Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mig
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Aug/2007 Mesaje: 9
|
Trimis: Sâm 22 Oct 2005 12:22:52 Titlul subiectului: |
55229 |
|
Va sugerez sa uitati putin la situl Metrorex care este partial in constructie dar vine cu niste elemente interesante fata de situl vechi despre istoria metroului, poze etc
Intr-un articol mai mare era vorba de urmatoarele:
-statia "ing Costin Georgian" a fost redenumita in 1991 dupa numele celui care a proiectat reteua de metrou bucurestean si a fost primul director al actualei Metrorex care a decedat in acelasi an, numele anterior fiind Muncii, precum si redenumirea statiilor Leontin salajan in Nicolae Grigorescu si Pieptanari in Eroii revolutiei
-prima garnitura cu calatorii a circulat incepand cu data de 19 noiembrie 1979, iar deschiderea oficiala a fost pe 19 decembrie 1979. In tot acest interval de o luna metroul a circulat in sistem de "TRIAL" cum zic englezii,
adica metroul circula doar in orele de varf, intrarea era gratuita, punandu -se la punct diferite aspecte ale traficului cu calatori, introducerea acestui nou sistem de transport publicului larg, multi folosindul in acea luna ca pe o curiozitate. Au avut mari probleme in primele luni cu trenurile. Trenurile erau formate in acele zile din 2 vagoane,
numarul total livrat de vagoane pt primul tronson Semanatoare-Timpuri noi fiind de 36. In circulatie intrau intr-o zi la ora de vf aprox 9-10 trenuri formate din 2 vagoane, din care nu rezistau pana la finalul zilei mai mult de 2-3 trenuri, restul intorcandu-se la depou cu multiple defectiuni, de aceea se explica nr mare de vag. pt un tronson de doar 6 statii deservit de trenuri formate din 2 vag, pt a putea asigura circulatia datorita numarului mare de defecte ale primelor trenuri avand in vedere ca indutria romanesca nu avea experienta in constructia de UEM (unitati electrice multiple), totul fiind construit si proiectat practic de la zero de ind romanesca
-odata cu deschiderea pe 28 dec 1981 a tronsonului Timpuri Noi -Republica s-a trecut la trenuri formate din 4 vag, rezolvandu-se si problemele de productie si fiabilitate a ramelor.
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Mie 16 Noi 2005 12:19:09 Titlul subiectului: metro |
55699 |
|
Statia Constantin Georgian se chema Lucretiu Patrascanu.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Mie 16 Noi 2005 15:53:22 Titlul subiectului: |
55706 |
|
Eu tin si eu minte ca Brincaoveanu a fost deschisa mai tarziu... tin minte ca statia era neterminata (dar peronul era deja construit), iar trenurile mergreau fara sa opreasca in ea...
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 17 Noi 2005 00:29:59 Titlul subiectului: |
55716 |
|
11 octombrie 1986. Sîmbătă. Plec de acasă spre liceu la orele 6:45 ca de obicei. E un început cald de octombrie, așa că mă mulțumesc cu uniforma și nu car aiurea umbrela după mine.
Pe la ora 11:00 se pornește o ploaie zdravănă, așa din senin. Ora 13:00. Ies de la liceu cam fără chef, încă plouă destul de tare și s-a făcut frig rau. Vine tramvaiul 3, merg o stație pînă la Dr. Felix. Acolo, șir de tramvaie pe Titulescu pînă la Basarab. În față, șir de tramvaie pe Dr. Felix și Dr. Sergiu pînă la intersecția cu Sevastopol. Îmi fac curaj și merg de-a lungul șirului pînă dau de un 13. Gol. Urc, deja murat. În Tatre e considerabil mai cald decît în EP sau V3A. Merg cu 13 pe Buzești, Berzei, Schitu Măgureanu, Splai. De la Mihai Vodă deja se vede șir de tramvaie spre Operetă și mai departe spre Piața Unirii. Ploaia s-a întețit, dar la cît sunt de ud nu mai am ce pierde. Cobor din 13 și merg de-a lungul șirului. Mă urc inutil într-un alt 13 aflat mai în față, unde stau vreo 5 minute, mai mult să mă încălzesc. Se aude că ar fi deraiat un 12 chiar în intersecție. Animat de gîndul de a ajunge totuși acasă (Pantelimon 114) - dar și conștient de răceala ce mă paște - străbat prin ploaie drumul pînă la metrou. Interminabile stații: Timpuri Noi, Mihai Bravu, Dristor, Sălăjan, Titan, Muncii. Cobor, pentru că îmi amintesc că tramvaiul 36 trece pe acolo. Cum ies din metrou, văd un 36 în stație (noroc chior la cît de "bine" circula). Mă arunc orbește printre mașini și îl prind. Happy end.
Deci, faptul că actuala stație Costin Georgian se numea înainte "Muncii" (fără "Piața") este sigur 200%. Cine are bani de pierdut, n-are decît să parieze cu mine.
P.S. 1) Acela a fost totodată primul meu drum pe magistrala M1 dincolo de Dristor.
2) Vagonul deraiat în intersecție era #6032. Pentru statistici.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 04 Mar 2006 23:04:09 Titlul subiectului: mmmmmmmm |
58917 |
|
După cum probabil că ati observat, atât la P-ța. Muncii cât și la Obor, stația de metrou este destul de îngustă, dat fiind că mașinile ajung la același nivel cu metroul (în pereții dintre cele 2 sensuri de mers se află metroul).
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Mie 08 Mar 2006 15:39:01 Titlul subiectului: 000 |
59002 |
|
Romania Libera 2006-03-08,
Fosta zona industriala din apropierea uzinei Semanatoarea va fi transformata total in urmatorii noua ani, perioada in care se vor construi cladiri de birouri, un hotel, un mall, apartamente, spatii de parcare subterane, zone verzi etc. Proiectul, dezvoltat de firma River Invest, consta in amenajarea a peste 42 de hectare situate in sectorul 6, pe malul Dambovitei. Suprafata totala construita a Sema Parc, asa cum se numeste proiectul, este de 659.000 de metri patrati. Proiectul a fost pus la punct de o echipa internationala si a fost realizat in 18 luni. Valoarea totala a investitiei va fi de 700 de milioane de euro.
[...]
Statia de metrou Semanatoarea va fi integrata in zona de acces in viitorul mall, pentru a asigura fluenta publicului.
[...]
|
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Mie 08 Mar 2006 15:55:32 Titlul subiectului: |
59004 |
|
a scris: | Statia de metrou Semanatoarea va fi integrata in zona de acces in viitorul mall, pentru a asigura fluenta publicului. | Chiar nu știam dacă metroul mai oprește acolo Oricum, eu n-am prins niciodată ieșirea dinspre Ciurel deschisă
A-propos, mai e în vreun plan un racord de metrou Armata Poporului - Crângași? Pe pariu că foarte mulți oameni care folosesc 41 și traversează "în masă" de-a lungul și de-a latul intersecției de la Lujerului ar apela cu încredere la acele trenuri!
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Mie 08 Mar 2006 16:01:57 Titlul subiectului: |
59005 |
|
DanCld a scris: | A-propos, mai e în vreun plan un racord de metrou Armata Poporului - Crângași? Pe pariu că foarte mulți oameni care folosesc 41 și traversează "în masă" de-a lungul și de-a latul intersecției de la Lujerului ar apela cu încredere la acele trenuri! | Planuri mult prea indepartate ar exista... la fel cum e si linia de metrou Rahova-Colentina, continuarea lui M4 la Eroii Revolutiei si Gara Progresu si semiinelul de sud...
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 13 Mar 2006 12:16:58 Titlul subiectului: |
59105 |
|
Romania Libera http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z13032006&idx=48
Un scandal mai vechi, din nou in actualitate
Clubul Vointa, "inghitit" de Academia Ilie Nastase
Luni 13 Martie 2006
[...]
Pe hartie, proiect de 100 milioane de euro
Proiectul "Arenele Ilie Nastase" este grandios, investitia fiind estimata la peste 100 milioane de euro. In final cei 25.000 de metri patrati dati in folosinta lui Ilie Nastase ar trebui sa se transforme intr-o arena care sa includa doua terenuri de tenis cu zgura acoperite, opt terenuri de tenis descoperite, o cladire administrativa cu birouri, o sala de curs, vestiare, grupuri sanitare, o piscina si doua terenuri de squash. De asemenea, este prevazuta o sala de sport multifunctionala, cu 10.000 de locuri, parc acvatic si piscine, poligoane artificiale de alpinism, spatii verzi in suprafata de aproximativ 8.000 de metri, hotel sportiv olimpic de trei stele, cu 200 de camere, sali de fitness si un centru medical. In acelasi proiect sunt cuprinse constructia a doua imobile de birouri, destinate societatilor comerciale care urmeaza sa desfasoare activitati conexe, a unor spatii comerciale si de alimentatie publica, a unui centru de recuperare si sanatate, a unei parcari acoperite, plus reabilitarea statiei de metrou Aurel Vlaicu, cu acces direct la arena sportiva, cu reamenajarea exteriorului acesteia. Tot proiectul este preconizat a se realiza din resurse care nu implica in nici un fel bugetul statului.[...]
|
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 06/Oct/2024 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Mai 2006 21:19:01 Titlul subiectului: hhh |
60577 |
|
Cea mai sinistra e intrarea dinspre Gara de Nord in P. Victoriei 2, parca intri intr-o groapa, e oribila cu stalpii aia asimetrici si urati in curba pe mijloc.
_________________ R.I.P. 20 |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Dum 19 Noi 2006 00:16:54 Titlul subiectului: |
66490 |
|
In statia de metrou Timpuri Noi, peronul spre Unirii, spre capatul Y al statiei e un corp de iluminat cu neon pe care se vede scrijelit (ori a fost scris pe el, ori urma sa scrie dar s-au razgandit), cu fundul in sus BRINCOVENESC.. peste el e numele unei statii de metrou actuale, nu am retinut numele..
In alata ordine de idei... cam cum aratau zonele din jurul statiilor de pe M1 (Timpuri Noi - Semanatoarea) la lansarea metroului in '79? Cel mai interesant ar fi niste poze la iesirile de la Izvor, P-ta Unirii si Grozavesti...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 09 Ian 2007 12:04:54 Titlul subiectului: *Statiile de metrou |
43079 |
|
Câteva cadre cu partea supraterană a câtorva stații, în următoarea succesiune: Costin Georgian-M1, Grivița-M4 și Pantelimon-M1.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.26 kb |
Vizualizat: |
de 59301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.98 kb |
Vizualizat: |
de 59301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.53 kb |
Vizualizat: |
de 59301 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 09 Ian 2007 12:24:55, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 09 Ian 2007 12:19:21 Titlul subiectului: |
43081 |
|
Și câteva cadre cu partea subterană a stațiilor Gorjului și Politehnica. Stația Politehnica, alături de Titan, mi se par printre cele mai frumoase stații de metrou.
Și o poză document istoric: împreună cu fratele și sora mea, am vizitat stația de metrou Policolor, în timpul lucrărilor de construcție. Pe vremea aceea galeria metroului și peronul propriu-zis erau inundate, noi am putut coborî doar până la primul nivel subteran, acolo unde cred că urmează să fie casele de bilete și puncetele de validare a cartelelor/cardurilor...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.13 kb |
Vizualizat: |
de 59298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.4 kb |
Vizualizat: |
de 59298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
21.65 kb |
Vizualizat: |
de 59298 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 21 Iun 2007 10:00:08 Titlul subiectului: |
79692 |
|
O poză recentă cu una dintre intrările în stația Policolor. Prin presă se spune că linia N.Grigorescu - Policolor - Șoseaua de Centură ar trebui să fie gata în toamna acestui an.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.11 kb |
Vizualizat: |
de 58667 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 25/Aug/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Vin 22 Iun 2007 14:00:40 Titlul subiectului: |
79747 |
|
Am sa postez aici povestea unei statii pentru care s-au propus 5 solutii si s-a folosit a 6-a. Este vorba de statia Gara de Nord 1, cunoscuta de majoritatea populatiei ca Gara de Nord. Nu prea se cunoaste, dar din planurile originale ale metroului au fost scoase cateva statii din diferite motive. De exemplu statia Crangasi a fost asezata la jumatatea drumului intre statiile proiectate Ciurel si Podul Grant rezultand o singura statie si scapand de o ramificatie inutila in statia Semanatoarea. Dar sa revin la statia Gara de Nord.
Prima idee a fost a unei statii terminus pentru M1 si M3 (sau M2, cum era vazuta in proiectele de atunci) dar nu comuna ci 2 statii suprapuse, una la 14 si alta la 24 metri adancime de la cota solului pe sub Bd. Dinicu Golescu, asezata la distanta aproape egala intre Gara de Nord si Gara Basarab (Nord B.).
A doua solutie a propus tot 2 statii terminus etajate dar langa cladirea garii si asezate pe Calea Grivitei. De mentionat ca in acest proiect aparea si ideea unei statii Basarab, statie ce se va realiza mult dupa ce s-a dat in folosinta linia Crangasi - Gara de Nord.
A treia solutie propunea tot o statie terminus dar comuna si asezata pe Calea Grivitei cam in dreptul Casei Tehnice CFR (unde se afla si Muzeul CFR sectia Bucuresti) la cota -11 m fata de sol.
A patra solutie si poate ce mai complicata presupunea constructia a 2 statii terminus in cruce, una sub Calea Grivitei langa gara si alta sub Bd. I. G. Duca. In acest caz M3 venea pe sub Bd. I. G. Duca nu pe sub Bg. N. Titulescu ca in celelate proiecte si astazi. Implica si statia Basarab.
A cincea vorbea de o statie comuna dar asezata direct sub Piata Garii si implica si acesta constructia unei statii Basarab.
Proiectul care a fost ales si care exista si astazi este cel al unei statii continue care a servit ca statie terminus doar pana la finisarea liniei spre Piata Victoriei. Aceasta solutie a reusit sa salveze cateva cladiri de la daramare cum ar fi Policlinica C.F.R.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
BIGRED1984
Data înscrierii: 27/Iun/2007 Ultima vizita: 07/Sep/2016 Mesaje: 67 Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)
|
Trimis: Mar 24 Iul 2007 17:50:45 Titlul subiectului: Gara de Nord 2 |
80613 |
|
Am facut intr-o zi greseala sa iau metroul din Gara de Nord 2 (desi puteam sa merg la Basarab), iar impresiile au fost aceleasi cu cele avute de fiecare data cand am fost in acea statie: e SINISTRU sa intri in acea statie, pare tot timpul parasita, numarul de calatori nu a depasit 10 (desi cred ca exagerez, erau 3 sau 4).
Este totusi o statie moderna, tabelele existente ar fi bune peste tot, exista si lift pentru persoanele cu dizabilitati (nu stiu daca functioneaza).
Ma intreb cum este la ora 23 pe acolo...
Sa speram ca odata finalizata M4 va fi mai multa lume pe acolo, momentan pare o statie inutila, pentru care s-au folosit multi bani.
Cateva poze
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42 kb |
Vizualizat: |
de 58375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.36 kb |
Vizualizat: |
de 58375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
16.38 kb |
Vizualizat: |
de 58375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
3.8 kb |
Vizualizat: |
de 58375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.15 kb |
Vizualizat: |
de 58375 ori |
|
_________________ In me the WishMaster |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 27 Iul 2007 11:01:11 Titlul subiectului: |
80713 |
|
M4 e folosit destul de mult, avand in vedere faptul ca are doar doua statii [celelalte doua fiind comune cu M3]. Am fost de mai multe ori cu un metrou aproape plin, la o ora de varf. Dupa prelungirea pana la Laromet, cand o sa fie cam de lungimea magistralei Eroilor - Industriilor, atunci o sa fie un numar mai mare de calatori
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 10102 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Sep 2007 18:16:43 Titlul subiectului: thtrr |
82877 |
|
Iata afisele care au aparut la scarile rulante de la metrou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.36 kb |
Vizualizat: |
de 58317 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 18 Sep 2007 15:21:44, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 17 Sep 2007 19:47:17 Titlul subiectului: |
82882 |
|
Dar din pacate acele indicatii nu sunt respectate, de aici mentalitatea balcanica de efect de turma nu de multe ori am fost apostrofat cand am atras atentia asupra acestor reguli europene in privinta calatoriei cu metroul. Insa parafrazand vorba lui Mircea Badea "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Mar 18 Sep 2007 15:48:39 Titlul subiectului: |
82892 |
|
guest a scris: | Iata afisele care au aparut la scarile rulante de la metrou. | Daca imi aduc bine aminte acele indicatii exista de jumatate de an iar cele cu pasii pe scari sunt chiar mai vechi decat acum un an. Dar nu prea e de folos.
Pe de alta parte cine isi imagineaza ca baietii cu bicicletele vor merge numai pe banda trasata pentru ei (desigur, consider prin absurd ca pista ar fi libera iar pietonii ar respecta si ei culoarul. Asa ca e cam inutil, cam ca toate indicatiile de pe la noi, nu avem destula cultura si nu internalizam regulile si consecintele incalcarii lor.
Spunea bine cineva: "Romania: tara tuturor posibilitatilor", sau "eterna si fascinanta Romanie", bine-inteles toate in sensul negativ al expresiei. Eu adaug ca ar mai fi si tara tupeului, nesimtirii si dispretului fata de toti si toate exceptand propria persoana.
|
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Dec 2007 22:01:29 Titlul subiectului: |
85365 |
|
Am citit pe Wikipedia ca statia Eroilor va fi largita, urmand ca linia de rezerva din spatele liniei 2. Nu este precizat anul in care aceasta modificare va fi facuta.
_________________ Ruslana rules! |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 10102 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 19:38:40 Titlul subiectului: |
85401 |
|
aly_106 a scris: | Am citit pe Wikipedia ca statia Eroilor va fi largita, urmand ca linia de rezerva din spatele liniei 2. Nu este precizat anul in care aceasta modificare va fi facuta. | E posibil ca linia respectiva sa devina punct de plecare spre viitoarea magistrala de metrou spre Drumul Taberei.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 19:49:17 Titlul subiectului: |
85402 |
|
Eroilor va fi statie de intersectie cu M5. Dar eu auzisem (si citisem si in cateva ziare) ca va fi construita (sau sapata?) o statie Eroilor 2.
Bonus: Wikipedia a scris: | In future expansion plans, a new terminal, Eroilor 2, will be built underneath the current station to service the future M5 Line (Drumul Taberei - Universitate - Pantelimon). | Si ca fapt divers, varianta romaneasca da pe afara de informatii
http://ro.wikipedia.org/wiki/Eroilor_%28sta%C5%A3ie_de_metrou%29
Pe de alta parte, nu te poti increde complet in wikipedia, fiind generata de utilizatori...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 10102 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Dec 2007 18:39:28 Titlul subiectului: |
85563 |
|
Pozele 1 si 2, statia Piata Victoriei II
Noua zugraveala este oribila, dupa parerea mea.
Pozele 3 si 4, statia Piata Victoriei I.
Ce reprezinta echipamentul din poza 5?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.11 kb |
Vizualizat: |
de 57647 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.61 kb |
Vizualizat: |
de 57647 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.11 kb |
Vizualizat: |
de 57647 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.57 kb |
Vizualizat: |
de 57647 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.34 kb |
Vizualizat: |
de 57647 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 10102 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Dec 2007 18:42:43 Titlul subiectului: |
85564 |
|
Pozele 1-4, partea subterana a statiei Aviatorilor.
Poza 5, aceeasi statie, iesirea de la intersectia bulevardului Aviatorilor cu Calea Dorobantilor
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.91 kb |
Vizualizat: |
de 57646 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.78 kb |
Vizualizat: |
de 57646 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.15 kb |
Vizualizat: |
de 57646 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.53 kb |
Vizualizat: |
de 57646 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.12 kb |
Vizualizat: |
de 57646 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|