Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 09 Dec 2007 20:14:24 Titlul subiectului: |
85577 |
|
Echipamentul din poza 5 de la Piata Victoriei este o antena GSM a celor de la VODAFONE, deci un factor de iradiere foarte mare, ca de fapt insusi telefonul mobil!
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 22/Aug/2024 Mesaje: 313 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Dec 2007 15:55:33 Titlul subiectului: |
85800 |
|
Probabil, insa in metrou nu stationeaza nimeni langa ea prea mult.
O poza din statia de metrou ce pe vremuri aparea in toate manualele (istorie, spaniola, engleza): Titan!
Descriere: |
Statia de metrou Titan, de pe Linia 1 |
|
Mărime fișier: |
231.12 kb |
Vizualizat: |
de 27197 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 1181 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 16 Dec 2007 22:27:40 Titlul subiectului: |
85813 |
|
Era celebra din mai multe puncte de vedere:
- singura statie din retea care avea un asemenea volum, fara stalpi.
- la construirea ei a trebuit sa fie inghetat solul pentru a se putea excava.
- structura de bolta a tavanului preia fortele, fara sa mai fie nevoie de puncte de spriijin (stalpi).
E sinonima cu "videoclipul" cantecului "Trenul galben fara cai".
Acum au mai aparut cateva statii fara stalpi - Piata Muncii si parca pe M4 inca una.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 25/Aug/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Dum 16 Dec 2007 23:37:14 Titlul subiectului: |
85818 |
|
In Metrou aceasta statie este poreclita Sala de Sport.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 31 Ian 2008 13:07:17 Titlul subiectului: |
87996 |
|
Azi am avut o treabă în oraș și pentru deplasare am folosit metroul.
În rama IVA cu care am mers, mi-a sărit în ochi o hartă reactualizată, din cele lipite pe dispersoarele de la lămpile de iluminat.
Mi-au atras atenția câteva aspecte:
1. Știu că au fost discuții, la un moment dat, privind numerele alocate magistralelor. Pe acestă hartă, lucrurile sunt clare și așa cum mi se par și mie că ar trebui să fie, în mod normal:
M1 : Pantelimon - Eroilor - Dristor
M2 : I.M.G.B. - Pipera
M3 : Eroilor - Industriilor
M4 : Gara de Nord - 1 Mai
2. Semnele convenționale pentru stații au fost "updatate", în sensul că în locul acelor cercuri simple, identice pentru toate stațiile, au fost puse 2 semne distincte, în funcție de tipul stației, cu peron central sau lateral, așa cum vedeți în desenele atașate.
3. Bucureștiul este împărțit în 19 zone distincte. În dreptul fiecărei zone sunt trecute cartierele deservite.
Care o fi ideea, se pregătește cumva o tarifare pe zone?!? Inițial am crezut că vor să facă un fel de ghid, adică "Vrei să ajungi în zona X, adică cartierul Colentina?" "Atunci trebuie să coborâți la stația Y"; dar cum n-am văzut nimic de genul ăsta, mi se pare suspect felul cum au fost plasate acolo, pur și simplu, aceste zone, fără nici o explicație...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.63 kb |
Vizualizat: |
de 26960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.52 kb |
Vizualizat: |
de 26960 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Vin 01 Feb 2008 00:25:46 Titlul subiectului: statii-1529 |
88037 |
|
Piata Victoriei...pe harta PV1 este notata pe M1 si PV2 este notata pe M2...in realitate este invers, plus ca pe M2 PV1 are peroane laterale...nu peron central, ca pe diagrama...
Cine trece pe la statia Gorjului, il rog sa tina ochii inchisi...noua zugraveala este deplorabila...dupa cum se stie statia a fost o combinatie de galben si negru, plus placajul bej...ei bine, acum peretii sunt zugraviti bleo...peretele liniei are placajul galben, masca de la scara rulanta tot galbena, partea de jos a peretelui cu linia este jumate mov, jumate negru...totul arata...
Plus ca unde s-a zugravit azi noapte s-a si infiltrat apa si s-au inundat peretii...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 10102 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Feb 2008 10:33:46 Titlul subiectului: |
88048 |
|
Probleme similare, cu infiltratiile sunt si la statiile Grivita si 1 Mai de pe M4 (cele mai noi statii de metrou).
Gorjului este oarecum o statie mai speciala, fiind alcatuita din doua jumatati, intai s-a dat in folosinta o jumatate de statie (sens spre Industriilor) iar dupa cativa ani s-a dat in folosinta si sensul spre Eroilor. De exemplu peronul liniei 1 (sens spre Industriilor) este mult mai ingust fata de peronul liniei 2 (sens spre Eroilor).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Lun 25 Feb 2008 12:30:53 Titlul subiectului: |
89085 |
|
Vreau sa aduc in discutie traseul de pe M1. Metroul de pe M1 circula intre Dristor2-Piata Victoriei 1- Gara de Nord 1- Eroilor-Piata Unirii 1-Nicolae Grigorescu 1- Republica. Aici ele intorc. Ca sa ajungi la Pantelimon, astepti o IVA vopsita peste tot si care vine din ora in ora aproape. Ea merge numai o statie intre Republica si Pantelimon. Cand ajunge la Pantelimon, o statie cu o singura linie, mecanicii schimba capul si se intorc spre Republica, prin acelasi tunel. Intre Republica si Pantelimon sunt 2 tuneluri inelare. Mi se pare bataie de joc. Puteau sa circule pana ala Pantelimon. Ajungeau in statie, fac schimbul de calatori, si dupa aceea trebuie bagat pe cealalta linie si dus spre Republica unde isi continua drumul. Offfffff... In poza este statia Pantelimon care are un singur peron. Cealalta linie n-are.
O arhitectura interesanta are statia Republica.
Un indemn din statie Republica in ultima poza.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
245.75 kb |
Vizualizat: |
de 26502 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.71 kb |
Vizualizat: |
de 26502 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
360.47 kb |
Vizualizat: |
de 26502 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
267.79 kb |
Vizualizat: |
de 26502 ori |
|
Descriere: |
Nu va mai Urinati aici, Republica. |
|
Mărime fișier: |
352.41 kb |
Vizualizat: |
de 26502 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
vvvladut
Data înscrierii: 28/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Mar/2008 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Feb 2008 19:26:48 Titlul subiectului: 1529 |
89262 |
|
Ar putea cineva sa imi explice de ce una dintre iesirile statiie Semanatoarea nu este nicodata folosita? A fost vreodata? Daca da, de ce nu mai este?
Eu unul sunt convins ca ar fi destui calatori, mai ales de cand cu Emag si firmele ce isi au sediul mai aproape de acea intrare in complexul Semanatoarea. Am observat ca iesirea este folosita mereu de angajatii metroului, care seara o inchid cu un lacat la o plasa de sarma. Pe geamul usii inchise de la suprafata se vede interiorul iesirii, cu tot cu scari si pare totul ok, atat doar ca nu stiu sa fi fost niciodata deschisa de cand m-am mutat in Bucuresti, adica 1999. Ce imi scapa?
Ar trebui sa vedeti fluxul de calatori care "migreaza" o statie cu 601 pana la cealalta intrare in metrou. Acea intrare sta inchisa pentru ca asa e decis Metrorexul, adica cei care ar vrea sa intre in metrou din partea aia sunt nesemnificativi? Chiar daca intra o singura persoana pe zi pe acolo, ce ii costa sa nu puna lacatul la usa? Nu puteau convinge femeia de serviciu sa dea o matura si pe acolo?
Semanatoarea o sa aiba un flux al naibii de mare in urmatorii ani - de fapt cred ca e cu mult mai mare acum decat acum 3 ani sa zicem, gratie miriadului de firme ce si-au gasit sediu in fosta uzina. O data cu terminarea cladirii de birouri (care e doar faza 1 din proiectul de transformare a zonei) traficul se va mari considerabil cu siguranta. Oricum Metrorex nu pare sa dea 2 bani pe asta; daca lipsesc punctele de control al accesului, asta nu inseamna decat economii stupide in detrimentul confortului calatorilor. De ce nu fac la toate statiile asa? Sa inchida calea de acces care e mai putin folosita din cele 2 minim ale fiecarei statii - de ce sa mai cheltuiasca atat pe aparatele de control? De ce sa mai plateasca o tanti ca sa se plictiseasca toata ziua in cutiuta ei? De ce sa de femeia de serviciu cu mopul la 2 iesiri cand poate sa dea numai la una?
Tipic administratie de stat, tipic Bucuresti, tipic Romania...
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Feb 2008 20:09:26 Titlul subiectului: |
89263 |
|
Valabil pentru mai multe statii, printre care si Pacii.
Probabil ca nu erau suficienti calatori cat sa merite o casiera si un scorseze...
Sunt alte probleme arzatoare la metrou, pentru moment!
De exemplu timpii de succedare, care nemultumesc sute de mii de calatori zilnic, nu 50
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 1181 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 28 Feb 2008 23:06:37 Titlul subiectului: |
89272 |
|
Una din intrarile de la Semanatoarea nu a fost folosita din cauza traficului scazut in acea zona, in vecinatate aflandu-se o doar o intrare secundara in uzina (actuala intrare la ceea ce a mai ramas din Semanatoarea de alta data). Fluxurile de calatori migrau catre iesirea dinspre camine si Poarta 1 a Semanatorii. Probabil ca odata cu revigorarea zonei, vor generate fluxuri de calatori care sa foloseasca ambele intrari. Pacii este in aceeasi situatie cu iesirea spre Turbomecanica. Un timp chiar si iesirea de la Grozavest dinspre Carerefour a stat inchisa (cea cu "dosul" la strada).
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 25/Aug/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 28 Feb 2008 23:37:26 Titlul subiectului: |
89275 |
|
Acea intrare nu mai are nici cabina de control acces, nici aparate de permisiune a intrarii. Cat despre o deschidere in viitor ma indoiesc. Semanatoarea nu are un flux de calatori asa de mare incat sa redeschida intrarea. Daca in viior se va crea un flux continuu poate ca se va putea deschide. Dar acel acces il stiu inchis chiar din 90, poate chiar mai devreme. Pe cand cel de la Grozavesti a stat inchis doar cativa ani.
Asa cum s-a redeschis capatul de la Grozavesti sau capatul de la Dristor 2, de exemplu, asa se va intampla si la Semanatoarea, daca situatia o va cere. Insa acum aceasta nu o cere. Calatoresc zilnic pe acest tronson si cam stiu ce trafic este in acea statie. Si stai linistit, se spala toata statia seara sau noaptea. De fapt aceasta practica exista in toate statiile de metrou.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
vvvladut
Data înscrierii: 28/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Mar/2008 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Feb 2008 19:48:30 Titlul subiectului: |
89311 |
|
Ba situatia o cere, chiar daca nu treceau pe acolo decat 10 oameni pe zi, tot o cerea. E de bun simt sa construiesti 2 iesiri pentru o statie de metrou si este de foarte putin bun simt sa tii una din ele inchisa fara nici un motiv logic. Intotdeauna am crezut ca e un motiv ascuns noua muritorilor, de asta am intrebat pe acest forum de cunoscatori. Ma intristeaza faptul ca nu e nici un motiv ascuns...
Ce e enervant e ca ar fi atat de simplu sa se rezolve...mult mai simplu decat micsorarea timpilor de succedare.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 29 Feb 2008 22:50:42 Titlul subiectului: |
89331 |
|
vvvladut a scris: | chiar daca nu treceau pe acolo decat 10 oameni pe zi, tot o cerea. | Oare? Nu uita ca nu vorbim de 1 casierita/controloare de acces + 1 agent de paza ci de 4 din fiecare pentru asigurarea unui program de 19 ore, 7 zile din 7 al intrarii; sunt deci salariile a 8 oameni.
Plus ca daca ar fi vorba de a se umbla la statiile cu acces dintr-o singura parte cred ca ar fi mai justificat un al doilea set de iesiri la Costin Georgian, acolo o potentiala iesire la capatul dinspre Titan al statiei ar fi folosita probabil de jumatate de utilizatorii statiei.
In lista de statii care au stat cu o intrare inchisa e de adaugat si Titan care avea iesirea dinspre parc inchisa acum vreo 10 ani.
|
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Sâm 01 Mar 2008 00:18:09 Titlul subiectului: 1529 |
89343 |
|
Nu uitati si de asa zisa iesire de la Tineretului...chiar as fi curios sa aflu ce s-a intamplat cu adevarat acolo deoarece spatiul de acolo este chiar si pt scara rulanta...pana unde urca acele scari? stie cineva ceva?
|
|
Sus |
|
|
Mazuish
Data înscrierii: 30/Oct/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2024 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Mar 2008 02:29:30 Titlul subiectului: |
89349 |
|
Mergand spre Unirii, dupa intersectia cu Bd. Lanariei, e un capac de metal incadrat de borduri. Acolo trebuia sa fie intrarea respectiva.
|
|
Sus |
|
|
vvvladut
Data înscrierii: 28/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Mar/2008 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Mar 2008 19:27:22 Titlul subiectului: |
89515 |
|
stfp a scris: | de 4 din fiecare pentru asigurarea unui program de 19 ore, 7 zile din 7 al intrarii; sunt deci salariile a 8 oameni. | Da, salariile a 8 oameni. Sau tu spui ca salariile a 8 oameni, plus infrastructura (aparatele de validare si o ghereta de tabla) sunt o investitie mai mare sau la fel de mare decat cea pentru micsorarea timpilor de sucedare? Nu am spus ca s-ar rezolva fara nici o cheltuiala, am spus ca s-a rezolva MULT mai simplu decat o problema cum ar fi micsorarea timpilor de succedare, si raman la parerea mea.
Din nou, poate problema pare triviala fata de altele de "calibru mare", dar vreau sa va reamintesc tuturor ca ceea ce numim confort este compus din multe multe chestiuni triviale, subiective, banale, sau cum vreti sa le numiti, si ca "daca merge si asa" este acceptat ca deviza a Metrorex (sau a oricarei autoritati), atunci in curand nu o sa ne mai putem plange nici de timpii de succedare sau de extinderea retelei, pentru ca - nu-i asa? - "merge si asa".
Eu unul sunt in continuare dezamagit sa aflu ca nu e nici un motiv secret pentru care e inchisa acea iesire la Semanatoarea (speram sa aud ceva de genul: acea iesire este de fapt camuflata in iesire din statie: de fapt ea da direct in ascunzatoarea secreta a lui Ceausescu ) Si acum aflu ca nici macar nu e singura statie in situatia asta...cu restul ce or fi avut? Tot asa, erau "irelevante" ca nr de calatori? Sau nu aveau din ce sa mai plateasca 8 oameni?
Are cineva si vreun argument pentru care o iesire construita sa nu fie si data in folosinta? Mie personal mi se pare o tampenie sa construiesti ceva si sa il lasi nefolosit. E ca si cum ar fi construit o statie noua intre Semanatoarea si Grozavesti, sa zicem, si apoi ar inchide-o cu lacatul pentru ca si-ar da seama ca nu intra pe acolo decat un numar insignifiant de oameni.
Mi se spune ca se va deschide acea intrare daca va fi nevoie in viitor. Ce inseamna asta mai exact? Care este acel prag dintre un numar "insignifiant" de oameni si un numar semnificativ? Si cum se va observa depasirea acestui prag? Va pune Metrorexul un om la iesirea folosita din Semanatoarea care va sta cu o hartie in mana si va intreba calatorii: "Daca cealalta iesire ar fi fost deschisa, ati fi folosit-o sau tot pe aici ati fi iesit?"
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 15:52:54 Titlul subiectului: |
89571 |
|
Poate ca pe vremea lu' Ceausescu iesirile alea au fost construite din megalomanie, ca sa fie ditai punctele de acces in toate statiile, insa daca s-a descoperit ca nu sunt rentabile, mai ales in economia distrusa a deceniului '90, de ce ar trebui sa ne para rau? Nici acum, nu cred ca ar ajuta pe cineva, daca s-a decide brusc sa deschida toate portile disponibile, si sa instaleze infrasctructura si sa angajeze oameni pentru toate.
Sa zicem ca la Tineretului, ar construi pana la capat, si ar da drumul la cealalta cale de acces. Cati oameni ar intra pe zi? Cei cativa care locuiesc in blocurile din zona, fiindca majoritatea ar veni dinspre intersectie, si poate din statia de autobuz, mult mai apropiata de galeria existenta. Si totusi angajatii din acel capat inseamna bani, nu mai vorbim de aparate, plata utilitatilor etc. O investitie care s-ar amortiza destul de greu, in conditiile in care cu banii aia, poate gasesc ceva mai util, de exemplu, sa construiasca niste WCuri in unele statii mai circulate sau sa cumpere automate de bilete sau, de ce nu, sa termine mai repede statiile in constructie.
Discutia asta e echivalentul economic la a asigura adaposturi in absolut toate statiile RATB, chiar daca se afla in Giulesti-Sarbi sau IMGB. O investitie care isi gaseste un loc mai bun in alta parte...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 10102 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 18:37:21 Titlul subiectului: |
89582 |
|
Dupa cum se stie, metroul poate servi si ca adapost antiaerian, in caz de razboi.
Cand va creste fluxul de calatori probabil se vor deschide si iesirile nefolosite de la Pacii, Politehnica, Semanatoarea etc.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Mie 05 Mar 2008 16:29:07 Titlul subiectului: |
89628 |
|
Conteaza foarte mult dezvoltarea exterioara a zonelor respective...
Inchiderea statiilor s-a realizat pe statisticile care le generau aparatele de taxat care spuneau exact cati calatori coboara prin respectivele intrari. Cum numarul lor era mic, s-a inchis statia.
Cand se va dezvolta zona afara sau se vor observa fluxuri mari de calatori atunci se vor deschide statiile.
Metroul nu a fost construit pe anii 80, ci s-a creeat o perspectiva a viitorului...de aceea avem astfel de situatii...cand se va extinde Bucurestiul, or sa le dea drumul
|
|
Sus |
|
|
silviu_alex
Data înscrierii: 06/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Sep/2010 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Mar 2008 16:37:11 Titlul subiectului: |
89631 |
|
Mult timp la statia Titan iesirea din parc a fost inchisa. Acum este din nou deschisa. La Politehnica nu stiu sa fie vreo intrare inchisa. Poate doar cea dinspre Institutul Politehnic sa fie inchisa in weekend, ca nu iese nici un student pe acolo.
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Mie 05 Mar 2008 19:16:53 Titlul subiectului: |
89638 |
|
La statia de metrou "Politehnica" sunt in realitate 4 intrari si doar 3 sunt folosite sau folosibile. Mai exista o iesire in acelasi plan cu cea denivelata dinspre rectoratul universitatii Politehnice care se pare ca ar fi localizata in perimetrul zonei de protectie sanitara de la Grozavesti.
La modul general sunt destul de multe statii de metrou care au macar unul din punctele de acces inchis (Pacii, Gara de Nord, Semanatoarea sunt doar cateva dintre ele).
|
|
Sus |
|
|
silviu_alex
Data înscrierii: 06/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Sep/2010 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Mar 2008 19:16:57 Titlul subiectului: |
89688 |
|
fider a scris: | La statia de metrou "Politehnica" sunt in realitate 4 intrari si doar 3 sunt folosite sau folosibile. | Aceea iesire paralela cu iesirea din UPB nu este o iesire pentru calatori, adica publicul larg. Politehnica are 3 iesiri. 1 care iese paralel cu bulevardul Iuliu Maniu, una iese perpendicular pe el si alta in UPB. Aceea inchisa este o intrare pentru cei care se ocupa cu intretinerea, stafful tehnic daca il pot numi asa. Ai observat ca se poate intra si cu masina? Cred ca da undeva in spatele casei de facut abonamente si de acolo jos la macaze.
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Lun 10 Mar 2008 22:57:13 Titlul subiectului: 1529 |
89888 |
|
La statia Eroii Revolutiei se mai realizeaza inca 2 intrari ca la Crangasi, pe peronul de tramvai.
Uitati in ce stadiu sunt lucrarile azi, 10 martie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.32 MB |
Vizualizat: |
de 26403 ori |
|
Descriere: |
Gura de iesire din metrou este in cosntructie |
|
Mărime fișier: |
1.36 MB |
Vizualizat: |
de 26403 ori |
|
Descriere: |
Gura de iesire din metrou este in cosntructie |
|
Mărime fișier: |
1.33 MB |
Vizualizat: |
de 26403 ori |
|
Descriere: |
Gura de iesire din metrou este in cosntructie |
|
Mărime fișier: |
1.32 MB |
Vizualizat: |
de 26403 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Oct/2024 Mesaje: 10102 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Mar 2008 00:36:40 Titlul subiectului: |
89954 |
|
Statia Pacii, pe M3. In ultima poza, partea supraterana a statiei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.96 kb |
Vizualizat: |
de 26871 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.33 kb |
Vizualizat: |
de 26871 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.56 kb |
Vizualizat: |
de 26871 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.73 kb |
Vizualizat: |
de 26871 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.94 kb |
Vizualizat: |
de 26871 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.9 kb |
Vizualizat: |
de 26871 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|