 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
CiprianTRB

Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Joi 16 Ian 2020 14:01:07 Titlul subiectului: |
205110 |
|
Ofertanți : 1.BLAUTEIL WANDERER
2.ICOM TRADING & CONSULTING SRL
3.COPROT
4.ADETRANS S.R.L
|
|
Sus |
|
 |
CiprianTRB

Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Mie 22 Ian 2020 14:22:23 Titlul subiectului: |
205210 |
|
În urma cu 15 minute licitația a întrat în evaluare financiara.
|
|
Sus |
|
 |
CiprianTRB

Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Mar 04 Feb 2020 18:06:17 Titlul subiectului: |
205425 |
|
Astăzi licitația a întrat în deliberare.
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 05 Feb 2020 01:45:13 Titlul subiectului: |
205441 |
|
#7460 în primăvara anului 2014 în depoul Bujoreni. Din păcate (dar și din fericire totodată) am mai găsit câteva fotografii datorită unui prieten vechi, doar că acestea sunt incadrate într-un colaj neavând decât câteva speranțe că voi mai găsi și restul fotografiilor întregi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.85 kb |
Vizualizat: |
de 15557 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.47 kb |
Vizualizat: |
de 15557 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 19 Feb 2020 20:44:55 Titlul subiectului: |
205734 |
|
Se pare că 7460 a ajuns în parcul rece al autobazei Alexandria. Astfel că șansele de a mai fi reparat și revăzut vreodată pe traseu sunt foarte mici.
Sursa: Metrouușor/Axel
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.42 kb |
Vizualizat: |
de 15394 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Olibus
Data înscrierii: 30/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2024 Mesaje: 3 Locație: Szczecin (Polonia)
|
Trimis: Mie 01 Iul 2020 10:15:10 Titlul subiectului: |
207720 |
|
Am vești foarte, foarte proaste. Mașina # 7460 este scoasă la vânzare pentru casare împreună cu alte șapte "monumente". Aceasta este o lipsă de respect pentru istoria transporturilor în București.
|
|
Sus |
|
 |
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 01 Iul 2020 12:47:14 Titlul subiectului: |
207722 |
|
Da, sunt scoase la vânzare și vehicule care ar fi trebuit păstrate pentru muzeu:
- troleibuzele #7460 (cel menționat) și #7459;
- tramvaiele V2S-T 3001, 3002 și ultimul V2A-2S, #4042;
- ultimele DAF și Rocar de Simon rămase: #703, #870, #1270, plus autobuzul Rocar Autodromo #98.
Mai jos este lista completă a vehiculelor propuse pentru casare:
Lotul 1: 052, 092, 097;
Lotul 2: 105, 116, 180;
Lotul 3: 192, 246, 247;
Lotul 4: 029, 090, 267;
Lotul 5: 133, 155, 137;
Lotul 6: 161, 190, 234;
Lotul 7: 235, 326;
Lotul 8: V2A-2S 4042 și V2S-T 3001, 3002;
Lotul 9: 3301, 3302, 3305, 3306, 3307;
Lotul 10: 3308, 3309, 3310, 3312, 3313;
Lotul 11: 3323, 3325, 3329, 3332, 3334;
Lotul 12: 3349, 3350, 3351, 3335, 3338;
Lotul 13: 3367, 3368, 3369, 3371, 3372;
Lotul 14: 3378, 3385, 3386, 3387, 3388;
Lotul 15: 3389, 3390, 3397, 3399, 3403;
Lotul 16: 3404, 3410, 3415, 3417, 3419;
Lotul 17: 3420, 3421, 3423, 3430, 3429 și EP/V3A S02 (6096, trecut greșit în listă ca 6069);
Lotul 18: 5201, 5251, 5253, 5254, 5255, 5105, 5111, 5113, 5120;
Lotul 19: 5256, 5262, 5266, 5267, 5268, 5273, 5274, 5278, 5282;
Lotul 20: 7459, 7460, 5287, 5288, 5295, 5298, 5300, 5290, 5148;
Lotul 21: 5157, 5163, 5181, 5190, 5196, 5197, 5183, 5154;
Lotul 22: 98, 1270, 703, autospeciale R16215 F cu nr. B31RTB și B32RTB, 870, autospecială R16230 cu nr. B14RKW, semiremorcă transport lichide, petrol cu nr. B79STB, autospecială R10215 cu nr. B30GRO, autovestiarul B18YKJ, autoturnul B19TAE;
Loturile 23, 24: o parte din fostele camioane de intervenții KRAZ, ROMAN, DAC și diverse alte vehicule.
Descriere: |
|
 Descărcare |
Nume fișier: |
Lista 142 mf-mt.pdf |
Mărime fișier: |
852.37 kb |
Descărcat: |
de 271 ori |
Ultima modificare efectuată de către tramvaiul la Joi 02 Iul 2020 05:47:08, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 01 Iul 2020 18:38:25 Titlul subiectului: |
207725 |
|
M-aș chinui să-l cumpăr pe 703 după ce ajunge la dezmembrări, iar colegul castrosua să-l ia pe 870. Dar slabe șanse, o dată pentru lipsa de înțelegere a celor de la remat (mulți care au vrut să cumpere mașini de la ei și nu au vrut să le dea în ruptul capului), chiar de e radiat din circulație (ceea ce nu sunt foarte sigur, dar nu mai poate fi înscris ulterior, oricum trebuie luat pe platformă, însă m-aș mulțumi și ca exponat static în curte, dacă mai e cât de cât întreg, sau mai există piesele care pot fi puse înapoi) că 1270 mai e doar o caroserie (plus că nu am fost foarte atras de DeSimon), DAC-urile sunt modificate (și nu vreau să investesc o groază de bani în readucerea lor la starea inițială, chiar dacă sunt de la Ferentari) iar 98 trebuie reparat, ceea ce înseamnă că trebuie cumpărat și 7460 pentru piese, iar eu nu sunt foarte interesat de ele.
Însă măi oameni buni, și Asociația Metrouușor, nu vă mai pierdeți timpul cu petiții pentru înființarea așa-zisului muzeu, că nu interesează pe nimeni din RATB sau PMB muzeul care-l doriți a fi înființat. E și așa foarte târziu pentru câte vehicule s-au casat fără a mai rămâne șurub de la ele, și fără a le mai lua de pe undeva. Vedeți că tot în materie de autobuze și troleibuze în special au dispărut. Nu vor să se aloce bani pentru lucruri de genul, vedeți clar, au făcut ce au făcut cu greu la câteva tramvaie, cu 6001 mai mult s-a insitat, și doar la tramvaie, care nu efectuează ITP sau sunt cu norme de poluare. Interesul e zero după cum vedeți încă o dată de peste 20 și ceva de ani de când mai puteau fi salvate autobuze ca IK4 sau Roman 112UD. Pentru un muzeu trebuie altfel procedat, trebuie un adevărat pasionat să facă ceva, eu însă aș face, chiar muzeul propriu (care se poate numi într-adevăr muzeu, autobuze funcționale și înmatriculare, nu câteva rahaturi de machete de hârtie că doar atât a știut RATB să arate), și da, am în plan, cu Alex (castrosua), vedeți povestea autobuzului DAC de la Transbus Fetești, al celui de la Romavia și care vor mai fi nu doar românești. Mai bine faceți cumva ca vehiculele să meargă la privați decât să mai rămână ale statului (că tare-mi e și cu CTP Iași când s-o schimba directorul) chiar dacă și aici e o altă problemă, în sensul că trebuie un teren (cu un mic efort și obține și ăsta, mai ales că la periferie sunt ieftine, unde se poate face zgomot și lucra la orice oră, aici la mine în Buzău dacă te duci mult spre margine sau la graniță cu alt județ, poți cumpăra un teren de 2000mp cu 100 și ceva de mil. vechi, încă dacă mai pui încă atâta îți iei și o casă bună de locuit cu apă și curent trase), ceva bani (se poate face un împrumut, un CAR, sau vinde ceva inutil dar valoros, dar și în cazul ăsta iar nu-ți trebuie iar mai mult de 100 și ceva de mil. vechi, că un autobuz vechi e la preț de fier vechi, în principiu e să-l luați și după să vă ocupați încet-încet. Eu mă crucesc cât costă un apartament, că dacă vând unul îmi cumpăr 20 de autobuze și teren împrejmuit cu gard să le țin pe toate), dar astea eu le consider niște probleme minore cel puțin pentru mine, atâta timp cât există pasiune se face orice.
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Dum 15 Mai 2022 16:37:16 Titlul subiectului: |
213105 |
|
La lucru prin anii 2000.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.71 kb |
Vizualizat: |
de 7847 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
mrM

Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Dec/2024 Mesaje: 1026 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Mai 2022 23:55:32 Titlul subiectului: |
213173 |
|
Mai există?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Mar 17 Mai 2022 10:02:54 Titlul subiectului: |
213177 |
|
Da.
|
|
Sus |
|
 |
vcristian_55
Data înscrierii: 31/Aug/2021 Ultima vizita: 23/Mai/2025 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Iul 2022 10:31:58 Titlul subiectului: |
213943 |
|
Mai există posibilitatea de a fi cumpărat sau va fi dusă la casare?
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Joi 14 Iul 2022 16:06:26 Titlul subiectului: |
213947 |
|
Nici una, nici alta. Cel puțin momentan este oprit de la casare pentru a intra într-un viitor muzeu al STB, și asta doar datorită Asociației MetrouUșor (fără ei era acum istorie și nu numai el) dar și puțin a noastră, a pasionaților.
Ca să nu mai întrebați unii de zeci de ori: singurele troleibuze Rocar de Simon și Rocarul Autodromo (7459 & 7460, domiciliate la momentul actual în parcul rece al autobazei Alexandria) și singurele autobuze DAF (703 și 870), Rocar Autodromo ( 98 ) și Rocar de Simon (1270, toate autobuzele find garate în autobaza Giurgiului) plus ceva tramvaie (? cel puțin unicul V2A 4042 care se află în dep. Victoria, apropo vă rog intrați aici: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=427215&handler=ByPostId pentru a susține proiectul) sunt OPRITE de la casare de către As. MU prin mult efort pentru a le integra într-un viitor muzeu al STB-ului, acestea NU sunt de vânzare și nu cred că vor mai fi vreodată.
Acum, desigur, în unitățile STB s-ar mai găsi un vehicul (dacă o mai fi, n-am de unde ști) care ar merita și el salvat, deși nu cred că va putea fi deoarece este și așa destul de încărcat proiectul, cele oprite find într-adevăr vehicule importante. Este vorba de unicul Ikarus 543, care a fost oricum destinat doar personalului RATB.
Un alt vehicul, dar obscur, este unicul autocar DAF. Dar nu are rost să te lupți cu petiții pentru astfel de vehicule fără nici o importanță. Nu s-a salvat niciun Ikarus 256 și se salvează DAF-ul ... Ar fi penibil.
Saviemul (ex. 276) din incinta autobazei Obregia rămâne, că oricum nu mai aparține de STB de ceva ani serioși, dar e în continuare adăpostit la ei. Întrebarea e - mai e funcțional? Mai este înmatriculat? Va ieși vreodată la vreo paradă? Doar Retromobil poate oferi răspunsul.
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Joi 03 Oct 2024 00:28:51 Titlul subiectului: |
219950 |
|
7460 scos și el la lumină, cu puțin timp înainte, în fața parcului Herăstrău, după ce era să fie... tocat... am povestit ceva în topicul cu DeSimonul 7459, deși ce e aiurea în cazul acesta, este să văd un troleibuz mai modern decât aproape orice Citelis, nu mai zic de orice Ikarus 415T, că a ajuns de expoziție, deși judecând că e unicul, și primul troleu low-floor, se mai justifică expunerea sa (nu am nimic cu asta, mai ales că încă există, nu e un lucru rău, e totuși păcat de ce s-a casat prin 2018-19... cred că dacă se intervenea rapid, acum puteam avea DAC 117UD, Roman 112UD, Ikarus IK4 etc expuse, Autodromo mai că încă pare actual ca mijloc de transport...).
2 fotografii împrumutate de la Sorin Ghiță:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.35 kb |
Vizualizat: |
de 1567 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.26 kb |
Vizualizat: |
de 1567 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 222 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Oct 2024 10:44:56 Titlul subiectului: |
219955 |
|
Ca si 7459 si lui 7460 i-au fost furate siglele si emblemele
_________________ 611 |
|
Sus |
|
 |
Rocar

Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 25/Feb/2025 Mesaje: 1339 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 28 Ian 2025 22:16:26 Titlul subiectului: |
220566 |
|
Cu acest Autodromo am circulat în anul 2004, prin vară, cu ocazia câtorva zile petrecute la București. L-am luat de la un cap de linie și am parcurs vreo 5 stații cu el. Am fost foarte încântat de calitatea lui. M-am interesat special unde îl pot găsi... Cineva mi-a spus exact pe ce traseu circulă și unde se află capul de linie la care este garat, precum și orele aproximative la care pleacă la traseu...
Era un cap de linie plin de Ikarus-uri 415, și din generația 1997, dar și din generația 2002... Printre acele Ikarus-uri era și acest Autodromo, dar și un Rocar 512E. Acele 512E erau considerate cele mai frumoase trolee din București, însă știu că se plângeau angajații RATB că au multe probleme tehnice și că le țin mai mult pentru frumusețea lor...
De existenta modelului Autodromo știam de la RATC Constanta, din vizitele mele pe la garajele noastre, unde șoferii și angajații RATC îmi arătau pliante cu Rocar Autodromo, care circula la București. Știam că există un troleibuz și un autobuz. Se dorea și la Constanța modelul Autodromo in anul 2002 când se scoteau vechile DAC-uri articulate din circulație, dar de cate ori angajații RATC sunau la fabrica Rocar, să întrebe de oferte și alte condiții, ne spuneau că Autodromo nu se mai fabrica fiind un model mult prea costisitor...
Văzând pliantele cu Autodromo prin vara lui 2002 in Constanta, mi-am fixat ca scop sa circul cu ele la București. Vis împlinit în 2004. Tot atunci am surprins și autobuzul Autodromo la traseu, dar l-am văzut doar din mers...
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Ian 2025 22:38:59 Titlul subiectului: |
220567 |
|
Putea sa fie un produs de export, dar românii sunt prea proști. Și prea hoți !
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|