Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 30 Oct 2008 23:50:26 Titlul subiectului: |
100292 |
|
263 are faruri de T4R
Serios vorbind, nu stiu sa spun daca sunt diferente din fabrica intre cele doua vagoane. Diferentele vizibile de aspect cred ca sunt marca oraselor de unde provin, adica Essen pentru 1858 si Mulheim pe Ruhr pt 263.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 12:11:51 Titlul subiectului: |
100959 |
|
Ca tot vorbeam de 263, el are la capete scaune comode, in schimb in partea de mijloc sint tari, la fel si peste tot la 262(care are si putine locuri si la orele de virf pe linia 6 nu gasesti loc dar incap mult mai multi decit intr-un T4R)
Alta remarca e ca se baga GT6 pe linia 3 si nu numai ca-s superaglomerate dar la UTA cind vine dispre Alfa se inghesuie lumea ca-n conserva, bine nici nu sti unde opreste, ca-i statia de la UTA de 1km lungime(si citiva centimetrii latime) si tramvaiul de 15m
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 00:39:30 Titlul subiectului: |
100997 |
|
GT6 circula des si pe 8 sau 18. La fel, extrem de pline. De fapt, dupa cum e obiceiul la CTP, tramvaiele liniilor 8 si 18 circula unul dupa altul, astfel incat primul e intotdeauna plin. Ma mira ca in loc de GT8, vedem multe GT6. Parca nici tatre nu mai circula asa des pe cum o faceau pe vremuri. S-ar putea ca multe dintre ele sa fie defecte.
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 15:31:49 Titlul subiectului: |
101025 |
|
srazvi a scris: | bine nici nu sti unde opreste, ca-i statia de la UTA de 1km lungime(si citiva centimetrii latime) si tramvaiul de 15m |
Pai nu ar trebui sa opreasca in capatul statiei (sau cat mai aproape)? pentru a face loc urmatorului tramvai (daca este cazul)... Si oricum pe calea Iuliu Maniu si Radnei este aceeasi problema; numai acolo nu se plange nimeni (acolo cred ca sunt putin mai scurte)
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 18:16:10 Titlul subiectului: |
101029 |
|
o_serar a scris: | srazvi a scris: | bine nici nu sti unde opreste, ca-i statia de la UTA de 1km lungime(si citiva centimetrii latime) si tramvaiul de 15m |
Pai nu ar trebui sa opreasca in capatul statiei (sau cat mai aproape)? pentru a face loc urmatorului tramvai (daca este cazul)... Si oricum pe calea Iuliu Maniu si Radnei este aceeasi problema; numai acolo nu se plange nimeni (acolo cred ca sunt putin mai scurte) |
Eu iau tramvaiul zilnic de pe Radnei, si in general nu e mare problema. Doar ca pentru a circula dintr-un capat in celalalt al statiei atunci cand e plin, trebuie sa cobori pe pamantul dintre statie si linia de tramvai... Aici sunt mult mai inguste statiile, sa stiti!
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 21:02:14 Titlul subiectului: |
101040 |
|
E mare haos cand un T4R e in statie(dimineata circula doua pe lnia 6), nimeni nu stie unde opreste si e de 10 ori mai mic ca statia de la UTA, in Micalaca cred ca statile sunt putin mai lungi decat un Tatra cu remorca si sti ca opreste la capatul statiei. Din pacate aici in Vlaicu daca vine un GT6 si e statia plina toata lumea se imbulzeste unul peste altul, ar trebui toti vatmanii sa opreasca fie la mijlocul statiei fie in capat, desi daca opresc in capat la Lebada esti mai aproape de UTA decit de Lebada . La fel e si la Fortuna inspre Fat Frumos faci 5 minute pina iesi din statie
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 13 Noi 2008 21:04:27 Titlul subiectului: |
101041 |
|
Lasa k lucrurile se vor rezolva de la sine cand tot acest "BERD" va fi gata... Cel putin asa speram
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Vin 14 Noi 2008 09:28:11 Titlul subiectului: |
101063 |
|
De ce naiba nu se poate marca o linie in statie iar tramvaiul sa opreasca intodeauna la acea linie?
Problema este ca si multi vatmani sunt niste nesimtiti si niste neprofesionisti care opresc si se comporta dupa bunul lor plac dar ma rog asta deja este o alta problema.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 24 Dec 2008 22:30:10 Titlul subiectului: |
102990 |
|
The_Kid a scris: | De ce naiba nu se poate marca o linie in statie iar tramvaiul sa opreasca intodeauna la acea linie?
Problema este ca si multi vatmani sunt niste nesimtiti si niste neprofesionisti care opresc si se comporta dupa bunul lor plac dar ma rog asta deja este o alta problema. |
Oarecum ar fi o idee buna. Ar trebui sa se reglementeze si niste reguli privind acest aspect. Spre exemplu, in cazul in care doua tramvaie opresc in aceeasi statie, iar cel de al doilea tramvai ar fii unul de tip"2 vagoane", as gasi corect sa inainteze dupa ce pleaca primul si sa mai stationeze putin in statie. Eu am patit un caz foarte similar si de aceea ma folosesc de acest exemplu. Desigur, este o idee buna si din alte puncte de vedere.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 24 Dec 2008 23:02:41 Titlul subiectului: |
102996 |
|
Sincer eu am intalnit asemenea situatii in statia de la Podgoria spre Micalaca. Atunci in fata era un GT4 sau GT6 iar in spate un cuplu GT4+GT4. Au fost situatii cand tramvaiul s-a "strecurat" in statie, dar fiind vb de un cuplu mai lung, spatele celui de-al doilea a cam blocat trotuarul.
De asemenea, am intalnit vatmani in situatia descrisa mai sus care au permis accesul calatorilor in tramvai, pe cand altii au asteptat pana a plecat primul tramvai, a tras in fata, abia apoi permitand accesul calatorilor.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 04 Ian 2009 21:15:33 Titlul subiectului: |
103639 |
|
Iata ca 302 circula tot solo, fara remorca lui 312, deja de ceva vreme buna si ma intreb daca va mai circula vreodata cu remorca
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.88 kb |
Vizualizat: |
de 17181 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 04 Ian 2009 21:37:08 Titlul subiectului: |
103643 |
|
Sincer eu sper ca da. Asa parca arata cam chel...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 05 Ian 2009 13:33:15 Titlul subiectului: |
103665 |
|
Si eu l-am vazut astazi pe #302 circuland solo. Dar vreau sa cred si chiar sper ca il vom revedea impreuna cu #312 in curand.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 05 Ian 2009 18:22:35 Titlul subiectului: |
103693 |
|
Am mai scris pe undeva pe forum ca remorca 312 se afla intr-o stare destul de proasta. Nu cred ca va mai circula vreodata, eventual doar daca vor dori cei de la CTP sa isi demonstreze din nou maiestria inginereasca.
Eu ma intreb de alte remorci Duwag ale CTP-ului, si anume:167,183,187, care au disparut de peste un an, impreuna cu "motoarele" 260, 258 si deja "sigur casatul" 230.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 08 Ian 2009 15:11:56 Titlul subiectului: |
103873 |
|
Astazi am vazut un GT8 (cred ca este vorba de #1856 ~ Nu mi-am putut da seama pentru ca actuala reclama a vagonului a acoperit numarul acestuia) caruia ii s-a inlocuit farul original cu alte doua faruri in fata, cum s-au montat si pe unele vagoane GT4, cum ar fii: #570, #625 #633. Mi-ati putea spune de ce anume fac asta?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 08 Ian 2009 23:49:03 Titlul subiectului: |
103899 |
|
Este vorba de 1853, iar motivele sunt mai multe: se sparge farul original, se strica, se rde becul, etc. Solutia o reprezinta farurile de Tatra. Ar mai fi o varianta si anume daca botul tramvaiului este avariat serios, atunci se reconstruieste cu faruri de Tatra.
O situatie interesanta poate fi observata la GT6 nr. 122. In interiorul farului original (locasului), de marime mai mare, a fost pus unul de Tatra. Arata destul de ciudat...
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 15:06:29 Titlul subiectului: |
104411 |
|
doi "frati" adica doua tramvaieGT6 cu reclama Euro Instal:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92 kb |
Vizualizat: |
de 16910 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 15:40:00 Titlul subiectului: |
104421 |
|
Nu mi-am putut de seama exact daca este vorba de vagonul #108 sau #132 dar daca este vorba de vagonul #132 sunt frati inca de la reclama cu Coca Cola.
quiksilver a scris: | Este vorba de 1853, iar motivele sunt mai multe: se sparge farul original, se strica, se rde becul, etc. Solutia o reprezinta farurile de Tatra. Ar mai fi o varianta si anume daca botul tramvaiului este avariat serios, atunci se reconstruieste cu faruri de Tatra.
|
Multumesc mult pentru explicatie! Chiar dupa postarile noastre, a venit aceasta poza cu #133.
Ultima modificare efectuată de către Alexandra2 la Sâm 17 Ian 2009 18:13:44, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 16:55:28 Titlul subiectului: |
104433 |
|
In poza facuta de ZRAVI am vazut ca mai este inca o linie in mijloc. Pentru ce este si aia?
|
|
Sus |
|
|
Plesh
Data înscrierii: 15/Oct/2008 Ultima vizita: 10/Aug/2009 Mesaje: 58 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 17:39:06 Titlul subiectului: |
104442 |
|
Pentru tramvaie
-Este linia care duce spre centru, e un "nod feroviar" acolo!
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 20:14:36 Titlul subiectului: |
104445 |
|
Alex_02 a scris: | Nu mi-am putut de seama exact daca este vorba de vagonul #108 sau #132 dar daca este vorba de vagonul #132 sunt frati inca de la reclama cu Coca Cola. |
E 132, fratele cu faruri originale...cred
P.S. Mai e o linie in dreapta pentru tramvaiele care vin dinspre gara
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.89 kb |
Vizualizat: |
de 16861 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 21:19:52 Titlul subiectului: |
104453 |
|
Acuma si 132 are far de tatra. In pozele de mai jos sunt 132 si 133 cu faruri originale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.85 kb |
Vizualizat: |
de 16854 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.75 kb |
Vizualizat: |
de 16854 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Feb 2009 12:16:31 Titlul subiectului: |
106064 |
|
Imi spune cineva ce numar de parc are acest tramvai:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.56 kb |
Vizualizat: |
de 16675 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Feb 2009 14:31:27 Titlul subiectului: |
106073 |
|
GT6Z 33
Arata mai bine in aceasta schema de culori la fel si restul tipurilor de tramvai GT6, GT6Z, GT8, GT8Z, M8S. Schema aceasta se gaseste in Germani in Köln si Bochum
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
16.07 kb |
Vizualizat: |
de 16651 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
21.32 kb |
Vizualizat: |
de 16651 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
21.33 kb |
Vizualizat: |
de 16651 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
19.02 kb |
Vizualizat: |
de 16651 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
18.91 kb |
Vizualizat: |
de 16651 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.32 kb |
Vizualizat: |
de 16651 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
6.04 kb |
Vizualizat: |
de 16649 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.94 kb |
Vizualizat: |
de 16649 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.71 kb |
Vizualizat: |
de 16649 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Feb 2009 15:34:45 Titlul subiectului: |
106077 |
|
Tramvaiele ZGT6 au venit in schema alb cu brauri rosii. Niciunul nu si-a schimbat culoarea, atat ca in timp le-au fost lipite reclame.
In alta ordine de idei, vagonul cred ca este in probe. Eu l-am vazut la Podgoria, din departare. Initial am crezut ca este #45.
|
|
Sus |
|
|
|