|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 15:03:37 Titlul subiectului: Autobuze pentru transportul local - Barlad |
2565 |
|
Au inlocuit maxi-taxi cu 9 autobuze second-hand si trebuie sa mai apara 2 Mercedesuri noi in decembrie.
05 - VS03FDP
06 - HR05ATV
08 - VS03CWS
09 - VS03CVZ
13 - HR02080
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.14 kb |
Vizualizat: |
de 54026 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.04 kb |
Vizualizat: |
de 50248 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.56 kb |
Vizualizat: |
de 50260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.6 kb |
Vizualizat: |
de 50260 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.23 kb |
Vizualizat: |
de 50258 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Apr/2023 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 15 Dec 2005 19:35:09 Titlul subiectului: |
7289 |
|
Par rezonabile autobuzele. E bine ca s-a facut acest pas si se incearca scoaterea maxi-taxiurilor. In seara asta, am auzit la tv ca autobuzele au fost atacate de raufacatori, ce au spart citeva geamuri cu bile de rulment si suruburi. asta e vandalism. Se pare ca cei afectati de introducerea autobuzelor (cei de pe maxi-taxi) sunt responsabili, eu le-as da niste amenzi grase.
Cine e de acolo, ce stie? Merg bine autobuzele? Le folosesc calatorii?
|
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 25 Ian 2006 16:25:46 Titlul subiectului: |
13871 |
|
Am vazut la stiri mai demult: Se pare ca privatiilor nu le-a convenit aducerea autobuzelor in oras, asa ca sefii privatilor au trimis cateva persoane in garajul autobuzelor pentru a se razbuna, spargand ferestrele catorva autobuze MAN de culoare rosie, cum sunt cele din pozele de mai sus.
Nu au zis daca indivizii erau boschetari sau ca lucrau pentru privati (la TV la stiri nu erau prinsi faptasii) si in mod sigur sefii firmelor particulare nu au mers noaptea pt a sparge geamuri.
|
|
Sus |
|
|
sdanescu
Data înscrierii: 26/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Ian/2023 Mesaje: 39 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 27 Ian 2006 11:31:31 Titlul subiectului: |
14035 |
|
Cat de primitivi pot fi unii oameni... normal ar fi ca firmele ce momentan au maxi taxi sa investeasca in achizitionarea unor autobuze. In momentul in care vor face acest lucru, si isi vor respecta traseele respectiv orarele toata lumea ar avea de castigat...
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Aug 2006 19:21:15 Titlul subiectului: |
31654 |
|
Sunt 15 autobuze ale aceleasi firme "UNISTIL"
Sunt 2 linii:
1 - Fabrica de Rulmenti - Liceu (plecari la fiecare 10min)
2 - Fabrica de Rulmenti - Gara (plecari la fiecare 10min)
Biletul costa 10 mii lei vechi
Maxi-taxi au disparut aproape de tot...
Autobuzele 02, 05, 06, 07
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.98 kb |
Vizualizat: |
de 53693 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.18 kb |
Vizualizat: |
de 50232 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.48 kb |
Vizualizat: |
de 50240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.87 kb |
Vizualizat: |
de 50240 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Aug 2006 19:29:12 Titlul subiectului: |
31658 |
|
Biletele se dau de taxatori, iata o poza din interiorul lui 07
Apoi 08 si 09.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.97 kb |
Vizualizat: |
de 53687 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.29 kb |
Vizualizat: |
de 50227 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.66 kb |
Vizualizat: |
de 50239 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Aug 2006 19:34:47 Titlul subiectului: |
31662 |
|
10, 14 si 15
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.33 kb |
Vizualizat: |
de 53681 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.03 kb |
Vizualizat: |
de 50236 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.85 kb |
Vizualizat: |
de 50236 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Joi 24 Aug 2006 10:35:19 Titlul subiectului: |
31687 |
|
Mi se pare mie sau, pe langa O 405-ul albastru (pesemne ex-Zurich) este si un O 405 N1 (de prin 1990-1992) acolo? Sa aiba acum si Barladul autobuze low-floor?
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 11:07:00 Titlul subiectului: |
92030 |
|
aproape toate autobuzele urbane din BARLAD
1(MAN)-2(Neoplan)-5(MAN)-6(Mercedes)-7(Mercedes)-8(MAN)-9(VOLVO)-10(NAW)-13(MAN)-14?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114 kb |
Vizualizat: |
de 51590 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.95 kb |
Vizualizat: |
de 51589 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.92 kb |
Vizualizat: |
de 51588 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.07 kb |
Vizualizat: |
de 51587 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.87 kb |
Vizualizat: |
de 51586 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.63 kb |
Vizualizat: |
de 51585 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.07 kb |
Vizualizat: |
de 51584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.07 kb |
Vizualizat: |
de 51583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.47 kb |
Vizualizat: |
de 51582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.43 kb |
Vizualizat: |
de 51580 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 11:25:20 Titlul subiectului: |
92032 |
|
autobuze care au fost ale Barladului.......
1. fostul 02 la BARLAD acum 7009 la IASI
2. fostul 06 la BARLAD acum 9307 la IASI
3. fostul 06 la BARLAD acum 7005 la IASI
4. fostul 07 la BARLAD acum 7004 la IASI
5. fostul 02 la BARLAD acum 7007 la IASI
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.71 kb |
Vizualizat: |
de 51580 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.02 kb |
Vizualizat: |
de 51579 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.95 kb |
Vizualizat: |
de 51578 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.28 kb |
Vizualizat: |
de 51577 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.21 kb |
Vizualizat: |
de 51575 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.77 kb |
Vizualizat: |
de 51574 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.73 kb |
Vizualizat: |
de 51573 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.84 kb |
Vizualizat: |
de 51571 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.83 kb |
Vizualizat: |
de 51569 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.83 kb |
Vizualizat: |
de 51568 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 11:41:34 Titlul subiectului: |
92035 |
|
autobuze care au fost ale Barladului.......
6. fostul 15 la BARLAD acum 7006 la IASI
7. fostul 16 la BARLAD, fost 7012 la IASI, inlocuit cu alt 7012 aproape la fel
8. 04 acum la BARLAD
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.95 kb |
Vizualizat: |
de 51565 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.32 kb |
Vizualizat: |
de 51564 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.09 kb |
Vizualizat: |
de 51562 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.67 kb |
Vizualizat: |
de 51561 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.09 kb |
Vizualizat: |
de 51560 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.26 kb |
Vizualizat: |
de 51546 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către mariooo la Mie 16 Apr 2008 12:20:03, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 12:00:28 Titlul subiectului: |
92036 |
|
Fostele autobuze ale transportului local in Barlad care acum fac curse speciale si legatura cu 2 comune limitofe Barladului
1.VS01GSB
2.VS01GSCsiVS01GSD (cele din mijloc)
3.VS01GSE(descompletat)
4.VS01GSF
5.VS01GSG
6.VS02KHD
7.VS02KLP
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.27 kb |
Vizualizat: |
de 51557 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.99 kb |
Vizualizat: |
de 51556 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.11 kb |
Vizualizat: |
de 51555 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.87 kb |
Vizualizat: |
de 51554 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.92 kb |
Vizualizat: |
de 51553 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
171.63 kb |
Vizualizat: |
de 51552 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.83 kb |
Vizualizat: |
de 51551 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 24 Aug 2008 16:32:10 Titlul subiectului: |
97342 |
|
Toate autobuzele UNISTIL-ului ce le-am gasit pe traseu pe 21aug08 la BARLAD
1. 01
2. 04
3. 05
4. 06 adus de la IASI
5. 07
6. 08
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.43 kb |
Vizualizat: |
de 51198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.44 kb |
Vizualizat: |
de 51197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.86 kb |
Vizualizat: |
de 51196 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.56 kb |
Vizualizat: |
de 51195 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.54 kb |
Vizualizat: |
de 51194 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 24 Aug 2008 16:36:31 Titlul subiectului: |
97343 |
|
si restul de autobuze intilnite pe 21aug2008:
7. 10
8. 13
9. 14
10. 15
11. o poza cu un autobuz descompletat in locul unde gareaza autobuzele de la UNISTIL. Celelalte autobuze din poza sunt ale URBANTRANS firma ce a pierdut traseele urbane in defavoarea UNISTIL, acum au 2 trasee in comunele limitrofe si multe curse conventie .
12. intrare la URBANTRANS si UNISTIL
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.4 kb |
Vizualizat: |
de 51193 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.06 kb |
Vizualizat: |
de 51192 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.83 kb |
Vizualizat: |
de 51191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.94 kb |
Vizualizat: |
de 51190 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.06 kb |
Vizualizat: |
de 51189 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.65 kb |
Vizualizat: |
de 51188 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 8757 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Apr 2009 21:23:15 Titlul subiectului: |
109467 |
|
Identificarea originii unor vehicule (multumesc unui bun prieten din Elvetia):
- VS-03-MCO - ex-TPG Geneva (Elvetia). A circulat pentru scurt timp in Uster (Elvetia). In prezent se afla la Iasi (tot SC Unistil SRL).
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 10:35:54 Titlul subiectului: |
116878 |
|
Unistil-ul pare sa fie liderul absolut in ceea ce priveste castigarea licitatiilor pentru traseele din oras. Si asta pentru ca modul in care a fost conceput caietul de sarcini pentru licitatia transportului public convine in proportie de 100% acestui operator, defavorizandu-i totodata pe ceilalti competitori.
Articolul de mai jos apartine cotidianului "Monitorul de Vaslui", editia din 26.06.2009:
"Cine conduce „Autobuzul“?!
Sume semnificative vor iesi din buzunarele bârladenilor si vor intra în cele ale transportatorilor locali care au actionat în instanta Consiliul Local pe motiv ca nu au fost primiti pe trasee. Dar afacerea “Autobuzul” este mult mai profitabila, asa ca astfel de “maruntisuri” chiar nu conteaza. Ce conteaza este ca “placinta” numita transport public local pare sa fie coapta pentru un singur mesean. Totul este “beton” – în sensul ca demersurile facute pâna în prezent sunt perfect legale – ceea ce face ca meseanul sa o poata mânca fara teama unei eventuale indigestii. Lasând la o parte metaforele culinare, acesta transportator aparent privilegiat este chiar cel din cauza caruia municipalitatea plateste cu vârf si îndesat. Si va mai plati! Colac peste pupaza, noul caiet de sarcini pentru licitatia transportului public din Bârlad este extrem de “interesant”, sustin potentialii participanti: a fost întocmit astfel încât criteriile sa poata fi îndeplinite doar de… “meseanul” pomenit! Asa sa fie? L-am întrebat chiar pe primarul Constantin Constantinescu, iar edilul nu a ezitat sa ne raspunda. În transportul public de calatori sunt în joc sume foarte mari. Transportatorii, altii decât fostul concesionar, sustin ca, zilnic, un singur autobuz aduce cel putin 10 milioane lei vechi, iar în Bârlad circula zilnic 10-12 autobuze. Miercuri, în cadrul sedintei ordinare a Consiliului Local, a fost luat în duscutie si un proiect de hotarâre tematic, vizând aprobarea caietului de sarcini pentru concesionarea acestui serviciu al Primariei, dar si prezentarea modelului de contract de concesiune. Interesant. Dupa ce s-au uitat în caietul de sarcini, transportatorii au spus un singur lucru: cei care l-au întocmit au fost foarte… atenti. În document nu este nici o încalcare a legii, totul fiind foarte corect. Cu toate acestea, operatorii din domeniu vin cu o explicatie suplimentara, care miroase a “dedicatie”… “Nu ma înscriu la licitatie. Cum sa ma înscriu? Ce sanse am eu, un transportator ca oricare, în conditiile în care caietul de sarcini a fost întocmit strict pe calapodul firmei Unistil?! Se vorbeste acolo despre un parc auto cu anumite dotari, despre o platforma, despre niste investitii, despre experienta etc. Ce mai, exact ce detine în prezent Unistil! Le sugerez celor care au naivitatea sa creada ca au sanse la aceasta licitatie sa stea cuminti. Nici Mercedes n-ar putea îndeplini conditiile pe care deja fostul concesionar le îndeplineste! În schimb, trebuie remarcat ca documentul este perfect legal si nu îl poate “bate” nimeni în instanta”, spune Dan Taga, un transportator cu vechime în domeniul tentativelor (esuate) de a intra pe traseele din Bârlad. Asadar, Unistil. Este aceeasi firma care a avut pâna acum în grija transportul din Bârlad si care, cu siguranta, se va înscrie o data la licitatie. Si, de ce sa nu se înscrie, daca si cerintele o avantajeaza?! “Va spun ca nu am posibilitati sa ma înscriu la acea licitatie, oricât as vrea! În schimb, ascultati ce va spun eu: tot Unistil va câstiga, sigur! Caietul de sarcini este, de fapt, o prezentare a activitatii acestei societati. De unde posibilitati la mine sa ma bat cu ei? Ma gândeam la un leasing, la o investitie serioasa în acest domeniu… Degeaba! Nu ma pot baga pentru ca nu am vechime, nu am parc sau mai stiu eu ce…”, declara Sorin Radescu, un alt transportator care nu a intrat pe traseele orasului, în ciuda încercarilor din ultimii ani. Nu întâmplator i-am contactat pe cei doi transportatori. Acum doua zile, din conturile Primariei Bârlad a fost deblocata suma de 340 milioane lei vechi. Ne-am întrebat unde s-au dus acesti bani, în conditiile în care conducerea institutiei “urla” de luni bune ca bugetul este grav avariat, si am aflat ca banii au avut destinatia “cheltuieli de judecata”. Proces? De când? Cu cine? Evident, cu Taga si Radescu. Cei doi au obtinut sentinte definitive si executorii într-o parte din procesele intentate municipalitat ii, pentru ca nu au fost acceptat i sa presteze servicii de transport. Ei si înca un patron de firma de transport jubileaza: au deja în conturi în total 450 milioane lei vechi, întrucât le-au mai fost facute niste plati. Si mai au de scos din bugetul local alte circa 600 milioane lei vechi. Deocamdata. “Ani la rândul nu am reusit sa batem acest sistem, pâna acum. Toate instantele ne-a dat câstig de cauza si acum începem sa ne recuperam doar banii cheltuiti cu procesele. Sunt multe la mijloc! Nu s-ar fi ajuns aici, în schimb, daca s-ar fi respectat legea”, a explicat Taga. Surse din anturajul acestora spun ca cele trei societati s-au constituit în parte civila si cer daune materiale deloc mici. Un punct de plecare ar fi minim de 200 milioane lei vechi pentru fiecare societate în parte. Informatia a fost confirmata de administratorii a doua din cele trei firme în cauza. Calculul este simplu: bugetul Bârladului pierde dintr-un foc peste un miliard si jumatate de lei. De ce? Raspunde primarul Constantin Constantinescu. “Caietul de sarcini a fost întocmit de catre comisia de specialitate din cadrul Primariei Bârlad iar eventualele nemul- tumiri, fie ele din partea unor societati comerciale sau a unor reprezentanti ai acestora, se pot adresa, în scris, institut iei. Pe cine sa favorizeze? De unde stiu ca eu Unistil se va înscrie la licitatie? Poate nu se înscrie… Cine stie? Dupa parerea comisiei, toate prevederile din caiet sunt perfect legale iar eu nu pot decât sa îmi doresc sa câstiga firma care e mai tare. Despre cele 340 milioane lei vechi, cu titlul de “cheltuieli de judecata”, chiar nu îmi amintesc. Nu stiu ce plati s-au facut ieri (24 iunie, n.r.)”, a declarat primarul Constantinescu."
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 09 Oct 2009 07:20:27 Titlul subiectului: |
118183 |
|
Autobuzele care circula in octombrie 2009 in Barlad:
1-2-3-4-5-6-7-8-10-11-14-15-31
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.65 kb |
Vizualizat: |
de 49198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.3 kb |
Vizualizat: |
de 49197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.04 kb |
Vizualizat: |
de 49196 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.95 kb |
Vizualizat: |
de 49194 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.99 kb |
Vizualizat: |
de 49193 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.54 kb |
Vizualizat: |
de 49192 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.96 kb |
Vizualizat: |
de 49191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.87 kb |
Vizualizat: |
de 49190 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 09 Oct 2009 07:38:19 Titlul subiectului: |
118186 |
|
Aproape toate sunt aduse de la Iasi, sunt reparate capital si vopsite.
Ikarusul galben si Rocarul12UDM sunt singurele autobuze ramase de la fostul TransUrban si sunt folosite pentru transportul tip Conventie la o fabrica de Confectii de linga Barlad.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.28 kb |
Vizualizat: |
de 49189 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.79 kb |
Vizualizat: |
de 49187 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.57 kb |
Vizualizat: |
de 49186 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.09 kb |
Vizualizat: |
de 49185 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.71 kb |
Vizualizat: |
de 49184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.11 kb |
Vizualizat: |
de 49182 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Noi/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 09 Oct 2009 07:55:25 Titlul subiectului: |
118187 |
|
Si aspecte din zona casarilor:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.76 kb |
Vizualizat: |
de 49180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.89 kb |
Vizualizat: |
de 49179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.18 kb |
Vizualizat: |
de 49178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.41 kb |
Vizualizat: |
de 49177 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 916 Locație: Bacau
|
Trimis: Mar 03 Noi 2009 08:12:19 Titlul subiectului: |
119385 |
|
Se pare ca transportul public din Barlad este efectuat de o alta firma numai ca nu se stie cine
Evenimentul.ro a scris: | În cele din urmă, transportul public de călători din Bîrlad și-a găsit un "nou stăpîn". La finele săptămînii trecute, Comisia de licitație din cadrul Primăriei Bîrlad a desemnat un cîștigător din cele trei firme înscrise. Însă, cît privește identitatea acestuia, nimeni nu știe sau mai bine zis nimeni nu a dorit să spună care este firma care va presta acest serviciu în următorii șase ani, scrie Obiectiv de Vaslui.
Această "secretomanie" a fost întărită chiar și de viceprimarul Traian Petcu, nimeni altul decît președintele Comisiei de licitație: "Într-adevăr, cert este că avem un cîștigător clar. În urma analizării ofertelor a fost desemnată firma cîștigătoare, dar nu vă pot spune mai multe. Conform legislației în vigoare nu avem dreptul să facem publice astfel de informații pînă ce Consiliul Local nu va valida rezultatul licitației. Așa este metodologia, asta spune legea, astfel încît nu vă pot furniza nici un fel de informație pe acest subiect".
Anunțarea rezultatului licitației se va face în cadrul unei ședințe a Consiliului Local Bîrlad, care se va desfășura în cursul acestei săptămîni. Atunci, după ce consilierii municipali vor valida rezultatul (și e puțin probabil că nu se va întîmpla așa), se va putea trece la ceilalți pași, cum ar fi încheierea și parafarea contractului dintre municipalitate și firma respectivă.
În cursa pentru adjudecarea transportului public de călători s-au înscris trei firme: SC Transaccept SRL Bîrlad, SC C&I Comserv SRL București și SC Unistil SRL Negrești. La prima strigare, SC C&I Comserv București a fost exclusă pe motiv că ar avea datorii la bugetul de stat. Ulterior, ca urmare a contestației, comisia de licitație a reprimit-o în cursă. |
http://www.evenimentul.ro/articol/licitatie-secret-de-stat.html
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 03 Noi 2009 14:58:43 Titlul subiectului: |
119416 |
|
Citat: | La prima strigare, SC C&I Comserv București a fost exclusă pe motiv că ar avea datorii la bugetul de stat. Ulterior, ca urmare a contestației, comisia de licitație a reprimit-o în cursă. | Normal că au reprimit-o, doar e firma de dube a lui Mitrea.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 09 Dec 2010 18:14:12 Titlul subiectului: Autobuze pentru transport local din Barlad |
137315 |
|
Este foarte bine ca au inlocuit microbuzele cu 9 autobuze, chiar daca sunt second-hand. Cine stie, poate peste ani vor circula si la Barlad autobuze "Mercedes-Citaro" sau macar IRIBUSURI noi (cum sunt la Vaslui).
In legatura cu rutele de transport in comun in Barlad, in afara de cele doua principale (IRB-GARA si IRB-Liceu), si pe celelalte rute (spre cartierele Munteni, Podeni, Deal, Cotu-Negru, Tuguiata) ar trebui introduse autobuze sau macar minibuze (in functie de numarul de calatori).
Dupa parerea mea, Barladul poate fi cel mai frumos oras din judet, avand multe cladiri vechi, de patrimoniu, si multe zone cu case (spre deosebire de Vaslui, unde vezi aproape numai blocuri).
Cateva idei pentru dezvoltarea si modernizarea Barladului si imbunatatirea transportului in comun urban de aici:
-refacerea completa a retelei de apa-canal (este cea mai veche si deteriorata retea din judet) si extinderea ei in toate cartierele orasului.
-asfaltarea tuturor strazilor din oras
-realizarea soselei de centura
-reabilitarea cladirilor vechi (in primul rand- Casa Rosie, Muzeul Vasile Parvan, Teatrul Victor Ioan Popa etc)
-pastrarea zonelor traditionale de case (in cartierele de case sa nu se permita constructia de cladiri de birouri si de blocuri)
-reabilitarea completa a zonelor de agrement Gradina Publica si Prodana
O extindere masiva a Gradinii Publice se poate face in zona verde, situata la nord de cartierul Cotu Negru (aici se poate amenaja si partie de schi).
-regandirea sistemului de semaforizare
-pe terenurile virane, realizarea de parcuri si parcari
-largirea (pe cat posibil) a Bulevardului Epureanu, si in continuuare a strazilor: Gheorghe Doja, Tudor Vladimirescu, Cerbului (pana la Confectii; s-ar crea o a doua axa nord-sud, si eventual s-ar putea creea si sens unic pe Bdul. Republicii);
-largirea (pe cat posibil) Bdul. Vasile Parvan, pe traseul: intersectie FEPA, pod Pescarie, Piata, Gara.
-reabilitarea zonei Bdul Primaverii- Gura Leu- Cerbul de Aur (in special in zona Gura Leu, unde se afla "ramasitele" a ceea ce trebuia sa fie termocentrala Barlad)
-reabilitarea strazii Ferastraielor (intre Gara-Confectii)
-largirea strazilor de acces in cartiere: pod Pescarie-Podeni, Pod Pescarie- strada Alexandru Vlahuta, 1 Decembrie 1918, Lascar Catargiu, Tudor Vladimirescu
-realizarea unei noi strazi, care sa lege direct Gara/Autogara, cu cartierele Munteni si Podeni. Aceasta ar trebui sa plece de la autogara, sa mearga paralel cu calea ferata, sa traverseze paraul Valea Seaca, sa mearga mai departe paralel cu calea ferata, apoi paralel cu linia ferata industriala, sa iasa la capatul strazii Alexandrul Vlahuta si apoi la intersectia FEPA.
-In felul acesta, s-ar creea o "centura interioara", pe traseul: Confectii-Strada Ferastraielor- Gara/Autogara- noua strada- intersectie FEPA- Strada Vasile Voiculescu- Strada Plevnei- Strada Tudor Vladimirescu- Intersectie Confectii.
-Atunci cand dezvoltarea orasului o va face necesara, pe aceasta "centura interioara" se poate avea in vedere si introducerea de troleibuz sau tramvai.
-Pe axa nord-sud (Rulmentii-Confectii, cu ramificatie spre Gara), in viitor se poate avea in vedere si introducerea de troleibuze (Bdul. Republicii este destul de larg, ceea ce permite chiar realizarea unei benzi speciale pentru troleibuzele ghidate optic IRIBUS-CIVIS).
-Dezvoltarea zonelor industriale sa se faca in nord (platforma Rulmentii) si in sud (platforma Confectii).
-Constructii de blocuri de locuinte sau cladiri de birouri se poate realiza in zona cuprinsa intre Bdul. Vasile Parvan si strada Mihai Viteazul, pana la Paraul Valea Seaca si Pod Pescarie.
-reabilitarea Garii (dar cu pastrarea arhitecturii originare) si constructia (pe accelasi amplasament) a unei autogari noi si moderne.
|
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 08 Aug 2011 18:11:18 Titlul subiectului: |
147452 |
|
O imagine de acum cateva zile, cu unul dintre autobuzele barladene.
Am circulat si eu cu un astfel de autobuz si conditiile mi s-au parut decente, ba chiar mi-a starnit o amintire acea taxatoare ce statea in dreptul usii 2.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
682.25 kb |
Vizualizat: |
de 44922 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Feb 2014 18:14:21 Titlul subiectului: |
170952 |
|
Autobuzele barladene par sa fie in conditie buna din ce vad pe aia.Totusi, daca nu se supara nimeni, am sa imi expun si eu o parte din ideile mele pentru modernizarea acestui oras:
-reasfaltarea Bulevardului Republicii(drumurile din oras sunt banale)
-reasfaltarea si largirea Bulevardului Epureanu
-reasfaltarea Bulevardului Primaverii
-reasfaltarea Strazii Dragos Voda
-reabilitarea a mai multor cladiri istorice si a mai multor blocuri
-reabilitarea garii
-construirea unei noi autogari
-construirea centurii
-inlocuirea autobuzelor cu trepte cu unele Low-Floor
-reasfaltarea si largirea Strazii Mihai Viteazul
-reasfaltarea Strazii Vasile Parvan si Ioan Popescu
-construirea unei retele de troleu(aici va fi mai lung, pentru ca includ si traseele).Traseul 1:
Rulmeti SA-Spitalul de Urgenta Elena-Scoala Generala nr.8-Parcul Central-Primaria-Hotel Moldova-Piata 9 Mai-Biserica Catolica-Confectii-Liceul Mihai Eminescu
Traseul 2:
Acelasi ca Traseul 1, doar ca la Piata 9 Mai face la stanga pe Primaverii si ajunge la Gara
-modernizarea scolilor si liceelor
-curatarea parcurilor si amenajarea a inca cateva in locurile posibile
-repararea retelei de canal
-redeschiderea fabricilor inchise sau cel putin intretinerea celor care mai sunt
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 07 Feb 2014 09:49:49 Titlul subiectului: Autobuzele din Barlad |
170970 |
|
Desi e off-topic, sa analizam pe rand aceste propuneri
-Industria
Desi fata de Vaslui (unde aceasta a disparut aproape cu totul), in Bârlad din fericire mai exista inca, desi mult sub ce era in 1990. Rulmentii SA de la 9000 de salariati atunci, astazi daca mai sunt 2000 de salariati, FEPA SA din cate stiu mai functioneza, la fel si Vigonia SA. In schimb fosta Abrom SA nu mai exista. Acestea erau cele 4 mari unitati de pe platforma barladeana.
Mai functioneza si fabrica de confectii si cea de ulei.
In schimb fosta fabrica de prelucrarea tutunului si cea de vata pentru constructii nu mai functioneza.
Asadar cerere de transport, care sa justifice utilizarea autobuzelor (la orele de varf si a celor articulate) ar fi numai pe cele doua linii- Rulmentul-Gara si Rulmentul- Liceul Mihai Eminescu.
-Sistemul de apa-canalizare
Intradevar, aici este o mare problema. Si in cauza vechimii instalatiilor, dar si a configuratiei terenului (in special in zona garii terenul fiind jos nu permite scurgerea gravitationala, ceea ce ar necesita realizare de lucrari speciale-statii de pompare/repompare).
Exista un proiect aprobat si care urmeaza a demara in primavara acestui an , prin care pana la sfarsitul anului 2015, toate sistemele de apa-canalizare si statiile de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Bârlad, Husi si orasul Negresti urmeaza a fi reabilitate.
-Cladirile vechi de patrimoniu
In Bârlad, spre deoasebire de Vaslui, dupa 1968, nu s-a demolat masiv, pastrandu-se multe cladiri vechi, ce dau un aer aparte orasului. Unele au fost reabilitate (muzeul Vasile Parvan), altele nu.
Apoi orasul are si avantajul ca exista multe cartiere de case- nu vezi numai blocuri ca la Vaslui.
-Alte dotari edilitare
Cinematograf nu exista (dar este in proiect reabilitarea fostului cinematograf), au un parc la teatru si gradina publica destul de bine amenajate, o casa de cultura.
Ca si locuri de agrement, trebuie amenajat lacul Regie si Prodana.
De asemenea, in interiorul orasului, trebuie amenajat paraul Valea seaca.
-Strazile
Cu precadere ar trebui amenajate acele strazi care sunt folosite de mijloacele de transport in comun, apoi strazile ce asigura legatura intre cartiere. Acestea ar fi strada Tecuciului, Bdul. Republicii, strada general Vasile Milea (intre Confectii SA si Gara), Bdul. Primaverii, Strada Mihai Viteazul (de la Gara/Autogara la podul pescariei), strada Alexandru Vlahuta, strada Capitan Grigore Ignat, axa formata din Bdul. Epureanu, strada Dragos Voda, strada Mihai Eminescu (aceasta axa fiind paralela cu Bdul. Republicii se poate avea in vedere introducerea unor sensuri unice), strada Victoriei, strada 1 Decembrie 1918 (asigura legatura cu cartierele de case din vestul orasului), strada Cerbului, strada Gheorghe Doja.
Apoi in perspectiva se poate avea in vedere constructia unei strazi care sa asigure o legatura mai directa intre gara si cartierele Munteni si Podeni, astfel strada ar urma sa plece de la gara/autogara, sa mearga paralel cu calea ferata. Ai apar doua probleme, traseul strazii urmând a trece prin incinta fabricii de ulei, apoi prin incinta actualului cimitir (care ar putea fi relocat eventual). Apoi pod peste paraul Valea seaca, urmând apoi traseul strazii Dochia. Apoi din zona Abatorului mers paralel cu calea ferata industriala, pentru a se uni in final cu strada capitan Grigore Ignat.
In privinta centurii ocolitoare, este in proiect de multa vreme.
-Transportul urban in comun
Aici primaria ar trebui când face caietul de sarcini sa impuna firmei castigatoare niste conditii mai stricte- sa aiba in parc 30 de autobuze de mare capacitate noi (bineinteles ca-mi doresc sa vad circulând si la Bârlad autobuze Mercedes-Citaro de ultima generatie) pentru cele doua linii urbane principale, sa aiba in parc un numar de 20 minibuze noi pentru liniile spre cartierele de case, o baza de intretinere dotata cu utilaje de intretinere adecvate si personal calificat. Trebuie amenajate si statiile.
Deocamdata e bine ca s-au inlocuit microbuzele cu aceste autobuze, chiar daca sunt second-hand.
In privinta troleibuzelor, a existat un proiect in acest sens in 2001, stalpii montati pe Bdul. Republicii putând sustine o eventuala retea de troleibuze.
-Transportul in exterior
Statia CFR Bârlad are o cladire inaugurata in 1968, echipata cu o instalatie CED-CR-3. Din pacate cladirea de calatori necesita reparatii majore, fiind puternic degradata.
In plus traficul de marfa prin statia CFR Bârlad este foarte redus.
Apoi celelalte subunitati feroviare s-au desfiintat- depoul de locomotive, revizia de vagoane.
Autogara Bârlad trebuie si ea renovata (nu neaparat construita una noua), iar parcul auto este si el invechit.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|