Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 25 Noi 2005 09:05:29 Titlul subiectului: ggg |
3955 |
|
Tipuri tramvaie la Oradea:
T4D + B4D
origine: Magdeburg
livrări: 1994, 1995, 1996, 2001, 2002
1+101 str Aviatorilor
T4D-M + B4D-M
origine: Magdeburg
livrări 2-2 bucăți în 2002
11+111 linia 2 venind de pe Calea Aradului intersectând Bd Decebal la intrarea pe str Primăriei 18.07.2005
T4D-MI + B4D-MS
origine: Dresden
livrări 11.2003
33+133 T4D-Mi + B4D-MS intră de pe str Dimitrie Cantemir pe str Nufărului în direcția Nufărul (cap linie). 01.08.2004
T4D-MS + B4D-MS
origine: Dresden
livrare: 17.09.2004
41+141 Bd Decebal după stația "Albina" în direcția "Pța Unirii" 30.03.2005
T4D-ZR
origine: Magdeburg
livrare ex MVB 1206 în 2002
44 ex 37 ex 33II Pod CFR 31.03.2005
B4D-MS
origine: Dresden
livrare 2003, 2004
140 (legat după T4D-MS #40) pe Calea Aradului în stația "str. Abatorului" 14.10.2004
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 18 Dec 2005 10:36:15 Titlul subiectului: Tramvaiele Tatra T4D |
7843 |
|
V-am vorbit la un moment dat despre cele trei tramvaie din Dresden legate în tracțiune triplă, cum că ele ar fi la Oradea.
Iată-le:
1. 224 515-0 adică tramvaiul Joker (care a fost legat în fața garniturii deja existente) acum este #34
2. Urmatorul vagon (cel din mijloc) adică 224 529-6 acum circulă la Oradea ca și #36. Este totodată și vestitul tramvai cu care Andreea Bălan probabil mai apre în coșmarurile ei, deoarece anul trecut din vina câtăreței i-a distrus BMW-ul. Păi nici BMW-ul nu s-a lăsat păgubaș... după cum vedeți a dat jos vopseaua de pe bara tramvaiului...
3. Și în final ultimul vagon adică #224 569-8 la Oradea având numărul #35
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.14 kb |
Vizualizat: |
de 75332 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.92 kb |
Vizualizat: |
de 72791 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.35 kb |
Vizualizat: |
de 72789 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 25 Dec 2005 16:12:17 Titlul subiectului: Prezentarea tramvaielor Tatra T4D |
8990 |
|
În acest topic doresc să fac o prezentare individuală a fiecărui tramvai din parcul OTL.
#1+101
nr. vag. motor: 1
an fabricație: 1982
origine: Magdeburg
nr. original: 1224
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 101
an fabricație:1978
origine: Magdeburg
nr. original: 2115
data sosirii la Oradea: 11.2001
Descriere: |
1+101 proaspat revopsit pe Bd Decebal coborând de pe podul Decebal înainte de sta&tia |
|
Mărime fișier: |
44.05 kb |
Vizualizat: |
de 74488 ori |
|
Descriere: |
1+101 în culorile originale din Magdeburg pe str Olimpiadei dupa Stadion venind dinspre Gara spre statia Olosig la 7 August 2004. |
|
Mărime fișier: |
45.65 kb |
Vizualizat: |
de 74472 ori |
|
Descriere: |
1+101 în culoarea originala din Magdeburg cu prima reclama din Oradea insa ce a fost pe el cca. 3 luni dupa care au revopsit tramvaiul in albastru |
|
Mărime fișier: |
49.36 kb |
Vizualizat: |
de 74471 ori |
|
Ultima modificare efectuată zsizsi la Dum 25 Dec 2005 19:06:44, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 25 Dec 2005 18:05:54 Titlul subiectului: |
8995 |
|
#2+102
nr. vag. motor: 2
an fabricație: 1976
origine: Magdeburg
nr. original: 1163
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 102
an fabricație:1978
origine: Magdeburg
nr. original: 2119
data sosirii la Oradea: 11.2001
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.98 kb |
Vizualizat: |
de 74481 ori |
|
Descriere: |
2-102 pe Calea Aradului inainte de statia |
|
Mărime fișier: |
43.24 kb |
Vizualizat: |
de 74480 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 25 Dec 2005 18:38:41 Titlul subiectului: |
8996 |
|
#3+103
nr. vag. motor: 3(II)
an fabricație: 1975
origine: Magdeburg
nr. original: 1125
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 103(II)
an fabricație:1976
origine: Dresden
nr. original: 272 622-1 -> 274 020-3 (11.1993)
data sosirii la Oradea: 10.2003
Descriere: |
or3-103 pe str. Corneliu Coposu statia ''Perla'' in directia Olosig in data de 13.04.2005 |
|
Mărime fișier: |
48.49 kb |
Vizualizat: |
de 74476 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.91 kb |
Vizualizat: |
de 74474 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 25 Dec 2005 19:16:47 Titlul subiectului: |
8998 |
|
#4+104
nr. vag. motor: 4(II)
an fabricație: 1981
origine: Magdeburg
nr. original: 1221
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 104(II)
an fabricație:1976
origine: Dresden
nr. original: 272 626-2 -> 274 008-4 (09.1993)
data sosirii la Oradea: 10.2003
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.78 kb |
Vizualizat: |
de 74469 ori |
|
Descriere: |
4+104 pe Bd Dacia in directia str Transilvaniei. Pe vag. remorca se vede reclama din dresden intitulata |
|
Mărime fișier: |
46.51 kb |
Vizualizat: |
de 74467 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 25 Dec 2005 19:46:21 Titlul subiectului: |
8999 |
|
#5+105
nr. vag. motor: 5(II)
an fabricație: 1975
origine: Magdeburg
nr. original: 1146
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 105
an fabricație:1973
origine: Magdeburg
nr. original: 2051
data sosirii la Oradea: 1996
data casarii: 14.12.2004
Vagonul remorca 105 de acum (legat dupa vag motor 5) este defapt 105II sosit in 2004 septembrie din Dresden si pus in circulatie in octombrie 2004 inlocuind initialul 105 care era un vagon remorca originar din Magdeburg acolo circuland cu numarul de parc 2051. In 1997 a venit la Oradea si pana in 2001 a circulat cu acest numar cand s-a procedat la renumerotarea intregului parc astfel devenind 105.
Descriere: |
Sfârsitul anului 2004 a gasit vagonul remorca 105 dezmembrat in curtea din spate al OTL |
|
Mărime fișier: |
49.11 kb |
Vizualizat: |
de 74465 ori |
|
Descriere: |
Garnitura compusa din vag. motor 5(II) si vag remorca 105 la Pta Independentei venind din directia Nufarul inainte de statia |
|
Mărime fișier: |
38.08 kb |
Vizualizat: |
de 74464 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.53 kb |
Vizualizat: |
de 74461 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 25 Dec 2005 20:04:21 Titlul subiectului: |
9000 |
|
#5(II)+105(II)
nr. vag. motor: 5(II)
an fabricație: 1975
origine: Magdeburg
nr. original: 1146
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 105(II)
an fabricație:1978
origine: Dresden
nr. original: 222 817- 6 -> 274 042-0 (in 07.1994)
data sosirii la Oradea: 19.09.2004
Descriere: |
5(II)+105(II) prima zi in culoarea noua pe Calea Aradului |
|
Mărime fișier: |
40.34 kb |
Vizualizat: |
de 74460 ori |
|
Descriere: |
5(II) cu noua sa remorca din Dresden 105(II) pe calea Aradului |
|
Mărime fișier: |
42.52 kb |
Vizualizat: |
de 74459 ori |
|
Descriere: |
Viitoarea remorca 105(II) inca in depoul Salca asteptand sa fie cuplat dupa un vagon motor. Se vad langa el si vagoanele motor KT4D 229 si 212 oprite de o luna care azi nu mai exista fiins casate in iulie 2005. |
|
Mărime fișier: |
48.09 kb |
Vizualizat: |
de 74458 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Dum 25 Dec 2005 22:27:57, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 25 Dec 2005 21:26:25 Titlul subiectului: |
9011 |
|
#6+106
nr. vag. motor: 6
an fabricație: 1978
origine: Magdeburg
nr. original: 1204
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 106
an fabricație:1975
origine: Magdeburg
nr. original: 2074
data sosirii la Oradea: 11.2001
Descriere: |
6+106 cu remorca inca fara reclama pe calea Aradului indreptandu-se spre statia str. Abatorului |
|
Mărime fișier: |
47.1 kb |
Vizualizat: |
de 74454 ori |
|
Descriere: |
6+106 in noua sa culoare pe Calea Aradului |
|
Mărime fișier: |
49.17 kb |
Vizualizat: |
de 74445 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Dum 25 Dec 2005 22:17:34, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 25 Dec 2005 22:36:40 Titlul subiectului: |
9019 |
|
#7+107
nr. vag. motor: 7
an fabricație: 1977
origine: Magdeburg
nr. original: 1195
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 107
an fabricație:1977
origine: Magdeburg
nr. original: 2116
data sosirii la Oradea: 11.2001
7+107 str Berzei intrare pe Olimpiadei la stația "Stadion" în direcția Olosig 07 August 2004
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 13 Ian 2006 23:27:27 Titlul subiectului: vvv |
12200 |
|
De 2 zile sunt în extaz: Alaltăieri m-am dus spre depou (ne mai avand acces doar l-am inconjurat ), însă am prins un moment important. Până acum situatia era următoarea:
- remorcă B4D-MS din Dresden 274 045 de la sosirea din septembrie 2004 oprit. Este singurul rămas neînmatriculat încă din ultimul lot sosit.
- KT4D #200 oprit din martie 2005
- garnitura T4D+B4D #15+115 oprită. Remorca 115 fiind "Bătrâna Doamnă" ex Magdeburg 2005 (1969), cel mai vechi vagon tip Tatra T4D/B4D actualmente in România. Acestă garnitură s-a oprit pentru rezervă cu șanse mari de casare înaintea sosirii următorului lot de tramvaie.
21.12.2005 Depoul Salca Oradea: 15+115, 200, 274 045 oprite ca rezervă.
[/URL]
Acum două zile 05.09.2006 am observat că #15 și 274 045 nu mai erau la locul lor, îmsă apăruse în schimb vagonul remorcă al lui #17 adică #117 (ex Magdeb 2018 ex OTL 2018, al doilea cel mai vechi vagon actualmente la OTL).
Pe 15 l-am observat în hala de reparații. Am observat că 17 era tot în hala de reparații. Logic m-am tot gândit că 17 va primi vagonul 274 045 (pus în circulație ca 117II) și 115 (banuiam că e legat dupa 15 deși nu-l căzusem) și 15 sunt acolo pentru dezmembrare și vor fi tăiate.
[/URL]
Ieri 17 dispăruse din hală și nici în depou nu l-am descoperit. #15 încă era în hală (remorca nu se vedea).
Azi deja am fost disperat când nu vâzusem nici pe 17 nici pe 274 045 gândindu-măcă le-au ascuns bine de tot fiind convins că sunt cuplate împreună. Însă 15 deja poartă semne de RK este chituit, deci nu va fi casat.
Înainte de a porni spre casă am așteptat să vină câteva tramvaie și deodată l-am văzut în depărtare pe 17 cu o remorcă revopsită. Abia am așteptat să văd remorca. Repede s-a lămuit în mine că acea remorcă este fostul 115 cu RK făcut și acum cu numărul #117 (117II).
#17''+117'' (2006.09.04: ex 115 2001: ex 2005 1994: ex MVB 2005)
La RK s-a folosit tabla de pe un T4D tăiat în 2001 sau 2002 pentru că se vede grilajul lateral existent doar la T4D.
#17''+117'' (2006.09.04: ex 115 2001: ex 2005 1994: ex MVB 2005)
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 22 Ian 2006 00:11:03 Titlul subiectului: |
13372 |
|
#8+108
nr. vag. motor: 8
an fabricație: 1979
origine: Magdeburg
nr. original: 1216
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 108
an fabricație:1974
origine: Magdeburg
nr. original: 2056
data sosirii la Oradea: 07.1994
8+108 Bd D Cantemir după stația Dimitrie Cantemir (la intrarea spre depou) 01.08.2004
8+108 Bd Decebal stația Piața Decebal spre Podul Decebal 24.12.2004
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 22 Ian 2006 00:25:35 Titlul subiectului: |
13379 |
|
#9+109
nr. vag. motor: 9II
an fabricație: 1982
origine: Magdeburg
nr. original: 1226
data sosirii la Oradea: 11.2001
nr. vag. remorcă: 109II
an fabricație:1974
origine: Dresden
nr. original: 274 035-7 ex 272 142-6 (-> 04.1994)
data sosirii la Oradea: 11.2003
9+109 pe str Corneliu Coposu stația "Perla" 13.04.2005
9+109 pe str Corneliu Coposu stația "Perla" 13.04.2005
109 ex DVB 274 035-7
109 a mostenit o patina de la un KT4D cel mai probabil de la 231 (ex 4563 ex 724 003 ex 219 002)
9+109 Bd Decebal după stația "Albina" înainte de Podul Decebal în direcția stației "Piața Decebal" în noua sa culoare 15.06.2005
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 22 Apr 2006 20:30:23 Titlul subiectului: |
21158 |
|
Mai există vagonul bidirecțional T4? care era codul lui? Era cumva ZT4D?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 26 Apr 2006 07:01:30 Titlul subiectului: |
21402 |
|
OAB a scris: | Mai există vagonul bidirecțional T4? care era codul lui? Era cumva ZT4D? | Acel tramvai care este poreclit "Du-te-vino", exista si este un T4D-ZR (ZR = Zweirichtungs). A fost vopsit din culoarea aia mov (nu prea placuta) intr-o schema asemanatoare regiei din Dresden.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 23 Mai 2006 08:31:44 Titlul subiectului: |
23410 |
|
De cateva saptamani a aparut o cutie mica pe acoperisul vagoanelor motor T4D-MS. Ea este prinsa in pozitie verticala pe o placa de tabla dispozitivul fiind in spatele acestei placi de sprijin. Partea din fata a placii a fost si ea utilizata pentru ca a fost lipit autocolantul cu numarul de inmatriculare (nu cel de parc) Aceste dispozitive seamana cu sistemele de alarma si doar de cateva zile am gasit raspunsul care mi-a confirmat ca este vorba de un sistem de alarma montat pe tramvai. Vagoanele motor #38, 39, 40 au fost primele echipate primele cu 2 monitoare plasma de 14" (inch) montate in panourile de iluminat interior. In cateva saprtamani am observat ca adeja sunt montate si pe cateva din T4D-urile provenite din Magdeburg care insa nu au panouri uriase de iluminat. ma voi uita sa vad cum au montat in aceste vagoane monitoarele. Scopul montarii lor este difuzarea de spoturi publicitare in sistem inchis. Sunt sigur ca tramvaiele in Oradea atrag cerere de publicitate mult mai mare decat oferta lor de spatiu publicitar (dupa observatiile mele contractele fiind incheiate de regula pe termen de 1 an). Asa s-a gandit OTL (poate la initiativa firmei responsabile cu intermedierea spatiilor de publicitate pe tramvai) sa extinda capacitatea de publicare pe un tramvai. Ar fi frumos (si sunt optimist ca va fi realizat) ca in preajma festivitatii centenare a tramvaiului din Oradea (1-11 iunie 2006) sa se difuzeze si poze sau videoclipuri care sa prezinte o retrospectiva a trecutului transportului electric din Oradea
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.67 kb |
Vizualizat: |
de 72779 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.8 kb |
Vizualizat: |
de 72779 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Mie 24 Mai 2006 07:49:35, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 09 Iun 2006 10:12:30 Titlul subiectului: yyy |
24736 |
|
După 10 ani în Oradea circulă tramvai cu număr de parc 100 (care acum defapt este simbolica) si culmea schema este cea aproape originala (cu exceptia barei care era gri cu doua dungi rosii) cu care s-au livrat aceste modelele T4 din fabrica din Praga in anii 70.
Tramvaiul este defapt cel bidirectional T4D-ZR (ex MVB1206 ex 33II ex 37III ex 44), care de az este tramvaiul copiilor.
Este probabil ca acest statut este temporar si luni să-si reia functia de pana acum si anume tramvai pe ruta Pod CFR-Sinteza si retur pe acelasi fir de linie cu "spatele" in afara orelor de varf si in weekend. am ajuns chiar când s-a expus tramvaiul in Piata Unirii. Linia dupa cum se vede din poza (vezi linia de contact) este circulabila doar acestui tip de tramvai si doar pana aici pentru ca mai departe se desfasoara ucrari de reabilitare generala a strazii Primariei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.36 kb |
Vizualizat: |
de 72778 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.01 kb |
Vizualizat: |
de 72778 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.29 kb |
Vizualizat: |
de 72778 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.36 kb |
Vizualizat: |
de 72778 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.48 kb |
Vizualizat: |
de 72778 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.53 kb |
Vizualizat: |
de 72778 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 09 Iun 2006 13:03:55 Titlul subiectului: |
24751 |
|
Pare ieșit din RK de curând.
Fire nu văd deasupra lui... va mai circula? sau va sta acolo cu săptămânile?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 09 Iun 2006 13:31:06 Titlul subiectului: |
24754 |
|
Dr2005 a scris: | Pare ieșit din RK de curând.? | A fost doar revopsit pentru ca la sfarsitul anului trecut in decembrie a fost la RK si atunci l-au si vopsit din mov cu negru in galben cu negru. Dr2005 a scris: | Fire nu văd deasupra lui... va mai circula? sau va sta acolo cu săptămânile? | M-am referit mai inainte si la acest detaliu, dar cred ca nu am fost destul de explicit... Mai uita-te odata la poze mult mai atent si vei observa ca firul de contact este deviat si se sfarseste intr-un stalp. Tramvaiul a venit pana acolo autopropulsat dupa care 3 metri a fost tras cu masina turn de sub reteaua sub tensiune. Ea va sta aici doar 3 zile ceea ce la fel am precizat si de luni se va intoarce pe ruta Pod CFR-Sinteza si retur in sistem pendula poreclit si "dute-vino".
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 23:26:00 Titlul subiectului: |
30606 |
|
În legătură cu tramvaiul 100
-pantograful e simetric (ceea ce indică o vechime destul de mare)
-ușile au geamul până jos (ca la T4D-urile mai noi)
Sunt uși originale sau montate ulterior? Dacă sunt montate ulterior, de unde sunt luate ușile? A fost casată vreo ramă T4D+B4D gen 36+136 de la care să se fi luat acele uși cu geamuri până jos sau au sosit piese de schimb odată cu Tatrele din generația 36+136?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 23:41:18 Titlul subiectului: aaaa |
30607 |
|
Acel ZT4D #100 este de fapt #44. A fost redenumit așa cu ocazia împliniiri a 100 de ani de tramvai în Oradea. Apoi i s-a dat din nou numărul #44 și acum circulă.
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 05 Apr 2007 12:24:14 Titlul subiectului: |
78104 |
|
Poze cu Tatra T4 preluate de pe http://transport.asi.pwr.wroc.pl
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.96 kb |
Vizualizat: |
de 73427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.88 kb |
Vizualizat: |
de 73427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.45 kb |
Vizualizat: |
de 73427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.6 kb |
Vizualizat: |
de 73431 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dragosh01
Data înscrierii: 19/Iul/2007 Ultima vizita: 18/Ian/2021 Mesaje: 18
|
Trimis: Dum 29 Iul 2007 20:31:09 Titlul subiectului: |
80784 |
|
Am observat saptamana asta ca la tramvaiul 37-137 la vagonul-remorca sticla de la stopul din dreapta era pusa invers:roll: ....deci:cand semnaliza se vedea rosu ,cand frana se vedea alb. si am mai observat ceva: ieri cand trecusem cu masina pe langa podul CFR tramvaiul 6-106, format din vagom motor T4D si vagon-remorca B4D avea alte stopuri la vagonul-remorca nu cele originale si am observat ca O.T.L.-ul a schimbat la cateva tramvaie KT4D si T4D-xx-B4D-xx lampile din fata de semnalizare si pozitie cu unele mai micute (ca acelea de gabarit) in care nu merge un bec mai puternic de 5-10W tip creion,,,,si la cele T4D-M si B4D care au lampile din lateral cu 2 becuri l-au scos pe unul deoarece ajunge unul de 21W.
33-133 plecand din statia Perla
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.66 kb |
Vizualizat: |
de 72702 ori |
|
Descriere: |
iata si lampile de pozitie si semnalizare la care s-au scos cate un bec ramanad doar unul de 21W(ajunge) |
|
Mărime fișier: |
229.05 kb |
Vizualizat: |
de 72702 ori |
|
Descriere: |
se observa ca la vagonul-remorca 133 nu mai exista acel afisaj electronic (ca la alte tramvaie,la unele le-au luat dar la altele mai exista dar nu mai functioneaza si ziua sunt vizibile unele puncte verzi pe afisaj ca si cum ar fi pornite la intamplare un |
|
Mărime fișier: |
103.44 kb |
Vizualizat: |
de 72702 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
peti
Data înscrierii: 15/Ian/2008 Ultima vizita: 06/Sep/2012 Mesaje: 21 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 16 Ian 2008 20:25:40 Titlul subiectului: Tramvaie |
87090 |
|
Am citit cateva mesaje care mi-au atras atentia unui lucru: daca tramvaiul 44 este folosit pentru dezapezire atunci cel care este ,,Tramvaiul copiilor" de ce are tot numarul 44
Se pare ca nu s-au gandit la asa ceva ca exista 2 tramvaie cu acelasi numar. Am mai vazut asa ceva cand am fost in Cluj-Napoca, era un Tatra KT4D cu numarul 47 si a mai fost inca unul cu acelasi numar. Dar unul din ele s-a schimbat pentru ca nu era in regula si din 47 a devenit 41. Asa parca e mai bine. Dar 47 a fost revopsit pentru ca nu arata bine.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
563.41 kb |
Vizualizat: |
de 71662 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.83 kb |
Vizualizat: |
de 71595 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.18 kb |
Vizualizat: |
de 71595 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
peti
Data înscrierii: 15/Ian/2008 Ultima vizita: 06/Sep/2012 Mesaje: 21 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 29 Ian 2008 20:11:52 Titlul subiectului: Remorca legendarului 15-115 |
87874 |
|
In data de 29.01.2008, ora 17:33, remorca cu numarul 115 este luata de pe rotile sale si pusa pe jos. Acesta a primit un nou numar 117 si a fost cuplata cu vagonul 17.
La ora 17:38, vagonul este rasturnat si gata de taiere. Asta se va intampla in cateva zile. Este o zi trista pentru noi,pasionatii de tramvaie.
Din cate stiu eu, acesta a fost primul tramvai tip Tatra aici in Oradea. Dar azi ne luam Adio de la el. Nu puteau macar sa o reconditioneze? Nu ii costa foarte mult si un pic de timp si un strop de pasiune pentru tramvaie. Era preferatul meu
|
|
Sus |
|
|
|