Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 03:16:49    Titlul subiectului: 107139

Eee...sa nu exageram acum, sunt zone deja intre Lebada si Fat-Frumos in care incepe sa se strambe linia din cauza intersectiilor-in special cea de la fortuna, au turnat asfalt pana la trecerile de pietoni si in interiorul intersectiei numai unde sunt liniile de tramvai Confused deja capata valuri acea portiune..si nu numai. Nu putem sarii in sus de bucurie, din moment ce semafoarele nici acuma dau "unda verde continua" -Se spunea ca tramvaiele vor controla semafoarele si tot timpul v-or avea verde (nu e asa) Nemultumirile continua...si nu e nici un avantaj cu faza"linie separata de masini" ca asa a fost proiectat bulevardul, am fost noi norocosi sa avem parte de asta!

-In Oradea mai e si problema ecartament mare, strazi inguste, si in Timisoara sunt foarte multe zone linie/asfalt dar nu au probleme Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 08:07:18    Titlul subiectului: 107144

Intr-adevar, unele dintre nemultumirile oamenilor sunt de a dreptul de neinteles dar nu poti sa cataloghezi faptul ca statia nu a fost decat ridicol de putin acoperita cu o alta nemultumire usor netrebuinciosa precum "ba nu-i iarba". Si pentru faptul ca am mai citit si altele comentari similare, si cei care au propia masina au un cuvant de spus in privinta mijloacelor de transport in comun...Si problema nu se rezolva intotdeauna cu simpla afirmatie: "Nu iti convine, du-te si circula cu masina". Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 08:16:56    Titlul subiectului: 107146

@Plesh: Unde ai vazut tu ca linia incepe sa se strambe, chiar m-am uitat atent si nu am vazut asa ceva? Poate mi-a scapat mie insa mi-e greu sa cred ca deja apar astfel de probleme.

@dealcasei: la asta ma refeream si eu, la faptul ca oamenii sunt superficiali de multe ori si nu stiu sa aprecieze un lucru insa pe de alta parte nu ma multumesc numai cu asta pentru ca daca un proiect a fost gandit intr-un fel, am pretentia sa se respecte in totalitate atunci cand se trece la faza de executie dar asta e deja alta discutie mai complexa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 03/Iun/2024
Mesaje: 9943
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 08:43:02    Titlul subiectului: 107147

Ar trebui ca aradenii sa aprecieze faptul ca liniile de tramvai se MODERNIZEAZA !!! Daca ati fi fost constanteni sau brasoveni ati fi ramas deja fara tramvai. Daca ati fi fost resiteni, in curand ati fi ramas fara tramvai. Orasul vostru ar trebui sa serveasca exemplu pentru celelalte orase in care exista retea mai mult sau mai putin complexa de tramvai. Sau ati fi preferat autobuze in locul tramvaielor ? Laughing
Si acum sincer, termenele de finalizare de la voi mi s-au parut mult mai rezonabile fata de cele din Bucuresti.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 09:33:15    Titlul subiectului: 107149

Autobuze in locul tramvaielor??? NEVER!!! Acceptam asa ceva doar daca stim ca se modernizeaza liniile de tramvai. Sincer sa fiu, m-a cam deranjat parerea generala, in care lumea spunea ca trebuie sa astepte si o jumatate de ora pentru un tramvai. Nimic mai neadevarat! De cand s-a dat drumul zonei Banc Post - UTA am circulat zilnic prin acea zona, si pot fi multumit de frecventa cu care circula tramvaiele. Nu s-a intamplat niciodata sa trebuiasca sa stau mai mult de 5-6 minute, ceea ce se incadreaza in spusele oficialilor CTP. Ceea ce ma face sa cred ca aici deja e o obisnuinta a romanului in general de a se plange de orice. Iar daca nu are de ce, exagereaza in asa hal incat sa trebuiasca sa ii fie cuiva mila de el.
Interviul cu prima persoana m-a deranjat cel mai tare, cand spunea ca trebuie sa schimbe bilet ca sa ajunga in Vlaicu. Din nou, nimic mai neadevarat! Linia 3 circula pe ruta Gara Aradul Nou - Cpt Ignat - Fortuna.
Per general, am senzatia ca lumea nu prea constientizeaza avantajele noilor cai de rulare. Noi, aradenii, ar trebui insa sa ne bucuram ca se pune accentul pe mijloace de transport in comun nepoluante si ca se investeste in infrastructura. E logic ca pe perioada modernizarii sa existe mici neplaceri cauzate de lucrari, dar lucrarile trec - calea modernizata ramane!

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 19:47:51    Titlul subiectului: 107296

Daca toti aradenii ar gandi ca noi aici, nu am mai avea despre ce sa discutam Laughing
Faza e ca timp de vreo 30 de ani liniile si statiile au ramas aceleasi. si cand te obisnuiesti cu un lucru, ala ti se pare cel mai bun si nu esti de acord cu schimbarile. de exemplu, statiile noi care is lungi si foarte inguste. e adevarat, nu sunt deloc practice, oamenii trebuie sa alerge dupa tramvai dintr-un capat in celalalt, sa se inghesuie etc. dar, din cate am vazut din pozele facute in alte tari, si acolo au aproape acelasi tip de statii inguste! ne-a trebuit UE, avem statii ca in UE cu care ne vom obisnui, atat calatorii cat si vatmanii, si nu va mai fi asa harmalaie cum e acuma la urcarea in tramvai. Idea we'll just have to wait and see
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 21:07:36    Titlul subiectului: 107306

Da, sunt de acord cu statii lungi. Dar la partea de latime, sunt total in dezacord, mai ales in statii cu trafic ridicat: UTA, Gara, Podgoria.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 15:24:03    Titlul subiectului: 107657

BERD mușcă din zona verde

Vegetația din Podgoria a fost înlocuită cu tone de beton care vor servi viitoarei stații de tramvai.

Arad - Tone de beton au luat locul arbuștilor și vegetației pitice existente până nu de mult în cel mai poluat loc din Arad - zona Podgoria. Betonul conturează acum viitoarele stații de tramvai din Piața Drapelului, tăind nemilos din și așa puținul spațiu verde existent aici. Insula de verdeață din mijlocul intersecției de la Podgoria va fi și ea înghițită, în parte, de asfalt și dale. Iar, toate aceasta, în pofida asigurărilor primite, încă de la început, că proiectul BERD nu va duce la tăierea nici unui pom de pe centru și nu va distruge spațiul verde. Mult promisa linie înierbată de pe Vlaicu continuă și ea să fie doar un simplu vis. În cartier și la Podgoria doar rândurile de pavele îți mai... fură privirea.
Pentru că fărâma de spațiu verde pe care arădenii au mai au la dispoziție a dispărut, dincolo de promisiuni, sub asfalt, am luat legatura cu Primăria Arad. Care susține, prin vocea purtătorului de cuvânt, că la Podgoria nu s-a tăiat nici un arbore, că a fost vorba doar de vegetație pitică și arbuști, care s-au tăiat pentru a face loc stației de tramvai, așa cum este ea cuprinsă în proiect. Ba mai mult, am fost asigurați că „bilanțul de mediu pe acest proiect este pozitiv”, că „se vor planta, per total, 300 de arbori, arbuști, flori și se va pune gazon, pe aliniamente, pe alveole etc.” . Totul... din primăvară. Până atunci însă, BERD-ul nu a făcut decât ravagii pe spațiul verde.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/berd-musca-din-zona-verde/cn/news-20090309-05081248
_____________________________________________________________

Statii noi si pomi taiati la Podgoria

Schimbari la statiile de tramvai de la Podgoria.
Cea mai aglomerata intersectie din oras, va avea prin proiectul BERD, 3 statii de tramvai si nu cinci cate exista în prezent.
Cetatenii si o parte a presei au acuzat Primaria ca taie din spatiul verde si asa insugicient in favoarea dalelor din beton.
Azi purtatorul de cuvant al primariei Corina Draghici a raspuns acestor acuze.


Sursa: http://www.infotv.ro/news/10%2016:27:31-03-2009/statii-noi-si-pomi-taiati-la-podgoria

_____________________________________________________________

Intrebare... nu erau 6 statii la Podgoria? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 17:33:09    Titlul subiectului: 107797

Pe jumătate fără tramvaie
Primăria închide, în perioada 16-31 martie, circulația tramvaielor pe tronsonul Micălaca -Centru. Tramvaie Podgoria - Micalaca

Arad - Se va lucra la foc automat la liniile de tramvai din intersecția de la Podgoria, în cadrul proiectului BERD. Veștile nu sunt neapărat bune pentru călătorii cu tramvaiele, căci Primăria Arad a decis faptul că „în perioada 16-31 martie se va întrerupe circulația tramvaielor pe tronsonul Micălaca – Centru - Piața Romană datorită lucrărilor de racordare a liniilor de tramvai în intersecția Podgoria”.

Transportul călătorilor pe traseele scoase din circuit va fi asigurat, gratis, cu autobuzele. „Pentru îmbarcarea/debarcarea călătorilor vor fi amenajate stații temporare, marcate corespunzător, în apropierea stațiilor de tramvai după cum urmează: pe traseul liniei de tramvai 8 și 18 (Billa – Podgoria- Piața Romanî), după programul actual, liniile 10 și 12 vor avea cap de linie bucla din zona II-III și vor respecta plecările din stația Renașterii conform cu programul actual, linia 5 se suspendă”.

Lucrările de racord la Podgoria ar urma să fie finalizate odată cu finalizarea asfaltării în zonă. Tramvaiele vor circula pe Vlaicu ca și până acum, legătura cu centru urmând însă a fi asigurată nu de tramvaiele care circulau pe ruta Micălaca-centru ci de autobuze.


Sursa: Aradon
Link: aici

Nu vor circula nici liniile 7 si 17, deoarece va fi inchisa orice circulatie de tramvaie in zona Podgoria.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 19:21:18    Titlul subiectului: 107807

Inseamna ca 10 si 12 vor intoarce la bucla zona 300 (unde intorc de obicei tramvaiele de pe linia 7 si 8 care se retrag in depou.....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Mai/2024
Mesaje: 1122
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 19:42:55    Titlul subiectului: 107808

Intre 16 si 31 martie vor circula autobuzele 8 si 18, nu tramvaiele.

Urmeaza punctul culminant al suspendarii circulatiei tramvaielor odata cu lucrarile BERD. Sper ca CTP-ul, sau autobuzele CTPului sa faca fata. In orele de varf, dat fiind faptul ca tramvaiele liniilor 8 si 18 suplinesc si liniile pe ruta Vlaicu-Centru, circula pana la 6-7 vagoane. Deci, ar insemna intre 12-15 autobuze la orele de varf. Sper ca soferii CTP-ului sa se descurce pe doua linii cu trafic intens. Acum nu vor mai putea sta cate 10 minute la capete de linie ci vor trebui sa mearga ceas. Daca vor avea chef...

Sper ca macar autobuzele articulate sa fie alternate cu cele nearticulate, pentru binele calatorilor.


Ultima modificare efectuată de către quiksilver la Joi 12 Mar 2009 19:46:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 13:36:16    Titlul subiectului: 107864

Încep lucrările de reabilitare pe Centru

Lucrările de reabilitare a intersecției de la Podgoria au stârnit, încă de anul trecut, nemulțumiri în rândul șoferilor.

Zona a devenit din ce în ce mai aglomerată, mai ales la orele de vârf. Muncitorii și utilajele au încurcat circulația săptămâni la rândul.

Reprezentanții Primăriei afirmă însă, că peste puțin timp acest calvar va înceta deoarece, lucrările de reabilitare într-una dintre cele mai importante și dificile intersecții sunt la un pas de finalizare. „În aceste zile, constructorii lucrează la racordurile la liniile de tramvai, dar și la sensul giratoriu, unul dintre cele mai dificile puncte din tronsonul reabilitat cu bani de la BERD. Intersecția de la Podgoria este amenajată total, începând de la drumuri, sensul giratoriu, liniile de tramvai și terminând cu scuarurile cu flori”, afirmă Corina Drăghici, purtător de cuvânt în cadrul Primăriei Arad.

De asemenea, spre sensul de mers înspre Centru s-au creat noi stații de tramvai. Dacă în aceste zile încă se lucrează la sensul giratoriu, de săptămâna viitoare, odată cu oprirea circulației tramvaielor pe Centru, se va trece la modernizarea tronsonului Podgoria-Boul Roșu. Pe acest tronson sunt prevăzute lucrări de înlocuire a liniei de contact, înlocuirea stâlpilor de contact precum și realizarea trecerilor la nivel cu liniile de tramvai din Piața Primăriei și Piața Avram Iancu. De asemenea, lucrările BERD vor desființa parcarea din fața Palatului Administrativ, deoarece proiectul prevede reamenajarea carosabilului și lărgirea trotuarului.

Pentru a da un aspect aparte, zona dintre linii, din fața Primăriei, nu se va amenaja cu asfalt, ci cu granit. Amintim că reabilitarea celei mai mari artere rutiere se realizează cu ajutorul unui credit BERD, de 20 de milioane de euro, și 4 milioane de euro din bugetul local.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/42577-incep_lucrarile_de_reabilitare_pe_centru.html

Deabia astept sa se finalizeze proiectul BERD! vor fi schimbari semnificative (pe langa cele care s-au facut pana acum) Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 09:29:17    Titlul subiectului: 107936

Suna extrem de interesant desfiintarea parcarilor si largirea trotuarului... Sunt curios ce parere au soferii.
Si parca totusi, in zona s-ar simti si necesitatea unei fantani arteziene. Nu stiu inca cum va arata zona dintre linii modificata cu granit, insa am observat ca in acea zona stationeaza des autoturisme ale Politiei si camionul Primariei care se ocupa de ridicarea autoturismelor parcate aiurea. Daca in privinta autoturismelor nu imi fac griji, nu stiu cat de mult va dauna acel camion spatiului cu granit...

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 21:30:56    Titlul subiectului: 108112

Transportul în comun - calvarul arădenilor

[...]

Pentru a avea parte de o circulație fluidizată și de mijloace de transport care să circule normal arădenii trebuie să se înarmeze cu răbdare, pentru că mai au de așteptat până în luna iulie a acestui an.


Sursa: http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/42712-transportul_in_comun_-_calvarul_aradenilor.html

Asta ar insemna... ca... in luna iulie se va finaliza santierul BERD? Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 10:02:35    Titlul subiectului: 108146

Bãtaie de joc pe banii arãdenilor!
Dacã în ziarul de ieri vã informam cã circulatia
autobuzelor pe traseul Micãlaca - Centru
a început luni cu dificultate, ceea ce s-a întâmplat
în cursul zilei de ieri, între ora 11 si ora
12, când zeci de persoane au asteptat aproximativ
40-45 de minute un autobuz, este ceva
jenant. Au fost si destui oameni care au spus
cã timp de o orã, nu a venit niciun autobuz!
Pur si simplu, arãdenii sunt luati la misto si
batjocoriti pe banii lor. Si ca-n filmele cu
prosti, în jurul orei 12 au apãrut pe traseu douã
autobuze unul dupã altul, urmate de al treilea
la interval de 2-3 minute. Ceea ce am trãit în
autobuz a fost greu de descris, oamenii cãlcându-
se practic pe picioare pentru a ocupa
un loc în mijlocul de transport, totul culminând
cu mulþi nervi si înjurãturi la adresa celor
de la CTP si de la Primãrie. În concluzie,
au fost multe voci care au spus cã vor prefera
sã meargã pe jos în zilele urmãtoare.


Sursa: Observator (in cadrul rubricii "Se intampla la Arad)

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 22:29:28    Titlul subiectului: 108188

Voinicilor, din nou în reparații

Reparațiile pe Voinicilor trebuie finalizate până la sfârșitul lunii

Odată cu oprirea circulației tramvaielor în zona Micălaca, au început și lucrările de refacere a străzii Voinicilor, care a fost modernizată în urmă cu câțiva ani.

Deși este o stradă pe care teoretic nu ar fi trebuit să se intervină o perioadă lungă de timp, deoarece a fost „finalizată” în urmă cu doi ani, acest lucru nu s-a întâmplat. Firma care a executat lucrările în zona respectivă nu și-a respectat întocmai contractul, iar recepția străzii nu a fost făcută nici până astăzi. Astfel, până pe data de 31 martie, când se va da drumul circulației tramvaielor, această stradă trebuie să fie renovată. Reprezentanții firmei Strabag vor executa reparații atât la liniile de tramvai, cât și la carosabil. În această perioadă și reprezentanții CTP vor executa lucrările care mai trebuie executate pe traseul pe care nu circulă tramvaiele, cum ar fi cele de schimbare a macazelor. Dacă tot vorbim de liniile de tramvai în curând vor încep și lucrările de reparații pe strada Cocorilor.



Mersul autobuzelor provoacă nemulțumiri

Oprirea circulației tramvaielor, produce mai ales în aceste prime zile până se obișnuiesc cetățenii cu orarul lor, nemulțumiri. Raul Ichim a sunat la redacție pentru a reclama faptul că ieri, a stat în stația de la Podgoria spre Micălaca aproximativ 40 de minute. Reprezentanții Companiei de Transport în Comun au afirmat că, deși au introdus un număr mult mai mare de autobuze ca de obicei, din cauza traficului acestea nu mai ajung în stații la fel ca și tramvaiele care aveau linia liberă.


Sursa: Glasul Aradului (www.glsa.ro)
Link: aici

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2009 22:31:32    Titlul subiectului: 108232

Arad Online a scris:
Bani de la (și pentru) CTP
ARAD - Consiliul Județean continuă să dea bani pentru menținerea în viață a companiei de transport.

Consilierii județeni sunt chemați să supună votului un proiect de hotărâre care se referă la redevența Companiei de Transport Public (CTP) către Consiliul Județean Arad (CJA) pentru bunurile care aparțin domeniului public și au fost concesionate către companie.

Din cauză că pe întreg parcursul anului 2008 CTP a realizat pierderi, consilierii județeni vor vota ca nivelul redevenței să rămână la aceeași valoare ca și anul trecut. Referatul Direcției Economice, prezentat în 17 martie 2009, arată că pierderile companiei de transport pe anul trecut se ridică la suma de 1.642.000 de lei, iar pentru acest an se estimează deficit de 600.000 de lei.

Pentru a reduce nivelul pierderilor, societatea a procedat la reducerea cheltuielilor materiale, piese de schimb, salarii, numărul angajaților diminuându-se față de anul precedent cu 112 persoane. „Societatea a beneficiat anual de subvenții din partea Consiliului Județean Arad, suma redevenței încasate de la Compania de Transport Public S.A fiind acoperită și depășită de subvențiile acordate companiei”, se specifică în proiectul de hotărâre. Mai pe scurt, redevența pe care o va plăti CTP către CJA se va întoarce sub formă de subvenții înapoi la companie. Suma pe care trebuie să o primească Consiliul Județean este de 201.278 lei.

A.G.

Articolul aici

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 24 Mar 2009 20:43:03    Titlul subiectului: 108416

Vatmanii ignoră culoarea roșie a semaforului!
ARAD - Un cititor ne-a scris pe adresa de e-mail a redacției o întâmplare care a avut loc în cartierul Grădiște. Nu este pentru prima dată când ni se semnalează faptul că vatmanii nu respectă semnele sau chiar regulile de circulație, de aceea, am decis să publicăm cele scrise de cititorul nostru.


"Am o întrebare... Pentru tramvaie nu există culoarea roșie?

Mă gândeam că acest subiect ar putea ajuta la un articol despre inconștiența vatmanilor, având persoane în tramvai, ei pur și simplu ignoră culoarea semaforului trecând pe roșu.... Aș fi trecut cu vederea dacă s-ar fi întâmplat o singură dată, dar de fiecare dată când tramvaiul ar trebui să se opreasca la culoarea roșie, aceasta este ignorată!

Am reușit să captez câteva imagini care pot dovedi cele spuse de mine mai sus. Sper să pot ajuta populația din Arad, sau măcar să trezesc pe vatmanii care trebuie să aibe mai mare responsabilitatea căci transporta și persoane!.

P.S Am uitat să precizez că tramvaiul are roșu, iar mașinile de pe principală au verde. Pozele sunt facute în Grădiste pe str. Petru Rares, în față la farmacia DERIFARM.


Sursa: www.aradon.ro
Link aici

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 09:08:43    Titlul subiectului: 108436

Iata cateva franturi care ne intereseaza pe noi culese dintr-un articol din Observatorul de Arad intitulat "Micălaca: Sătui până peste cap de mizerie, gropi și reparații care îngreunează circulația".

[...]

Autobuzele care merg din Micălaca spre Centru trebuie așteptate zeci de minute
De când au început lucrările la racordul liniilor de tramvai de la Podgoria cu cele care duc spre Gară, circulația tramvaielor din Micălaca spre Centru a fost sistată. În momentul de față, tramvaiele au fost înlocuite cu autobuze care circulă într-un ritm care lasă de dorit. Pe lângă faptul că nu opresc în fiecare stație și oamenii sunt nevoiți să stea zeci de minute să aștepte, nici măcar nu au fost amplasate copertine care să îi ferească pe călători de ploaie. „Eu stau în Vladimirescu și, de când au fost introduse autobuzele, întârzii în fiecare zi la lucru. Trebuie să vin cu tramvaiul până la Calul Bălan și apoi să schimb cu autobuzul. Asta nu ar fi o problemă dar mă deranjează că trebuie să stau câteodată și 30 de minute să vină unul”, a spus Monica Popa, care aștepta ieri de aproape 20 de minute să vină un autobuz care să o ducă spre Centru. În ciuda acestor inconveniente, călătorii speră ca lucrările efectuate la linii să fie finalizate până la sfârșitul lunii, după cum li s-a promis.

[...]

Strada Voinicilor - din nou în curs de reabilitare
Deși nu a trecut foarte mult timp de când a fost asfaltată și au fost reparate liniile de tramvai, pe strada Voinicilor se lucrează din nou. De această dată, se pare că, o dată la trei ani, după cum ne-a spus unul dintre muncitori, trebuie schimbat cauciucul de la liniile tramvai. Pentru această operațiune a trebuit spart din nou asfaltul din jurul liniilor. Din cauza timpului nefavorabil nu se poate lucra în fiecare zi, foarte posibil e să mai dureze o perioadă bună până la finalizarea lucrărilor. Ce-i drept, strada arată foarte bine, trotuarele la fel, au fost pavate și amenajate foarte frumos. Cei care locuiesc în zonă sunt mulțumiți de starea drumului dar nu înțeleg de ce trebuie, ca, la o anumită perioadă de timp, să fie spart asfaltul, care nu este distrus, doar pentru a face unele reparații care nu sunt foarte urgente.


Sursa: Observator
Intregul articol si imagini gasiti aici

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 12:39:48    Titlul subiectului: 108444

arthurarad a scris:
De această dată, se pare că, o dată la trei ani, după cum ne-a spus unul dintre muncitori, trebuie schimbat cauciucul de la liniile tramvai. Pentru această operațiune a trebuit spart din nou asfaltul din jurul liniilor.


Personal ma indoiesc ca este asa insa sa nu fiu in necunostinta de cauza rog pe cineva care cunoaste mai multe detalii tehnice sa specifice daca este asa sau nu.
Eu stiu ca au avut mari probleme cu asfaltul turnat acum doi ani si pentru ca acesta a crapat tot s-au apucat sa retoarne covorul asfaltic in zonele cu probleme iar acum ca tot nu circula tramvaiele zona au zis sa profite de acest lucru.
De altfel din poze nu rezulta ca stratul izolator de cauciuc a fost schimbat sau ca va fi schimbat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 08:53:45    Titlul subiectului: 108504

CTP merge la privați
ARAD - Primăria vrea să înstrăineze managementul Companiei de Transport Public, dacă găsește firme interesate să se lupte cu problemele unei instituții care își trece în cont mai ales subvenții și pierderi. Un proiect stufos, menit să facă pașii necesari delegării pe trei ani a gestiunii serviciului de transport public local, a fost pus ieri la transparență de Primărie.



Sursa: www.aradon.ro
Link aici

Parerea mea e ca atata timp cat nu ar fi acele subventii, compania ar avea castiguri. Ori e clar, daca va veni vreun operator privat, nu va fi de acord cu transportul gratuit pentru pensionari.
Ma mai tem de un lucru: sa nu se inlocuiasca tramvaiele cu dube, ajungand astfel la fel ca restul oraselor din tara. Daca in schimb se va investi in infrastructura de tramvai si in vagoane de o calitate mai buna, fara a mari preturile, atunci sunt de acord cu un operator privat.
Eu sunt totusi de parerea ca cel mai bine venit ar fi un parteneriat public-privat.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 10:43:15    Titlul subiectului: 108508

Doar nu crezi ca s-a investit atata in infrastructura si se va mai investi pentru a veni un "destept" sa scoata tramvaiele.
CTP-ul ar trebui sa mai taie din gratuitati, imi pare rau sa o spun insa gratuitatile astea atarna ca o piatra de moara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 19:34:07    Titlul subiectului: 108554

The_Kid a scris:
CTP-ul ar trebui sa mai taie din gratuitati

Primaria decide cine primeste gratuitatile, nu CTP. Sunt sigur insa ca acestea nu vor fi taiate prea curand, avand in vedere ca vin alegerile prezidentiale si nimeni nu isi doreste sa isi ridice pensionarii in cap. NU sunt de acord insa sa se taie gratuitatile pentru veterani (cei putini ramasi) si pentru persoanele cu handicap.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 20:24:28    Titlul subiectului: 108558

arthurarad a scris:
The_Kid a scris:
CTP-ul ar trebui sa mai taie din gratuitati


. NU sunt de acord insa sa se taie gratuitatile pentru veterani (cei putini ramasi) si pentru persoanele cu handicap.


+1. Si as mai vrea sa adaug ceva...Nu cred ca ar trebui sa se renunte la decontarea abonamentelor saptamanale/lunare ale eleviilor...Cred ca macar jumatatea din valoarea acestora merita si elevi sa primeasca inapoi, chiar daca nu beneficiaza de transport gratuit. Cred ca nu ar fi rau daca gratuitatile(in afara de cele intalnite in cazurile exceptionale de mai in sus)sa fie inlocuite in acest fel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 08:17:37    Titlul subiectului: 108582

Am mai spus si in trecut, sunt de acord cu gratuitati pentru veterani, persoane cu handicap si pentru unele categorii de pensii care nu depasesc un anumit nivel insa nu sunt de acord cu gratuitati pentru toti pensionarii.

Nu conteaza ca decide CLM-ul sau CTP-ul, conteaza ca gratuitatile astea sunt prea costisitoare pentru companie.

La elevi este alta treaba pentru ca elevul initial isi plateste biletul integral si abia dupa aia i se deconteaza jumatate din suma, iar banii vin de la Ministerul Educatiei, cel putin asa era cand eram eu la liceu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Următoare
Pagina 9 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community