Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiul V3A-93 FAUR #051

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 01/Dec/2025
Mesaje: 799
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 29 Noi 2025 01:03:13    Titlul subiectului: Tramvaiul V3A-93 FAUR #051 222866

Am făcut topic separat pentru acest tramvai, deoarece fiind și unicul merită o atenție fiind retras de vreo 16 ani, deci nu mai face parte din parcul activ, rămânând păstrat prin depou până era să fie acum câțiva ani casat specific românește, dacă nu interveneau băieții de la TransPloiești și nu numai să fie salvat deoarece nu este orice vehicul random...

Problema la momentul actual este următoarea: se dorește ca acest tramvai să fie, maxim până în vara lui 2026, refăcut pentru ediția SEM de la anul din toamnă, deoarece în tot acest timp a fost descompletat și este putred, refacerea ar constata într-o cheltuială mare și aproape inutilă, astfel că trebuiesc "cântărite" ce variante ar putea fi, ce avantaje/dezavantaje își are fiecare și tot așa, unde sunteți invitați să adăugați/modificați idei, deși știu că TCE are la momentul actual ceva probleme și mari din câte știu și cu ANAF-ul, astfel că nu știu cât le mai "arde" lor de acest tramvai...

Dar să zicem că mergem mai departe, unde variantele pozitive văzute de mine de la puțin probabil la cel mai sigur sunt următoarele:

1. Clasicul RK care pare cea mai mare bătaie de cap, deoarece acesta s-ar face doar la URAC București și constată nu doar în reparația propriu-zisă, ci și în drum fiind nevoie de vreo 3(?) trailere bineînțeles dus-întors, noroc că sunt orașe vecine. Nu mă pricep cât ar costa totul, dar sigur mult, se "merita" numai dacă era ultimul astfel de tramvai existent din lume, dar cum în București același tip încă merge bine-mersi și încă se vând din ele, treaba cu RK-ul cam pică. Atu-ul era că se refăcea tramvaiul lor, cu energia ploieșteană, dar mă uit la muzeul CTP Iași care au spre exemplu troleibuzul Rocar 212E de la Piatra Neamț și autobuzul Rocar 112 UDM de la Constanța refăcute fix ca și cum ar fi fost ale lor dintotdeauna, acum ele fizic n-au făcut istorie în Iași ci-n alte locuri, dar ideea muzeului a fost să prezinte modelele identice care le-au avut și ei, cum ar fi și Transurb Galați să-și ia un Ikarus 415T din seria 52xx de la STB, poate chiar unul care le trebuia livrat lor, îl modifică puțin și aia e.

2. Adusă echipa de la URAC la Ploiești, doar că la TCE nu știu ce hale sunt în depou dar sigur nu sunt echipate precum o uzină de reparații, deci nu ai unde să lucrezi. Sunt cazuri când mai vine și reparatorul la tine și nu te duci tu la el, dar asta e la lucruri mai minore să vină moara la sac și nu sacul la moară, una e să-ți vină ca să-ți bage freon la frigider acasă, alta e dacă e picat compresorul și atunci trebuie luat cu totul...

3. Achiziționat un FAUR bucureștean complet și bun din toate punctele de vedere, poate chiar #051 care trebuia să ajungă în Ploiești, să sosească măcar acuma după vreo 28 ani Laughing și evident refăcut ca originalul din depou. Prioritar e un vagon, chiar și cu tronsoane diferite (să zicem corpul A de la vagonul 1, corpul B de la vagonul 5 etc, în funcție care e mai bun, dar vezi să nu din cauza birocrației), care să nu prezinte problemele celui din Ploiești. Odată luat, asamblat la destinație, vopsit identic și aia e, mă uit ce reușit a fost făcut tramvaiul panteră de altădată. Mr. Green

Sincer, nu s-ar fi ajuns la astfel de harababuri și cheltuieli dacă vagonul ăsta era protejat și sigilat... așa cât se plătește pentru ceva ce se putea evita? Normal el "picase" cu ceva și n-a mai fost reparat niciodată, fiind inițial protejat din ce văd, dar cred că plimbat pe unde nu încurca în depou și descompletat treptat, dat într-un fel uitării timpuriu și propus spre casare deoarece nu mai reprezenta niciun interes pentru PMP/TCE, doar că la noi nu există oficial o tradiție în a păstra vehicule ce au fost totuși mai deosebite, cum e acest vehicul care a fost și tramvai de Crăciun și dintr-o dată a dispărut...

O poză cu el de când circula, apoi mai târziu deja retras, dar încă aparent întreg, fotografiat de Catalin.D iar mai actual de Adrian.B. Încă are reclama de Real, cei drept scorojită rău, un hipermarket ce a fost popular la timpul lui prin orașele mari ale țării, dar care brendul în sine nu mai există din anul 2013 (ultimul "mohican" fiind la Arad până acum câțiva ani). Evident că tramvaiul va fi refăcut cum era din fabrică și dacă tot s-ar lua unul din București, să redevină tramvaiul lui moș Crăciun. Very Happy



051-101_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  378.31 kb
 Vizualizat:  de 86 ori

051-101_1.jpg



75669113.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.35 kb
 Vizualizat:  de 86 ori

75669113.jpg



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.35 MB
 Vizualizat:  de 86 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community