Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2008 23:21:26 Titlul subiectului: |
100397 |
|
Da, la Arad s-au pastrat toate numerele cu care au venit tramvaiele, chiar daca exista sau au existat si suprapuneri: 167, 35, 131, 130, etc
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 02 Noi 2008 01:17:00 Titlul subiectului: |
100408 |
|
quiksilver a scris: | Da, la Arad s-au pastrat toate numerele cu care au venit tramvaiele, chiar daca exista sau au existat si suprapuneri: 167, 35, 131, 130, etc |
Poate si asta e unul din farmecul lor.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 03 Noi 2008 21:26:15 Titlul subiectului: |
100516 |
|
Veste bună: tramvaiele GT6 sosite în prima tranșă (31, 35 și 74) au fost azi (toate), chiar simultan afară, pe trasee diferite: 31 și 35 pe linia 18, iar 74 pe tura de linia 10 (schimbul II).
Descriere: |
GT6 #35 intrĂąnd Ăźn staĂŸie la Podgoria |
|
Mărime fișier: |
59.47 kb |
Vizualizat: |
de 16093 ori |
|
Descriere: |
GT6 #35 Ăźn staĂŸie la Podgoria (spre MicĂŁlaca) |
|
Mărime fișier: |
64.13 kb |
Vizualizat: |
de 16092 ori |
|
Descriere: |
GT6 #35 pe L18, Ăźn staĂŸie la Podgoria |
|
Mărime fișier: |
47.81 kb |
Vizualizat: |
de 16092 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 03 Noi 2008 22:26:36 Titlul subiectului: |
100524 |
|
Zgârcănstein a scris: | Veste bună: tramvaiele GT6 sosite în prima tranșă (31, 35 și 74) au fost azi (toate), chiar simultan afară, pe trasee diferite: 31 și 35 pe linia 18, iar 74 pe tura de linia 10 (schimbul II). |
GT6-le cu #35 a fost ieri dupa-masa in probe. Eu l-am vazut in Micalaca zona III spre Calu' Balan, ca apoi sa il vad in zona Piata Romana, poate se indrepta inspre Alfa, dar aici nu sunt sigur.
Cert e ca este cazul sa uram BUN VENIT acestor tramvaie pe rutele aradene, si sa le dorim la cat mai multi km fara incidente!!!
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 11:46:24 Titlul subiectului: |
100540 |
|
Nu le mai laudati atita, azi 31 s-a stricat si a trebuit impins pina in depou:
Descriere: |
31 stricat dupa ce-a fost pe linia 8 |
|
Mărime fișier: |
407.21 kb |
Vizualizat: |
de 16059 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 12:20:35 Titlul subiectului: |
100546 |
|
Oare in conditii bune de exploatare ar fi cedat tot atat de repede?!? In urma discutiilor pe care le-am avut cu oficiali IVB pot confirma ca sunt tramvaie care si-au facut bine datoria acolo de unde au venit, le-am si vazut si "testat" la Innsbruck, deci cauza trebuie cautata in alta parte...
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 18:49:41 Titlul subiectului: |
100563 |
|
intrebare:
Pe langa ca stiu ca pantograful se pliaza ... la 31 este atat de pliat incat nu se vede (in poza)? mie mi se pare a fi dat jos ...
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 20:11:07 Titlul subiectului: Primul eveniment |
100574 |
|
Din pacate asa este, se pare ca 31 a ramas fara pantograf, nici macar izolatorii acestuia de pe acoperis nu se mai vad, (izolatorii pantografului de pe acoperis, se pot vedea foarte bine in pozele de la incarcarea respectiv descarcarea acestora). Alaturat, o poza comparativa, din 5 Octombrie, cu 31 si 35, fata in fata, din depoul Micalaca. Eu sper sa fi scapat doar cu atat, fara sa fi suferit alte probleme tehnice “interioare”, in urma acestui eveniment si sa fi fost, pur si simplu, doar ghinion, care se poate intampla mai oricarui vagon (chiar si la nici 3 zile de la prima iesire cu calatori).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
398.78 kb |
Vizualizat: |
de 15998 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către adyf117 la Mar 04 Noi 2008 20:53:56, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 20:36:38 Titlul subiectului: |
100575 |
|
I-a cazut pantograful aproape de intrarea in statia de la Teatru, venind dinspre Primarie. Muncitorii de la CTP l-au luat si l-au incarcat intr-un camion. Se mai intampla ca pantografele sa agate reteaua de contact si sa cada...de obicei la Tatre.
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 23:45:19 Titlul subiectului: |
100595 |
|
Stiti ce curiozitate am, cat au sa reziste vagoanele cu paint-ul original, adica, in cat timp ajung si ele supra-lipite de afise publicitare de vreo 30 de ori lipite fara nici un sens, cum au ajuns si vagoanele mai vechi...
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 07 Noi 2008 12:55:10 Titlul subiectului: |
100686 |
|
In cazul vagoanelor #276 sau #274 au tinut destul de mult timp, vagonul #276 inca pastrandu-si reclama care l-a facut celebru. Sper sa o le pastreze exact asa cum sunt cel putin pentru un timp mai indelungat.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 02:14:32 Titlul subiectului: |
101745 |
|
Hi all,
some news from Innsbruck: the next four IVB cars are expected to be shipped to Arad by the end of December. It will be 8-axle former Bielefeld car 51 and Lohner 6-axle cars 71, 76 and 77.
51 at Westbahnhof station on 29 March 2008:
71 on 20 January 2007, in it's last year's golden Swarovski livery, near Mühlsee station at line 6, a route on which these cars normally never go, this was the only time they did, reason was the 40 years celebration of Lohner type cars:
76 at Amras loop on 19 September 2004:
77 at Marktplatz station on 22 June 2008:
Thanks for all the photos posted here!
Wishing you all a good time,
Manni
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 10:40:22 Titlul subiectului: |
101749 |
|
Thank you Manni for the news and the wonderful pics. Can't wait to see those trams in Arad!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 29 Noi 2008 16:11:39 Titlul subiectului: |
101867 |
|
Ieri am calatorit si eu pentru prima data cu aceste tramvaie aduse recent la noi din Austria, si anume cu vagonul #35 pe linia 8. Imi plac mult!
Ce se mai aude referitor la defectiunea lui #31? Si nu stie nimeni cand vor iesi in circulatie si celalalte.(?)
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 06 Dec 2008 14:27:40 Titlul subiectului: |
102216 |
|
Ce mai combinatie...
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 06 Dec 2008 17:18:15 Titlul subiectului: |
102221 |
|
Ma intreb de ce ambele tramvaie aveau pantograful ridicat. Ma intreb care din ele este cel defect.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 06 Dec 2008 21:41:25 Titlul subiectului: |
102238 |
|
(Desi nu poate sa fie neaparat un argument foarte puternic), parerea mea este ca #35 este vagonul defect deoarece are luminile aprinse.(?)
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 06 Dec 2008 21:59:46 Titlul subiectului: |
102240 |
|
Tind sa cred si eu cam acelasi lucru. Argumentul este insa acelasi: luminile aprinse...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 23 Dec 2008 20:39:22 Titlul subiectului: |
102942 |
|
Ma tot gandesc cand le vor pune in circulatie si pe celalalte vagoane din Innsbruck ? Sau cel mai probabil, dupa ce vor finaliza lucrariile...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 23 Dec 2008 21:05:15 Titlul subiectului: |
102947 |
|
Asta e cel mai plauzibil raspuns: dupa finalizarea lucrarilor.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 24 Dec 2008 22:25:46 Titlul subiectului: |
102987 |
|
^Intocmai. Orisicum, astazi l-am vazut la podgoria pe #74 cred (cel cu reclama SilberQuelle). L-am mai vazut in circulatie si inainte, daca imi amintesc eu bine. (?)
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 24 Dec 2008 22:57:50 Titlul subiectului: |
102995 |
|
da, asa e. circula prin oras de ceva vreme buna.
later edit: nu stiu daca a mai patit cineva asta, dar la unele tramvaie din lotul nou venit de la Insbruck vatmanii nu isi mai verifica oglinda atunci cand deschid primele usi (cel de langa ei, care nu are buton) in statii, astfel incat am fost nevoit de 2 ori sa ii rog sa faca acest lucru.
Mai e posibil ca sa nu vada din cauza acelei perdele inestetice caruia eu sincer nu ii vad rostul. Oare de "carpe" de separare vor avea parte si tramvaiele noi care vor veni?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Dec 2008 00:21:32 Titlul subiectului: |
103005 |
|
arthurarad a scris: | Mai e posibil ca sa nu vada din cauza acelei perdele inestetice caruia eu sincer nu ii vad rostul. Oare de "carpe" de separare vor avea parte si tramvaiele noi care vor veni? |
De perdelele inestetice au nevoie din două motive: nu au un perete despărțitor între cabină și salon, iar cum deschid prima ușă intră frigul. Așa încearcă cumva să mențină oarecum puțina căldură pe care o au (că de multe ori se întâmplă să se mai defecteze aeroterma, exemplu de acest fel e GT6 #74). Și dacă vă uitați la poze, au un simplu "perete" mic de plastic strict cât să acopere spatele vatmanului. Sincer să fiu, nici mie nu mi-ar plăcea să nu am o cabină, mai ales atunci când e aglomerat și stau călătorii ca sardelele. Vă dați seama că s-ar așeza unii și în brațe la vatman .
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 25 Dec 2008 00:35:25 Titlul subiectului: |
103007 |
|
arthurarad a scris: | vatmanii nu isi mai verifica oglinda atunci cand deschid primele usi (cel de langa ei, care nu are buton) in statii |
În Innsbruck ușa 1 nu se folosește decât pentru urcare... și doar pentru cei fără bilet, care îl pot cumpăra de la vatman la 2,2 euro (față de 1,70 cât e la magazin, automat, gară etc.). Mie mi s-a întâmplat în Innsbruck să vreau să cobor prin față și până la urmă am mers la altă ușă...
Revenind pe plaiurile mioritice, având în vedere că vatmanii nu au cabină și e cam frig afară... nu cred că ar fi prea recomandată pentru ei deschiderea ușii 1.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 26 Dec 2008 22:07:11 Titlul subiectului: |
103093 |
|
Atunci nu inteleg de ce nu se poate separa cabina, apoi sa se asigure incalzirea.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
|