| Subiectul anterior :: Subiectul următor | 
	
	
		| Autor | Mesaj | 
	
		| stfp 
 
  
 Data înscrierii: 24/Oct/2005
 Ultima vizita: 28/Feb/2025
 Mesaje: 1759
 Locație: Bucuresti 6
 
 | 
			
				|  Trimis: Mar 13 Mar 2007 20:53:29    Titlul subiectului: *Traseele de troleibuz in toamna lui 1992 | 77448 |  
				| 
 |  
				| Desi nu le mai stiu atat de bine, iata cum erau troleibuzele acum 14 ani: 
 61 - nu exista inca; reteaua de troleibuz pe bd. Iuliu Maniu se va instala abia prin 1995
 62 - la fel, nu exista
 63 - dubla pe 66 de la Spitalul Fundeni pana la Piata Rosetti
 65 - atunci se chema 87
 66 - neschimbat
 69 - capetele erau aceleasi dar de la Kogalniceanu spre Drumul Taberei facea dreapta spre Vasile Parvan (comun cu 66, 70, 85, 92), mergea apoi inainte pe la Casa de Cultura a Studentilor si facea stanga la Casa Radio, mergand mai departe pe traseul de azi al autobuzelor
 70 - neschimbat
 71 - neschimbat
 73, 74, 76 - nu am ajuns atunci pe acolo; probabil neschimbate
 79 - neschimbat
 81 - mergea de la Sf. Voievozi la Piata Presei; ultima statie comuna cu 87 si 97 era Carpati dupa care facea dreapta pe o straduta anonima si iesea in actuala linie a lui 42 pana la Piata Presei; a fost desfiintata relativ repede, prin 1994 probabil
 85 - era doar Baicului - Vasile Parvan, fiind 100% inclus in linia 69; pe atunci legatura intre gari era asigurata de (oarecum fantomatica) linie 52
 86 - mergea doar de la Stadionul National pana la Gara de Nord, unde intorcea impreuna cu 79
 87 - asa se chema atunci linia 65
 90 - aceleasi capete; vezi observatia de la 69
 91 - nu exista inca
 92 - neschimbat
 93 - neschimbat
 96 - intorcea la Tacerii, o statie inainte de Depoul Alexandria; prelungirea pana la Depou este recenta
 97 - neschimbat
 
 Toate liniile erau asigurate cu DAC-uri x17. Troleibuzele aratau atunci mult mai rau ca acum; ultima usa nu se deschidea la mare parte din trolee (se deschideau doar primele 3); de obicei exista un cauciuc de rezerva pus orizontal pe podea, in spatele troleului.
 
 Ultima modificare efectuată de către stfp la Mie 14 Mar 2007 12:17:50, modificat de 1 dată în total
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Trix 
 
 
 Data înscrierii: 02/Aug/2006
 Ultima vizita: 04/Noi/2020
 Mesaje: 1194
 
 
 | 
			
				|  Trimis: Mar 13 Mar 2007 21:43:39    Titlul subiectului: | 77451 |  
				| 
 |  
				| In acea perioada mergeam des prin zona Sf.Voievozi si Piata Buzesti. 65 nu exista, 87 era actualul 65. 62 a aparut prin 1995. In 1994, 71 si 93 au fost duse la V.Milea + Cotroceni spre gara. 81 cred ca e o varianta scurtata si modificata a vechiului 81. El mergea dela Sf.Voievozi pana la Gara, calea Grivitei, piata Chibrit, str.Soveja, Bd.Expozitiei, Piata Presei (capatul lui 41).
 
 In 1992, DAC'uri scurte nu erau decat: 5321, 7335, 7340 si 7341, dar existau DAC'urile articulate noi, 7336-7434, mai putin cele de mai sus. La toate acestea se deschideau toate usile. Doar la cele vechi nu se deschidea ultima usa, plus ca sistemul de deschidere si inchidere se facea dintr'o singura comanda, amplasata undeva in stanga, nu unde erau ele pe bord.
 Nici la troleibuzul 7091 nu se deschidea ultima usa.
 
 Alte informatii despre troleibuze in 1992:
 01.02 infiintat 63 Spitalul Fundeni – P-ța C.A.Rosetti
 intrari: DAC217E – 13 (7422-7434)
 iesiri: DAC112E (marfa)  2 (5087,5318)
 DAC117E – 15 (7004,7006,7076,7079,7123,7183,7205,
 7224,7229,7235,7238,7240,7246,7269,7323)
 Parc circulant la 31/12:  253: DAC 117E: 153, DAC217E: 28, DAC117EA: 69, DAC112E: 3 (7335, 7340, 7341). 5321 ??? nu pare sa fie cuprins aici.
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| OAB 
 
  
 Data înscrierii: 25/Noi/2005
 Ultima vizita: 10/Mai/2022
 Mesaje: 1621
 Locație: Cluj
 
 | 
			
				|  Trimis: Mie 14 Mar 2007 01:23:46    Titlul subiectului: | 77458 |  
				| 
 |  
				| Sistemul de care spui nu se găsea, cumva, în stânga volanului, foarte aproape de fereastra șoferului? Dacă da, este vorba de un sistem similar troleibuzelor clujene din perioada anilor '80 (și, proabil, '90) care consta din mai multe clapete, foarte apropiate una de alta astfel încât era posibilă  apăsarea simultană a lor. 	  | Trix a scris: |  	  | Doar la cele vechi nu se deschidea ultima usa, plus ca sistemul de deschidere si inchidere se facea dintr'o singura comanda, amplasata undeva in stanga, nu unde erau ele pe bord. | 
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| pmp 
 
 
 Data înscrierii: 07/Iul/2006
 Ultima vizita: 31/Aug/2021
 Mesaje: 256
 Locație: Ilfov
 
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Trix 
 
 
 Data înscrierii: 02/Aug/2006
 Ultima vizita: 04/Noi/2020
 Mesaje: 1194
 
 
 | 
			
				|  Trimis: Mie 14 Mar 2007 11:02:41    Titlul subiectului: | 77466 |  
				| 
 |  
				| Da, acel buton sau ce era era fixat pe bara de la geamul din stanga cabinei soferului. Iar ultima usa nu se deschidea la majoritatea troleibuzelor articulate galbene, la unele dintre ele reparate si revopsite in schema actuala cred ca se deschidea, la restul, cred ca la 80-90% nu.
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| mrM 
 
  
 Data înscrierii: 18/Iul/2006
 Ultima vizita: 26/Dec/2024
 Mesaje: 1026
 Locație: Bucuresti
 
 | 
			
				|  Trimis: Dum 01 Iul 2007 14:46:07    Titlul subiectului: | 79969 |  
				| 
 |  
				| Și celălat capăt a lui 96 unde era, că nu mai țin minte. Linia 62 s-a dat în folosință în 1996. Linia de troleibuze de la P-ța Operei a fost redeschisă în 1997, atunci când a apărut și 61.
 _________________
 I love Swiss stuff.
 Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| rosetti61 
 
 
 Data înscrierii: 03/Iul/2006
 Ultima vizita: 31/Oct/2025
 Mesaje: 1206
 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
 
 | 
			
				|  Trimis: Lun 02 Iul 2007 20:58:59    Titlul subiectului: | 79991 |  
				| 
 |  
				| Liniile existente in 1992 erau 63, 66, 69, 70, 71, 73, 74, 76, 81, 85, 86, 87, 90, 92, 96, 97. 63 a fost infiintat in 1989 ca urmare modificarilor produse in circulatia mijloacelor de transport in zona Eroilor. Ea a fost singura linie care a rezistat cel mai mult din cele 4 care intorceau la Rosetti (infiintate tot in 1989) - 64, 65 si 68, ce faceau legatura cu celelalte zone: Baicului, Vatra Luminoasa si Balta Alba.
 
 Linia 81 a fost desfiintata odata cu modernizarea capatului de la Pta Presei Libere dictata de inaugurarea complexului WTC Sofitel in 1993 - atunci au disparut refugiile acoperite din statiile de autobuz si piatra cubica de pe pista de intoarcere a autobuzelor; a mai fost taiata si o parte din vegetatie.
 _________________
 Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| mircea700 
 
  
 Data înscrierii: 27/Aug/2006
 Ultima vizita: 17/Aug/2018
 Mesaje: 153
 Locație: Bucuresti 6; Galati
 
 | 
			
				|  Trimis: Joi 19 Iul 2007 10:19:50    Titlul subiectului: | 80429 |  
				| 
 |  
				| Celalalt capat al troleibuzului 96 era in perioada anilor '92-'93 la Spitalul Fundeni. Circula intre Tacerii si Spitalul Fundeni pe traseul de acum pana la Spitalul Universitar (Pod Eroilor) si apoi pe Str. Stirbei Voda, Calea Plevnei, Str. Vasile Parvan, Bd. Mihail Kogalniceanu, apoi comun cu linia 66. |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Melkcool 
 
  
 Data înscrierii: 07/Noi/2005
 Ultima vizita: 13/Mar/2012
 Mesaje: 28
 Locație: Bucuresti
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 25 Aug 2007 11:24:02    Titlul subiectului: Liniile 65 si 87 | 81904 |  
				| 
 |  
				| A nu se confunda una cu cealalta! 87 circula de la Pajura pe Calea Grivitei , iar la strada Gh. Polizu isi continua traseul pe Calea Grivitei pana la intersectia cu Calea Victoriei, unde si intorcea.
 
 65 a reaparut dupa terminarea lucrarilor de suprafata la reteaua de metrou Gara de Nord - 1 Mai si acest moment a coincis cu disparitia lui 87.
 _________________
 Melkcool
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Silvanu 
 
 
 Data înscrierii: 06/Aug/2007
 Ultima vizita: 03/Aug/2016
 Mesaje: 16
 Locație: Bucuresti
 
 | 
			
				|  Trimis: Lun 02 Iun 2008 14:39:47    Titlul subiectului: | 94087 |  
				| 
 |  
				| De fapt erau 5 linii, printre care si 67 Rosetti - Barajul Dunarii. 	  | rosetti61 a scris: |  	  | 63 a fost singura linie care a rezistat cel mai mult din cele 4 care intorceau la Rosetti (infiintate tot in 1989) - 64, 65 si 68, ce faceau legatura cu celelalte zone: Baicului, Vatra Luminoasa si Balta Alba | 
 _________________
 Travel or die
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| mircea700 
 
  
 Data înscrierii: 27/Aug/2006
 Ultima vizita: 17/Aug/2018
 Mesaje: 153
 Locație: Bucuresti 6; Galati
 
 | 
			
				|  Trimis: Joi 25 Iun 2009 07:31:54    Titlul subiectului: | 112836 |  
				| 
 |  
				| A mai existat o linie de troleibuz care intorcea la Drumul Taberei 34, a circulat pana prin 1990 (?), celalalt capat nu stiu unde era.... Daca stie cineva mai multe detalii? Era un macaz in statia Drumul Taberei 34 si troleibuzul intorcea in urmatorul scuar de dupa statie, este vorba despre scuarul care desparte sensurile de mers, cel cu spatiul verde.
 Nu vedeam foarte des troleibuzr care sa intoarca acolo, parca celalalt capat era la Stadionul National.
 Acum stau si ma gandesc ce capat ciudat era la Drumul Taberei 34 intrucat era in proportie de 90 % traseul liniei 90.
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Trix 
 
 
 Data înscrierii: 02/Aug/2006
 Ultima vizita: 04/Noi/2020
 Mesaje: 1194
 
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 04 Iul 2009 20:16:07    Titlul subiectului: | 113437 |  
				| 
 |  
				| 61 Stadionul National - Drumul Taberei 34 Era al 2'lea dupa statie, nu primul. Reteaua a ramas mai multa vreme acolo fara macaz, cred ca pentru troleibuzele de scoala. Tot acolo a intors si linia 63, dar aceasta a disparut mai demult. 	  | mircea700 a scris: |  	  | Da, era un macaz in statia Drumul Taberei 34 si troleibuzul intorcea in urmatorul scuar de dupa statie. | 
 Stiu sigur ca era la al 2'lea scuar de dupa statie, pentru ca si eu "intorceam" destul de des pe acolo pentru a intra pe o strada laterala de pe sensul opus, iar reteaua era deasupra.
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| stfp 
 
  
 Data înscrierii: 24/Oct/2005
 Ultima vizita: 28/Feb/2025
 Mesaje: 1759
 Locație: Bucuresti 6
 
 | 
			
				|  Trimis: Vin 12 Feb 2010 20:34:47    Titlul subiectului: | 123585 |  
				| 
 |  
				| Pe baza amintirilor mele din primul post al acestui thread am incercat sa reprezint in site-ul cu retele situatia retelei si liniilor de troleibuz din 1992; pana cand va fi gata, rezultatul este deocamdata doar la: http://retele.tramclub.org/Blx.html
 
 Mai am cateva nelamuriri:
 - Stie cineva pe ce stradute mergea 81 atat la dus cat si la intors de la Carpati la Piata Presei, precum si cum arata bucla de intoarcere de la Piata Presei?
 - Am reprezentat corect traseul lui 69 si 90 intre Academia Militara si Kogalniceanu?
 - 96 la gara mergea ca in zilele noastre?
 - Reteaua ce avea sa fie ulterior folosita pentru intoarcerea lui 61 si 91 (care nu existau inca in 1992) era deja amplasata pe stradutele de langa Piata Rosetti?'
 
 Ii rog pe cei care stiu reteaua de atunci sa-mi transmita observatiile lor pentru a definitiva schema retelei de atunci
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| rosetti61 
 
 
 Data înscrierii: 03/Iul/2006
 Ultima vizita: 31/Oct/2025
 Mesaje: 1206
 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 13 Feb 2010 01:07:48    Titlul subiectului: | 123610 |  
				| 
 |  
				| Un sens al liniei 81 era pe soveja si Av. Popisteanu, celalalt fir nu stiu pe unde trecea (cred ca era asemanator cu traseul din zona al lui 105, vizibil pe hartile din 1982 si 1984 Soveja/Clabucet). Capatul de la Piata Presei se afla in parc, in rondul unde intorceau autobuzele - se observa urmele vechiului rond, modernizat in 1993, cand a fost dat in folosinta WTC. Troleibuzul a intors in vechea configuratie, cu piatra cubica. 
 96 circula in ambele sensuri, ca si 71, 93 pe splai, pana la prelungirea lui 85 la Gara. Nu exista inca linia pe Cotroceni (a aparut in 1994). INtre Stirbei Voda si Mircea Vulcanescu nu exista retea activa pe Plevnei (nu circula nimic).
 
 La Rosetti exista reteaua de intoarcere pe str Dianei, fiind fostul capat al lui 69, din anii 80 - reteaua respectiva era tot ce a mai ramas din linia care mergea pe Al Sahia - Icoanei spre Tei (61.65.88.90.9
   69 si 90 circulau pe Stirbei Voda si Plevnei - e corect, de abia in 1997 s-a deschis noua retea pe Eroii Sanitari, care facea legatura dintre Cotroceni/Dr Taberei si centru, cand au fost deviate liniile 69 si 90 si infiintate 61 si 91
 
 
 
 
	
		
	 
		| Descriere: | 
			
				| Vechea bucla de troleibuz de la Scanteii, folosita pentru intoarcerea lui 81. |  |  
		| Mărime fișier: | 412.99 kb |  
		| Vizualizat: | de 32237 ori |  
		| 
  
 
 |  
 _________________
 Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| andrei11 
 
  
 Data înscrierii: 10/Feb/2009
 Ultima vizita: 11/Iul/2023
 Mesaje: 1863
 Locație: Bucuresti
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 13 Feb 2010 08:04:14    Titlul subiectului: | 123611 |  
				| 
 |  
				| Intrebare: Eu la aeroport cu ce ajungeam, ca ajungeam cu un troleibuz din centru. Iar de la Baneasa am luat de zeci de ori avionul pe intern inainte de 1989, nu ma pot insela. Nu era 81? La aeroport ajungeau 2 troleibuze cu siguranta, unul ce ducea la Gara de Nord si altul care ducea in centru pe axa N - S si cred ca ajungea in Berceni. Eu nu tin minte sa fi intors vreun troleibuz in bucla schitata de Rosetti. |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| stfp 
 
  
 Data înscrierii: 24/Oct/2005
 Ultima vizita: 28/Feb/2025
 Mesaje: 1759
 Locație: Bucuresti 6
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 13 Feb 2010 10:14:58    Titlul subiectului: | 123615 |  
				| 
 |  
				| Atentie, vorbim de 1992 si nu de dinainte de 1989. In 1992 sigur nu mai ajungea nici un troleu la Baneasa. 
 Am reprezentat la http://retele.tramclub.org./Bl.html modificarile lui rosetti61 (retea pe Dianei/Calderon, 71/93 pe Splai in ambele sensuri, 81 la Piata Presei). Acum e corect?
 
 Bucla de pe Grivitei - calea Victoriei era nefolosita si atunci? 81, 87, 97 intorceau toate la Sf. Voievozi? Capatul lui 70/79 se chema deja Bd. Basarabia sau avea inca numele vechi (Muncii?)
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| petro burgener 
 
 
 Data înscrierii: 10/Iul/2009
 Ultima vizita: 31/Oct/2025
 Mesaje: 51
 Locație: Bucuresti 3
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 13 Feb 2010 17:22:57    Titlul subiectului: | 123631 |  
				| 
 |  
				| Daca nu ma insel acea bucla a fost folosita o perioada de 86, dar nu mai stiu in ce an. |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Kaustik 
 
  
 Data înscrierii: 11/Noi/2008
 Ultima vizita: 03/Mar/2024
 Mesaje: 766
 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 13 Feb 2010 17:34:08    Titlul subiectului: | 123632 |  
				| 
 |  
				| Nu cred ca a fost folosita de 86. N-avea cum sa intre pe sectorul ala de retea venind pe Polizu dinspre Stadionul National, Piata Romana, Sfintii Voievozi, nici atat sa iasa de acolo pe Polizu la retur. Nu exista niciun fel de macaz acolo si nici urme ca ar fi existat vreunul si a fost demontat ulterior. Poate vorbesti de 87... _________________
 "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| stfp 
 
  
 Data înscrierii: 24/Oct/2005
 Ultima vizita: 28/Feb/2025
 Mesaje: 1759
 Locație: Bucuresti 6
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 13 Feb 2010 18:47:51    Titlul subiectului: | 123634 |  
				| 
 |  
				| 100% sigur troleul 86 avea acelasi parcurs ca si 79 intre Romana si Gara de Nord in 1992. |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| guest 
 
  
 Data înscrierii: 30/Sep/2006
 Ultima vizita: 31/Oct/2025
 Mesaje: 11058
 Locație: Bucuresti
 
 | 
			
				|  Trimis: Sâm 13 Feb 2010 18:53:01    Titlul subiectului: | 123635 |  
				| 
 |  
				| Nu 100, ci 150 % sigur ca aveau avelasi traseu. Doar stau in zona si mergeam cu ele si atunci. Referitor la bucla de la intersectia dintre Victoriei si B-dul Dacia, ea nu exista in 1992 ! Atunci pe Calea Grivitei (veche) intre Gara de Nord si intersectia cu B-dul Dacia mai circulau inca tramvaiele, care aveau capatul la General Berthlot. Abia cativa ani mai tarziu dupa ce au scos liniile de tramvai de pe Calea Grivitei, au facut reteaua de troleibuz si o perioada 86 intorcea acolo, dar asta cu mult dupa 1992.
 _________________
 Linia 86 de troleibuze este preferata mea
  |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Kaustik 
 
  
 Data înscrierii: 11/Noi/2008
 Ultima vizita: 03/Mar/2024
 Mesaje: 766
 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
 
 | 
			
				|  Trimis: Dum 14 Feb 2010 19:41:51    Titlul subiectului: | 123678 |  
				| 
 |  
				| Troleul 86 a intors la Victoriei cumva fix in perioada cand a fost inchisa Grivita intre Basarab si Piata Chibrit? Stiu ca o perioada, prin 1997, troleele din Bucurestii Noi intorceau la Chibrit.  Totusi eu stiu ca bucla aceea de la Grivita-Dacia a fost a lui 87... _________________
 "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| guest 
 
  
 Data înscrierii: 30/Sep/2006
 Ultima vizita: 31/Oct/2025
 Mesaje: 11058
 Locație: Bucuresti
 
 | 
			
				|  Trimis: Lun 15 Feb 2010 09:21:22    Titlul subiectului: | 123697 |  
				| 
 |  
				| O perioada foarte scurta de timp. Pe urma 87 a fost desfiintat si acolo a fost dus 86, in 1998. _________________
 Linia 86 de troleibuze este preferata mea
  |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| Dominatrix 
 
  
 Data înscrierii: 06/Mai/2010
 Ultima vizita: 26/Feb/2012
 Mesaje: 227
 Locație: Bucuresti
 
 | 
			
				|  Trimis: Dum 29 Mai 2011 19:51:05    Titlul subiectului: Re: *Traseele de troleibuz in toamna lui 1992 | 144048 |  
				| 
 |  
				| Pe sensul spre Spitalul Fundeni, traseul era putin diferit: de la intersectia CarolI/Mosilor, troleibuzele continuau pe Bd. Carol I - Piata Izvorul Rece - Bd. Ferdinand - Str. Dimitrie Onciu - Str. Traian, apoi dreapta pe Cal. Mosilor si traseul actual pana la Fundeni. 	  | stfp a scris: |  	  | Desi nu le mai stiu atat de bine, iata cum erau troleibuzele acum 14 ani[...]: 
 66 - neschimbat
 | 
 Reteaua pe Cal. Mosilor intre Bd. Carol si str. Traian, pe sensul spre Bucur Obor, exista, dar nu era folosita, fiindca putea fi accesata numai prin viraj dreapta venind dinspre Izvorul Rece, si nici nu mai era legata cu macaze la restul retelei (deci captatorii trebuiau mutati manual).
 Aceste aspecte le-am mai amintit aici.
 _________________
 Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
 
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| fl82 
 
 
 Data înscrierii: 18/Sep/2010
 Ultima vizita: 31/Oct/2025
 Mesaje: 455
 Locație: Husi (jud. VS)
 
 | 
			
				|  Trimis: Joi 08 Dec 2011 16:54:40    Titlul subiectului: Traseele de troleibuz din toamna anului 1992 | 150885 |  
				| 
 |  
				| Am o intrebare: care a fost motivul restrangerii masive a retelelor de troleibuze din Bucuresti, in perioada 1984-1992, cand in alte orase din tara (Iasi, Galati, Braila, etc) dimpotriva- se construiau noi retele de troleibuze ? |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		| folkfan 
 
  
 Data înscrierii: 29/Ian/2010
 Ultima vizita: 31/Oct/2025
 Mesaje: 658
 Locație: Bucuresti
 
 | 
			
				|  Trimis: Vin 09 Dec 2011 01:50:59    Titlul subiectului: | 150901 |  
				| 
 |  
				| Incurcau traficul. _________________
 Andrei Ionel
 |  | 
	
		| Sus |  | 
	
		|  | 
	
		|  |