Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Sâm 13 Sep 2014 00:46:30 Titlul subiectului: |
174722 |
|
Dupa terminarea reabilitarii celor doua sectoare aflate in prezent in lucru, se are in vedere si reabilitarea ultimilor 5 sectoare a retelei de tramvai iesene ramase nemodernizate ?
1. Tesatura- POdu Ros- Podu de Piatra;
2. CET- Tudor Vladimirescu- Bucsinescu;
3. Metalurgiei- capat Tutora
4. Targu Cucu- Tatarasi Sud
5. Vasile Lupu- Dancu
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1176 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Sep 2014 13:57:24 Titlul subiectului: |
174726 |
|
Linia din de pe Bulevardul TV este in faza de proiect, se va face. La fel si Nicorita - Targu Cucu, sau Dancu - Tatarasi Sud (ma rog, Podul Sfantul Ioan).
Singurul tronson care are viitorul incert este Podu de Piatra - Podu Ros.
|
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 421 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Sep 2014 12:43:44 Titlul subiectului: |
174765 |
|
Astazi 18 sept. se refacea de zor(pe cat e posibil) pavajul din zona statiilor de tramvai din Podu Ros de pe Tutora. Probabil ca se vor reface cat de cat si refugiile care sunt aproape distruse. Pacat de linia destul de veche si denivelata.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8838 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Oct 2014 15:00:56 Titlul subiectului: |
175278 |
|
Au facut cateva interventii la linie, pentru ca se rupsese si se ridicase destul de urat asta vara, de la caldura.
Zilele astea se mai carpeste putin linia in acea zona. Foto de astazi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.94 kb |
Vizualizat: |
de 16782 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8838 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Sep 2015 23:36:44 Titlul subiectului: |
181419 |
|
Carpeli pe bd. Tutora si la intrarea pe str. Palat inaintea reluarii circulatiei:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.87 kb |
Vizualizat: |
de 16208 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.88 kb |
Vizualizat: |
de 16208 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105 kb |
Vizualizat: |
de 16208 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Feb 2016 23:44:43 Titlul subiectului: |
183715 |
|
Saptamana trecuta, in curba din intersectia din Tg. Cucu, cele 2 cupoane de sina a liniei pe sensul spre gara in dreptul rosturilor de sudura au fost taiate. De ce?
|
|
Sus |
|
 |
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Iul 2016 18:15:15 Titlul subiectului: |
185947 |
|
S-a lucrat la linie și săptămâna trecută - în Alexandru în dreptul semaforului de la „chimicale” cât și spre Zimbru. Nuș' ce se verifică sau se montează acolo; ulterior lucrării zona a fost acoperită cu piatră cubică.
|
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 421 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Iul 2016 09:10:38 Titlul subiectului: |
185949 |
|
S-a lucrat si pe Elena Doamna in dreptul fostului sediu 24 de ore. Au aparuta pe ambele sensuri doua insulite cu piatra cubica. Poate gresesc dar am observat ca sina asta incastrata in beton o cam ia in sus facand niste cocoase vara. O fi ceva cu lipsa rosturilor de dilatatie...
Oricum pe unul din sensuri ,mai exista o ridicatura pe sina.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8838 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Iul 2016 10:15:58 Titlul subiectului: |
185951 |
|
Solutia (in esenta e aceeasi, indiferent cine a lucrat) folosita la reabilitarile facute incepand cu BERD nu necesita aparate de dilatare, intrucat patul de beton si betonul turnat pana aproape de suprafata de rulare, dar si elementele izolatoare ce au si rol de protectie impotriva zgomotelor si vibratiilor, nu permit ca diferentele de temperatura din exterior si fortele exercitate asupra sinei sa ajunga sa o afecteze. Din cate am vazut, lucrarile la care faceti referire se executa in zone ce nu au trecut prin reabilitarile facute pe solutie elastica.
|
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 421 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Iul 2016 11:00:55 Titlul subiectului: |
185952 |
|
M-am uitat astazi cu mai mult atentie. S-au pus intr-adevar aparate de dilatare ,similare cu cele de pe str. Palat sau Bd Carol.
|
|
Sus |
|
 |
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 02 Aug 2016 11:29:20 Titlul subiectului: |
186054 |
|
In ce stadiu se mai afla acele proiecte de reabilitare a tronsoanelor din infrastructura de tramvai ieseana, ramase nereabilitate ? (Targu Cucu- Tatarasi- Dancu, Bucsinescu- CET, Metalurgiei- Tutora, Tesatura- Podu Ros).
|
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 421 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 18 Iul 2017 14:55:56 Titlul subiectului: |
191165 |
|
Vad ca problema pe care o semnalasem mai demult de la Rond Triumf s-a acutizat. Au inceput reparatii ,inclusiv cu balast/pietris. Acolo e clar ca s-a lasat terasamentul de au aparut valurile alea periculoase.
|
|
Sus |
|
 |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 202 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Sep 2017 22:32:40 Titlul subiectului: |
191815 |
|
Nu prea are legătură cu topicul, dar nu am văzut un loc mai bun. Astăzi am mers până în capăt Țuțora. Din Metalurgie până la capăt a mers fără oprire. Am observat o stare avansată de degradare a căii de rulare. Săracul vagon GT4 se legăna atât de violent încât ziceai că o să se rupă în două. Am mai observat că majoritatea tronsonului are șine lipsite de canal (asemănătoare cu sinele de tren). Nu ar trebui prima dată reabilitat acest tronson? E mult mai degradat decât cel din Dancu care mai poate aștepta puțin.
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1176 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 29 Sep 2017 10:16:06 Titlul subiectului: |
191822 |
|
Eu cred ca tronsonul Tatarasi Sud - Dancu ar trebui facut primul. Ce volum de calatori ai pe Tutora, ca sa justifice investitia? Ar fi fost ceva, daca se pastra si tronsonul Pd. Ros - Podu de Piatra... Nu ai observat ca tramvaiul era gol din Metalurgie?
|
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 421 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 29 Sep 2017 14:10:55 Titlul subiectului: |
191823 |
|
Sine de tren (fara canal) se folosesc in toata lumea la trasee de tramvai in afara zonelor unde linia e in carosabil. Ma mir ca la noi metoda nu e raspandita mai mult.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Mai 2025 11:28:09 Titlul subiectului: |
221480 |
|
Nefiind din Iasi va cer parerea referitor la acest articol din Club Feroviar. Cat de adevarat este ce scrie si cat bat campii ?
https://clubferoviar.ro/tramvaiele-iesene-limitate-de-viteze-pietonale/
Citat: | Tramvaiele ieșene, limitate la viteze pietonale
Capitala Moldovei, Iașiul, a picat în clasica capcană a modernizării parcului de material rulant, fără a moderniza însă și infrastructura de rulare. Viteza de circulație a tramvaielor a fost limitată la 5 km/oră pe alocuri.
CTP Iași a stabilit o nouă limită de viteză pentru tramvaie, din cauza problemelor de la infrastructură, potrivit bzi.ro.
Limita de viteză este impusă pentru porțiunile unde sunt macazuri sau încrucișări de linie. Acesta este rezultatul unei administrări dezastruoase, de-a lungul anilor, din partea celor de la CTP Iași și a Primăriei. Astfel, călătorii și angajații trebuie să suporte deciziile conducerii, în urma unor probleme apărute tot din cauza lor.
Limită de viteză pentru tramvaiele din Iași
În urmă cu o săptămână, conducerea CTP le-a transmis vatmanilor că trebuie să respecte o nouă măsură. Tramvaiele trebuie să treacă cu maximum 5 km pe oră peste macazuri și încrucișările liniilor. Această măsură a fost luată, deoarece cetățenii au făcut reclamații la CTP, din cauza vibrațiilor puternice și a zgomotului infernal. Totuși, tramvaiele GT4, care reprezintă jumătate din flota celor de la CTP, nu au vitezometre funcționale în bord.
„Ne-am săturat, efectiv, ca noi, vatmanii, să fim pedepsiți pentru incompetența altora. Directorii dau decizii din birouri, dar nu se întreabă și care e situația în realitate. Degeaba am făcut sesizări la conducere, cereri în audiență, nu se ia în considerare nimic. Așa ajungem să vorbim la presă, iar după suntem sancționați din salariu, că divulgăm secrete. Suntem disperați. Mulți nici nu au semnat noua măsură cu viteză de 5 km peste macazuri și încrucișări. Nu este vina noastră că liniile sunt praf, iar tramvaiele nu sunt întreținute”, povestește un vatman de la depoul Gară. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1176 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Mai 2025 14:18:38 Titlul subiectului: |
221483 |
|
Se reface șina de la curba din Tg. Cucu până după intersecția cu strada Armeană plus macazul de la Liceul National.
|
|
Sus |
|
 |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 202 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Mai 2025 00:59:51 Titlul subiectului: |
221485 |
|
Repara sina de acolo? Eu cred ca sunt pesti mai mari de prajit decat in zona aia. Linia dintre Podu Ros si palat e intr-o stare mult mai rea. Iar cea din Dacia nu e nici ea mai stralucita.
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1176 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Mai 2025 13:40:20 Titlul subiectului: |
221487 |
|
Și la BCR e nevoie de reparații, dar acolo se reface tot de la 0.
În Tg. Cucu e groaznică situația.
|
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 421 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Mai 2025 21:44:33 Titlul subiectului: |
221492 |
|
tramfan a scris: | Se reface șina de la curba din Tg. Cucu până după intersecția cu strada Armeană plus macazul de la Liceul National. |
Portiunea fara curbe stranse dintre Rond Tg Cucu si curba cu pricina dinspre Armeana mi se pare totusi OK. Curbele sunt intr-adevar in stare precara , probabil si din cauza solutiei cu boghiuri fixe de pe tram-urile noi si o combinatie de alti factori.( intretinere proasta , lipsa utilaje specifice de "barbierit" sinele cu probleme si . de ce nu', otel ca calitate proasta la sine.
Daca se are in vedere totusi reabilitarea intregii portiuni , poate ar fi nimerit sa puna la loc linia aproape de trotuarul dinspre Golia(cum a fost inainte de ultima reabilitare). Din motive evidente.
|
|
Sus |
|
 |
Cosmin Sandu

Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1062 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Mai 2025 10:40:40 Titlul subiectului: |
221493 |
|
Nu mi-e clar ce s-a făcut (greșit) la ultima reabilitare cu linia la intersecția cu Armeană (în zona maternitãții Cuza Vodă.
De la ce să se deterioreze așa repede în numai 15-16 ani?
https://tramclub.org/viewtopic.php?p=115435#115435
|
|
Sus |
|
 |
Cosmin Sandu

Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1062 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Iun 2025 18:25:40 Titlul subiectului: |
221676 |
|
Citat: | Linie nouă de tramvai pe Cuza Vodă și Copou
În cadrul eforturilor de modernizare a rețelei de transport public din oraș, infrastructura liniilor de tramvai intră într-o nouă etapă de reabilitare. Pe 20 iunie va începe înlocuirea șinei pe tronsonul Golia - Filarmonică. Tot anul acesta se intenționează reabilitarea tronsonului Triumf - Fundație, însă vor începe și lucrările de introducere a liniei de tramvai pe strada Sfântul Lazăr. |
https://www.facebook.com/share/v/16QCSXkN2b/
|
|
Sus |
|
 |
|