politistii locali de la sector 4 si PMB ? Ati innebunit la cap ??
Articolul se gaseste in Buletin de Bucuresti
Citat: | Îmbrânceli între polițiștii locali ai Primăriei Sectorului 4 și ai Primăriei Generale, la șantierul de la planșeul Unirii
Îmbrânceli între polițiștii locali de la cele două primării implicate în scandalul privind șantierul de la planșeul Unirii, din centrul Bucureștiului. A intervenit Poliția Națională, care l-a dus pe Nicușor Dan la secție, pentru lămurirea situației.
Aceste îmbrânceli între polițiștii locali ai Primăriei Sectorului 4 și ai Primăriei Generale au avut loc luni, 14 octombrie, în urma vizitei primarului general, Nicușor Dan, la șantierul demarat în noaptea de luni de Primăria Sectorului 4, condusă de Daniel Băluță.
Nicușor Dan a afirmat că autorizația de construcție obținută de Primăria Sectorului 4 de la Primăria Sectorului 3 este nelegală, pentru că această din urmă instituție nu ar avea competențe în acest sens.
La acțiune a fost prezentă și și Jandarmeria.
Îmbrânceli între polițiștii locali, oprite de Poliția Națională
Angajați ai Administrației Străzilor din subordinea PMB au început să scoată gardurile, însă au fost opriți și îmbrânciți de polițiști locali de la Sectorul 4 și Poliția Capitalei, care au spus că această acțiune reprezintă distrugere, ceea ce e ilegal.
Aceștia l-au acuzat pe Nicușor Dan că instigă la încălcarea legii și au chemat și Poliția Capitalei, printr-un telefon la 112. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 222 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Oct 2024 14:35:50 Titlul subiectului: |
220005 |
|
Circ electoral, Baluta vrea sa sara niste etape, ca sa inceapa lucrarile pana in noiembrie deoarece pentru el e important capitalul electoral pe care il aduce la partid in vederea alegerilor, pe de o parte si pe de alta parte, banii pe care ii poate baga in buzunarele cui trebuie pentru ca o lucrare de genul asta va depasi cu siguranta bugetul estimat dar si durata de realizare.
Nu am dovezi asa cum nici Baluta nu are o expertiza care sa spuna negru pe alb ca planseul de la Unirii e in pericol de prabusire.
@guest: Foarte bine punctat aspectul unirii caii de rulare intre pta Sf Gheorghe si capatul de la Mitropolie la care pot sa adaug si eu largirea pasajului pietonal dintre Unirii 1 si 2 dar nu cred ca se vor coordona vreodata intre ele autoritatile statului
iar faza cu imbrancelile sta asa, nu ai cum tu ca autoritate de sector sa vii sa faci lucrari sau sa dai autorizatie de efectuare a unor lucrari pe un teren care nu-ti apartine
_________________ 611 |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Oct 2024 15:09:17 Titlul subiectului: |
220006 |
|
Ai dreptate, dar eu sunt revoltat despre modul cum autoritatile locale gestioneaza o problema grava a capitalei. Fiindca problema cu planseul de beton este cat se poata de serioasa. Lucrarile ar fi trebuit sa inceapa de ani buni.
Circul de la TV nu are efect consolidarea planseului. Si aici ar fi trebuit sa intervina societatea civila, sa ia atitudine impotriva acestui circ.
Autoritatile locale ar trebui sa colaboreze, nu sa faca circ (pe banii nostri). Eu ca si cetatean din capitala, ca platitor de taxe si impozite si utilizator zilnic al transportului in comun sunt revoltat de ceea ce s-a intamplat azi. Este o rusine pentru capitala. Azi Bucurestiul a devenit un oras bananier. Cam cum este si Romania.....
Mai lipsesc sa vina cu vrajitoarele. Cat despre Baluta, sa fim cinstiti el a continuat ceea ce a inceput Piedone cand era primar la sectorul 4. Iar pe timpul in care Piedone era „la butoane” Baluta era si el acolo, prin peisaj, nu misca in front. Se da „mare scula” Baluta, dar cunoscoatorii stiu valorea acestuia......cam aproape de zero. Are o calitate, i-a aburit pe alegatorii din sectorul 4.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Oct 2024 17:25:34 Titlul subiectului: |
220007 |
|
Circul continua. Raspunsul poiltiei il gasiti aici
Citat: | Cum s-a dus Nicușor Dan degeaba la poliție, în Centrul Vechi, cu situația cu gardurile de la Unirii. „Poliția Capitalei nu are atribuții de a «muta gardurile»
Poliția Capitalei, despre situația cu Nicușor Dan și gardurile de la Unirii: Nu ne ocupă noi
După ce primarul general al Capitalei i-a acuzat pe polițiștii de la secție că nu și-au făcut treaba, a venit reacția forțelor de ordine municipale.
Printr-un comunicat, Serviciul de Informare și Relații Publice din cadrul Direcției Generale de Poliție a Municipiului București anunță:
„Având în vedere aspectele menționate în spațiul public de Primarul General al Capitalei, conform cărora ,,Poliția nu și-a făcut treaba”, Serviciul de Informare și Relații Publice din cadrul Direcției Generale de Poliție a Municipiului București este abilitat să comunice următoarele:
La sediul Serviciului de Poliție pentru Centrul Vechi s-au prezentat atât primarul general al Capitalei, împreună cu doi reprezentanți ai Primăriei Generale, cât și un reprezentant al Primăriei Sectorului 4, care au depus documente cu privire la litigiul în cauză, însă au refuzat să depună vreo sesizare, cu privire la săvârșirea vreunei infracțiuni.
De asemenea, menționăm faptul că Poliția Capitalei nu are atribuții de a ,,muta gardurile”, ori de a decide “cine este proprietar” așa cum a solicitat verbal Primarul General al Capitalei.
Precizăm faptul că ambele părți implicate au depus prin reprezentanți înscrisuri, care urmează a fi analizate în condițiile legii, iar raportat la particularitățile cauzei prezente, instituția abilitată în a decide titlul de proprietate este instanța civilă.
Polițiștii continuă verificările, cu respectarea cadrului legal incident, pentru clarificarea situației.” |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Oct 2024 18:48:28 Titlul subiectului: |
220009 |
|
Deja s-a ajuns prea departe. Prefectul capitalei ar trebui sa intervina si sa il demita, atat pe Nicusor Dan cat si pe Baluta, primarul sectrorului 4. Articolul se gaseste aici
Citat: | Război total la planșeul Unirii. Nicușor Dan intră cu buldozerele, Poliția Locală S4 s-a pus în fața utilajelor. 3 oameni sunt răniți. 3 ambulanțe SMURD au sosit la fața locului
Scandalul între Primăria Sectorului 4 și Primăria Capitalei s-a transformat într-un adevărat duel al edililor. Dacă Daniel Băluță a împrejmuit zona de la Unirii, ca să demareze lucrările de consolidare, Nicușor Dan și-a chemat poliția și buldozerele ca să dărâme gardul. Numai că, și Primăria Sectorului 4 are buldozere! Astfel, duelul verbal între primari s-a transformat în duelul buldozerelor. Unele care dărâmă gardul, altele care îl apără.
UPDATE 19:33 - Poziția oficială a Poliției Capitalei
„Având în vedere situația din zona Unirii a Municipiului București, facem următoarele precizări:
Poliția Capitalei și Jandarmeria Capitalei asigură măsuri de ordine și siguranță publică, în vederea prevenirii escaladării conflictului.
De asemenea, vă comunicăm faptul că, după studierea documentelor depuse, a reieșit faptul că există un litigiu civil, drept pentru care doar instanța de judecată este competentă a soluționa situația.
Totodată, dacă vor fi sesizate fapte de natură penală sau contravențională, se vor dispune măsuri în consecință”
UPDATE 19:32 - „Dacă nu va dispărea în seara aceasta acestă împrejmuire, va dispărea mâine dimineață. Am considerat că este de normal că Primăria Sectorului 4 să demonteze singură șantierul. Sunt 2 hotărâri care enumeră cele două domenii ce aparțin Primăriei Naționale”, a mai spus primarul.
UPDATE 19:20 - În urmă cu puțin timp, buldozerele trimise de Nicușor Dan au accidentat 3 persoane. Unul dintre oameni are capul spart din cauză că s-a pus în fața utilajului.
UPDATE 18:50 - „Avem situația aceasta din cauză că Poliția Națională nu și-a făcut treaba. România e stat de drept, aceste garduri vor dispărea. Dacă nu demontați gardurile, le desființez eu. Este o dispoziție de desființare. Poliția locala a Municipiului București e împiedicată și solicit Jandarmeriei să intervină”, a declarat Nicușor Dan. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 222 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Oct 2024 19:06:40 Titlul subiectului: |
220010 |
|
Baluta nu e in stare sa actualizeze panourile de informare a calatorior din statiile pe care le are in administrare. Nici pana acum nu sunt facute modificariile cu privire la liniile 133, 97, si 673 de exemplu
_________________ 611 |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Oct 2024 20:07:17 Titlul subiectului: |
220013 |
|
Baluta nu este in stare decat sa adune bani pentru el. In rest, vai si amar. Sa nu uitam statia de metrou de la Tudor Arghezi, ca tot se lauda cu ea. Cat timp le-a luat sa o construiasca, dupa bare, luni bune, metroul a circulat in sistem „pendula” intre fosta IMGB si Tudor Arghezi.
Sincer nu stiu daca firmele care vor lucra la planseu au capacitatea sa duca o lucrare de asemenea amploare. Am inteles ca una dintre firme este a lui Erbasu.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Oct 2024 22:06:30 Titlul subiectului: |
220017 |
|
Cel mai probabil a fost un circ politic. Lupta se va muta in instanta. Problema cu planseul este una reala. Articolul se gaseste aici
Citat: | Scandalul planșeului de la Unirii. Daniel Băluță anunță retragerea șantierului: „Sunt șocat!”
Conflictul pe planșeul podului de la Piața Unirii aproape că s-a transformat într-un mic război, victime căzând trei angajați de la Poliția Locală Sector 4. După ce Nicușor Dan a intrat cu buldozerele peste gardurile lui Băluță, cel din urmă anunță retragerea.
Primarul de la Setorul 4 a dat ordin ca toți oamenii pe care i-a trimis în centrul Bucureștiului să plece, însă edilul susține că în continuare, are dreptate.
„Sunt șocat de efectele generate de demersul legal de a pune în siguranță centrul Capitalei, care au condus, astă seară, la rănirea celor doi colegi de la Primăria Sectorului 4, loviți în timpul intervenției brutale, cu excavatoarele Primăriei Generale.Suntem alături de colegii răniți și de familiile lor.
Pentru a pune în siguranță integritatea și viața angajaților Primăriei Sector 4, dar și a echipelor care lucrează la consolidarea planșeului peste râul Dâmbovița de la Piața Unirii, am decis retragerea de îndată a tuturor. Consider că violența nu are ce căuta într-o administrație de capitală europeană", a declarat Băluță. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 222 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Oct 2024 09:27:08 Titlul subiectului: |
220022 |
|
Tocmai de aceea trebuie facut un caiet de sarcini si o licitatie in acest sens iar firma/firmele castigatoare sa se ocupe de proiectare si edificare cu toate ca si aici ar fi de discutat.
Oricum osul asta numit Planseul Unirii e foarte atractiv prin prisma nivelului de ciordeala la care se poate ajunge, e mai mult o halca de carne suculenta si apetisanta. Expertizele, din ce am citit, spun ca, intr-adevar, sunt zone degradate excesiv dar nu e pericol de prabusire deocamdata. Ceea ce inseamna ca de fapt acolo e nevoie de o lucrare de consolidare/reparare nu reconstruire de la zero cum vrea Baluta iar Nicusor cam de asta nu vrea sa-i dea autorizatie in regim de urgenta.
_________________ 611 |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Oct 2024 13:34:04 Titlul subiectului: |
220023 |
|
In problema asta, specialistii ar fi trebuit sa iasa in fata, cu clarificari. De exemplu cine a facut expertiza, sa iasa public, sa stim exact cum sta treaba. Sau rectorul Universitatii de Constructii. Din pacate specialistii nu au intervenit.
Mai este o chestie si aici pun tunurile pe societatea civila. Dupa nebunia de ieri, reprezentantii societatii civile ar fi trebuit sa aiba un punct de vedere sa le readuca aminte „combatantilor” ND si Baluta ca la alegerile locale, lumea nu voteaza partide ci, mai degraba, voteaza cu omul.
Probabil ca agitatia s-a iscat cand banii au venit prin programul Anghel Saligny, o parte din ei erau cu „paraîndărăt”, mai ales că vine campania electorală.
Dacă nu ar trebui făcută decât o consilidare este o veste bună, lucrările ar putea începe peste un an sau doi. Ce ar trebui făcut în această perioadă ? OBLIGATORIU finalizată autostrada de centură (A0). Tot obligatoriu ar fi de construit niște parcări, la fiecare intrare în oraș. De asemenea, ar trebui pusă o taxă pentru cei din afara Bucureștiului, care tranzitează zona centrală (s-a mai tot discutat despre acest subiect). Dacă șantierul ar începe peste doi ani, obligatoriu trebuie găsite soluâții să scoți mașinile din centru (sau să le reduci numărul). În caz contrar, Bucureștiul va fi blocat de tot.
Eu la asta mă așteptam de la edili, fie că vorbim de ND fie de Băluță. Ok, lucrarea este neceastă, dar ce facem cu traficul ? Ce strategii avem să scoatem mașinile din centru ? La ce trafic este acum la Piața Unirii, chiar și cu niște restricții parțiale de cirulație ar ieși haos. De asta eu am am tot susținut și voi susține necesitatea de a termina A0 într-un timp cât mai scurt. Aici autoritățile locale și cele centrale ar trebui să colaboreze. Nu să se bată la ciolan. Fix asta trebuiau să spună reprezentații societății civile. Au zis asta ?
Ar trebui să le readucem aminte edililor și politicienilor că ei nu sunt decât niște simpli angajați, pe care noi i-am investit în funcție, prin votul pe care l-am dat.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 1408 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|