|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Oct/2024 Mesaje: 931
|
Trimis: Mie 09 Mar 2011 02:10:17 Titlul subiectului: 2011-02-03 |
140881 |
|
Majoritatea troleibuzelor din Bălți sunt ruginite, murdare și hodorogite
03 feb 2011
Ruginite, murdare și hodorogite. Aceasta este starea în care se află aproape toate troleibuzele din orașul Bălți. Majoritatea au o vechime de peste 30 de ani și stau mai mult în reparații, decât pe traseu. Autoritățile spun că, indiferent de starea troleibuzelor, nu vor renunța la ele. Asta pentru că nu au bani ca să cumpere altele noi.
La Bălți, troleibuzul este unul dintre cele mai solicitate mijloace de transport. Însă, din cauza vechimii, se întâmplă ca multe dintre troleibuze să nu mai ajungă la destinație.
Și medicii sunt îngrijorați, pentru că starea troleibuzelor favorizează răspândirea virozelor.
Zilnic, la Bălți ies pe traseu 28 de troleibuze. Pentru a face față fluxului mare de pasageri, direcția de administrare încearcă să repare alte încă 10 troleibuze.
În Bălți există 35 de troleibuze, dintre care numai 11 sunt mai noi, având o vechime de 10 ani. Restul au peste 30 de ani.
Sursa: Publika.md
Pe langa articolul original, gasiti si un reportaj video la link-ul:
http://www.publika.md/majoritatea-troleibuzelor-din-balti-sunt-ruginite--murdare-si-hodorogite_208851.html |
|
Sus |
|
|
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Oct/2024 Mesaje: 931
|
Trimis: Mie 09 Mar 2011 02:18:46 Titlul subiectului: 2010-06-26 |
140882 |
|
„Confortul” troleibuzelor de la Bălți
26.06.2010
Troleibuzele de la Bălți dau semne de bătrânețe adâncă. Cele mai multe dintre vehiculele cu tracțiune electrică sunt în lucru peste termenul de exploatare tehnică recomandat. Doar unele troleibuze noi oferă călătorilor un confort minim. În rest, catastrofă! Pe lângă zgomotul infernal al motoarelor supraobosite, troleibuzele made in USSR de la Bălți stau să se împrăștie pe drumuri de putrede ce sunt...
Sursa: HotNews.md
Puteti auzi si voi "ragetul dulce" al bietelor troleibuze in filmuletul atasat articolului original ce-l gasiti la link-ul de mai jos. Tot in filmulet puteti observa si starea precara a unor strazi din municipiu...
http://www.hotnews.md/articles/view.hot?id=3276 |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 09 Feb 2012 16:10:39 Titlul subiectului: |
152932 |
|
Gerul din aceasta iarna grea da batai de cap si in tara vecina. In Balti, pe langa calatorii troleibuzelor, se plang de frigul din vehicule si soferii si taxatorii deopotriva.
In articolul citat apare si o afirmatie care mie unul mi se pare exagerata... Oare chiar 14 ore se munceste ca sofer la regia locala de transport, ori ziaristii au dat-o iar in bara?! Asta ar insemna ca se lucreaza zilnic doar intr-o singura tura, care acopera intervalul orar 8:00 - 22:00 sa zic?!
Ziarul "Totul" a scris: | Pe timp de iarnă, fără căldură: În majoritatea troleibuzelor din Bălți nu funcționează radiatoarele
5.02.2012, 9:00
Gerul le dă bătăi de cap taxatorilor și șoferilor de troleibuze din Bălți. Ei sunt nevoiți zilnic să îndure frigul, pentru că în majoritatea troleibuzelor nu funcționează radiatoarele. Conducerea direcției spune că anual aloca peste 250 de mii de lei pentru reparația sistemelor de încălzire, care, însă, ies din funcțiune, în scurt timp, pentru că majoritatea troleibuzelor sunt vechi.
Șoferii și taxatoarele muncesc 14 ore zilnic și încearcă să se încălzească cum pot. "Radiatoarele nu funcționează. Nu știu care este cauza. Eu lucrez în așa condiții, îmi îngheață mâinele și picioarele, deși sunt îmbrăcată bine", a menționat o taxatoare. "Pentru prima dată ne confruntăm cu asemenea probleme. Nu am fost pregătiți pentru aceste geruri. Am băut ceai, dar am de stat până la ora opt seara în aceste condiții", a spus o femeie. Și pasagerii sunt nemulțumiți. "Dorim să avem și la Bălți troleibuze noi, ca în Chișinău. Condițiile vor fi atunci mai bune. Troleibuzele noastre sunt foarte vechi", a menționat o femeie. Responsabilii de la Direcția de troleibuze dau asigurări că sistemele de încălzire din majoritatea troleibuzelor sunt funcționale. "Numai într-un singur troleibuz nu funcționează radiatoarele. Noi suntem în așteptarea noilor utilaje din Rusia pentru a repara sistemele de încălzire în troleibuze. În celelalte troleibuze au fost făcute lucrări de reparație. Au fost schimbate ușile", a declarat directorul-adjunct, ÎM Direcția Troleibuze, Iurii Ozerov. Pentru întreținerea celor 30 de trolebuze, care circulă pe străzile din Bălți, anual se cheltuiesc peste 2 milioane de lei.
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
ELECTRO
Data înscrierii: 04/Dec/2009 Ultima vizita: 27/Mai/2024 Mesaje: 393 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Joi 28 Mar 2013 19:04:51 Titlul subiectului: |
163687 |
|
La Balti s-au scumpit calatoriile cu troleibuzele si autobuzele. Preturile au ajuns la nivelul celor din Chisinau. 2 lei pentru troleibuz si 3 lei pentru autobuz.
1MDL=0.279RON. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Nu puteți descărca fișiere în acest forum
|
|