Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 27 Oct 2005 23:34:09 Titlul subiectului: Autobuzele si microbuzele CTP |
519 |
|
radub a scris: | Editare 9 ianuarie 2010: Atrag atentia asupra faptului ca acest topic a fost intitulat initial Autobuzele RATP si Autobuzul, fiind deschis inainte de reunirea transportului cu autobuze sub sigla RATP. |
Zilele acestea l-au taiat pe Ikarus 208.........
Era un Ikarus 255 al SC Autobuzul SA. La RATC a ajuns in 1991 (?), second-hand, din Germania. Tot atunci au mai fost aduse si alte 255-uri si un 266 (#213). 255-urile au fost folosite de catre agentia de turism care a functionat la inceputul anilor '90 in cadrul RATC. Unele mai apareau ocazional pe traseul 30 (la inceputurile lui). O parte au fost modificate in cadrul Sectiei 3 (le-au fost montate chiar si usi actionate automat) si au fost trimise pe trasee exterioare.
#208 a ajuns la Autobuzul in 2002 - impreuna cu celelalte autobuze care mai existau la acel moment - la separarea transportului electric de cel auto. Nu-mi aduc aminte sa-l mai fi vazut la strada de atunci. Am pus pe forumul vechi o fotografie cu el, realizata pe 12 iulie, cand am fost in garajul SC Autobuzul SA.
Ikarus-ul 266 a circulat mult timp pe traseul exterior 23, spre Miroslava, dar si pe traseul urban 28, pe vremea cand acest traseu trecea pe strada Salciilor (grr). A fost casat in urma cu foarte multi ani.
#208 pe 12 iulie 2005.
[img]http://tramclub.org/Static/img419.imageshack.us/img419/4696/2083au.jpg[/img]
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2005 00:36:59 Titlul subiectului: |
536 |
|
SC Autobuzul SA mai are 3 Ikarus-uri 255. Toate ies la strada (unul merge din cand in cand pe singurul traseu exterior, 34, iar celelalte sunt inchiriate pentru transportul angajatilor unor firme).
IS-04-JNM - circula uneori pe traseul exterior 34.
IS-03-TGB (fost #210)
IS-04-HGG
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 04 Noi 2005 14:59:31 Titlul subiectului: is |
55471 |
|
#121 a fost la inceput ca #114, #115, #116 si #118, adica alb cu dunga verde lata sub geamuri. A avut apoi reclama Camel pe fond galben, dupa care i-a fost scoasa, a mai circulat un timp colorat in intregime in galbenul din timpul reclamei Camel si a disparut. Nu a avut niciodata reclama Apple-RCS. Din cele de mai sus doar #116 a avut reclama cu pricina. #124 si #125 au fost la inceput maro (sau portocaliu inchis, ma rog) cu cele 2 usi albe si li s-a aplicat apoi reclama Apple-RCS (la fel si #123, numai ca asta era cu 4 usi).
Un alt amanunt legat de #121: motorul lui era ceva mai zgomotos.
Atasata e o bucata din #121 extrasa dintr-o fotografie a lui Mariooo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
10.81 kb |
Vizualizat: |
de 57653 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Noi 2005 13:34:45 Titlul subiectului: |
1895 |
|
Noile autobuze ale RATP Iasi.
Impreuna cu ele a fost livrat si autocarul despre care au tot vorbit ziarele dupa desfasurarea licitatiei (se observa o parte din el).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.92 kb |
Vizualizat: |
de 60579 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.08 kb |
Vizualizat: |
de 60578 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Noi 2005 15:01:54 Titlul subiectului: |
1918 |
|
In afara de Saviem-ul cu numarul de parc 19 - care stiam ca va fi pastrat - va mai trai si cel cu numarul 48. A fost mutat alaturi de #19 si de Ikarus-urile 260/263.
#19 pe 12 iulie 2005, departe de "zona mortii".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
246.42 kb |
Vizualizat: |
de 60569 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
238.4 kb |
Vizualizat: |
de 60569 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Noi 2005 15:03:51 Titlul subiectului: |
1920 |
|
#48 pe 12 iulie 2005. La acea data era in "zona mortii". Acum sta frumos si cuminte langa #19 .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
233.15 kb |
Vizualizat: |
de 60575 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
246.8 kb |
Vizualizat: |
de 60575 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Noi 2005 16:29:37 Titlul subiectului: 11111111 |
1979 |
|
Sa luam la puricat unul dintre MAZ-urile proaspat sosite in Iasi (vineri si duminica au fost prezentate iesenilor 3, respectiv 2 dintre autobuzele sosite in primul lot; pe trasee vor iesi dupa ce se va finaliza licitatia pentru asigurarea CASCO, cel mai probabil la inceputul lunii decembrie).
Pun aceste imagini pentru a va face o idee despre cum se prezinta autobuzele achizitionate de RATP Iasi. Ma abtin, in prezentare, sa fac vreun comentariu.
1. Incepem cu exteriorul.
2. Dreapta-fata.
3. Stanga-fata.
4. Stanga-spate.
5. Spate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.15 kb |
Vizualizat: |
de 60317 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.3 kb |
Vizualizat: |
de 56758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.86 kb |
Vizualizat: |
de 56758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.82 kb |
Vizualizat: |
de 56758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.1 kb |
Vizualizat: |
de 56758 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Noi 2005 16:34:37 Titlul subiectului: 0000000000 |
1985 |
|
1. Dreapta.
2. Stanga.
3. Detaliu zona motorului.
4. Detaliu cui tractare (in spate).
5. Inscriptii de pe capacul de la motor (la spate).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.7 kb |
Vizualizat: |
de 60178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.11 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.3 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.9 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.56 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Noi 2005 17:58:11 Titlul subiectului: 111111111 |
1996 |
|
1. Detaliu usa 1.
2. Detaliu usa 2.
3. Detaliu usa 3.
4. Detaliu afisaj lateral.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
240.29 kb |
Vizualizat: |
de 59907 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
240.15 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
237.29 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.92 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Noi 2005 18:21:39 Titlul subiectului: 000000000 |
2002 |
|
1. Intram. Priveliste din spate catre fata.
2. Spre spate.
3. Aceste autobuze, desi n-au inca numar, circula prin oras cu 2 foi de tranzit care pare-se ca tin loc de numere de inmatriculare (?!). De la Giurgiu (sediul Ager Leasing) la Iasi au venit tot asa. Nu cunosc cum au procedat cu asigurarea.
4. Cabina sofer.
5. Bord.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.2 kb |
Vizualizat: |
de 57690 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.28 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.19 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.3 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.75 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Noi 2005 22:13:08 Titlul subiectului: 11111111 |
2042 |
|
1. Cabina sofer.
2. Cabina sofer.
3. Corp iluminat si trapa aerisire/evacuare.
4. Detaliu banci "antivandalism".
5. Bancile din spate si inaltimea binecunoscuta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.61 kb |
Vizualizat: |
de 57695 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.03 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.27 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.48 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
169.15 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Noi 2005 22:23:34 Titlul subiectului: 00000000 |
2048 |
|
1. Detaliu din partea din spate a autobuzului.
2. Detaliu elemente de prindere a bancilor aflate spate in spate.
3. Detaliu scaune speciale tapitate (2 fata in fata pe partea dreapta, 4 fata in fata pe partea stanga).
4. Detaliu din zona peretelui despartitor dintre salon si cabina soferului.
5. Detaliu din partea din spate (zona motorului).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.38 kb |
Vizualizat: |
de 57655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.6 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.17 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.25 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.89 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Noi 2005 22:44:38 Titlul subiectului: 1111111 |
2056 |
|
1. Afisaj interior.
2. Difuzor si ciocanel.
3. Aparat de taxat. Se pot folosi atat bilete obisnuite (se imprima datele legate de calatoria efectuata) cat si cartele magnetice (validarea se face prin simpla apropiere a cartelei de aparatul de taxat; rezultatul validarii este vizibil pe ecranul aparatului).
Aparatul galben ce se vede la a 2-a usa este validatorul pentru legitimatii de calatorie (bilete obisnuite si cartele magnetice).
Deocamdata aparatele vor fi montate pe MAZ-uri, urmand ca, rand pe rand, sa fie dotate toate vehiculele RATP cu asa ceva.
Prima imagine care imi vine in minte acum este troleibuzul 440 cu un astfel de aparat. Numai ca, saracul, nu va mai prinde.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.86 kb |
Vizualizat: |
de 57688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.25 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.97 kb |
Vizualizat: |
de 56759 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Noi 2005 22:55:23 Titlul subiectului: 00000000 |
2059 |
|
Acelasi MAZ "in actiune".
Foto: 14 noiembrie 2005, Depoul Gara.
Probabil ca a fost adus la Depoul Gara pentru a fi prezentat (sediul administrativ RATP Iasi se afla in aceeasi locatie cu depoul Sectiilor 3 si 4). M-a urmarit obsedant luni - dupa cca. jumatate de ora, in timp ce fotografiam la Vama MBCL-ul adus din Austria pentru restaurare, MAZ-ul a trecut pe langa mine, in drum spre garajul din Tudor Vladimirescu.
Cam atat ar fi de spus - deocamdata - despre MAZ-ul iesean. Cele 10 aduse acum vor fi trimise pe traseul 41, in locul troleibuzelor, iar urmatoarele 10 pe traseul 42 (Pacurari - Pd. Ros - CUG 2).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.65 kb |
Vizualizat: |
de 57839 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Oct/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Noi 2005 15:02:10 Titlul subiectului: 000000000 |
2138 |
|
1. Autobuze noiembrie 2005
2.Rrocar, noiembrie 2005, in conservare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.23 kb |
Vizualizat: |
de 56864 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.84 kb |
Vizualizat: |
de 56851 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Oct/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Noi 2005 15:04:06 Titlul subiectului: |
2139 |
|
Autobuzele casate, ordinea e de sus in jos dupa data casarii
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.72 kb |
Vizualizat: |
de 59336 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.75 kb |
Vizualizat: |
de 56859 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.82 kb |
Vizualizat: |
de 56859 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.44 kb |
Vizualizat: |
de 56859 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 04 Dec 2005 13:38:03 Titlul subiectului: 11111111 |
5255 |
|
Primele 10 MAZ 103 aduse in Iasi au primit numerele 01-10 (omagiu adus Saviem-urilor?! ). Zilele urmatoare vin si placutele cu numerele de inmatriculare, dupa care vor fi scoase pe traseul 41. Au fost receptionate la Minsk si urmatoarele 10 autobuze, urmand sa soseasca in Iasi pana la jumatatea lunii decembrie.
Despre iesitul la strada, depinde cand se hotarasc AL si DL (celebrele firme) sa trimita la Iasi placutele cu numerele de inmatriculare. Trebuiau sa iasa pe 1 decembrie, insa... Se spera ca joi sau vineri vor fi disponibile numerele de inmatriculare.
Foto: #01-#10 (in ordine aleatoare) in garajul Sectiei 1 RATP Iasi (Tudor Vladimirescu) - 4 decembrie 2005.
In a doua imagine apare si Rocar 212E #506.
#01.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Dec 2005 10:16:22 Titlul subiectului: |
5401 |
|
Schimbarea numelui in RATP s-a produs in 2004, tocmai avandu-se in vedere reunirea transportului auto cu cel electric. Sa speram ca pasul acesta important va fi facut astazi (mi-e teama de noi si interminabile discutii si amanari).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Dec 2005 19:01:04 Titlul subiectului: |
5454 |
|
Consiliul Local a hotarat, astazi, fuziunea dintre SC Autobuzul SA si RATP. Slava Domnului!
|
|
Sus |
|
|
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Apr/2023 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 12:50:23 Titlul subiectului: |
5487 |
|
Pana la urma aplica acel program pt. transportul in comun in oras? De cind? Chiar am intrebat la tonete daca va fi acelasi bilet pt. autobuzele noi MAZ de pe 14 si troleibuzele de pe 41 si nimeni nu stia nimic.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 13:42:49 Titlul subiectului: |
5488 |
|
Autobuzele sunt ale RATP, deci biletele si abonamentele vor fi valabile. In privinta microbuzelor galbene, acestea vor fi scoase in curand de pe 14 si probabil acelasi lucru se va intampla si cu 28, urmand ca autobuzele sa intre si pe acest traseu. Deocamdata legitimatiile de calatorie nu sunt valabile si pe microbuze, pentru ca lucrurile abia au inceput sa evolueaze. Tot ce se intampla acum sunt primii pasi pentru aplicarea planului de transport.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 19:30:57 Titlul subiectului: is |
5519 |
|
In Monitorul de Iasi se vorbea despre achizitionarea MAZ-urilor in Iasi ,din pacate nu stiu numarul ziarului. Acolo se spunea ca, initial, se avea in vedere achizitionarea unor autobuze cu podea joasa 100% pentru ca, apoi. sa se accepte si achizitionarea autobuzelor cu podea joasa 2/3 din lungime. Se presupune ca aceasta concesie s-a datorat posibilitatii de a aduce MAZ 103, acesta avand podeaua joasa pe 70% din lungime. Este de la sine de inteles ca, odata aduse MAZ-urile 103, nu s-a adus nici un autobuz cu podea joasa 100%. Poate ca Iasul nu e chiar un etalon in acest sens in sensul ca inca microbuzele sunt baza acolo. O alta sursa o constituie spusele lui Claudiu, conform carora autobuzele (urbane) trebuie sa fie 100% low-floor. Ceea ce nu stiu este ca, daca aderam in 2007 la UE vom putea folosi autobuzele "obisnuite" pana cand isi fac norma de casare sau vor trebui imediat scoase din uz. In cazul in care va trebui sa aplicam a doua varianta, Constanta se va confrunta cu o criza fara precedent. Ar mai fi o a treia solutie, pe care o voi numi "romaneasca". Nu e voie sa folosim autobuze care nu corespund normelor UE, dar, daca acestea circula, observatorii UE se fac ca nu le vad
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 20:25:53 Titlul subiectului: |
5529 |
|
Stiti ca la prima licitatie caietul de sarcini a fost conceput numai pentru Mercedes Conecto ?
Citat din revista Cargo&Bus nr:105 din februarie anul 2005:
" Astfel,au gandit un caiet de sarcini care nu lasa nici o urma .de indoiala asupra castigatorului, fiind specificate trei conditii care elimina din start orice concurenta , unele din ele neavand nici macar o argumentare logica: motor mai mare de 10.000cmc ,peste 100 de locuri ,peste 100 de locuri , peste 30 de locuri pe scaune. Acestea vin manusa unui singur autobuz importat in Romania. "
Nota:
Mercedes Conecto:
-motor OM 457 h LA 252CP ,cilindree 11.967cmc
-locuri pe scaune 31 , in picioare 74 => 105 locuri in total
Mercedes Citaro versiunea pt oras:
-motor OM 906 LA ,cilindree 6400 cmc putere intre 231 CP - 279 CP
La vreme respectiva intr-adevar Conecto era singurul autobuz care indeplinea acele conditii .
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Oct/2024 Mesaje: 8755 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 22:26:23 Titlul subiectului: |
5580 |
|
Prima modificare s-a referit la cilindree, la al doilea termen s-a intamplat povestea cu BRD Sogelease, dupa aceea aparand si modificarea legata de asigurarea service-ului. Insa specificatia "low floor" a fost prezenta de la inceput in caietul de sarcini, Conecto neintrand astfel in calcul.
La a doua licitatie singura care indeplinea aproape in totalitate conditiile era firma BRD Sogelease, care propunea Mercedes Citaro (100% low floor). Motivul pentru care aceasta firma nu a fost declarata castigatoare a fost lipsa unui service in Iasi pentru marca oferita. De altfel, acesta a fost primul element schimbat in caietul de sarcini (licitatia a avut mai multe termene), deoarece facea imposibila adjudecarea licitatiei. Modificarea privitoare la podeaua joasa pe 2/3 din suprafata autobuzului a fost facuta inainte de ultimul termen al licitatiei. Servicul va fi facut asigurat de catre RATP, in urma autorizarii de catre fabricant (aspect cerut prin caietul de sarcini).
Acestea sunt datele publice. Scandalul continua...
Am uitat sa precizez ca la urmatoarele termene BRD Sogelease nu s-a mai prezentat (s-a invocat temerea ca RATP Iasi nu va fi capabila sa-si plateasca ratele de leasing ; aici trebuie facuta o alta precizare: in cazul in care RATP Iasi va fi in imposibilitatea de a-si achita ratele, va fi ajutata financiar de catre municipalitate, sumele fiind scazute din datoria pe care o are Primaria catre regie, la plata subventiilor pentru gratuitatile acordate diferitelor categorii sociale).
La Iasi baza sunt tramvaiele. Microbuzele au distrus transportul cu autobuzele (si au profitat de inchiderea - intentionata? - a unui tronson de tramvai, in urma unui accident).
In privinta schimbarii de ultim moment din caietul de sarcini, scandalul a fost imens, existand suspiciunea de care ai amintit.
Inca o precizare: la ultimul termen singurii ofertanti au fost Astra Bus Arad si cuplul cistigator (Dunarea Leasing si Ager Leasing).
|
|
Sus |
|
|
|