Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 02:52:22 Titlul subiectului: |
105044 |
|
Intr-adevar, este de-a dreptul groaznic cum se neglijeaza si acest aspect. Praful acela inestetic din interiorul vagoanelor de pe la geamuri/usi, mizeria de pe jos sau indesata pe la geamurile vagonului... Inainte mai reuseam sa mai nimeresc cate un tramvai Timis cu podeaua uda sau alte vagoane mai putin curate. Nu stiu ce s-a intamplat intre timp...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 17:31:12 Titlul subiectului: |
105081 |
|
Din pacate lucruri de genul asta fac o imagine proasta atat companiei de transport, cat si orasului...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 20:20:23 Titlul subiectului: |
105092 |
|
Am mai descoperit un vagon caruia ii functioneaza boxele din salon. Este vorba despre 302, din pacate. Cunoscatorii "se stie" de ce.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 21:17:21 Titlul subiectului: |
105094 |
|
quiksilver a scris: | Am mai descoperit un vagon caruia ii functioneaza boxele din salon. | Nu stiu daca a fost necesar enumerat, insa aceasta elaboratiune este valabila si pentru GT4-ul din Ulm #02.
|
|
Sus |
|
|
mash510void725
Data înscrierii: 30/Dec/2008 Ultima vizita: 10/Apr/2017 Mesaje: 21 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 15 Feb 2009 22:12:22 Titlul subiectului: |
106150 |
|
Dorinta mea este ca macar noile tramvaie achizitionate de catre CTP sa fie toate in aceeasi gama de culori. Eu as propune ceva in genul imaginilor de mai jos. Cred ca e reprezentativ pentru Arad.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 19:09:16 Titlul subiectului: |
106194 |
|
Sau ar mai fi si aceasta schema
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.29 kb |
Vizualizat: |
de 17767 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 19:35:54 Titlul subiectului: |
106259 |
|
Citeam pe forumul vechi (pe care de-abia acum am reusit sa il iau la puricat) ca impreuna cu Tatrele T4D si B4D venite din Germania, s-a cumparat si o remorca. Stie cineva ce mai e cu ea?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.86 kb |
Vizualizat: |
de 17711 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Feb 2009 21:01:05 Titlul subiectului: |
106272 |
|
De cand au inceput lucrarile in Vlaicu se foloseste pentru transportul pietrelor necesare terasamentului.
M-am uitat la pozele facute duminica si iat-o la UTA.
Din pacate catenara nu e gata, ca am auzit ca de la 1 martie vor sa dea drumul la linia 15 si sa inchida Podgoria pentru a face racordurile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
433.47 kb |
Vizualizat: |
de 17691 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2009 22:36:36 Titlul subiectului: |
106508 |
|
Iat-o si in mijlocul intersectiei, observati ca firele la catenara sunt gata, deci linia 15 poate circula in orice moment, urmeaza probabil proba zilele acestea
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.92 kb |
Vizualizat: |
de 17603 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 12:08:36 Titlul subiectului: |
106690 |
|
Am gasit in arhiva mea de poze cu Timis 2 unul alb-rosu de acum cativa ani buni(pe cand s-au adus primele tramvaie second) si ma gandeam ca ar fi bine sa-l vopseasca asa pe 31-32 de la Ghioroc, daca nu sa fie grila la toate tramvaiele de la noi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.78 kb |
Vizualizat: |
de 17521 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 17:34:38 Titlul subiectului: |
106704 |
|
Poza asta este din Timisoara, depoul Dambovita.
GT6-le cred ca este numarul 163, un vagon care teoretic ar trebui sa mai existe
In spate se poate vedea o remorca Hansa.
Ultima modificare efectuată de către quiksilver la Mie 25 Feb 2009 18:53:29, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 10 Mar 2009 18:00:11 Titlul subiectului: |
107671 |
|
Nu inteleg de ce circula numai vagoanele solo(cu exceptia GT8, M8S...etc) in cadrul orelor de varf...Si astazi am avut oportunitatea de a retrai acest lucru din nou...Am asteptat tramvaiul si a venit un GT4 solo #494(care nu stiu din ce motiv nu mai circula cu remorca #626 ~ probabil fie e defectat sau l-au scos din circulatie sa primeasca o alta reclama, vopsea...etc.) care orisicum a venit aproape full...Nu a urcat multa lume pana deja nici nu mai putea vatmanul sa inchida usiile. Dupa ce totusi cei care aveau de gand ca vor calatori pe scariile vagonului, s-au gandit ca tot ar fi mai bine sa mearga pe jos sau sa astepte urmatorul vagon...Dupa o anumita perioada de timp, a venit GT4 #04...Aceeasi poveste. Am urcat deoarece usa a oprit exact in dreptul meu. Dar puteam sa vad pe geam cum unele persoane se impingeau, stand pe ultima scara a vagonului...Oare ce o fi fost in mintea acelor persoane si in cea a celor care dirijeaza tramvaiele?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 15 Mar 2009 23:45:41 Titlul subiectului: |
107994 |
|
Se pare ca de catva timp, cei de la CTP au redescoperit in depoul Micalaca tandemurile de vagoane GT4, pe care mai nou le trimit pe linia 12. Cum majoritatatea vagoanelor M8S se afla la UTA (exceptia cred ca este 1007 si eventual 1017), CTP se vede nevoit sa trimita la Ghioroc tramvaiele cu cea mai mare capacitate. Chiar duminica seara, tandemul 697+623 se intorcea de la Ghioroc. Pana una-alta este o idee excelenta pentru ca vagoanele sunt confortabile si incapatoare. Minsul ar fi linia proasta, ce nu permite viteze prea mari pentru astfel de vagoane, pe 4 axe si fara boghiu sub articulatie.
|
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 00:02:10 Titlul subiectului: Some questions to the austrian cars in Arad |
107995 |
|
My name is Walter and I'm from Innsbruck in Austria. A friend of mine and me want to make a journey to Arad (and our 'old' tramways ) in next summer.
So I have some questions about the traffic in Arad:
* I've read in this forum that a part of the tram-network is out of order. Because I don't speak your language, I used a translationtool, but the output was not really trustworthy. So my question: When will be the hole network in service again? We want to start our tour at the end of May.
* Which of the cars which were bought from Innsbruck are in service now? I've seen pic's from #31, #35 and #74, but perhaps now there are more in service.
* Will CTP bring all cars into service in the next months? Or are some cars only for contributing parts to the other?
Thank you very much for your answers and many greeting from Innsbruck. At the end of this post are some pics of two of the romanian cars at their time in Innsbruck.
Walter
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 18:44:00 Titlul subiectului: |
108035 |
|
Well, Walter, I am not sure about the finishing date when the entire network will be in service again. It is aproximated that in two weeks one of the main routes will be finished. The problem is that they started today, and problems might occur along the way. But hopefully by May everything will be back to it's original form.
About the tram questions, from my information, all the recently arrived trams will be used for trafic, not for parts. If anyone in this forum knows otherwise, please correct me. But the reason why you can't see more pictures of them is the same problem above.
Feel free to talk in English, most forum users in here speak the language.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 16 Mar 2009 18:55:08 Titlul subiectului: |
108036 |
|
Vreau sa pun in discutie putin schimbarile la nivel de transport local. Mai exact ruta Pta Romana - Podgoria - Micalaca. Simt nevoia sa fac urmatoarele precizari, care sunt pareri strict personale:
- circulatia cu tramvaiele fluidizeaza mult transportul in comun. Cel mai tare mi-a sarit asta in ochi cand astazi am asteptat in autobuz la Podgoria aproximativ 5 minute pana sa putem trece de intersectie... In tramvai se astepta prima culoare de verde...
- capacitatea autobuzelor este mai mica decat a majoritatii tramvaielor
- orarul este facut praf, nu se mai respecta niciuna din vechile orare de trafic
- viteza medie a autobuzelor este mai mica decat a tramvaielor, in principal datorita drumului prost
- la statia Miorita (sens dinspre Centru spre Calul Balan), autobuzul este nevoit sa se opreasca atunci cand coboara pasagerii pe singura banda libera de mers, blocand traficul
Mai sunt multe observatii de facut, dar le voi face pe masura ce ma obisnuiesc cu acest mijloc temporar de transport.
Dupa cum spunea un domn in spatele meu astazi: "Tot mai bine era cu tramvaiul"... Nu-i asa?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 00:18:23 Titlul subiectului: |
108070 |
|
Citat: | About the tram questions, from my information, all the recently arrived trams will be used for trafic, not for parts. | Well, the most are in good condition, only several will need some work to make it ready for traffic (f.e. #42 will need new tires).
So I thought after solving the first problems and getting familar with the special technical solutions and advancements (which were made by the IVB-workshop within the last 25 years) the further cars would get very fast into regular traffic.
|
|
Sus |
|
|
lemtry
Data înscrierii: 18/Noi/2006 Ultima vizita: 04/Apr/2009 Mesaje: 28 Locație: Essen (Germania)
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 12:35:36 Titlul subiectului: |
108086 |
|
Or the new cars are all yellow;) But Arad will surely re-align color.
With us, there is also much less advertising on the vehicles, just so it looks even better.
In previous years it was different, because there were a lot of advertising and the operation looked like in Arad from.
Here is a picture of Essen Lowflorcar, which this year will be 10 years old.
Many greetings,
Marcus
I myself will be in the fall for two weeks come to Romania.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 17:01:29 Titlul subiectului: |
108094 |
|
Walter4041 a scris: | Is there a actual listing of all tramcars of the CTP somewhere in the internet? |
The link you wanted is [url=http://arad.stfp.net/?ttx=T*]here[/url]. Sadly, some of the tramcars listed in this category are just a memory (for example: Timis), which have been replaced with older but more modern trams. I say this because some Timis and Tatra T4R were from the '80s.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 23:29:35 Titlul subiectului: |
108241 |
|
arthurarad a scris: | Walter4041 a scris: | Is there a actual listing of all tramcars of the CTP somewhere in the internet? |
The link you wanted is [url=http://arad.stfp.net/?ttx=T*]here[/url]. Sadly, some of the tramcars listed in this category are just a memory (for example: Timis), which have been replaced with older but more modern trams. I say this because some Timis and Tatra T4R were from the '80s. |
Yes, thanks a lot, I've found this list a few days ago. But, as you said, sadly its not really up to date. Mostly I missed the cars from Innsbruck.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 20 Mar 2009 18:10:36 Titlul subiectului: |
108268 |
|
@Arthurarad: In legatura cu radio-ul din tramvaie, la Iasi in GT4-uri radioul functioneaza perfect. In Arad chiar in niciun tramvai nu este radio?
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
Walter4041
Data înscrierii: 15/Mar/2009 Ultima vizita: 06/Aug/2011 Mesaje: 24 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Vin 20 Mar 2009 18:38:34 Titlul subiectului: |
108274 |
|
Well, I thought so too, but as far as I know, # 31, #35 and #74 are in regular service, aren't they?
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 20 Mar 2009 19:31:03 Titlul subiectului: |
108276 |
|
silviu a scris: | @Arthurarad: In legatura cu radio-ul din tramvaie, la Iasi in GT4-uri radioul functioneaza perfect. In Arad chiar in niciun tramvai nu este radio? |
Ba da, sunt tramvaie in care sa functioneze. De fapt si exista un GT4 in care se aude in salon muzica. Insa, din pacate in restul cazurilor, vatmanii asculta doar ei in ciuda faptului ca in unele tramvaie exista sistemul audio instalat!
Walter4041 a scris: | Well, I thought so too, but as far as I know, # 31, #35 and #74 are in regular service, aren't they? |
They were, but for now half of the city's tram network is closed for repairs and modification. From what I know, the three trams are in Micalaca Depot which is included in that area.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 00:11:19 Titlul subiectului: |
108291 |
|
Walter4041 a scris: |
Well, I thought so too, but as far as I know, # 31, #35 and #74 are in regular service, aren't they? |
I see last two days 35 and 74 for lines 10 and 12 so they are in regular service. The onlyone I've not seen is 31
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
|