Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Joi 15 Iun 2006 19:26:08 Titlul subiectului: |
25392 |
|
Am vrea sa stim mai multe date legate de constructia liniilor de troleibuz, de ce sint doua trasee T1 si T3, cum de s-a renuntat la transportul cu troleibuzele, devreme ce eu stiam ca se intentiona extinderea retelei electrice in cartierele Gelu si Menumorut. Vecinii din Baia Mare vor sa extinda reteaua de troleibuze.
Pentru a nu incurca circulatia in intersectia bul. Closca-Drumul Careiului -bul .Vasile Lucaciu - bul. Octavian Goga, troleibuzele ce veneau pe Drumul Careiului (dinspre cart. Horea), intrau pe bul. Closca, str. Dacia, bul. Closca, continuindu-si drumul spre Podul Decebal.
Reteaua de troleibuz de pe bul. Octavian Goga a fost inceputa, dar neterminata.
Celebra intersectie Drumul Careiului - Bul. O. Goga - Bul. Closca.
Proiectul prevedea introducerea troleibuzelor pe bul. O. Goga - bul. L. Blaga - str. A. Russo - str. Ganea (cart. Menumorut, Carpati II, Carpati I) si bul. O. Goga - bul. Independentei (cart. Gelu -Micro 17).
Au fost montate macazele si incrucisarile necesare racordarii acestui tronson la reteaua deja existenta.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 18 Noi 2006 22:07:48 Titlul subiectului: Reteaua pentru troleibuze |
38430 |
|
Nu vreau să par de pe altă lume, dar rețeaua e impecabilă! De ce nu se mai folosește? Sunt prea puține troleibuze?
Galațiul, care e mult mai mare ca Satu Mare are un parc de...3 troleibuze, ajutate de autobuze (troleibuzele singure nu ar face față).
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1384 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 04 Aug 2007 20:48:42 Titlul subiectului: |
81092 |
|
Sa vedem cateva poze surprinse in Satu Mare in toamna anului trecut.
zarzarel, ai idee pana unde trebuia extinsa reteaua care se opreste brusc inaintea acelei pasarele?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
228.8 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.7 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.53 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.7 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.2 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.36 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.41 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.35 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.77 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.3 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1384 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 04 Aug 2007 20:57:24 Titlul subiectului: 0000000000000 |
81093 |
|
Calitatea pozelor nu este cea mai buna, insa putem vedea o retea foarte bine intretinuta, neexploatata suficient si in ultimii ani deloc. Putem observa ca si aici macazele electrice au 2 sanii de comanda precum in majoritatea oraselor tarii
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.67 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.76 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.67 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.08 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.91 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.18 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.17 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.24 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.3 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.57 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.74 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.65 kb |
Vizualizat: |
de 31856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.33 kb |
Vizualizat: |
de 31527 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1384 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 04 Aug 2007 21:04:52 Titlul subiectului: |
81095 |
|
continuam
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.79 kb |
Vizualizat: |
de 31854 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.72 kb |
Vizualizat: |
de 31854 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.31 kb |
Vizualizat: |
de 31854 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1384 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 04 Aug 2007 21:11:30 Titlul subiectului: |
81097 |
|
...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.8 kb |
Vizualizat: |
de 31853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.34 kb |
Vizualizat: |
de 31853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.86 kb |
Vizualizat: |
de 31853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.25 kb |
Vizualizat: |
de 31853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.22 kb |
Vizualizat: |
de 31853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.58 kb |
Vizualizat: |
de 31853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.92 kb |
Vizualizat: |
de 31853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.25 kb |
Vizualizat: |
de 31853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.7 kb |
Vizualizat: |
de 31853 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Oct/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 06 Feb 2008 09:26:07 Titlul subiectului: |
88249 |
|
Câteva imagini din 29.09.2006 cu rețeaua din Satu Mare, surprinse pe drumul de la gară către garajul Transurban.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.81 kb |
Vizualizat: |
de 31343 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.71 kb |
Vizualizat: |
de 31343 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.81 kb |
Vizualizat: |
de 31343 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.25 kb |
Vizualizat: |
de 31343 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1384 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Dec 2009 19:32:09 Titlul subiectului: |
121413 |
|
O retea frumoasa, ingrijita, cu prinderi tip Brasov si cu izolatori de portelan. Separatoare de 2 tipuri (TM si BV), 2 sanii de comanda prinse doar pe retea (nu la prindere), dar o trista infasurare de cabluri acolo unde reteaua a cedat. Sa vedem niste imagini.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.76 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.56 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.79 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.04 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.51 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.3 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.18 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.69 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.18 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.88 kb |
Vizualizat: |
de 30009 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1384 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Dec 2009 19:37:00 Titlul subiectului: |
121414 |
|
Un stalp care sustinea un macaz electric a fost doborat intr un accident. Consecintele asupra retelei le vedem
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.79 kb |
Vizualizat: |
de 30006 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.01 kb |
Vizualizat: |
de 30006 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
231.36 kb |
Vizualizat: |
de 30006 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.37 kb |
Vizualizat: |
de 30006 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.41 kb |
Vizualizat: |
de 30006 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 18 Aug 2017 19:59:25 Titlul subiectului: |
191425 |
|
Daca reteaua de troleibuze din Satu-Mare at fi fost construita in totalitate, asa cum era intreg proiectul din anii 90, at fi avut 9,3 km, si s-at fi realizat pe urmatoarele strazi si bulevarde:
-Strada Garii Ferastrau, Bdul. Closca, Strada Vasile Lucaciu, Bdul. Traian, Strada Grivitei, Strada Crisan, Strada Avram Iancu
-Strada Careiului, strada Brandusa
-Bdul. Octavian Goga (cu pasaj la nivel intre reteaua de troleibuze si calea ferata), Strada Independentei
-Bdul. Lucian Blaga, strada Ambudului, strada Ganea, strada Bargaului.
Altfel ar fi existat:
-5 capete de linii de troleibuze (Gara Satu-Mare, Gara Satu-Mare-Sud/Ferastrau, Cartier Horea/Micro 16, Micro-17, Carpati-2).
-Un singur garaj de troleibuze
-Probabil o singura (sau cel mult doua) statii de redresare pentru alimentarea retei de troleibuze
-Maxim 10 km retea troleibuze
Dispunerea retelei de troleibuze pe strazile si bulevardele aratate mai sus (in proiectul din anii 90) a fost generate de faptul ca zonele cele mai dens populate din municipiul Satu-Mare (si anume cartierele de blocuri Horea/Micro-16, Micro-15, Micro-14, Soarelui, Micro-17, Carpati-1 si Carpati-2), au fost construite la sud de raul Somes, iar reteaua de troleibuze din Satu-Mare urma sa lege aceste cartiere de blocuri dens populate cu gara Satu-Mare, dar si sa lege cele doua gari din municipiul Satu-Mare.
Asadar se poate afirma ca reteaua de troleibuze din Satu-Mare- in privinta dispunerii pe strazi si bulevardele sus-amintite, a fost una judicios si corect proiectata, pentru a genera in flux cat mai mare de calatori care sa foloseasca troleibuzul.
Insa, ceea ce s-a gresit la proiectarea retelei de troleibuze din Satu-Mare, in anii 90, a fost lipsa prevederii unor macaze la intersectia mai multor linii de troleibuze!
In schitele pe care le-am facut in paint si pe care le voi atasa mai jos, voi arata si cum ar fi trebuit sa fie dispuse macazele la intersectia mai multor linii de troleibuze, pentru a da posibilitatea troleibuzelor sa ajunga din orice directie in orice directie, pentru asigurarea unor trasee optime de troleibuze, intre toate cele 5 capete de linii de troleibuze, prevazute in proiectul din anii 90.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 18 Aug 2017 20:01:23 Titlul subiectului: |
191426 |
|
1. Schita retelei de troleibuze din Satu-Mare, asa cum fusesera ea proiectata in anii 90
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.76 kb |
Vizualizat: |
de 22747 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 18 Aug 2017 20:03:41 Titlul subiectului: |
191427 |
|
2. Intersectia liniilor de troleibuze (varianta propusa) de la intersectia bdul. Closca, Strada Careiului si Bdul. Octavian Goga)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.91 kb |
Vizualizat: |
de 22745 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 18 Aug 2017 20:05:05 Titlul subiectului: |
191428 |
|
3. Intersectia retelei de troleibuze (variant propusa) din fata garajului de troleibuze
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.72 kb |
Vizualizat: |
de 22744 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 18 Aug 2017 20:11:34 Titlul subiectului: |
191429 |
|
4. Intersectia retelei de troleibuze proiectata in anii 90, de la intersectia Bdul. Octavian Goga, Strada Independentei, Bdul. Lucian Blaga
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
21.33 kb |
Vizualizat: |
de 22741 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 18 Aug 2017 20:16:48 Titlul subiectului: |
191430 |
|
Astfel, in Satu-Mare, at fi putut exista urmatoarele trasee de troleibuze:
-Gara Satu Mare- Gara Satu Mare Sud (Ferastrau)
-Gara Satu Mare- Cartier Horea/Micro 16
-Gara Satu Mare- Cartier Micro 17
-Gara Satu Mare- Cartier Carpati-2
-Cartier Horea/Micro 16- Cartier Micro 17
-Cartier Horea/Micro 16- Cartier Carpati-2
-Gara Satu Mare Sud (Ferastrau)- Cartier Horea/Micro 16
-Gara Satu Mare Sud (Ferastrau)- Cartier Micro 17
-Gara Satu Mare Sud (Ferastrau)- Cartier Carpati 2
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1384 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Aug 2017 20:55:04 Titlul subiectului: |
191431 |
|
De unde ai aceste informații? Încărcătura de retea din centru nu corespunde cu realitatea
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Dum 20 Aug 2017 11:18:08 Titlul subiectului: |
191434 |
|
Exista publicat pe acest forum o schita cu fosta retea de troleibuze din Satu-Mare. Pe accea schita apar si doua linii "inactive" (care probabil urmau a fi construite in anii 90, dar care nu s-au mai construit, spre cartierele Micro-17 si Carpati-2.
In privinta schitei cu dispunerea macazelor si a configuratiilor liniilor de troleibuze din centru, tinand cont si de cele doua linii propuse spre cartierele micro-17 si Carpati-2, daca aceste doua linii ar fi fost construite, probabil asa ar fi aratat dispunerea macazelor la intersectia liniilor de troleibuze din centru, pentru a se putea asigura accesul si deplasarea troleibuzelor la intersectia din centru, din orice directie inspre orice directie!
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1384 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 20 Aug 2017 20:03:49 Titlul subiectului: |
191436 |
|
Am înțeles. Simple presupuneri! Iti pot spune ca nu era posibil asa ceva! Erau 4 cruci din ambele sensuri! Exista o buclă de intoarcere dupa biserica! Era pt încadrarea dinspre Micro 16 spre Gara! Aceeași buclă ar fi fost folosită si de încadrare dinspre gara spre micro17. Este exclusă fantasmagoria expusă de tine.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Lun 21 Aug 2017 07:47:20 Titlul subiectului: |
191437 |
|
Ati putea face o schita cu configuratia (dispunerea firelor, incrucisarilor si macazelor) retelei de troleibuze din centru din Satu-Mare, daca s-ar fi construit si liniile de troleibuze spre cartierul Micro-17 si Carpati-2 ?
Nu prea inteleg unde era dispusa aceea bucla de incadrare a troleibuzelor spre Micro-16, astfel incat sa poate fi folosinta si daca s-ar fi construit linia de troleibuze spre Micro-17 si Carpati-2!
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Dec/2024 Mesaje: 1384 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 21 Aug 2017 09:13:18 Titlul subiectului: |
191439 |
|
Existau cele 2 sensuri N-S si E-V. Acestea se suprapuneau. Din asta rezultă 4 cruci la 90 grade. Mai exista pe fiecare curbă dreapta in intersecție cate un fir. Pe bdul. Cloșca la 50 m de intersecție exista o întoarcere ce dadea posibilitatea ca troleibuzul sa se încadreze ori spre gara ori dreapta spre micro 17. Deși existau cele 4 cruci din cate stiu cele de urcare spre depou dinspre gara nu au fost folosite decât la retragere. Nu stiu daca macazul electric funcționa. T3 desi avea destinația gara ferastrau intra in micro 16 făcând din acest traseu unul total nerentabile deoarece se suprapunea cu T1 in proportie de 70%.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 02/Dec/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Lun 21 Aug 2017 09:43:17 Titlul subiectului: |
191441 |
|
Existau cele 2 sensuri N-S si E-V. Acestea se suprapuneau. Din asta rezultă 4 cruci la 90 grade. Mai exista pe fiecare curbă dreapta in intersecție cate un fir. Pe bdul. Cloșca la 50 m de intersecție exista o întoarcere ce dadea posibilitatea ca troleibuzul sa se încadreze ori spre gara ori dreapta spre micro 17. Deși existau cele 4 cruci din cate stiu cele de urcare spre depou dinspre gara nu au fost folosite decât la retragere. Nu stiu daca macazul electric funcționa. T3 desi avea destinația gara ferastrau intra in micro 16 făcând din acest traseu unul total nerentabile deoarece se suprapunea cu T1 in proportie de 70%.
Bun- deci ca sa lamurim:
-La intersectia Bdul. Closca, Bdul. Octavian Goga si Strada careiului s-ar fi intersectat cele doua axe a retelei de troleibuze:
-Nord-Sud Gara- Gara Ferastrau pe Bdul. Closca
-Est-Vest Micro 16/Cartier Horea- Micro 17 si Carpati-2, pe Strada Careiului si Bdul. Octavian Goga.
Deci rezulta o intersectie cu 4 cruci la 90 de grade, ceea ce tehnic cred ca se putea realiza (am mai facut astfel de incrucisari a retelei de troleibuze in Chisinau).
Si nu inteleg un aspect: daca existau aceste 4 cruci in aceea intersectie, de ce T3 -care aveea traseul Gara- Gara Ferastrau mai trebuia sa intre prin Micro-16 ?! In aceea intersectie ar fi putut merge tot inainte pe Bdul. Closca spre gara Ferastrau!
Acum intervine problema- cum s-ar fi facut daca s-ar fi construit si linia de troleibuze spre Micro-17 si Carpati-2, si cum s-ar fi configurat reteaua in intersectia Bdul. Closca/Bdul.Octavian Goga/Strada Careiului, astfel incat troleibuzele sa aibă acces din orice directie spre orice directie!
Sa analizam pe rand directiile posibile in aceea intersectie:
-Axa nord-sud Gara- Gara Ferastrau, pe Bdul. Closca
-Axa est-vest Carpati-2 si Micro-17 - Micro 16/Cartier Horea, pe Bdul. Octavian Goga- Strada Careiului
*cele doua axe s-ar fi intersectat exact deasupra intersectiei, prin 4 cruci la 90 de grade
-De la Gara (Bdul Closca) spre si dinspre Micro 16/Cartier Horea (Strada Careiului)
-De la Gara (Bdul. Closca) spre si dinspre Micro-17 si Carpati-2 (Bdul. Octavian Goga)
-De la gara Ferastrau (Bdul. Closca) spre si dinspre Micro-16/Cartier Horea (Strada Careiului)
-De la gara Ferastrau (bdul. Closca) spre si dinspre Micro-17 si Carpati-2 (Bdul. Octavian Goga).
Pentru aceste 4 accese a troleibuzelor, ar fi trebuit ca pe fiecare latura a intersectiei Bdul. Closca/Strada Careiului/Bdul. Octavian Goga sa fi existat 4 cai duble pentru troleibuze, astfel incat sa existe toate conexiunile posibile intre cele doua axe nord-sud si est-vest.
Aceste conexiuni ar fi trebuit realizate pe cele 4 laturi a intersectiei, iar cele 4 cruci ar fi trebui montate exact deasupra intersectiei.
Tehnic cred ca s-ar fi putut realiza astfel.
|
|
Sus |
|
|
|