 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mrM

Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Dec/2024 Mesaje: 1026 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Mai 2023 00:28:27 Titlul subiectului: |
216200 |
|
Scaunele din dreptul boghiuilor sunt făcute pentru copii. Adică persoane de maxim 10-12 ani. Adică sunt foarte înguste.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Mai 2023 06:51:59 Titlul subiectului: |
216202 |
|
Referitor la capacitate, exista un plus real fata de V3A-uri ?
Atentie am intrebat real, nu la capacitatea din acte....
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Mai 2023 08:52:04 Titlul subiectului: |
216316 |
|
Tramvaiele noi au ajuns si pe liniile 1&10. Acum citind articolul din ziarul Gandul referitor la mentenanta necorespunzatoare a autobuzelor Otokar (am prezentat articolul si la topicul aferent) am inceput sa am serioase indolieli ca cei de la STB vor fi in stare sa aiba grija de noile tramvaie, dupa ce va expira perioada de garantie. De fapt, cred ca nu vor avea grija de ele nici in perioada de garantie. Tare mi-e teama ca noile tramvaie vor fi un fiasco in capitala.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Iun 2023 22:27:44 Titlul subiectului: |
216386 |
|
STB a dovedit inca o data ca nu stie ce sa faca cu tramvaiele noi din dotare. Stiu ca o parte din cei care postau la acest topic erau foarte entuziasti. Dar, sa fim realisti, si sa revenim cu picioarele pe pamant. La cum arata situatia in Bucuresti, tramvaiele noi sunt o palarie prea mare pentru capitala. Pe langa infrastructura moderna, este nevoie si de oameni "moderni" pentru aceste tramvaie.
Ce s-a intamplat in seara asta, cititi in articolul de mai jos. Concluziile le trageti singuri. Articolul se gaseste aici.
Citat: | București : Motorul unui tramvai nou de la Arad a luat foc la Piața Sudului/STB vorbește doar de o defecțiune
Motorul unui tramvai Imperio cumpărat de la Arad a luat foc, marți pe linia 10 la Piața Sudului. Din imaginile pe care le-a obținut Economedia se observă urmările începutului de incendiu. Pe de altă parte, Societatea de Transport București a comunicat doar că este vorba despre o ,,defecțiune” : ,,Astăzi, 06.06.2023, între17:25-18:23, pe Calea Văcărești, între Stația Pridvorului și Piața Sudului, un tramvai din linia 10 s-a defectat. La fața locului s-au deplasat mai multe echipe de intervenție ale STB SA, care au acționat în vederea reluării circulației. La nivelul STB SA, se va constitui o comisie tehnică împreună cu reprezentanți ai ASTRA Vagoane Arad, în vederea stabilirii cauzelor producerii evenimentului.”
„Suntem încântați că noile tramvaie sunt în serviciul pasagerilor iar numărul acestora este în continuă creștere. Tramvaiele Imperio sunt foarte bine primite de către pasagerii noștri. Aceștia apreciază confortul suplimentar datorită accesibilității, disponibilității mai multor locuri și spațiului dedicat persoanelor cu dizabilități. Acum, la începutul sezonului cald, călătorii beneficiază și de aerul condiționat al vehiculelor noastre. Ca alternativă ecologică la mașina personală, noile tramvaie aduc o contribuție semnificativă la protecția climei”, a declarat Adrian Criț, directorul general al STB pe 20 mai la introducerea tramvaiului Astra Imperio pe linia 10.
Potrivit STB, din totalul de 100 de tramvaie achiziționate, 36 sunt deja prezente pe șinele Bucureștiului, respectiv pe liniile 41, 25 și 10.
Primăria Capitalei a introdus în circulație pe 10 decembrie 2022 primele 15 tramvaie noi cumpărate de la Astra Arad. Tramvaiele moderne, cu o lungime de 36 de metri, au început să circule pe linia 41 între Terminalele Ghencea și Piața Presei Libere, una dintre cele mai aglomerate rute din București. Contractul de 870 de milioane de lei a fost semnat în mai 2021 cu producătorul român Astra Arad asociat cu o formă din China, iar piesele principale sunt livrate de la Siemens Germania, potrivit patronului Astra Valer Blidar. Comanda totală este de 100 de unități care vor fi livrate până în toamna anului 2024.
Sunt primele tramvaie noi pe care PMB le-a achiziționat după Revoluție, a transmis la semnarea protocolului de transfer către Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov, viceprimarul Stelian Bujduveanu: „Acest proiect este necesar pentru a putea introduce în trafic tramvaiele recepționate, noi, aduse în Municipiul București de către Compania Astra Arad SA. Cu bucurie o spunem că peste 33 de ani au trecut de la Revoluție încoace și Bucureștiul va avea în sfârșit tramvaie noi care să circule pentru bucureșteni. Felicităm pe toată lumea care a participat la acest demers și să ne vedem mâine pe linia lui 41, cu aceste tramvaie” | .
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Iul 2023 07:32:15 Titlul subiectului: |
216579 |
|
Aerul conditionat nu merge in tramvaiele noi. Articolul se gaseste aici.
Citat: | De ce nu funcționează aerul condiționat în tramvaiele noi din București
Absența aerului condiționat în noile tramvaie livrate de compania Astra Vagoane Arad pare o chestiune greu de înțeles. Atât timp cât tramvaiul se deplasează, dar aerul condiționat nu funcționează, majoritatea dintre noi tindem să aruncăm vina pe constructorul de tramvaie! Ceea ce e fals.
Bucureștenii nu vor fi scutiți în această vară de temperaturi caniculare, inclusiv în modernele tramvaie fabricate de Astra Vagoane Călători Arad, însă culpa nu aparține atât producătorului, cât sistemului de alimentare cu energie învechit.
Primăria și STB trebuie să modernizeze stațiile de tracțiune
Tramvaiele funcționează la tensiuni de 750 volți curent continuu, care însă se poate încadra într-o plajă de -20% – +30% adică undeva între 600 și 1000 de volți curent continuu. Limitele pot fi ajustate din software-ul tramvaielor, însă desigur într-o anumită măsură. Orice valoare în afara acestor valori este interpretată de echipamentele de la bordul tramvaielor ca posibilă defecțiune și, în consecință, aceste echipamente decuplează în vederea protejării funcționarea unor părți ale asamblului. De regulă, tracțiunea este funcția ce este decuplată ultima, în timp ce sistemele de climatizare sunt oprite, mai ales în cazul în care tensiunile sunt mici. Ideea potrivit căreia instalația de aer condiționat a unui tramvai consumă puțin curent și nu ar trebui să fie afectată e falsă. Climatizarea ajunge să consume chiar o cantitate de energie egală cu cea de tracțiune. Un tramvai are o putere de până la 84 kW pe climatizare folosită pentru cele două instalații de climatizare, fiecare cu câte două compresoare, fără a vorbi și de cea din cabina vatmanului. În plus, la ieșirea pe traseu, tramvaiele trebuie să aibă efectuată o preclimatizare, adică să plece cu o temperatură intermediară între cea existentă (atunci când instalația nu e pornită) și cea din traseu, cu călători în salon.
Cât de mult coboară climatizarea temperatura interioară?
Instalațiile de climatizare sunt și acestea proiectate pentru a respecta standardele europene. Există formule matematice care fac legătura între temperatura de afară și cea din interior. Dacă afară sunt 35 de grade Celsius, în tramvai nu vor fi niciodată 15 grade Cesius. În cazul în care temperatura exterioară este de 35 grade Celsius (peste limita de 17,5 grade Celsius), formula de calcul a temperaturii din salon cere o temperatură interioară de 26 de grade. Un rol important îl joacă și dezumidificarea aerului, element important pentru asigurarea unei senzații de confort la călători. Însă furnizorii de tramvaie sunt dezorientați de cerințele absurde ale celor care fac documentația de licitație. Aceasta, de exemplu, nu cere, cum ar fi normal, respectarea standardelor europene în domeniu ci ajung să impună unele valori și cerințe care se bat cap în cap cu standardele europene.
Tensiuni ce coboară la 350 de volți
Odată explicate aceste lucruri, vom spune că tensiunile din rețeaua STB sunt departe de a respecta cerințele de alimentare. STB are aproximativ 80 de substații, majoritatea aflate în aceeași stare ca în anii 1960 când au vost realizate, în care curentul e transformat de la 20 kV la 750 V curent continuu, fără a fi însă stabilizat. Stabilizarea permite menținerea unei tensiuni constante, indiferent de numărul și consumul utilizatorilor. Acest curent este livrat atât tramvaielor, cât și troleibuzelor. În exploatare, din cauza lipsei echipamentelor de stabilizare, apar variații mari ale tensiunilor. Frânarea concomitentă a mai multor tramvaie aflate pe aceeași stație de alimentare duce la o creștere necontrolată a tensiunilor, la peste 1000 de volți, căci stațiile nu au posibilitatea preluării energiei recuperate la frânarea tramvaielor. După cum arată grafice obținute în exploatare, energia recuperată poate ajunge la o treime din energia consumată de un tramvai, respectiv 1.062 kW la un consum de 3.834 kW.
Deseori, tensiunile scad în jurul valorilor de 500 de volți, iar protecțiile sistemelor decuplează instalațiile de climatizare. O decuplare repetată este interpretată ca o avarie în sistem. După mai multe astfel de avarii devine necesară resetarea softului tramvaielor, ceea ce duce și la ștergerea memoriei EPROM (tip de memorie nevolatilă). Măsurători ale tensiunilor de alimentare au indicat chiar valori de sub 350 de volți CC în exploatare pentru perioade de ordinul a 10 secunde în anumite conjuncturi. Specialiști consultați de Club Feroviar au explicat că nu s-au manifestat în depouri, unde tensiunile sunt constante, ci doar pe traseu, unde apar fluctuațiile de tensiune. |
Chiar nu puteau moderniza sistemul de alimentare cu bani de la PNRR sau alte fonduri europene ?
Foarte tare, iau tramvaie noi, dar sistemul de alimentare electric nu este adus la standardele noi
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Iul 2023 09:07:17 Titlul subiectului: |
216582 |
|
Pai acum cateva luni spuneau ca raman ciuveiele blidaresti intepenite ca statiile de redresare is proaste si nu stiu ce sa faca cu atata curent cat vine in valuri spre ele de la metropolitanele recuperatoare. Pe logica asta, acum, cand duduie conditionatu, inseamna ca metropolitanele ar trebui sa suga valul ala de curent din recuperari, in loc sa-l trimita la boss, la statiile de redresare, deci nu sa-i ceara bossului curent mai mult. Nu mai stiu cum sa se incurce in explicatii ca nu cumva sa atenteze la perfectiunea imperialelor. Doar, na, se pregateste noua transa, de 250 si lumea tre sa fie convinsa ca tre sa ceara perfectiunea romaneasca de la Arad. Deja in studiul lui peste se zice clar: atatea din gama de cutare metri, atatea din gama de cutare metri si atatea din gama de cutare metri, desigur, toate gamele alea fiind fix lungimile imperiale cu x, y, z module. Adica, pe fata...
Revenind la curent si statii de redresare. Eu ma intreb cum de fac fata statiile de redresare de la Iasi la atatea tramvaie noi, mai ales prin Centru, unde se intalnesc gramezi pe o aceeasi sectiune de retea. N-a murit nici o statie de redresare din cauza lor, nici cand nu duduia nica in ele, nici cand duduia caldura, nici cand duduie aerele.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Iul 2023 12:17:26 Titlul subiectului: |
216584 |
|
Inseamna ca sunt tramvaiele proaste si bucurestenii au fost, din nou, pacaliti.....
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Noi 2023 22:11:43 Titlul subiectului: |
217258 |
|
Am fost cu noul tramvai pe linia 21 si ieri si azi.
Ieri ploua si am observat o chestie. Pana sa se opreasca tramvaiul in statie sau la semafor, vatmanul frana de trei ori !!!
Nu stiu daca era din cauza ploii sau, pur si simplu, vatmanul nu stia sa conduca acest tip de tramvai.
Azi am fost iar cu tramvaiul nou pe 21, si nu au mai fost problemele de ieri. Tramvaiul mergea „ceas”.
Voi ati mai patit ca tramvaiul sa franeze de cateva ori, pana sa se opreasca de tot ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.22 kb |
Vizualizat: |
de 3618 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.25 kb |
Vizualizat: |
de 3618 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Noi 2023 15:45:23 Titlul subiectului: |
217264 |
|
Pe linia 41, chiar si noile tramvaie nu fac fata in orele de varf. La statia Crangasi (sens spre Lujerului) nu toti calatorii au incaput in tramvai. Asta si pentru ca organizarea interioara a noilor tramvaie este cam aiurea. Mai bine reduceau numarul de scaune, dar puteau incapea doua randuri de calatori in picioare, pe culoar. Asa, calatorii se inghesuie mai mult in spatiul din zona usilor.
Unde incap peste 300 de calatori in noile tramvaie, zau daca stiu......
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.1 kb |
Vizualizat: |
de 3540 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Noi 2023 20:39:03 Titlul subiectului: |
217268 |
|
Nu mai circula tramvaiele noi pe linia 32 ?
Articolul se gaseste aici
Citat: | Minunea n-a durat trei zile, e drept – a durat trei luni
Mizerii pentru Rahova.
Minunea n-a durat trei zile, e drept – a durat trei luni.
Fiindcă atîta ne-a fost porția noastră, a rahovenilor, de mers civilizat cu tramvaiul.
Ne-au lăsat aproape de tot fără tramvaiele noi, alea frumoase, mari, curate și confortabile. Ne-au trimis la loc jeguri, ruginituri – tot ce e mai mizer în transportul public bucureștean.
Nu pot să zic că vin prost – mai ales atunci cînd n-ai nevoie de ele – ci doar că iar își bat joc de noi. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Dec 2023 21:40:15 Titlul subiectului: |
217435 |
|
Articolul a fost o minciuna. Tramvaiele circula si pe linia 32.
Referitor la noile tramvaie, primarele ND, se lauda (cum o faceau comunistii odinioara) ca graficul de livrari este in avans (ultimele 5 tramvaie au fost livrate mai repede decat era planuit). Revenim la cincinale si depasiri de plan ?
Cred ca ar trebui sa se acorde o atentie si mai mare instruirii vatmanilor. Pot spune ca nu toti vatmanii stiu sa conduca aceste tramvaie.
De asemenea, degeaba ai tramvaie noi, daca stau blocate in intersectii, in orele de varf.
In poza care o postez este un contrast frapant. Un tramvai nou, pe linia 21, pe o strada unde casele stau sa cada (Calea Mosilor veche).....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.72 kb |
Vizualizat: |
de 3227 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Dec 2023 11:55:16 Titlul subiectului: |
217447 |
|
Cand este aglomeratie in noul tramvai, unul dintre cele mai bune locuri unde poti sta este chiar intre usa si burduf (exceptie prima si ultima usa).
Nu recomand sa stati pe culoar, nu incap doua randuri de oameni si este mai greu daca vreti sa coborati.
Cum spuneam in precedentele postari, marea majoritate a calatorilor se ingramadesc in spatiul din zona usilor (este mai mult loc decat pe culoar).
Cea mai aglomerata linie pe care circula noile tramvaie este, evident, 41, urmata de liniile 1&10.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.9 kb |
Vizualizat: |
de 6974 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Dec 2023 20:46:22 Titlul subiectului: |
217600 |
|
De pe pagina de Facebook a STB-ului aflam ca noile tramvaie vor circula pe linia 32. Vineri seara (15 decembrie) la capatul liniei 21 de la Sfantul Gheorghe am vazut plecat un tramvai nou, in probe.
Problema este ca a plecat in spatele unui 21 cu calatori iar in spatele tramvaiului aflat in probe a plecat un 5. Acum intreb si eu, chiar era necesar la ora 22:00 sa fie acest "trenulet" ? Nu puteau sa le dea plecarea la 2-3 minute interval intre tramvaie ? Mai ales ca la acea ora tramvaiele circula mai rar !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.24 kb |
Vizualizat: |
de 6827 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.17 kb |
Vizualizat: |
de 6827 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.86 kb |
Vizualizat: |
de 6827 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Dec 2023 09:35:03 Titlul subiectului: |
217663 |
|
Unul dintre noile tramvaie a fost implicat in accidentul de azi dimineata (vezi mai multe informatii in topicul aferent).
Intrebarea mea este, in acest caz, cine plateste reparatia ? Garantia acordata de producator acopera si acest caz ? Tramvaiul a fost asigurat pentru evenimente de acest gen ?
Sursa foto: Realitatea.net
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.91 kb |
Vizualizat: |
de 6759 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.11 kb |
Vizualizat: |
de 6759 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 1089 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 24 Dec 2023 13:13:44 Titlul subiectului: |
217666 |
|
Cum sa acopere garantia producatorului un accident? Tramvaiele au RCA, iar daca se dovedeste conform primelor concluzii ca vatmanul tramvaiului vechi e vinovat, va fi reparat pe RCA-ul acelui tramvai.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Dec 2023 16:04:36 Titlul subiectului: |
217668 |
|
La o prima concluzie preliminara se pare ca vatmanul tramvaiului vechi este de vina. Oricum, tabla a facut knock-out tramvaiul nou
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 24 Dec 2023 18:54:21 Titlul subiectului: |
217679 |
|
Asigurarea nu este valabila in cazul accidentelor cu vehicule apartinand aceleasi companii (in cazul de fata). Cat despre garantie , nici vorba sa acopere avariile din accidente. Deci reparatiile vor fi suportate fie de STB , fie de vatmanul vinovat. Cat despre avariile pe care l-a suferit Imperio-ul , inainte sa vad filmarile am crezut ca vitezele au fost mult mai mari , dar V3A-ul estimez ca avea undeva la 10km/h cum abia pornise de pe loc , iar Imperio vreo 20 km/h. Si nu stiu daca este de vina unghiul pozelor , dar partea frontala pare inclinata intr-o parte , caz in care probabil va trebui inlocuit complet modulul respectiv.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 1089 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 25 Dec 2023 11:09:10 Titlul subiectului: |
217680 |
|
Imperio nu este facut ca locomotivele de generatie noua, la care poti inlocui doar botul in caz de impact frontal? Sau aici s-a indoit si modulul?
PS: toate vehiculele de generatie noua sunt facute sa absoarbe impactul si sa se deformeze puternic. Asa ca tabla se va indoi tot timpul mai putin. Vezi accident masina noua versus masina de 20 ani.
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 25 Dec 2023 12:26:15 Titlul subiectului: |
217681 |
|
Pai da , in mod normal se poate schimba doar bucata avariata , cum a fost Imperio 313 din Oradea in care a intrat KT4Dm-ul. Au trebuit schimbate 80% din geamurile de pe partea stanga si tabla , dar tramvaiul era perfect functional , nu fusese afectata structura de rezistenta. Dar aici imi pare afectata structura de rezistenta a primului modul primul stalp de sustinere de pe stanga fiind rupt/indoit si acopeirsul stand inclinat spre dreapta (se observa in pozele frontale sursa) , nu cred ca este suficienta schimbarea botului sau a tablei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.73 kb |
Vizualizat: |
de 6683 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Dec 2023 19:05:10 Titlul subiectului: |
217693 |
|
Un Imperio costa 2 milioane de euro. Cred ca repararea lui va costa foarte mult. In orice caz este al treilea accident&indicent in care este implicat un Imperio in ultimele luni. Intrebarea este daca STB putea face mai mult sa previna acest accident ?
Ce s-a intamplat la acea intersectie nu este prima oara. Au mai fost faze similare si la alte intersectii, dar intre tramvaie vechi. Chiar si aici, unde a fost acest acident, s-a mai inregistrat o faza similara, anii trecuti.
Cei de la STB, TPBI sau edilii de la PMB ar trebui sa inteleaga ca degeaba aduci tramvaie noi in capitala daca nu rezolvi problemele de fond ala sistemului de transport. Iar cu aceste tramvaie noi lucreaza niste oameni, fie ca vorbim despre vatmani fie ca vorbim de cei din depouri. Acesti oamni trebuie sa fie permanent instruiti.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Feb 2024 23:47:19 Titlul subiectului: |
218100 |
|
Asa arata o linie de tramvai pe care circula noile tramvaie.
Poza este facuta la Obor, inainte de statie (sensul spre Colentina).
Linia a fost modernizata de mai bine de un deceniu.
Vi se pare normal cum arata acea portiune ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.78 kb |
Vizualizat: |
de 5812 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.61 kb |
Vizualizat: |
de 5812 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.28 kb |
Vizualizat: |
de 5812 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 222 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Feb 2024 12:37:40 Titlul subiectului: |
218119 |
|
Rost de dilatatie . Isi bat joc de tot
_________________ 611 |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Feb 2024 13:20:33 Titlul subiectului: |
218129 |
|
Nu sunt expert in tramvaie, dar cele noi nu se strica la asemenea infrastructura ?
Si linia 21 a fost modernizata de mai bine de un deceniu.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Feb 2024 21:18:34 Titlul subiectului: |
218165 |
|
Daca nu sunt in stare sa spele tramvaiele noi, cum vor fi in stare sa le faca mentenanta dupa ce expira perioada de garantie ??
Imaginile pe care le-am surprins in aceasta dupa masa la Obor (linia 21) parca contrasteaza cu cele puse pe Facebook de primar, viceprimar sau cei de la TPBI
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.1 kb |
Vizualizat: |
de 5748 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.81 kb |
Vizualizat: |
de 5748 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Feb 2024 14:57:29 Titlul subiectului: |
218220 |
|
Revin cu o postare, tot cu noile tramvaie de pe linia 21.
Am o intrebare pentru cei de la Depoul Colentina ? Voua chiar nu va este rusine de cum arata aceste tramvaie ? Voi nu le mai spalati ?
Cand s-au spalat ultima oara tramvaiele de pe linia 21 ?
Pe celelalte linii sunt la fel de murdare noile tramvaie ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.54 kb |
Vizualizat: |
de 5646 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.02 kb |
Vizualizat: |
de 5646 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.32 kb |
Vizualizat: |
de 5646 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|