Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27, 28, 29  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
vali.iftimie



Data înscrierii: 27/Iul/2008
Ultima vizita: 15/Feb/2024
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 20:46:44    Titlul subiectului: 107891

In mun.Galati se doreste renuntarea la transportul in comun cu tramvaie pe unele tronsoane considerate "neprofitabile",datorita faptului ca investitiile de reabilitare si modernizare a sinelor,ar costa prea mult.Multi dintre alesii nostri,au masini scumpe si nu mai vor sa-si strice anvelopele.Asa ca e mai simplu sa stergi,mai bine de o suta de ani de istorie a tramvaiului Galatean.Multi si-au cumparat case,in zonele care circula tramvaie si nu mai vor sa fie deranjati de zgomotul produs de acestea.Deasemeni multi,"flacai"se duc sa-si cumpere tigari la 20m de casa cu masinile personale(e la moda)si nu mai vor sa astepte in spatele tramvaielor in statii.Cert este ca in Galati vor ramane doar doua tronsoane de cale rulanta a tramvaielor.Micro 19-Bariera Traian,Micro 19-Piata Centrala.Pe viitor se doreste renuntarea si la tronsoanele,Sidex-Gara,Bazinul Nou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 19:44:23    Titlul subiectului: 108104

O data cu retragerea tramvaieleor de pe traseul 36,s-a redeschis traseul 39b,pe acest traseu circuland tramvaiele care circulau pe 36.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 665
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 00:58:25    Titlul subiectului: 108140

Ce porcarie.... e total aiurea faza cu scoaterea lui 36, numai astia din PDL fac lucrurile astea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 12:01:09    Titlul subiectului: 108152

Esti dezinformat.Chiar ieri la o emisiune TV Galati a fost invitata Genica Totolici si spunea ca nu Transurb-ul decide organizarea traseelor ci o comisie specializata din cadrul primariei.Ca vor si aia de la PDL scoaterea tramvaielor este partea a 2-a dar oricum eu presimt ca o sa vad pe traseul tramvaielor Isuzu sau Prestij.Indiferent de ce culoare politica este la conducere,toti sunt pe interes.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 07:53:44    Titlul subiectului: 108499

Socant sau nu, iata ca o parte din mult-asteptatele MAZ-uri 203T raman "pe dreapta" in autobaza. Nu ca ar fi stricate ci pentru ca... nu este nevoie de ele. Articolul de mai jos apartine cotidianului "Viata Libera", editia din 26.03.2009:

"Genica Totolici, manager Transurb: „Avem troleibuze, dar nu avem ce face cu ele

Am întrebat-o pe directoarea generală a SC Transurb SA, Genica Totolici, ce trasee s-au schimbat sau se vor schimba în curând datorită desfășurării lucrărilor Programului ISPA de canalizare și a altor lucrări.

„Deocamdată n-am schimbat decât traseul 35, care mergea de la Piața Centrală spre Bariera Traian”. În locul tramvaiului, s-a introdus un autobuz, care merge pe același traseu, pe lângă liniile de tramvai. Frecvența: la jumătate de oră. De asemenea, se va scoate linia de tramvai de pe strada Bucovinei.

Troleibuzele circulă numai pe traseul 102. S-a renunțat la traseul de troleibuz 104 din cauza unor lucrări. Autobuzul care suplinește traseul face ocolire pe la Spitalul de Copii. „Avem troleibuze, dar nu avem ce face cu ele.”

Un traseu scurtat și o legătură cu Metro

În continuare, Transurb vrea să reintroducă traseul de troleibuz nr. 101 din Micro 19 până în centru. „Traseul până la Parcul CFR este foarte lung și din statistica noastră rezultă că, începând de pe Domnească, autobuzele nu mai merg atât de pline, ba chiar de la Grădina Publică merg goale până la Parcul CFR”.

De asemenea, Transurb va propune Primăriei înființarea unui traseu între Metro și centru sau Piața Centrală, „pentru că sunt foarte mulți călători care vin din comunele limitrofe și nu au cu ce să ajungă dinspre Metro spre Piață”.

Nici un autobuz nu-i prea rău pentru Traian

Pentru cine și-a dorit să călătorească într-un autobuz mai comod pe strada Traian, am aflat că tentativa de a introduce un vehicul nou s-a soldat cu stricarea acestuia în aceeași zi, din cauza hârtoapelor! Autobuzul tip MAZ a fost băgat a doua zi în reparație! Dacă în tramvai mergeai lin, ca pe… șine, cu autobuzul e, vorba lui nea Iancu, „zdronca-zdronca”… Rămâne să se (re)inventeze strada Traian.

O altă problemă s-a ivit pe strada Mihai Bravu, unde, datorită unei surpături apărute acum o lună și jumătate, s-a suspendat circulația traseului de tramvai 36, spre gară.

Deocamdată nu se oprește…

Alte trasee de tramvai vor fi afectate probabil abia în luna august sau chiar septembrie în cartierul Aurel Vlaicu, pe strada Frunzei și pe strada Oțelarilor, odată cu începerea în zonă a unor lucrări cu finanțare europeană
."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 17:55:21    Titlul subiectului: 108537

Eu nu inteleg cateva lucruri:daca pe str.Bucovinei se desfiinteaza linia de tramvai,ce se va intampla cu tramvaiul 54?si,de ce D-na Directoare vrea sa infiinteze un traseu intre Metro si P-ta Centrala deoarece este deja un traseu,acesta fiind 12;si daca s-ar vrea un traseu direct,eu as avea o propunere,aceasta fiind prelungirea traseului 35,din P-ta Centrala via Bariera Traian-Metro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 21:26:21    Titlul subiectului: 108565

Observ ca in discutia libera avuta cu presa, d-na directoare nu a precizat deocamdata nimic despre alte linii de troleibuz. Din cate am remarcat in cursul ultimelor saptamani, un numar redus de troleibuze MAZ 203T ruleaza zilnic, prin rotatie, pe traseul 102. In plus, pe langa acestea mai circula si vechile Astra/Ikarus.
Ar fi frumos sa avem linie de troleibuz pana in bariera Traian. Intentie fezabila probabil peste cativa ani, cand se va termina de modernizat bulevardul Traian si cand la conducerea orasului vom avea oameni care sa ia masuri radicale si nu sa se ascunda dupa degete... Constat cu tristete ca in ceea ce priveste extinderea liniilor de tramvai cat si a retelelor de troleibuz, dupa 1989 nu s-a mai intreprins nimic la Galati, ba din contra, am inceput sa renuntam la ceea ce candva se numea "marele plan ecologic intr-un oras industrial cu grad mediu de poluare".
De cand s-au introdus troleibuzele MAZ, modul de distribuire al mijloacelor de transport pe traseele locale a atins un nivel optim (raportat la numarul de calatori si segementele de traseu deservite). In prezent, am remarcat doua trasee de autobuz care mai sunt deservite (nu intotdeauna) de DAB-urile daneze: 26 si 31. Celelalte trasee sunt suplinite de mijloacele de transport recent achizitionate (MAZ-uri) in colaborare cu midibuzele turcesti. Cel mai vechi mijloc de transport care ruleaza pe traseele locale a fost achizitionat in 1998, situatie cu mult mai buna fata de anul anterior, cand cel mai vechi mijloc de transport utilizat pe trasee data din 1993. Desigur ca s-ar putea optimiza si situatia autobuzelor si troleibuzelor MAZ pe traseul 102. Exista dezavantajul ca intre un autobuz si un troleibuz care deservesc acest traseu este o diferenta de plecare minima, diferenta care de altfel este foarte repede acoperita de autobuz pe portiunile dintre Inelul de Rocada si Spitalul Judetean sau buclele din zona centrala unde troleibuzul ruleaza cu viteza redusa. In plus, semafoarele, peste 10 la numar, existente pe itinerariul traseului 102 produc nesincronizari majore: astfel am vazut doua troleibuze MAZ, unul in spatele celuilalt in zona Telefoanelor, cel de-al doilea avand doar patru calatori. O posibila uniformizare a numarului de mijloace de transport care functioneaza pe traseul 102 ar putea duce la obtinerea unui numar de autobuze MAZ pentru alte trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 21:33:29    Titlul subiectului: 108566

Revin cu propunerea ca troleibuzele sa circule pe Balcescu in loc de Domneasca, sensul spre centru. In felul asta, pe 102 pot fi doar troleibuze, iar autobuzele pot fi redirectionate spre alte trasee. Daca acum pe 102 ar fi doar troleibuze ar ramane statiile dintre str Garii si Albatros (4 la numar) nedeservite. Nu vad alt motiv pentru care un traseu sa fie deservit si de autobuze si de troleibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 21:47:25    Titlul subiectului: 108569

Daca doamna Director TRANSURB Genica Totolici spune ca nu are ce sa faca cu troleibuzele..... solutia care trebuie adoptata este evidenta: sa ruleze macar 10 troleibuze din ce 13 existente pe traseul actual 102 la intervale de 6-7 minute maxim. Sunt suficiente, iar linia 102 de autobuze sa se desfiinteze. Cand circulau troleibuzele DAC pe traseele 102 si 104 (daca nu ma insel au circulat si toate cele 4 trasee odata)se foloseau circa 17-18 vehicule din cele 22 existente atunci, iar intervalele de succedare erau foarte bune pentru toate liniile. In perioada de glorie a troleibuzelor DAC in Galati (anii '90 - 1990-1998 - perioada dupa care circulatia acestora incepea sa se puna sub semnul intrebarii datorita degradarii acestora... Crying or Very sad ) locuiam chiar la capatul Parc CFR a traseelor ; troleibuzele opreau la acea vreme chiar in dreptul casei, fiind inca 2-3 care asteptau in bucla de intoarcere de la Parc CFR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 22:15:07    Titlul subiectului: 108572

Introducerea troleibuzelor articulate la Galati a stabilit o oarecare ordine si totodata un echilibru in transportul urban intrucat s-au atins, in acea vreme, trei scopuri:
-traseu lung cu numar mare de calatori;
-frecventa mare;
-mijloace de transport adecvate: DAC 117 E si ROCAR 117 E, functionand la capacitate maxima.
Pe de alta parte, "marea electrificare inceputa cu elan patriotic" de prin 1988 a insemnat practic introducerea troleibuzelor pe traseele 13, 15 si 27. Mai precis, vechiul traseu 13 a devenit 102, vechiul 15 a devenit 101, fostul 27 a devenit 104. Cele trei trasee mentionate erau deja testate cu autobuze articulate si prin urmare s-a evitat riscul unui fiasco urias. socotelile aveau insa sa fie depasite de realitate, si asta intr-un mod pozitiv: pana in 1998, linia 102 si 104 (principale) aveau sa fie deservite doar de troleibuze. Factorul care a rupt echilibrul in materie de transport in comun a fost maxi-taxi.
In prezent, daca am tine cont de transportul privat, situatia ar putea iesi benefica daca s-ar introduce doar troleibuze MAZ pe traseul 102, cu un decalaj de 5-8 minute, linia 29 sa revina la vechea forma si sa fie suplinita de unul sau doua MAZ-uri iar actualul itinerariu al traseului 29 sa fie deservit de midibuzele de capacitate redusa. Desigur, pentru ultimul traseu mentionat se poate utiliza cifra 28, avand in vedere ca propunerea existenta cu ceva timp in urma pentru reinfiintarea acestui traseu a ramas in plopi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vali.iftimie



Data înscrierii: 27/Iul/2008
Ultima vizita: 15/Feb/2024
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2009 15:29:33    Titlul subiectului: 108927

Transurb anunta infiintarea a doua noi trasee de autobuz.Centru-ParcC.F.R.-Bariera Traian-Metro si Trecere Bac-Centru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2009 15:49:31    Titlul subiectului: 108929

Inca nu am primit confirmarea oficiala asupra introducerii noilor trasee. Totusi, din cate am auzit, traseul care va intoarce la Trecere Bac va avea celalalt capat in Piata Centrala si nu in Centru si este practic, vechiul traseu 32 (in proportie de 85%).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 665
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 07 Apr 2009 22:36:50    Titlul subiectului: A revenit tramvaiul pe traseul 36. 109160

A revenit astazi traseul 36 pe tramvai. Am vazut doua tramvaie unul la capat langa depozit si altul tocmai ce intra in gara.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 20:24:04    Titlul subiectului: 109377

In urma lucrarilor efectuate pe str.Traian si a viitoarelor lucrari pe str.Bucovinei,traseul 54 a incetat sa circule...imi pare rau ca inca un traseu de tramvai "a murit"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Apr 2009 07:20:22    Titlul subiectului: 36 si 44 110191

Ieri, luni, linia intre Masnita si IFR era inchisa si se lucra la o groapa de langa linie exact langa IFR. Tot in aceeasi zi am vazut un 44 pe bucla de intoarcere a lui 43 / 54, probabil de la Masnita mergea la General, IREG, Stadion, si mai departe traseul comun cu 7.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 22:32:31    Titlul subiectului: 110417

Astazi(04.05)am vazut midibuzul "Cobra" UUV pe traseul 29...este o premiera pentru Cobre si pentru traseul 29;de cand n-a mai fost deservit de autobuzele DAC,au circulat pe el numai Isuzu-uri si Prestij-uri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 22:44:58    Titlul subiectului: 110419

Datorita orelor de plecare, traseul 29 este destul de aglomerat. Am mers de nenumarate ori cu midibuzele care deservesc acest traseu si precizez ca pe portiunea cuprinsa intre capatul din Micro 19 si Potcoava de Aur exista trafic mare de pasageri.
Este foarte posibil ca introducerea Cobrelor pe linia 29 sa fie doar o incercare a celor de la Transurb; strada Dogariei este destul de ingusta si prezinta o curba stransa, deosebit de periculoasa la aproximativ 300 de metri de intersectia cu strada Portului. Pana si midibuzelor Isuzu si Prestij le vine destul de greu sa intre in turnanta aceea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 665
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 11:24:37    Titlul subiectului: 110442

Se poate rezolva acea curba. Voi fotografia zona si veti vedea ca se poate crea o strada oblica numai pentru autobuze de exemplu pe unde sunt actualele gunoaie. Inlegatura cu "legea" PD-L care spune ca este ilega amplasarea liniilor de tramvai pe strazi de categoria a 3-a, facand referire la strada Mihai Bravu, pentru a "gasi gaselnita" ca sa scoata tramvaiul din gara pentru a face loc dubelor, atunci dece nu spun si ca Strada Frunzei este de categoria a 3-a, Strada Anghel Saligny, pe unde mergea 54 e la fel de ingusta si mai sunt destule care pot fi amintite aici, dupa ei, ar trebui sa nu mai avem tramvai mai deloc.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2009 21:12:50    Titlul subiectului: 110531

Astazi(06.05)am observat un lucru nou referitor la traseul 29:a fost deservit de 2 autobuze:FPZ si PNO dar nu inteleg un lucru,poate cineva imi explica...Dab-ul FPZ in loc sa mearga in dreapta spre nespalata,a mers in directia opusa pe vechea ruta...m-am gandit ca "ar fi de vina"cele doua curbe de pe str.Dogariei dar...daca un Dab nu face fata unei strazi asa mici,de ce l-au ales sa deserveasca acest traseu?O situatie similara a fost si in cazul traseului 34 unde,de aceasta data circula un Dab(nu stiu cu exactitate ce nr.de parc)si "fratele"lui PNO,PNN...Sincer mi se pare un lucru bun adaugarea de autobuze pe aceste trasee,in special 29,dar tot nu inteleg enigma cu FPZ!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 06 Mai 2009 23:17:17    Titlul subiectului: 110545

Rocar-ul de Simon cu numarul de parc PNO a rulat ieri, intr-adevar, pe traseul 29 si a deservit aceasta linie conform noului itinerar (prin zona portuara). In mod bizar, la orele de varf, traseul 29 este deservit de midibuze iar la orele cu trafic redus s-au introdus doua autobuze de capacitate mare. In aceeasi situatie este si linia 34. De obicei, acest traseu "cade" cel mai des in grija a doua DAB-uri: DWN si FPW. Pe Ana Ipatescu (strada cu acea curba deosebit de periculoasa) au mai rulat DAB-urile care asigurau diferite curse speciale. Ce-i drept, autobuzul se manevreaza cu dificultate sporita in acea zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Mai 2009 22:28:18    Titlul subiectului: 110762

Incepand cu aceasta saptamana se pare ca s-a activat traseul de troleibuz 103, insa linia nu e deservita nici de IKARUS-uri si nici de MAZ-urile 203T, ci... de DAB-uri. Nici pana in prezent defectiunea din zona Inelului de Rocada nu a fost remediata (se circula pe un singur sens), facand imposibila trimiterea troleibuzelor spre Tiglina III. La anumite ore, datorita numarului mic de calatori care raman in autobuzele MAZ ce ruleaza pe 104, dupa statia "Parfumul Teilor" (ramificatia spre Gara C.F.R.), s-a redeschis linia 103. Aceasta linie are forma vechiului traseu de troleibuz, cu exceptia portiunii ocolitoare, impuse de lucrarile din zona Inelului de Rocada. In prezent, traseul 103 este "de tatonare", existand astfel posibilitatea sa se renunte la el daca nu se va dovedi rentabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2009 07:12:14    Titlul subiectului: Capatul 103-104 110772

Intrebare: Care va fi statia de capat din Tiglina III cand se vor introduce troleibuzele, pentru ca statia Sf. Lazar nu are fire de troleibuz?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2009 10:44:11    Titlul subiectului: 110786

Adevarul este ca in Tiglina III exista o situatie destul de bizara: ghereta pentru semnarea fisei de lucru a soferilor se afla in penultima statie pe retur. Aici autobuzul asteapta calatorii si totodata ora de plecare intr-o noua cursa. La capat, adica in fata cimitirului Sf. Lazar, autobuzul ia calatorii adunati in statie, intoarce pentru a iesi din nou pe Prelungirea Brailei si a opri mai apoi in prima statie - propriu-zisa - cea din Tiglina III. Am amintit acest aspect intrucat traseul 103 deservit ieri de DAB-uri a avut un astfel de itinerar.
Troleibuzele vor avea capat diferit, ele vor intoarce unde cu cativa ani in urma intorceau DAC-urile articulate, adica in bucla special amenajata si in prezent ocupata abuziv de autoturismele riveranilor. Reteaua este verificata si se pare ca va fi pusa in functiune imediat ce "puturosii care se joaca cu sapa-n mana" pe la Inelul de Rocada isi vor termina lucrarea.
Reteaua de troleibuz nu va fi extinsa - cel putin in prezent - pana in dreptul cimitirului Sf. Lazar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Mai 2009 21:16:54    Titlul subiectului: 110871

Astazi(13.05) am vazut Dab-ul FPZ pe traseul 36;ulterior am observat ca in intersectia Str.Domneasca cu Str.Basarabiei era o minilucrare ce acopera in proportii mici si o parte din linia tramvaiului...ma intreb cu traseul 8 ce s-a intamplat?si acolo au circulat autobuze?si oare cat va mai tine aceasta "situatie".Am scria situatie in ghilimele deoarece tramvaiele de pe traseul 36 au fost si sunt inlaturate din cauza unor...canalizari,o lucrare de 2/2...asa e la noi,mai incet...sa nu mai vorbim de Str.Prelungirea Brailei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Mai 2009 21:52:29    Titlul subiectului: 110873

Da, si pe traseul 8 au circulat autobuze, mai precis ROCAR-ul U 312 B cu numarul de parc EFO. Din cate am observat, doar liniile 7 si 39 au fost astazi deservite de tramvaie.
Probabil ca lucrarile la infrastructura in zona amintita anterior au inceput de astazi intrucat cu o seara in urma traseul 36 era deservit de KT-4D-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27, 28, 29  Următoare
Pagina 5 din 29

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community