Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 19 Oct 2008 10:37:12 Titlul subiectului: |
99768 |
|
Plesh a scris: | bine ca au pus pe Tatra televizoare, dar stie cineva, vor mai folosi monitoarele in fiecare statie pe fiecare linie (alea ce erau numa pe linia 3)? |
Pai probabil vor fi la fel dar pe toate liniile, oricum eu zic ca la autobuse ar trebui GPS sa nu mai traga chiulul cum e acuma cu lucrarile, zilnic un autobus articulat sta la UTA in statie si merg doar doua pline pe Podgoria-UTA iar la ore de virf 3
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 28 Oct 2008 14:35:41 Titlul subiectului: |
100152 |
|
As vrea sa stiu ce parere au si restul userilor de pe acest forum despre aducerea tramvaielor SH in Romania pentru ca in Arad este deja o moda ca lumea sa condamne acest lucru insa multi dintre ei habar nu au despre costurile unui tramvai nou si ce investitie necesita acesta.
Eu unul sunt de parere ca tramvaiele acestea aduse de la IVB din Insbruck chiar sunt o afacere buna pentru CTP pentru ca sunt mult peste tramvaiele ce se caseaza in momentul de fata in Arad. Stiu ca toate lumea vrea tramvaie noi insa in momentul de fata nu sunt bani pentru asa ceva, poate ca peste cativa ani cand Astra va putea produce astfel de vehicule vom putea discuta altfel insa pana atunci eu ma bucur si de acest SH si de faptul ca se reabiliteaza infrastructura.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 28 Oct 2008 20:37:11 Titlul subiectului: |
100170 |
|
Intr-adevar SH-urile sunt solutia pentru Romania deoarece nu se vor putea aduce prea repede vagoane noi destule pentru o retea atat de extinsa ca si a noastra. Timpul tramvaielor noi va veni peste vreo 4 ani probabil
In alta ordine de idei, sper sa aducem si GT8-urile din Innsbruck, pentru ca este nevoie de vagoane cu capacitate mare.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 09:46:29 Titlul subiectului: |
100191 |
|
off topic: este primul meu mesaj pe acest forum si ma bucur sa fiu alaturi de voi!
ontopic: Deja sunt faimosi celebrii "Gica-Contra" ai Aradului, care indiferent ce ar fi, nu pot decat sa comenteze fara rost.
Acum au gasit sa se lege de tramvaiele SH din Germania, ca ar fi gunoaie, rable, etc. Problema intervine caci si daca se luau tramvaie noi la valori de sute de ori mai mari, aceleasi persoane sareau cu gura ca nu ar trebui cheltuite sume atat de mari...
Plus ca deja situatia tramvaielor SH s-a discutat deja... Sunt vechi, e adevarat, dar se vede ca sunt intretinute. Sunt bune din mai multe motive: calea de rulare in unele zone e de la "praf" spre mai rau, noroc cu constructiile care au loc in vlaicu. Sunt bune pentru ca vin diversi cetateni dubiosi care distrug tramvaiele vechi de 30 de ani. Oare ce ar face cu tramvaie noi???
Poate ca pe termen mediu am merita mijloace noi de transport, dar deocamdata sunt alte probleme de rezolvat (vezi zona Renasterii, Preparandiei, etc.).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 10:50:26 Titlul subiectului: |
100196 |
|
Cele 7 tramvaie aduse din Innsbruck sunt in primul rand simple si usor de intretinut, avand in vedere dotarea depourilor si insuficienta finantare. Prezenta componentelor electronice complica deja cu mult situatia, iar faptul ca toate vagoanele M8S sunt in circulatie este pe deplin meritul unor oameni extraordinari de la depoul Micalaca. Starea proasta a caii de rulare, care duce la deteriorarea diverselor componente electronice sensibile (cu posibile efecte in lant asupra unor echipamente scumpe si/sau greu de procurat), dificultatile care apar la aprovizionarea cu diverse componente electronice sunt aspecte incompatibile cu exploatarea in bune conditii a unor vagoane mai complicate decat cele asemenea noilor achizitii.
Daca in privinta caii de rulare si a retelei de contact lucrurile sunt pe drumul cel bun, sunt enorm de multe de facut in privinta depourilor pentru ca acestea sa fie pregatite sa primeasca vagoane noi.
Toate acestea sunt valabile nu doar in cazul Aradului.
Despre "calatori" nici nu are sens sa mai discutam...
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 09:37:11 Titlul subiectului: |
100533 |
|
Ieri am vazut un tramvai in bucla de la Zona industriala de vest, cred ca repus in circulatie traseul 1B (bineinteles cu devierea de rigoare catre Piata Romana prin spate pe linia lui 4B).
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Noi 2008 10:07:56 Titlul subiectului: |
100535 |
|
Da, asa este. Mama (caci ea circula pe acolo zilnic) mi-a spus ca linia este in continuare functionala.
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Mie 05 Noi 2008 18:03:19 Titlul subiectului: |
100622 |
|
Stiu ca mai e fotografia acestui tramvai pe-aici, dar daca o am si eu, o postez si eu. Vizita la Arad in vara lui 2007.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
538.44 kb |
Vizualizat: |
de 14204 ori |
|
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 11 Noi 2008 22:39:09 Titlul subiectului: |
100931 |
|
Astazi, jurul orei 16.30 am vazut in centru Tramvaiul Copiilor care era tractat de un GT6 (cred, dar nu sunt sigur). Cel mai probabil se indrepta dinspre depoul de la Ghioroc spre depoul UTA pentru ultimele verificari inainte de a-i da drumul.
Avand in vedere ultimele declaratii ale primarului Falca cum ca de 1 Decembri iluminatul stradal de sarbatori va fi pregatit, probabil va trebui pus in circulatie si tramvaiul cu pricina, astfel explicandu-se data destul de timpurie la care aceste iese de la "naftalina"
Din pacate ma grabeam ft tare, aparatul foto nu il aveam la mine, iar inspiratia de a poza cu telefonul mobil nu am avut-o...
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 22:55:35 Titlul subiectului: |
101270 |
|
Astazi am aruncat o privire in depoul Micalaca si am vazut ca vagoanele #06, #13, #490 #626, #312 erau toate pe o linie. Toate aceste vagoane sunt defecte? Nici nu il observasem pe #494 singur pana acum. Si #312...
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 18 Noi 2008 23:12:47 Titlul subiectului: |
101275 |
|
Remorca 312 e praf. Adica e reconstruita "din topor", pentru ca a fost mistuita de incendiu. E o treaba mult mai dificiala sa construiesti o remorca de Duwag decat o Tatra sau un Timis, se pare. Oricum e de laudat interesul celor de la CTP care s-au chinuit cu 312. In ultima vreme nu stiu de ce i-au pus scaune de Timis. Mai bine ca e pe dreapta.
In privinta vagoanelor GT4, cred ca nu sunt reparate din cauza ca si asa sunt prea multe tramvaie de rezerva. De ce sa se mai chinuie atunci, nu? Nu stiu ce probleme pot avea 626 si 490, sper ca nu prea grave. De 06 si 13 ce sa mai zicem, ca stau de mai bine de un an...Sper sa nu le vedem casate, ar fi mare pacat.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 19 Noi 2008 18:57:26 Titlul subiectului: |
101324 |
|
^Dar nu au reusit sa o repare in totalitatea din moment ce era trasa pe linia cu celalalte vagoane defecte? Orisicum, referitor la celalalte doua vagoane GT4 #490 si #626, nu as crede ca au ceva grav. Daca imi amintesc bine, au mai fost cateva cazuri similare cum ar fii #608 si #584 spre exemplu, cand vagonul #608 a circulat fara #584 intr-o perioada de timp. Intr-adevar....Ar fi un mare pacat sa vedem unul dintre cele doua Gt4-uri din Ulm casate.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 20:47:26 Titlul subiectului: |
101731 |
|
Citeam interviu acordat de P.Cuvineanu, director tehnic CTP, pe website ziarului Aradon, in care mentiona ca tramvaiele model Timiș 2 au primit aprobarea de a fi trimise la casat. Nu au putut face acest lucru, pentru că sunt singurele pe care le au cu garda așa înaltă și care pot circula spre Ghioroc. Din acest interviu sa inteleg ca vor fi casate toate timisurile care au mai ramas acum in circulatie? De ce oare nu pot sa le pastreze alaturi de #31 + #32 ? Sau de ce nu il pot pastra macar pe #1 + #2 , astfel vor avea cate un model de timis "normal" si unul reconstruit dar modificat special pentru curse extra urbane. De ce nu ar putea sa existe si o astfel de posibilitate? Macar sa ramana aceste doua timisuri.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 23:41:12 Titlul subiectului: |
101742 |
|
Si Tatrele cred ca au garda inalta. Apoi, daca circula Omida, circula si GT8-urile. De fapt, mai nou am observat un aflux de vagoane GT8 pe linia 10. Sa fie oare tot din cauza asflatului ridicat? Linia 12 mai este acoperita si de cele 3 trenuri: 301+311, 303+313, 304+314.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 21:09:46 Titlul subiectului: |
101782 |
|
^Ma gandesc ca tatrele le trimit mai mult prin oras.
quiksilver a scris: | Apoi, daca circula Omida, circula si GT8-urile |
Exact. Si mai ales acum cand GT8-urile nu mai sunt trimise pe linia #3. Probabil, asta explica si de ce foarte multe vagoane de acest tip sunt trimise pe linia 10 spre exemplu, desi eu le-am mai observat si inainte.
Aceste presupuneri imi ofera oarecum o doza de optimism, deoarece motivul convocat in acel interviu de mai sus, incepe usor sa isi cam piarda din inteles. Sa fie oare ca nu au casat timisurile inca, pe motiv ca mai doresc sa le lase in circulatie?
Totusi, sper ca cineva de la CTP sa citeasca si sa tina cont si de postul meu de mai sus.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 21:25:07 Titlul subiectului: |
101785 |
|
Ce se faceau ei acum daca ar fi casat mai devreme timis-urile? Cred ca ramaneau in plop... sau in autobus.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 23 Dec 2008 20:49:30 Titlul subiectului: |
102943 |
|
quiksilver a scris: | Remorca 312 e praf. Adica e reconstruita "din topor", pentru ca a fost mistuita de incendiu. E o treaba mult mai dificiala sa construiesti o remorca de Duwag decat o Tatra sau un Timis, se pare. Oricum e de laudat interesul celor de la CTP care s-au chinuit cu 312. In ultima vreme nu stiu de ce i-au pus scaune de Timis. Mai bine ca e pe dreapta.
|
Da, stiusem de problema prin care a trecut remorca #312 insa nu pot sa imi dau seama ce s-a intamplat de nu o mai pun in circulatie. Sper sa o vad alaturi de #302 in circulatie cat mai curand. Referitor la scaunele de Timis, initial, am crezut ca i-au fost inlocuite scaunele deoarece au fost taiate de calatorii rauvoitori. S-ar putea ca cei de la CTP sa fii avut si un alt motiv totusi.
arthurarad a scris: | Ce se faceau ei acum daca ar fi casat mai devreme timis-urile? |
Or sa vada CTP, acum ca oficial au ramas fara ele.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 23 Dec 2008 22:29:19 Titlul subiectului: |
102953 |
|
Nu mai au nevoie de ele, numai eventual daca ar mai avea chef sa le trimita pe Ghiroc pentru a-i pedepsi pe calatorii de pe acele rute pentru ca vandalizeaza vagoanele nemtesti.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 16:46:57 Titlul subiectului: |
103366 |
|
Deoarece nu am mai fost niciodata in depoul Ghioroc, spuneti-mi va rog frumos, se permite accesul oricarei persoane care doreste sa faca o vizita acestuia? Sau cum se procedeaza mai exact.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 22:15:39 Titlul subiectului: |
103400 |
|
Muzeul este deschis de Zilele Aradului (prin luna august). Atunci se fac plimbări pe ruta Arad (de la Maximilian) - Ghioroc și retur cu Săgeta Verde. Când se ajunge la Ghioroc, intră grupul de călători împreună cu mecanicul în depou.
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 31 Dec 2008 09:39:24 Titlul subiectului: |
103430 |
|
^Am inteles. Ma tot gandeam cu ce ocazie se permite accesul in interiorul depoului. Stiam ca poti sa vezi tramvaiele din curtea acestuia si de afara, dar este cu totul alceva sa le poti vedea mai din apropiere. Multumesc pentru informatie!
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 23 Ian 2009 17:13:31 Titlul subiectului: |
104813 |
|
Astazi am circulat cu unul din noile vagoane venite din prima serie, #31, si ma putut observa cat de ingrijit si curat arata. Este adevarat ca la noi nu se pot pastra la fel de ingrijite dar de ce oare nu curate ?
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 23 Ian 2009 19:19:31 Titlul subiectului: |
104821 |
|
Din pacate la capitolul curatenie in afara de sageata verde n-am vazut sa se spele interior-exterior alt vehicul la noi. Unde mai pui ca scaunele cu musama, mai ales la GT8 ar fi trebuit curatate cu aspirator, daca bati un scaun ai umplut tramvaiul de praf
La Fat Frumos se mai matura tramvaiele, dar in alta parte n-am vazut.
P.S. Sobolanul Desiro e ca un tramvai, deci nu-i off topic, el fiind conceput pentru trenuri regionale pe distante scurte, dar la noi le gasesti pe toate rangurile si toate distantele, chiar si noi se distrug, deja fiind de mai mult 5 ani exploatate unele
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
|