Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mrM

Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Dec/2024 Mesaje: 1026 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Iul 2022 21:50:51 Titlul subiectului: |
213932 |
|
Posibil să fi fost ceva deviere după cutremurul din 1977. Asta dacă nu a fost ceva legat de iluminatul public.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
 |
Acier

Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2025 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Dum 17 Iul 2022 23:00:49 Titlul subiectului: |
213971 |
|
Stâlpii sunt de iluminat stradal, aveau suspendate becuri pe axul străzii.
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 1408 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 18 Iul 2022 21:35:55 Titlul subiectului: |
213975 |
|
Se disting niste izolatori de portelan specific ancorelor de retea electrica. In Bucuresti exista si in prezent stalpi de troleibuz relativi subtiri supusi unei tensini destul de ridicate. Raman la parerea ca pe acolo exista retea
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 1408 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 07 Ian 2025 22:52:07 Titlul subiectului: |
220414 |
|
Nu stiu daca s a mai discutat undeva acest aspect, insa Piata Universitatii era bine impanzita cu retea de troleibuz atat pe axa N-S cat si E-V! Astazi a mai ramas doar axa E-V dar sunt curios daca mi poate spune cineva, giratia avea retea doar de incadrare V-S si S-E sau existau fire de retea pe toate colturile pentru virare dreapta? A existat vreodata retea dus intors si din directii E-S, S-V sau N-V/N-E sau se folosea intoarcerea de la Piata Rosetti pentru a se incadra pe anumite rute rspectiv mult mai indepartata Piata Kogalniceanu? Nu stiu daca m am exprimat pe intelesul tuturor
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
856.07 kb |
Vizualizat: |
de 854 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 08 Ian 2025 00:28:57 Titlul subiectului: |
220415 |
|
Avea si pe colturi (se si vede in poza ta pe fundalul teatrului un viraj dinspre Coltea spre Rosetti. Vizibil in alte fotografii este si virajul de la Palatul Sutu care facilita accesul de la Universitate spre Unirii. Pe partea de nord spre inter nu stiu daca existau. Racordurile pomenite permiteau accesul la Depoul Nitu Vasile pentru linia 88 (repartizata acolo). Pana dupa cutremurul din 1977 la Kogalniceanu exista un inel de retea folosit de troleibuzele de pe 88 si 90 la retragerea spre Vatra Luminoasa.
La Rosetti nu exista intoarcere in rond ca acum (pana in 1987 pe acolo circulau si tramvaiele de pe 5 si 16 deci nu mai era loc de alte racorduri si bucle. Intoarcerile tehnologice aveau loc in rondul de la Izvoru Rece. Accesul lui 88 de la Nitu Vasile spre Tei se facea facil prin racordul de pe latura cu Coltea apoi intra prin str. Dianei, in schimb la 90 accesul lui la Verdi se facea dinspre Vatra Luminoasa prin tranzitarea pietei Rosetti si viraj la Teatrul Foarte Mic (exista un racord si acolo)
Nu stiu daca dupa deschiderea depoului Bujoreni linia 90 a fost cazata acolo, caz in care retragerea si accesul erau mai simple, fara alte ocolisuri suplimentare.
Relatii de viraj in giratoriu (viraj stanga) pentru troleibuze nu au fost niciodata.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 1408 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 12 Ian 2025 13:54:54 Titlul subiectului: |
220456 |
|
Din ce vad, pe relatia E-N nu exista fir, deci probabil erau bretele de fir de incadrare in traseu doar pe relatia V-S si S-E. Nu stiu daca a existat vreodata pe relatia Magheru-Elisabeta, adica N-V. Si mai vad pe google street view ca exista si in prezent stalpi de troleibuz ancorati intre ei cu fire cu izolatori si presupun ca nu a existat niciodata retea de troleibuz pe strazile Nicolae Filipescu din spate de la Intercontinental si pe strada Vasile Conta! Mai mult ca sigur exista cel putin un fir de alimentare retea montat aerian, dovada ca pe sarma prinsa cu izolatori de portelan exista si in prezent acele gaici groase care sustineau firul sau firele de alimentare retea troleibuz. Noroc cu google street view din 2009 ca vad ca firul continua o bucata pe str. C.A. Rosetti si apoi mergea pe str. Pitar Mos pana la str. Jules Michelet si apoi in Magheru, presupun.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
532.41 kb |
Vizualizat: |
de 703 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 13 Ian 2025 01:11:19 Titlul subiectului: |
220457 |
|
Dinspre Elisabeta spre Unirii
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
769.54 kb |
Vizualizat: |
de 674 ori |

|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 1408 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 14 Ian 2025 20:53:04 Titlul subiectului: |
220467 |
|
De acord, doar pe colturile de sud existau fire de incadrare
|
|
Sus |
|
 |
|