Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri și articole de presă legate de transportul botoșănean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2010 22:30:24    Titlul subiectului: 132138

Liniile de tramvai si lucrarile aferente creaza probleme participantilor la trafic. Vorba unui tovaras de-al meu: "In Romania degeaba ai bolid de lux ca n-ajungi la destinatie... Ia-ti cel mai bine un Aro 243 si vei reusi acolo unde BMW si Audi si-au dat duhul!"

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Liniile_de_tramvai_de_pe_Sucevei-cosmarul_soferilor_0_319768551.html

"Botoșani: Liniile de tramvai de pe Sucevei, coșmarul șoferilor

Întreaga intersecție este plină de macadam. Calea de rulare a tramvaiului a fost înlocuită în intersecția Primăverii cu Sucevei la începutul lunii iunie.

De atunci toți șoferii strâng din dinți când tranzitează această întersecție și după mai multe treceri se duc direct la mecanicii auto pentru reparații.

"Nu am cuvinte. Dacă ai mașină mai joasă nu ai nici o șansă să nu o agăți. Au turnat niște piatră înj bătaie de joc și au dispărut din oraș. Acum nimeni nu mai face nimic. Măcar să pună niște pietriș, sau nisip", a declarat furios Emil Grădinaru, un șofer ce tranversa intersecția.

Beneficiarul lucrării nu are nimic de rău de zis despre cei care nu au finalizat lucrarea și sunt de părere că acesta este mersul firesc al lucrării.

"Nu avem cum să asfaltăm acum. Șina se mai așează, mai trebuie reglată. Straturile turnate trebuie să se compacteze de mai multe ori până la asfaltare. În plus, cei care au schimbat șina de tramvai nici nu aveau contractat să asfalteze înapoi",a declarat directorul Eltrans, Victor Ivănescu.

Lucrarea de schimbare a șinei de tramvai a fost executată de o firmă specializată din Suceava, care nu are tramvai, pentru că în Botoșani nu există o asemenea firmă, deși avem tramvai.
"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.94 kb
 Vizualizat:  de 26413 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Oct/2024
Mesaje: 931

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 10:55:41    Titlul subiectului: 2010-09-17 133684

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosanenii-chemati_sa_faca_sport_in_Centru_0_337166651.html

"Botoșănenii, chemați să facă sport în Centru

Adrian Șorodoc

Vineri 17 sep 2010

Botosani

Pasionații de tenis de masă vor putea juca gratuit cu amicii

Primăria organizează concursuri de volei, tenis, badminton sau haltere, cu ocazia Săptămânii Mobilității Europene.

Botoșănenii sunt îndemnați să gândească în spirit ecologic de organizatorii ediției din acest an a Săptămânii Mobilității Europene. Evenimentul a început de ieri și se va încheia miercurea viitoare, sub sloganul „Călătorim mai inteligent, trăim mai mai bine“. Oficialii Primăriei și cei ai Agenției pentru Protecția Mediului Botoșani promovează necesitatea efectuării de mișcare și sport și folosirea mijloacelor de transport nepoluante.

Funcționarilor din instituțiile publice li s-a recomandat ca în această săptămână să renunțe la deplasarea cu mașina personală în favoarea mersului pe jos, cu tramvaiul sau cu bicicleta.
De asemenea, în școli și licee vor fi distribuite pliante prin care se va încerca conștientizarea elevilor de importanța transportului nepoluant.

Un tramvai gratuit

Societatea de transport în comun, ELTRANS Botoșani, va asigura un vagon de tramvai gratuit pentru călători în weekend. În plus, sâmbătă și duminică, circulația mașinilor va fi întreruptă pe Bulevardul Mihai Eminescu, pe sectorul cuprins între intersecțile Marchian și Octav Onicescu, între orele 8-23.


O acțiune în premieră este programată mâine, între orele 10.30 și 12.00, pe Bulevardul Mihai Eminescu. În zona sensului giratoriu, botoșănenii vor avea ocazia să participe la competiții sportive cum ar fi tenis, volei, badminton, haltere sau fitness.

Desene pe asfalt

„La sfârșitul săptâmânii, când totată lumea este liberă, ar trebui ca zona centrală să nu mai fie circulată de mașini. Cred că ar fi în beneficiul botoșănenilor care ar avea ocazia să facă și puțină mișcare fizică. Eu, spre exemplu, am să joc o partidă de tenis cu unul dintre colegii mei de serviciu“, a declarat Aurel Panțiru, inginer.

De luni, Săptâmâna Mobilității se va muta în școli și licee, unde vor fi organizate simpozioane. Acțiunile se vor finaliza miercuri, când va fi organizată o expoziție de desene pe asfalt cu tema „Mijloace de transport nepoluante“.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 15:05:16, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2024
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 16:42:47    Titlul subiectului: 138713

O idee excelenta care sper sa fie si pusa in practica, exploatarea UNITARA a transportului public printr-un parteneriat public-privat.

Fireste, neuitand cum se numeste tara in care ne gasim, sunt aproape convins ca acel "parteneriat" va fi facut exact "asa cum trebuie", in folosul cetatenilor.
A cetatenilor care se achita de "obligatiile politice", adica...

Dar chiar si asa, sper totusi sa fie si ceva bun pentru cetatenii de rand...

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Transportul_in_comun_ar_putea_fi_controlat_de_o_singura_societate_0_407359640.html

"Botoșani: Transportul în comun ar putea fi controlat de o singură societate

Alex Chirilă

Miercuri 12 ian 2011

Microbuzele vor completa tramvaiele

Noua lege a Parteneriatului Public Privat și-a găsit utilizare și în Botoșani. Municipalitatea vrea să aplice reglementările noului act normativ pentru îmbunătățirea transportului în comun.

„Legea parteneriatului public privat este o soluție pentru rezolvarea problemei transportului local. Vom căuta o variantă astfel încât să modernizăm transportul local și acesta să fie mai eficient. Nu este normal ca pe același traseu să meargă și tramvaiul și maxi taxi și ambele să aibă câte trei-patru călători", a spus viceprimarul Cătălin Alexa.

Ideea unei singure societăți de transport în comun, care să dețină atât tramvaiele cât și microbuzele nu este nouă, însă până acum nu s-a găsit un cadru legal prin care să se realizeze fuziunea.

„Vreau ca cele două mijloace să meargă complementar. Când tramvaiul nu are destui călători, bag microbuz și invers. Câteodată eu nu pot să transport toate persoanele și tramvaiul merge de multe ori aproape gol. Cele două ar merge excelent în comun , dar să se completeze, nu să concureze", a precizat Dumitru Bălan, administratorul societății Microbuzul.

Contopirea celor două societăți de transport în comun ar fi benefică și pentru botoșăneni, care nu pot acoperi în prezent întreg orașul cu un singur abonament. Mai multe detalii în ediția de mâine a ziarului Adevărul de Seară."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 04/Dec/2024
Mesaje: 916
Locație: Bacau

MesajTrimis: Vin 04 Feb 2011 08:03:13    Titlul subiectului: 139544

Licitația pentru aducerea tramvaielor din Germania, amânată
Evenimentul.ro a scris:
Eltrans nu mai reușește să aducă tramvaiele second-hand achiziționate din Dresda, Germania, pentru că nu a găsit încă o firmă care să le transporte. La începutul săptămânii, a avut loc o nouă licitație prin care Eltrans a încercat să găsească o firmă care să efectueze transportul. Victor Ivănescu, directorul companiei de transport din subordinea Consiliului Local, a declarat că la licitație s-a prezentat o singură firmă.
„A venit o singură firmă de această dată, față de licitația anterioară când nu a venit nimeni, doar că se oferă să transporte tramvaiele rutier și nu pe calea ferată, așa cum era trecut în caietul de sarcini. Peste o săptămână, vom mai organiza o licitație și vom include și transportul rutier”, a declarat Ivănescu.

http://www.evenimentul.ro/articol/licitatia-pentru-aducerea-tramvaielor-din-germania-amanata.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2024
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 12:21:43    Titlul subiectului: 139658

Nea' asta, patronul de maxi-taxi, oare si-o fi adaptat cotinetele pentru a le face apte sa transporte persoane cu handicap?

Sau se pricepe doar la tramvaiele care nu-s ale lui si, probabil, il incurca?!?

Probail ca mai intai va "scapa" de "tramvaiele astea vechi", dupa care ... mai vedem...

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Patronul_de_la_maxi-taxi_vrea_sa_cumpere_tramvaiele_din_oras_0_423557845.html

"Botoșani: Patronul de la maxi-taxi vrea să cumpere tramvaiele din oraș

Adrian Șorodoc

Marți 8 feb 2011

Botoșani

Microbuzul SRL vrea monopol pe transportul în comun al orașului

Dumitrru Balan, patronul firmei Microbuzul SRL, a solicitat Primărie să-i fie vândute acțiunile Eltrans. Ideea este agreată și de către municipalitate, mai ales că societatea de transport în comun Eltrans merge în pierdere.

Dumitru Balan, a depus o adresă la Primărie, prin care și-a manifestat intenția de a cumpăra cel puțin jumătate din societatea Eltrans. Până acum, patronul de la Microbuzul SRL nu a primit niciun răspuns concret, însă speră ca solicitarea lui să fie luată în serios și aprobată de Consiliul Local, care este și acționarul majoritar al societății de transport Eltrans. "De ce să nu accepte? Este spre binele lor pentru ă după societatea de termofocare, Eltrans aduce cele mai mari pierderi bugetului local. Dacă aș administra eu această societatea, fie chiar și printr-un parteneriat public privat, în maxim trei ani aș adunce-o în profit. Aș scăpa de tramvaiele astea vechi și aș cumpăra altele modernizate cu GPS și aș regândi traseele de tramvai. În plus călătorii ar putea circula cu un singur bilet atât pe maxi-taxi cât și pe tramvai", a declarat Dumitru Balan, patronul firmei Microbuzul.

În prezent, SC Microbuzul SRL deține un număr de 70 de mașini care circulă pe traseele din oraș pe care nu sunt linii de tramvai. Dumitru Balan susține că dacă va prelua și activitatea Eltrans, va investi bani pentru a cumpăra vagoane de tramvai modernizate care să le înlocuiească pe cele actuale. El este dispus să investească cel puțin trei milioane de euro, bani pe care vrea să-i ia din bănci.

Viceprimarul Florin Ghiorghiță este convins că cea mai bună variantă este ca Eltrans-ul să fie privatizat." Eltrans are pentru zece tramvaie 140 de angajați, iar Microbuzul la 70 de mașini, o sută de salariați. Văd oportună privatizarea societății de transport în comun pentru că modul de administrare privat este mult mai eficient", a declarat viceprimarul Flrin Ghiorghiță. Potrivit municipalității, privatizarea societății de transport în comun nu se va putea face mai devreme de un an de zile.

Nimic nu se vinde fără „studiu de oprtunitate"

Conducerea Primăriei a fost oarecum suprinsă de cererea omului de afaceri, însă nu poate lua nicio decizie fără ca mai întâi să fie realizat un studiu din care să reiasă clar dacă este sau nu renatabil să fie vândute tramvaiele. "Nu se poate lua o hotărâre până când nu se va face un studiu de oportunitate. El a făcut o solicitatre în acest sens, așa cum poate să facă oricine, însă noi trebuie să vedem dacă se justifică economic și social această vânzare. Consiliul Local trebuie să analizeze un studiu pertinent, făcut de specialiști în domeniu. Până una alta nici nu s-a aprobat acest studiu, pentru că nici bugetul pe anul acesta nu a fost votat ", a declarat Adriana Zăiceanu, directorul general al Primăriei Botoșani. Abia săptâmâna aceasta Consiliul local va aproba bugetul și se va decide dacă se vor aloca bani pentru realizarea acestui studiu. În cazul în care Cosiliul Local va aproba cererea, Microbuzul SRL ar deține monopol pe transportul public din Botoșani."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Oct/2024
Mesaje: 931

MesajTrimis: Joi 03 Mar 2011 13:29:37    Titlul subiectului: 2011-03-03 140679

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Eltrans_schimba_tramvaiul_cu_microbuzul_0_437356578.html

"Botoșani: Eltrans schimbă tramvaiul cu microbuzul

Alex Chirlă

Joi 3 mar 2011

În perioada în care circulația tramvaielor pe strada Primăverii va fi închisă, abonații Eltrans vor fi plimbați cu microbuze.

Societatea de transport în comun are trei microbuze pe care le poate utiliza, iar dacă numărul de călători va depăși capacitatea maximă a acestor autovehicule, unitatea ia în calcul și închirierea unor microbuze.

Abonații din zona Primăverii vor duși până în stația de la Gară, de unde vor fi preluați de tramvaiele de pe traseul 101 pentru a se deplasa în zona Industrială. Călătoria se va efectua cu un singur bilet, chiar dacă se vor folosi două mijloace de transport în comun diferite.

Conducerea Eltrans și-a făcut calculele, iar societatea nu va înegistra pierderi în această perioadă, costurile de rulare ale microbuzelor fiind mai mici decât cele ale tramvaielor."


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 15:05:43, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 1024
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 15:34:58    Titlul subiectului: 87 141474

Adevărul în editia de Marți 22 Martie 2011 a scris:
Societatea Eltrans trimisă în judecată pentru șinele de tramvai uzate
Mihaela Iacob

Victima unui accident de tramvai a depus plângere împotriva societății și cere daune materiale de 50.000 de lei pentru că a fost mutilată. Femeia de 37 de ani reclamă că un tramvai a intrat în Dacia cu care circula după ce a deraiat pe șinele uzate și vechi de 20 de ani. Experții confimă acuzațiile sale iar polițiștii trimit mâine dosarul în instanță.

Magda Lăbușcă( 37 ani) este originară din localitatea Dracșani și este stabilită în București de 14 ani. Acum trei ani femeia a fost mutilată în cel mai grav accident de tramvai produs vreodată la Botoșani. Aceasta se afla într-o mașină de ocazie când, intersecția străzilor Primăverii cu Sucevii din municipiu, Dacia în care se afla a fost spulberată de un tramvai care a deraiat de pe șine .

Femeia a ajuns la Spitalul Județean Botoșani mai mult moartă decât vie cu mâna stângă distrusă complet și capul zdrobit. 80 de zile a stat în spital sub supravegherea medicilor și acum are nevoie de o proteză pentru mâna pe care nu o poate folosi. „ Pur și simplu tramvaiul a sărit de pe șine și s-a izbit în noi din cauza șinelor uzate. Vatmanul nu putea circula cu viteză în curbă. Acolo șinele au fost de vină" a spus victima.

Încă de la început societatea Eltrans a aruncat vina pe umerii vatmanului Virginia Rață( 50 ani) care a conducea tramvaiul cu viteză. Magistrații au au dispus neînceperea urmăririi penale a vatmaniței și au cerut o expertiză a șinelor de tramvai mai ales că și victima a semnalat acest lucru.

Anchetatorii au cerut lămuriri de la experții în accidente rutiere din Iași. Aceștia au confirmat reclamațiile victimei.


Ancheta a fost finalizată iar dosarul va fi trimis mâine la Parchetul de pe lângă Judecătoria Botoșani. Victima accidentului vrea despăgubiri materiale de 50.000 de lei pentru suferințele sale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2024
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2011 08:53:11    Titlul subiectului: 142231

Atentie-atentie!!!

Fiti atenti ce se pregateste:

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Tramvaiele_ar_putea_sa_nu_mai_circule_sambata_si_duminica_0_456554901.html

"Botoșani: Tramvaiele ar putea să nu mai circule sâmbătă și duminică

4 aprilie 2011

Autor: Adrian Șorodoc

Botoșani

Eltrans vrea să țină în week-end tramvaiele în depou

Societatea de transport în comun Eltrans a solicitat municipalității ca în week-end să înlocuiască tramvaiele cu microbuze, motivând că ar fi mai ieftin.

Conducerea Eltrans vrea deocamdată să înlocuiască în week-end tramvaiele cu microbuze doar pe linia 102. Societatea de transport în comun dispune de trei microbuze pentru călători, dar nu și de licență de transport pentru acestea. Mai mult, Eltrans ar face concurență neloială firmei private Microbuzul SRL care a licitat la primărie pentru traseele pe care circulă cu microbuzele sale și pentru care plătește o redevență bugetului local."


V-ati prins? Adica tragem concluzia, din burta, ca trebuie microbuze, apoi "ne dam seama" ca dubele proprii nu au licenta si am mai si face concurenta neloiala celor care chiar ne fac concurenta neloiala... Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Si atunci, ghiciti ce: microbuzele CUI vor inlocui tramvaiele mai intai in weekend ?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 1024
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2011 06:05:14    Titlul subiectului: 193 143116

Evenimentul în editia de Sâmbătă 30 Aprilie 2011 a scris:
Companiile Consiliului Local, pe profit
A.C.

Pentru prima dată în ultimii ani, cele patru firme din portofoliul Consiliului Local Botoșani au raportat profit. Astfel, pentru anul fiscal 2010, Modern Calor SA, firma de termoficare, Urban Serv SA, compania de salubrizare, Locativa SA, firma care administrează fondul locativ, și Eltrans SA, firma de transport cu tramvaiul, au raportat profit.

În 2010, Urban Serv a avut un profit brut de 58.417 lei, Locativa a contabilizat un profit de 15.950 lei, Eltrans SA s-a înregistrat cu plus 594.000 lei, iar Modern Calor a fost înființată în a doua parte a anului trecut și a avut un profit cu puțin peste zero. Pentru 2011, singura companie care nu și-a propus profit este Eltrans SA, care a investit bani în achiziția de tramvaie. „Este prima dată de la înființare când absolut toate firmele Consiliului Local au terminat pe plus un exercițiu financiar. Acesta este rodul muncii constante, a unui management bun și a hotărârilor succesive ale Consiliului Local luate în favoarea companiilor sale. Dacă noi nu le-am fi sprijinit, nu ar fi ajuns la un rezultat pozitiv”, a spus primarul Cătălin Flutur. Consilierii locali au aprobat bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul 2010 și prognoza pentru 2011 la cele patru companii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Oct/2024
Mesaje: 931

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 11:03:49    Titlul subiectului: 2008-10-06 146358

http://www.evenimentul.ro/articol/cu-ochii-dupa-autobuz.html

"2008-10-06

Cu ochii după autobuz...

Indiferent că merg la serviciu, la școală sau dintr-o localitate în alta, zilnic, moldovenii sînt nevoiți să aștepte mijloacele de transport în comun sub cerul liber, în stații în care traseele sînt afișate pe indicatoare de tablă ruginite. Există însă și cîteva excepții, puține ce-i drept, unde stațiile au fost amenajate cu panouri luminoase, cu scaune și tonete de bilete.

La Botoșani, stațiile de autobuz care întrunesc cît de cît condițiile decente sînt cele care aparțin firmelor de transport persoane private. Sita cerne însă și aici în funcție de cît de profitabile sînt afacerile. Unii transportatori se mulțumesc cu parcarea lîngă bordură. Stațiile de maxi taxi arată mai degrabă ca niște cocioabe. Mici, înghesuite, cu o bancă murdară care tronează inutil în interior, locațiile pot concura cu siguranță la cele mai urîte din Moldova. Singurele stații adevărate pentru călători sînt cele de tramvai, dotate cu scaune, curățate în permanență și magazine de tot felul. "Asta era pe timpuri. Cine mai are azi timp să aștepte la autobuz? Localnicii merg la tramvai și cei care circulă în exterior la autocar. Nu stă nimeni ore în șir să aștepte o cursă. Și atunci la ce bună o modernizare?", a spus unul dintre transportatori.

Dacă aruncăm un ochi la stațiile pe care le au la dispoziție ceilalți cetățeni europeni, iar mijloacele de transport în comun arată și funcționează însutit de ori mai bine ca la noi, este lesne de înțeles de ce o simplă călătorie spre casă sau spre serviciu este mai plăcută...
Geanina Manolache, cu sprijinul subredacțiilor ASIS"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 1024
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2012 05:53:57    Titlul subiectului: 2012-05-02 155460

Evenimentul
Miercuri 2 Mai 2012

"Tramvai special pentru copii

Idee inedită a conducerii Eltrans. Reprezentanții societății vor să amenajeze un tramvai numai pentru copii. Acesta va fi folosit la momente speciale, respectiv activități școlare, aniversări, contra unor sume modice de bani. Victor Ivănescu, directorul Eltrans, a declarat că tramvaiul pentru copii va fi lansat pe 1 iunie, cu ocazia marcării Zilei Internaționale a Copilului, scrie www.botosaninews.ro. „În interiorul tramvaiului vom modifica scaunele, vom pune măsuțe pentru copii. Va fi numai pentru copii și vom lipi autocolante din desene animate. Vrem să îl lansăm pe 1 iunie, iar tramvaiul va fi scos din circulație pentru călători. O grădiniță dacă vrea să plimbe copii o va pute face la un preț modic, măcar energia electrică să se plătească“, a spus Ivănescu."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 2088
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2017 20:30:30    Titlul subiectului: 187828

La vedereda titlului clipului , am crezut ca si Botosani va ramane fara tramvaie , dar se pare ca va fi modernizata reteaua , nu desfiintata.
https://www.youtube.com/watch?v=mNVpgMrJs_8

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 30/Sep/2022
Mesaje: 155
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 02 Mar 2017 07:32:20    Titlul subiectului: 188607

Da, dar in timpul in care tramvaiele vor fi trase pe dreapta pe traseele 101 si 102 vor intra dubele neincapatoare de la Microbuzul.
Eu zic ca mai bine ar cumpara autobuze second-hand sau, daca o duc prost cu bugetul, mai bine ar inchiria niste autobuze.
In week-end ar putea circula bine-mersi si niste midibuze. La Craiova, in timpul reabilitarii caii de rulare, au circulat adesea BMC-uri pe 101 si 102 in zilele nelucratoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2021 22:07:36    Titlul subiectului: 211783

https://www.monitorulbt.ro/local/2020/06/02/au-ajuns-la-eltrans-primele-patru-autobuze-care-vor-inlocui-tramvaiele/
Eltrans a primit primele autobuze care vor înlocui tramvaiele
Astăzi, 2 iunie, au ajuns în Botoșani primele patru autobuze, din cele nouă, care vor înlocui tramvaiele Eltrans. Autobuzele, contractate în leasing operațional de către Eltrans, vor asigura transportul botoșănenilor pe liniile 101 și 102, în perioada în care vor fi executate proiectele cu finanțare europeană pentru modernizarea căii de rulare și achiziția de tramvaie noi.

Primarul Cătălin Flutur a ținut să testeze noile autobuze încă de la sosirea lor în oraș. Însoțit de managerul Eltrans, Victor Ivănescu, primarul a constatat cum arată autobuzele, de ce facilități dispun, dar și cum funcționează, deplasându-se de la intrarea în oraș și până la depoul Eltrans, acolo unde au fost parcate, provizoriu, aceste prime patru autobuze.

Victor Ivănescu a anunțat căîn câteva zile vor ajunge și celelalte autobuze. „Cred că vor ajunge pe 11 iunie, când vom semna și documentele de recepție”, a spus oficialul.

Potrivit conducerii primăriei, vagoanele Tatra, aflate acum în circulație, vor fi retrase la depou, iar botoșănenii vor putea circula în condiții moderne și civilizate cu noile autobuze.

Autobuzele au fiecare o capacitate de 73 de locuri, trei uși, cea din mijloc prevăzută cu rampă de acces pentru persoanele cu dizabilități, instalație de aer condiționat, sistem audio cu radio – CD și conexiuni auxiliare, instalație de sonorizare, dispozitiv de fixare a căruciorului folosit de persoanele cu dizabilități, oglinzi retrovizoare încălzite, reglabile electric, computer de bord, avertizare uși deschise, sistem de informare călători (panouri de informare în partea din față, laterală și spate), suspensie pneumatică.

https://www.monitorulbt.ro/local/2021/10/27/cosmin-andrei-despre-eltrans-riscam-in-acest-moment-dizolvarea-societatii/

Daca se dizolva sociatatea, ce se intampla cu cele 9 autobuze?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2021 22:12:33    Titlul subiectului: 211784

https://stiri.botosani.ro/stiri/actualitate/botosanenii-cu-abonament-uitati-in-statiile-de-maxi-taxi-din-municipiu.html

Botoșănenii cu abonament, „uitați” în stațiile de maxi-taxi din municipiu

Mai mulți cetățeni se plâng de comportamentul ostil al conducătorilor auto de maxi – taxi din Botoșani care aparțin societății comerciale „Microbuzul”.

Aceștia susțin că unii șoferi vorbesc urât cu călătorii și de multe ori sunt uitați intenționat în stațiile de maxi-taxi pentru că au abonament și beneficiază de gratuitate.

În ultimii ani, numeroși pensionari din Botoșani au sesizat comportamentul necivilizat al unor șoferi de pe mașinile care circulă în regim de maxi-taxi, acuzând că aceștia au un vocabular neadecvat sau că iau călători peste limita admisă de lege.
Mai mult, în urmă cu câteva zile, pe rețelele de socializare, botoșănenii s-au plâns că sunt uitați intenționat în stațiile de călători, cu toate că pensionarii beneficiază de gratuitate pe mijloacele de transport ale societății „Microbuzul”.

„O altă întâmplare azi (nr. miercuri, 4 august) cu un șofer de maxi-taxi 3 care nu a oprit în stația Bucovina, pe sensul de mers Capăt 1 - Spital județean. În această după-amiază, am primit mesaj de la o persoană care are abonament pe maxi-taxi declarând că este nemulțumită de unii șoferi de pe maxi-taxi 3 care nu opresc în stație atunci când vede o persoană cu abonament. Cetățeanul este nevoit să meargă doar pe jos, sau uneori cu autobuzele 101 și 102, renunțând la abonamentul de pe maxi-taxi. Este de neacceptat că unii șoferi să nu oprească în stații când văd un pensionar sau o persoană cu abonament. Nu știu ce părere ar avea dl patron Bălan de la firma Microbuzul de această postare. P.S. Cred că ar trebui un protest din partea pensionarilor și al persoanelor cu abonament care au fost "uitați" de șoferi în stație indiferent în ce zonă.”, este mesajul transmis de un botoșănean.
În replică, mai mulți botoșăneni au reacționat, în special cei care au trecut printr-o situație asemănătoare sau au avut experiențe neplăcute cu șoferii de pe maxi-taxi.

„Ce m-aș bucura dacă s-ar face un protest pe această problemă. Protest împotriva șoferilor care nu opresc în stații așa cum fac autobuzele sau tramvaiele și pentru comportamentul lor neadecvat față de unii pensionari fără motiv întemeiat. Exclud varianta purtarea măștii în mijlocul de transport.”, spune un botoșănean.

„Daca ar fi numai vorbitul urât cu călătorii, dar în momentul când urcă două persoane cu abonament și nu urcă nicio persoană care să cumpere bilet, șoferul pleacă în așa fel din stație încât îi vezi pe călători căzuți pe culoare dacă nu reușesc să găsească imediat loc pe scaun. Am văzut multe cazuri de acest fel. De ce devin șoferi nervoși în momentul când văd că urca pensionari în microbuz? Poate vede și d-nul Bălan mesajele și încearcă să facă ordine la această societate. Sa le explice salariaților că toți călătorii trebuie tratați la fel.”, mărturisește un alt cetățean.


Cu privire la maxi taxi nu se gasesc informatii cu privire la traseele existente si graficul de circulatie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2023 23:21:30    Titlul subiectului: 215595

https://www.botosaneanul.ro/stiri/alesii-locali-voteaza-pentru-renuntarea-la-tramvaie-noi-cu-tot-cu-caile-de-rulare-aferente/

Aleșii locali VOTEAZĂ pentru renunțarea la tramvaie noi cu tot cu căile de rulare aferente

Consilierii locali de la Botoșani au fost convocați într-o ședință extraordinară cu mai multe puncte de dezbatere aflate pe ordinea de zi. Ședința programată pentru 10 februarie 2023, de la ora 10:00 va fi desfășurată în sistem online.
Probabil că punctul care va suscita cele mai multe discuții din partea aleșilor locali este cel privitor la rezilierea contractelor de finanțare europeană pentru modernizarea infrastructurii pentru tramvai, respectiv traseul 101 și traseul 102, precum și achiziția efectivă de material rulant, adică 8 mijloace de transport în comun.

Mai exact vorbim de:
Contract de finanțare pentru proiectul „transport durabil în municipiul Botoșani prin reabilitarea, modernizarea și extinderea transportului public local de călători cu tramvaiul – reabilitare cale rulare traseu 101

Contract de finanțare pentru proiectul „transport durabil în municipiul Botoșani prin reabilitarea, modernizarea și extinderea transportului public local de călători cu tramvaiul – reabilitare cale rulare traseu 102

Revocarea ordinelor de finanțare pentru „achiziție mijloace de transport public – tramvaie cu lungime de 18 metri”.

În cazul primelor două programe, Primăria municipiului Botoșani a organizat trei licitații pentru atribuirea lucrărilor prin care se reabilita calea de rulare pe cele două linii. Termenul final de execuție a lucrărilor era stabilit, conform contractului de finanțare pentru data de 31 decembrie 2023.
Niciun constructor nu a fost interesat să depună oferte pentru realizarea acestor investiții, în cele trei sesiuni de licitații, deși au existat inclusiv negocieri directe între firme și Primărie. Într-un final a fost luată decizia renunțării la aceste proiecte și introducerea de autobuze ca mijloace de transport public cu călătorii în municipiul Botoșani.

Valoarea celor două proiecte a fost de 91,4 milioane de lei, respectiv 91,2 milioane de lei.

Pentru achiziția tramvaielor noi, licitația a fost organizată în sistem centralizat de către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA) pentru orașele Botoșani, Brăila, Galați și Ploiești, cu un total de 49 de bucăți.

La licitație a fost desemnat un câștigător, însă la etapa de contestații, compania de pe locul 2 din Polonia a obținut ulterior câștig de cauză. Între timp însă s-a scurs mai bine de un an și astfel firma poloneză nu mai are timpul necesar pentru onorarea contractului. Și nici nu se mai încadrează în sumele inițiale prevăzute în contract.
„În perioada ianuarie 2021 – decembrie 2022 au avut loc numeroase circumstanțe imprevizibile, pe care nu le-au avut în vedere și nici nu le putea avea în vedere la elaborarea ofertei tehnice și financiare, circumstanțe imprevizibile care au afectat și afectează în continuare în mod substanțial oferta depusă în cadrul procedurii de atribuire. Acestea sunt criza Covid, războiul din Ucraina și creșterea costurilor gazelor și energiei electrice”, se arată în adresa transmisă de Ministerul Dezvoltării.
Ca atare, la acest moment firma poloneză nu mai are nici timpul necesar pentru construcția celor 49 de tramvaie în termen, pe lângă costurile pentru producție care au crescut cu 35%.
Acesta este contextul în care consilierilor locali de la Botoșani li ce cere mâine să voteze pentru renunțarea la cele trei proiecte europene.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2024
Mesaje: 10178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2023 08:57:10    Titlul subiectului: 215597

Vor scoate sinele vechi sau le vor lasa in conservare ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Feb 2023 16:37:55    Titlul subiectului: 215608

Deja au inceput sa le scoata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2023 08:26:56    Titlul subiectului: 215814

Pe strada Primaverii nici nu se putea circula si autobuzele mergeau cu viteza redusa. Anul acesta urmeaza linia de pe strada Sucevei si bucla de la gara sa fie scoasa. Comparativ cu Resita, la Botosani dalele s-au uzat foarte mult mai ales pe traseul 102 care a fost construit in 1993.
Daca ar fi sa se reintroduca tramvai, traseele ar trebui reconfigurate, mai ales 102 care e si scurt si ar merge tramvaie bidirectionale, ca totul ar fi luat de la 0. Nu are sens sa inconjori orasul si sa schimbi la gara daca vrei sa mergi din centru in Primaverii.
Daca in momentul de fata linia ar fi fost in modernizare, cele 9 tramvaie ar fi trebuit sa fie platite integral de primarie, din cauza ca ele ar fi sosit incepand cu 2024, pierzandu-se astfel finantarea. Anul trecut, 21 de vagoane au fost date la fier vechi, ramanand doar 7.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2023 08:32:58    Titlul subiectului: 215815

https://www.monitorulbt.ro/local/2023/03/09/contracte-semnate-pentru-modernizarea-transportului-public-din-botosani-video/

Contracte semnate pentru modernizarea transportului public din Botoșani (video)

În această săptămână, primarul Cosmin Andrei a semnat contractele de finanțare pentru achiziția a 38 de autobuze electrice și 30 de microbuze electrice. Contractele de finanțare sunt asigurate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Mijloacele de transport vor deservi municipiului Botoșani, dar și zonei metropolitane. Valoarea totală a contractelor însumează 150 de milioane de lei.
„În această săptămână am semnat trei contracte foarte importante pentru municipiul Botoșan, care privesc achiziția de material rulant pentru transportul public. Vom avea în municipiul Botoșani 38 de autobuze electrice și 30 de microbuze. Contractele pe care le-am semnat săptămâna aceasta însumează 150 de milioane de lei, aproximativ 30 de milioane de euro pentru achiziția autobuzelor electrice, microbuzelor și pentru reabilitarea unor clădiri”, a precizat edilul Cosmin Andrei.

În continuare va fi efectuat un studiu de trafic pentru transportul public local și pentru cel metropolitan. În cazul transportului metropolitan, acesta va avea noi trasee până în comunele și orașele limitrofe, Bucecea, Curtești și Bălușeni.

„Am venit cu o alternativă la vechiul transport public cu tramvaiul care nu a mai putut fi implementat din cauza unei cofinanțări extraordinar de mari și am adus autobuze și microbuze electrice”, a mai adăugat Cosmin Andrei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Mar 28 Mar 2023 21:18:17    Titlul subiectului: 215899

https://btonline.ro/aplicatia-tranzy-a-devenit-functionala-in-municipiul-botosani/

Eltrans Botoșani, împreună cu Primăria Municipiului Botoșani anunță introducerea și folosirea unei platforme de mobilitate urbană și management flotă – tranzy.ai, care integrează date oferite în timp real de sistemul de GPS implementat pe vehicule. Compania de transport public accesează cu titlu gratuit pentru folosire platforma tranzy.ai și funcțiile esențiale pentru organizare resurselor de exploatare: vehicule, șoferi, stații, garaje ș.a. iar utilizarea platformei de management flotă permite digitalizarea și organizarea activității, operațiunilor, proceselor zilnice de planificare transport public și informarea călătorilor.
Parteneriatul strategic cu tranzy.ai inaugurează și un portal de Open Data prin care sunt puse la dispoziție seturi de date legate de transportul în comun din Municipiul Botoșani – vehicule și toate detaliile aferente în timp real, stații, rute ș.a.) Seturile de date de transport publice deschise sunt furnizate în format GTFS (General Transit Feed Standard), sunt date procesate, disponibile la interval de 20 secunde și pot fi accesate pe https://tranzy.ai/opendata. Informațiile sunt extrase din platforma de management de flotă tranzy.ai pe care Eltrans Botoșani o operează și sunt corelate direct cu toate operațiunile pe care angajații Eltrans Botoșani le realizează zilnic – stabilirea traseelor și a stațiilor aferente, stabilirea orarelor, planificarea și alocarea vehiculelor la traseu. Datele publice deschise sunt datele care pot fi accesate, utilizate, refolosite și redistribuite gratuit și liber de către oricine este interesat – supuse doar, cel mult, cerinței de atribuire și distribuire în condiții similare. Demersul are în vedere deschiderea unui context în care oricine poate contribui la îmbunătățirea serviciilor orientate către călători, folosind datele publice de transport valabile și interoperabilitatea lor.

Prin încheierea unui protocol de colaborare cu tranzy.ai pentru digitalizarea și operarea proceselor de transport călători și utilizarea unor instrumente software de managementul flotei, digitalizarea activelor și operarea graficelor de transport și a orarelor în mod digital, orașul Botoșani se alătură inițiativei tranzy.ai de digitalizare a proceselor de mobilitate urbană, platforma funcționând cu datele din serviciile de GPS tracking și a datelor introduse și operate de Eltrans Botoșani.

“Municipiul Botoșani se alătură celor două municipii din România care deja folosesc această soluție cu succes, Iași și Cluj-Napoca și arată deschiderea noastră și primii pași către o infrastructură în baza căreia putem digitaliza transportul public în Botoșani”, a declarat Andrei Turcoman, director general Eltrans.

În baza colaborării, este pusă la dispoziția călătorilor, gratuit, aplicația de mobil tranzy.app, care afișează minutele de sosire în stație a mijloacelor de transport în comun, timp estimat și calculat în timp real – un exemplu de funcționalitate pe care platforma tranzy.ai o furnizează, prin procesarea datelor din soluții proprii, terțe și operarea lor în timp real de către operatorii de transport public. Aplicația poate fi descărcată atât pe iOS, cât și pe Android, din magazinele virtuale sau de pe https://tranzy.app/. Călătorii pot accesa prin intermediul tranzy.app și următoarele funcționalități:

– Open Data Live Map – hartă live cu rute și poziția în timp real a vehiculelor;

– detalii actualizate despre linii și rutele optime în funcție de punctul de plecare ales;

– stațiile din proximitatea zonei;

– distanța până la destinație;

– cea mai apropiată stație pentru determinarea traseului optim de a ajunge la destinația dorită în cel mai scurt timp.

– buton pentru feedback constructiv – apăsarea lui deschide un email prin clientul de mail selectat al utilizatorului, unde este preselectată adresa destinatarului (feedback@tranzy.ai) și generează o captură de ecran din ecranul curent al aplicației. Feedback-ul ajunge în atenția tranzy.ai dar și în atenția Eltrans Botoșani pentru remedieri, acolo unde este cazul.

Timpii de sosire în stații și calcularea lor în timp real se generează în baza informațiilor introduse în platformă de către operatorl de transport iar desfășurarea optimă a informațiilor transmise reprezintă un cumul de factori între buna funcționare a dispozitivelor și acuratețea datelor critice de GPS furnizate de Orange Business Services și operarea corectă de către Eltrans Botoșani a platformei de management tranzy.ai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Apr 2023 16:42:01    Titlul subiectului: 215960

Daca ramaneau tramvaiele Tatra numarul calatorilor ar fi ramas tot in scadere. Oricum daca reintroduceau tramvaiul, mai erau 7 Tatra in circulatie si nu ar fi fost fost normal sa te intorci la tramvaie fara aer conditonat si fara podea coborata. Locul Tatrelor e la muzeu. Doar la Arad si Bucuresti mai circula in Romania pana vor veni altele noi.
Oricum dupa ce vor fi aduse autobuze electrice, duba va disparea si 102 va fi prelungit garantat pana in centru. Nu e normal sa platesti 2 calatori din Primaverii pana in centru.

https://botosaniexpres.ro/2023/03/30/sefii-de-la-eltrans-au-convins-botosaneni-sa-renunte-la-masina-personala-pentru-autobuzele-publice/
Șefii de la Eltrans au convins botoșăneni să renunțe la mașina personală, pentru autobuzele publice

În doar două luni, numărul biletelor care au fost vândute în acest an explodat față de cel în perioada similară a anului trecut.

Conducerea societății Eltrans, aflată în subordinea Consiliului Local Botoșani susține că această creștere este datorată în mare măsură investițiilor care au fost efectuate anul trecut și care se reflectă în interesul tot mai crescut al botoșănenilor față de serviciile oferite de companie.


„În anul 2022 societeatea Eltrans a facut o serie de investiții pentru a oferi un serviciu de transport public performat, mai atractiv și mai apropiat de necesitățile utilizatorilor. Așa cum am prevăzut și în fundamentarea acestor investiții, societatea a înregistrat o creștere a veniturilor din exploatare”,

Andrei Turcoman, director SC Eltrans SA

Astfel numărul de bilete vândute a crescut cu 15%, respectiv 84.849 pentru lunile ianuarie și februarie anul acesta, față de 73.773 câte s-au vândut în primele două luni ale lui 2022. Creșterea a fost de peste 11.000 de bilete vândute călătorilor.

Creșteri au fost înregistrate și la numărul de abonamente eliberate, 2.139 față de 1.922 anul trecut, în cazul elevilor, respectiv 8.300 față de 8.023 în cazul pensionarilor.

„Deducem de aici că societatea a gestionat mai bine serviciul de transport public și am convins cetățenii ca transportul public pote fi o alternativă la mașina personală! Vom putea vorbi de un transport public modern odată cu implementarea proiectului dlui primar Cosmin Andrei prin PNRR care va oferi un sistem de transport public eficient, integrat, predictibil, sustenabil si sigur,care sa promoveze incluziunea socială si dezvoltarea economică și care să aibă ca efecte secundare reducerea timpilor petrecuți in trafic atât ca șofer cât și ca pieton”,

Andrei Turcoman, director SC Eltrans SA


Prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Primăria și-a propus să achiziționeze 38 de autobuze electrice și 30 de microbuze, pentru transportul public local. Valoarea acestei achiziții este de 30 de milioane de euro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Lun 31 Iul 2023 20:28:39    Titlul subiectului: 216671

https://btonline.ro/primarul-cosmin-andrei-si-a-facut-planul-pentrul-2024-vreau-sa-scot-dalele-de-tramvai-de-la-bazar-pana-la-mall-refacem-strada-pacea/

Primarul Cosmin Andrei și-a făcut planul pentrul 2024: “Vreau să scot dalele de tramvai de la bazar până la mall. Refacem strada Pacea”

Primarul Cosmin Andrei și-a fixat două obiective pentru 2024, în ceea ce privește infrastructura rutieră din municipiul Botoșani. Vor fi scoase dalele de tramvai din zona cea mai aglomerată a municipiului și va fi asfaltată toată strada Pacea.

În toamna acestui an, după finalizarea lucrărilor pe strada Sucevei, vor fi dezafectate scuarurile de pe Calea Națională.

“Am lucrat la documentația pentru dezafectarea scuarurilor de pe Calea Națională, obținem autorizația și intervenim anul acesta. Anul viitor vom aborda un segment din Calea Națională. Luăm în calcul zona industrială dar și zona centrală unde este traficul cel mai intens. Vreau să scot dalele de tramvai din centrul orașului, de la bazar până la mall. Poate și mai departe. În funcție de capacitatea constructorului. Anul viitor vom reface șoseaua de centură a municipiului Botoșani, strada Pacea. Eu îmi doresc să reabilităm toată strada. Vedem care sunt capacitățile financiare și cât poate lucra firma care a câștigat licitația. Vom începe de la strada Viilor, Mihail Kogălniceanu, intersecția cu George Enescu și apoi mai departe până la intersecția cu strada Cornișa. Așa îmi propun să abordăm anul viitor lucrările”, a spus primarul Cosmin Andrei.



Prin 2025 ar fi scoase toate linii de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2023 14:35:08    Titlul subiectului: 216981

https://www.botosaninews.ro/592007/administratie/foto-reabilitarea-strazii-sucevei-a-fost-finalizata-au-fost-amenajate-si-doua-sensuri-giratorii/

Cam asa arata strada Sucevei si Bulevardul M. Eminescu dupa scoaterea liniei de tramvai...
Botosani e printre singurele resedinte de judet care nu a lansat licitatia pentru autobuze electrice. Are doar Diesel, care nu vor rezista pana in 2023.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 22/Oct/2024
Mesaje: 220
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2023 21:03:40    Titlul subiectului: 217045

https://www.botosaneanul.ro/stiri/primarul-orasului-care-n-a-avut-niciodata-tramvai-despre-proiectul-european-esuat-ar-fi-ingropat-definitiv-municipalitatea/

Primarul orașului care n-a avut niciodată tramvai despre proiectul european eșuat: Ar fi îngropat definitiv municipalitatea

Primăria Botoșani a renunțat la proiectul european de reabilitare a căilor de rulare a tramvaiului și de achiziționare a noi mijloace de transport după ce, din cauza scumpirii prețurilor, nu s-a înscris vreo firmă la licitațiile organizate.
Cu excepția Căii Naționale, edilul șef a eliminat dalele de pe toate celelalte străzi, pe care le-a asfaltat și a obținut finanțări europene pentru achiziția de microbuze și autobuze electrice.


Iar decizia sa a fost lăudată de primarul de Săveni.


”Dl Cosmin Andrei merită felicitat pentru că în doar trei ani a pus pe rol atâtea și atâtea proiecte frumoase. Eu cred că municipiul Botoșani merită mult, iar dl Cosmin Andrei oferă foarte mult botoșănenilor. Gândiți-vă că a moștenit două proiecte care îngropau, efectiv, municipiul și când zic Teatrul Mihai Eminescu, cred că este emblema noastră a tuturor botoșănenilor. La fel ar fi fost și cu tramvaiul. Cred că ar fi îngropat definitiv municipalitatea, plus că în contextul actual nu se mai impunea o astfel de investiție, pentru că nu mai avem traseul cu zona industrială, un traseu care să fie de actualitate în acest moment”,


Relu Tîrzioru, primarul orașului Săveni.


Acesta a ținut să-l felicite pe primarul municipiului Botoșani pentru curajul de care a dat dovadă, arătând că nu este ușor să administrezi o urbe și nici să fii primar întrucât ”munca cu cetățenii este foarte grea”.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community