|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 09 Feb 2009 22:24:15 Titlul subiectului: |
105856 |
|
Problemele care au determinat ca acest midibuz sa fie retras din circulatie au fost de natura tehnica: pe parcursul activitatii sale, MAO a avut de doua ori probleme grave la motor, in cel de-al doilea caz remedierea a avut loc "cu cantec" (a fost salvat datorita retragerii unui numar semnificativ de Rocar-uri U 312 B). A doua jumatate a anului 2008 il gaseste pe MAO retras in parcul Transurb-ului, intr-o situatie oscilanta: se revine asupra deciziei de casare, se evalueaza situatia si exista probabilitatea de a se lucra din nou la motorul midibuzului. Totusi, acesta ramane in stand-by pe parcursul a catorva luni, fara ca cineva sa intervina asupra sa in mod constructiv...
Mai jos, doua poze cu MAO realizate in luna iulie a anului 2008:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.82 kb |
Vizualizat: |
de 13287 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.98 kb |
Vizualizat: |
de 13287 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Vin 12 Iun 2009 20:47:00, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 09 Feb 2009 22:31:53 Titlul subiectului: |
105857 |
|
In perioada in care MAO a stat in parcul auto al Transurb-ului, o parte din piesele de la exterior au fost demontate si utilizate pentru alte autobuze. Decizia finala a fost luata abia spre sfarsitul lunii octombrie a anului 2008 si anume trimiterea midibuzului la casare. Demontarea propriu-zisa s-a desfasurat in locul in care fusese garat pana atunci MAO iar dezechiparea tehnica a avut loc intr-o perioada relativ scurta, intr-unul din ateliere.
Mai jos un set de poze cu MAO datand din luna octombrie a anului 2008, la scurt timp inainte de mutarea midibuzului in atelier. Se pot observa semnele de rugina care au razbatut prin vopsea, in special in zonele aparatorilor:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.3 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.75 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.73 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.33 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Vin 12 Iun 2009 20:47:54, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 09 Feb 2009 22:34:58 Titlul subiectului: |
105858 |
|
Procesul de dezasamblare a fost insa din nou oprit si in urma discutiilor avute, MAO a intrat la reparatii. A fost un proces anevoios intrucat multe echipamente lipseau sau erau incomplete. La inceputul lunii ianuarie a anului 2009, banchetele midibuzului MAO zaceau grupate ordonat in tarcul de casare. Banuiesc ca nu acestea vor fi utilizate pentru refacerea midibuzului, ramane de vazut cand il vom vedea din nou pe traseele din Galati.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.92 kb |
Vizualizat: |
de 13633 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 10 Feb 2009 21:29:37 Titlul subiectului: |
105899 |
|
Dupa o absenta indelungata, midibuzul Cobra cu numarul de parc VOD a revenit in circuitul urban la sfarsitul saptamanii trecute. VOD a stat pentru cateva luni intr-unul din altelierele Transurb-ului datorita unor defectiuni la motor. In prezent VOD este din nou functional, iar "relansarea" a avut loc pe traseul 11.
Poza de mai jos a fost realizata recent de colegul nostru, Terry Lawson.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.44 kb |
Vizualizat: |
de 13566 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 14 Apr 2009 22:39:13 Titlul subiectului: |
109574 |
|
In prezent, din randul midibuzelor ISUZU nu se mai caseaza nimic. O mare parte dintre aceste midibuze continua sa deserveasca traseele cu flux mediu si redus de calatori, precum 10, 12, 15 sau 29. Mai nou, am remarcat in cursul zilelor trecute midibuze ISUZU si pe traseul 35, si, in anumite intervale, pe liniile 9 sau 11.
Mi-am indrepatat atentia spre midibuzele veterane, mai precis cele din primul lot, adus la Galati in 1998. Din acest lot, in cursul vizitei pe care am intreprins-o cu Terry Lawson in cursul zilei de sambata, am gasit patru midibuze: WZG, WZH, WZM si WZP. Dintre acestea, WZP arata cel mai rau din punct de vedere al exteriorului, asta dupa ce reclamele afisate au fost indepartate intr-o maniera grosolana. WZH continua sa se mentina intr-o forma de zile mari; l-am descoperit in cursul saptamanii trecute pe traseul 26, functionand impecabil. In plus, o mare parte dintre soferii pe care ii cunosc au condus acest midibuz!
La peroanele destinate acestor midibuze le-am mai surprins pe YRB, EEJ, EEL si XDO, iar langa spalatorie, JTE, pregatit sa plece pe traseu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.89 kb |
Vizualizat: |
de 13583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.48 kb |
Vizualizat: |
de 13583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.43 kb |
Vizualizat: |
de 13583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.84 kb |
Vizualizat: |
de 13583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.88 kb |
Vizualizat: |
de 13583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.36 kb |
Vizualizat: |
de 13583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.23 kb |
Vizualizat: |
de 13583 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 14 Apr 2009 22:41:04 Titlul subiectului: |
109575 |
|
Al doilea set de poze:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.9 kb |
Vizualizat: |
de 13582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.52 kb |
Vizualizat: |
de 13582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.32 kb |
Vizualizat: |
de 13582 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.71 kb |
Vizualizat: |
de 13582 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Mar 14 Apr 2009 22:59:50 Titlul subiectului: |
109576 |
|
Cu midibuzul Isuzu WZO implicat in accidentul de acum 3 saptamani de pe linia 15 ce se va intampla? O sa il repare sau il caseaza?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 14 Apr 2009 23:03:37 Titlul subiectului: |
109577 |
|
Se spune ca PRESTIJ-urile s-au dovedit a fi, de-alungul anilor, ceva mai rezistente decat colegii de clasa ai celor de la ISUZU. Pana si la casari situatia sustine acest punct de vedere: 7 - 1
Cu toate acestea, PRESTIJ-urile se supun cu mai multa usurinta factorilor climatici si corozivi (umezeaza, rugina, ...). Schimbarea tablelor pare sa se realizeze cu destula usurinta, la fel si unele echipamente, astfel ca, atata vreme cat exista piese pe stoc, un PRESTIJ pare usor de "priminit".
O mare parte dintre aceste midibuze erau sambata deja iesite pe trasee. Am reusit totusi sa fotografiez o parte dintre cele stationate in parc;
LXA si LXC, preferate indeosebi pe trasee precum 10, 12 sau 34, MRU, preferat pentru liniile 20, 26 (cel mai des) si 34, MIJ, pe care in ultima perioada nu l-am mai prea observat pe trasee sau pe Curse Conventie, MIE, retras in zona halelor de reparatii, probabil avand din nou probleme la partea electrica...
Despre midibuzul WZO nu stiu deocamdata nimic. Nu l-am vazut in parc si nici in tarcul de casare. Cel mai probabil este garat in vre-un atelier... Avand in vedere vechimea pe care o are, as inclina sa cred ca va fi casat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.64 kb |
Vizualizat: |
de 13579 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.37 kb |
Vizualizat: |
de 13579 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.73 kb |
Vizualizat: |
de 13579 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.86 kb |
Vizualizat: |
de 13579 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
208.04 kb |
Vizualizat: |
de 13579 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 17 Apr 2009 11:15:40 Titlul subiectului: |
109706 |
|
La orele la care se efectueaza schimburile de ture la Combinat sau la Damen, printre mijloacele de transport puse la dispozitie de Transurb se numera, mai nou, si Cobra VOD. In ultima perioada, activitatea acestui midibuz oscileaza mai mult spre Cursele Speciale si mai putin spre traseele locale - 11 si 20. Este foarte posibil ca-n viitorul apropiat VOD sa devina doar un midibuz pentru Curse Conventie, caz in care deja se incadreaza DAB-ul FPV sau autobuzele de provenienta autohtona... Mai jos, doua poze cu VOD suprins in parcul auto, la data de 11.04.2009. Se poate observa, in zona inferioara a parbrizului, foaia ce anunta itinerariul cursei speciale.
O alta Cobra care mi-a atras atentia este WKC. Se pare ca midibuzul a cedat pe traseu si a fost tractat pana in vecinatatea atelierului de reparatii. In poza postata mai jos se poate observa o portiune din bara de tractare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.99 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.69 kb |
Vizualizat: |
de 13319 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 18 Apr 2009 20:35:55 Titlul subiectului: |
109783 |
|
Ieri(17.04) l-am vazut pe WZO pe str.Brailei proaspat vopsit,"imbracat"intr-un alb impecabil...din pacate nu am vazut pe ce traseu era...
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 19 Apr 2009 11:48:14 Titlul subiectului: |
109806 |
|
Se confirma. Si eu l-am vazut pe WZO ca nou! Printre soferii de la TransUrb, circula zvonuri care sustin ca dupa ce a fost refacut WZO-ul va fi casat la scurt timp dupa revizie!
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 21 Apr 2009 21:58:44 Titlul subiectului: |
109917 |
|
Este posibil sa se intample asa. Un caz similar s-a intamplat cu DAC-ul articulat ZPA (ex-8816) care, dupa ce a fost revopsit si pregatit tehnic pentru I.T.P. a intrat in tarcul de casare in loc sa revina pe Cursele Speciale.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 25 Apr 2009 01:13:39 Titlul subiectului: |
110024 |
|
Din cele afirmate la Panopticul autobuzelor casate, rezulta ca WZR este unul dintre putinele midibuze care a depasit varsta de 10 ani. A mai fost un midibuz care s-a apropiat de varsta respectiva, dar care a fost trimis la tarc.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 25 Apr 2009 11:04:10 Titlul subiectului: |
110035 |
|
In prezent sunt mai multe midibuze care functioneaza si care au depasit deja 10 ani de activitate. De exemplu, din lotul WZ, mai sunt active multe Isuzu care ies pe traseele locale sau ruleaza pentru Curse Conventii. WZG, WZH, WZJ, WZL, WZM, WZN, WZO, WZP sunt in continuare functionale. In plus, din cate am aflat pana in prezent, WZH a fost un fel de "midibuz scoala" intrucat majoritatea soferilor cu care am discutat spun ca l-au condus, unii pentru debut, altii ca masina suplinitoare atunci cand mijloacele de transport pe care activau erau la RK-uri sau casate. In prezent, as putea spune ca cel mai "muncit" si totodata activ midibuz din parcul Transurb-ului este WZH care, are si el peste 10 ani de activitate.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 09:40:07 Titlul subiectului: |
110604 |
|
Unul dintre midibuzele pe care am reusit sa le fotografiez mai amanuntit este cel care are numarul de parc YRA si care, pana in prezent, numara aproape 10 ani de activitate. Sa vedem mai intai exteriorul, curatat de pete de rugina si "corectat" recent in urma deformarilor minore. In momentul in care am realizat fotografiile, YRA nu fusese vopsit si prin urmare se pot observa petice de chit si - in unele locuri - zgaraieturi probabil de la inlaturarea unor autocolante mai vechi...
Sistemul de iluminare exterior este functional integral, la fel si cele de semnalizare si orientare pe timp de ceata. Doar sistemul de iluminare de balizare nu a fost schimbat in cursul RK-urilor suportate de YRA.
Din punct de vedere tehnic, YRA nu ridica deocamdata probleme; este unul dintre midibuzele care continua sa-si faca datoria pe traseele locale. Singura problema pe care am sesizat-o o constituie suspensiile spate, "obosite" ca de altfel la multe alte midibuze din primele "generatii".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.41 kb |
Vizualizat: |
de 13245 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.13 kb |
Vizualizat: |
de 13245 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 09:49:57 Titlul subiectului: |
110605 |
|
La interior midibuzul se prezinta in conditii bune pentru transportul pasagerilor. Banchetele sunt ingrijite, panourile laterale si superioare nu prezinta grad semnificativ de deformare cauzata de umezeala sau de diferente de temperatura, trapele de aerisire sunt functionale, barele de sustinere - cu exceptia celei din zona posterioara - sunt in pozitiile initiale. Uzura se remarca in special in zona podelei, unde mocheta roasa a fost acoperita cu profile din tabla. De asemenea, si panourile de vizitare de deasupra axei A au fost schimbate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.82 kb |
Vizualizat: |
de 13244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.4 kb |
Vizualizat: |
de 13244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
351.19 kb |
Vizualizat: |
de 13244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
330.74 kb |
Vizualizat: |
de 13244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
422.57 kb |
Vizualizat: |
de 13244 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 10:00:12 Titlul subiectului: |
110606 |
|
Cabina soferului prezinta un aspect ingrijit si nu este marcata de semne de uzura; bordul si-a pastrat elementele originale. Lipseste totusi afisajul superior pentru traseu (cel negru, original) precum si perforatorul de bilete prin imprimare, elemente care, de-altfel nu se mai gasesc nici la colegii de lot... In mod surprinzator, ochiul din plastic transparent de culoare verde, element despartitor intre salon si posteriorul cabinei soferului a rezistat de-alungul anilor de functionare ai midibuzului... De asemenea, volanul si schimbatorul de viteze sunt originale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
360.21 kb |
Vizualizat: |
de 13243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.66 kb |
Vizualizat: |
de 13243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
207.29 kb |
Vizualizat: |
de 13243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.82 kb |
Vizualizat: |
de 13243 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 10:14:24 Titlul subiectului: |
110607 |
|
Ultimul aspect al etapei de prezentare pentru acest midibuz il constituie usile, cu canate pliabile, cu actionare dura, tipic de altfel pentru ISUZU-urile care deservesc traseele din Galati.
In cazul lui YRA, cei 10 ani de functionare isi spun pe deplin cuvantul; ultima treapta a fiecarei usi este deformata datorita solicitarii, pragurile treptelor sunt intarite cu profile metalice iar in unele locuri, tabla subtiata, roasa, a fost peticita cu profile metalice. Semne de uzura accentuata sunt si la imbinarea dintre treapta superioara si podea, acolo unde ornamentele protectoare au cedat de multa vreme... De asemenea, gumele de protectie dintre canate au disparut si ele.
Nu am reusit sa remarc daca sistemul de iluminare pentru accesul la trepte este functional.
In concluzie, YRA promoveaza aspectul midibuzului care nu a fost "chinuit" de "rautatile" pasagerilor sai - exceptand cateva semne de graffiti din zona posterioara - ci, mai degraba de numarul lor mare pe care l-a transportat aproape zilnic, pe trasee cu flux ridicat, de-alungul a aproape trei sferturi din activitatea desfasurata pana in prezent.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
314.09 kb |
Vizualizat: |
de 13242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.51 kb |
Vizualizat: |
de 13242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.47 kb |
Vizualizat: |
de 13242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
279.17 kb |
Vizualizat: |
de 13242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.07 kb |
Vizualizat: |
de 13242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
240.96 kb |
Vizualizat: |
de 13242 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 15:17:10 Titlul subiectului: |
110626 |
|
Poate gresesc dar,eu tin minte ca singurele midibuze care au avut indicator electronic pentru traseu au fost cele din lotul WZ-,iar cele care au avut perforatoare electrice au fost cele din seria WZ- si cele din seria YR-.Spun asta deoarece odata cu achizitionarea WZ-urilor,traseul 102 s-a repartizat si pe midibuze,si odata cu achizitionarea YR-urilor,s-a infintat traseul 11b(in prezent 11) si YR-urile aveau doua "table" din plastic pe care era afisat traseul cu scris roz,prezentand strazile pe care circula traseul 11b dispuse in partea din fata sus(suportul inca este existent)si in partea din dreapta.Dupa un timp(prin anul 2000 cred) s-a efectuat o "rocada"astfel:YR-urile au trecut pe 102,(de aceasta data cu aceeasi "tabla"de traseu doar ca era intoarsa invers,afisand traseul 102 cu scris albastru),WZG si WZH au fost repartizate pe 9b(Tiglina 3-Gradina Publica),WZF si WZL pe 20b,WZK pe traseul 15 iar WZJ,WZM,WZN,WZO,WZP si WZR au fost repartizate pe 11b(actual 11),cele din loturile EE- au fost repartizate pe 11b si 102, JTD si JTE circulau pe 102 iar XD-urile faceau schimb 11 cu 102.Sper sa nu dezimformez dar,eu asa tin minte ca s-a intamplat deoarece eram un fan al ISUZU-urilor in perioada aceea si chiar nu tin minte ca vreun alt ISUZU sa aibe indicator de traseu electronic in afara de cele din lotul WZ-.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 21:51:07 Titlul subiectului: |
110639 |
|
Discutia despre tabela electronica a lui YRA am surprins-o cu ceva timp in urma, chiar de la un mai vechi sofer de la Transurb. Nu stiu insa daca a fost montata din fabrica sau a fost amplasata pe urma... De exemplu, conform informatiilor pe care le posed, YRB si YRC nu au avut acea tabela de afisaj electronic pentru traseu. Posibil ca YRA sa fi fost singurul din lot. Au trecut ceva ani de atunci...
In prezent, conform informatiilor prezentate de deprodio, toate midibuzele au schema de afisaj a traseului similara cu cea mentionata in postarea anterioara (suport metalic frontal si suport metalic lateral, in dreptul primului geam de dupa prima usa).
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 22:24:30 Titlul subiectului: |
110640 |
|
Erau multe midibuze cu tabela electronica, fond negru scris verde si putea afisa maxim 3 cifre. mai intai au fost puse pe 102, apoi au inceput sa afiseze> 009, sau -9- .
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 23:51:13 Titlul subiectului: |
110643 |
|
Da, imi-amintesc ca de la un timp, afisajele electronice nu mai erau de tipul 009 sau 011...erau simplu 9,11,15 s.a.m.d. si niciodata n-am stiut cum schimba traseele la aceste indicatoare; tot ce stiu e ca langa sofer in partea dreapta se afla o cutie neagra pe care scria cu cifre marunte si albe ce arata indicatorul...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 23:53:04 Titlul subiectului: |
110644 |
|
Pentru toti cei care citesc acest topic, am sa postez mai jos o poza cu WZH, existenta deja pe Forum, in care se observa tabela de afisare a traseului. Este tabela originala, cu care au intrat in circulatie midibuzele din seria WZ_ si care, poate din exces de zel sau pura intamplare, a existat si la midibuzul YRA (conform informatiilor mele). La opt ani de la introducerea in circuitul urban, midibuze precum WZG, WZH sau WZP continuau sa-si pastreze aceste tabele de afisaj. Schimbarea definitiva (renuntarea la aceste tabele electronice) s-a produs undeva pe la inceputul anului 2007, cand s-a involuat de la electronica la vechile placute pe care erau vopsite capetele de linie ale traseelor deservite de midibuze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.67 kb |
Vizualizat: |
de 13515 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Mai 2009 12:39:34 Titlul subiectului: |
110654 |
|
Am reusit, in cursul mai multor luni, sa adun un set de fotografii si pentru midibuzul EEJ. Conditia sa tehnica este, in prezent, multumitoare, iar salonul se prezinta in conditii bune pentru transportul pasagerilor.
Din punct de vedere al exteriorului, varsta - de aproximativ 10 ani - isi spune cuvantul prin usoare pete de rugina (au fost acoperite de cateva ori in cursul RK-urilor anterioare) precum si prin deformatii minore ale tablelor laterale. Sistemul de iluminare este activ integral, la fel si cel de semnalizare. S-a renuntat insa la cel de iluminare pe timp de ceata - odata cu schimbarea spoilerului, distrus in urma mai multor incidente precum si la cel de balizare, pe care nimeni nu s-a mai ostenit sa-l inlocuiasca. De aproape o luna, perioada de promovare a autocolantelor publicitare ale firmei Ramplast pe lateralele midibuzului EEJ a expirat; in pozele de mai jos il putem vedea pe EEJ inainte si dupa indepartarea reclamelor mentionate:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.13 kb |
Vizualizat: |
de 13588 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.49 kb |
Vizualizat: |
de 13588 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
169.5 kb |
Vizualizat: |
de 13588 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.21 kb |
Vizualizat: |
de 13588 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Mai 2009 12:56:30 Titlul subiectului: |
110655 |
|
Sa aruncam si o scurta privire in salon. Cel mai afectat element de la interior este podeaua, ramasa pe anumite portiuni fara materialul cauciucat protector. In zonele de trecere dintre podea si trepte s-au refixat ornamentele originale iar in anumite zone a fost necesara fixarea protectiei cauciucate a podelei cu benzi metalice. De asemenea, s-au schimbat si panourile de vizitare din dreptul axei A.
Invelitorile banchetelor au fost inlocuite de doua ori pana in prezent. Alte semne de uzura accentuata nu am sesizat in salon. Bordul se mentine in conditii optime si majoritatea pieselor care intra in componenta sa sunt cele originale. Panourile laterale si cele superioare nu prezinta grad semnificativ de deformare (cu o mica exceptie in zona posterioara din cadrul celei de-a doua usi), barele sunt toate in pozitiile initiale, stabilite de fabricanti, sistmul de aerisire este activ atat prin trapele pozitionate in plan superior cat si prin geamurile cu deschidere culisant-laterala iar sistemul de iluminare in salon este, de asemenea, activ integral cu toate ca lumina asigurata este destul de slaba si obositoare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
343.13 kb |
Vizualizat: |
de 13584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.31 kb |
Vizualizat: |
de 13584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
317.58 kb |
Vizualizat: |
de 13584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.79 kb |
Vizualizat: |
de 13584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.87 kb |
Vizualizat: |
de 13584 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|