|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 20 Iul 2017 09:24:29 Titlul subiectului: |
191187 |
|
Intr-un articol de presa din anul 1999, referitor la fosta SC Transloc SA Husi, se mentiona: SC Transloc SA mai avea in parc doar 5 autobuze functionale (restul de 22 de autobuze fiind intr-o stare deplorabila), 3 autocamioane si doua autoturisme, si 72 de salariati, dar si datorii catre bugetul de stat de 3 miliarde lei. Vinovati de aceasta situatie a fost conducerea societatii- directorul Alexandru Ganea, dar si conducerea primariei Husi (primarul Ion Costin si secretara Maria Calestru).
___________________________________
Ziarul de Iasi- 9 octombrie 1999:
"Mare parte dintre angajatii si actionarii de la SC Transloc Husi considera ca Alexandru Ganea, actualul presedinte al Consiliului de Administratie (CA) si director al societatii, nu are nici un drept de a mai "hotari" interesele lor. Unica societate din Husi care asigura transportul urban, "Transloc" dispune doar de doua autobuze pentru acest serviciu, la o populatie de peste 33.000 de locuitori. In parcul societatii mai sint doar 3 autobuze functionale pentru transportul in afara localitatii (Vaslui si Birlad). Restul de pina la 22 autobuze stau pe dreapta, unele fiind intr-o stare deplorabila. Societatea mai dispune de 3 autocamioane pentru transport marfa si de 2 autoturisme. "Treaba merge din ce in ce mai prost. Acest director nu-si mai are rostul in societate din moment ce nici angajatii si nici actionarii nu l-au ales. Nu stim cum de a fost ales presedinte al CA, pentru ca in momentul voturilor a fost al cincilea. Adica, s-au propus sa fie doar 3 membri in CA si, prin tertipurile lui, au fost nominalizati altii. Dar, pentru ca sintem unii dintre cei care au infiintat practic societatea, am vrut sa fie bine si sa facem tot ce ne sta in putinta sa functionam in continuare. L-am acceptat, cu toate ca s-a auto-ales. Dar, nu mai vrem sa mergem tot asa", ne-au declarat mai multe persoane, printre care Constantin Nedelcu, sef coloana si Virgil Cogalniceanu, inspector personal. Se pare ca revolta a izbucnit cind 25 de salariati au fost trecuti in somaj . Cu citeva zile in urma, peste 25 de salariati, din totalul de 72, au fost trecuti in somaj. Acest eveniment pare a fi principalul motiv al revoltei. "Daca nu exista acest director, poate ca reuseam sa scoatem societatea la lumina. Insa, prin modul lui de-a fi, societatea a ajuns in aceasta situatie dezastruoasa", a spus oamenii revoltati. In replica, Ganea ne-a spus: "Eu am tolerat aceasta, nevrind sa-i trec in somaj. Totusi, pentru a ajunge la o situatie cit de cit acceptabila in privinta redresarii unitatii, am recurs si la acest lucru. Trebuiua sa mearga in somaj, daca societatea nu da randament. Daca ei cred ca e bine s-o faca, n-au decit sa se revolte. Sa vina sedinta de pe 19 si dupa aceea vom vedea. Eu nu tin de scaun." (Gabrian BEJENARU) top Local news"
___________________________________
Evenimentul regional al Moldovei din 8 ianuarie 2002:
"Transloc SA, care asigura transportul de calatori si marfuri in localitate, are datorii de 3 miliarde lei la bugetul de stat. Doua miliarde reprezinta restante la plata TVA si un miliard, majorari de intirziere. Aceasta stare de lucruri, care treneaza de peste 2 ani, a determinat la inceputul lunii decembrie 2001 Administratia Financiara sa puna sub sechestru si sa scoata la vinzare, prin licitatie, activele societatii. Au fost sechestrate cladirea autogarii, atelierul mecanic, garajele, autobuzele si tehnica specifica transportului de marfuri. La prima licitatie, din decembrie, nu s-a prezentat nici un cumparator. Din ianuarie 2002, insa, se vor organiza alte licitatii, urmind sa fie vindute toate activele, in vederea recuperarii integrale a banilor, dupa cum ne-a spus Ioan Condurache, seful Administratiei Financiare.
Conducerea Transloc si-a asumat vina, dar este de parere ca si autoritatile locale au contribuit la aceasta situatie. Pretul biletelor nu acopera cheltuielile, iar unitatea nu a beneficiat de mai bine de 2 ani de nici o subventie. Ca atare, se pare ca nu peste mult timp Husiul va deveni singurul oras din tara fara transport local. (D.P.)" |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|